Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3008 3127
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K korepetycjemgr
+4 / 18

Kolejny demot poskładany z fotek pozbieranych tutaj i ówdzie w sieci. Oczywistym jest że każdy kto był na zachodzie, jakoś nie zauważa niczego takiego. Fakt, muzułmanie to także ludzie, popełniają przestępstwa itp itd. Bawią mnie tutaj komentujący wołający o pomstę do nieba za policzka w tramwaju. Nie dawno jakiś katolik chciał na kopach wejść na miejsce motorniczego. Do tego tysiące spraw w Polsce o znęcanie się nad rodziną, nad bliskimi - także zapewne poprawni katolicy zasiadający w pierwszych miejscach w kościołach.
Podsumowując? Autorzy takich pierdół i tacy co im się to podoba powinni szybko skorzystać z pomocy lekarskiej i to takiej najpoważniejszej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SzaryCzlek
-2 / 16

@dodawajka, do nich nie przemówisz. No chyba, że napiszesz że każdy ksiądz to chciwy pedofil a przestępstwa popełniają tylko ci brutalni "katole" których trzeba wrzucić do pieca za to, że są (wtedy nie ma usprawiedliwień, że "nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora"). Lewactwo traci kontakt z rzeczywistością broniąc kozo*ebców jak tylko może jednocześnie nie podając konkretnych argumentów i dowodów z zachodnich krajów, w których jeździli tylko palcem po mapie. Islam to religia pokoju ale katole do piachu i księża na pal. Aż dziwne, że jeszcze nikt nie napisał o chrześcijańskiej inkwizycji. :P Islam ma jednak plusy: mimo wszystko posiada prawicowe poglądy, podobnie jak Rosja nie pie*doli się lewackimi głupstwami (stąd teraz ataki słowne na Rosję i porównanie Putina do Hitlera) i jeśli za 10-20 lat kiedy zachód Europy zostanie już zislamowany to na pierwszy ogień pójdą ci, którzy ich najbardziej bronią (wszelkiej maści lewactwo czyli antyklerykałowie, ateiści, do których mają mniejszy szacunek niż do chrześcijan, feminazistki, ekoterroryści, wegeci0ty, pedalstwo). Może nawet rozważę wtedy przejście na Islam i będę sobie z moimi poglądami żył jak pączek w maśle bez tych wszystkich zboczeń i innych lewackich wynaturzeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2014 o 13:07

S SzaryCzlek
+2 / 8

A to jeden z bardzo tolerancyjnych postów użytkownika korepetycjemgr z 12 lutego: "Tutaj jest malutka Polska, tak się nazywa a jak się nazywa cały świat? Świat który bez Polski i Polaków sobie doskonale poradzi, bez Żydów, nie. Jaki wniosek? Wymazać kraj nad Wisłą z mapy świata, bo po co mapie jakieś wrzody" antypolonisto spod znaku gwiazdki dawidka czy wiesz, że twoi krewni od lat prowadzą wojnę z muzułmanami? nienawidzą was bardziej niż chrześcijan, a ty ich próbujesz bronić. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SzaryCzlek
+2 / 8

A tu inne ciekawe posty tego trolla: Z 13 STYCZNIA: "Widzicie poloczki? Wolą arabów niż oświeconych poloczków. Dzisiaj Anglia, jtro cała Europa wybierze arabów, a poloczków do kopalni gdzie ich miejsce." Z 15 STYCZNIA: "Kolejny idiota, który jak widać nie czytał faktów o GENDER a tylko słucha polskich polityków i biskupów. Kiedy zaczniecie myśleć i czytać coś samodzielnie?" Z TEGO SAMEGO DNIA: "Mam to generalnie w doopie. Katolikiem nie jestem i z miłą chęcią sobie na popatrzę. A jak moje córki zechcą araba zamiast poloczka - tylko się cieszyć zakompleksiony ciulu." I JESZCZE Z 13 STYCZNIA: "Co POloczki zabolało że polki wolą nadzianych arabów niż pustaków - frajerów z Polski?" Jak ktoś nie wierzy to wystarczy wejść na jego profil i poczytać (wszystkie posty są z obecnego roku). Piękny popis tolerancji i nowoczesności co nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2014 o 9:43

avatar ~prawdawoczykoleCiebiematol
+4 / 6

To co piszesz jest nie tylko nielogiczne. Wręcz głupie. Muzułmanie popełniają tak wiele przestępstw i wykroczeń właśnie w imię religii. Odniesienie do Katolików robiących to samo jest niedorzeczne bo żaden nie robi tego z religijnymi hasłami na ustach. To dlatego Islam jest tak niebezpieczny - bo "Allahu Akbar" jest odpowiedzią na wszystko i wszystko tłumaczy, wszystko wybiela. Katolik bijący żone nie tłumaczy się, że każe mu tak pismo święte Ty idioto.
90% gwałtów w Szwecji powoduja imigranci. 77% z nich to muzułamnie
Na początku marca doszło do masakry na dworcu kolejowym w mieście Kunming na południowym zachodzie Chin. Grupa nożowników zabiła tam 29 osób i raniła 140 (muzułamnie)
poczytaj trochę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korepetycjemgr
-3 / 3

Szaryczłeku, powiem krótko, jesteś pierd**nięty i zapraszam do Leszna. Pokażę ciebie kolegom z pracy, bo jak im powiem że ktoś taki tępy po ziemi stąpa to mi nie uwierzą. I doczytaj to co Tobie napisałem na ścianie. Dodatkowo - Zrozum :D Ale w to szczerze powątpiewam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SzaryCzlek
-1 / 5

Ty pracujesz? chyba jako troll w internecie. :) Ja w przeciwieństwie do ciebie myślę i nie trolluję plując na swój naród i wychwalając żydów i muslimów jako anonim żeby się dowartościować. Może lepiej odnieś się do tych paskudnych postów, które zacytowałem zamiast odbiegać od meritum. Już ci odpisałem frustracie i również zapraszam ale do Rzeszowa polaczku. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2014 o 19:19

A Antonio1985
+62 / 108

Tylko pytanie kto jest temu winny? Muzułmanie? Nie! SOCJALIŚCI I FEMINISTKI! Ci pierwsi stworzyli taki DURNY system gdzie bardziej opłaca się leżeć i nic nie robić niż pracować. Te drugie wypaczyły mózgi kobiet zniechęcając je macierzyństwa. Dla Francji już jest za późno. Jest tam nawet do 20% Muzułmanów, a w szkołach podstawowych 50% dzieci stanowią dzieci muzułmańskie. To jest nieuniknione za 50 lat Francja będzie już krajem muzułmańskim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2014 o 8:26

avatar Lipton92
-4 / 18

Zakładam się o wszystkie hajsy tego świata, że żaden kraj europejski nie będzie muzułmański. Chyba, że będą najazdy, tak odśrodkowo nigdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 17

Tylko,ze jesli ci muzulmanie sie nie zeuropeizuja i nie zaczna chodzic do pracy to Francja stanie sie tak biedna jak kraje srodkowoafrykanskie. Wiec tym lepiej dla Polski, wiec o co sie pienicie? Parafrazujac, o religie nasza i wasza? Co Was obchodzi co sie dzieje w innym kraju(skoro oni sie zgadzaja,to wara wam od tego)?W Polsce malo problemow jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+3 / 19

@Lipton92: No jak? Jeżeli dzieci rodzą głównie w rodzinach muzułmańskich i ten trend się nie zmieni to za kilkadziesiąt lat większość będą mieli muzułmanie. Zgadza się? W we Francji mamy demokrację czyli rządy większości to kto będzie rządził?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+1 / 15

@Xar: W Polsce dzietność jest na poziomie 1,32. Za kilkanaście lat nasza gospodarka przestanie to wytrzymywać i TRZEBA BĘDZIE ściągać tych muzułmanów do Polski. Tak jak napisałem Francja jest już PRZEGRANA. Piszę o tym nie z troski o Francję tylko jako przestrogę, żeby Polska nie szła tą samą drogą, nie szła w socjalizm, ani feminizm, bo widać jakie to daje skutki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2014 o 9:21

avatar Lipton92
0 / 6

Nie wiem jak, ale na pewno się to nie stanie. Muzułmanie się wyprowadzą, kraj zbiednieje, uciekną, albo będą czystki, ale na pewno nie będzie muzułmańskiej europy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+3 / 7

@Lipton92: To tak masz rację. Jednak ja wolałbym czystek etnicznych uniknąć w swoim kraju, dlatego przestrzegam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UswiadamiamLudzi
-4 / 16

W dzisiejszych czasach, kobietom wmawia, się, że pierdzenie i przewalanie przez 10h artykułów spożywczych na kasie w biedronce, jest lepsze niż spędzanie czasu z dzieckiem, które się kocha. Podobno wtedy "rozwijają się zawodowo" i nie są "kurami domowymi". Co za chore..****

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2014 o 15:01

F Ferian
-2 / 2

Feministki do macierzyństwa? Nie do kariery?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
-1 / 1

O, Antonio w swoim żywiole - a Żydzi zawijają wszystko w sreberka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebijplx
0 / 2

Xar - bo cię poleję świńską krwią !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AnonimowyFilozof
0 / 0

Chyba że ktoś temu jakoś zaradzi. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 1

niebij, mozg sobie polej. bo cos trybiki widze zle pracuja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebijplx
-1 / 1

Xar- to bym Cie bombowy kolego skazał na islamskie piekło ? Giń bandziorze spod arafatki !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tymrym
+1 / 1

@Antonio1984: Wbrew pozorom, świat nie dzieli się na Europę i kraje muzułmańskie, a jedyną alternatywą dla wysokiej dzietności nie jest sprowadzanie muzułmanów. Jest wiele innych krajów, z których można sprowadzić imigrantów - były ZSRR, niemuzułmańskie kraje Afryki, Azja - jest tam pełno ludzi którzy by pracowali i się normalnie asymilowali, tylko trzeba im na to pozwolić. Zresztą, o czym my mówimy w Polsce, gdzie bezrobocie wśród młodych ludzi wynosi ponad 20% (a nie jest jeszcze wyższe pewnie dlatego, że sporo ludzi wyjechało pracować za granicą)? Jeżeli Polacy nie mogą znaleźć pracy we własnym kraju, to imigrantów na razie nie potrzebujemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tymrym
+2 / 2

Poza tym, wysoka dzietność wśród muzułmanów wynika właśnie z socjalizmu - jeżeli za urodzenie każdego dzieciaka przyznaje się takie zasiłki, że zrobienie sobie pięciu to świetny sposób na to, żeby nie pracować, to nic dziwnego, że muzułmanom odp***dala - siedzą tylko w swoich gettach, gdzie się radykalizują, biali ludzie ich utrzymują, więc uważani są za słabych, a z braku zajęcia zaczynają się pomysły typu wprowadzenia prawa szariatu w Europie. Wystarczy obciąć zasiłki i problem się rozwiąże - nawet muzułmanin który pracuje i spędza czas wśród "niewiernych", będzie znacznie mniej podatny na propagandę związaną z dżihadem, a darmozjady przestaną przyjeżdżać. Moim zdaniem nie chodzi o to, żeby Europejczycy zaczęli zachowywać się jak muzułmanie (wysoka dzietność, brak praw kobiet) tylko żeby muzułmanie zachowywali się jak Europejczycy, a jak nie chcą, to niech zostaną u siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R randomm
+1 / 1

nie posraj sie. francja cierpi przez kolonializm. ateisci, lewacy, feministki to wlasnie wybawienie walczace z religijnym scierwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SzaryCzlek
+3 / 17

Tymczasem czy wrzuciłeś już do pieca wszystkich księży i katolików panie "tolerancyjny"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-4 / 8

Nie toleruje naruszania mojej wolnosci. Jak ktos cos robi u siebie - jego sprawa. Nie wiem czemu cchrzescijanie(A w szczegolnosci katole) poczuwaja sie do mowienia innym co ma byc legalne a co nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar baltas
+2 / 12

U siebie?Muzułmanie w Afganistanie mogą wg ciebie robić co chcą bo to ich kraj, to czemu "katole" nie mogą robić co chcą w Polsce, w końcu tu chrześcijanie są większością i to oni stworzyli ten kraj.Jesteś tolerancyjną cipką i hipokrytą ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-4 / 4

Baltas,ale Ty sobie rob co chcesz, tylko pamietaj,ze Twoja wolnosc konczy sie tam,gdzie zaczyna sie moja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UswiadamiamLudzi
+1 / 7

Xar, wytłumaczysz mi w jaki sposób chrześcijanin ogranicza twoja wolność nosząc krzyżyk na SWOJEJ szyji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 6

A czy ja mowie, ze mi przeszkadza to, ze ktos sobie gdzies trzyma krzyzyk? Jesli ktos dostanie pozwolenie budowlane i taki budynek bedzie bezpieczny,to niech ktos sobie nawet dom zrobi na krztalt krzyza - to nie moja sprawa! Tylko niech ten swoj krzyzyk trzyma przy sobie, a nie probuje na sile wciskac wszystkim prawa krzyzykowe(zakaz eutanazji,nawet jesli ktos chce sie jej poddac to z powodu przekonan czesci spoleczenstwa nie moze,bo oni mu wtryniaja sie w zycie i zabraniaja). Uswiadamiajacy manipulatorze, znowu wciskasz mi pod klawiature slowa, ktorych nie napisalem i probujesz je obalic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 2

Dla osob minusuajacych moja wypowiedz z 28 marca 2014 o 21:07 podajcie mi swoj adres, wpadnie do Was, zaprzyjaznie sie z Wasza lodowka, zobacze czy nie macie jakichs fajnych ciuchow czy sprzetu elektronicznego ktory mozna by opchnac. W koncu moge naruszac czyjas wolnosc wg Was(bo inaczej byscie nie minusowali komentarza), wiec zaczne od Was(i nawet nie probujcie sie sprzeciwiac!). Wiec do kogo mam sie udac na obiad dzis?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Aster22
+2 / 14

Kurcze myslalem e bedzie cos prawdziwego o Francji.
Moj blad.
Znowu te same bzdurki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PrawdawoczykoleCiebiematole
+4 / 8

1) Krucjaty nie wzięły się znikąd
2) proponuję poczytać o wydarzeniach z XII - XII wieku w Hiszpanii
3) Imperium Osmańskie też bliskie było wwiezienia islamu do Europy w wieku XVII.

Muzułmanie walczą o swoją religię od zawsze. To nie tak, że kiedyś Katolicy - teraz oni. Katolicy po prostu się ucywilizowali. Muzułmanie NIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
+2 / 4

Krucjaty były !RE!- KONKWISTĄ. Polecam prześledzić historię VII i VIIIw...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DSoL
-1 / 5

Ale po co jakieś porównania ze szkołą ? Przecież przykładów tego co się dzieje z krajem który opanowują turbany jest wiele. Chociażby Afganistan. Zobaczcie co się tam działo 50 lat temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zimnylech
0 / 8

Do gazu !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AVictor
+3 / 7

Byłem w Paryżu widziałem jak w jego centrum dochodziło do starć emigrantów z policją. Policja do nich nie podchodzi w mniejszej liczbie niż 20-30 osób. Nieważne czy złapano go na kradzieży czy na nielegalnym handlu, przy próbie złapania chroni go zawsze grupa jego rodaków, siłą wyrywając go policji. Próbują tworzyć własne prawo. Z tego co rozmawiałem z niektórymi Paryżanami podobne rzeczy widać w niektórych dzielnicach, gdzie zamieszkują skupiska niektórych mniejszości. Każda z tych skupisk tworzy swoje lokalne prawo w które policja boi się interweniować. Przyznaję większość z nich jest przyjazna ludziom i jedynie czego chcą to minimalnego poszanowania ich kultury, jednak wśród nich jest 10% ludzi, którzy chcą dostosować całą resztę pod swoje poglądy, często siłą, mający negatywny wpływ na swoich towarzyszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UswiadamiamLudzi
+2 / 10

Jeżeli, coś jest niesłuszne - jak sam stwierdziłeś, to nie może mieć to swojego uzasadnienia, gdyż jedno wyklucza drugie. Nie są u siebie, w swojej dziczy, tylko u nas w Europie - gdzie kobieta nie jest traktowana jak pies/suka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 marca 2014 o 20:12

avatar ~Ja_zona_muzulmanina
-1 / 5

Pemietajcie tylko zeby nie wszytsko wkladac do jednego wora !
Moj maz jest muzulmaninem ja jestem ateistka. On ciezko pracuje ja tez. Mieszka nas 5 w naszym domu 4 muzulmanow i ja. Nie nosze turbanow a im wisi kolo nogi czy jestes katolikiem wierzysz w budde czy w kogos innego. Obracam sie w srod wielu mlodych muzulmanow ktorzy maja swoj rozum ciezko pracuja bawia sie na imprezach jak inni i sa normalni. Nie kazdy jest taki sam a stereotypy siedza w ludzkich glowach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UswiadamiamLudzi
0 / 6

Twój komentarz wydaje się być bardzo "wiarygodny". Też się wyloguje i coś napisze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-2 / 10

We Francji jest zakaz noszenia chust w szkołach i zakrywania twarzy w miejscach publicznych, więc swoją historyjkę szkolną możesz sobie schować do dupy, skąd ją najpewniej wyssałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UswiadamiamLudzi
0 / 12

"We Francji jest zakaz noszenia chust..." Chyba dziecko za granicą nigdy nie byłeś. Praktycznie każda muzułmanka nosi chustę na ulicach Francji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-1 / 11

Widzę, że oprócz kłamstw nie rozumiesz tego co czytasz. Podkreślę co jest ważne, tak jak pani w szkole podstawowej robiła. "We Francji jest zakaz noszenia chust _w szkołach_ i _zakrywania twarzy_ w miejscach publicznych." Zwykła muzułmańska chusta nie zakrywa twarzy. Swoich kłamstw nadal nie odszczekałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
-3 / 7

aku, zostaw bo się biedny popłacze i wciśnie CapsLock

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~romoror
-4 / 4

polacy to zlodzieje i nieroby ktorzy udaja budowlancow. zabijaja wlasne dzieci wyrzucajac je do smietnika. jak jest przecena tratuja sie jak bydlo depczac innych ludzi. to sa dzialania jednostek ale z braku wiekszej ilosci informacji buduja obraz calej spolecznosci. nie twierdze ze muzulmanie sa potulni jak baranki ale maja swoja mentalnosc i tardycje. nie zgadzam sie z tym aby ktokolwiek mogl wymuszac na kimkolwiek swoje poglady czy idealy. jednak nie mozna tez wszystkich oceniac tymi samymi kryteriami. odnosnie mentalnosci kradziez jest tam surowo karana, gdzie u nas zlodziej moze ci napluc w twarz i ma wiecej praw niz ty. wszystko ma swoje plusy i minusy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SzaryCzlek
+2 / 6

Zgwałciłeś już swoją kozę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pca
-2 / 2

jak juz cos wymyslasz to chociaz rob to tak zeby bylo wiarygodnie. co tzn za wymysl ze pogotowie przyjezdza bo muzulmanki na wf przydusily sie w turbanie? juz pomijajac nazewnictwo tego okrycia to wiedz ze nie jest mozliwe podduszenie sie w czyms co nie ogranicza dostepu do powietrza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Majster_Klepak
-1 / 3

Problem z Muzułmanami/Arabami to nie kwestia tolerancji czy jej braku, jest to problem schizofrenii postmodernistycznego porządku dyskursu. Z jednej strony bowiem, w dyskursie tym obowiązuje dogmat o równości kultur, a z drugiej dogmat o powszechności praw człowieka( ostatnio także praw zwierząt). Nie trudno zauważyć sprzeczności między tymi dogmatami. Wyraźnie schizofreniczność współczesnego dyskursu objawiła się choćby przy okazji dyskusji nad ubojem rytualnym. Mądre głowy z telewizji kompletnie wtedy zdurniały i nie wiedziały co gadać. Z jednej strony przecież nie możemy dyskryminować kultury żydowskiej, a z drugiej prawa zwierząt wołają o interwencję. Wracając do muzułmanów przeprowadzających się do europy, sytuacja wygląda podobnie. Zgodnie z porządkiem dyskursu powinniśmy szanować ich kulturę i prawa, mimo, że są w wielu miejscach j sprzeczne z (w końcu - zgodnie z dyskursem- powszechnymi) prawami człowieka (I , II czy III generacji). Elity myślowe współczesnej europy liczyły zapewne na akulturację muzułmanów i że kwestie niezgodności w wykładni rzeczywistości nie zwrócą uwagi znacznej części społeczeństwa. Nie uwzględniono jednak bardzo istotnej kwestii - kultura muzułmańska w ogromnym zakresie zbudowana została W OPOZYCJI do kultury europejskiej. Chińczyk przyjeżdżający do Europy widzi INNĄ KULTURĘ, za to Arab widzi ZAPRZECZENIE SWOJEJ KULTURY. Jest możliwe współbytowanie kultury muzułmańskiej i europejskiej post-kultury, co wiąże się ze stanem ciągłych napięć. Nie jest za to możliwa akulturacja i przenikanie się tych kultur. Przyroda dąży jednak do równowagi, wydaje się zatem nieuniknione przesilenie i domknięcie systemu. Czy Europa domknie się jako islamski kalifat, czy skończy się szykanowaniem muzułmanów i wyniszczającą wojną kultur - nie wiem. Nie widzę jednak alternatywy dla upadku obecnego porządku dyskursu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gimbuzz
+4 / 4

To nie jest tolerancja. Tolerancją jest równe traktowanie OBU stron. Tam dajemy przywileje muzułmanom i odbieramy je innym. To nie tolerancja, to jest jej przeciwieństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
-2 / 6

Widząc początek demota myślałem, ze końcowy morał będzie brzmiał mniej więcej tak: "Muzułmanie mają za wiele przywilejów, nie powinni ich mieć!" zamiast tego jest "Muzułmanie mają wiele przywilejów, my (chrześcijanie) też chcemy takie mieć!".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UswiadamiamLudzi
-1 / 9

Wspomniałem także o ateistach i innych wyznaniach, być może ogólnie ale jednak. Tacy jak ty są nic nie warci w dyskusji, bo nie wnosicie nic nowego. Jak chcesz się pokłócić to idź na facebook'a albo pogadaj z rodzinką - na pewno będzie miło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+1 / 7

Cóż, wspomniałeś o ateistach, ale na tym się skończyło. Za to większość tekstu poświęciłeś na wykazanie iż muzułmanie posiadają pewne przywileje a chrześcijanie nie, z czego można wysnuć prosty wniosek, że tym drugim tez się należy, nawet bardziej niż tym pierwszym (nie rozumiem z jakiej racji). We Francji katolicy mieli od zawsze bardzo dużo przywilejów i udogodnień (i wciąż mają), skoro pojawiła się nowa wiara z dużą liczbą wyznawców to oczywiste, ze podobne prawa należało nadać także im. Dlatego chciałbym żeby w Polsce zlikwidować wszystkie regulacje działające na korzyść związków wyznaniowych tak aby w przyszłości nikt nie domagał się specjalnego traktowania. Wyprzedzając odpowiedź, guzik mnie obchodzi, ze chrześcijaństwo to część naszej kultury i historii. Specjalne przywileje dawane bez żadnych racjonalnych podstaw nie prowadzą nigdy do niczego dobrego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wandern
-1 / 1

Wszystko niby ok,ale zapomniałeś o jednym: zarówno Francja,jak i inne kraje zachodu są same sobie winne.
Kto ściągał turków do niemiec? Sami się wpychali??? A żabojady tak bardzo nie chcieli muzułmanów u siebie,że jest ich tam teraz 20%??? Zachód chciał zrobić z muzułmanów swoją wersję taniej siły roboczej,wszak "ambicje" niemców są ogromne,z tym że muzułmanie nie okazali się takimi idiotami jaki europa widzi i pokazali im na co ich stać. I tak świat arabski pozbył się debili i zarazem poszerzył swoje terytorium :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antyislamy
+3 / 5

dzieki za zrobienie demota! w sumie sama racja i ciesze sie ze ktos rowniez to widzi jak ja. pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hachimaro
+4 / 4

Zgadzam się, z islamizacją zachodniego świata należy walczyć, ale trzeba uważać, by nie zniżyć się do poziomu naszych wrogów; vide podpalenie gdańskiego meczetu, do którego uczęszczali przede wszystkim polscy Tatarzy, naród nieagresywny i dobrze zasymilowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tymrym
0 / 0

Słusznie, tylko że do wielu tutejszych akolitów to nie dociera. Popatrz wyżej - ich recepta na problem z muzułmanami to zwalczanie feminizmu i zachęcanie kobiet do rodzenia wielu dzieci - czym wtedy byśmy się różnili od muzułmanów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Daewo
+1 / 3

Jeśli muzułmanie prześladują chrześcijan, polecam chrześcijanom porzucić wreszcie żydowskie nadstawianie drugiego policzka i odpowiedzieć ogniem na ogień. Wybijcie się wszyscy w cholerę i dajcie normalnym ludziom - takim, których mało obchodzi, czy lepszy jest Bóg, czy Allach, bo to jeden pies - spokojnie żyć, bez tych waszych wynurzeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
0 / 2

Przydałoby się więcej konkretów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nanab
0 / 4

Tolerancyjnośc hsahahhahhaha może jeszcze tolerancjonościowoćiowość hahahshashsa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UswiadamiamLudzi
-1 / 3

Tak, przez to słowo, demot nadaje się do kosza i najlepiej o wszystkim zapomnieć, aby tylko nie podejmować tematu. Dziecinada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nanab
-1 / 1

Od razu widać, że demot robiony przez idiotę więc informacje w nim pewnie równie idiotyczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar przemowczarski
+3 / 3

lewactwo to zło wcielone

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cysiek1991
-2 / 4

Jak religia wedrze się głęboko w mózg, to nie ma ratunku dla takich ludzi. Do religii trzeba podchodzić z dystansem. Najlepiej w kombinezonie krytyko-odpornym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arqueek
+1 / 3

Pracuje i zyje w Holandii. Problemu z muzulmanami nie widac. Zawsze mnie zastanawialo. Dlaczego najwiecej o tym, jak sie zyje w innych krajach mowia ludzie, mieszkajacy w Polsce, ktorzy w zyciu granicy nie przekroczyli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gosia556
0 / 2

Dobre pytanie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdomenico
-1 / 3

Zgadzam się z autorem demota w 100%. Ostatnio była taka dyskusja przy jednym z demotów właśnie o "tolerancji" i napisałam już co o tym sądzę. Tak samo, a nawet gorzej jest już w Belgii. Tam ,,biali,, już od lat żyją w strachu, czy nie dostaną za rogiem w zęby od arabskiej zarazy. Wiele bym mogła pisać ale nie chcę się denerwować. Jeżeli komuś nie przeszkadzają muzułmanie i chcą żeby się oni osiedlali w Polsce, to polecam wyjechać w obszary, gdzie oni już się zagnieździli. Dobrze, że świńskiego mięsa u nas dostatek, zawsze można odpowiednio nasze ziemie poświęcić :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar durboczek
+1 / 3

.. DLA ISLAMU I MUZULMANOW.. NIE MA TOLERANCJI.. I NIGDY NIE POWINNO BYC.. TA CHOLOTA JAK KARALUCHY OBLAZA NAS..!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ja
+1 / 1

won do piekła !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
-3 / 3

Większości gimbusów obsrywających się tutaj w świętym szale przeciwko islamowi jakoś zignorowała niedawny demot o panoszących się cyganach. Cóż, o wiele łatwiej i wygodniej walczyć z przeciwnikiem urojonym, w dodatku obecnym w zupełnie innym kraju...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UswiadamiamLudzi
-3 / 5

Nie kłam. Zostawiłem pod tamtym demotem kilka komentarzy, więc odpuść sobie te bzdury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~duch1234
+4 / 4

Lewacki ból dupy za 3 2 1 ... (take cover!)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B belzebubel
+1 / 1

Kill 'Em All

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Boooring
-3 / 3

To już naprawdę jest nudne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zbzzb
+2 / 2

Spędziłam we Francji prawie 5 lat - jeżdżę tam od 20 lat i jest dokładnie tak jak mówisz - najgorzej na południu (Bezier) - opustoszałe, zdewastowane kościoły i zero białych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~niemi199
+2 / 2

to zobacz co się dzieje w UK. Tutaj od niedawna już nawet prawo szariatu widnieje w powszechnym prawie brytyjskim. To są absurdy i my tego nie zmienimy chociaż liczę na dzień w którym dojdzie do czystek etnicznych .. dobrze że jeszcze polska się trzyma i nie daje sobie wejść na głowę przez tych "muzułmanów"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S strasbourgoise
+1 / 3

Pracuję we francuskiej szkole. O żadnym noszeniu hidżabu nie ma absolutnie mowy. Wszędzie wisi ten dokument: http://cache.media.education.gouv.fr/image/09_Septembre/12/7/chartelaicite_268127.jpg
Region ma podpisany konkordat, więc jest religia w szkole, jako opcja - katolicka, protestancka, żydowska... jest też język turecki. Ale i polski.
Jedyna religijna afera, jaka wybuchła to skandal wywołany przez ateistkę, gdy w ramach świątecznych dekoracji ktoś położył szopkę pod choinką, gdyż była to obraza dla Żydów i ateistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+2 / 4

Dziwne, ze pogańskie drzewko nie było obrazą dla nikogo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tere7724
+1 / 3

Przecież we Francji jest zakaz zakrywania głów przez muzułmanki , zanim się stworzy demota trzeba sie dobrze zorientować jak jest naprawdę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arqueek
-1 / 1

To z tego, ze kazda sluzba porzadkowa "poprosi" raz o zdjecie z glowy burki, drugi, a potem bez ekscesow wsadzi mandat. Francja to nie Polska gdzie sie policjanci pier.d.ola z kazdym drobnym wykroczeniem pol dniowki. Muzulmanka w burce nie znajdzie nigdzie pracy. Tak mozna wymieniac dluugo. Ale po co? Mieszkajac w Polsce i tak nie masz kontaktu z muzulmanami, a bedziesz sie madrzyc, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
-1 / 3

Jako, że jest to demot tego typu, chyba już setny, to z tym uświadamianiem jest trochę na wyrost.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nope1
+1 / 1

Smutne....:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jezzuss
+1 / 1

Żadnych ciapatych kur* w Polsce!!! Chcą mieszkać obok nas to akceptują nasze reguły gry albo niech spierd***** do swoich jaskiń!!. My nie Francja czy Belgia ze damy sobą pomiatać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wendores
-1 / 1

Ostatnie zdjęcie, tak bardzo photoshop...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mala_mi_paryż
+1 / 1

Kilka faktów o codziennym życiu we francji... ble ble ble
a czy Ty choć raz w życiu tam byłeś. Ja mieszkam w Paryżu od ponad 3 lat.
Ten demot to najlepszy przykład wykorzystywania populistycznych haseł na zdobycie poklasku.
Ktoś kto nie ma nawet minimalnej wiedzy w danej dziedzinie nagle okazuje się specjalistą.
Od bardzo dawna w szeroko pojętym życiu społecznym i publicznym widzę ten trend i zastanawia mnie-
1 czy naprawdę nie ma już ludzi samodzielnie i racjonalnie myślących?
2 czy dzisiejsze społeczeństwo to rzeczywiście stado ba...ów, którym wystarczy rzucić chwytliwe hasło, zmanipulowane tak by w pierwszym odczuciu było słuszną ideologią o którą warto walczyć?
3 gdzie w tym wszystkim racjonalne i samodzielne myślenie?
Sama osobiście nie popieram islamizacji europy, uważam ją za wielkie zagrożenie któremu trzeba przeciwdziałać- ale rozsądnie a nie klepać co nam ślina na język przyniesie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eSokrates
+1 / 1

To ja jeszcze dodam - różnimy się. Mamy prawo. Mamy prawo mówić, że nasza "kultura tolerancji" jest lepsza.
( Efekt zeświecczenia chrześcijańskiej Europy). Ale niech będzie - jak jest. Bo jeśli będziemy bronić naszej kultury "ich" metodami to przegramy - zamienimy się w stado zaślepionych fanatyków broniących idei, które sami pogrzebaliśmy używając narzędzi tych, z którymi chcieliśmy walczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~polak_z_francji
0 / 0

Gowno prawda. Mam 18 lat i mieszkam we Francji. Szkola tutaj jest laicka i zakazane jest noszenie krzyzykow, turbanow i innych takich rzeczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem