Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
825 973
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L LazC
+6 / 22

Właśnie się dowiedziałem, że dwa długopisy i gumka leżące na moim biurku przedstawiają budowę płyty głównej, a układ kartek na ścianie odzwierciedla ułożenie gwiazd w Pasie Oriona. Jakby tego było mało, dowiedziałem się, że niezwykłym jest, że różni ludzie kojarzą "lepszość" ze zdolnością do dominacji i większą budową fizyczną. Tyle nauki w jeden dzień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
-1 / 3

To nie może być przypadek! Może sam jesteś replitaninem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 stycznia 2014 o 11:54

avatar Azon
+4 / 4

Mnie zawsze bawi, że dowody na to, że Illuminati rządzą światem jest to, ze umieszczają swoje symbole w każdym możliwym miejscu. Nie mam co prawda doświadczenia, ale jak bym w tajemnicy sprawował kontroluję nad całym światem to byłbym nieco bardziej... hmm... tajemniczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 stycznia 2014 o 19:41

avatar Ostrowski7
+22 / 28

Odważne teorie, ale skoro byłby zakazane, to jakim cudem pojawiają się w serwisie z głupimi obrazkami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar quintus2610
+3 / 9

Zakazane w sensie, że długo była zmowa milczenia o tych faktach. Tak samo jak o WTC jest zmowa milczenia, chemtrails i o innych niewygodnych dla elit tematach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
+1 / 1

Praktycznie wszystkie informacje były w serialu dokumentalnym "Starożytni kosmici". Polecam, nawet jeśli nie zgadzam się ze wszystkimi teoriami, to niektóre są niegłupie, a nawet bardzo zastanawiające. I wszystko jest tam logicznie wyjaśnione. Pytanie tylko - czemu nikt tego nie nagłaśnia? Olbrzymy były opisane w biblii - bo kim był Goliat, jak nie olbrzymem? A co z budowlami, które zostały zatopione przez ilomaś tysiącami lat, w każdym razie w czasie gdy ludzie na ziemi żyli w jaskiniach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adix913
0 / 0

"pszyszłych" o.O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Endriu17
-5 / 11

Życie na ziemi skądś się wzięło. Prawda ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MarianKa
+4 / 10

Odnoszę wrażenie, że ludzie wymyślający teorie spiskowe na temat kosmitów muszą się strasznie nudzić. Nie twierdzę, że to głupie teorie. Wszechświat jest za duży, żeby była w nim jedna planeta z w miarę inteligentną cywilizacją. Ale nie będę się przejmować przybyszami z innych planet, jeśli na co dzień ich nie widuję. Poza tym, równie ciekawą teorią mogłoby być zatoczenie koła przez czas. Według takiej teorii początek naszej cywilizacji byłby jednocześnie momentem jej końca (w jakieś książce sci-fi o tym czytałam). Teorie, których nie da się ani potwierdzić ani wykluczyć są ciekawe, ale lepiej się jednak skupić na tym co jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~114458l
-2 / 4

Większość ludzi czyta takie teorie jako ciekawostka i nie przenosi tego na życie codzienne. Równie dobrze można by powiedzieć, że katolicy/muzułmanie/itp się nudzą. Przecież oni też nie widują swoich bogów na co dzień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar quintus2610
-4 / 4

Hahahaha TEORIE SPISKOWE! Powiesz/napiszesz te dwa słowa i już można przestać myśleć i zadawać pytania ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-4 / 20

Zalozmy nawet, ze ktos odpalil bombe atomowa gdzies w Indiach - sadzisz, ze slad po promieniowaniu tam wyzwolonym zatarlby sie przez 2tysiace lat? Nie! To, ze piramidy sa akurat tak ustawione nie ma nic wspolnego z gwiazdami, gdyz wtedy o nich nie wiedzieli, a teraz znajac ich polozenie niektorzy staraja sie dopasowac na sile dwa elementy. To tak jakbys powiedzial, ze w Shreku 2 byla zakodowana wiadomosc o tym, ze biber bedzie slawny, w tym kadrze: http://24.media.tumblr.com/530900ca69e162e160ca08c4cdd41457/tumblr_moewesrSvA1svoiowo1_1280.jpg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chyba_Ty
+1 / 3

zgadzam się z Tobą, że raczej mało prawdopodobne, ale tam chyba było 16 tyś a nie 2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W worm
+4 / 4

A sam pas Oriona, widać :p Kiedyś też było widać :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar macros1980
+6 / 8

W Shreku chodziło raczej o Justina Timberlake. A co do układu piramid na wzór pasa Oriona to celowość takiego układu jest całkiem prawdopodobna gdyż układ gwiazd miał dla starożytnych duże znaczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightAnasazi
+4 / 4

Nie wiedzieli o pasie Oriona :D? Całego Oriona, jak i pas podziwiam za każdym razem jak wychodze z domu gdy jest ciemno. Jest tak dobrze widoczny, że sam rzuca się w oczy, a szczególnie pas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 2

A czy to nie jest aby przypadkiem tak, ze okreslone uklady gwiazd widac tylko z okreslonych regionow Ziemi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 0

Dzieki za wytlumaczenie Kocie.Wydawalo mi sie, ze to raczej wynika z krzywizny Ziemi i im blizej rownika tym widac inne gwiazdy,a ze w Egipcie nie bylem to nie mam porownania, zreszta na nawigacji astrologicznej znam sie podobnie jak swinie na produkcji soku z marchwii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Logon
0 / 2

Na północy i południu widzisz inne gwiazdy. W dodatku, przez tysiąclecia układ gwiazd nieznacznie się zmienia, ze względu na nieustanny ruch naszego układu słonecznego względem jądra galaktyki(ruch - góra, dół, góra, dół i ciągle "do przodu"), a także ruch innych układów.
Chociaż, muszę się przyznam w tym miejscu, że nie wiem co widać z egiptu. Pomóc mogą w tym na pewno odpowiednie mapy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek89
+6 / 8

Piszę tu bo zainteresowała mnie pierwsza ciekawostka o płycie głównej. Jakiś rok temu czytałem książkę o piramidach napisaną około 1950 roku i był tam przedstawiony plan budowy piramidy razem z wszystkimi budowlami dookoła piramidy (począwszy od muru dookoła, przez świątynię wewnątrz muru, aż po samą piramidę) całość była dla mnie uderzająco podobna właśnie do jakiejś komputerowej części - jakiejś płytki. Pomyślałem sobie wtedy, że wymyśliłem nową teorię spiskową - mianowicie ludzie z przyszłości zapewne powiedzieli ludziom z przeszłości jak zrobić komputery. Dali im schematy itd. a ludzie z przeszłości uznali że Bogowie kazali im wznieść świątynie (bo cóż innego mogły ukazywać te plany)... Tak też zrobili. Rozpropagowałem tą teorię wśród znajomych, a teraz czytam coś takiego tutaj :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar macros1980
+1 / 1

@NobbyNobbs też oglądałem Stargate

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Logon
0 / 2

Chwała Ori!
Tylko oni prowadzą po ścieżce, ku oświeceniu.
Błogosławieni niech będą Ori.

Wcześniejsza cywilizacja jest możliwa, tyle że nie odkryliśmy niczego co by sugerowało, że taka istniała. No i zależnie na jakim stopniu by była, na pewno coś by się uchowało, choćby jako skamieliny czy coś.
Sprzęt na orbicie takie jak stacje badawcze, czy nie które satelity. Mieszane złoża surowców i niespotykanych pierwiastków itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+5 / 9

Aztecy budowali na wzór płyty głównej... hahahaha! Wzięli płytę główną i budowali na jej podstawie. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kalia24
+1 / 5

"Kompleks w Meksyku na wzór płyty głównej" jest dla mnie najlepszy :D Nie no, gdyby ludzie wtedy mieli taką technologię, to by chyba nie mieszkali w kamiennych chałupkach i lepiankach oraz nie wyginęli masowo na skutek jednego bakcyla zza oceanu... Ale wiadomo - każda teoria spiskowa jest dobra :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qjon13
+5 / 7

Wspomnę, że Teotihuacan to kultura o jakieś 500 lat poprzedzająca Azteków, ze względu na wspólne mezoamerykańskie korzenie, podobna do nich, ale jednak odrębna. A co do podobieństwa wzajemnego rozplanowania Piramidy Słońca, Piramidy Księżyca i Drogi Umarłych w Teotihuacan do płyty głównej, to czy autor sugeruje, że kosmici przelecieli kawał kosmosu, przy użyciu takich komputerów jak my trzymamy pod biurkiem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 stycznia 2014 o 20:09

L Logon
+3 / 3

I otrzymywali energie z kamiennych elektrowni, w końcu po to powstały piramidy. By czerpały energię z kosmosu/czakr ziemi/drgań ziemi. Nie zapominaj o tym! To bardzo istotne!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Biblista
-4 / 6

Przecież Biblia pisze o olbrzymach, którzy kroczyli po ziemi, lecz byli niebezpieczni i nie podobali się Bogu Jahwe. Były to stworzenia zrodzone z upadłych aniołów i ludzi. Upadli aniołowie kojarzą się z pierwszym obrazem zła - wężem, który w Biblii symbolizuje szatana. Nie ma ich dziś jak i nie ma dinozaurów, bo Bogu się nie podobali, byli symbolami zla, więc zginęli w wielkim potopie. Wszystko sprowadza się do tego, że wszyscy wierzymy w Jednego Boga i wszyscy od Niego pochodzimy. Olbrzymy były bogami dla ludzi, gdyż byli silnijsi i wieksi. Stąd Bóg postanowił ich usunąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W worm
+4 / 8

Taaaa....
Jezus obiecał zniszczyć zło na świecie, a Thor zaś, wybić lodowe olbrzymy. Widziałeś ostatnio jakieś lodowe olbrzymy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W worm
-1 / 3

@ Mój kot lubi Miauczeć
(Matt. 5:44) And Jesus declared, "for he is kind unto the unthankful and to the evil destruction." Chyba, że jednak bilbie różnią się od siebie to sorry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bb
0 / 2

Mt 5:44 A Ja wam powiadam: Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was prześladują;

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Boniu93
+1 / 3

Nie dlatego nie uczą tego w szkołach że nie jest to na rękę systemowi, a dlatego że są to przesłania niepoparte dowodami i równie dobrze możemy uczyć o Prometeuszu lepiącym ludzi z gliny. Nie przeczę, że gdzieś tam mogą sobie istnieć inne cywilizację, ale póki nie mam na to dowodu, nie będę mówił że rząd ukrywa przed nami kontakty z UFO. Podobnie jak nie będę opowiadał na demotach bajek o Annunaki i innych sumeryjskich mitach. Niestety są ludzie, którzy wszystko chwytają od razu i potem opowiadają innym o niezwykłych historiach "starożytnych"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adex26
0 / 4

Nie wierzę w bajki, ale miło się czyta to sci-fi. Gdyba ta archeologia była zakazana to nie można by było jej wrzucić do internetu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~marcin9021
+2 / 6

Jak to czytam to mam wrażenie, że ktoś ma wszystkich za debili, przeczytałem o kompleksie. Sorki, ale coś co było zbudowane wcześniej niż płyta główna nie może być na niej wzorowane, debile którzy wierzą w te bzdury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek89
+1 / 1

Oczywiście zgadzam się, że nie można wzorować czegoś na czymś czego nie ma. Jednak w zamyśle autora porównania raczej można wywnioskować, że już wcześniej ludzie mieli dostęp do zapisków jak zbudować płytę główną tylko nie wiedzieli jak go wcielić w życie. Przykład tłumaczący tą zbieżność na modłę teorii spiskowych - kosmici od tysięcy lat zalewali świat księgami przedstawiającymi schemat budowy komputera, jednak dopiero w drugiej połowie XX wieku ktoś pokojarzył że w tych księgach są właśnie zapisane schematy budowy komputerów - wcześniej ludzie nie mając pojęcia jak to wykorzystać budowali na wzór tych rycin zwyczajne budowle uważając je za święte - bo dane od Boga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar macros1980
+2 / 2

Uważaj na Goa'uldów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anetolijj
0 / 0

Nie dajcie się nabrać. Ja pierwszy raz coś takiego widzę i rozum podpowiada mi że to jest zmyłka. O rzekomym powstaniu w Getcie Warszawskim też powiedziano "zatajone".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Ncaso
+1 / 3

Tak właśnie się dzieje kiedy młodzież czerpie wiedzę z filmików na YouTube...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zamebiaszczy
0 / 4

Tak jest, jak się dzieci w szkole nie uczą historii sztuki i myślą dzisiejszymi realiami kanapowego lenia. Piramidy? Faraon chciał, setki tysięcy ludzi zapie....ło żeby to zrobić, proste. A piramidy w różnych miejscach na Ziemi podobne? A co kufa, mieli je podstawą do góry budować? Najprostszy kształt, to ludzie budowali właśnie takie. Hieroglify z helikopterem - dobry fejk. Pewnie sto lat temu by taki sam zrobili z samolotem braci Wrihgt, albo Fordem T. Giganci? Kilku żartownisiów zrobiło w ch... takich tumanów jak autor demota. I to na całym świecie. Kilka sztucznych kości podrzucone w różne miejsca na świecie i tyle, a zaprzeczenia prawdziwych naukowców zostały przez debili zinterpretowane jako próba zatajenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H henqzb
0 / 2

jak zakazana? Erich von Däniken już od 30 lat o tym pisze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wotann
+1 / 1

A ja mam pytanie: po pierwsze same podane fakty o tym szkle etc. są PRAWDĄ czy zostały zmyślone? Jeśli są prawdą CZY NAUKOWCY PRÓBOWALI TO TŁUMACZYĆ? Jak to tłumaczą prawdziwi naukowcy? Nie tacy od UFO ale tacy od nauki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Versus3
-2 / 2

Przeczytajcie wywiad z Credo Mutwą z 1999 roku.
http://kodczasu.pl/viewtopic.php?t=1465&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=b9c48205ee82bc3a9329ea7492f1940a

Wysoki afrykakański szaman Credo Mutwa twierdzi, iż uprowadzony został przez istoty, które jego lud zwie Mantindane. Co ciekawe przypominają one wyglądem i zachowaniem znanych mieszkańcom Zachodu Szaraków. Twierdzi, iż istoty te nękają Afrykanów, służąc Chitauli - ludziom-jaszczurom, których ludzie czcili jako bogów. Według niego zbliża się moment konfrontacji z nimi. Mutwa mówi też o wielu innych sprawach - nieznanej historii, tajemniczych kompleksach, hybrydach i abdukcjach…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bethoven23
+2 / 4

o tak. szaman w zapyziałej wiosce zna prawdę o wszechświecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Versus3
-1 / 1

Czytałeś to Bethoven23? Czy tylko tak szczekasz aby się odezwać? Credo moze jest nazywany szamanem, ale to wykształcony czlowiek, studiowal w Europie - jeśli takie kryterium wartości człowieka Ci odpowiada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~spiskowyśmiechator
+2 / 4

za 5000 lat podobne teorie będą na temat pedalskiej tęczy z Warszawy - jakis przygłup stwierdzi, że ta instalacja przez kosmitów musiała zostać zrobiona, bo niby na ch*j to współczesnym Warszawiakom było

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzysztofpalnof
-1 / 1

Cytat Marcin9021 : "Jak to czytam to mam wrażenie, że ktoś ma wszystkich za debili, przeczytałem o kompleksie. Sorki, ale coś co było zbudowane wcześniej niż płyta główna nie może być na niej wzorowane, debile którzy wierzą w te bzdury." Kolego! - bo ta technika co jest teraz już dawno była jak nie lepsza ..... wpisz sobie na youtubie :Hidden Human History

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bethoven23
+2 / 2

mam nadzieję, że tak naprawdę nie wierzysz w to co napisałeś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
0 / 4

Archeologia jest zakazana ale na szczęście mamy anonimowych łosi z internetów, którzy dzielnie odkrywają Prawdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek9375
0 / 0

"Kompleks Teotihuacan w Meksyku zbudowany na wzór płyty głównej" hahahaha! jesli juz to na odrwot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rootpl
0 / 0

Lubię takie klimaty, niekoniecznie wierzę w nie, ale lubię poczytać takie teorie spiskowe. Zna ktoś może jakieś dobre książki ze zbiorami takich teorii?
Chyba zacznę znów oglądać Stargate. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~emanuelI
0 / 0

Prawda jest taka, że tysiące faktów wskazują na bardzo bujny okres przedhistoryczny. Ale zastanawiające jest rzeczywiście dlaczego nauka nie podejmuję na takie tematy dyskusji. W Polsce dobrze zebrał i opisał takie rzeczy Lucjan Znicz, polecam też Kosidowskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Davis9012
+1 / 1

Racja. A kiedy Hiszpanie przybyli do Ameryki, pewien niedobitek Aztecki powiedział "Są jak pół-jelenie pół-ludzie, którzy strzelają piorunami ze swoich kijów" Było to oczywiście o konnych strzelcach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Majan1984
-1 / 1

Totalne bzdury, z faktów, które można łatwo wyjaśnić robione są "teorie spiskowe". Zadziwiająca jest Ignorancja łowcow tych pseudotajemnic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rogger36
0 / 2

Przelecieć milion lat świetlnych tylko po to, żeby zbudować sobie górkę z kamieni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KirinXYZ
-1 / 1

Od kiedy archeologia zajmuje się bajeczkami? studiowałem kiedyś archeologie. Archeologia zajmuje się faktami! a nie bajeczkami, to co autor tutaj dał to KAŻDY ARCHEOLOG powie że to PSEUDO ARCHEOLOGIA! bynajmniej o kosmitach astronautach, jest wyjaśnienie, żeby coś dokładnie zinterpretować i zanalizować trzeba znać nie tylko historie danej kultury ale też między innymi sztukę! Gdyby autor demota trochę poczytał o sztuce i religii Majów, to by wiedział że to co odczytał jako "hełm astronauty" to w rzeczywistości blask słońca bijąca z niego (w końcu dla tej cywilizacji słońce i księżyc pełniły ważną rolę ) lub maska (maski też pełniły ważną rolę w tej cywilizacji, co rytuał to inna maska i nic dziwnego że ich bóstwa tak samo przedstawiano). Resztą się nie interesuje bo jak mówiłem wcześniej, archeologia nie zajmuje się bajeczkami, a to co jest tutaj, najwyżej można mówić jako bajeczki przy ognisku nic po za tym, niema w tym krzty nauki. Zainteresowanych odsyłam do literatury "Odkrywanie Przeszłości, Wprowadzenie do Archeologii - Wendy Ashmore i Robert J.Sharer" str 9-11.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar handlarzkur
+1 / 1

Częsć z kwesti poruszanych w tym artykule została wyjaśniona (chociażby samoloty w formie hieroglifów) lecz częsc dalej pozostaje zagadką.Nie powiem że jestem zatwardziałym fanem teori człowieka pochodzącego z kosmosu lecz uważam że utrzymywaliśmy utrzymujemy i bedziemy dalej utrzymywali kontakt z istotami pozaziemskimi.To że nie porusza sie tego w opini publicznej-cóż wyobrażcie sobie że nagle w telewizji mówią że kosmici istnieją oraz nas stworzyli; reakcji można się łatwo domyślić.......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mazi009
0 / 0

zbudowany na wzór płyty głównej czy na odwrót? poza tym sporo bzdur i przekłamań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~koralgol997
+2 / 2

Ktoś kiedyś powiedział, że jeden głupiec jest w stanie więcej zaprzeczyć, niż tysiąc mędrców dowieść... i miał rację. Niestety też, większość ludzi nie potrzebuje argumentów do wyciągania wniosków. Tak się składa, że informacje pobieżnie przytoczone w demotywatorze znajdują potwierdzenie nie tylko na stronce jakiegoś szaleńca. Lepiej przecież wszystko negować, niż przeanalizować dowody i dojść do poznania niewygodnej prawdy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Logon
0 / 2

Przykro mi, ale większość rzeczy z tego demota to głupoty po prostu. Gdyby autor zrobił naprawdę sensowne rozeznanie i wpisał tylko konkrety, to byłoby co innego.
Piramidy może i wyglądają jak jakiś mały układ, ale to tylko głupie skojarzenie. Hieroglify przedstawiające współczesne środki transportu. Jedno imię władcy zostało nad pisane przez drugiego, a potem ktoś dorobił w PS.
Kamień można też ładnie obrabiać za pomocą najprostszego dłuta i młotka (czyt dwóch kamieni), by z jednej płyty kamiennej powstały dwie o gładkim i równym brzegu pęknięcia. Miałem ładny filmik jak murzyniątko coś takiego robi.
To tylko kilka przykładów. Odpuszczę sobie już wyśmianie głupich teorii na temat kamiennej elektrowni czerpiącej energię z czakr ziemi/kosmosu/drgań ziemi.
Oczywiście, nie które rzeczy wymienione są ciekawe i zastanawiające, ale w tej oprawie większość ludzi to zignoruje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tereferre
0 / 0

Bardzo zakazane, że właśnie pół polski to czyta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P patryko66
-1 / 1

Wiele bajek i jakaś nieudolna próba nawiązania do ostatniego demota o gigantach. Najpierw trzeba zaznaczyć że bożkowie to demony. Później że ziemia ma +/- 6 tys lat. Dalej, że nie "anunnaki" są odpowiedzialne za stworzenie człowieka, ale Bóg. Na koniec dodam iż trzeba uważać na tych, którzy próbują napchać nam do głowy wyssane z miejsca gdzie światło nie dociera nowinki. Na demotach ostatnio wylęgło się kydo-podobne lewactwo, i tacy na etacie miksują prawdy z kłamstwami. Pozdrawiam i w razie pytań zapraszam na PW.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Logon
0 / 0

Jesteś taki sam jak autor. Tworzysz bajki, mity i spiski.
Pozdrawiam
Bez odpowiedzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ManiekScience
0 / 0

Również uwielbiam takie historyjki dają do myślenia i do głębokiej refleksji. Są rzeczy które filozofom się nie śnimy a nauka jeszcze tego nie odkryła. Przez ostatnie lata TV mas osaczyła i ukierunkowuje nasz tok myślenia, tak samo religia. Jeśli ktoś jest zainteresowany "historia ludzkości" to serdecznie polecam kanał na YT Spirit Science, /watch?v=U8NNHmV3QPw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bredzio
0 / 0

Cholerny Daniken...
Mam już dość tych bajeczek. Udowadniania "na skróty" ufolskich teorii. Trzy piramdy idealnie odzwierciedlają trzy gwiazdy... No kuffa naprawdę ktoś w to wierzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Astro1004
0 / 0

Co do reszty się nie wypowiem,bo się nie znam,ale to z piramidami i pasem oriona to bzdura.Kąt pomiędzy piramidami to ok.166,9 stopna,tymczasem kąt między gwiazdami w pasie oriona zmienia się i tyle osiągnie za 83tys lat,a poprzednio wynosił tyle ok 5mln lat tem.Obecnie kąt ten jest równy 173,1.Biorąc pod uwagę dokładność z jaką zbudowane są piramidy,uważam taką rozbieżność za spore nadużycie.


Dodam jeszcze,że nie neguje wszystkiego co głosi""zakazana archeologia",bo część tych teorii jest ciężka do obalenia i może kiedyś okazać się prawdą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 stycznia 2014 o 22:38

avatar ~miszczomisz
0 / 0

dzisiejszy odcinek sponsoruje program 'ancient aliens'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BombowyAhmed
-2 / 2

Według mojej wyobraźni ci "tytani" to mogli być ludzie z przyszłości, którzy juz odkryli podróże w czasie. Napiszecie mi, że to fikcja, ale zastanówcie się nad tym, ze 1000 lat temu nikt by nie uwierzył, że cały świat można zmieścić w malutkim przedmiocie jakim jest tablet. Na przestrzeni lat zauważyliśmy, ze nauka rozwija się coraz szybciej i szybciej, dlatego wierzę w teleportacje i podróże w czasie. Wracając do tematu: tamci tytani są wyżsi, my również jesteśmy wyżsi niż sumerowie, jesteśmy wyżsi niż ci co się urodzili na początku zeszłego stulecia i będziemy znacznie wyżsi - do 3000 roku średnia wzrostu ma sięgnąć 2 metrów (dziś to 170 i parę cm), może my sami siebie nauczyliśmy technologii, religii, moralności?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ojtam_ojtam
-1 / 1

tenochticlan budowany na wzór płyty głównej, czy może na odwrót?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~WzT4ek
-1 / 1

Układ pieprzyków na pośladku mojej dziewczyny w prawie 100% pokrywa się z mapą polskich miast wojewódzkich (tylko Kraków się nie zgadza). Kosmitka? A może coś zawsze będzie podobne do czegoś innego, jeżeli dobrze poszukamy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mpa1986
-1 / 1

Reptilianie - zapewne kojarzycie ich z iluminatami, karty iluminatow pokazuja, najazd kosmitow, nwo, nowi bogowie, objawienia itp. co nie a teraz zobaczcie, moze iluminaci przygotowywuja swiat na nadejscie kosmitow/ raptilian? Albo ludzie(paptilianie) na najazd kogos tam z ich gatunku ale bardziej wyzszego ???????????????? te wsyzstkie filmy o kosmitach ,pozaziemskich cywilizacjach itd. to moze jest przygotowywanie nas do czegos, kto w temacie to wie jak dziala prorocze programowanie i po kojarzy sobie :) jedno z drugim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2014 o 20:06

avatar ~xNiezalogowanax
-1 / 1

"Kompleks Teotihuacan w Meksyku jest zbudowany na wzór płyty głównej" - To płyta główna powtała jeszcze przed tymi budowlami? Nie wiedziałam o tym jaka jest stara.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kostek1982
0 / 2

Jestem aktywnym zawodowo archeologiem i nic kosmicznego nie znalazłem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar waciaszka
+1 / 1

Ktoś pewnie ostro beknął za złamanie Pierwszej Dyrektywy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korkon1
0 / 0

kolejny naiwniak...pamiętaj że Ci co chcą wiedzieć, to się prędzej czy później dowiedzą..."pukaj a otworzą"...nie ma co się przejmować innymi debilami bo się tylko sfrustrujesz i w depresję wpadniesz..."zostaw umarłym grzebanie ich umarłych!”. W końcu czas wielkich "eventów" niedługo nadejdzie, rzeczywistość się wyostrzy pokazując prawdziwe oblicze a wtedy ignoranci obsrają się ze strachu i nie znajdą spokoju. Oni wybrali tu i teraz, więc niech sobie używają. Widać podoba im się tego typu cywilizacja, oparta na kłamstwie, oszustwie i wyzysku. "Nam" nie. Debile stawiają na przeżycie, "My" na życie. Wojna między ścierwem a przyzwoitością się nie skończyła. Trwa nadal. Ziemia na razie jest w rękach ścierwa, ale to się zmieni. Bo gdyby ścierwo miało w kosmosie przewagę, to byśmy kajdany i obroże od urodzenia nosili. A tak muszą kierować "bydłem" zza kulis. Dlatego warto energię przeznaczyć na organizację tych przebudzonych niż próbować rzekę kijem zawracać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2014 o 15:52

A arylyn
0 / 0

Taaak... już indianie w Ameryce przedstawiali na malowidłach dziwne, czworonożne twory (konie) z głową i częścią tułowia mężczyzny, z włosami na twarzy (o zgrozo!), cały błyszczący.
Przedstawiali tak konkwistadorów, ale... zawsze znajdzie się człowiek, który stwierdzi że to co malowali istniało i pochodzi z kosmosu!
PArodia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem