Zapytajcie nawet najmilszego pracownika jakiejkolwiek firmy w której jest kontakt z klientem , ilu jest klientów którzy podchodzą do tematu normalnie , spokojnie , miło , a ilu takich co wylewają na pracownika wiadro pomyj często bez powodu ,a już najczęściej nie z winy pracownika . Co do tego przykładu w 80 % klient zadzownił by z tekstem dlaczego jesteś złodziejami i nie mam mojej paczki tyle czasu czekam ....
Mam wrażenie, że z okazji wejścia Amazona do polski zaserwowali nam ukrytą reklamę.
Amazon z dużej, a Polska z małej lel.
Kryptoreklama to w tych czasach podstawa.... dobrze zrobiona działa cuda.
Ten pan wykazał się dużym zdystansowaniem i poczuciem humoru.
Artykuł sponsorowany
Zapytajcie nawet najmilszego pracownika jakiejkolwiek firmy w której jest kontakt z klientem , ilu jest klientów którzy podchodzą do tematu normalnie , spokojnie , miło , a ilu takich co wylewają na pracownika wiadro pomyj często bez powodu ,a już najczęściej nie z winy pracownika . Co do tego przykładu w 80 % klient zadzownił by z tekstem dlaczego jesteś złodziejami i nie mam mojej paczki tyle czasu czekam ....
Klient rozmawiając z konsultantem siedział właśnie w autobusie i gdy się rozłączył, kierowca zaczął klaskać uszami.
No ja mam inne doswiadczenia z Amazonem:)
bzdziny tania reklama AMAZONA
Bez żadnego sprawdzenia czy to blef zwrócili mu od razu kasę? Coś mi tu śmierdzi
Ale obsługa klienta w Amazon naprawdę tak działa (dwukrotnie miałem okazję się przekonać). Smutne, że u nas tak nikt nie potrafi.