Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
676 1107
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar NobbyNobbs
-1 / 45

Prawda. Każdy kto myśli inaczej niż korwin na yt kazał to lewak, który nie myśli samodzielnie. Tragedia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebijplx
+6 / 32

True, ale i tak najsmutniejsze jest to, jak im się kończą argumenty i zaczyna się wyzywanie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aster81
+1 / 29

Na koncu "dyskusji" i tak sie czlowiek dowie, ze bedzie wisial na galezi :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarozielony
-2 / 36

... i że nie zna się na ekonomii i kosztach pracodawcy mimo że robi z tego magisterkę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+11 / 35

@NobbyNobbs: Nie. Lewakiem jest każdy kto uważa, że państwo ma prawo zabrać pieniądze jednemu i dać drugiemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+1 / 21

@Antonio1985
Ale jeśli robi to jakiś koncern albo oligarcha to już jest ok?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+12 / 26

@zaymoon: Jeżeli państwo zabiera pieniądze Tobie i daje na koncerny lub oligarchów to jest to KRADZIEŻ. To oczywiste. Np na Kompanię Węglową SA wydano ok 22 mld PLN! To jest KRADZIEŻ. /// Rozumiem, że chodzi Tobie o niskie pensje. Pracodawca płaci Ci tyle ile musi. Wartość pracy (czyli pensja) tak samo jak towary i usługi podlega zasadzie popytu i podaży. Jeżeli masz wysokie bezrobocie to masz niskie pensje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+3 / 15

Nie każdy kto myśli inaczej bo Korwin nie ma monopolu na myślenie, ale jak chcesz ograniczać rynek, karać podatkiem ciężko pracującym ludziom, a płacić nierobom to jest dla mnie nieuczciwe. Tak działa teraz polska i dlatego jest w dupie. To jest wbrew postawom ekonomii jakie głosił Milton Friedman, człowiek który działał dla dobra wszystkich obywateli, a nie tylko kilku chronionych immunitetem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NobbyNobbs
-3 / 13

@Antonio1985 czyli całe KNP z Korwinem to śmierdzące lewaki. Zapytasz czemu? Zajrzyj do programu wyborczego swego boga. @Qrvishon jako, że nie wyskoczyłeś z wyzwiskami to i ja tego nie zrobię ale to pierwsze i ostatnie ostrzeżenie: nigdy więcej nie wciskaj mi nie moich poglądów żeby się z nimi sprzeczać, dobrze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2014 o 13:06

avatar mefisto7
+2 / 10

@szarozielony Zakłamany pędraku. Jakoś nie stać cię było na jakąkolwiek dalszą dysputę o tej ekonomii, z której ponoć robisz magisterkę, tylko uciekłeś z podwiniętym ogonem. Nie przybiłeś nas ni trochę jakimikolwiek argumentami grubej miary tylko wypierdziałeś parę sceptycznych ogólników jakie ktoś wam wtłukł na sztandary by z nami walczyć, bo za nic nie pozostawicie wizji świata, w której wszystko jest trudne i najlepiej pozostawać przy swoim bezpiecznym segmenciku. Jedne z pierwszych zajęć przedmiotu "ekonomia" na jakimkolwiek sensowniejszym kierunku to jest przedstawienie Polski i państw UE jako przykładów gospodarki planowanej - reglamentacyjno-koncesyjnej, oplucie tego systemu i przejście do pochwał na rzecz systemu gospodarki wolno-rynkowej. @Aster81 - chyba nie z tymi prawakami gadałeś. Ci to spod tęczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+2 / 10

@NobbyNobbs: Kłamiesz. Przykład proszę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaenV
+3 / 7

niebijplx zabawne jest jak ludzie lubią odwracać kota ogonem. Jeszcze NIGDY żaden lewicowiec nie obalił logicznymi argumentami idei libertariańskiej - zawsze kończy się "botakiem", a i tak padnie tekst, że to libertarianinowi brakło argumentów.
Z resztą już samo twierdzenie o istnieniu czegoś takiego jak "korwinizm", jest wybitnym ukazaniem czyjejś głupoty i nie zrozumienia idei, której twórcą wcale nie jest Korwin, a ludzie, którzy żyli znacznie wcześniej, a że obecnie tylko on to głosi to ludzie na niego głosują. Tak jak w USA jest Ron Paul i pewnie tam tacy ignoranci by twierdzi, że to są "paulizmy" :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pieszczoch91
+3 / 5

Ja powiem tak, skończyłem ekonomię i bliżej mi do Hayeka niż do Keynesa, dlatego zagłosowałem na Korwina. Jedyny powód... W Polsce są dziesiątki partii, z jednymi zgadzam się w 1% z innymi w 10% a z żadną w 100%. Najbliżej mi było do Korwina, bo reszta programy ma podobne. Skupianie się na krótkim okresie, żeby było czym się pochwalić przed wyborcami. Po co przeprowadzać głębokie reformy, których skutki będą widoczne za 20 lat? Po co, skoro efektami pochwali się kto inny? Dlatego politycy tak kochają interwencjonizm... a to wszystko kosztem przyszłości. Zastaw się a postaw się, byle by tylko przypodobać się wyborcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
+1 / 5

@Szarozielony Znowu konkretyyy! Poziom merytoryczny wszedł na wyższe poziomy! Mówię o ostatniej dyskusji z twoim udziałem pod demotem o Palikmiocie i nami - "oszołomami - korwinowcami," w której padały koszty pracy i większe ścianki tekstu. Występowałem z innym "zj*bem i oszołomem", więc używam słowa "my". Widocznie walczycie z nami i to ciągle tymi samymi sformułowaniami, dlatego "sztandary" i "walczyć".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2014 o 17:02

avatar mefisto7
+1 / 3

W tej dyskusji, pod wypowiedzią główną NobbyNobbs'a owszem - to był atak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NobbyNobbs
+1 / 5

@antonio bony edukacyjne to kto niby opłaci? Duch święty? Nazywać kłamcą potrafisz a to pytanie zadaje ci już któryś z kolei raz. I jak dotąd zero odpowiedzi... @brzytwa nie jestem fanatykiem tylko człowiekiem myślącym. Ja wstyd mam, to wy mózgów nie macie. Swoją drogą w innym temacie zapytałem cię o bony edukacyjne i zwiałeś. Niewygodny temat, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2014 o 23:41

avatar niebijplx
-1 / 5

Wielcy ekonomiści z was. Skoro wszystkie "nie lewackie idee" są tak wspaniałe to dlaczego nie są wprowadzone w 100% w jakimkolwiek kraju ? Tylko mi nie wmawiajcie, że nie macie większości, bo w te banialuki wam nie wierzę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NobbyNobbs
0 / 4

@up jak nie są? A Chiny, które zbudowały potęgę na niewolniczej pracy obywateli? Tym kretynom marzy się to samo. Nie rozumieją tylko tego, że to nie oni będą trzymać bat a jedynie nim obrywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebijplx
+1 / 3

@up - taaa, Chiny mają wolność gospodarczą LOLZ :D Wolność jest tak duża, jaka jest długość łańcucha ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightAnasazi
-1 / 3

Niewolicznia praca? Idiotów nie sieją. Chłop z pola. Bardzo niebezpiecznego pola w tamtych rejonach świata. Nie mający niczego. Dosłownie. Ledwie mogący się wyżywić na tyle, aby nie umrzeć z głodu, nagle dostaje możliwość pracy w fabryce, w której ZARABIA bogactwo w stosunku do tego co mial przed chwilą. Taaaaak, to jest niewolnicza praca. https://www.youtube.com/watch?v=J99W52EsHSM

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NobbyNobbs
-2 / 2

@up tak, to jest niewolnicza praca. Albo pracujesz za miskę ryżu z narażeniem życia i zdrowia oraz sypiasz przy taśmie produkcyjnej aby się do roboty nie spóźnić albo rodzina z głodu nie tyle umiera co zdycha. Współczesne niewolnictwo to się nazywa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+7 / 25

Typowy miłośnik Korwina to ktoś kot ma DOŚĆ utrzymywania ze swoich pieniędzy nierobów, leni, nieudaczników życiowych. Nie szanujemy tych, którzy chcą nas okradać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NobbyNobbs
-1 / 9

Korwin chce mi zabrać 1/40 milionową wszystkiego co publiczne. Na latarnie złodzieja! Pomożesz mi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
0 / 12

@NobbyNobbs: To co jest publicznie nie należy do Ciebie. Złodziejami są dziś panujący nam socjaliści, którzy zabierają mi 60% mojego dochodu. Teraz pytanie, Czy: 1.Jesteś na tyle naiwny, że chcesz oddawać 60% swojego dochodu. 2.Nie wiesz o tym nawet, że tyle państwo Ci zabiera 3.Jesteś jednym z tych nierobów, leni, nieudaczników życiowych i boisz się tego, że nie będziesz już mógł żyć za czyjeś pieniądze? /// Która odpowiedź jest prawdziwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NobbyNobbs
+1 / 1

Czy potrafisz odpowiedzieć na zadane pytanie czy tylko zmieniać temat na wygodny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

@NobbyNobbs nie oczekuj odpowiedzi na te pytania do Antonio1985, często przeglądam demotywatory i on zawsze, ale to zawsze niewygodne pytania dla KNP zostawia bez odzewu. Dla mnie jest to znak, że król Korwin nie ma nic konkretnego do zaoferowania. Zwykły publicysta promujący się w polityce, ot co.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
-2 / 2

@NobbyNobbs: Bony to dobry pomysł na okres przejściowy po prywatyzacji wszystkich szkół. Zanim gospodarka się rozkręci po jej uwolnieniu wypada pomóc trochę ludziom. Bony szkolne to też KRADZIEŻ. Odpowiedz teraz Ty na moje pytanie: Kim jesteś? 1.Jesteś na tyle naiwny, że chcesz oddawać 60% swojego dochodu. 2.Nie wiesz o tym nawet, że tyle państwo Ci zabiera 3.Jesteś jednym z tych nierobów, leni, nieudaczników życiowych i boisz się tego, że nie będziesz już mógł żyć za czyjeś pieniądze? /// Która odpowiedź jest prawdziwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 maja 2014 o 10:59

avatar NobbyNobbs
+1 / 1

Bony to te słynne wyciąganie 150zł aby dać 100zł obywatelom. Korwin to potępia i oferuje to samo! A co do pytań zamkniętych: 4. jestem na tyle inteligentny by nie wierzyć w bajki dziada w muszce oraz na scenie politycznej nie widzę ŻADNEJ, nawet niszowej partii, której program by mi odpowiadał, no demokracja bezpośrednia mi się podoba, mam ich za niepoprawnych idealistów i doskonale sobie zdaję sprawę z tego, że pomysł jest nierealny ale podoba mi się to, że chcą lepiej dla LUDZI a nie dla siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 maja 2014 o 11:46

A Antonio1985
+1 / 13

Bardzo dobrze, że jest taka debata. JKM miał dostać się do PE tylko z dwóch powodów: 1.Kasa na kampanię na następne wybory. 2.Rozgłos. Zacznie się mówić więcej o Korwinie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NobbyNobbs
0 / 0

Jeszcze więcej? To już strach będzie sprawdzić pogodę w sieci:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kormoran358
+3 / 9

A kokardka czerwona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
+1 / 5

Zenon. Nie jesteś Zabawny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Cabulas
0 / 12

Cały elektorat Korwina to są dzieci, jeśli nawet nie biologicznie, to mentalnie. Najlepiej o tym świadczy ich ślepe zapatrzenie w JKMa i wybieranie go dla "beki". Kto przy zdrowych zmysłach kupił by program przeżarty wręcz tanim populizmem i chwytliwymi hasełkami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maflex
0 / 4

A może ludzie którzy chcą zmian w Polsce, a nie zmian polegających na zwiększaniu podatków, czy walką z bezrobociem za pomocą podnoszenia stawki minimalnej? Pytanie też co jest dla Ciebie tanim populizmem? Może lepiej powiedzieć ,,By żyło się lepiej (komu?)", albo ,,Polska jest najważniejsza", czy "Silna Polska", no naprawdę, konkrety aż miło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maflex
-1 / 3

Pogodziłem się już z falą hejterstwa ludzi którzy nie potrafią, lub nie chcą zrozumieć programu Nowej Prawicy (właśnie - programu partiii, a nie Korwina). Ludzie są różni, sam nie popieram ,,masakry lewaków", ,,lewackiego ścierwa" i innych tego typu epitetów, lecz w oczy kłują również ,,kuce", ,,ku.rwiniści", ,,gimbazjum:, więc żadna strona święta nie jest. Ciekawy jestem tylko jakie zmiany proponują wszyscy ci anty korwinowcy, bo o to jest zawsze najtrudniej. Wiecznie widzę krytykę, ale nigdy nie widzę żadnych konkretnych propozycji, a na nie zawsze jestem otwarty. Lepiej siedzieć w tym co jest teraz? Wtedy wszyscy obudzimy się z ręką w nocniku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zet70
0 / 2

Przeciwnicy Korwina sie boja bo im zasilki poodbiera i kaze zapierniczac!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
0 / 0

KaenV -> Owszem, można sklasyfikować korwinizm jako zespół idei głoszonych przez Korwina. Na pierwszym miejscu stawiany jest autorytaryzm systemu, również w przypadku, gdy wykazuje się on cechami socjalistycznymi (przykład: poglądy Korwina na Białoruś). Niedemokratyczny charakter systemu jest w oczywisty sposób istotniejszy dla Korwina niż to, czy panuje w nim wolny rynek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar panziutek
0 / 0

Córka Korwina ? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem