1 1986Andy 4 czerwca 2014 o 17:00 +2 / 2 Przypominam narzekającym na PKP, że tabor kolejowy projektuje się na 40 lat. Przykładowo zespół trakcyjny EN57, typ fabryczny PaFaWag 5B/6B produkowano od 1962 do 1993 http://rail.phototrans.eu/2415,1,1,0,f.html. Tabor dawnego PKP: http://rail.phototrans.eu/autobusy.php?s=24&nr=1&ticket=3. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kudlatyIE 4 czerwca 2014 o 18:30 -1 / 1 Połączeń jakby mniej, Pendolino stoi, a wcześniej nie stało - no jest trochę tych zmian ;) Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~marcinoooo 4 czerwca 2014 o 23:11 +1 / 1 W PKP dużo się zmieniło pociągi są o 25 lat starsze:P Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~Violcik 5 czerwca 2014 o 15:12 +1 / 1 Oj to były ciekawe czasy. Żeby mieć miejsce siedzące w pociągu jadącym np. w wakacje nad morze, trzeba było wdzierać się przez okno wraz z bagażami swoimi i kumpli. Podobnie z powrotem. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Przypominam narzekającym na PKP, że tabor kolejowy projektuje się na 40 lat. Przykładowo zespół trakcyjny EN57, typ fabryczny PaFaWag 5B/6B produkowano od 1962 do 1993 http://rail.phototrans.eu/2415,1,1,0,f.html. Tabor dawnego PKP: http://rail.phototrans.eu/autobusy.php?s=24&nr=1&ticket=3.
Połączeń jakby mniej, Pendolino stoi, a wcześniej nie stało - no jest trochę tych zmian ;)
W PKP dużo się zmieniło pociągi są o 25 lat starsze:P
Oj to były ciekawe czasy. Żeby mieć miejsce siedzące w pociągu jadącym np. w wakacje nad morze, trzeba było wdzierać się przez okno wraz z bagażami swoimi i kumpli. Podobnie z powrotem.
noo i tak jest nadal :D:D