Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2005 2170
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~Nemo1000
+19 / 39

to było w latach 90 nie na czasie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nemo10000
+30 / 34

Nie to miałem na myśli bynajmniej chodzi że on nie jest już problemem. On nie tolerował i sam nie oczekiwał tolerancji (Co nie znaczy że zgadzam się z jego poglądami). W tym przypadku ludzie oczekują tolerancji a sami nie tolerują innych poglądów. Poruszanie tematu kończy się często oskarżeniami o homofobie (co wskazuje na strach, a nie niechęć) i z tego powodu trudno jest prowadzić wszelką dyskusje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2013 o 11:48

avatar ~t1ger
+2 / 4

@Nemo - masz rację. Jestem gejem, ale nie "chronię się" swoją orientacją. Nikogo nie nazwałem homofobem - bo jeśli mnie nie lubi za to, co robię w łóżku to jego sprawa. Mi też jego ekscesy mogą się nie podobać. Ale takiej osoby nie było - bo nikt nie wie co w łóżku robię. W przeciwieństwie do ciotek nie wynoszę sypialni na paradę. Homofobia nie istnieje - mówi to gej. Bo jeśli istnieje - istnieje heterofobia na którą choruje cała lewicowa śmietanka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XklocMan8
0 / 2

Vinkeres jest chorym wyznawcą idei anty-chrześcijańskiej jednak bardziej szanuje go bardziej niż idiotów z LGBT ze względu na to ,że Vinkeres podpalając kościoły i zabijając przyjaciela z konkurencyjnego zespołu wiedział ,że trafi do więzienia. Nie oczekiwał nagłego ułaskawienia i nie oskarżał o oszczerstwa na tle różnicy poglądów jak te pedał**y

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LittleCosette
+82 / 132

Macie do czego prowadzą te wszystkie feministki i chore ideologie gender.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LittleCosette
+32 / 48

Nie mam na myśli, że KAŻDA feministka jest zła itd ale tylko, że ten ich ruch jest bezsensowny, powołuje się na tolerancję ale nie ma z nią nic wspólnego i prowadzi jedynie do zła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chyba_Ty
+20 / 30

te wszystkie feministki to by powalczyły o prawa kobiet w państwach islamskich, bo tam to na prawdę kobiety nie mają wielu praw, a nie tu, gdzie byle się powie coś, co zostanie przez nie źle zrozumiane i wielki problem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SchwarzFrau
+9 / 11

Feministki nigdy nie powoływały i nie powołują się na tolerancję i równość, tylko na wyższość kobiet wobec mężczyzn. Na równość to powoływały się sufrażystki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+6 / 8

W polsce by dostali taki wpie-dol że by im policja nie pomogła. I to nie od katolików, ale od zwykłych obywateli (nawet ateistów takich jak ja czy moi znajomi) za to że atakują niewinnych ludzi, papieża który nic złego nam nie zrobił oraz za dewastacje zabytków, które są dobrem narodowym, a nie religijnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ellis
-5 / 9

"Nazywasz prawicowców oszołomami i faszystami" - nie, oszołomami nazywam oszołomów, a faszystami faszystów. Tak, wiem, że rzucisz teraz mądrym argumentem o lewicowości nazizmu, bo miał w nazwie "socjalizm". "muszisz odwiedzić dobrego psychologa." - wystarczy jak się za mnie pomodlisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poiman
+39 / 49

ale jakby ostrzelać tą hołotę to raban by się podniósł we wszystkich mediach że "źli katolicy" atakują "biednych i pokojowo nastawionych pedałów"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chyba_Ty
+21 / 23

właśnie, a ciekawe czy o tym jak protestujący potraktowali katolików (że ich opluwali, bili i znieważali) pojawi się w mediach tak, jak to się dzieje, kiedy jakiś gej czy ktoś o podobnych przekonaniach zostanie znieważony... ja osobiście na to bym nie liczył...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar janosik553
+13 / 15

To jest jawna napaść i próba kradzieży czy zniszczenia mienia. Kościół jest własnością wspólnoty katolików. Nie miał bym nic przeciwko gdyby stanęli przed kościołem z karabinami i rozgonili tę hałastrę. Takie prawo powinien mieć każdy! Nie tylko katolicy broniący kościoła, ale także każdy z nas broniący swojego domu, mienia czy nietykalności cielesnej. Jeżeli stajesz naprzeciwko rozbestwionego, zdziczałego tłumu bez moralności i zasad to powinieneś mieć prawo się bronić przy użyciu WSZELKICH środków. Włączając w to także ciężkie karabiny maszynowe. Każdy powinien móc się bronić. Każdy łobuz, wandal czy tłum idiotów 100 razy zastanowił by się zanim by coś takiego uczynił, mając w świadomości to że może być ostrzelany, a osoba strzelająca nie będzie pociągnięta do odpowiedzialności bo się BRONIŁA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
+19 / 21

Wstyd i nic więcej. Żądają otwartości, a niektórzy z nich sami okazują się zamkniętymi debilami. Przykre i smutne, ale tak już jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fighter2013
+10 / 16

No właśnie, pogadajmy o tolerancji. Dobrze powiedziane. Nie szanują naszych wartości a my hetero mamy szanować ich h.ja w dupie. Dobry demot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheOrzech
+24 / 28

W tym momencie postanowiłem zostać absolutnym przeciwnikiem Gender.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2013 o 16:37

avatar ~Tzw_Katol
+26 / 34

Katolików obecnie można obrażać i opluwać. Jest na to przyzwolenie. Pewnie Ci, którzy bronili kościoła zostali nazwani "bandytami" lub (co popularniejsze homofobami), a atakujący po prostu walczyli o swoje prawa. Nasz świat stanął na głowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bunio5
+2 / 8

Stanął na głowie, bo ludzie odeszli od BOGA OJCA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sanflauer
+13 / 13

http://www.youtube.com/watch?v=R5Pl2e_9kHE
Czyli według Ciebie ten filmik jest manipulacją? Zachęcam do obejrzenia w całości...
P.S.Zdjęcie przedstawia palenie kukły papieża Franciszka... Na filmie jest to również pokazane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2013 o 16:56

avatar ~L87
-2 / 2

Hmm,akurat wśród Prawicowców homosie się zdarzają,i nie chodzi tu tylko o Rohma i jego bojówki SA z zamierzchłej historii.Niektórzy homosie (pewnie ci mający kogoś z "narodu wybranego" w rodowodzie mają dziwny instynkt obrony przed tymi "nietolerancyjnymi" - usiłują udać "świętszych od papieża"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sabr
-1 / 1

@L87
Rohm był lewicowy jak zresztą cały nazizm (narodowy socjalizm) no chyba, że zmieniono kategorię i teraz socjaliści są prawicowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ventron
+12 / 14

O tym jakoś media nie mówiły

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karol267
+9 / 13

A bo media o takich rzeczach nie mówią ;) Bo to obraża mniejszości seksualne :D
Mama Madzi ciekawsza :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+17 / 25

Feministki razem z cała rzeszą genderowców zapraszam do Arabii Saudyjskiej, tam kobiety nie mają równych praw i tam jest o co walczyć. Dlaczego np. Femen nie robi protestów w Al-Rijadzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2013 o 17:05

avatar ~L87
0 / 0

A widziałeś jaką minę miał Putin gdy jakaś feministka chciała go oprotestować ? :D Wszelkie teorie niektórych demokratów chcące z niego zrobić homosia to zdjęcie falsyfikuje - google: "FEMEN protest: How Vladimir Putin beat FEMEN". I Araby w Egipcie czy Arabii Saudyjskiej zareagowali by podobnie tyle że oni by po prostu hmm... jak by to powiedzieć,żeby się jakaś feministka nie uczepiła... Skorzystali by z okazji... :P I dlatego Feministki nie pojadą do Arabii.Tak samo jak ty nie wybierzesz się na Kubę czy do Korei Płn...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
0 / 0

@L87: Jest różnica. Ja walczę o niskie podatki, których w Polsce nie ma. A feministki walczą o coś co już jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2013 o 13:49

avatar ~L87
+7 / 9

Zacznij od siebie piromanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar janosik553
+6 / 12

@~Nieprzyjemny Pierwsze co należy spalić to domek człowieka który opowiada takie pierdoły. Ja katolikiem nie jestem, ale jakim prawem chcesz palić jakikolwiek kościół? Jakim prawem chcesz palić meczety? Nie powinniśmy walczyć z meczetami tylko z idiotami którzy terroryzują Europę w imię Allaha. Do czasu kiedy muzułmanie chodzą sobie do meczetu i się modlą, przestrzegają prawa danego kraju i nie robią nikomu krzywdy, to niech sobie żyją tu z nami. Nie mam nic przeciwko. I nic nie usprawiedliwi palenia meczetu, kościoła czy czegokolwiek innego no może poza ZUSem :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wotann
-4 / 8

@Nieprzyjemny HEIL!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bossi
+3 / 7

ja tam jestem za uzycie bardziej radyklanym srodkow do walki z tymi "tolerancyjnymi"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+6 / 6

Każdy fanatyzm jest zły, w tym przypadku powinno się to całe towarzystwo na jakiś czas wpieprzyć do czegoś w rodzaju łagrów i niech tam zapieprzają, jak mają tyle energii. Nie jestem za Kościołem, ale jeszcze bardziej nie jestem za fanatyzmem. Cóż najwyraźniej to fanatyczne towarzystwo nie ma żadnych argumentów na poparcie swoich tez, wiec stosuje argument siły. To jak w dzisiejszym Świecie traktuje się homoseksualistów itd. to nie jest żadna tolerancja, a jakiś spaczony jej obraz. Tolerancja jest wtedy gdy nikt nie robi gejowi krzywdy za to, że nim jest i gdy ten gej zrobi coś złego, to jest karany jak każdy inny człowiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mac289117
+4 / 4

W Polsce by to nie przeszło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wotann
-3 / 7

http://www.fmcosmos.com.ar/2013/11/26/repudio-a-los-hechos-de-violencia-contra-el-enm-en-san-juan/
+ tutaj było o tym mowa https://pl-pl.facebook.com/trzyczesciowygarnitur w notce z 3 grudnia
----------------------------
Jeśli o mój stosunek do tej sprawy chodzi- popieram to tak czy siak niezależnie czemu to zrobiły tak samo jak na przykład popieram to co robili black metalowcy w latach dziewiędziesiątych w Norwegii (Fantoft Stavkirke itp.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2013 o 19:39

avatar Wotann
-2 / 4

Przekazałem ile znalazłem. Argentyńskich stron z wiadomościami nie czytam, hiszpańskiego nie znam- sorry. Mi to jest obojętne czemu to zrobiły jak już to pisałem, chciałem tylko przedstawić inną wersję jak to mogło wyglądać a która jest o wiele bardziej prawdopodobna. Gdyby zabiły? Zależy, całkiem możliwe że tak. Ale to jak już pisałem zależy co jak kiedy i gdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2013 o 20:20

avatar Wotann
-2 / 4

W takim razie po co by tą akcję robiły? To nie są zbyt bojowe środowiska zresztą widać po tym co robią a co można określić jako "działania zaczepne" niż prawdziwą zadymę jaką był na przykład szturm na rosyjską ambasadę w wykonaniu Marszu Niepodległości.
Ta rozmowa trochę za daleko zaszła. Pytanie to pozostawiam bez odpowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wotann
-2 / 4

Jak dotąd nie wykazywali bojowości więc sądzę że mieli wtedy uzasadnienie by działać jak działają. Antifa jest przypadkiem szczególnym i raczej marginalnym a i tak stanowiącym jedynie ripostę na działalność radykalnej prawicy. O tej wręcz mitycznej Antifie jednak ciągle się słyszy, ciągle nad nią płaczą jaka zła ale konkretne działania jakoś rzadko coś słychać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wotann
-1 / 5

AAA! Jeden antifowiec był niemiły lata temu nie wiem kto ale antifa to zło!!! AAAAAAA!
A co powiesz o tutejszych prawakach w stylu OrzelBialy, AMBRIA, polimerowiec etc. ?
Anonimowski cię niegdyś pytał a ty uciekłaś od odpowiedzi. Proszę jednak o szczere ustosunkowanie się do twórczości tych stworzonek- "Trzeba sobie stawiać pytania" ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wotann
0 / 2

Powiadasz że nie śledzisz każdej wypowiedzi każdego usera, mam więc rozumieć że ja cieszę się u ciebie jakimiś specjalnymi względami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~OstraRiposta
+3 / 3

poj ebalo im sie w głowkach juz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~drajwerko
-1 / 1

wygonicie z kraju feministki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karirsu13
+4 / 4

Feminizm - kiedyś był dobry, teraz również, ale nie w Europie czy Ameryce Południowej i Północnej, kobiety mają równość teraz tylko chcą się wyżyć na mężczyznach bo kiedyś ktoś tam jej nie chciał.
Homoseksualizm - on nie jest dobry ani zły mogą sobie żyć i okazywać uczucia wszędzie tam gdzie mogą to również robić Hetero. Zarazić tym się nie da nawet wychowując dziecko z dwoma homo rodzicami, z tym się rodzisz i tyle. To że ktoś próbuje na wpoić homoseksualizm albo inne takie rzeczy to zwykła paranoja.
Źródło - nie mówią że to co tu piszesz jest niemożliwe ale twoje takie źródło jak faktopedia jest bardzo nie pewne i jeśli na faktopedii jest takie coś to i tak nie jest to pewne a mi w to nie chce się wierzyć.
Warto też wspomnieć o pary gościach którzy wymyślają sobie różne demoty o tym co zrobił jakiś gej czy Muzułmanin. Nie mówię że to niemożliwe ale przydałoby się jakieś źródło a jak pod tym jeszcze ktoś stawia komentarz zaprzeczający ze źródłem wiarygodnym i inni go wyzywają od tępych gimbusów to wiecie jak to wygląda ze strony czytelników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~apelwos
0 / 4

na tym polega istota chrześcijaństwa wyobrażam sobie jak ciężko było im wytrzymać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K komixxycool
-2 / 6

feministki i gejów powinno sie tempić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KapitanOskar
-3 / 3

Wszystko super, tylko co z tych katolików za mężczyźni, że pozwalali jakimś gejom na nich pluć i poniżać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheOrzech
+4 / 4

Katolicyzm to religia pokoju (co jest i wadą, i zaletą). Katolicy ( w moim przekonaniu) nie mają zamiaru upadać tak nisko, jak "Tęczowe Bydło".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kormoran358
+5 / 5

To jak oszołomki z Femen w imię ich hasła "We fuck your moral" zniszczyły krzyż upamiętniający śmierć głodową milionów Ukraińców za Stalina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
-1 / 1

Dlatego wole Chile =]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~L87
0 / 2

Chile ? Daj spokój.Allende może i był komuchem,ale to Pinochet rozpieprzył tam klasę średnią i zgnoił zwykłych obywateli.Powszechna oświata tam leży,dla przeciętnego obywatela służba zdrowia jest kiepsko dostępna.Junta zwróciła USA całą masę kasy za znacjonalizowane przedsiębiorstwa w kraju (neokolonializm).Loty śmierci i obozy koncentracyjne - nawet jeśli chodzi o znienawidzonych przez takich jak ty lewaków to było ostre przegięcie pały (ciekawe co gdyby to ciebie zapakować do takiego obozu,albo gdyby to twoją matkę gwałcono przy użyciu psa !) zabieranie dzieci lewakom - też. Ponad 2 tysiące zamordowanych,700 tysięcy uciekinierów z tego waszego "raju". W dodatku zredukowanie kraju do roli źródła surowcowego: "Raz jeszcze zaczęto importować, co między innymi zahamowało wzrost produkcji krajowej, zważywszy, że do produktów sprowadzanych należała mąka rybna, owoce, celuloza, etc. Z drugiej strony, Chile raz jeszcze zwiększyło własny eksport, ponownie stając się światowym dostawcą surowców nieprzetworzonych." (źródło: Liberte pl) "Proces prywatyzacji przedsiębiorstw chilijskich po przejęciu władzy przez juntę wojskową został poddany wnikliwej ocenie specjalnie do tego powołanych dwóch komisji parlamentarnych, obradujących podczas kadencji pierwszego demokratycznie wybranego prezydenta – Patricio Aylwina. Prace komisji wykazały, że proces prywatyzacji przebiegał pośpiesznie, w dużej mierze w zgodzie z INTERESAMI FIRM ZAGRANICZNYCH, a zyski z przeprowadzonych zmian odczuła przede wszystkich klasa wyższa. Państwo chilijskie pozbyło się w sumie trzydziestu przedsiębiorstw, co oznaczało utratę około miliardadolarów. W tym czasie większość firm sprywatyzowanych znajdowała się w rękach byłych funkcjonariuszy reżimu wojskowego." (źródło: Liberte pl).W dodatku wy libertarianie pomijacie to co się stało w 1982 r. - Wikipedia: "Pinochet w czasie swoich rządów kilkukrotnie zmienił politykę gospodarczą. Wzrost nazwany “chilijskim cudem gospodarczym” rozpoczął się w połowie lat 80. Jeszcze w 1982 roku w okresie przestrzegania szkoły chicagowskiej miał miejsce duży kryzys gospodarczy: wzrosło zadłużenie kraju, wystąpiła hiperinflacja, bezrobocie wyniosło 30% (było DZIESIĘCIOKROTNIE WYŻSZE niż za czasów gabinetu Allende). Głównym powodem kryzysu była działalność instytucji finansowych działających według modelu amerykańskiego ENRONU, działanie takich instytucji praktycznie BEZ ŻADNYCH OGRANICZEŃ, umożliwiła deregulacja rynków dokonana przez chicagowskich ekonomistów. Instytucje finansowe skupywały prywatyzowany majątek i zakumulowały kolosalny dług sięgający 14 miliardów dolarów.Kryzys z 1982 roku okazał się tak niestabilny że Pinochet dokonał nacjonalizacji dużej części zadłużonych przedsiębiorstw.Pinochet zdecydował się usunąć z rządu chicagowskich ekonomistów w tym Serga de Castro. O oszustwa finansowe oskarżono kilku absolwentów Uniwersytetu Chicago którzy pracowali w Chile jako doradcy.Gospodarkę Chile przed zupełną zapaścią udało się uratować poprzez nie sprywatyzowanie Codelco (znacjonalizowanego przez poprzedni lewicowy rząd) eksploatującego chilijską miedź. Firma dawała Chile 85% dochodów z eksportu oznaczało to że w chwili pęknięcia banki finansowej udało się utrzymać rządowi stałe źródło wpływów" - SŁOWEM - PEŁNA KOMPROMITACJA LIBERAŁÓW.
KORWINIZM TO PRAWICOWY POL-POTYZM !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-2 / 4

Znaczy jak się sytuacja odwraca to bicie, plucie i palenie symboli jest już be?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
+2 / 2

a media milczo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~saurongp1
-3 / 7

ojejku...
prawie jak męczennicy
za 100 lat będą będą traktowani jak męczennicy a może nawet któryś zostanie świętym :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar The_Stroy
+4 / 4

Inną rzeczą być homoseksualnym a inną rzeczą być idiotą... To jest przykład tego drugiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~trolololop0
-3 / 5

Dobrze tak klechom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gidorah
0 / 0

bo każda akcja wywołuje kontrakcję...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Remmy
+1 / 1

Jeśli domagasz się tolerancji - sam bądź tolerancyjny. I to powinno działaś w obie strony. Tyle w tym temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XklocMan8
-1 / 1

Nie długo pewnie te pe*dały i k*urwy pokroju tych zabiją mnie i moją rodzinę gdyż mój ród od pokoleń składa się w większości z wierzących ,a jak w afekcie ich zabiję bądź będę próbował się bronić to zostanę oskarżony o napaść na tle homofobicznym. Nosz kur*wa co się z tym j*ebanym światem dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem