Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
316 389
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~Sernikoś
+18 / 18

Ale taka na jaką zasłużyłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kokosnh
+7 / 7

Normalnie nikt ci tego nie naprawi za darmo, no chyba że nie minęło więcej niż pół roku od zakupu, masz pudełko, z wszystkimi akcesoriami, fakturę i znasz prawo ( Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 art. 4 ).
Ewentualnie miałeś wykupione odpowiednie ubezpieczenie.

Ps. Jeśli oddasz normalnie, na gwarancje, to odeślą z pismem, że jest to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwaranci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 listopada 2014 o 13:30

G grzesiekpl
0 / 0

Twoje pierwsze zdanie to totalna bzdura, okres pół roku od zakupu tyczy się jedynie tego, że jeśli w tym czasie powstała niezgodność towaru z umową to uznaje się, że istniała ona już w momencie zakupu. Producent jeśli będzie chciał to i tak Ci taką reklamację odrzuci bo to nagminna praktyka, tyle że w takim przypadku wygraną w sądzie masz praktycznie pewną. I nie ma się to nijak to uszkodzeń mechanicznych bo te NIGDY nie podlegają reklamacji. Nawet jeśli masz ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych a nie napiszesz w uzasadnieniu, że np. ktoś Ci telefon wytrącił z ręki, to takie roszczenie odrzucą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kokosnh
0 / 0

Producent tu nie ma nic do gadania, pismo piszesz na sprzedawce i to on ma problem. Tak wiem, takie mamy prawo. Jak na razie byłem zmuszony pisać takie pismo 3 razy do sklepu morele.net i x-kom, bo w morele odesłali mi słuchawki, z pismem, że naprawią mi je za 300 zł ( słuchawki kosztowały 350 zł ) i musiałem sądem postraszyć, jakoś od razu naprawili. Niestety sytuacja się powtórzyła ( wada fabryczna ) i drugim razem zwrócili mi pieniądze, bo się naprawić nie dało ( a jakoś wcześniej naprawili ).
Miałem np. sytuację, gdzie mi pękł pałąk w słuchawkach ( czysto uszkodzenie mechaniczne ) i oddałem zwyczajnie do normalnej gwarancji, gościu w sklepie mi powiedział, że to jest uszkodzenie mechaniczne i najprawdopodobniej mi to zwrócą, ale jednak naprawili ( podobno dostałem nowe, ale nosiły ślady użytku, tak jak te których używałem ), pałąk pękł przy normalnym użytku, więc pewnie była to wada fabryczna tego modelu i dlatego nie robili problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kokosnh
0 / 0

a co do ubezpieczenia, ta jam mam takie, że każda ( nieskończona ilość ) naprawa w ciągu tam 4 lat jest darmowa. i niezależny co się z tym sprzętem stało, czy dlaczego ( przynajmniej taki jest zapis ). Choć jak to działa nie miałem okazji jeszcze wypróbować z pierwszej ręki, bo ubezpieczone mam tylko słuchawki i kamerę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawoldinho
+11 / 11

"Ten frajer na prawdę myślał, że mu to naprawimy?" - pomyśleli serwisanci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dsfdfdf
+4 / 4

Wychodzi na to, że nie oni a Ty jesteś frajer, skoro myślałeś , że takie uszkodzenie mechaniczne podciągną Ci pod gwarancję. W dodatku maja poczucie humoru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E everain
+1 / 1

Niektórzy nigdy się nie wyleczą z pogardy do innych ludzi, nawet jeśli potrzebują pomocy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T toastt
+2 / 2

Masz za swoje. Żadna praca nie hańbi, nie powinno nazywać się kogoś frajerem tylko dlatego, że pracuje jako serwisant. Masz szczęście, że Ci w ogóle odesłali ten telefon. Ja na ich miejscu bym go jeszcze zgubił za gardzenie drugim człowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max209
0 / 0

nexus 4 ale bez loga nexus z tyłu i loga LG.... w00t

Odpowiedz Komentuj obrazkiem