chaser , wydaje mi się że jedynie w tym przypadku religia islamska odgrywa zagrozenie a nie to z jakiego kraju ktoś tam jest . bo bądźmy szczerzy komu byś zaufał : np Polakowi muzłumaninowi czy np Turkowi Chrześcijaninowi, ja temu drugiemu. Pochodzenie nie ma tu niec do rzeczy bo np bośniacy to słowianie a są islamistami a np Koptowie z egiptu są chrześcijaninami i sami są ofiarą islamskiego prześladowania . Dlatego demot słuszny . Bić islamistów po mordzie aż do krwii a gościa od kebabu zostawić w spokoju
libertarianin, podpisuję sie pod tobą , tak to islam jest tu zagrozeniem a nie pochodzenie a co do bośniaków to 100% racja. nie pochodzą a pólwyspu arabskiego a islamistami są
Sęk w tym, że Ci cywilizowani muzułmanie którzy przyjeżdżają do Europy w celach zarobkowych, jakoś specjalnie nie protestują przeciwko radykalnemu islamowi... Nie pomagają w usunięciu tego radykalizmu i dlatego Ich również mamy prawo krytykować !
To władza jest zagrożeniem a nie islam. Wpuścisz bezdomnego do domu i mu powiesz że może tu robić na co tylko ma ochotę to z czasem też Ci zrobi z mieszkania jesień średniowiecza. Nie ważne kim by był, czy muzułmaninem, chrześcijaninem czy żydem. Władza to właśnie robi, mówi wpadajcie, możecie robić co chcecie, bo "tolerancja" jest po waszej stronie, czujcie się bezkarni. Widzicie tylko skutek działań i nie szukacie przyczyny. Przyczyną nie może być islam bo on istnieje od dawna, a sytuacja z muzułmanami w Europie trwa od kilku(kilkunastu?) lat. Wasz gniew przeciwko muzułmanom jest celowo wykreowany przez rząd, jesteście ofiarami propagandy. Nie będę tłumaczył czemu rządowi zależy na negatywnym nastawieniu społeczeństwa do islamu, bo puki co mogę się tylko domyślać. W każdym razie warto się przyjrzeć konfliktom na bliskim wschodzie.
Wiem, że niektórzy muzułmanie zachowują się obecnie normalne i mają to gdzieś, ale gdy przyjdzie okazja do przejęcia kontroli - oni pozostaną albo bierni, albo aktywnie się do rewolty przyłączą.
Poza tym każdy muzułmanin jest "taki" - takie zachowanie jest zapisane w ich świętej księdze. Kto jej nie przestrzega jest hipokrytą, a że takich jest sporo to wiadomo - jak w każdej religii i filozofii. Także ci "normalni muzułmanie" to tak na prawdę nie muzułmanie tylko ludzie, którzy są nimi "na papierze" a w praktyce to hipokryci na wyjebce.
Poza tym ja mam skądinąd pewność, że gdy nadejdzie czas i islam masowo zacznie przejmować Europę to ci obecnie "bierni" się do tego włączą. Skąd ta pewność? Proste - ludzie są zwykle podobni do siebie, a ja bym tak na przykład zrobił. A gwarantuję, że nie poznalibyście we mnie "ekstremisty". Obecnie żyję w zgodzie z tym społeczeństwem, gdyż po prostu nic nie mogę zrobić, toteż powierzchownie wyglądam na tolerancyjnego ;) Jednak gdyby ideologia, religia czy filozofia która jest mi bliska filozoficznie zrobiła rewoltę i byłaby spora szansa na przejęcie przez nią władzy - przyłączyłbym się i nie miałbym żadnych oporów z siłowym "nawracaniem" ludzi a także zabijaniem opornych. Pisałem już kiedyś, ze nie jestem w stanie wejść w głębsze związki niż "koleżeństwo" z ludźmi, którzy sprzeciwiają się podstawowym zasadom mojej filozofii. Obcy człowiek, które wyznaje te same wartości co ja jest mi tak na prawdę bliższy niż "znajomy", którego znam od lat a działa wbrew mojej filozofii.
Gwarantuję, że podobną zasadę wyznaję muzułmanie i dlatego - biorąc siebie za przykład - dokładnie zdaję sobie sprawę z zagrożenia.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 grudnia 2013 o 17:47
@jelon888 Mylisz się. Bardzo wielu nieradykalnych muzułmanów protestuje przeciw radykałom, ale media tego nie nagłaśniają. Przykładowo, w Londynie kilka miesięcy temu miał miejsce taki protest, w którym wzięło udział kilkuset muzułmanów. Później ekstermiści grozili członkom tego protestu. Istnieją też prężnie działające fundacje, zwalczające radykalne poglądy wśród muzułmanów i promujące integrację, np. zrzeszająca kilka tysięcy członków Quilliam Foundation. O tym jednak nie mówi się w mediach. Islamiści to w większości przypadków normalni ludzie (sam mam wśród nich kilku dobrych znajomych), ale, jak wszędzie, kilka zepsutych jabłek psuje cały koszyk.
@changeyourself To że ty pozwolisz się zabić w imię "sprawiedliwości historycznej" to twoja sprawa ale nie obrażaj tych którzy nie chcą umierać przez zdarzenia na które nie mieli wpływu.
@changeyourself Uważam jedynie że jest różnica między Europejczykami których przodkowie dokonywali wielu zbrodni (często pod przykrywką religii) a muzułmanami którzy TERAZ zabijają dla wiary również w Europie (choć nie tak często). Możesz tłumaczyć sobie że to nie twoja wojna ale na nic się to nie zda gdy spotkasz muzułmański patrol.
@changeyourself Taa za to ty mnie znasz wystarczająco żeby znać moje poglądy i oskarżać o rozpoczęcie wojny itp. szkoda że nie zauważyłeś że w przeciwieństwie do Ciebie nikogo pod tym demotem nie obrażałem a poglądy zawarte w moich wypowiedziach dalekie są raczej od "zachodniego bydła". Mówiąc o muzułmanach mam na myśli radykałów którzy są obiektem tej dyskusji a o nich wiem wystarczająco wiele. Mówiąc "wy" kogo masz na myśli kogo masz na myśli? Chrześcijan których jest coraz mniej (stosunkowo) w Europie którzy od dziecka są uczeni że wojna i przemoc jest źródłem zła? Czy może polityków którzy decyzje podejmują dla pieniędzy a nie dobra państwa? Możesz wyjeżdżać gdzie chcesz i prawdopodobnie żaden radykał cię nie zabije ale dla nich nie ma neutralności są albo "swoi" albo niewierni których trzeba nawrócić lub zabić. I koniec twoje własne pytanie co TY ZROBIŁEŚ żeby zatrzymać dostawy broni do Syrii?
@changeyourself 1 Nie zrobiłem nic gdyż te działania nie są zależne bezpośrednio ode mnie i mogę co najwyżej zagłosować w najbliższych wyborach na władzę która nie dopuści do takich sytuacji. Mimo to dalej ciekawi mnie co TY zrobiłeś aby nie dopuścić do tych dostaw.
2 Jeżeli wszyscy to TY również, jeśli jednak się z tym nie zgadzasz to nie zaliczaj mnie do grupy popierającej jakiekolwiek wydarzenia nie znając mojej opinii.
a co jeśli ten 1 na 10 którzy wprowadza się do twojej miejscowości zgwałci/zabije CI córkę? to jest taka kultura ze na po poczatku są milusi fajniusi a gdy maja wiecej praw wychodzi ich prawdziwe oblicze. wątpisz? poczytaj trochę wypowiedzi kobiet który wyszły za takiego człowieka.i co z tego ze na poczatku przestrzega on prawo w danym panstwie? tylko ignorant nie widzi co sie dzieje we francji czy w wielkiej brytani.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 grudnia 2013 o 21:37
Jedno jest pewne- ani temu z górnego obrazka, ani tym z dolnego obywatelstwa bym nie dał. Jedynie kartę stałego pobytu- mieszkasz tu, pracujesz, płacisz podatki? Spoko. Ale jak coś zmalujesz to wyp!erdalasz do siebie i już nie wracasz. To się powinno tyczyć WSZYSTKICH imigrantów!
Dokładnie. 99% muzułmanów przyjeżdża do Europy by żyć normalnie, stosują się prawa, żyją normalnie i ASYMILUJĄ się ze społeczeństwem. Straszycie ludzi kilkoma psycholami. Na szczęście media nie kupiły tej mowy nienawiści. Jak zabito w Anglii tego żołnierza, nie podano jakiego wyznania był sprawca (bo co to zmienia)? Najważniejsze, że jednoznacznie potępiono czyn i przemoc.
99%? Zdecydowanie nie, po za tym zabójstwo czy inne przestępstwo przez jednego muzułmana jest wystarczające, aby zaostrzyć prawo wobec wszystkich, emigranci zawsze powinni być traktowani jako drugi typ człowieka, w każdym kraju powinno być tak, że ojczyści mieszkańcy są ważniejsi od przyjezdnych i nie chodzi tu o prześladowania w stylu Hitlera, tylko o codzienne sprawy. Np. praca najpierw dla rodowitych mieszkańców, prawo ostrzejsze dla przyjezdnych, religia czy inne sprawy moralne mogą być ukazywane publicznie tylko zgodnie z tymi panującymi w kraju itd.
Chyba nie potrafisz czytać i słuchać ze zrozumieniem. Dokładnie powiedziano,że ten parch z Afryki przeszedł jakiś czas temu na Islam. I ciekawe czy byłbyś tak samo tolerancyjny gdyby ten żołnierz był twoim bratem?!
@kolorowatolerancja
"...99% muzułmanów przyjeżdża do Europy by żyć normalnie, stosują się prawa, żyją normalnie i ASYMILUJĄ się ze społeczeństwem..."
Skąd takie dane? Wyśniłeś? Naćpałeś się? Masz kontakt z rzeczywistością?
@CZUPERS.,,99%? Zdecydowanie nie, po za tym zabójstwo czy inne przestępstwo przez jednego muzułmana jest wystarczające, aby zaostrzyć prawo wobec wszystkich"Czyli jak polak zgwalcil brytyjke,to powinni zaostrzyc prawo wobec polakow??tak wynika z twojego toku myslenia.,,emigranci zawsze powinni być traktowani jako drugi typ człowieka, w każdym kraju powinno być tak, że ojczyści mieszkańcy są ważniejsi od przyjezdnych "To jestes glupi,w naszym kraju naszych rodakow traktuje sie gorzej,wlasnie z tego powody wyjezdzaja za granice pracowac.Niby czemu polacy mieliby byc trakotwani jak drugi typ czlowieka??tylko dla tego ze pojechali za granice uczciwie pracowac?.,,Np. praca najpierw dla rodowitych mieszkańców, prawo ostrzejsze dla przyjezdnych, religia czy inne sprawy moralne mogą być ukazywane publicznie tylko zgodnie z tymi panującymi w kraju itd."U nas niektorzy maja ciezko z praca,wlasnie dla tego uciekaja.Z reszta lepiej zatrudnic kogos kto bedzie mial umiejetnosci,a nie ze wzgledu na pochodzenie.Jak zatrudniam kogos na kuchnie,to wole wybrac obcokrajowca z wieloletnim doswiadczeniem,niz rodaka po szkole gastronomicznej i 3 miesiacach praktyk i umiejetnosci.Jak dorosniesz to zrozumiesz,ze dajac komus prace patrzysz na umiejetnosci,a nie na pochodzenie,wyznania,ubior,czy tez upodobania muzyczne.
@masti23 Właśnie, że zatrudniając kogoś umiejętności są dopiero drugą najważniejszą cechą. Gdy zatrudnisz obcokrajowca nigdy nie masz pewności czy nie będzie miał przez połowę czasu L4, a przy ewentualnym zwolnieniu poda Cię do sądu o rasizm/nietolerancję religijna. Zresztą najlepiej zatrudnić kogoś kogo się zna, lub ma jakąś gwarancję co do umiejętności i chęci do pracy.
@CZUPERS.Mowie ogolnie o obcokrajowcach a ty mi wyskakujesz z rasizmem,z reszta musi pracownik udowodnic ze zwalniam go z powodu rasizmu,nie ma dowodow to bedzie placicl za rozprawe on.Lepiej zatrudniac kogos z umiejetnosciami,kazdy pracodawca ci to powie.Odmawiajac zatrudnienia z powodu koloru skory mozesz wyladowac w sadzie pracy,w tedy bedziesz musial takiego zatrudnic z nakazu sadu.W kazdej pracy patrzy sie na umiejetnosci,a pozniej na znajomosci,chyba ze komus zalezy na byle jakim pracowniku i na braku efektywnosci.
No jasne a pedofilii też segregujmy na tych którzy gwałcą i na tych którzy chcą sobie tylko popatrzeć. Wypier....ć z ta zarazą bez wyjątku ludzie obudźcie się jaka tolerancja popatrzcie na Anglię Francję chcecie nie mieć nic do powiedzenia we własnym kraju??
Anglia i Francja mają problem bo dają im socjal. Gdyby mieli przyjechać i pracować. A w przypadku popełnia przestępstwa został by deportowany, nie było by problemu. I każdy kto chciał by tu pracować, miał by taką możliwość.
Rekawiczki to nie sa Europejskie standardy tylko cos co narzucala Unia Europejska... Nikt nie zmusza konsumenta do kupna u kogos itp.. jak widzi to moze nie brac.
Ja powiem tak. Islamu nienawidzę jak ognia i tę zarazę należy wytępić. Dlatego tych ludzi z drugiego obrazka należy potraktować militarną rozpierduchą. Ale ten gościu wyżej naprawdę jest nieszkodliwy. Nikt nie ma wpływu na to w jakim kraju się urodził więc jak ktoś chce jechać do lepszego świata i żyć po europejsku to naprawdę nie ma powodu by mu robić krzywdę!!! Bardzo mnie wkurza jak psudorasiści i nacjonaliści zazwyczaj biją takiego gościa od kebabu ,ale do prawdziwego islamisty ,który naprawdę jest zagrożeniem boją się podejść. Macie nawalać brodaczy którzy chcą szariatu a nie gościa który chce żyć tutaj tak jak europejczycy i się zasymilować, pracować i nie żyć na socjalu .
Doszytałem ostatnio artykulik o statystykach robionych w Niemczech, z którego wynika że fundamentalizm i wrogość do innych kultur rzeczywiście jest problemem Islamu - przynajmniej niemieckiego. Istnieją fundamentalistyczni i mocno nietolerancyjni Chrześcijanie ale są raczej w starszym pokoleniu i jest ich mało (w Niemczech) natomiast Muzułmańskich fundamentalistów jest dużo i młodych - czyli nie ma tendencji spadkowej. Innymi słowy - problem jest. Tylko rozwiązanie myślę że jest inne - żeby jakaś grupa mogła się wtopić w lokalną kulturę trzeba jej stworzyć do tego warunki. Karać surowo przestępców za przestępstwa a nie wszystkich za religię. Wrogość na każdym kroku tylko pogłębia podziały i zaostrza konflikt między kulturami.
Zgadzam się... teraz mi tylko odpowiedz JAK mam ich rozróżniać? mają jakieś blizny, znamiona , znaki szczególne? czy może jak ci dwaj "normalni" bracia z zamachów w Bostonie będą żyli normalnie przez 20 lat a potem podłożą bomby bo im śmigło zerwie od czytania koranu?
ci normalni zazwyczaj nie wyznają sialmu, autorowi chodziło o to że nie kazdy kto ma ciemniejsze włosy od razu krzyknie allahu akbar np ormianie czy koptowie
Bujda. oni nie dostosuja sie do standardow kraju do ktorego przyjechali. Wczoraj tylko widzialam kolesia z kobieta w burce- bylo jej widac tylko dlonie. A takze stoi grupka mezczyzn z dzieckiem rozdaje ulotki i naklania do przejscia na islam.
Hehe. Chyba ktoś nie zna tej wiary pisząc takie bzdury że islamista różni się od islamisty. Te zdjęcie poniżej to londyn więc niech ktoś głupot nie wciska że oni w europie są spokojni. A ten spokojny to będzie spokojny i kochający i nie wiem jaki jeszcze ale do czasu. Do czasu jak ich będzie więcej. Rodząc 8 dzieci każda z rodzin islamskich to to będzie bardzo szybko (góra 20- 30 lat) i taki spokojny islamista albo jego syn poderżnie ci gardło. Tak że każdy islamista pójdzie w imie boga zabijać chrześcijan jesli tylko dostanie takie haslo od ich guru.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
14 grudnia 2013 o 15:16
Nie ma co obwiniac wszystko religi i pochodzenia.Powinno sie winic jednostki,a nie calosc.To tak jakby mowic,ze podczas IIWŚ wszyscy niemcy byli zli,a bylo wielu takich co stracili zycie ratujac zydow,mowiac Amerykanom o istnieniu obozow i co tam sie robilo i w jaki sposob zabijalo,Papiez nie uchornil zydow w Watykanie,odmowil im schronienia,jakos sie o tym nie wspomina.U nas zyje wielu tatarow,oni sa muzulmanami i jakos nie stanowia zagrozenia,tak wiec nie wrzucajcie wszystkich do 1 wora.W Turcji nie podchodzi sie fanatycznie do religi,nie robia protsestow w naszym kraju,zyja spokojnie.Turysci w ich kraju i chrzescijanie nie spotykaja sie z dyskriminacja z powodu religi,nie ma tez ostrych przepisow co do ubioru,nie obrzuca i nie podala cie za to ze chodzisz odsloniety/a.
@~CZUPERS DLA czego pracodawca ma dać pracę słabszemu pracownikowi i nie dać jej dużo lepszemu tylko dla tego że ten słabszy jest "ojczystym mieszkańcem" skoro nie jest tak dobry gdzie tu logika ? gdzie sprawiedliwość ? to LEPSI powinni dostawać pracę a nie "rodacy" bo liczą się umiejętności a nie więzy krwi zresztą czy fakt że twój dziadek i mój mieli wspólnego wroga i mówili tym samym językiem sprawia że jesteś mi bliższy niż pan abdul z Damaszku ? NIE bo obu was nie znam a liczy się tylko i wyłącznie teraźniejszość bo to w niej żyjemy nie w pszeszłóści a tym bardziej w przyszłości
Jest to zdecydowanie nieprawda, należy odróżnić islamistę stosującego się do Koranu i takiego, który umie się dostosować do życia w społ. europejskim (islam jest ze swojej natury wojowniczy, ale nie wszyscy muzułmanie się stosują do wymagań wiarty)
ehe przecież od tego się zaczyna... podobnie jak w Niemczech ciapaki przyjechali pomóc w odbudowie państwa po wojnie i w zamian mogli zostać, w Wielkiej Brytanii też zaczęło się od kebaba
A ja ich zapraszam, oryginalne tureckie kebaby są bardzo smaczne, w dodatku Turek nie żałuje dobrego mięsa w kanapce albo tortilli - polaczek walnie ci 75% starej sałatki z marketu i mięsopodobne coś, pełne fragmentów kości. Za te same pieniądze.
@Andriej69 Słowa "Polaczek" możesz używać w stosunku do swoich starych.
Podoba ci się ich kultura i obyczaje? Nikt cie tutaj nie trzyma a wręcz przeciwnie.
Wystarczy poczytać gazety z różnych krajów zachodniej i północnej europy albo popytać znajomych którzy tam mieszkają, żeby wywnioskować że tag zwani "islamiści" to 80% ludzie żerujący na pomocy społecznej tych krajów z własnej woli. Mieszkam w jednym z tych krajów i widzie od dawna co się dzieje jak spokojne dzielnice wyglądały a jak teraz wyglądają. Robią co chcą nie zważając na innych mieszkańców i na policje, są wyjątkowo traktowani bo mają status "uchodźcy"
Islam to zagrorzenie dla cywilizacji zachodniej. Jesli Panstwa Europejskie sie nie obudza za kilkadziesiat lat Europa moze zmienic sie nie do poznania. We Francji co 3 dziecko to dziecko islamistow.
gówno prawda. będzie pracował i żył według europejskich standardów a następnie ściągnie tutaj swoją rodzinę, która żyje już wedle muzułmańskich standardów. I co? i gówno. W ten prosty sposób następuje islamizacja europy
Zaraz Cię zjadą od lewaków, zdrajców narodu, pedałów, czerwonych świń, masonów, żydów itp.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 grudnia 2013 o 18:54
polskie internetowe trolle najprawdopodobniej nazwą Go żydem. Bo dla gimbazy nie ma znaczenia czy żyd, muzułmanin czy sikh.
Przypominam że mam tureckie korzenie :/
.. a jesteś też obrzezany?
chaser , wydaje mi się że jedynie w tym przypadku religia islamska odgrywa zagrozenie a nie to z jakiego kraju ktoś tam jest . bo bądźmy szczerzy komu byś zaufał : np Polakowi muzłumaninowi czy np Turkowi Chrześcijaninowi, ja temu drugiemu. Pochodzenie nie ma tu niec do rzeczy bo np bośniacy to słowianie a są islamistami a np Koptowie z egiptu są chrześcijaninami i sami są ofiarą islamskiego prześladowania . Dlatego demot słuszny . Bić islamistów po mordzie aż do krwii a gościa od kebabu zostawić w spokoju
Mam ochote na kebaba
PisJouik a jakie sosy?
libertarianin, podpisuję sie pod tobą , tak to islam jest tu zagrozeniem a nie pochodzenie a co do bośniaków to 100% racja. nie pochodzą a pólwyspu arabskiego a islamistami są
http://serbianna.com/news/wp-content/uploads/2010/01/bosnia_wahhabis_derventa.jpg
Sęk w tym, że Ci cywilizowani muzułmanie którzy przyjeżdżają do Europy w celach zarobkowych, jakoś specjalnie nie protestują przeciwko radykalnemu islamowi... Nie pomagają w usunięciu tego radykalizmu i dlatego Ich również mamy prawo krytykować !
To władza jest zagrożeniem a nie islam. Wpuścisz bezdomnego do domu i mu powiesz że może tu robić na co tylko ma ochotę to z czasem też Ci zrobi z mieszkania jesień średniowiecza. Nie ważne kim by był, czy muzułmaninem, chrześcijaninem czy żydem. Władza to właśnie robi, mówi wpadajcie, możecie robić co chcecie, bo "tolerancja" jest po waszej stronie, czujcie się bezkarni. Widzicie tylko skutek działań i nie szukacie przyczyny. Przyczyną nie może być islam bo on istnieje od dawna, a sytuacja z muzułmanami w Europie trwa od kilku(kilkunastu?) lat. Wasz gniew przeciwko muzułmanom jest celowo wykreowany przez rząd, jesteście ofiarami propagandy. Nie będę tłumaczył czemu rządowi zależy na negatywnym nastawieniu społeczeństwa do islamu, bo puki co mogę się tylko domyślać. W każdym razie warto się przyjrzeć konfliktom na bliskim wschodzie.
Wiem, że niektórzy muzułmanie zachowują się obecnie normalne i mają to gdzieś, ale gdy przyjdzie okazja do przejęcia kontroli - oni pozostaną albo bierni, albo aktywnie się do rewolty przyłączą.
Poza tym każdy muzułmanin jest "taki" - takie zachowanie jest zapisane w ich świętej księdze. Kto jej nie przestrzega jest hipokrytą, a że takich jest sporo to wiadomo - jak w każdej religii i filozofii. Także ci "normalni muzułmanie" to tak na prawdę nie muzułmanie tylko ludzie, którzy są nimi "na papierze" a w praktyce to hipokryci na wyjebce.
Poza tym ja mam skądinąd pewność, że gdy nadejdzie czas i islam masowo zacznie przejmować Europę to ci obecnie "bierni" się do tego włączą. Skąd ta pewność? Proste - ludzie są zwykle podobni do siebie, a ja bym tak na przykład zrobił. A gwarantuję, że nie poznalibyście we mnie "ekstremisty". Obecnie żyję w zgodzie z tym społeczeństwem, gdyż po prostu nic nie mogę zrobić, toteż powierzchownie wyglądam na tolerancyjnego ;) Jednak gdyby ideologia, religia czy filozofia która jest mi bliska filozoficznie zrobiła rewoltę i byłaby spora szansa na przejęcie przez nią władzy - przyłączyłbym się i nie miałbym żadnych oporów z siłowym "nawracaniem" ludzi a także zabijaniem opornych. Pisałem już kiedyś, ze nie jestem w stanie wejść w głębsze związki niż "koleżeństwo" z ludźmi, którzy sprzeciwiają się podstawowym zasadom mojej filozofii. Obcy człowiek, które wyznaje te same wartości co ja jest mi tak na prawdę bliższy niż "znajomy", którego znam od lat a działa wbrew mojej filozofii.
Gwarantuję, że podobną zasadę wyznaję muzułmanie i dlatego - biorąc siebie za przykład - dokładnie zdaję sobie sprawę z zagrożenia.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 grudnia 2013 o 17:47
@jelon888 Mylisz się. Bardzo wielu nieradykalnych muzułmanów protestuje przeciw radykałom, ale media tego nie nagłaśniają. Przykładowo, w Londynie kilka miesięcy temu miał miejsce taki protest, w którym wzięło udział kilkuset muzułmanów. Później ekstermiści grozili członkom tego protestu. Istnieją też prężnie działające fundacje, zwalczające radykalne poglądy wśród muzułmanów i promujące integrację, np. zrzeszająca kilka tysięcy członków Quilliam Foundation. O tym jednak nie mówi się w mediach. Islamiści to w większości przypadków normalni ludzie (sam mam wśród nich kilku dobrych znajomych), ale, jak wszędzie, kilka zepsutych jabłek psuje cały koszyk.
@changeyourself To że ty pozwolisz się zabić w imię "sprawiedliwości historycznej" to twoja sprawa ale nie obrażaj tych którzy nie chcą umierać przez zdarzenia na które nie mieli wpływu.
@changeyourself Uważam jedynie że jest różnica między Europejczykami których przodkowie dokonywali wielu zbrodni (często pod przykrywką religii) a muzułmanami którzy TERAZ zabijają dla wiary również w Europie (choć nie tak często). Możesz tłumaczyć sobie że to nie twoja wojna ale na nic się to nie zda gdy spotkasz muzułmański patrol.
@changeyourself Taa za to ty mnie znasz wystarczająco żeby znać moje poglądy i oskarżać o rozpoczęcie wojny itp. szkoda że nie zauważyłeś że w przeciwieństwie do Ciebie nikogo pod tym demotem nie obrażałem a poglądy zawarte w moich wypowiedziach dalekie są raczej od "zachodniego bydła". Mówiąc o muzułmanach mam na myśli radykałów którzy są obiektem tej dyskusji a o nich wiem wystarczająco wiele. Mówiąc "wy" kogo masz na myśli kogo masz na myśli? Chrześcijan których jest coraz mniej (stosunkowo) w Europie którzy od dziecka są uczeni że wojna i przemoc jest źródłem zła? Czy może polityków którzy decyzje podejmują dla pieniędzy a nie dobra państwa? Możesz wyjeżdżać gdzie chcesz i prawdopodobnie żaden radykał cię nie zabije ale dla nich nie ma neutralności są albo "swoi" albo niewierni których trzeba nawrócić lub zabić. I koniec twoje własne pytanie co TY ZROBIŁEŚ żeby zatrzymać dostawy broni do Syrii?
@changeyourself 1 Nie zrobiłem nic gdyż te działania nie są zależne bezpośrednio ode mnie i mogę co najwyżej zagłosować w najbliższych wyborach na władzę która nie dopuści do takich sytuacji. Mimo to dalej ciekawi mnie co TY zrobiłeś aby nie dopuścić do tych dostaw.
2 Jeżeli wszyscy to TY również, jeśli jednak się z tym nie zgadzasz to nie zaliczaj mnie do grupy popierającej jakiekolwiek wydarzenia nie znając mojej opinii.
a co jeśli ten 1 na 10 którzy wprowadza się do twojej miejscowości zgwałci/zabije CI córkę? to jest taka kultura ze na po poczatku są milusi fajniusi a gdy maja wiecej praw wychodzi ich prawdziwe oblicze. wątpisz? poczytaj trochę wypowiedzi kobiet który wyszły za takiego człowieka.i co z tego ze na poczatku przestrzega on prawo w danym panstwie? tylko ignorant nie widzi co sie dzieje we francji czy w wielkiej brytani.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 grudnia 2013 o 21:37
Równie dobrze można skazywać wszystkich polaków na emigracji na kary więzienia, bo przecież część z nich kradnie.
Jedno jest pewne- ani temu z górnego obrazka, ani tym z dolnego obywatelstwa bym nie dał. Jedynie kartę stałego pobytu- mieszkasz tu, pracujesz, płacisz podatki? Spoko. Ale jak coś zmalujesz to wyp!erdalasz do siebie i już nie wracasz. To się powinno tyczyć WSZYSTKICH imigrantów!
Dokładnie. 99% muzułmanów przyjeżdża do Europy by żyć normalnie, stosują się prawa, żyją normalnie i ASYMILUJĄ się ze społeczeństwem. Straszycie ludzi kilkoma psycholami. Na szczęście media nie kupiły tej mowy nienawiści. Jak zabito w Anglii tego żołnierza, nie podano jakiego wyznania był sprawca (bo co to zmienia)? Najważniejsze, że jednoznacznie potępiono czyn i przemoc.
99%? Zdecydowanie nie, po za tym zabójstwo czy inne przestępstwo przez jednego muzułmana jest wystarczające, aby zaostrzyć prawo wobec wszystkich, emigranci zawsze powinni być traktowani jako drugi typ człowieka, w każdym kraju powinno być tak, że ojczyści mieszkańcy są ważniejsi od przyjezdnych i nie chodzi tu o prześladowania w stylu Hitlera, tylko o codzienne sprawy. Np. praca najpierw dla rodowitych mieszkańców, prawo ostrzejsze dla przyjezdnych, religia czy inne sprawy moralne mogą być ukazywane publicznie tylko zgodnie z tymi panującymi w kraju itd.
Zbiorowa odpowiedzialność jest domeną komunistów. Na dzień dzisiejszy stosuje się ją między innymi w Korei Płn.
Chyba nie potrafisz czytać i słuchać ze zrozumieniem. Dokładnie powiedziano,że ten parch z Afryki przeszedł jakiś czas temu na Islam. I ciekawe czy byłbyś tak samo tolerancyjny gdyby ten żołnierz był twoim bratem?!
@kolorowatolerancja
"...99% muzułmanów przyjeżdża do Europy by żyć normalnie, stosują się prawa, żyją normalnie i ASYMILUJĄ się ze społeczeństwem..."
Skąd takie dane? Wyśniłeś? Naćpałeś się? Masz kontakt z rzeczywistością?
@CZUPERS.,,99%? Zdecydowanie nie, po za tym zabójstwo czy inne przestępstwo przez jednego muzułmana jest wystarczające, aby zaostrzyć prawo wobec wszystkich"Czyli jak polak zgwalcil brytyjke,to powinni zaostrzyc prawo wobec polakow??tak wynika z twojego toku myslenia.,,emigranci zawsze powinni być traktowani jako drugi typ człowieka, w każdym kraju powinno być tak, że ojczyści mieszkańcy są ważniejsi od przyjezdnych "To jestes glupi,w naszym kraju naszych rodakow traktuje sie gorzej,wlasnie z tego powody wyjezdzaja za granice pracowac.Niby czemu polacy mieliby byc trakotwani jak drugi typ czlowieka??tylko dla tego ze pojechali za granice uczciwie pracowac?.,,Np. praca najpierw dla rodowitych mieszkańców, prawo ostrzejsze dla przyjezdnych, religia czy inne sprawy moralne mogą być ukazywane publicznie tylko zgodnie z tymi panującymi w kraju itd."U nas niektorzy maja ciezko z praca,wlasnie dla tego uciekaja.Z reszta lepiej zatrudnic kogos kto bedzie mial umiejetnosci,a nie ze wzgledu na pochodzenie.Jak zatrudniam kogos na kuchnie,to wole wybrac obcokrajowca z wieloletnim doswiadczeniem,niz rodaka po szkole gastronomicznej i 3 miesiacach praktyk i umiejetnosci.Jak dorosniesz to zrozumiesz,ze dajac komus prace patrzysz na umiejetnosci,a nie na pochodzenie,wyznania,ubior,czy tez upodobania muzyczne.
kolorowatolerancja: licze ze takich niepełnosprawnych jak administrator tego fanpage'a jest mniej wsrod społeczeństwa
@masti23 Właśnie, że zatrudniając kogoś umiejętności są dopiero drugą najważniejszą cechą. Gdy zatrudnisz obcokrajowca nigdy nie masz pewności czy nie będzie miał przez połowę czasu L4, a przy ewentualnym zwolnieniu poda Cię do sądu o rasizm/nietolerancję religijna. Zresztą najlepiej zatrudnić kogoś kogo się zna, lub ma jakąś gwarancję co do umiejętności i chęci do pracy.
@CZUPERS.Mowie ogolnie o obcokrajowcach a ty mi wyskakujesz z rasizmem,z reszta musi pracownik udowodnic ze zwalniam go z powodu rasizmu,nie ma dowodow to bedzie placicl za rozprawe on.Lepiej zatrudniac kogos z umiejetnosciami,kazdy pracodawca ci to powie.Odmawiajac zatrudnienia z powodu koloru skory mozesz wyladowac w sadzie pracy,w tedy bedziesz musial takiego zatrudnic z nakazu sadu.W kazdej pracy patrzy sie na umiejetnosci,a pozniej na znajomosci,chyba ze komus zalezy na byle jakim pracowniku i na braku efektywnosci.
No jasne a pedofilii też segregujmy na tych którzy gwałcą i na tych którzy chcą sobie tylko popatrzeć. Wypier....ć z ta zarazą bez wyjątku ludzie obudźcie się jaka tolerancja popatrzcie na Anglię Francję chcecie nie mieć nic do powiedzenia we własnym kraju??
Anglia i Francja mają problem bo dają im socjal. Gdyby mieli przyjechać i pracować. A w przypadku popełnia przestępstwa został by deportowany, nie było by problemu. I każdy kto chciał by tu pracować, miał by taką możliwość.
Zeby zalozyl rekawiczki... Chca miec europejskie standardy to niech je UZYWAJA...
i właśnie o to chodzi, bo to nie pochodzenie ma wpływ tylko mentalność imigranta.
Rekawiczki to nie sa Europejskie standardy tylko cos co narzucala Unia Europejska... Nikt nie zmusza konsumenta do kupna u kogos itp.. jak widzi to moze nie brac.
Ja powiem tak. Islamu nienawidzę jak ognia i tę zarazę należy wytępić. Dlatego tych ludzi z drugiego obrazka należy potraktować militarną rozpierduchą. Ale ten gościu wyżej naprawdę jest nieszkodliwy. Nikt nie ma wpływu na to w jakim kraju się urodził więc jak ktoś chce jechać do lepszego świata i żyć po europejsku to naprawdę nie ma powodu by mu robić krzywdę!!! Bardzo mnie wkurza jak psudorasiści i nacjonaliści zazwyczaj biją takiego gościa od kebabu ,ale do prawdziwego islamisty ,który naprawdę jest zagrożeniem boją się podejść. Macie nawalać brodaczy którzy chcą szariatu a nie gościa który chce żyć tutaj tak jak europejczycy i się zasymilować, pracować i nie żyć na socjalu .
Prawdziwymi szajbusami powinna zajmoac sie policja.
Że nie nawidzisz islamu to brawo dla Ciebie. Ale ten koleś od kebebu lub jego syn kiedyś poderżnie ci gardło w imie allaha.
różnica między nimi jest pochodną czasu.....
przyjechał zarobić .. robi kebaba w budzie alibaba !!
Doszytałem ostatnio artykulik o statystykach robionych w Niemczech, z którego wynika że fundamentalizm i wrogość do innych kultur rzeczywiście jest problemem Islamu - przynajmniej niemieckiego. Istnieją fundamentalistyczni i mocno nietolerancyjni Chrześcijanie ale są raczej w starszym pokoleniu i jest ich mało (w Niemczech) natomiast Muzułmańskich fundamentalistów jest dużo i młodych - czyli nie ma tendencji spadkowej. Innymi słowy - problem jest. Tylko rozwiązanie myślę że jest inne - żeby jakaś grupa mogła się wtopić w lokalną kulturę trzeba jej stworzyć do tego warunki. Karać surowo przestępców za przestępstwa a nie wszystkich za religię. Wrogość na każdym kroku tylko pogłębia podziały i zaostrza konflikt między kulturami.
Zgadzam się... teraz mi tylko odpowiedz JAK mam ich rozróżniać? mają jakieś blizny, znamiona , znaki szczególne? czy może jak ci dwaj "normalni" bracia z zamachów w Bostonie będą żyli normalnie przez 20 lat a potem podłożą bomby bo im śmigło zerwie od czytania koranu?
ci normalni zazwyczaj nie wyznają sialmu, autorowi chodziło o to że nie kazdy kto ma ciemniejsze włosy od razu krzyknie allahu akbar np ormianie czy koptowie
jestem narodowcem i zgadzam się z tym demotem ;)
5% imigrantów to zwykli goście, 95% banda śmieci którzy przyjechali robić tu syf. W takiej sytuacji powinna obowiązywać zasada domniemania winy.
Bujda. oni nie dostosuja sie do standardow kraju do ktorego przyjechali. Wczoraj tylko widzialam kolesia z kobieta w burce- bylo jej widac tylko dlonie. A takze stoi grupka mezczyzn z dzieckiem rozdaje ulotki i naklania do przejscia na islam.
bo to przypadek z drugiego obrazaka
Bardzo ważna jest wiedza, że kiedy będzie ich większość; ten miły pan od kebaba wbije ci nóż w plecy za picie alkoholu itp.
W Turcji alkohol jest legalny ignorancie.Nie trzeba tez chodzic zaslonietym,wyjatkiem sa miejsca swiete np:meczety.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 grudnia 2013 o 15:35
Hehe. Chyba ktoś nie zna tej wiary pisząc takie bzdury że islamista różni się od islamisty. Te zdjęcie poniżej to londyn więc niech ktoś głupot nie wciska że oni w europie są spokojni. A ten spokojny to będzie spokojny i kochający i nie wiem jaki jeszcze ale do czasu. Do czasu jak ich będzie więcej. Rodząc 8 dzieci każda z rodzin islamskich to to będzie bardzo szybko (góra 20- 30 lat) i taki spokojny islamista albo jego syn poderżnie ci gardło. Tak że każdy islamista pójdzie w imie boga zabijać chrześcijan jesli tylko dostanie takie haslo od ich guru.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 grudnia 2013 o 15:16
Nie ma co obwiniac wszystko religi i pochodzenia.Powinno sie winic jednostki,a nie calosc.To tak jakby mowic,ze podczas IIWŚ wszyscy niemcy byli zli,a bylo wielu takich co stracili zycie ratujac zydow,mowiac Amerykanom o istnieniu obozow i co tam sie robilo i w jaki sposob zabijalo,Papiez nie uchornil zydow w Watykanie,odmowil im schronienia,jakos sie o tym nie wspomina.U nas zyje wielu tatarow,oni sa muzulmanami i jakos nie stanowia zagrozenia,tak wiec nie wrzucajcie wszystkich do 1 wora.W Turcji nie podchodzi sie fanatycznie do religi,nie robia protsestow w naszym kraju,zyja spokojnie.Turysci w ich kraju i chrzescijanie nie spotykaja sie z dyskriminacja z powodu religi,nie ma tez ostrych przepisow co do ubioru,nie obrzuca i nie podala cie za to ze chodzisz odsloniety/a.
Do radykała jeden krok ,do radykała jeden ,krok nic więcej
@~CZUPERS DLA czego pracodawca ma dać pracę słabszemu pracownikowi i nie dać jej dużo lepszemu tylko dla tego że ten słabszy jest "ojczystym mieszkańcem" skoro nie jest tak dobry gdzie tu logika ? gdzie sprawiedliwość ? to LEPSI powinni dostawać pracę a nie "rodacy" bo liczą się umiejętności a nie więzy krwi zresztą czy fakt że twój dziadek i mój mieli wspólnego wroga i mówili tym samym językiem sprawia że jesteś mi bliższy niż pan abdul z Damaszku ? NIE bo obu was nie znam a liczy się tylko i wyłącznie teraźniejszość bo to w niej żyjemy nie w pszeszłóści a tym bardziej w przyszłości
Niech kazdy siedzi u siebie w domu. I bedzie dobrze na planiecie. Ja sie nie pcham do innych krajow, to dlachego do mojego kraju ktos sie pcha?
Wreszcie ktoś to powiedział. Polać mu !!!!
Co byście nie pisali, ja od dawna nie jem kebabów i nic nie zjem od muslimów!
nawet kebaba z trzema soasami?
to niech mi zrobi kebaba z wieprzowiny
nigdy nie wiadomo co robi po godzinach. Facet może być bardzo rozrywkowy.
Jest to zdecydowanie nieprawda, należy odróżnić islamistę stosującego się do Koranu i takiego, który umie się dostosować do życia w społ. europejskim (islam jest ze swojej natury wojowniczy, ale nie wszyscy muzułmanie się stosują do wymagań wiarty)
ehe przecież od tego się zaczyna... podobnie jak w Niemczech ciapaki przyjechali pomóc w odbudowie państwa po wojnie i w zamian mogli zostać, w Wielkiej Brytanii też zaczęło się od kebaba
A teraz wytłumacz to "prawdziwym partriotom" z Polski
A ja ich zapraszam, oryginalne tureckie kebaby są bardzo smaczne, w dodatku Turek nie żałuje dobrego mięsa w kanapce albo tortilli - polaczek walnie ci 75% starej sałatki z marketu i mięsopodobne coś, pełne fragmentów kości. Za te same pieniądze.
@Andriej69 Słowa "Polaczek" możesz używać w stosunku do swoich starych.
Podoba ci się ich kultura i obyczaje? Nikt cie tutaj nie trzyma a wręcz przeciwnie.
piękna broda :D
BladeRunner .... żal mi takich tępych dzid jak ty
https://www.facebook.com/photo.php?v=560925357308858&set=vb.100001741974516&type=2&theater
Ale można to połączyć http://www.fakt.pl/w-czasie-polfinalu-euro-2012-al-kaida-planowala-zamach-w-warszawie,artykuly,431127,1.html
on jest włochem
Arabskie ścierwa nie mają z kebabem nic wspólnego! Kebeb wymyślili Turcy!!! W Berlinie w połowie lat 70-tych!
pracowałeś jeden z drugim w kebabie u araba?
to się nie wypowiadajcie, to są tacy wyzyskiwacze że głowa mała.
Wystarczy poczytać gazety z różnych krajów zachodniej i północnej europy albo popytać znajomych którzy tam mieszkają, żeby wywnioskować że tag zwani "islamiści" to 80% ludzie żerujący na pomocy społecznej tych krajów z własnej woli. Mieszkam w jednym z tych krajów i widzie od dawna co się dzieje jak spokojne dzielnice wyglądały a jak teraz wyglądają. Robią co chcą nie zważając na innych mieszkańców i na policje, są wyjątkowo traktowani bo mają status "uchodźcy"
Islam to zagrorzenie dla cywilizacji zachodniej. Jesli Panstwa Europejskie sie nie obudza za kilkadziesiat lat Europa moze zmienic sie nie do poznania. We Francji co 3 dziecko to dziecko islamistow.
gówno prawda. będzie pracował i żył według europejskich standardów a następnie ściągnie tutaj swoją rodzinę, która żyje już wedle muzułmańskich standardów. I co? i gówno. W ten prosty sposób następuje islamizacja europy
Ten co zarabia w europie, wysyla pieniadze do swojej ojczyzny wspierajac terroryzm.
Chwilowo wg stndartów, jak ich liczba się zmieni to i standarty się zmienią.Oni są jak tykająca bomba.
Ten z gornego obrazka to tan sam z dolnego tyle ze po pracy .