Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Jedna relacja z Kijowa

może pokazać więcej niż niejedno pier*lamento mainstreamowych mediów

www.demotywatory.pl
+
791 873
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar markens
+57 / 85

Mam 37 lat i łzy w oczach. Dziękuję Bogu, że u nas jeszcze spokojnie, ale jak tak dalej będzie, to wielu z nas przyjdzie wyjść na ulice i walczyć o godność. My mężowie, my ojcowie mamy też już dość poniewierania nami, naszymi żonami i dziećmi. Chcemy decydować o swoim losie. Chcemy żyć, pracować i coś z tego mieć, coś więcej niż codzienna wegetacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 stycznia 2014 o 16:21

J juzcieniema
+14 / 32

boga nie ma. czlowiek. ale komentarz prede mna to swietny "zyj, pracuj, ciesz sie co masz" debilne podejscie. mozna tak samo powiedziec ludziom glodujacym "przeciez jadles tydzien temu ciesz sie ze tydzien mogles nie jesc dwa, ciesz sie tym co masz!" super.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~agnasasasa
0 / 10

Przedstaw mi dowód na nieistnienie Boga wtedy uwierzę, jeśli takiego dowodu nie masz - zamilcz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+3 / 7

agnasasasa przedstaw dowod na to,ze nigdzie we wszechswiecie nie istnieje kamien mogacy wskrzeszac ludzi. Jesli nie przedstawisz to masz mowic,ze taki kamien istnieje. Logiczne? Nie, tak samo jak proba udowodnienia nie istnienia czegokolwiek, jesli istnienie tego A nie wyklucza istnienia B.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hosus85
+7 / 7

@~pravvda daj mi namiar na twojego dilera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TolerancyjnyJakLewica
-2 / 2

@hosus85 daj mi namiar na swojego nauczyciela. Niech odda kasę, bo nauka nie przyniosła efektów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawid1015
+27 / 35

co ty robisz, brata bijesz? brak mi słów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pingwiningwin
+17 / 25

Xar, tu nie o poglądy chodziło na tym uniwersytecie a o czyny... Zanim się wypowiesz to dowiedz się o temacie na który się wypowiadasz, albo zamilknij wraz ze swoim pustym łbem na wieki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pingwiningwin
+5 / 5

Andriej69, mam wrażenie, że wyznajesz zasadę "prawdziwe jest tylko to co jest stereotypem".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~0bcy_as
+6 / 6

xareczku... oczywiście, że komuś zaproszonemu można przerwać wykłąd i chyba ty nie myślisz inaczej... zrozum to, że dzieci czy wnuki bohaterskich żołnierzy brutalnie torturowanych i mordowanych walczących w podziemu za polskę, mogą czuć pewien dyskomfort jeżeli na wykład na uniwersystek zaprasza się doktorka, któy był odpowiedzialny za to co się stało z ich ojcami i dziadkami. Powiedz mi jednak i tak poza tym co oni takiego zrobili? przyszli i krzyczeli... no tragedia wiesz... w każdym kraju świata wszystkie sprzecziwy cz prostesty wyraża się słowem bądź krzykiem i jest to najlepsza forma wyrażneia protestu - każdy ma prawo wyrażac swoją opinię - uniwersystet jest miejscem publicznym - jeszcze tego brakuje by w miejscu publicznym zakazać wyrażać się na konkretne tematy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-5 / 5

Obcy, po pierwsze, mam na mysli zachowanie na wykladach na temat gender a nie Baumana. Co innego jest dyskusja po wysluchaniu argumentow a co innego zachowywanie sie jak w chlewie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 stycznia 2014 o 22:12

avatar ~0bcy_as
+3 / 3

xar - a po drugie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SzczepanChelsea
+21 / 33

My też powinniśmy JUŻ wyjść na ulice! Po to, aby nie doprowadzić do tego co jest teraz na Ukrainie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 777Lolek
+11 / 15

@anteks01, w d***ch to się przewraca tym, którzy mówią, że jest dobrze i lekko. I obyś się nie zdziwił, że tak będzie. Obyśmy nie mieli takiej okazji.. To prawda, że ludzie powinni już wyjść na ulice, ale niestety, brakuje kogoś kto to ruszy. Panuje u nas straszna mgła która ma sprawiać wrażenie, że nie jest źle. A prawda jest taka, że niedługo nic co teraz polskie nie będzie już polskie. I nic co twoje, nie będzie już twoje, chociaż.. czy już tak nie jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 25

777 Lolek, jestesmy stabilnym krajem ktory aktualnie sie rozwija, prowadzi dosc spory eksport, przyjezdzaja do nas inwestowac(faktem, ze dlatego, ze mamy tania sile robocza,ale jednak to robia). Co Ci nie pasuje, co? To, ze nie jestes przy korycie? Takie protesty odstraszaja inwestorow, powoduja przestoje w zakladach pracy(ktore na tym traca) i w dodatku generuja dodatkowe niepotrzebne wizyty w szpitalach, nie mowiac juz o tym, ze policja protesty musi oslaniac(ida na to pieniadze z budzetu i w tym czasie policja nie moze prowadzic innych dzialan). A wiec lolku, czemu sadzisz, ze w Polsce jest zle, co? Bo na zachodzie(gdzie nie mieli pol wieku komunizmu i ten czas poswiecili na rozwoj, a nie na zaciaganie dlugow u przyszlych pokolen) jest lepiej? Wyjscie na ulice i pokrzyczenie sobie nie doprowadzi do tego, ze u nas bedzie lepiej. Do tego doprowadzic moga tylko dzialania ludzi, mrowcza praca. A jak Ci sie nie podobaja rzadzacy, to wez udzial w wyborach i przekonuj do swoich racji tych, ktorzy albo na nie sie nie wybieraja, albo chca glosowac inaczej. Wyjscie na ulice to nie jest wyjscie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rgrgqas
+7 / 7

U nas nigdy tego niebedzie bo nas podzielili za wczasu... Dziel i rzad nawet nikt sie nie przeciwstawi bo predzej siebie pozabijamy na ulicach nawzajem niz ruszymy na rzad

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rtrt
-1 / 3

nie potrzeba nikomu walki na ulicach rzady ktore mamy sami sobie wybralismy nikt man nie narzucil tuska zlodzieja tylko zostal wybrany w demokratrycznych wyborach. I dalej ma swoje poparcie.nic sie nie zmieni dopuki ludzie nie zmadrzeja. Narazie Polskie spoleczenstwo to banda debili. Tyle mozna wywnioskowac po ponownym wybraniu tuska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polejsos
+7 / 7

@~rtrt
Po tych wszystkich przekrętach, aferach, kłamstwach i obietnicach nadal myślisz że zostali oni wybrani w uczciwych demokratycznych wyborach(przykład mogliśmy obserwować niedawno np podczas referendum ws. odwołania pani HGW), bo ja mam co do tego spore wątpliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~polotnik
-1 / 1

Xar "do tego doprowadzic moga tylko dzialania ludzi, mrowcza praca." Może jeszcze proletariusze wszystkich krajów łączcie się?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wasee
+2 / 2

777lolek-Bolesna prawda czasem leczy.Checesz wiedzieć dlaczego nikt tego nie może ruszyć? dlatego,bo się obawiają że jak wyciągną szablę to nikt nie stanie za nimi.bo polacy w kółko pier*olą jak jest im niedobrze,że dobrze by było gdyby ktoś przyszedł i to posprzątał,a jak przychodzi co do czego,i ujawnia się taki człowiek,który mówi że przyjdzie i to posprząta,ale w zamian potrzebuje bezwzględnego poparcia(bo itak polska jest tak spaczona przez socjalizm że inaczej się nieda),to go próbują wykpić,np.J.Korwin-Mikke.Oglądając go wszęgdzie gdzie się nieobejżę wszyscy próbują zakwestionować służność tego co mówi,wykpić go.A on przecież próbuje ocalić ten kraj,a większości jełopów niepodoba się to i tamto(jakieś drobnostki),to niebędą na niego głosować.Niestety, skoro polacy są takimi totalnymi kretynami,to niema o czym rozmawiać,Muszą zmienić nastawienie do ludzi pokroju JKM i koniec bo inaczej nic nie będzie.
anteks01- Zrozum że jeśli tobie dobrze się wiedzie finansowo to dobrze,ale to nieznaczy że innym wiedzie się tak wspaniale.A ty najwyraźniej patrzysz wyłącznie przez swój pryzmat.Więc sugerowałbym ci się dowiedzieć o sytuacji w kraju z wiarygodnych źródeł.
Xar-Jeśliby się zrobiło jeden wielki roz*ierdol na ulicy,raz a dobrze,skręciłoby się w stronę pałacu prezydenckiego,pozbywając się wszystkich sprzedawczyków-polityków,i ich popleczników żeby potem był spokój na jakieś 200,300 lat kapitalizmu,i prosperity to ja byłbym za.Po drugie wyjście na ulice i krzyczenie,i obrażanie (służy jedynie rozładowaniu emocji) to tak samo bezsens jak wybory.Gdyby one cokolwiek miały zmieniać to zmienionoby ustrój.Jedyne wyjście,to tak jak na Ukrainie,tyle że przy poparciu wojska,plus rostrzelanie połowy polityków,bo tak się właśnie postępuje z obcymi agentami i zdrajcami.potem z 5 miesięcy potwornego burdelu,a potem mamy spokojny rozwój,i wzrost a ponieważ zlikwiduje się więkość podatków,ludzie będą zarabiać więcej to i więcej inwestorów zacznie przyjeżdząć do Polski bo niskie podatki,a nie to co teraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar meliva
+2 / 2

@Xar.. jak czytam Twoje komentarze to aż mi się coś w środku przewraca.. Twierdzisz, iż "jestesmy stabilnym krajem ktory aktualnie sie rozwija", tylko szkoda, że nie uwzględniasz ciągle powiększającego się długu publicznego. Nie wspomnę już o polskich firmach takich jak np. Bank PKO (bank przeszedł w ręce włoskiego UniCredit), które zostają po cichutku sprzedawane zagranicznym koncernom, czy kilka lat temu upadłej Stoczni Gdyńskiej. Więc pytam się: gdzie tu rozwój widzisz, hmm? Nie powiem, że Wedel, Pudliszki czy większość przemysłu gorzelniczego ładnie się nie rozwija- szkoda tylko, że nie są już firmami polskimi zasilającymi polski budżet. Co do kwestii przyjeżdżających inwestorów: dla nich Polska jest państwem z dogodnym systemem podatkowym, ponieważ płacą o wiele niższe podatki przez co zwiększa się konkurencja dla stricte polskich firm przez co z kolei upadają nasze,rodzime firmy średnie i małe. Chwała im za to (zagranicznym inwestorom), że nowe miejsca pracy się tworzą, tylko szkoda, że kapitał ucieka za granicę. Co do kwestii policji.. Tusek nie będzie się bawił w policyjną osłonę protestujących. Protesty raczej zechce jak najszybciej zakończyć. Nie mów mi, że nie wiesz, że nasz szlachetny premier podpisał ustawę o udziale zagranicznych funkcjonariuszy na terenie Polski? Wyjście na ulice jest chyba najlepszym rozwiązaniem- przykładem mogą być Islandczycy, o których zapewne Twoje szlachetne uszka nie słyszały..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filozof21
+3 / 3

Wyjście na ulice nie jest dobrym rozwiązaniem, bo już PO wyjściu na ulice i PO wygraniu (często sporym kosztem) pozycji pojawia się pytanie: co dalej? Dopóki nie ma planu na co dalej, nie ma co wychodzić. A ja nie widzę dzisiaj polityka, który ma plan na "co dalej" i nie buja w obłokach. Jeżeli uważacie, że władza z łapanki będzie lepsza niż ta, którą sami wybraliśmy, to fajnie, doceniam optymizm. Optymistą warto być jak się idzie na randkę, w takich sprawach potrzebny jest realizm i realnie - poczekajmy do wyborów, czyli do 2015 roku. Trzymam kciuki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Enslaved_One
+1 / 1

@anteks01 , @Xar jasne ! Żyjemy w wyjątkowo dobry warunkach , Yeah ! Ty @anteks01 prezentujesz postawę niewolnika zadowolonego z ochłapów które dostajesz - taki korpo-robot z niezłymi zarobkami do spłacania krechy za przepłacone mieszkanko. Zawsze zadowolony bo politycy zawsze tacy będą i nie ma się co przejmować.. - zero jakiejkolwiek analizy i zastanowienie - aby tu/teraz OK.
Ile masz lat? Zobacz jak ten kraj zmienił się przez ostatnie 20 lat. W latach 90 miałeś jeszcze jako taką wolność a teraz ? Za każdą "niepoprawną" wypowiedź zostaniesz zbesztany na internetach, nazwany w TV faszystą i pociągnięty pod sąd za obrazęczegośtam. Nie możesz zrobić strony o Bronku bo cię zjadą.. A faszyści to włąśnie nami rządzą. Niedługo jak zostaniemy obłożeni nowymi zakazami pod płaszcazsykiem walki z terroryzmem i ochroną praw autorskich to klękniemy wszyscy i będzie lament.
@Xar dogłębna analiza naszej stabilności. Dość spory export i przyjeżdżają inwestować haha ! Po transformacjach zostaliśmy skolonizowani jak wszsytkie pozostałe kraje bloku wschodniego - poczytaj jakiego typu kraje cechują takie problemy gospodarczo-społeczne z jakimi borykamy się od lat. Jesteśmy zapleczem taniej siły roboczej i rynkiem zbytu dla zachodnich koncernów. Inwestycje.. - lol - wielka montownia wózków do hipermarketów - tak w nas zainwestowali - technologia niczym z NASA :D
Choć jestem dość młody przyglądam się od dłuższego czasu temu co się dzieje. Nie chcę żeby mój syn w przyszłości wegetował w zoranym slumsie pełnym półmózgich niewolników bo wyście (i wam podobni) nie widzieli problemu. A postawa wedle której "mnie to nie dotyczy" / "dopóki mam co jest" / "nie jest najgorzej" jest karygodna i świadczy o braku mózu albo nastawieniu niewolnika - a w tym przypadku nie powinniście rościć sobie żadnych praw do lamentowania w przyszłości (jeśli byłoby znacznie gorzej niż dziś) - rozczulony (nie pozdrawiam)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
+1 / 3

Wyjść na ulice? I co dalej? Ukraińcy mają konkretny plan - nowe wybory (czyli zmiana ekipy u władzy na obecną opozycję) i do UE. A ty co (oprócz zadymy) proponujesz? Nowe wybory??? Mniej PO, więcej SLD i PiS. Wiele to nie zmieni. Tak, wiem cudownie, tym razem mają przyjść jacyś uczciwi i kompetentni ludzie, już to wielokrotnie słyszałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar syman
0 / 2

"w dupach się przewraca tym co mówią, że u nas będzie jak na Ukrainie. naprawdę jest wam aż tak źle i ciężko? bo co, Tusk, Kaczyński? polityka zawsze będzie taka sama, politycy zawsze będą kłamać i kraść, ale to nie znaczy, że w państwie jest źle"./// Ocknij się, człowieku, ze złudzeń. Niedaleko nam. Wszystko jest już w Polsce sprzedane albo zmarnowane. Nie ma już nic polskiego w Polsce. Wysokie są bezrobocie i podatki, niskie są standard życia i dzietność. Ludzie energiczni i perspektywiczni są systemowo wypychani za granicę. Nie ma swobody proporcjonalnego artykułowania poglądów większości, bo dyskurs moderuje trzecie pokolenie nadzorców z obcego nadania (lub ludzie dokooptowani na zasadzie bezwzględnej lojalności i dyspozycyjności). Polityczny dozór nad Polakami sprawują ludzie wysuwani przez ośrodki dyspozycyjne znajdujące się poza konstytucyjnymi organami władzy, przy walnym udziale sił obcych. Głowa państwa, Bronisław Maria hrabia Komorowski, w suwerennym społeczeństwie, z wolną opinią publiczną, z niezawisłymi prokuraturą i sądami, byłby dziś prawomocnie skazanym przestępcą, skompromitowanym eks-politykiem, a nie prezydentem po tym, co okazało się w aferze marszałkowej, że wyrabiał. A dziś ludzie tacy jak Tusk i Komorowski oddają w obce ręce śledztwo w sprawie najważniejszej dla bezpieczeństwa państwa, obcym siłom powierzają prawo do pacyfikowania i interweniowania w Polsce (ustawa o bratniej pomocy). Nie wspominam już o działaniach przeciw bezpieczeństwu państwa i interesowi narodowemu w gospodarce. /// O przestępczych działaniach prezydenta Sumliński napisał w książce. Dowody na to znajdują się w oficjalnych aktach sprawy Sumlińskiego. Gdyby to była nieprawda, wstrzymano by sądownie rozpowszechnianie "Z mocy bezprawia". To nie jest legenda, potwarz, opinia. Najsmutniejsze, że to jest potwierdzony fakt. Przestępca został nagle wysunięty, zamiast Tuska, jako kandydat partii i wybrany prezydentem. W takim kraju żyjemy: http://www.youtube.com/watch?v=df6DoWbMM4M

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 stycznia 2014 o 15:04

avatar ~lajla178
+9 / 11

Strasznie mi żal tego kamerzysty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bart06
+6 / 10

Ciekawe kiedy coś pęknie w Polsce?
"Nasze" media, znów pokażą grupkę ludzi stojących na uboczu i poinformują o kilkuset protestujących osobach ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ninja_Stefan
-2 / 4

No właśnie, ale protestów pod Wall Street, w Grecji, Hiszpanii i Włoszech to nawet nie powiedzą, bo to przecież antydemokratyczne zbiry tam robią rozróby, tylko na Ukrainie lud walczy o demokracje... bla bla bla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Molpos
-3 / 3

Podzielić tę całą Ukrainę i spokój. Patrząc na obrazek powyżej, Dniepr wyznacza idealną linię demarkacyjną - zachód do Europy, wschód do Sowietów i wszyscy będą zadowoleni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~miros12126125
+5 / 7

właśnie to chyba pokazują wszystkie "mainstreamowe" media?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fsfgebebe
-5 / 15

Pcha się tam gdzie nie powinien a później będzie płacz, że mu się coś stało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pingwiningwin
+18 / 20

Taka rola rzetelnego dziennikarza, problem w tym że teraz jest tylu nierzetelnych w mainstreamowych mediach, że człowiek widząc porządnego dziennikarza ma go za dziwaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~0bcy_as
+5 / 5

~fsfgebebe - masz racje - lepiej iść i oglądać Lisa. Może treść do dupy i nieprawdziwa ale za to dziennikarzowi się nic nie stanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OberstPrymas
-1 / 9

Oby w Polsce nigdy do czegoś takiego nie doszło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wojciech_Jruzelski
0 / 2

W Polsce to już było. Ale mam gwarancję, że nikt nas za to nie pociągnie do odpowiedzialności. Mam bardzo pojętnych uczniów. Mój protegowany Bronisław "Charyzma" Komorowski podpisze wkrótce ustawę rządu Tuska, która zalegalizuje to, co i tak jest już praktykowane: współpracę naszych służb z moskiewskimi. Znów będą podstawy prawne, by "bratnia pomoc" lub jej groźba dyscyplinowała warcholstwo polaczków. Niech żyje Związek Radziecki!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gregor34
+8 / 12

Nie zamierzam dać sobie zamknąć ust i słuchać, że "taka" jest polityka. Czemu na zachodzie żyje się lepiej? Bo rząd robi wszystko dla dobra kraju, nie własnej kieszeni. Wbrew temu co mówi anteks01, u nas jest totalny syf właśnie bo tusk! Polecam 5:05 w tym filmie. Czy chcecie być tak traktowani jako obywatele kraju? Właśnie tak jak ten człowiek opluty przez policjanta? Nie można na to pozwolić, a tym bardziej nie można dać sobie wmówić, że w Polsce źle nie jest. Jest BEZNADZIEJNIE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anteks01
0 / 4

to zrób coś z tym jak jest Ci tak źle! no masakra, najlepiej mówić, że nie pasuje, że bieda, że kradną, że jesteśmy traktowani tak a nie inaczej. Wyjdź na ulicę! Zostań politykiem! Zrób cokolwiek uważasz za stosowne! Ja w moich wypowiedziach tutaj nie bronię bynajmniej jakiegokolwiek polityka. Nie bronię władzy ani opozycji. Chcę przekazać, że staram się żyć tak jak mogę najlepiej a nie zapatrywać się (bądź co bądź nieco abstrakcyjnie) na interpretację popularnego hasła, sloganu pt. "sytuacja w kraju".
Więc, jeszcze raz, jeśli nie zamierzasz "dać sobie zamknąć ust", to działaj! Czekam na Wasze, wielcy obrońcy ojczyzny, działania, które doprowadzą do tego, że będziemy szczęśliwi, bogaci, wolni i nie wiem co jeszcze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
-1 / 1

Xar, proszę, żadnych japanofilskich badziewi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Izaack
+11 / 13

Co jak co, ale ten dziennikarz ma jaja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomaszje
-5 / 9

tamci mogą napierdzielac kamieniami w milicje ale jak milicja napierdziela to juz beeee

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S soldier14
+6 / 6

niech dadza im chociaz wiatrowki zeby szanse wyrownac. cwaniaki, snajper na budynku, woz p.p. do tego palki i bron gladkolufowa, bija nawet kobiety, pluja na ludzi postawionych pod sciana. wielu tym "policjantom" nie powinno sie dawac broni do reki, widac golym okiem ze psychotesty kupili. kwestia czasu kiedy to do nas dojdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K komiks42
+1 / 1

Tych tarcz wiatrówką nie przebijesz, uwierz. A z tym snajperem to niezbyt to wieże. Ludzie by nie stali wtedy.

A oni psychotestów nie oblali. Im kazano to robią ;_;

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gish_
+7 / 9

Ogarnij się bo głupota przez ciebie przemawia, a raczej pisze. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~0bcy_as
+1 / 1

Tak tak Andriej69, dokładnie tak jak mówisz. Powiedział, że jest za PiSem i ci milicjanci którzy posadzili brzozę wiedzieli że on jest nietykalny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K komiks42
+3 / 3

Masakr co to się dzieje tam. Wiedziałem że burdy i przepychanki ale to już właściwie normalna walka.

Ale do tych milicjantów to by może po ukraińsku gadał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~popieram
-3 / 7

Żenujący filmik dla dziennikarza. Nie dostał tylko dlatego, że dziennikarz. I wiedział, że nie dostanie.
Reportaż z góry nastawiony przeciw milicjantom - coś mówi ale nic nie widać ( latające kamienie).
Tak właśnie się przegania, np. psełdo kibiców i te bojówki w warszawie - nic nadzwyczajnego.
Jak by była walka to by była a to zwykłe przepychanki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~0bcy_as
-1 / 5

Zgadzam się - ostatnio nawet usłyszałem, że ci kibole są bezczynni - jeśli mnie pamięć nie myli to w GW napisali, że po jednym z meczów sąd wypuścił kiboli "pod błachym pretekstem braku dowodów". No już za wszytsko się wypuszcza kibiców nawet za to że jest brak dowodów winy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hahaaha
+2 / 4

Jak wierzysz GW to może lepiej idź wsadzić sobie tą wypowiedź w du*pę, a nie chwalisz sie jeszcze tym publicznie. To prawie jak przyznanie sie do pedofilli i szczycenie sie tym w internecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~0bcy_as
0 / 0

~hahaaha - O... mój... człowieku czy ty aprawdę nei zauważyłeś ironii w mojej wypowiedzi... naprawdę... nie wierzę... nie zauważyłeś że własnie wykpiłem GW po tym jak napisali, że brak dowodów winy to błahy pretekst?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anonymosu
+4 / 4

no brawo ;) jeżeli ktoś pyta czemu w Polsce jeszcze ludzie nie wyszli na ulicę to niech poczyta te komentarze. Jak mamy to zrobić jak jeden jest mądrzejszy od drugiego, każdy wie najlepiej, jedynie jego poglądy są słuszne. Zwada jest o wszystko, wielcy eksperci życiowi, naukowi itd. ZERO poczucie wspólnoty. Tak do niczego nie dojdziemy. Wyzywanie się od idiotów i niedorozwojów w internecie tylko nas pogrąża. Szkoda mi tego kraju, tego narodu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
0 / 0

Dobra - tylko żeby iść obalać władzę wypada mieć jakiś wspólny program. Chyba oczywiście, że celem jest najpierw ponaparzać się z policją, a następnego dnia ponaparzać się między sobą, bo okazuje się, że wszyscy mają zupełnie inne, całkowicie sprzeczne wizję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wasp_9277
+3 / 3

Tu widzę, ze z facebooka kolega komentuje dobrze. Mamy teraz ustawę, dzięki której jak nasi umiłowani przywódcy zechcą to ci milicjanci z Kijowa będa mogli przyjechać i równiez i nas tak legalnie pacyfikować...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mortius1324
0 / 0

Mówcie co chcecie, ale trzeba przyznać, że ten dziennikarz ma jaja. W każdej chwili jakiś mniej zrównoważony psychicznie "policjant" mógł mu przypieprzyć pałą w łeb, albo dostać od tego snajpera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~AnonimyPolak
+1 / 1

Coś czuję że za góra 10-15 lat u nas będzie jeszcze ciężej..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~srodzka
0 / 2

ooo mój ulubiony reporter :D pobili go a nic mu nie jest , nawet nie wrzasnal ze go uderzyli czy cos :) twaaaardy skurczybyk :) mowi mowi mowi ze to tamto a kamera w tlum wycelowana guzik widac :D idzie do tych milicjantów i jak to rezolutny bystry i ciekawski reporter z 1 półki "co ty robisz !?!?! " "ty ukrainiec , co ty robisz " napewno milicjant odpowie bo został tam wysłany by udzielać wywiadów Panu reporterowi z Polski ! :D tak bardzo uwielbiam ogladać republike.tv ich reportarze są takie extra :D hahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DawidPiach
+1 / 1

tam to dopiero się kijowo mieszka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rudolf_g
0 / 0

Ludzie czy wy nie widzicie że oni tam walczą tak jak mu walczyliśmy z komuną to nie są żarty i przepychanki. Markens jeżeli uważasz że młody kapitalizm nie daje tego co chciałeś to weź się do roboty a nie narzekasz samo się nie zrobi przypomnijcie sobie co było podczas stanu wojennego w PRL co działo się w '70 też nie podoba mi się co dzieje się teraz w Polsce i co robią wszystkie rządy niezależnie czy to SLD, PIS czy PO jest na czele ale długi i błędy PZPR będziemy spłacać jeszcze z ćwierć wieku jak nie lepiej, czy nam się to podoba czy nie. Inna sprawa że nasze kochane władze mogły by nie trwonić naszych pieniędzy tylko na siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Biszer
0 / 0

Polak? nie ośmieszajcie się... Polak nigdy nie wyjdzie na ulice, taka jest jego natura... Przykre... Ile było manifestacji które miały "coś zmienić"? pytam się ile? Tyyyyyle was będzie... była 1/20 tych osób.
Nawet jeśli ceny skoczą o 200% a zarobi o tylko 20% Polak cicho siedzieć będzie...
Pomyślmy teraz nad tym... gdybyśmy byli tacy jak Ci Ukraińce, zawalczyliśmy przeciwko obecnemu rządowi, o lepsze jutro... i gdybyśmy wygrali... jak by nasze życie teraz wyglądało... Czy jak pan "Markens" pisze dalej byśmy wegetowali? Czy baliśmy się dalej o kolejny dzień, o przyszłość... czy będziemy w stanie utrzymać rodzinę przez kolejne miesiące... czy jak jutro przyjdę do pracy to się okaże tym ostatnim dniem? Proste pytanie, teraz pewnie poleci na mnie hejt, bo pisze... bo pisze to co myśle... a nic nie robie... Z góry napiszę, że jedna przeprowadzoną organizacje anty-rządową mam za sobą... wyniki? sami zgadnijcie :) Chcecie dalej w tym syfie żyć? TO ŻYJCIE DALEJ i cicho siedźcie przed telewizorem, komputerem i tak dalej i dajcie się coraz bardziej okradać siebie przez rząd... a bo to taki podatek wprowadzimy, a to zwiększymy, wam odbierzemy... To jest nas rząd !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maq001
0 / 2

To już nie jest dziennikarstwo. To zwykłe pchanie się w centrum wydarzeń, narażanie własnego życia dla pikantności relacji i ignorowanie ostrzeżeń od Ukraińców przed zagrożeniem. Wstyd za takiego dziennikarza-amatora, bo można było zrobić to w bardziej rozsądny i bezpieczny sposób...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olko_sirko
0 / 0

O, widac ze niedlugo Lwow wroci do Polski!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bolko_sirko
+2 / 2

Niedługo Wilno i Warszawa wróci do Rosji, chciałeś powiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ZZ
0 / 0

Mają władze y z rąk ludu i tej władzy oddać dobrowolnie nie chcą - korzystają z wojska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mkmkm
0 / 2

Najlepsze sa komentarze w stylu "dlaczego w Polsce nie wyjdziemy na ulice". Na Ukrainie protestują bo chca do Unii a w Polsce niby czego mieli by rządać protestujący? Większych pensji? Lepszej służby zdrowia? Większych emerytur? Tego żaden rząd wam nie da bo na to pracują całe pokolenia. Zanim w Polsce będzie tak jak w Niemczech musi minąć kilkadziesiąt lat i nikt nic na to nie poradzi, ale chyba oczywiste jest, że w Polsce jest lepiej niż na Ukrainie więc chyba idziemy dobrą drogą co nie mądrale?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Enslaved_One
0 / 0

Widzę powyżej postawę niewolnika. Tego wszystkiego nie możemy żądać bo nikt nam nie da i pewnie się samo zrobi (tymi pokoleniami się zrobi) - aby nie za sprawą twoją - żebys nie musiał nic robić i o niczym myśleć. Ale orać nas w p u p e m 70% podatków/akcyz/składek można ! Mówi się trudno i żyje dalej prawdą? Jak siebie szeregujesz w grupie, która powinna być tłamszona to proszębardzo. Na szczęście jescze parę osób w tym kraju poddaje w wątpliwość wasz "dobrobyt" i "nic się nie da zrobić" ! Howgh !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mkmkm
-1 / 1

Z kąd ta liczba? Rankingi mówią o 40% dla przedsiębiorców i mniej niż 30% dla pracowników. Za duzo czasu spędzasz na wykopie i demotach chyba. Nie wierz we wszystko co piszą w necie. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~juhi
0 / 0

szkoda tylko że nie ma relacji z tego co się działo przy linii policji zanim ruszyła do przodu. Jak by chcieli zdobyć ten plac to by się nie wycofali. A w tej relacji jednak znacząco słychać stronniczość reportera :( Stoi z tyłu, policja ruszyła nie wiadomo dla czego bo go tam nie było i od razu ocenia że skoro policja bije to niesłusznie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~refe
-2 / 2

Rzucają tumany w policję kamieniami, a potem płaczą, że ich spałowali... Szczyt głupoty i brak jakiejkolwiek logiki w ich postępowaniu. Jak wybrali Janukowycza, to niech teraz czekają do kolejnych wyborów, a nie przewroty robią. W imię czego? Pochodzącej z oligarchii Tymoszenko, która swój naród oszukiwała na setki milionów euro? W imię wolności jaką UE daje? Politycy mówią, że dzięki UE Polska może WSPÓŁDECYDOWAĆ o swoim losie. Widocznie lepiej współdecydować niż decydować samemu... Z Ukrainą część idiotów chce zrobić to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sitekpiotr1111
-1 / 1

Jakim treba byc tepym h.. zeby dla kilku zlotych pchac sie miedzy dwa naparzające sie tłumy?
Dziennikarze ech........

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar chichotek
0 / 0

Z czystym sumieniem mogą powiedzieć, że byli w centrum wydarzeń i to dosłownie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Enqe
0 / 0

Czy dobrze widziałem w 5:59 jeden z milicjantów trzyma broń...
Ci, którzy doprowadzają ludzi do ostateczności mając za sobą tabun uzbrojonych ludzi...
Oto odpowiedź na to, co to Rząd. Człowiek chce wolności i możliwości życia w mało wiele przyzwoitych warunkach a dostaje pałą przez łeb. I coś, co słyszeliście zapewne nie raz.
Nienawiść zabije wszystkich.
Dobro zostanie zapomniane.
Rodzice potracą dzieci.
Śmierć zbierze swoje żniwa.
I tylko jedno byłoby w stanie nas uratować.
Pamięć, że mimo dzielących nas różnic wszyscy jesteśmy ludźmi.
A co do Boga- każdy z was słyszał zapewne, że Bóg dał człowiekowi wolną wolę. I dlatego tylko człowiek może odpowiadać za swoje czyny, albowiem on jeden do nich doprowadził.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 stycznia 2014 o 13:31

K komiks42
0 / 0

Obstawiam że to broń do tłumienia zamieszek. Ta na gumowe kule.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaenV
-1 / 1

Zachowanie manifestantów pokazuje jedynie dobitnie, jak absurdalna jest demokracja. Tam już nie chodzi o nic, poza tym, że jedni i drugi lubią mordobicie.
Inna sprawa, że Ci 'majdanowcy", mają gęby pełne demokracji... ale nawet zakładając, że jest ich 100 tys... to stanowią jedynie ułamek całej ludności, a zatem pozostałe grube miliony nie wyrażają sprzeciwu, wobec prezydenta. Więc w czym problem? Oczywiście w tym... że mendy z UE zapłaciły komu trzeba, żeby to sprowokować. Unia, tak jak ZSRR musi się rozrastać - gdy przestanie, upadnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paweldaniec
+2 / 2

Jarosław Kuźniar z TVN24 robił sobie jaja z tej relacji, że to niby nieprofesjonalne. Ale myślę że jakby jemu przyszło robić coś takiego, to by zostawił duży brązowy ślad na tym śniegu :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwedqwe
0 / 2

Respekt dla Maślankiewicza niech zbiera doświadczenie kiedyś będzie relacjonował takie wydażenia z polskich ulic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S strzalek1
+1 / 1

musze przyznac dziennikarz jest bardzo odwazny mial tez duzo szczescia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Artur_S
0 / 0

Pomijając fakt, że Ukraina płonie i serce krwawi jak się na to patrzy, to mam jedno pytanie do autora tego demotywatora. Czy do prawdy nie łatwiej zamian "mainstreamowych" napisać po prostu POLSKIE słowo - głównych? Serio, czy musimy aż tak zapożyczać słowa z angielskiego? Przecież mamy na prawdę piękny język...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dżanuszssss
-1 / 1

Powtarzanie do mikrofonu tego co mu mówią przypadkowi ludzie nie nazwałbym rzetelnym dziennikarstwem, a mówiąc o wojnie domowej chyba chłopak nie zdaje sobie sprawy z odpowiedzialności jaką bierze jako dziennikarz za swoje słowa. Właśnie przez takich ludzi media są jakie są, zajmują się łapaniem sensacji i manipulacją faktami zamiast dociekaniem i próbą zrozumienia rzeczywistości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem