Obalenie legalnie wybranej władzy to w każdym kraju zdrada i zamach stanu. Do oceniania i rewanżu na politykach służy urna wyborcza. Kilka-kilkadziesiąt tysięcy osób jednak uznało każdego z nich za osobę godną zaufania i poświęciło swój czas, żeby oddać głos - kim jesteś, żeby uznać, że wiesz lepiej niż oni kto na to zasługuje? Kim jesteś, żeby twierdzić, że inni na pewno będą lepsi? Kim jesteś, żeby oceniać kto ma rację? Każdy ma swoją. Mogę nie lubić polityków, mogę nimi gardzić, ale na tym polega wolność i demokracja, że to większość ludzi podejmuje decyzje - mają do tego takie samo prawo jak my, ani mniejsze, ani większe - takie samo.
Demokracja nie jest najlepszym możliwym systemem, ale jest najmniejszym złem. Posiada mechanizmy zabezpieczające w postaci kadencji, w trakcie jednej można sporo spieprzyć, ale jest LEGALNA szansa na zmianę władz po jej upływie.
Zakładają, że nikt nie fałszuje wyborów. Nie twierdzę, że tak jest ale pomyśl przez chwile jak wtedy wyglądałby kraj, gdyby ludzie u władzy wiedzieli, że i tak wygrają w następnych wyborach.
NightmareTheWorld, ja na szczęście głęboko wierzę w szczery i prawdziwy egoizm ludzki. O co chodzi? Już tłumaczę. Aby fałszowanie wyborów musiało się udać musiały by się zmówić największe partie (zarówno rządzące jak i pozycja), ogromna ilość dziennikarzy i ośrodków badań opinii. Wierzę, że opozycja za bardzo pożąda władzy a dziennikarze sławy i skandalu aby pójść na taki układ. Z tego samego powodu nie wierzę w układ rządzący światem, ludzie nie są (na szczęście) na tyle doskonali.
@Azon: Opozycja? Zamieniają się na władze co jakiś czas, żeby każdy mógł nakraść. Inni są raczej mało widoczni w mediach. Ludzie najbardziej pożądają pieniędzy. Jest wiele technik manipulacji, a mało dziennikarzy, którzy w swoich wypowiedziach są od nich wolni.
NightmareTheWorld, no i tu się różnimy. ty wierzysz w to, ze przykładowo Kaczyński i Tusk potrafili by się z sobą dogadać, jeśli nie dla dobra kraju to dla swojego własnego i zamiast walczyć o władzę zwyczajnie zsiniali by się stołkami co pewien czas. to wymagało by od nich trzymania swego ego na wodzy i powstrzymania żądzy dominacji. Nie... politycy nie są tak wspaniałomyślni, nawet gdy chronią swoje interesy. Co do dziennikarzy i mediów, nawet TVN gdy ma okazję wyciągnąć jakąś aferę PO to to robi z wielkim zaangażowaniem mimo iż istnieje (IMO słuszne) przekonanie, ze popierają Platformę. Nie robią tego dlatego ze są uczciwi i obiektywni ale chcą sobie podnieść oglądalność i zwiększyć prestiż ujawniając coś o czym inne stacje nie miały pojęcia.
W głosowaniu nie ma wyboru i tu świnie i tam świnie jedni robią państwo policyjne drudzy pedalstwo, a jeszcze inni prowadzą do upadku kraju, a nie przepraszam do tego to wszyscy idą.
@ptymista123: Słuchaj co mówią politycy i myśl. Wystarczą podstawowe umiejętności logicznego myślenia + trochę wiedzy i od razy widać kto kłamie. A jeżeli nie posiadasz takowych umiejętności to szukaj słowa klucz: "DARMOWY". Jeżeli jakikolwiek polityk mówi, że coś Ci da za darmo to NIE GŁOSUJ na niego.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 lutego 2014 o 13:08
Antonio1985: Nie wystarczą podstawowe umiejętności, bo powstaje, wtedy zbyt wiele półprawd, które robią większe spustoszenie niż nawoływanie do nienawiści, czy kłamstwa demagogów, w stylu Janusza Palikota, Janusza Korwina-Mikke, czy Jarosława Kaczyńskiego, lub Radosława Sikorskiego.
Antonio1985, to prosta droga do totalitaryzmu, gdzie jedna grupa społeczna żyje kosztem drugiej. Pierwszą decyzją rządku wybranego przez tych wykształconych byłoby ograniczenie możliwości kształcenia się (co poparło by większość, którzy skończyli dobre szkoły, w ich interesie jest aby jak najmniej osób poz nimi miało prawo głosu) a potem władza z poparciem kilkunastoprocentowej części społeczeństwa (elity) zaczęło dopasowywać prawo dla własnych korzyści, oczywiście kosztem niewykształconych (biedoty). W przeciągu dwóch pokoleń ograniczono by ilość elity do paru procent ponieważ biedota nie będzie mogła zdobyć wykształcenia bo nie będzie ich stać, bo utrudnienia prawne będą z czasem tylko rosnąć, bo nie urodzili się w rodzinie elity. Jeśli chcesz ograniczyć demokrację odbierając części obwalili prawo wyboru (zauważ, że nawet więźniowie nie są go pozbawiani) to znaczy, że jesteś idiotą i tego nie rozumiesz, albo jesteś naiwnym (licząc, ze będziesz w elicie a nie w biedocie) egoistą.
@Azon: Nie może być tak, że osoba kompletnie bez wykształcenia ani wiedzy decyduje o przyszłości państwa. Demokracja to rządy id*otów, ponieważ głupich jest więcej niż mądrych. Przez niepełną demokrację rozumiem, kartę elektorską przyznawaną na podstawie egzaminu wiedzy z ekonomii, sposobu funkcjonowania państwa, historii itp. To nie totalitaryzm tylko mądrzejsza demokracja.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
5 lutego 2014 o 19:50
Antonio1985, mądrzejsza demokracja, tak? Wiesz, że gdy w Ameryce kwitło niewolnictwo większość właścicieli niewolników uważała, ze robi słusznie, ponieważ czarnuch nie poradzi sobie sam, bez wykształcenia, ogłady i musi ktoś decydować za niego. To taka dygresja. Wracając do polityki, czy jako obywatel głosujący w wyborach na swojego kandydata muszę być ekspertem w ekonomii, politologii, stosunkach międzynarodowych, gospodarce i kliku ważnych dziedzinach? Czy ty jesteś, ze stawiasz siebie jako przykład osoby która ma prawo wybierać swojego przedstawiciela? Czy ktokolwiek jest ekspertem we wszystkim? Nawet osoby, które wybieramy nie muszą się na tym znać, mają reprezentować nasze interesy i otoczyć się wianuszkiem doradców-specjalistów, których rady uchronią ich od popełniania poważnych błędów. Warto też wspomnieć, ze większość dziedzin wiedzy które uznajmy za ważne dla kierowania krajem jest dziedzinami humanistycznymi - nie ma idealnego rozwiązania każdego problemu, nie właściwych odpowiedzi, nie ma decyzji pozbawionych ryzyka, o tym czy plan był skuteczny dowiemy się dopiero po jego zrealizowaniu. Możemy tylko wybierać kierunek w którym chcemy aby nasz kraj podążał, a do tego mam prawo ja, ty i każdy obywatel naszego kraju.
@Azon: I po części mieli rację. Daliśmy wolność Murzynom w Afryce i jaki skutek? /// Powinieneś się znać na ekonomii jeżeli wybierasz władze. Tak samo jak Minister Finansów powinien być ekonomistą to logiczne. Jeżeli nie masz tej wiedzy to nie powinieneś mieć prawa wybierać kierunku w jakim ma iść państwo.
Wszystko fajne ale jaką my mamy alternatywę przy urnie? Ciągle te same świnie pchają się do koryta, często są to te świnie które w butach mają jeszcze PRLowskie siano. Wybiera się tak zwane mniejsze zło według własnego uznania. Młodzi politycy muszą robić to co im te świnie karzą, bo innaczej nie mają szansy wyjść na światło dzinne. Musimy zaczekać, aż chłopcy z ferajny znajdą się na tamtym świecie z przycyn naturalnych i zacząć wszystko od nowa.
Tak ci się tylko wydaje - są tacy, którzy rzeczywiście chcą coś zmienić, ale albo mało się o nich mówi w mainstreamowych mediach, albo się ich pokazuje wręcz jako oszołomów i osoby niezrównoważone.
Ludzie, czy Was pogięło?! Bandyta chciał zamordować ludzi. Wysadzić w powietrze. Breivika też uznacie za bohatera, bo "sprzeciwiał się lewactwu"? Poglądy polityczne można mieć różne, władze można oceniać różnie. Morderstwo pozostaje morderstwem. Ludzie siedzący w sejmie - niezależnie od tego, jak ich ocenimy - to nie tyrani, których można obalić tylko siłą,ale władza ustawodawcza wybrana w WOLNYCH, DEMOKRATYCZNYCH WYBORACH. Nie podoba Wam się? Idźcie na najbliższe wybory i głosujcie na kogoś innego. Oczywiście pod warunkiem, że do tego czasu uda Wam się skończyć 18 lat, w co szczerze wątpię... "Kto to gówno dał na główną"?
Kibicuje panu Brunonowi a według was idiotów co tu piszecie że "Demokracja" jest ok system debili i idiotów to w takim razie chciał bym zagłosować na pana Brunnona albo ewentualnie na siebie w wyborach an prezydenta moge ? oj chyba nie
Pamiętam, że ponad rok temu, po całym tym zamieszaniu z zatrzymaniem tego człowieka, wiele na ten temat ze swoimi znajomymi rozmawiałem. Sondowałem opinie. Powiem Wam, że byłem załamany, bo większość przedstawiała właśnie taki punkt widzenia: szkoda, że się nie udało! Bardzo często na tym portalu pojawiają się jakieś demotywatory, które mają skłonić człowieka do zastanowienia się nad sobą i zmiany postępowania na lepsze. Generalnie chodzi o zasadę - bądź codziennie lepszym człowiekiem. A przecież, tam zginęłoby kilkadziesiąt/kilkaset osób. Czyjeś matki, ojcowie, córki, synowie, wnuczki, wnukowie, czyiś dziadkowie i babcie, znajomi i przyjaciele. Pomijam już kwestię bezpieczeństwa państwa. Nie ma to dla takich ludzi jak Wy, popierających takie działania, żadnego znaczenia? To zastanówcie się, czy nadal jesteście ludźmi.
Cel uświęca środki niestey, cała banda co tam siedzie i zbija bąki nie jeste warta absolutnie nic bezzimiene groby to i tak za dużo , szkoda by jedynie było chlopaków z boru i obsługi sejmu , a za rocznie diety tych świn można by wypłacić odszkodaowania własnie rodzinom Borowcow i reszte obsługi pieniądze oczywiście by do życia nikogo nie przywróciły ale sprawiedliwości stało by się za dosć.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
5 lutego 2014 o 10:48
Ty nie zrozumiałeś niestety co ja napisałem i co gorsza nie zrozumiałeś co sam napisaleś co jest niepokojące taka pdopowiedz odniosłem sie do tej części "Czyjeś matki, ojcowie, córki, synowie, wnuczki, wnukowie, czyiś dziadkowie i babcie, znajomi i przyjaciele. Pomijam już kwestię bezpieczeństwa państwa. Nie ma to dla takich ludzi jak Wy, popierających takie działania, żadnego znaczenia? To zastanówcie się, czy nadal jesteście ludźmi."
Prawda w tym wszystkim jest jedna. Będziemy ponosić koszty wypłacenia za każdego po 250tys zł, czyli co najmniej 115mln, dodatkowo odbudowanie budynku - kolejne miliony (szacuję, że nowy sejm kosztowałby co najmniej 200mln - a co tam, polski podatnik ruc.any w doopę może zapłacić).
A później przyjdzie kolejna banda nierobów - nic się nie zmieni. I to jest powód, dla którego nie popieram tego typu działania. TO NIC NIE ZMIENI.
Poważnie? Zamordowanie mnóstwa ludzi to bohaterstwo? Internetowi bohaterowi mocni w gębie, odgrażający się politykom i nawołujący do zabijania. Całe szczęście, że poza internet to ich "bohaterstwo" nie wychodzi...
Rozprawianie się nad nim w mediach wygląda tak żałośnie, że mam wrażenie że koleś jest podstawiony po to żeby pokazać "Patrzcie, oto karzeł reakcji który chciał podnieść rękę na władzę ludową, ale dzielne służby ucięły mu tę rękę i pokazały że władza silna jest i lud bać się nie musi gdyż władza nas chroni!".
Może nie jest on normalny, bo jednak chciał przy tym wszystkim popełnić samobójstwo, ale ani teraz ani gdyby się mu udało, nie płakałbym za 460 baranami. Jedynie byłoby mi żal przypadkowych ofiar, które na pewno by się pojawiły w takim zamachu.
W Szkocji jest święto Guya Fawkesa. To gość, któremu nie udało się wysadzić Parlamentu i Izby Lordów. Ale święto swoje ma. 5-go listopada.
Nasz będzie miał 10-go Kwietnia.
Policjant, które aresztował Biebera nie jest żadnym bohaterem, po prostu wykonywał swoją robotę ;p Poza tym porównując te dwa przypadki, ośmieszasz obie sprawy.
Ten cały proces jest chory...To jakaś szopka po prostu.Szyba kuloodporna.Dwaj policjanci w hełmach i kamizelkach kuloodpornych.Trzeba było jeszcze sprowadzić kilka dywizji amerykańskich marines! Bo pan Brunon magicznym sposobem wyskoczy przez okno,wbiegnie do parlamentu nagle wyjmie granat i rzuci w pana Tuska.W jakim my kraju żyjemy...
Może mu jeszcze mu pomnik postawić idioci? ja tez nie lubie polityków ale nigdy w życiu nie życzyłem im śmierci. Po Smoleńsku nie mogłem pare dni dojść do siebie mimo że wielu z tych którzy z nich zgineło nie trawiłem. Zasrani katolicy. Idzcie w cholere!!
szkoda że mu się nie udało bo on ma na tyle odwagi by zacząć cos robić a większość z nas tylko po cichu myśli jakbym tam wpadł z granatem i rozj...ał to całe towarzystwo z sejmu. Ale jeszcze trochę i ludzie nie wytrzymają i wyjdą na ulice a wtedy to bójcie się politycy od siedmiu boleści
Jakoś razi mnie stwierdzenie "z najważniejszymi osobami w państwie" A od kiedy to Tusk i cała reszta tej bandy z Wiejskiej jest ważniejsza od reszty Polaków? Było nie było, oni tam są za nasze pieniądze, więc niejako nam służą. A od kiedy to służący jest ważniejszy od pana? Nawiasem mówiąc czas już wymienić służących - najlepiej wszystkich, z korzeniami włącznie wyrwać to tałatajstwo razem z pociotkami i pociotkami pociotków.
Jak można określać mianem bohatera człowieka, który chce zamordować setki ludzi. Jak można coś takiego popierać? Ludzie, myślcie! Żaden rząd nie jest idealny, ale niechęć do naszej władzy bierze się głównie z "medialnych" prowokacji, a nie z faktycznych rządów. Poza tym, nawet jeśli ktoś źle rządzi, jak można chcieć go zabić? Zamiast tego lepiej sami się ruszcie i albo w następnych wyborach głosujcie bardziej świadomie, albo sami sięgnijcie po władzę. Po to ktoś wymyślił demokrację, byśmy mieli wybór nie zabijając się po drodze. Ech...
Wielu z was pewnie mi nie uwierzy, ale miałem okazję poznać osobiście pana Brunona. Jak również poznać jego poglądy i zamiłowania. Niestety pan Brunon jest osobą święcie przekonaną iż za spiskiem mającym na celu zniszczenie Polski stoi nasz rząd który tak naprawdę wykonuje polecenia światowej organizacji żydo-komuno-masonów i Bóg wie kogo tam jeszcze. ABW nie podrzuciła mu niczego, miał on przygotowane około 4ton materiałów wybuchowych, równie łatwych w przygotowaniu, co te wykonane przez Breivika. Co więcej o ile mi wiadomo gromadził on też broń, zakupioną nielegalnie w zaprzyjaźnionych państwach. Nie kocham naszego rządu, nie podoba mi się to co się w naszym kraju wyrabia, ale zamachy bombowe to nie jest właściwa droga. Jeżeli chcemy sprawiedliwości i porządku, to działajmy tak by ta sprawiedliwość i porządek miały miejsce. bądźmy uczciwi i żądajmy uczciwości.
To w takim razie czemu ABW nie pokazało tych mitycznych 4 ton materiałów wybuchowych skoro "miał je przygotowane"? Pokazali tylko jakieś kawałki kabli i stare baterie. Moim zdaniem sprawa grubymi nićmi szyta i guzik na niego mieli.
facet został wrobiony przez Tomków Tuska, bo ostatnio Donek nie zlecił im żadnej prowokacji i ponad 13 tys Bondów nudziło się
za komuny tez zamykali ludzi którzy źle mówili o władzy
boże lecz się człowieku. Gdzie takich dzieciaków tworzą. Podłożył bombe...
@Yas1233 Podłożył bombę?! Jesteś niepełnosprawny czy jak? Przecież on tej bomby nawet nie miał tzn. ABW mu nie dostarczyła...
Nikt nie będzie myślał o nim jak o bohaterze bo zawalił sprawę, Sejm dalej stoi.
A ja tam doceniam jego starania.
pitolisz jako i autor tych wypocin, naprawdę warto odwiedzić specjalistę. Ale grunt to stos gimbusianych plusików
Obalenie legalnie wybranej władzy to w każdym kraju zdrada i zamach stanu. Do oceniania i rewanżu na politykach służy urna wyborcza. Kilka-kilkadziesiąt tysięcy osób jednak uznało każdego z nich za osobę godną zaufania i poświęciło swój czas, żeby oddać głos - kim jesteś, żeby uznać, że wiesz lepiej niż oni kto na to zasługuje? Kim jesteś, żeby twierdzić, że inni na pewno będą lepsi? Kim jesteś, żeby oceniać kto ma rację? Każdy ma swoją. Mogę nie lubić polityków, mogę nimi gardzić, ale na tym polega wolność i demokracja, że to większość ludzi podejmuje decyzje - mają do tego takie samo prawo jak my, ani mniejsze, ani większe - takie samo.
Demokracja nie jest najlepszym możliwym systemem, ale jest najmniejszym złem. Posiada mechanizmy zabezpieczające w postaci kadencji, w trakcie jednej można sporo spieprzyć, ale jest LEGALNA szansa na zmianę władz po jej upływie.
Ale pieprzysz... To moje zdanie. Każdy ma swoje.
Zakładają, że nikt nie fałszuje wyborów. Nie twierdzę, że tak jest ale pomyśl przez chwile jak wtedy wyglądałby kraj, gdyby ludzie u władzy wiedzieli, że i tak wygrają w następnych wyborach.
NightmareTheWorld, ja na szczęście głęboko wierzę w szczery i prawdziwy egoizm ludzki. O co chodzi? Już tłumaczę. Aby fałszowanie wyborów musiało się udać musiały by się zmówić największe partie (zarówno rządzące jak i pozycja), ogromna ilość dziennikarzy i ośrodków badań opinii. Wierzę, że opozycja za bardzo pożąda władzy a dziennikarze sławy i skandalu aby pójść na taki układ. Z tego samego powodu nie wierzę w układ rządzący światem, ludzie nie są (na szczęście) na tyle doskonali.
Tak myślisz? A co powiesz o ruskich serwerach, o "szkoleniach" w Rosji itd? Wtedy ta urna jest co warta?
@Azon: Opozycja? Zamieniają się na władze co jakiś czas, żeby każdy mógł nakraść. Inni są raczej mało widoczni w mediach. Ludzie najbardziej pożądają pieniędzy. Jest wiele technik manipulacji, a mało dziennikarzy, którzy w swoich wypowiedziach są od nich wolni.
NightmareTheWorld, no i tu się różnimy. ty wierzysz w to, ze przykładowo Kaczyński i Tusk potrafili by się z sobą dogadać, jeśli nie dla dobra kraju to dla swojego własnego i zamiast walczyć o władzę zwyczajnie zsiniali by się stołkami co pewien czas. to wymagało by od nich trzymania swego ego na wodzy i powstrzymania żądzy dominacji. Nie... politycy nie są tak wspaniałomyślni, nawet gdy chronią swoje interesy. Co do dziennikarzy i mediów, nawet TVN gdy ma okazję wyciągnąć jakąś aferę PO to to robi z wielkim zaangażowaniem mimo iż istnieje (IMO słuszne) przekonanie, ze popierają Platformę. Nie robią tego dlatego ze są uczciwi i obiektywni ale chcą sobie podnieść oglądalność i zwiększyć prestiż ujawniając coś o czym inne stacje nie miały pojęcia.
@oliveira
Skoro tak to czemu nasi politykierzy wspierają ukraińskich demonstrantów, którzy chcą obalić legalną władzę?
@bamboron - z tego samego powodu, dla którego popierają rebeliantów w Syrii (Al Kaidę) - bo są debilami i zrobią wszystko pod publiczkę.
Przecież sami te świnie wybraliście to o co chodzi? Myśleć przy urnie, a nie potem narzekać.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2014 o 8:41
No właśnie, dopuśćcie kolejne świnie, które marzą by trafić do Sejmu, ale mają za niskie poparcie.
W głosowaniu nie ma wyboru i tu świnie i tam świnie jedni robią państwo policyjne drudzy pedalstwo, a jeszcze inni prowadzą do upadku kraju, a nie przepraszam do tego to wszyscy idą.
@94Przemo: Zgadza się. Wybierajmy nowych ludzi, a nie te same świnie. Może Ci nowi nie okażą się świniami.
@ptymista123: Słuchaj co mówią politycy i myśl. Wystarczą podstawowe umiejętności logicznego myślenia + trochę wiedzy i od razy widać kto kłamie. A jeżeli nie posiadasz takowych umiejętności to szukaj słowa klucz: "DARMOWY". Jeżeli jakikolwiek polityk mówi, że coś Ci da za darmo to NIE GŁOSUJ na niego.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2014 o 13:08
Antonio1985: Nie wystarczą podstawowe umiejętności, bo powstaje, wtedy zbyt wiele półprawd, które robią większe spustoszenie niż nawoływanie do nienawiści, czy kłamstwa demagogów, w stylu Janusza Palikota, Janusza Korwina-Mikke, czy Jarosława Kaczyńskiego, lub Radosława Sikorskiego.
@94przemo: Dlatego jestem przeciwnikiem pełnej demokracji. Tylko odpowiednio wykształceniu ludzi powinni mieć prawo głosu.
Antonio1985, to prosta droga do totalitaryzmu, gdzie jedna grupa społeczna żyje kosztem drugiej. Pierwszą decyzją rządku wybranego przez tych wykształconych byłoby ograniczenie możliwości kształcenia się (co poparło by większość, którzy skończyli dobre szkoły, w ich interesie jest aby jak najmniej osób poz nimi miało prawo głosu) a potem władza z poparciem kilkunastoprocentowej części społeczeństwa (elity) zaczęło dopasowywać prawo dla własnych korzyści, oczywiście kosztem niewykształconych (biedoty). W przeciągu dwóch pokoleń ograniczono by ilość elity do paru procent ponieważ biedota nie będzie mogła zdobyć wykształcenia bo nie będzie ich stać, bo utrudnienia prawne będą z czasem tylko rosnąć, bo nie urodzili się w rodzinie elity. Jeśli chcesz ograniczyć demokrację odbierając części obwalili prawo wyboru (zauważ, że nawet więźniowie nie są go pozbawiani) to znaczy, że jesteś idiotą i tego nie rozumiesz, albo jesteś naiwnym (licząc, ze będziesz w elicie a nie w biedocie) egoistą.
@Azon: Nie może być tak, że osoba kompletnie bez wykształcenia ani wiedzy decyduje o przyszłości państwa. Demokracja to rządy id*otów, ponieważ głupich jest więcej niż mądrych. Przez niepełną demokrację rozumiem, kartę elektorską przyznawaną na podstawie egzaminu wiedzy z ekonomii, sposobu funkcjonowania państwa, historii itp. To nie totalitaryzm tylko mądrzejsza demokracja.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2014 o 19:50
Antonio1985, mądrzejsza demokracja, tak? Wiesz, że gdy w Ameryce kwitło niewolnictwo większość właścicieli niewolników uważała, ze robi słusznie, ponieważ czarnuch nie poradzi sobie sam, bez wykształcenia, ogłady i musi ktoś decydować za niego. To taka dygresja. Wracając do polityki, czy jako obywatel głosujący w wyborach na swojego kandydata muszę być ekspertem w ekonomii, politologii, stosunkach międzynarodowych, gospodarce i kliku ważnych dziedzinach? Czy ty jesteś, ze stawiasz siebie jako przykład osoby która ma prawo wybierać swojego przedstawiciela? Czy ktokolwiek jest ekspertem we wszystkim? Nawet osoby, które wybieramy nie muszą się na tym znać, mają reprezentować nasze interesy i otoczyć się wianuszkiem doradców-specjalistów, których rady uchronią ich od popełniania poważnych błędów. Warto też wspomnieć, ze większość dziedzin wiedzy które uznajmy za ważne dla kierowania krajem jest dziedzinami humanistycznymi - nie ma idealnego rozwiązania każdego problemu, nie właściwych odpowiedzi, nie ma decyzji pozbawionych ryzyka, o tym czy plan był skuteczny dowiemy się dopiero po jego zrealizowaniu. Możemy tylko wybierać kierunek w którym chcemy aby nasz kraj podążał, a do tego mam prawo ja, ty i każdy obywatel naszego kraju.
@Azon: I po części mieli rację. Daliśmy wolność Murzynom w Afryce i jaki skutek? /// Powinieneś się znać na ekonomii jeżeli wybierasz władze. Tak samo jak Minister Finansów powinien być ekonomistą to logiczne. Jeżeli nie masz tej wiedzy to nie powinieneś mieć prawa wybierać kierunku w jakim ma iść państwo.
Wszystko fajne ale jaką my mamy alternatywę przy urnie? Ciągle te same świnie pchają się do koryta, często są to te świnie które w butach mają jeszcze PRLowskie siano. Wybiera się tak zwane mniejsze zło według własnego uznania. Młodzi politycy muszą robić to co im te świnie karzą, bo innaczej nie mają szansy wyjść na światło dzinne. Musimy zaczekać, aż chłopcy z ferajny znajdą się na tamtym świecie z przycyn naturalnych i zacząć wszystko od nowa.
Tak ci się tylko wydaje - są tacy, którzy rzeczywiście chcą coś zmienić, ale albo mało się o nich mówi w mainstreamowych mediach, albo się ich pokazuje wręcz jako oszołomów i osoby niezrównoważone.
Ludzie, czy Was pogięło?! Bandyta chciał zamordować ludzi. Wysadzić w powietrze. Breivika też uznacie za bohatera, bo "sprzeciwiał się lewactwu"? Poglądy polityczne można mieć różne, władze można oceniać różnie. Morderstwo pozostaje morderstwem. Ludzie siedzący w sejmie - niezależnie od tego, jak ich ocenimy - to nie tyrani, których można obalić tylko siłą,ale władza ustawodawcza wybrana w WOLNYCH, DEMOKRATYCZNYCH WYBORACH. Nie podoba Wam się? Idźcie na najbliższe wybory i głosujcie na kogoś innego. Oczywiście pod warunkiem, że do tego czasu uda Wam się skończyć 18 lat, w co szczerze wątpię... "Kto to gówno dał na główną"?
Kibicuje panu Brunonowi a według was idiotów co tu piszecie że "Demokracja" jest ok system debili i idiotów to w takim razie chciał bym zagłosować na pana Brunnona albo ewentualnie na siebie w wyborach an prezydenta moge ? oj chyba nie
Zbierz 100 tysięcy podpisów i powodzenia.
Pamiętam, że ponad rok temu, po całym tym zamieszaniu z zatrzymaniem tego człowieka, wiele na ten temat ze swoimi znajomymi rozmawiałem. Sondowałem opinie. Powiem Wam, że byłem załamany, bo większość przedstawiała właśnie taki punkt widzenia: szkoda, że się nie udało! Bardzo często na tym portalu pojawiają się jakieś demotywatory, które mają skłonić człowieka do zastanowienia się nad sobą i zmiany postępowania na lepsze. Generalnie chodzi o zasadę - bądź codziennie lepszym człowiekiem. A przecież, tam zginęłoby kilkadziesiąt/kilkaset osób. Czyjeś matki, ojcowie, córki, synowie, wnuczki, wnukowie, czyiś dziadkowie i babcie, znajomi i przyjaciele. Pomijam już kwestię bezpieczeństwa państwa. Nie ma to dla takich ludzi jak Wy, popierających takie działania, żadnego znaczenia? To zastanówcie się, czy nadal jesteście ludźmi.
Cel uświęca środki niestey, cała banda co tam siedzie i zbija bąki nie jeste warta absolutnie nic bezzimiene groby to i tak za dużo , szkoda by jedynie było chlopaków z boru i obsługi sejmu , a za rocznie diety tych świn można by wypłacić odszkodaowania własnie rodzinom Borowcow i reszte obsługi pieniądze oczywiście by do życia nikogo nie przywróciły ale sprawiedliwości stało by się za dosć.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2014 o 10:48
Nic nie zrozumiałeś z tego, co napisałem.
Ty nie zrozumiałeś niestety co ja napisałem i co gorsza nie zrozumiałeś co sam napisaleś co jest niepokojące taka pdopowiedz odniosłem sie do tej części "Czyjeś matki, ojcowie, córki, synowie, wnuczki, wnukowie, czyiś dziadkowie i babcie, znajomi i przyjaciele. Pomijam już kwestię bezpieczeństwa państwa. Nie ma to dla takich ludzi jak Wy, popierających takie działania, żadnego znaczenia? To zastanówcie się, czy nadal jesteście ludźmi."
Prawda w tym wszystkim jest jedna. Będziemy ponosić koszty wypłacenia za każdego po 250tys zł, czyli co najmniej 115mln, dodatkowo odbudowanie budynku - kolejne miliony (szacuję, że nowy sejm kosztowałby co najmniej 200mln - a co tam, polski podatnik ruc.any w doopę może zapłacić).
A później przyjdzie kolejna banda nierobów - nic się nie zmieni. I to jest powód, dla którego nie popieram tego typu działania. TO NIC NIE ZMIENI.
Chwała Bohaterom!
Postawmy pomnik naszemu wybawcy!!!
Poważnie? Zamordowanie mnóstwa ludzi to bohaterstwo? Internetowi bohaterowi mocni w gębie, odgrażający się politykom i nawołujący do zabijania. Całe szczęście, że poza internet to ich "bohaterstwo" nie wychodzi...
Tyle, że chciał wysadzić też tych, którzy z polityką nie mają nic wspólnego (neutralnych urzędników), więc ćwiartka mu się należy.
Rozprawianie się nad nim w mediach wygląda tak żałośnie, że mam wrażenie że koleś jest podstawiony po to żeby pokazać "Patrzcie, oto karzeł reakcji który chciał podnieść rękę na władzę ludową, ale dzielne służby ucięły mu tę rękę i pokazały że władza silna jest i lud bać się nie musi gdyż władza nas chroni!".
Idź się synek leczyć
A ja czasem się zastanawiam, czy ktoś w tej chwili nie czyni przygotowań, by dokończyć jego dzieła.
Oby.
AMEN
Mam tydzień wolnego w marcu jakby co.
Może nie jest on normalny, bo jednak chciał przy tym wszystkim popełnić samobójstwo, ale ani teraz ani gdyby się mu udało, nie płakałbym za 460 baranami. Jedynie byłoby mi żal przypadkowych ofiar, które na pewno by się pojawiły w takim zamachu.
W Szkocji jest święto Guya Fawkesa. To gość, któremu nie udało się wysadzić Parlamentu i Izby Lordów. Ale święto swoje ma. 5-go listopada.
Nasz będzie miał 10-go Kwietnia.
tam nikogo nigdy nie ma więc zniknąłby sam budynek:D
z tym to były ciekawe zajęcia, a kolosy jeszcze bardziej
Remember, remember, the 5th of November...
Bohater!
Policjant, które aresztował Biebera nie jest żadnym bohaterem, po prostu wykonywał swoją robotę ;p Poza tym porównując te dwa przypadki, ośmieszasz obie sprawy.
uniwersytet rolniczy - rodzi wielkie umysły
Szkoda, że mu się nie udało :(
Czyli mamy polskiego Guya Fawkesa.
Ten cały proces jest chory...To jakaś szopka po prostu.Szyba kuloodporna.Dwaj policjanci w hełmach i kamizelkach kuloodpornych.Trzeba było jeszcze sprowadzić kilka dywizji amerykańskich marines! Bo pan Brunon magicznym sposobem wyskoczy przez okno,wbiegnie do parlamentu nagle wyjmie granat i rzuci w pana Tuska.W jakim my kraju żyjemy...
Ja też chce wysadzić.
Może mu jeszcze mu pomnik postawić idioci? ja tez nie lubie polityków ale nigdy w życiu nie życzyłem im śmierci. Po Smoleńsku nie mogłem pare dni dojść do siebie mimo że wielu z tych którzy z nich zgineło nie trawiłem. Zasrani katolicy. Idzcie w cholere!!
szkoda że mu się nie udało bo on ma na tyle odwagi by zacząć cos robić a większość z nas tylko po cichu myśli jakbym tam wpadł z granatem i rozj...ał to całe towarzystwo z sejmu. Ale jeszcze trochę i ludzie nie wytrzymają i wyjdą na ulice a wtedy to bójcie się politycy od siedmiu boleści
Jakoś razi mnie stwierdzenie "z najważniejszymi osobami w państwie" A od kiedy to Tusk i cała reszta tej bandy z Wiejskiej jest ważniejsza od reszty Polaków? Było nie było, oni tam są za nasze pieniądze, więc niejako nam służą. A od kiedy to służący jest ważniejszy od pana? Nawiasem mówiąc czas już wymienić służących - najlepiej wszystkich, z korzeniami włącznie wyrwać to tałatajstwo razem z pociotkami i pociotkami pociotków.
Allach akbar. Wysadzić wszystko. Niech każdy polak nosi kamizelki i wysadza się dla dobra PiS! Pokażmy siłę muzłumańskiej opcji PIS
Brunon na prezydenta!
Niedługo będę chciał zapalić zapałkę, to wpadnie przez okno ABW położy mnie na glebę, pod zarzutem, prób z materiałami wybuchowymi(gaz)
Kukliński bis ?
Jak można określać mianem bohatera człowieka, który chce zamordować setki ludzi. Jak można coś takiego popierać? Ludzie, myślcie! Żaden rząd nie jest idealny, ale niechęć do naszej władzy bierze się głównie z "medialnych" prowokacji, a nie z faktycznych rządów. Poza tym, nawet jeśli ktoś źle rządzi, jak można chcieć go zabić? Zamiast tego lepiej sami się ruszcie i albo w następnych wyborach głosujcie bardziej świadomie, albo sami sięgnijcie po władzę. Po to ktoś wymyślił demokrację, byśmy mieli wybór nie zabijając się po drodze. Ech...
Co to kufa za porównanie? Chłop chciał rozpieprzyć sejm, a porównujesz to do zamknięcia rozwydrzonego gnojka?
Próbował zrobić tylko to o czym wszyscy myślimy.
Kiedyś ludzie będą nosić maski z jego podobizną jak obecne nosi się maski z podobizną Guy'a Fawkes'a.
Wielu z was pewnie mi nie uwierzy, ale miałem okazję poznać osobiście pana Brunona. Jak również poznać jego poglądy i zamiłowania. Niestety pan Brunon jest osobą święcie przekonaną iż za spiskiem mającym na celu zniszczenie Polski stoi nasz rząd który tak naprawdę wykonuje polecenia światowej organizacji żydo-komuno-masonów i Bóg wie kogo tam jeszcze. ABW nie podrzuciła mu niczego, miał on przygotowane około 4ton materiałów wybuchowych, równie łatwych w przygotowaniu, co te wykonane przez Breivika. Co więcej o ile mi wiadomo gromadził on też broń, zakupioną nielegalnie w zaprzyjaźnionych państwach. Nie kocham naszego rządu, nie podoba mi się to co się w naszym kraju wyrabia, ale zamachy bombowe to nie jest właściwa droga. Jeżeli chcemy sprawiedliwości i porządku, to działajmy tak by ta sprawiedliwość i porządek miały miejsce. bądźmy uczciwi i żądajmy uczciwości.
To w takim razie czemu ABW nie pokazało tych mitycznych 4 ton materiałów wybuchowych skoro "miał je przygotowane"? Pokazali tylko jakieś kawałki kabli i stare baterie. Moim zdaniem sprawa grubymi nićmi szyta i guzik na niego mieli.
Kiedyś? On już jest moim bohaterem. Brunon - dzięki, że próbowałeś.