Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
793 1213
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar wyindywizualowany
+31 / 37

Co Ty za głupoty pieprzysz? Mówisz o problemie głosowania na SP, PR jak one nie mają ze sobą nic wspólnego. A dwa, że narzekasz na głosowanie na w.w. partie, a potem masz problem z tym, że PO będzie rządzić. Najlepiej nie głosować co? Jest Pan idiotom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konrad364
+43 / 53

Jeśli chodzi o KNP to w tej chwili bije rekordy popularności, coraz więcej osób sprawdza na stronie korwin-mikke,pl "o co do cholery chodzi temu korwinowi? " bo zdają sobie sprawę jak zniekształcone i szczątkowe informacje docierają do niech jeśli nie czytają u źródła. Jeśli będzie konieczność to będzie i koalicja z pisem, Kongresowi zależy na wprowadzeniu do końca zasad wolnorynkowych, dobrych dla nas wszystkich co było widać po zakończeniu okresu zwanego "komuną" trzeba dokończyć to co relikty resortu PRL próbowały zniweczyć. Np. podatek dochodowy 0 % - dlaczego jest dla Ciebie dobry? Czytaj u źródła!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2014 o 22:01

avatar Kiciulek90
+32 / 36

Właśnie przez takich jak Ty oglądamy te same mordy w sejmie od wielu lat. "zagłosuję na mniejsze zło, bo inaczej mój głos się zmarnuje" właśnie przez takie myślenie jest jak jest. Ja się pytam po co wybierać mniejsze zło, skoro myśli się inaczej. Lepiej nie zagłosować, niż głosować na tych co siedzą w sejmie, to to jedna hołota. Z resztą... po co wybierać mniejsze zło, skoro można największe - głosuj na Cthulhu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MisterWieszKto
+11 / 15

On to jeszcze nic. Poczytajcie komentarze na interii albo na wp to zobaczycie jaki poziom inteligencji i słabej pamięci reprezentuje stare pokolenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+22 / 32

@Tabalug: Wymień mi JEDNĄ różnicę w programie gospodarczym PO i PiS?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
+8 / 12

Dobry jesteś Tabalug - głosując na SP, KNP czy PR zwiększymy szansę koalicji PO-SLD-PSL? To może głosując na PO, SLD lub PSL zmniejszymy ich szansę? Bo innym wyborem jest jeszcze naprawdę fajna partia, która jednak musi wcześniej wykruszyć beton i nieco zliberalizować swój program gospodarczy (chociaż w sumie przez ostatnie 20 lat była u nas najbardziej liberalnym rządem pod względem gospodarczym) - w skrócie PiS zasługuje na głosy, ale bez Kaczki i Specjalisty od Lotów. No, i kolejną opcją jest Palikot, w sumie gorszy od PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightAnasazi
+4 / 8

Nieśmiało przypomne, że lista nie kończy się na Palikocie i partiach sejmowych. Jest Partia Libertariańska, która będzie startowała już w najbliższych wyborach - do PE w koalicji z Demokracją Bezpośrednią i Partią Piratów, czyli zero starego betonu. Co więcej, na jedynki list dokonywane są prawybory, zanim więc otrzymasz możliwość zagłosowania w wyborach, masz możliwość wyboru kto sie może pojawić na liście, a nie, że Tusk, Kaczyński i inni ustawią listę i możesz głosować tylko na tych, których sami wybiorą.

http://partialibertarianska.org/aktualnosci/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
+4 / 4

@Tabalug Jeżeli odpowiednio dużo osób zagłosuje na małą partię to będzie miała ona okazję dostać się do parlamentu gdzie mogłaby zdobyć większą popularność wśród wyborców i w kolejnych wyborach wejść z większą ilością posłów. A co mamy na PiS czy PO głosować? Nie ma człona!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
+2 / 2

Co niby Jarek sobą reprezentuje? A koalicja KNP i PiSu to jak małżeństwo Julii Tymoszenko z Janukowyczem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2014 o 19:01

A Antonio1985
+1 / 3

@Max_Rockatansky: Możesz wytłumaczyć mi co znaczy, że "coś sobą reprezentuję"? Co PiS zrobi, żeby spadło bezrobocie i wzrosły pensje? To jest (a przynajmniej powinno) być dla ludzi najważniejsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
0 / 0

1. Partia Libertariańska nie będzie miała nawet 0.5% a szkoda, bo w Polsce marzyłby mi sie normalny system taki jak w USA dwupartyjny gdzie jedna partia to KNP a druga to PL. 2. Tabalug chyba coś ćpa. Nie patrzcie na trolla. 3. Jak można mówić o koalicji PiSu z KNPem ? tożto w ogóle pomieszanie z pomerdaniem... to tak jakby mówić o koalicji KNP z SLD albo KOMPOSTem... 4. Jarek niczego sobą nie reprezentuje bo jest totalkomuchem, może śp. Leszek nie był aż takim, ale Jarek mówiąc 75% dla bogatych wprowadzi komune.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RXsmok
+6 / 26

rozbawiło mnie to :D Korwin jeszcze wejdzie do sejmu. inaczej to bedzie nuda :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Screenshot
+2 / 4

@bekez_gim_bazy Prędzej JA znajdę dziewczynę, niż Tobie uda się dorosnąć. Niepotrzebnie urządziłeś sobie postój w rozwoju intelektualnym w wieku 10 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2014 o 20:07

avatar Jan_III_Sobieski
+3 / 7

W średniowieczu piwo miało zazwyczaj 0,5% gdyż piło się je na co dzień. Co do drugiej kwestii nie dałeś uzasadnienia swoich przekonań. Co prawda czytając ich program mógłbym rzecz że jest to stara prawica taka z XIXw a nie nowa pokroju PiS'u, ale bądź co bądź partią są bo są zarejestrowani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightAnasazi
+3 / 3

TR poglądy prawicowe na gospodarke? 0.o Zajrzyj do programu to się zdziwisz. I to, że niektóre "pomysły", mają w zamierzeniu coś upraszczać, to jeszcze nic nie znaczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niuniek2000
+1 / 1

Na pewno ma bardziej prawicowe niż PiS...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
+3 / 3

Niuniek, ty chyba w tą zimę ostro się wywróciłeś na jakiejś ślizgawce. Partia "Twój Ruchacz" może ci powiedzieć, a nawet napisać w statucie wszystko, łącznie z obietnicą podboju kosmosu, żeby tylko zebrać odpowiednią liczbę jełopów, którzy na nich zagłosują. Nie mogę z takich frajerów, co to się podniecają kolejnymi pomysłami tej palikociarni przeklętej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+7 / 21

Niestety ciężko jest wyplenić wrodzone lenistwo.... Katyń + 45 lat komunizmu zrobiło swoje. Ale to powoli się zmienia. Młodzi z przełomu lat 80-tych i 90-tych są teraz u progu kariery zawodowej i wodzą jak rabuje je z zarobków "nasz" rząd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~adam001992
+51 / 95

Inteligentni zawsze są w mniejszości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JaRównieżAdam
-1 / 9

Po prostu ci "Inteligentni" nie mogli głosować bo mieli kartkówkę z matmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hania46
0 / 4

Że niby wyborcy Korwina to ci inteligentni? Popieram jego wolnorynkowy program, ale nie zagłosuję na faceta, który ma takie a nie inne poglądy na temat kobiet, pedofilii, praw mniejszości. Tusk mnie okrada, ale przynajmniej za jego rządów nie muszę wysłuchiwać w telewizji durnowatych uwag na temat mojej płci od premiera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~des123
-1 / 3

O... dobrze wiedziec, ze wiekszosc dala Ci plusa ;>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konrad364
0 / 0

Droga koleżanko Haniu, niesamowicie mnie cieszy że popierasz wolnorynkowy program. Jednak chciałbym Ci uświadomić działanie pewnych mechanizmów, pomoże Ci to zrozumieć sens kontrowersyjnych wypowiedzi JKM. Jego celem jest dotarcie z informacją do jak największej ilości odbiorców. Ma zdecydowanie mniejsze nakłady finansowe niż choćby PO. Ratunkiem są media. Telewizja, nawet jeśli jej program nie jest sterowany z góry(choć wielu z nas ma tu spore wątpliwości) dąży do jak największej oglądalności, a tym samym największych przychodów z reklam. Niestety mimo tego, że chciałbym i pewnie Ty też widzieć i słyszeć JKM opowiadającego o skomplikowanych mechanizmach wolego rynku. Dla większości będzie to mówiący coś o ekonomi dziadek- to samo w sobie, w telewizji się nie sprzeda i go nie zaproszą. Korwin pisze te kontrowersje na blogu celem zwrócenia uwagi mediów, zostaje zaproszony i wtedy może w takim programie przemycić odrobinę dobrej idei wolnorynkowej. Możesz być pewna, że p. Janusz oferuje Kobietom więcej wolności niż sobie wyobrażasz. Ja znam wiele pięknych i mądrych Kobiet które chciałby by zostać z ukochanym dzieckiem zapewnić mu najlepszą matczyną opiekę, lecz słyszą wtedy od strony systemu "ty nierobie" "ty kuro stłamszona do roboty bo tylko PRACA CZYNI WOLNYM" zastraszone oddają dziecko do przedszkola i idą na kasę do tesco. Mają do tego prawo ale nie muszą słuchać tych systemowych inwektyw, prawda? Pamiętaj to tylko ociera o kontrowersje a słuchając dokładnie, nie mówi on nic złego. Priorytetem jest wolny rynek i mam szczęście że rozmawiam z tak świadomą i inteligentną osobą jak Ty Haniu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RXsmok
+1 / 1

ja tam nie wiem czemu go zaminusowaliście ludzie/ Raczej ma racje. smutek ale prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hugoo
-1 / 1

@RXsmok, niekoniecznie masz rację. Zobacz, co było z Paligłupem... Młodzi na niego głosowali, bo było o nim głośno w internecie. Tak teraz jest z KNP i Panem Januszem. Jest tu na demotach i wielu innych portalach rozrywkowych. Myślę, że ma coraz większe szanse wejść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bandar
+3 / 13

To tylko świadczy o tym jak wspaniałe mamy społeczeństwo, które nie rozumiejąc NOWEJ PRAWICY głosuje na bandę 6-ciorga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bigu
+6 / 10

obyś był fałszywym prorokiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kormoran358
-3 / 3

Mało % ale i tak woda z mózgu :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miglans
+6 / 10

Ja P*****ole jak mnie w*urwiają takie tępe dzidy co głosują te same świnie przy korycie, co teraz im żyć nie dają.. a dlaczego? Bo inna partia itak nie ma szans..A właśnie że ma! Tylko niestety większość społeczeństwa jest zbyt tępa by zrozumieć o co chodzi np. panu Korwinowi, i łykają to całą medialną propagandę jakby była jakimś obiektywnym wyznacznikiem. Wiecie dlaczego Pan Janusz KM ma największe poparcie wśród internautów? Wiecie? Bo internet jest jeszcze wolny i nie skażony(aż tak bardzo) tym całym bełkotem, który ma na celu albo odwrócić naszą uwage od prawdziwych problemów albo pokazać je w wygodnym dla OBECNYCH władz świetle. Między innymi dlatego rząd tak bardzo chciał wprowadzić ACTA(Cenzura internetu. Dla nieobeznanych w temacie). Więc przestań w końcu głosować na PO, PIS, PSL, SLD. Poczytaj troche sprawdź program wyborczy, dowiedz się co tak naprawde dana partia oferuje. A jeśli Ci się nie chce to w ogóle nie głosuj i daj szanse działąć ludziom myślącym. Jeśli w tych wyborach Pan Janusz nie wejdzie do rządu to później będzie już tylko gorzej ZOBACZYCIE lub NIE wasz wybór.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tymrym
+9 / 9

Do rządu to raczej nie wejdzie, ale chociaż do sejmu mógłby... Co prawda nie popieram wielu jego postulatów, ale niech wprowadzi swój program gospodarczy, bo inaczej ten kraj będzie piekłem na ziemi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miglans
+1 / 1

Niepotrzebnie łapiesz za słówka, nie mając racji zresztą bo rząd tworzy sejm, a zatem wchodząc do sejmu, wchodzi do rządu. Masz rację ja też kilka postulatów pana JKM uważam za conajmniej zbyt radykalne, ale i tak jako polityk najbardziej do mnie przemawia. A Jego program gospodarczy, no cóż jak dla mnie antybiotyk na korupcję i biurokrację. Do cholery ten kto pracuje ten ma, a nie na odwrót i tak powinno być!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
+7 / 7

Nie ze wszystkim się zgadzam z Korwinem, ale jeśli chodzi o gospodarkę to chociaż by tylko dlatego, że ma tam dużo mądrego do powiedzenia powinien wejść do parlamentu. Dziki temu jego partia będzie miała lepszą możliwość chociaż trochę uświadamiać ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Darkbloom
+2 / 8

Ja zgadzam się z tylko z programem gospodarczym Nowej Prawicy, reszta to bzdura.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
-2 / 2

A reszta to znaczy co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Screenshot
-1 / 5

No na przykład poszanowanie tradycji, wolności osobistej, wolności wyznania czy chęć radykalnego ograniczenia biurokracji to totalna bzdura. Lepiej odrąbać własne korzenie, wsadzić każdego do klatki i dyktować czy i dokąd wolno mu się udać, wprowadzić przymusowe lekcje ateizmu w szkołach jak bodajże w Irlandii, a przecież wcale nie obciąża nas utrzymywanie 500tys. urzędników, którzy zajmują się komplikowaniem naszego życia... Same bzdury, faktycznie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miglans
-1 / 3

Sory Screenshot za (-) nie doczytałem do końca twojej jak się okazało Ironicznej wypowiedzi;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Screenshot
-1 / 3

Nadrobię sobie omyłkowym plusem od jakiegoś zombie z SLD/TR ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pereplut
+6 / 8

Nie ma 5% bo ludzie na niego nie głosują, a nie głosują bo nie ma 5%. Najkrótsza możliwa pętla logiczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sraka12
+7 / 13

Żaden inteligentny człowiek nie zmieni swoich poglądów przez durny obrazek, Twoje manipulacje Ellis nic nie wskórają. Zagłosuję Ja jak i moje otoczenie na KNP, jestem osobą pracującą i to na co zapracuję należy do mnie, nie mam zamiaru robić "zrzuty" na leniwy margines społeczny któremu nie chce się ruszyć dupy do pracy, a jak będę chciał emeryturę to sobie zacznę odkładać pieniądze na lokatę- jak tego nie zrobię to będę miał sam do siebie pretensje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2014 o 13:04

A Antonio1985
+2 / 10

Widzisz większość ludzi ludzi urodzonych przed 1980 r jest zniszczone przez komunizm. Zgodnie z przysłowiem "starego drzewa nie przesadzisz" tak jak nie zmienisz socjalistycznego myślenia ludzi 35+. Oni uważają, że za tylko z tego względu, że istnieją to coś im się należy. Pieniądze, mieszkanie, samochód... to jest socjalistyczne myślenie. Siedzę, nic nie umiem, nic nie robię, ale mi się należy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sraka12
0 / 4

Antonio sama prawda, wiele czasu zmarnowałem i nerwów na nawracanie ludzi, nie raz zostałem wyśmiany przez te cielaki z pracy jak tylko wspomniałem coś o Prezesie KNP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pono7
+7 / 11

lepiej mieć mniej niż 5% i dobrze ,,smakować'' niż mieć 13% i ,,smakować jak gó*** wymieszane ze spirytusem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar balmorian
-1 / 1

Niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Screenshot
0 / 6

Chcę KNP. Bo gdyby KNP doszło do władzy, to ludziom żyłoby się znacznie lepiej. No wiesz, niższe podatki, mniej biurokratów do utrzymania i takie tam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B belzebubel
0 / 0

krzykliwa reklama i brak efektow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carman0502
+4 / 6

No właśnie KNP ma tak niskie poparcie, ponieważ banda lewackich idiotów wciąż nieumiejętnie głosuje na naszych Umiłowanych Przywódców (jak mawia Stanisław Michalkiewicz). Ludziom trzeba wybić z głów te durne pomysły dotyczące, np. podatków czy systemu emerytalnego. Ale jak jest to możliwe skoro nawet w szkołach na takie tematy na lekcjach wosu poważnie się nie rozmawia. Nie wspomina bohaterów narodowych, np. Rotmistrza Pileckiego lub osób, których dzieła COŚ znaczą w świecie, bo są logiczne i czytanie ich sprawi, że poziom wiedzy na pewno się zwiększy. Bo po co? Lepiej kazać dzieciom oglądać w domach fałszywe wiadomości w telewizji, aby później je streszczały i nazywać to jeszcze pracą domową. Lepiej oczywiście kazać dzieciom w szkołach, żeby czytały podręczniki "zgodne z nową podstawą programową", w których bzdura goni bzdurę. Bo przecież głupszym społeczeństwem łatwiej się rządzi. Przecież w te szerzoną propagandę nie uwierzy ktoś, kto interesuje się Prawdziwymi Informacjami dotyczącymi kraju, a także zagadnień dotyczących gospodarki czy wolnego rynku. Nie! W we wszystko, co mu pokażą w telewizji uwierzy łatwowierny, lewacki tuman, który nasłuchał się w szkole bzdur, że Państwo Polskie jest państwem opiekuńczym, cokolwiek to znaczy, i przecież nie ma powodów, żeby martwić się o coś, co jest związane z naszym nieszczęśliwym krajem, nie ma sensu szukać sposobów na "lepsze jutro", bo przecież Przywódcy czuwają! I (nie) dadzą nikomu zginąć! Bo kto będzie pracował na ich emerytury? POLACY zwracam się z uprzejmą prośbą, abyście uwierzyli w swoją siłę (bo ma ją każdy) i w przyszłych wyborach zagłosowali właściwie! Bo to, co dzieje się tu i teraz odbije się wszystkim w przyszłości. Jeśli nie chcecie iść na wybory, bo macie dość, to i tak pójdźcie i zagłosujcie, jeśli nie dla siebie to dla swoich dzieci, wnuków i przyszłych pokoleń. Bo jaka ich będzie czekała przyszłość z takim rządem? MARNA. Taka jest prawda, brzydka, zgadza się, ale przynajmniej szczera. Naprawdę proszę. Będziemy mieć szansę coś zrobić razem. I zróbmy! Pokażmy, że jeszcze w Polsce żyją POLACY i mogą nią bez problemu rządzić!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~taknietaknienie
+1 / 1

Zawsze jak widze takie obrazki, to już czuje powszechny, nieodzowny bUl dupy. Bo zawsze znajdzie się jakiś kuc, który nie zrozumie, że jest to właśnie po to żeby wywołać ból dupy, no ale trzeba przyznać że działa ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Teorvil
+1 / 1

Korwin mówił że oni mają chyba 5.6%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~POLAKOS1
+4 / 8

Cieszę się, że jestem wśród tych 4% myślących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorn221
+2 / 4

Bo głupi głosują na lewactwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tynisa
+1 / 1

Demotywujące... w końcu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mindfaser
0 / 2

Przestańcie z tym Korwinem. Człek się z choinki urwał podobnie jak i Palikot tylko prezentuje trochę inny styl oszołomstwa. Gość ma pomysły tak mało realne do wprowadzenia i tak absurdalne że, przeciętny 15 latek, który jest trochę lepiej ogarnięty światopoglądowo rozumie że Mikke leci populizmem aż miło. Żeby spełnić cokolwiek z jego programu trzeba by automatycznie wyjść z Unni Europejskiej a takiej siły sprawczej to teraz nie ma nawet PO. Więc zacznijcie myśleć logicznie a nie życzyniowo. Jak ja wam zaproponuje że obniżę podatki przykładowo do 11% i dodrukuje w ch..j pieniędzy żeby wam się żyło dostatniej to co? zagłosujecie? Obiecywać mogę bo za marzenia nie karają ale czy mam możliwości to spełnić? O to się pomartwimy po wyborach więc Show Must Go On!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
0 / 0

Populizmem nazywasz to, że KNP mówi, że nic nikomu nie da? Oczywiście też nie będzie zabierać ludziom a to już całkiem dobra rzecz. Z Unii Europejskiej nikt nie potrzebuje wykraczać (przynajmniej nie jest to warunek konieczny). Nie ma prawa unijnego nakazującego nakładać podatki (z wyjątkiem Vatu 13% i kilku innych drobnostek). Większość rzeczy można jeszcze po swojemu. Poza tym wiele można w Unii przepchnąć (nawet wbrew większości) tylko trzeba mieć polityków, którzy mają jaja (i to nie na ramieniu jak Komorowski). Patrzmy na Węgrów - można pójść pod unijny prąd? Można! A z tym twoim dodrukiem pieniędzy to suchar straszny. No bo w tej chwili nasze państwo dodrukowuje masę pieniędzy, właściwie to nawet nie musi drukować bo wystarcza, że dopisze kilka zer w systemach elektronicznych. Ty wiesz, że gdy zajrzysz do swojego portfela to tylko 20% tych śmiesznych papierków z królami Polski ma pokrycie w jakiś dobrach materialnych? Reszta twoich pieniędzy funkcjonuje tylko dlatego, że pani w sklepie wierzy, że jak jej dasz banknot to ona sobie za to też coś kupi. Jeśli ludzie przestaną w pewnej chwili wierzyć to te twoje papierki w jednej sekundzie są gówno warte. No chyba, że masz złoto ale o tym raczej nie pomyślałeś, żeby się zaopatrzyć. Ja wiem, że nie lubisz KNP i innych partii prawicowych, ja wiem, że wolisz jak rośnie twój dlug publiczny i że z tego powodu już na starcie jesteś do tyłu 13. 000, ja wiem, że uwielbiasz jak ci sie kity w telewizji wciska jaki to nasz kraj wspaniały ale przez twoją ślepotę i głuchotę nie tylko ty pójdziesz na dno (to by było całkiem sprawiedliwe) ale wszyscy dookoła, a nawet przyszłe pokolenia. Więc zanim następnym razem wrzucisz kartkę do glosowania dokształć sie trochę. PS. Resortowe media, aktualni posłowie i "niezależni" ekonomiści związani z rządem nie są najlepszymi nauczycielami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lutego 2014 o 13:58

C charliejoachi
0 / 0

? trzy pierwsze produkty są 'mejnstrimowe' i znajdują nabywców. Tą partię, to raczej do jakiegoś małego regionalnego piwka - alternatywnie któregoż z 'hipermarketowych' - wedle preferencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
+2 / 2

Nawet w kopalni złota złoto stanowi niewielką część urobku, ale gram złota jest więcej wary od tony piachu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hasiokowy
0 / 0

chyba według "Wiadomości" i "Faktów"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem