Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1873 2617
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar GOUOM3EK
+72 / 102

jedno pytanie - jak można łączyć w jednym symbolu Boże Ciało i Paradę Równości dla homoseksualistów? ja sobie nie przypominam by Kościół tolerował homoseksualistów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+48 / 56

O ile mi wiadomo, to kosciol homoseksualistow jako takich nie potepia, potepia tylko czyny homoseksualne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+13 / 27

Już odpowiadam - jest to próba zaszczepienia "nowej moralności" poprzez wciskanie na siłę symboli mających łączyć to czego połączyć się nie da.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+2 / 24

Dziwnym trafem to samo robil kk wprowadzajac chrzescijanstwo(patrz choinka,patrz date swiat bozego narodzenia, patrz wszystkich swietych itd.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niuniek2000
+2 / 2

"bardziej wylgyrny"
Przypomniał mi się policjant z Allo Allo co mówił "Dziń dybry";D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+6 / 16

Biedny Xar dalej ma ból pewnej cześć ciała o chrystianizację Polski. Pewnie wolał by dalej biegać po lesie i szukać kwiatu paproci albo odprawiać kupałę. Nie bój się i tak żadna by ci nie dała bo wszystkie wianki zgarnęli by sprawniejsi od ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GOUOM3EK
+6 / 10

Xar ładne odwrócenie kota ogonem - ja piszę o braku tolerancji, a Ty już o potępieniu... Kościół nikogo nie potępia... skończyły się czasy kupowania odpustów u objazdowych braciszków... prosty przykład - ja nie toleruję palenia papierosów, ale nie tępię palaczy, jego zdrowie... tak samo z homoseksualistami - ja uważam, nawet abstrahując od religii, że matka natura nie stworzyła pary ludzi (kobieta i mężczyzna) dla własnego widzi mi się i teraz człowiek będzie wg własnego widzi mi się działał jej na przekór... ktoś mi argumentował kiedyś podając za przykłady gatunki zwierząt u których są zachowania biseksualne... brawo za argument - człowiek zniża się do poziomu zwierzęcia, by zaspokoić swoje żądze seksualne, czy to homo, czy pedofil, zoofil, nekrofil itd. a jak ktoś chce popracia, to słynny seksuolog Pan Starowicz powiedział, że większość osób po całkowitym zakończeniu zabiegu zamiany płci, czuje dyskomfort i żałuje swojej decyzji... ta niestety jest nieodwracalna... niestety o tym rzadko kto mówi publicznie, a moda na dorabianie cycków i jajek rośnie w siłę... to jest choroba z maniakalnym zaspokajaniem prymitywnych potrzeb własnego ego i tu nie trzeba być psychologiem czy psychiatrą... nie potrzebuję religii by argumentować, że homoseksualizm nie jest czymś normalnym, a totalnie chorym jest próbowanie doklejenia do odwiecznej definicji rodziny pary homoseksualistów z adoptowanym dzieckiem... mam propozycję - może niech ludzie zaczną sobie przeszczepiać zwierzęce organy płciowe? zaspokoimy zoofilów... OK? babce zróbmy 3 cycki, a facetowi 3 ręce, albo najlepiej 4... i od razu 2 penisy dla maniaków... obrzydliwe no nie? ale powoli krok po kroczku do tego dojdzie i zacznie to być traktowane jako normalne... nie musimy szukać kosmitów w kosmosie, bo za kilka pokoleń sami ich stworzymy bierną akceptacją tego co się dzieje...i piszę to całkowicie pomijając aspekt religijny i to nie tylko katolicki aspekt...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+2 / 2

@Wotann- Pisałem ci już że robienie sobie wody z mózgu dziwną muzyką nie wpływa na ów mózg zbyt dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wotann
-1 / 5

Ujmę to tak lucjanku (ja p*erdolę, co za pedalskie imię!!!), pogódź się z tym że tu jest inna kultura albo wyjedź do kraju swojej kultury- Izraela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+1 / 3

He he, rodzimowierców jest w Polsce ok 2000 i nie chcą oni mieć nic do czynienia z większością neopogan z słuchawkami w uszach, bo "metale" trącą im germaństwem i celtami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SchwarzFrau
+2 / 4

Sama osobiście jestem osobą wierzącą i wcale nie wstydzę się swojej wiary, ale idąc za logiką tego demota, to (zakładając hipotetycznie) jeśli komuś np. przeszkadzałby i godził w jego przekonania kościół to też powinien go spalić, ponieważ okazuje w ten sposób co myśli na ten temat? Pewnie, że i takie przypadki i takie jak historia z tęczą się zdarzają, innymi słowy prawica atakuje lewice a lewica prawice ( bo to nie jest kwestia żadnej wiary ani moralności, to kwestia czysto polityczna, badźmy szczerzy, jakoś nie wyobrażam sobie moich znajomych z którymi nie raz chadzamy na nocne czuwanie, by podpalali lub dewastowali cokolwiek z jakichkolwiek powodów) , ale takie formy są po prostu zwykłym wandalizmem, a demot tego typu zachęca do takich działań i dziwi mnie, naprawdę mnie dziwi że admin w ogóle puścił to na główną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-1 / 7

@SchwarzFrau Akurat "tęcza" stała naprzeciw kościoła http://www.deon.pl/gfx/deon/pl/defaultaktualnosci/119/984/1/1098377728.jpg Jakoś z tych dwóch budowli spłonęła właśnie Tęcza. To chyba coś znaczy. A konkretnie znaczy to, że jednak Kościół dalej jest u nas poważany, a brukselskie wymysły nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2013 o 0:02

avatar SchwarzFrau
+2 / 4

~lucian, skończyłeś szkołę podstawową czy może niekoniecznie? czas najwyższy nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Nie napisałam o tym co jest bardziej poważane ( swoją drogą skąd Ci to w ogóle przyszło do głowy?) tylko że wyrażać swoje poglądy trzeba umieć godnie, a podpalanie różnych obiektów to po prostu wandalizm, bez względu na to czy postawił je prymas czy LGTB

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
0 / 6

Nie próbuj być bardziej papieska od papieża. Kościół swego czasu tępił heretyków i było dobrze. Inkwizycja była najbardziej rozwiniętym systemem sądownictwa i do tej pory czerpiemy z jej dorobku, tylko nikt o tym nie mówi. To inkwizytorzy ograniczyli stosowanie tortur przy przesłuchaniach i czas przetrzymywania podejrzanego w areszcie, wprowadzili domniemanie niewinności i instytucje obrońcy. Jak się domyślam o tm nie masz zielonego pojęcia. Jak również w ogóle o dorobku chrześcijaństwa i podejrzewam, że przed tym demotem nawet nie zwracałaś uwagi na to co symbolizuje tęcza w Biblii, a już w ogóle nie przyszło ci do głowy by się o to upomnieć. Za to przepraszać za niszczenie oszczerczych dzieł potrafisz...
W czasach inkwizycji nie było by żadnego LGBT, oddawania dzieci pedofilom, eutanazji czy tym podobnych wymysłów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-2 / 4

@mi3tek - ty chyba jesteś tym miękkogłowym jeżeli uważasz że lewaków i prawicę pogodzi tęcza w barwach LGBT przywieziona z Brukseli.XD A kościół nagle powie, że homoseksualizm jest normalnyXD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SchwarzFrau
+1 / 3

~lucian, w zasadzie rozmawianie z Tobą jest jak widać bez żadnego sensu, ponieważ piszesz o rzeczach w ogóle poza omawianym tematem. A co ma do tej sprawy inkwizycja i to, co jej zawdzięczamy a co nie? ( swoją drogą w mówieniu o tej instytucji też się plączesz, bo najpierw zaczynasz od tego że 'tępili' a potem mówisz że w dodatku to ta sama instytucja wprowadziła domniemanie winy, trzeba trochę poprawniej formułować myśli). Co ma do rzeczy dorobek chrześcijaństwa ( o którym, wyobraź sobie, mam przypuszczalnie o wiele większe pojęcie niż Ty, ponieważ interesuję się swoją kulturą nie tylko wtedy, kiedy mam chęć komuś udowodnić, że jest gorszy). Co ma do rzeczy prawdziwe znaczenie tego symbolu ( o którym wie każdy człowiek, który choć raz świadomie uczestniczył we mszy św.). Na koniec zarzucasz mi że 'przepraszam za niszczenie oszczerczych dzieł' ( konia z rzędem temu, kto pokaże w którym momencie napisałam przeprosiny). Lucian, nie bierz tego zbytnio do siebie, ale tyś chyba się chłopie zamknął w jakimś własnym świecie i już z przyzwyczajenia kiedy ktoś się z Tobą nie zgadza to zaczynasz bronić ze wszystkich stron Kościoła (bo chyba taką funkcję miała ta cała wypowiedź o inkwizycji i o tym ile to dobrego uczyniła), nawet wtedy gdy nikt go nie atakuje! Potępiam otwarcie dewastacje, podpalanie, przemoc i agresję i nie widzę w tym nic 'bardziej papieskiego od papieża' a jedynie przestrzeganie paru podstawowych zasad i wartości moralnych. Nie odpisuj mi już, i tak nie zrozumiesz zapewne nic z tego co napisałam i dalej będziesz pisał o gruszce a nie o pietruszce, czasami po prostu ciężko się pogodzić, że komuś nie podoba się Twój demot. Ps. widząc twoją składnię w wypowiedziach napisanych na obrazku prawdziwi obrońcy polskich symboli i kultury przewracają się w grobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 2

"ja sobie nie przypominam by Kościół tolerował homoseksualistów"...To napisales, ja napisalem, ze do homo jako osob nic nie ma, tylko uwaza sex homoseksualny za grzech.Tylko i wylacznie do tego sie odnioslem - ze kosciol osoby homoseksualne toleruje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ellis
0 / 2

@SchwarzFrau - "~lucian, w zasadzie rozmawianie z Tobą jest jak widać bez żadnego sensu, ponieważ piszesz o rzeczach w ogóle poza omawianym tematem" - Normalka. W końcu stara zasada, że jak temat nie wygodny, to należy go zmienić, jest dalej aktualna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
0 / 0

@ellis - znana bo sama/sam jej nadużywasz w swoich dennych demotach, którymi masowo zaśmiecasz archiwum.
@XAR - kościół nie dopuści czynnego homoseksualisty otwarcie chwalącego się swoimi wyczynami do sakramentów, chyba że będzie chciał przystąpić do sakramentu pokuty. Więc nie mąć że "toleruje", bo nie toleruje.
@SchwarzFrau - "Potępiam otwarcie dewastacje, podpalanie, przemoc i agresję i nie widzę w tym nic 'bardziej papieskiego od papieża' a jedynie przestrzeganie paru podstawowych zasad i wartości moralnych." - No właśnie "PARU WARTOŚCI" A nie wszystkich. A czyich wartości? Bo na pewno nie tych pochodzących z Biblii i nauki Kościoła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2013 o 1:12

avatar Ellis
0 / 0

Nie żebym się czepiał, ale procentowo to więcej twoich tam ląduje ;).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
0 / 0

Możesz się cieszyć pozwalam ci, na złudną chwilę ulotnej radości. Bo ilościowo twoich tam jest 225, a moich jest 77 wszystkich. Czyli masz prawie trzy (2,92) razy więcej demotów w archiwum niż ja W OGÓLE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2013 o 1:10

avatar Ellis
0 / 0

Co poradzić? Płodny ze mnie artysta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-1 / 1

Escrivá de Balaguer - nie ma nic groźniejszego, niż pracowity ignorant.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N noico13
+23 / 49

"...nie będzie Niemiec dzieci nam germanił..."
nie będzie zboczeniec dzieci nam...
nie każdy homoseksualista jest zboczeńcem(jeśli trzyma swe upodobania w swych 4 kontach to jego sprawa), ale jak ktoś paraduje tak jak to mam miejsce na paradach to nie można tego tolerować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N noico13
+15 / 33

co do kleru, - to jest jakiś absurd, każą nam tolerować ekscesy homoseksualistów, mówią że to postęp, nowoczesność i to jest OK??!!,a z drugiej strony twierdzą że księżą, jakby wszyscy- to homoseksualiści i pedofile... to się nazywa hipokryzja. nie twierdzę że jakiś osobnik dostanie się do kleru co ma upodobania pedofilskie ale to nie znaczy że każdy jest nim. a media tylko się żywią i nakręcają wszystkie ekscesy, a głupi Polacy wierzą i powtarzają,...LUDZIE zacznijcie logicznie i samodzielnie mysleć, a nie powielać to co inni mówią i media, bez względu czy jesteście katolikami czy nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+6 / 18

Na tym właśnie polega technika manipulacji mediów. Na 40 000 księżny pokażą 10 przypadków pedofilii, z czego 6 okaże się w toku postępowania podpuchą ale z telewizora ryczy się że pedofilia to tylko w kościele. Wystarczy poczytać trochę regionalnych gazet żeby znaleźć ujawnione przypadki, pedofilii w policji, szkołach, organizacjach społecznych, fundacjach, domach dziecka itp. bo pedofile pchają się wszędzie gdzie są dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+3 / 9

Nie będę tego słuchał od neopoganina biegającego nago po lesie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wotann
-3 / 5

Untermensch.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 listopada 2013 o 21:49

avatar lucian
+2 / 4

Mój drogi kocie - uważaj żeby cię czasem nie spożył na Walpurgii XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N noico13
+13 / 13

poza tym media ukazują tylko w wąskiej perspektywie, aparatu, kadru kamery i manipulują, takie odnoszę wrażenie, o strajkach w gdańsku jakoś nic nie natrafiłem na kilku witrynach, o 11 listopada, jakby nic, ważniejsze diety cud, jak znaleźć dziewczynę-gdzie są łatwe i inne pierdoły

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Manisztusu
+4 / 8

Xar - W ramach dopełnienia obrazka papież mimo perfidnej winy Krzyżaków w procesach o zagarnięte ziemię trzymał ich stronę a gdy wyrok pozytywny dla Korony już zapadł to ociągano się i przeciągano jego egzekucje aż stał się niewykonalny. Zostało "zwycięstwo moralne", cokolwiek by to miało dawać. Kolejna kwestia - Władysław Warneńczyk zginął właśnie przez namowy papistów, zrywając korzystny pokój z Turcją, bo tak sugerowali mu wysłannicy Wenecji. Zaatakował Osmanów wbrew interesowi Węgier a ginąc młodo nie zostawił potomka, co przekreśliło trwalsze związanie Korony Świętego Stefana z rodzącą się dynastią Jagiellonów. Następne: Sobieski zamiast powetować stary Rzeczpospolitej po 1667 roku wolał bratać się w Świętym Przymierzu i lać Turków niż odebrać ziemię zabrane nam przez Carat, co było nam absolutnie nie na rękę! Twoje przykłady są dobre i nie można zaprzeczyć, że Rzeczpospolita była często narzędziem w rekach papistów. Prawdziwy kult kościoła w Polsce to jednak zasługa komunistów. Tylko Stalin miał tak durny pomysł by z Polski stworzyć społeczeństwo w ponad 90% katolickie, przesiedlając wszystkich prawosławnych Ukraińców i Białorusinów, podobnie jak znienawidzonych Niemców, często protestantów. Mocna pozycja kościoła katolickiego w Polsce to wynik działania komunistów i ich ataków na kościół i w moim odczuciu im mocniej się pluje na te instytucje to paradoksalnie wychodzi ona silniejsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xxxxxxxxxz
+3 / 9

A w jakiej innej perspektywie można to pokazać? Miałam wątpliwą przyjemność oglądania na żywo tego jak jakieś ***** niszczą moje miasto. Ale tak, to tylko ''manipulacja mediów'', tych lewicowych oczywiście. Co do tęczy, to rzecz jasna popieram - po co jakikolwiek pozytywny, codziennie wywołujący uśmiech na twarzach tysięcy Warszawiaków, aspekt w mieście? jak dla mnie to zamiast tęczy powinni postawić tam pomnik Lecha Kaczyńskiego albo może prototyp Tupolewa, no i jeszcze jakiś krzyż. Wtedy będzie idealnie! ♥

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GOUOM3EK
+1 / 3

Xar, ja Ci odpowiem jedno - Kościół tworzą ludzie, tak samo jak Polskę tworzą ludzie, kibiców, policjantów, polityków, uczniów itd. każda grupa społeczna, nie tylko polska, jest tworzona przez ludzi i zawsze w historii każdej grupy trafiał się ewenement, czarny charakter, a to że dopuszcza się pewnych rzeczy, większa grupa to wynika ze słabego charakteru... dobrze się dzieje, gdy dobra osoba o silnych charakterze dostanie się do władzy, a słabi wolą są "na dole"... bardzo źle się dzieje, gdy maniak o silnym charakterze dostanie się do władzy... masz od groma przykładów w historii... w historii byli księża , którzy oddawali swoje życie za innych (dosłownie) i byli księża, którzy do życie odbierali... i nawet jeśli relacja jednych do drugich to 50/50 to nie jest źle, bo? bo byli tylko ludźmi i podejmowali ludzkie decyzje... a przypuszczam w ciemno, że relacja dobrych do złych księży, licząc całą historię, to co najmniej 60/40... zauważ na bazie Polski - byli genialni władcy przeplatani z debilami, którzy kraj podzielili, sprzedali... wymyśl sobie co chcesz... cykl się powtarza co jakiś czas... obecnie mamy okres, gdzie Polska znów jest dzielona, a do podziału używa się wartości, dzięki którym Polska kiedyś była silna - wiary, rodziny, patriotyzmu... nikomu nie przeszkadzało, kiedy to napełnieni wiarą z Boga Rodzicą na ustach wojska polskie gromiły, krzyżaków, szwedów, turków, kozaków i innych... teraz wiara jest be, ateizm jest w modzie, poprawka "ateizm"... na rodzinę nie masz czasu, praca, praca, praca na utrzymanie darmozjadów w W-wie i w więzieniach... bezrobotnych się nie czepiam od czasu kiedy sam nim byłem i wiem jak to jest... są oczywiście leniwce i darmozjady, ale większość jest nimi, ze względu na chore oferty pracy - współczesne niewolnictwo... próbuje się wykreować nowy wizerunek rodziny => nie masz czasu na dziecko - aborcja lub tabletki wczesnoporonne; ślub Ci niepotrzebny, bo nie daj dojdzie do rozwodu, po co problemy, a tak każdy pójdzie w swoją stronę; homo biorą śluby, a normalni nie... homo adoptują dzieci, a normalni mają lata badań, obserwacji czy się nadają, czy zapewnią pełną rodzinę dziecku; patriotyzm? jeden bardziej patriotyczny od drugiego... jak nie złoże 10-go kwiatów pod pałacem, to patriotą nie jestem, a jak złożę... to też nie jestem... obaj "patrioci" (Jarosław K. i Donald T.) są siebie warci... mało kto widzi, że dziś wykrzywia się odwieczne wartości, próbuje nam się wciskać do głów nowe definicje owych... po co? dla własnych korzyści i kreowania własnego imperium (bez urazy) debili... niestety... bo debilizmem jest głosowanie w wyborach w taki sposób jaki mamy od kilku lat - zagłosuję na PO, żeby nie wygrał PiS i zagłosuję na PiS, żeby nie wygrało PO... a może by tak na jakąś mało popularną zagłosować? taką partię niepełnosprawnych? bo Pan płonący kot jest jak chorągiewka... lewica jest tak lewicowa jak mój prawy but, skoro lider lewicy ustawia się pod sztandarem Solidarności... PSL zginie, bo giną rolnicy... teraz niepotrzebne są pola, tylko plac budowy pod halę, w której rośliny się klonuje, modyfikuje przyspieszaczami wzrostu i naświetla 24h na dobę... hale, w których zwierzęta się klonuje i ulepsza genetycznie... chore wizje z filmów sci-fi staną się szybko faktem jeśli ludzie się nie opamiętają i nie wrócą do prawdziwych definicji odwiecznych wartości... koniec elaboratu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 0

Gouom3ek, wg prawa kanonicznego jedyna osoba, ktora ma prawo przedstawiac stanowisko kosciola jako calosci jest papiez i jego zdanie w danym temacie jest dla wiernych wiazace. To, ze byl jeden ksiadz taki czy inny, nie oznacza, ze takie jest zdanie calego kosciola-przyklad, ksiadz Lemanski, mial swoje zdanie to go uciszyli. Z drugiej strony,to jak postepuje jeden kaplan nie oznacza, ze caly kler tak postepuje,ale jesli wielu ksiezy(w tym jego przelozonych) go kryje, to zle swiadczy o calej instytucji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hazard8
+3 / 21

Ja może jestem jak to określiłeś "katooszolomem", ale ty jesteś za to zwykła piz...da i najzwyklejszym chamem. A nazywam cie tak ze względu na twoje wypowiedzi a nie dlatego w co wierzysz lub nie. Jakim debilem trzeba być żeby konkretna grupę społeczną zniżyć aż tak jak ty to robisz. Nie wiem czy wiesz "panie mądry student" ze wielu "katooszłomów" ma ma większe osiągnięcia naukowe jak ty i nie przeszkadza im taki idiota prowokujący w necie. Zrozum nawet nie maja nic przeciwko temu że się kształcisz, bo wiara i nauka to dwie rożne kwestie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pipel888
+2 / 8

@Xar jesteś hipokrytą bo sam jesteś fanatykiem, tyle że po innej stronie.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Amawe
0 / 4

Xar... a ciebie wciąż nikt nie lubi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 2

In vitro jest procedura medyczna,a aspekty swiatopogladowe nie powinny miec znaczenia przy finansowaniu lub nie tej metody(tylko prosze nie wyjezdzaj mi o naprotechnologii,ktora jest metoda diagnozowania a nie leczenia). Co do par homo - wg mnie niech sobie miedzy soba robia co chca wewnatrz wlasnego mieszkania,jesli obie strony to zaakceptuja, to mi nic do tego. Co do ulg na malzonka - nie zastanawialem sie nad tym,ale powinni miec prawo do mozliwosci dziedziczenia po sobie jak maz po zonie i do informacji o stanie zdrowia tak jak maz o stanie zdrowia zony. Nie rozumiem, czemu aborcja(poza gwaltem lub ciezkim uposledzeniem plodu) mialaby byc refenduwana? Nie wiem czemu wrzucasz mi pod klawiature opinie, ktorych nigdy nie wyrazilem. To, ze jestesm antyklerykalem nie oznacza, ze od razy mam poglady socjalistyczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 0

Kotku,ciesz sie,ze swiadkowie jehowy sa opodatkowani,bo oni nie zgadzaja sie na przeszczepy i transfuzje a mimo wszystko sa one refundowane i z ich podatkow.In vitro to procedura medyczna i jak wszystkie inne dopuszczone do stosowania MOZE(co nie oznacza,ze musi) byc refundowana-nie bede sie zaglebial w kryteria refundowania,bo to osobny temat,a zbyt wiele wiedzy w nim nie mam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 1

Kotku,czy jestes mieszkancem Warszawy? Ja nie, dlatego nie mowie, ze to z moich pieniedzy. Zasadniczo ja tutaj o kwestiach finansowych prawie w ogole nie napisalem, uderzylo mnie tylko to, ze autor probuje wmowic ludziom, ze tecza to symbol majacy geneze chrzescijanska. Nie bardzo rozumiem, co maja wspolnego poruszone przez Ciebie tematy z symbolem pseudoreligijnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Beznadzieji
+5 / 15

Ludzie ch*j z tym co dokladnie symbolizuje i pod wplywem czego powstal spalony jest nic nie warty a genialny autor po prostu popiera zwykly wandalizm

Polska to dobry kraj, ale ch*jowy narod

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bjg
+4 / 18

A nie przyszło ci do głowy, że ludzie chcą tylko sprawiedliwości, pod bogatych rząd robi prawo, a nas wyzyskują, by takie nieroby poprzez krzywdę innych upajali się w luksusach.!!!!!!!! To tylko pokazuje jak ludzie są wzburzeni. I będzie jeszcze gorzej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L litttt
+1 / 1

@bjg świetne okazali to przez spalenie tęczy, widać że walka z rządem to dla nich nic nowego!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~albertus12367
+5 / 5

autor myśli że większość z nas to debile. Bo w tych czasach te barwy kojażą się tylko z homosiami i innymi przekrętami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ch47
-1 / 7

Nie jestem warszawiakiem ,nie jestem słoikiem ,nie popieram wandali ,ale nie lepiej było to dziadostwo podłączyć do ciężarówki i pociągnąć ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-1 / 7

Ciężarówka spaliła by więcej benzyny, a tako w na temat pisali, że cześć restauratorów posiadających lokale w okolicy myślała,że to dalszy ciąg "tęczowego happeningu" XD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matluszzdemotywowany
+1 / 11

to jest wlasnie logika wielkich narodowców- najlepiej zniszczyć, bo tęcza jest nacechowana lewactwem, a jak autor demota chce, aby kamienice byly pieknie pomalowane to niech sie odezwie do Ober Prezydentin Hanny von Waltz i to jest jej brocha jak wyglada Warszawka. Pozatym zawsze bedzie wszystko szło na konto LGTB chocby niewiadomo cos zrobili, bo to sa podludzie i nie warto , aby wogole żyli, jednak ja chce tylko zapytac takiego ONR-owca co zrobi np. kiedy bedzie miał dziecko i ono się okaże , ze jest homoseksualne i co wtedy?-zabić takie, pobić?,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
0 / 10

Niestety Bufetowa woli wycinać Krzyże i stawiać tęcze LGBT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
+11 / 11

@bastard - tylko tych "walczących w internetach" :) Bo ich walka przypomina strasznie moherowe berety

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mortar93
+4 / 16

Co do tej tęczy, ta w Warszawie miała sześć kolorów ? Jeśli tak, to bardzo dobrze, że została spalona. 6-kolorowa tęcza jest symbolem tych pedałów z LGTB, a pierwotna co symbolizuje przymierze Boga z Noem ma 7 kolorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 9

Warto wiedziec, ze motyw biblijnego podopu zostal zapozyczony z sumeryjskiego poematu o Gilgameszu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+3 / 5

Co,prawda boli? Warto znac troche geneze ksiazki w ktora sie slepo wierzy.No ale jak sie pozna jej geneze to przestanie sie ja traktowac jak wyrocznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Manisztusu
+1 / 1

Xar - Brawo! Mało kto o tym wie ale to prawda. Podobnie istnienie biblijnego Dawida i Salomona ma kiepskie oparcie w archeologii. Nie zmienia to jednak faktu, że jak na moje oko Jesteś strasznym, zaślepionym nienawiścią do kościoła, typowym trollem. Nie wgłębiając się pewnie jakiś ksiądz robił Ci krzywdę. Kościół to instytucja DOBROWOLNA. Składki są DOBROWOLNE i nie ma przymusu chodzenia do kościoła. Jak chcesz się odwdzięczyć za sakramentalne tak duchownemu to dajesz więcej niż "co łaska", jak nie to tyle co inni dają. To nie jest tajemnica ile pleban kasuje. To też człowiek i na siebie zarabia. Za darmo to można dostać w ryj ale mi ta sztuka nigdy się nie udała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 3

Tzw. za darmo wcale darmowe nie jest: wszyscy zrzucamy sie na emeryture ksiezy, pokrywamy roznice w podatkach miedzy ryczautem,ktory oni placa a tym, co normalni ludzie placa no i przedewszystkim to, ze ta "dobrowolnosc" konczy sie tam, gdzie kler chce robic ze swoich nauk prawo. Ale nie tego demot dotyczy. Chodzi o to, ze wiele symboli, ktore ludzie kojarza z kk tam naprawde ma starsza geneze i zostaly przez kk w roznych formach zaanektowane.A autor przekazuje, jakoby te symbole pochodzily z bibli i niejako biblia miala na nie wylacznosc. A ja tylko napisalem, ze to nie jest prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~abcdefgh1990
+1 / 1

@Xar - no niestety ale jak by policzyć to pewnie z 90% "wierzeń" zwanych chrześcijaństwem to kalki lub zapożyczenia z innych wyznań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-1 / 1

Sorry ale równie dobrze epos o Gilgameszu mógł powstać na podstawie Biblii jak również 500 legend z całego świata. Historię o zniszczeniu świata wodą zachowały zarówno ludy prymitywne, jak i najbardziej rozwinięte cywilizacje starożytności. O potopie mówią mity Azji, Europy, Australii i Oceanii, Afryki oraz obu Ameryk. Niestety dominuje Sumeryjska lista królów uważana za jeden z najstarszych zabytków piśmiennych ludzkości — dzieli dzieje świata na dwie epoki: przed potopem (lam abudi) i po potopie (arki abubi).
Jednak wystarczy, że ktoś znajdzie bubel w metodach datowania, albo okaże się że jest jakiś jeszcze starszy i Gilgamesz pójdzie się czesać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mortar93
0 / 0

Sorry Xar, ale nie czytałem wcześniej tego co pisałeś :) Nie traktuję Biblii jak wyroczni i nie wierzę ślepo w to co jest w niej napisane. Nieco z dystansem podchodzę do jej treści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarobury
+3 / 17

Chłopcze, tolerancja jest cnotą ludzi bez przekonań...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
+1 / 5

@Gruniak11 - właśnie to robisz - jesteś nietolerancyjny dla cudzych poglądów, przeklinasz i poziom spada ci z litery na literę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-4 / 10

Roznica jest taka, ze propagator homoseksualizmu nie wyskoczy na Ciebie z krzakow i Cie nie zgwalci, a jak trafisz na bande "patriotow" (cudzyslow specjalnie) to do szpitala Cie wysla tylko dlatego, ze im sie Twoja twarz nie spodoba albo telefonu nie oddasz. Tych pierwszych mozna tolerowac nawet sie z nimi nie zgadzajac, ci drudzy to zwykli bandyci!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
-1 / 11

To się nie powinno znaleźć na głównej za "zboczeńców", katopropagandę oraz za "powinna spłonąć razem z tęczą i lgbt". Wierzący cytujący Biblię nawołuje do nienawiści? Jakie to chrześcijańskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 listopada 2013 o 10:27

avatar ~miolka
+3 / 9

co za gówn.......... symbol, mamy godło mamy flagę syrenkę............ tęcza? nie żal mi takich dupnych symboli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+3 / 13

Kto ci siłą narzucił ten symbol, debilu! Zboczeńcem chyba ty jesteś ze swoimi prymitywnymi skojarzeniami. A tęczy dość nie mieli ludzie, tylko jakieś zamaskowane robactwo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 listopada 2013 o 10:27

avatar kamillshien
+7 / 19

Wolę bandę rozhulanych zboczeńców, którzy są niegroźni dla otoczenia i mogą rozbawić od bandy rozhulanych narodowców, którzy są groźni dla otoczenia i mogą zrujnować wszystko co mamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarobury
0 / 0

Mówisz że demokracja jest wszystkim co mamy? W takim razie wolę nie mieć nic!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Venzak
0 / 10

Boże ciało, parady pedałów?
Jesteście żałośni, jakaś marna tęcza za 10 tysięcy złotych, na którą oczywiście trzeba było wydać 50 tysięcy, która jedyne co robi to daje pedałom pewności siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 listopada 2013 o 10:45

avatar ~zażenowana
+2 / 16

A My mamy dość kładzenia Naszych podatków na Wasze durne zaściankowe palenie czegokolwiek nowego, ograniczona patologia, najlepiej wszystko niszczyć krytykować.Nie narzekajcie później wandale, że zarabiacie najniższą krajową, i przy okazji bogu ducha winni przez Was też! Nie wyliczajcie ile rząd wam zabiera, zobaczcie wandale ile musimy kłaść z podatków na Wasze manifestacje, to pomazany blok durnymi hasłami, to niszczenie fontanny, ławek to tęczy, KTÓRA MI SIĘ PODOBAŁA I WIELU INNYM POLAKOM TEŻ!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zażenowana
+4 / 8

Wręcz przeciwnie niech dołoży starań aby ją odbudować! najlepiej żeby odbudować ją z pieniędzy tych którzy najwięcej mieli do gadania w tych zamieszkach ! Bo widać, że to nie pracuje, ani ambicji nie ma, może jak zapłaci albo popracuje to doceni cudzą pracę BYDŁO!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zażenowana
+3 / 13

1000 razy wolę mieć koło siebie homoseksualistów niż takie barachło, jak Ci co wszystko niszczą!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BeatifulNightmare
+1 / 13

Rozmawiałeś już o tym ze swoim psychiatrą? Paranoję da się wyleczyć . Najbardziej rozpowszechniają te niby nowe znaczenie owego symbolu Ci co go hejtują. Dziwne ze jeszcze nie nawołujecie do zakazu sprzedaży akcesoriów z kucykami Pony, albo zakazu nauki o Newtonie na fizyce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~canis_sapiens
-1 / 5

a co za barani łeb powiedział, że to ma być symbol Warszawy? ja wolę inne symbole, chociażby pomnik Kilińskiego o ile tęczowi wiedzą kim był.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zażenowana
+5 / 7

Dobrze, że idzie zima, aż strach pomyśleć co się stanie jak patrioci zobaczą tęczę na niebie!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
0 / 0

Ta na niebie jest naturalna, a nie stawiana przez pedalstwo za pieniądze normalnych ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JestemPanemSamegoSiebie
+4 / 12

Pozwólcie, że zacytuje wypowiedź Bonus RPK :)

"Zamiast wydać ciężki szmal np. na odnowienie domów dziecka to budują jakieś pedalskie tęcze w centrum Warszawy... Później wielkie zdziwienie, że podpalają to ścierwo, a moim zdaniem bardzo dobrze, że tak robią TO ZNAK SPRZECIWU !!!"

Ja się pod tym podpisuje ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-3 / 9

A wiesz, ze sprzeciwic sie mozna chociazby petycja czy blokujac zawieszenie takiego symbolu w ramach protestu. Cokolwiek by tam nie bylo, byl to wandalizm - jakby ktos krzyz spali, to juz byscie go ukamienowac chcieli. A prawda jest taka, ze czasy wyrazania sprzeciwu "ogniem i mieczem" to minely kilkadziesiat dekad temu. Ale jesli to wg Was najlepsza metoda wyrazania sprzeciwu, to wyjezdzcie na prowincje do Pakistanu, Arabi Saudyjskiej, Iranu czy innego kraju islamskiego - tam Wam pokaza, i poznacie jak to jest, gdy ktos kwasem i ogniem wyraza swoje przekonania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
0 / 0

Xar - sam wyjedź bo plujesz jadem niemal tak samo szkodliwym jak kwas arabusów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~stawidło
+5 / 7

Mam tylko nadzieję, że żadna państwowa instytucja nie dołozy złotówki do odbudowania tej "tęczy"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zażenowana
+1 / 9

Wręcz przeciwnie niech dołoży starań aby ją odbudować! najlepiej żeby odbudować ją z pieniędzy tych którzy najwięcej mieli do gadania w tych zamieszkach ! Bo widać, że to nie pracuje, ani ambicji nie ma, może jak zapłaci albo popracuje to doceni cudzą pracę BYDŁO!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 8

Też mam nadzieję że 100% kosztów poniosą faszystowsko-kibolskie odpady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WojtekVanHelsing
0 / 12

1. Za czyja kase zbudowano ta tecze? Za kase podatników... Kto spalil tecze? PODATNICY!

2. To jest oczywiscie wina homosiów... Uczestniczy parad równosci to w 80% osoby udajace homosiów dla jaj itp.. Zreszta oni lubia ludzi irytowac, denerwowac, zaklócac ruch publiczny.. przez takich jak oni - niewinni homoseksualisci beda musieli znosic obelgi a w koncu ataki i pogromy...

3. Ta "tecza" nie powinna tam stac... Panstwo ma chronic obywateli a nie budowac stadiony i tecze

4. Wekszosc tych bojowkarzy to nie narodowcy lub patrioci.. a pozostali to niestety wyborcy ONR, NOP, NR.. Sa normalni narodowcy i patrioci ale nie ci..

5. Mozna bylo tam wyslac wojsko i rozgonic ten motloch.. nie widze problemu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+2 / 6

Rozumiem, ze jesli wraz z kumplami podpalimy stadion narodowy to tez nie bedziesz mial nic przeciwko,bo to z pieniedzy podatnikow i podatnicy to spalili, bo przeciez "Panstwo ma chronic obywateli a nie budowac stadiony i tecze".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WojtekVanHelsing
0 / 2

Stadion byl drozszy a to 50 000 zł. .zreszta stadion sprywatyzowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dodka91
+2 / 4

takie kilka metrów metalu czy innego podobnego tworzywa i kilka kg sztucznych kwiatów kosztowało 50 tys złotych!? niezłą sobie wypłatę zrobiła autorka i tych kilku pomocników ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+1 / 5

Zapomniałem jeszcze napisać, że do tego celu powołała jeszcze spółdzielnię...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anty_radiowiec
-3 / 5

Czyli Noe z rodzina uprawiali kazirodztwo skoro zapełnili ziemie ponownie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rockeros
+2 / 2

Synowie byli z żonami nieuku!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 0

Co nie zmienia faktu,ze pozniej sila rzeczy kuzyn musial dymac kuzynke.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K komixxycool
-1 / 7

symbol pedałów a nie warszawy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mateusz__
+2 / 4

Hurapatrioci, pseudokibice i faszyści. Polski trójpodział władzy. Szczęśliwie Społeczeństwo jest ponad państwowością i władzą państwową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kubusniepuchatek
0 / 2

Autorze, jesteś u pedałów za tego demota:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gabistodolarow2
+2 / 4

Dlaczego "polskie" media promują antypolskość? Dlaczego z kilkugodzinnego marszu powycinali najgorsze sceny, dodali coś od siebie (nikt nie pobił strażaków) a przemilczeli wiele godzin spokojnego, patriotycznego wspominania ludzi, którzy walczyli o Polskę i o to, aby każdy mógł nas POLAKÓW zgnoić i wyzwać od wandali?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-2 / 2

Bo są wykupione przez niemieckie koncerny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rita35
0 / 4

I bardzo dobrze, że sie tego pozbyli. Za takie pieniądze można zrobić by coś o wiele: a) ładniejszego b) pożyteczniejszego. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+2 / 6

Co do podpisu pod demotem: nie wiem w czyim niby imieniu się wypowiadasz, drogi autorze, używając tu liczby mnogiej, bo jak dla mnie możesz mówić wyłącznie w swoim imieniu. Poza tym gratuluję trzeźwego, dojrzałego podejścia do życia. Może od razu wszyscy wyjdźmy na ulice i zacznijmy rozpieprzać jak leci wszystko co się komu nie podoba i mieszkajmy na wielkim gruzowisku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-1 / 1

W imieniu ludzi, którzy popierają tego demota i uważają że trafnie wraża on publicznie to o czym od dawna myśleli lub mówili po cichu; przypominam ci że spaleniu uległ jeden zaborczy symbol, a nie wszystko dookoła jak tobie się uroiło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xxkuba95xX
0 / 2

Biało-czerwona tęcza!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-1 / 3

A na Piastowski Orzeł XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rockeros
+2 / 2

Zostawcie tą tęczę spaloną - to jest pomnik tragicznych rządów III RP. Pomnik tragedii Państwa Polskiego jako kraju demokratycznego. Pomnik tragicznego wpływu mediów na naród!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ostry5523
-1 / 9

Te wszystkie minusy świadczą ile jest wielbicieli pedalstw@... Bleee. Aż niedobrze się robi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 6

Te minusy swiadcza o tym, ze nie kazdy jest tak tepy by popierac bezmyslne niszczenie czegokolwiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+1 / 5

Tiaa... jassne... A te wszystkie drzewka jaką pedalsko-żydowską propagandę wciskały, że je zdewastowaliście? Możecie sobie darować takie debilne próby usprawiedliwiania się, prawactwo to nic więcej niż bydlęta, zwierzęta pozbawione cech ludzkich, które dostały najzwyczajniejszego pie*dolca i demolowały wszystko na swojej drodze. Taką hołotę powinno się potraktować trującym gazem albo ołowiem. Ścierwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomX
+4 / 8

Nie podoba mi się tęcza, więc ją podpalę. Wystarczy mi butelka benzyny, zapalniczka, i 2 - 3 kumpli żeby było raźniej. Co z tego, że są w tym mieście dziesiątki, setki, tysiące osób, które chcą by ta tęcza zdobiła miasto, żeby została. Mi się nie podoba, więc spalę.

Zaje_iście dojrzałe podejście. Mi się nie podobasz Ty więc też mogę przyjść i Cię spalić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-2 / 2

Zacznijmy od tego, że tej "TĘCZY" nie powinno tam być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lessiwroc
+1 / 7

Jak mieliście jej dość to trzeba było pisać petycję albo zorganizować strajk. "Mamy dość tęczy, więc postanowiliśmy ją spalić" - banda prymitywnych debili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lessiwroc
0 / 2

Jesteś antysemitą i zgłaszam ten komentarz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Małgosiaaaa
+3 / 7

Panie Administratorze, czemu pozwolił pan temu demotywatorowi znaleźć się na ''głównej''? Emanuje nietolerancją, brakiem szacunku do drugiego człowieka i niestety zaprzecza dwóm fantastycznym ''demotom'' na temat niedzielnych wydarzeń, które przed chwilą obejrzałam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-2 / 6

Raczej brakiem szacunku do rozpasanych zboczeńców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mcpianka
+2 / 4

Czy Ty chociaż znasz osobiście jakiegoś "zboczeńca"? Zrobił Ci krzywdę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wotann
-3 / 7

@lucian też nie lubię klechów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-1 / 5

@mcpianka - akurat miałem okazję poznać paru ludzi, o innej orientacji i wcale nie podoba im się ta cała "parada obciachu"nachalna denerwująca propaganda skończy się bardzo źle bo jak ludzie będą mieli dość nie będą patrzeć czy to homoś czy gej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greylife
+2 / 2

@lucian. Kiedyś jak ktoś nasrał w gacie to wstydził się do ludzi na ulicę ze smrodem wyjść. Dziś, w dobie internetu można wyjść z każdym smrodem do ludzi, chociażby na demotywatorach. Ale żeby nie wstydzić się własnego zacofania...chłopie...współczuję dzieciństwa. Mam żonę, dzieci, przyjaciół (również o innej orientacji) i nie boję się, że podczas zabawy z nimi wysiądzie światło a ja później będę saneczkował po podłodze. Czasami warto puknąć się w głowę miły człowieku zanim podzieli się ze społeczeństwem informacją o własnej głupocie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-3 / 3

@greylife - A ty się chwalisz czy żalisz, bo sraniem w gacie bym się na twoim miejscu nie chwalił, a żalić poszedł do lekarza, nie na demoty. Jak masz żonę i dzieci o innej orientacji to musi być z ciebie kiepski mąż i ojciec,albo "mężyca" i "ojczyca" XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greylife
+2 / 4

@lucian. Niezrozumienie prostego tekstu pisanego + "xD" podsumowujące wypowiedź świadczy tylko o Tobie. Pozdrawiam bracie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2013 o 1:03

avatar mcpianka
+1 / 3

Dokładnie. Młody gimbus, który całą swoją żółć i nienawiść do świata wylewa na demotach. Wróć lepiej do Barbary, lucianie :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-1 / 1

Tak właśnie "XD" wszystko wyjaśnia, Kto pisze XD ten jest gimbusem. A kto ma Polska flagę 11 listopada to FASZYSTA. XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD lepiej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
+3 / 5

Jasne.. Śliczna interpretacja, ale jakoś wątpię czy tym się kierowali wandale.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
0 / 2

A ja wątpię, czy te kolorki autorka umieściła jako symbol Bożego Ciała...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ylli
+1 / 1

Tęcza tęczą, ale Boże chroń przed tymi jarmarcznymi kamienicami w styropianie. Skąd pomysł że starówki mają wyglądać jak wioska smerfów czy kolekcja piernikowych chatek?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-1 / 1

Jakby nie wydawali kasy na pierdoły to starczyło by spokojnie na porządne tynki,
Jeszcze lepiej jakby nie zabierali ludziom kasy i nie bronili patologii, to wtedy mieszkańcy sami by o nie zadbali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L litttt
+2 / 6

Nie no fajnie, mamy symbole polskie i powinno się je pokazywać, tylko co komu przeszkadza tęcza? Mam nadzieje, że będzie odbudowywana tyle razy ile razy ktoś ją spali, bo wtedy zostanie pięknym symbolem walki z wandalizmem i galopującą głupotą. A postawa "mi się to nie podoba, to obce, trzeba spalić, co obchodzi mnie zdanie innych ludzi" pokazuje jedynie jak mało szacunku dla własnych rodaków o innych poglądach mają środowiska "narodowe".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Warszawianka77
+1 / 3

co to za gówniany tekst?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-2 / 2

Na temat.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antytpatriotycznie
-5 / 5

A polaczki prawaczki szczekają jak pieski, przed wizytą u weterynarza, który ma im obciąć co nieco. Tak samo jak szczekali bandyci zwani ścierwami "wyklętymi", gdy byli pieszczeni na UB. I tak samo jak psa bierze się do weterynarza aby go wysterylizować, tak samo na nich stosowano środek służący nie rozprzestrzenianiu się ich durnej i chorej ideologii - strzał gumowym dildo w tył odbytnicy. Podobno nie mogli się tego doczekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D damianekkk
+1 / 5

boże ciało i parada równości? kwa gdzie ja żyję..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashganka
0 / 6

Aj te gimbusy i ich głębokie przemyslenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AikoKuroi
+3 / 5

Strasznie kiepski demotywator. Mi osobiście jest WSTYD, że w tym kraju popiera się dewastowanie, bądź co bądź, czyjejś pracy. Czy ta cała "tęcza" była czymś wulgarnym? Propagowała jakieś ZŁE wartości? Nie. Ale ktoś sobie umanił, że trzeba zniszczyć i zniszczył. A jeszcze inny inteligent postanowił publicznie to pochwalić. Czekam na palenie choinek i dewastowanie symboli świąt wielkanocy-bo są pogańskie i trzeba religie przed pogaństwiem chronić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hauras
-1 / 1

człowieku pomijając tematykę symboli i gustów to ludzie niszczący tą instalacje robią z autorów tej wystawy męczenników, jakbyś zamiast łożyć na nowego merca proboszcza kupił sobie większą przyłbicę (aktualna najwyraźniej uciska) to byś dostrzegł że takie akcje to reklama dla tych pseudo artystów i zapewnienie im dodatkowej kasy na nowe instalacje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciorek
-1 / 3

Od kiedy tęcza jest symbolem Warszawy? Jedynym symbolem czego moze być, to tego miejsca, czyli placu schadzek hipsterow i homoseksualistow. Żeby coś stało sie symbolem nie wystarczy to postawić .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-2 / 2

Niestety w tym cytacie z Na temat.pl była tak właśnie lansowana. Zresztą to nie pierwszy raz. Powiedz tylko coś krytycznego o jakimś lewackim pomyśle, a zaraz z pianą na pysku rzuci się na ciebie całe stado ujadających telewizyjnych łbów twierdząc, że krzywdzisz społeczeństwo i biedne dzieci w Afryce też.XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar
0 / 0

Z nikomu nieznanego obiektu, neonaziści zrobili z tęczy nowy symbol Warszawy. Gratuluje pomysłu. Skoro ambasadę atakowali za pieniądze PISu to pewnie za spalenie tęczy przywódcy wzięli kasę od LGBT. Swoja drogą Warszawa ma spore tradycje odbudowywania się po spaleniu przez nazistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
0 / 0

Znowu będą kraść cegłę ze Świnoujścia, żeby odbudować Warszawę? A która partia to zrobi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GOUOM3EK
-2 / 2

Gandalf512, Ty wiesz tyle o religii, co Gandalf o zamiarach Sarumana... Krzyż i Ryba były (nadal są) równoległymi symbolami, ale nie o równej wartości - Krzyż odnosi się do Chrystusa i zmartwychwstania; Ryba odnosi się do pierwszych apostołów, rybaków i do słów Chrystusa, który powiedział do Piotra, że będzie łowić ludzi; technik ukrzyżowania było wiele, chodzi o sam kształt ludzkiego ciała podczas śmierci, które tworzy krzyż; św. Piotr zginał ukrzyżowany głową w dół; były tez krzyże, robione na kształt X; Chrześcijaństwo ma wiele symboli, na przykład piramidę z okiem wewnątrz - wiedziałeś o tym? P z X w podstawie to symbol Chrystusa; ile symboli Ci powymieniać? zauważ jedną podstawową rzecz... co innego jest przejmowanie symboli w zgodzie z wolą ludu - Kościół zaakceptował ludowe obyczaje, które ludzie wnieśli do religii - a co innego jest podkradać cudze symbole bez zgody ludu; prosty przykład z tęczą... to jest oczywista prowokacja, postawienie tęczy, symbolu akceptacji dla homoseksualistów na Placu Zbawiciela przed kościołem; na co oni liczyli? że jacyś zagorzali fanatycy w sutannach będą egzorcyzmy odprawiać na pożywkę mediom? zobacz co się dzieje... odwieczna definicja i wartość rodziny zostaje skradziona, zafałszowana przez ludzi zaspokajających swoje ego... odwieczny symbol jakim jest ślub, przysięga przed kapłanem lub innym reprezentantem jakiekolwiek religii, a nawet w ostateczności reprezentantem władzy państwowej w USC... tu krzyczą na co Ci ślub, a tu pozwalają i legalizują śluby biseksualistów... to jest dwulicowość... jeżeli ślub jest zbędny, to po jaką cholerę legalizować go dla homo? z rodziny robi się eksperyment kosztem dzieci... to jest normalne w cywilizowanym świecie - wpuścić dzieciaka do "rodziny" gdzie 1 facet/babka robi za mamę a drugi/a robi za tatę... totalne odwrócenie wartości !!! są symbole, które w wielu religiach oznaczają to samo... można wysnuć dwa wnioski - albo religia pochodzi od kosmitów, albo tak na prawdę religia/wiara jest jedna, tylko ludzie w swej głupocie i zawiści w ciągu lat swojego istnienia doprowadzili do rozłamu... JP2 próbował pokazać wspólne cechy wszystkich monoteistycznych religii... ale po co słuchać, ważniejsze są podziały i kto komu ukradł symbol... dla jasności swastyka też jest krzyżem... słynny egipski symbol (litera T z kółkiem na górze) też jest krzyżem... podam Ci inny przykład - spotkania w Lednicy - w szczerym polu... tęcza dla homo - w środku miasta prowokacyjnie przed kościołem na placu, który nosi nazwę Zbawiciela... równie dobrze mógłbym postawić duży krzyż w muzułmańskiej wiosce i krzyczeć, że wszyscy jesteśmy równi... pewnie przyjęliby mnie z otwartymi ramionami... nie wiem czy widziałes na y2b filmik, gdzie Korwin-Mikke mówi wprost => przyjeżdżają do nas zboczuchy z zachodu, manifestują u nas, prowokują jatki, nasi się piorą, tamtym nic nie ma, a antypatia społeczna do homo rośnie i dojdzie do tragedii... ja się z nim zgadzam... przez takie chore prowokacje jak ta z postawieniem tęczy oberwą ludzie i zaczną się niekontrolowane przez nikogo nagonki... ludzie mają dość i zaczną sami katrupić pedofilów i biseksualistów... politycy nie patrzą w przyszłość... pozwolić narodowi na samopas, kontrolując inne rzeczy, a wszystko zwalić na Kościół, który otwarcie krytykuje pewne postawy... nikt mi nie powie, że tacy świadkowie jehowy tolerują związki homo, albo judaiści, czy muzułmanie lub prawosławni... żadna religia takich nie toleruje, ale tak się składa, że akurat w Polsce najliczniejszą grupą są Katolicy i normalną statystyczną rzeczą jest, że najwięcej krzykaczy jest z tego środowiska...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2013 o 2:07

avatar Szaikan
+1 / 1

Teraz tylko na koniec tęczy dać nyan cata i będzie o wiele lepszy symbol dla Warszawy :D.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LeeFuc
+1 / 1

I oby tak plonela az bufetowej sie znudzi albo ktos ja zlapie na dawanie w lape *( w tej lewej i naciaganej inwestycji!). Ewidentnie widac ze koszt tego g@wna nie wyniosla by z 10 tys zlotych u zlomiarzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dvw
0 / 2

ta tęcza była już podpalona 2 czy 3 raz. Jest symbolem homo, takie powszechne przekonanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aganes
-1 / 3

Nawet bym nie pomyślała, że ta tęcza to symbol homoseksualistów, tęcza to tęcza, zjawisko atmosferyczne - piękne zresztą i wywołuje uśmiech, nie można go sobie przywłaszczyć, ale że Ci co ją zniszczyli tak ją sobie skojarzyli, no jak to mówią głodnemu chleb na myśli. A jeśli ktoś się sprzeciwia płaceniu podatków na Kościoły i wtrącanie się Kościoła w politykę to ma je niszczyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-3 / 3

Jak na razie to polityka ciągle wtrąca się w kościół, a nie na odwrót.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~j23_znowu_nadaje
0 / 2

Tęcza, tęcza i po tęczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hornecik
+1 / 1

To jest tęcza na miarę naszych możliwości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Cilimbulu
+1 / 1

Co do polskich symboli to sie zgadzam. Mamy ich wiele np. sandaly i skarpety, a dla zagorzalych patriotow japonki skarpetki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem