Z ciekawosci, gdzie masz najblizszych fanatycznych muzulmanow w wiekszej ilosci, a gdzie masz fanatycznych katolikow chcacych Ci narzucac swoja religie i jej dogmaty(zakaz eutanazji, pracy w niedziele itd.)
Tak.. @Xar .. bo oczywiście.. Zakaz zabijania, oraz dzień w którym ludzie mieliby wolne, żeby móc posiedzieć z rodziną.. Taki zły pomysł.. O! Mam pomysł. Idz w Wielkanoc/Boże narodzenie etc. popracuj. Bo przeciez to wymysl fanatycznych katolików -_-.
Jezeli ktos chce pracowac w niedziele, to z jakiej racji ktos ma mu tego zabraniac? A jezeli ktos nie chce pracowac gdzies, gdzie tego wymagaja, to przeciez ma prawo zmienic prace. Eutanazja natomiast jest forma skrocenia cierpienia, nie kazdy moze miec ochote na sztuczne podtrzymywanie jego zycia, ktore jest tylko przedluzeniem meczarni. Dla ciebie moze moralnym byloby na przyklad nie dobicie umierajacych zolnierzy i patrzenie, jak konaja w meczarniach, dla mnie to czysty sadyzm.
@Browar1 - Teoretycznie masz racje, ale o ile nie pracujesz w firmie typowo usługowej(kamieniarz, tynkarz) to niema bata że nie będziesz pracował w niedziele, gdyż dla większości pracodawców jest to dzień jak każdy inny-dla handlowców, branży rozrywkowej, czy dla jakiejś z dziedzin z przemysłu. Ba. Jeżeli chciałbyś pracować w niedziele, to myśle że policjanci/strażacy/lekarze chętnie poszliby do domów i oddali ci obowiązki.
Każda ustawa musi być pod tym względem dobrze zrobiona. Mogliby wprowadzić takie umowy jak podpisywane są np. w dni ustawowo wolne.. na ten konkretny dzień.. i tyle.. możesz pracować - To jak wykorzystywaliby to pracodawcy, to jest temat do dłuższej dyskusji - bo mogą nawet szantażować pracowników ,,pracujesz albo znajduje kogoś nowego", ale wtedy jest to już mobbing.. a za to jest przewidziana kara.
A co do żołnierzy. Psim obowiązkiem każdego człowieka byłoby zanieść tego człowieka do lekarza(lub w zależności od kontekstu sytuacji zawołać go.. w końcu nie będziesz przerzucał 2 ton gruzu samemu aby go wydostać, więc wezwiesz go razem z służbami które go wyciągną).
Jeżeli ktoś chce popełnić samobójstwo w formie eutanazji. To niech popełni, ale prawa do tego nie mieszajmy.. Może go za to nie wsadzą do więzienia.. (Sarkazm - wole to uściślić) Dla przykładu ja np. Nie potrafiłbym żyć z myślą że ktoś może mnie zabić bo okazało się że jestem sparaliżowany i nie moge powiedzieć własnego zdania.. Życie jest największym darem - a z dzisiejszą medycyną to naprawde tylko w skrajnych przypadkach ból nie ustępowałby nigdy(chyba przy uszkodzaniu nerwu, ale głowy za to nie oddam)..
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 grudnia 2014 o 22:15
Browar, błąd. Aktualnie można pracować w niedzielę, a nawet w wigilię. Jedynie pracodawca nie ma prawa Cię do tej pracy zmuszać. Co więcej, są zawody, gdzie są potrzebni ludzie pracujący w taki dni, np policjant.
W sumie to ja osobiście nie spotkałem jeszcze osoby, która by twierdziła, że absolutnie nikt nie ma prawa pracować w niedzielę.
Co do reszty Twojej wypowiedzi - wyjątkowo się zgodzę.
Dzamberm, zapomniasz, ze nawet jesli istnieja jakies srodki usmierzajace bol(np. morfina) to po pewnym czasie czlowiek sie na nie uodparnia. Poza tym, eutanazja to smierc na wlasne zyczenie, a nie ktorzy w imie wlasnych przekonan chca pozbawic czlowieka najwyzszej wolnosci - wolnosci wyboru wlasnej smierci.
@william Czy ja wiem? Może wreszcie przestańmy się wtrącać w życie innego mocarstwa. Większość islamistów jest z byłych kolonii brytyjskich, a więc UK jest w sensie ich domem. Należy zająć się najpierw naszym "podwórkiem" i sprawami równie ważnymi jak nie bardziej, przykładowo problem dużego rozwarstwienia społecznego w kraju.
@Xar troszkę nieładnie zrobiłeś, gdyż nie napisałeś, iż proces eutanazji dokonuje się zazwyczaj, gdy dana osoba jest już w stanie agonii często nie będąc przy tym w pełni świadoma. Zatem jak ma podjąć decyzję o własnej śmierci? Acz prawdą nie podlegającą dyskusji jest to, że lepsza śmierć od potężnego cierpienia i w sumie jestem za eutanazją, bo gdyby ktoś miał być przez resztę życia "warzywem" bądź cierpieć potworne katusze to lepiej aby odszedł.
@Borsuk wiem, ze aktualnie mozna pracowac w niedziele, tu byla mowa o srodowiskach, ktore chca to zmienic. Co do samej eutanazji to oczywiscie chodzilo mi o sytuacje, ktora opisal Nalivaiko. Nie jestem zwolennikiem eutanazji dla kazdego, ale w przypadku nieuleczalnej choroby, ktora wiaze sie z duzym cierpieniem ta osoba powinna miec takie prawo, w przeciwnym razie jest to zwykle torturowanie w celu wyimaginowanych idealow.
Przecież.. Osoba cierpiąca katusze może popełnić samobójstwo, bez pomocy lekarza i to jest jej sprawa - a łyknie se 20 tabletek nasennych i tyle.. Po co mieszać do tego prawo? Warzywo to już jest osoba martwa - no w zasadzie to jest martwa.. bo jej mózg nie żyje i po odłączeniu od urządzenia jest zgon - no albo się magicznie utrzyma..
@Dzamberm no tak osoba będąca w stanie agonii może popełnić samobójstwo bez większych problemów... Może oczywiście zrobić, to jak jeszcze nie jest przywiązana do łóżka, lecz trzeba wziąć pod uwagę jak jest naprawdę ciężko się zabić. Zdarzały się takie przypadki, że ktoś sobie podciął żyły i nic - przeżył nawet bez pomocy. Albo ktoś wziął kilkanaście tabletek i również przeżył. Stwierdzisz "No dobra, ale można się przecież powiesić." pewnie że można, lecz i tutaj trzeba wiedzieć jak inaczej będzie się dusić bardzo długo. Samobójstwo w cywilizacji europejskiej na którą duży wpływ wywarło chrześcijaństwo jest czymś napiętnowanym. Ludzie boją się popełniać samobójstwo często z przyczyn religijnych w końcu jest to coś napiętnowanego przez doktrynę chrześcijańską. A u osób niewierzących, mających wątpliwości czy też deistycznych jest taki lęk przed tym "a co się stanie po śmierci?", "a jeśli nie umrę tylko zostanę inwalidą?", "co zrobi moja rodzina gdy odejdę?" itd. itp. Rozumiesz? Oczywiście nie neguję, iż tego typu myśli mogą pojawić się również u teistów. I tutaj nam się pojawia takie coś - ktoś chce umrzeć, ale boi się zabić samemu... No i tu przychodzi z "pomocą" proces eutanazji.
@Xar, przeczytaj ze zrozumieniem zanim zaczniesz komentować. Gdyby ich przekonaniem był islam, a nie brudastwo popierające terroryzm, dzicz i inne rzeczy jakich dokonują pseudo-muzułmanie (radykalni islamiści), których poglądy mają niewiele wspólnego z islamem, to by obywatelstwa nie utracili.
Xar odebranie obywatelstwa za bycie fanatykiem stwarzającym zagrożenie dla normalnych mieszkańców to nazizm? Podajesz się za ateistę, jedziesz po katolikach, a zaciekle bronisz muzułmanów. Gdyby ci ludzie byli katolikami to byś stał po drugiej stronie barykady.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
8 grudnia 2014 o 9:43
Skąd wiesz, że urodzonych w UK? W UK przecież wystarczy 5 lat pomieszkać, zdać egzamin z angielskiego i tyle, już masz obywatelstwo w kieszeni, więc każdy może je dostać wyjątkowo łatwo.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
8 grudnia 2014 o 11:16
najlepiej Xar dać im wolną rękę i wprowadzić ich postulaty ale wtedy zarżnęli by ciebie całą twoją rodzinę a na końcu okazało by się ze to zgodne z prawem
Z tego co wiemy to mają obywatelstwo Pakistanu i że im odebrano Brytyjskie. Reszty nie wiemy bo wszystko jest tajne. Zresztą jak się bardziej utożsamiają z Pakistanem niż z Anglią i walczą przeciwko niej to czemu tego nie zrobić?
max,nie, rowniez bym ich bronil, bo pozbawianie kogos obywatelstwa za przekonania jest chore! Poza tym, moze nie zauwazyles, ale dosc czesto sie wypowiadam pozytywnie o obecnym papiezu - czy to czyni ze mnie katolika, czy osobe, ktora widzi plusy nawet w czyms co jej zdaniem jest negatywne? EDIT MsMera, kto Cie czlowieku plusuje? Przeciez w ostatnim zdaniu jest to wyraznie napisane...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 grudnia 2014 o 20:21
Autor to kolejny katolski leming, który nawet z lenistwa umysłowo-intelektualnego sam nie zajrzy do swojej obłąkańczej świętej księgi: Pwt 13:6-17: "Jeśliby rodzony twój brat albo twój syn, albo twoja córka, albo twoja żona, albo twój przyjaciel (...) namawiał cię potajemnie, mówiąc: Chodźmy i służmy innym bogom, których nie znałeś ani ty, ani twoi ojcowie (...) twoje oko nie zlituje się nad nim i nie pożałujesz go ani go nie ukryjesz, Ale nieodwołalnie zabijesz go. Ty pierwszy podniesiesz przeciw niemu swoją rękę, aby go zabić, a potem cały lud, I ukamienujesz go, zadając mu śmierć za to, że usiłował odwieść cię od Pana (...) A jeślibyś usłyszał, że w jednym z twoich miast, które Pan, Bóg twój, daje ci na mieszkanie, mówi się: (...) Chodźmy i służmy innym bogom, których nie znacie (...) To bez litości zabijesz mieszkańców tego miasta ostrzem miecza, wymordujesz wszystko, co w nim jest, także jego bydło, zabijesz ostrzem miecza, A cały jego łup zgromadzisz na środku placu i doszczętnie spalisz całe miasto wraz z całym jego łupem, jako ofiarę całopalną dla Pana, Boga twego, i pozostanie na wieki ruiną, nie będzie już odbudowane."
Już zapomnieliście kościelne przydupasy jak w czasie wojny w Bośni i Hercegowinie w latach 90-tych fanatycy z wizerunkami Matki Boskiej na karabinach i krucyfiksami na mundurach mordowali innowierców? Jak Ustasze w Chorwacji którzy wymordowali miliony Prawosławnych, Żydów i Muzułmanów ustawiali się do całowania pierścienia Papieżowi? Ich wikariusz wojskowy został nawet kanonizowany przez takiego jednego. Wojtyła się nazywał, czy jakoś tak...
radzio77 Ty chyba jakis uraz masz ... w dodatku znasz pismo ... byłes ministrantem, klerykiem albo innym młodym wykorzystywanym? To by dużo tłumaczyło. Ten demot jest o zabraniu obywatelstwa muzułmańskim radykałom, walczącym między innymi przeciw Wielkiej Brytani, a Ty wszędzie swoje.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 grudnia 2014 o 11:59
@kriseq1970
A czy trzeba być ministrantem, czy klerykiem, aby znać Pismo Święte? Nie wydaje mi się. Ateistę również może ono interesować, powiedziałabym - zwłaszcza ateistę...
I nie trzeba być molestowanym przez księdza, o dziwo, by nie czuć specjalnej sympatii do Kościoła.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
8 grudnia 2014 o 19:48
Noxime nie trzeba ani ministrantem ani klerykiem, ale jesli ktos przy każdej okazji naskakuje na kosciół, nawet przy tematach nie nawiązujących do chrzescijaństwa, to nie jest ateistą, wygląda raczej na skrzywdzonego wierzącego.
Autor to kolejny katolski leming, który nawet z lenistwa umysłowo-intelektualnego sam nie zajrzy do swojej obłąkańczej świętej księgi: Pwt 13:6-17: "Jeśliby rodzony twój brat albo twój syn, albo twoja córka, albo twoja żona, albo twój przyjaciel (...) namawiał cię potajemnie, mówiąc: Chodźmy i służmy innym bogom, których nie znałeś ani ty, ani twoi ojcowie (...) twoje oko nie zlituje się nad nim i nie pożałujesz go ani go nie ukryjesz, Ale nieodwołalnie zabijesz go. Ty pierwszy podniesiesz przeciw niemu swoją rękę, aby go zabić, a potem cały lud, I ukamienujesz go, zadając mu śmierć za to, że usiłował odwieść cię od Pana (...) A jeślibyś usłyszał, że w jednym z twoich miast, które Pan, Bóg twój, daje ci na mieszkanie, mówi się: (...) Chodźmy i służmy innym bogom, których nie znacie (...) To bez litości zabijesz mieszkańców tego miasta ostrzem miecza, wymordujesz wszystko, co w nim jest, także jego bydło, zabijesz ostrzem miecza, A cały jego łup zgromadzisz na środku placu i doszczętnie spalisz całe miasto wraz z całym jego łupem, jako ofiarę całopalną dla Pana, Boga twego, i pozostanie na wieki ruiną, nie będzie już odbudowane." Już zapomnieliście kościelne przydupasy jak w czasie wojny w Bośni i Hercegowinie w latach 90-tych fanatycy z wizerunkami Matki Boskiej na karabinach i krucyfiksami na mundurach mordowali innowierców? Jak Ustasze w Chorwacji którzy wymordowali miliony Prawosławnych, Żydów i Muzułmanów ustawiali się do całowania pierścienia Papieżowi? Ich wikariusz wojskowy został nawet kanonizowany przez takiego jednego. Wojtyła się nazywał, czy jakoś tak...
Nie można pozwalać aby ktoś mordował nam bliskich tylko dla tego że takie przypadki się już kiedyś zdarzały. Wtedy trzeba było tych fanatyków wystrzelać taj samo jak by należało to zrobić obecnie.
W sumie nie rozumiem dlaczego nazywa to obląkaną książką -_-. O ile rozumie się takie pisma dosłownie. To wierzy się również w takie rzeczy jak Kreacjonizm -_-. Ewolucja Rulez. Chodzi mi tu o to, że wiele pism to opis literacki(np. kreacjonistyczne Stworzenie Świata). A tutaj mamy fajną przenośnie. ,,Jeśli (w skrócie) krewny zacznie namawiać cię do zmiany wiary, traktuj go jakby już był martwy i postaraj się aby tak traktowała go reszta." Ba wszystko można w taki ładny sposób zinterpretować. Bo tak należy to zinterpretować. Pierwsza zasada niezależnie czy wierzącej i w co wierzącej osoby. ,,Dobro czyń, zła unikaj".
Dzamberm twe słowa są lekko utopijne. Religia to prawdopodobnie wytwór ewolucji. Zwyczajnie ludzie wierzący mieli większe szanse na przetrwanie, gdyż byli częścią pewnej wspólnoty.
Wreszcie, k..., wreszcie. Europa tak, czy inaczej w końcu zauważy, że wpuszczając tych zupełnie nieasymilujących się osobników do siebie, popełniła ogromny błąd
Tak tylko że (uwaga uwaga, nowe ogłoszenie dla ignorantów) NIE WSZYSCY MUZUŁMANIE TO TERRORYŚCI. Mieszkam w GB, mam kolegę muzułmana no i to dobry człowiek. Nie gada o religii, też nie popiera jihadystów oraz terroryzmu i talibów. Tak wiem, dużo muzułmanów mają związek z terroryzmem, ale nawet jest mi naprawdę żal kiedy słyszę jak ktoś nazywa mojego kumpla terrorystą. Media prują ludziom w głowie. To dzięki mediom ogłaszającym jak wiele muzułmanów to jihadyści wielu z nas kojarzy Islam jedynie z Terroryzmem. Tak jak powiedziała ostatnio znana muzułmańska dziewczyna "Talibowie nie reprezentują Islamu. Talibowie nie mają prawa nazywać się muzułmanami. Islam to religia pokoju i pojednania, oraz toleranci."
Muzułmanie to grupa etniczna licząca 1,2 miliarda ludzi. W tak wielkim tłumie nie ma bata żeby nie znalazło się kilka milionów tych pofyrtanych co by sobie tylko poucinali trochę głów i pogwałcili jakieś białe 9-latki. Za to pozostałe 99,9% obrywa medialną nagonką.
Powinno być tak jak w Japonii że wyznawcy Islamu nie mają prawa na terenie ich państwa osiedlać się na stałe... Albo chociaż skoro żeby przyjąć obywatelstwo w którymś z państw Arabskich musisz też przejść na Islam, a dlaczego u nas np. Nie może być tak, że jak chcesz przyjąć obywatelstwo Polskie to musisz przejść na Katolicyzm, Protestatyzm albo Prawosławie obywatelstwo Niemiec Protestatyzm albo Katolicyzm, w Wielkiej Brytanii Anglikanizm, Protestatyzm albo Katolicyzm (takie są w tych krajach religie dominujące)... ławtwo to mozna zrobić chcesz pobierać zasiłki na terenie UE musisz być obywatelem panstwa UE...
No i kur.. tak powinno być wszędzie
Rozumiem, że następni w kolejce będą katolicy, tak?
jeśli będą mordować i nawoływać do urżnięcia ci łba to czemu nie
Jeśli nie przestrzegaliby prawa i siłą narzucali swoje - owszem. Nie rozumiem jednak co to obchodzi niby ateistę :)
Sam nie wierzę w Boga, ale wolę słuchać fanatycznie ( ZAZWYCZAJ TYLKO ) modlących się chrześcijan niż muzułmanów i ich Świętej Wojny...
Z ciekawosci, gdzie masz najblizszych fanatycznych muzulmanow w wiekszej ilosci, a gdzie masz fanatycznych katolikow chcacych Ci narzucac swoja religie i jej dogmaty(zakaz eutanazji, pracy w niedziele itd.)
Tak.. @Xar .. bo oczywiście.. Zakaz zabijania, oraz dzień w którym ludzie mieliby wolne, żeby móc posiedzieć z rodziną.. Taki zły pomysł.. O! Mam pomysł. Idz w Wielkanoc/Boże narodzenie etc. popracuj. Bo przeciez to wymysl fanatycznych katolików -_-.
Jezeli ktos chce pracowac w niedziele, to z jakiej racji ktos ma mu tego zabraniac? A jezeli ktos nie chce pracowac gdzies, gdzie tego wymagaja, to przeciez ma prawo zmienic prace. Eutanazja natomiast jest forma skrocenia cierpienia, nie kazdy moze miec ochote na sztuczne podtrzymywanie jego zycia, ktore jest tylko przedluzeniem meczarni. Dla ciebie moze moralnym byloby na przyklad nie dobicie umierajacych zolnierzy i patrzenie, jak konaja w meczarniach, dla mnie to czysty sadyzm.
@Browar1 - Teoretycznie masz racje, ale o ile nie pracujesz w firmie typowo usługowej(kamieniarz, tynkarz) to niema bata że nie będziesz pracował w niedziele, gdyż dla większości pracodawców jest to dzień jak każdy inny-dla handlowców, branży rozrywkowej, czy dla jakiejś z dziedzin z przemysłu. Ba. Jeżeli chciałbyś pracować w niedziele, to myśle że policjanci/strażacy/lekarze chętnie poszliby do domów i oddali ci obowiązki.
Każda ustawa musi być pod tym względem dobrze zrobiona. Mogliby wprowadzić takie umowy jak podpisywane są np. w dni ustawowo wolne.. na ten konkretny dzień.. i tyle.. możesz pracować - To jak wykorzystywaliby to pracodawcy, to jest temat do dłuższej dyskusji - bo mogą nawet szantażować pracowników ,,pracujesz albo znajduje kogoś nowego", ale wtedy jest to już mobbing.. a za to jest przewidziana kara.
A co do żołnierzy. Psim obowiązkiem każdego człowieka byłoby zanieść tego człowieka do lekarza(lub w zależności od kontekstu sytuacji zawołać go.. w końcu nie będziesz przerzucał 2 ton gruzu samemu aby go wydostać, więc wezwiesz go razem z służbami które go wyciągną).
Jeżeli ktoś chce popełnić samobójstwo w formie eutanazji. To niech popełni, ale prawa do tego nie mieszajmy.. Może go za to nie wsadzą do więzienia.. (Sarkazm - wole to uściślić) Dla przykładu ja np. Nie potrafiłbym żyć z myślą że ktoś może mnie zabić bo okazało się że jestem sparaliżowany i nie moge powiedzieć własnego zdania.. Życie jest największym darem - a z dzisiejszą medycyną to naprawde tylko w skrajnych przypadkach ból nie ustępowałby nigdy(chyba przy uszkodzaniu nerwu, ale głowy za to nie oddam)..
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 22:15
Browar, błąd. Aktualnie można pracować w niedzielę, a nawet w wigilię. Jedynie pracodawca nie ma prawa Cię do tej pracy zmuszać. Co więcej, są zawody, gdzie są potrzebni ludzie pracujący w taki dni, np policjant.
W sumie to ja osobiście nie spotkałem jeszcze osoby, która by twierdziła, że absolutnie nikt nie ma prawa pracować w niedzielę.
Co do reszty Twojej wypowiedzi - wyjątkowo się zgodzę.
Dzamberm, zapomniasz, ze nawet jesli istnieja jakies srodki usmierzajace bol(np. morfina) to po pewnym czasie czlowiek sie na nie uodparnia. Poza tym, eutanazja to smierc na wlasne zyczenie, a nie ktorzy w imie wlasnych przekonan chca pozbawic czlowieka najwyzszej wolnosci - wolnosci wyboru wlasnej smierci.
@william Czy ja wiem? Może wreszcie przestańmy się wtrącać w życie innego mocarstwa. Większość islamistów jest z byłych kolonii brytyjskich, a więc UK jest w sensie ich domem. Należy zająć się najpierw naszym "podwórkiem" i sprawami równie ważnymi jak nie bardziej, przykładowo problem dużego rozwarstwienia społecznego w kraju.
@Xar troszkę nieładnie zrobiłeś, gdyż nie napisałeś, iż proces eutanazji dokonuje się zazwyczaj, gdy dana osoba jest już w stanie agonii często nie będąc przy tym w pełni świadoma. Zatem jak ma podjąć decyzję o własnej śmierci? Acz prawdą nie podlegającą dyskusji jest to, że lepsza śmierć od potężnego cierpienia i w sumie jestem za eutanazją, bo gdyby ktoś miał być przez resztę życia "warzywem" bądź cierpieć potworne katusze to lepiej aby odszedł.
@Borsuk wiem, ze aktualnie mozna pracowac w niedziele, tu byla mowa o srodowiskach, ktore chca to zmienic. Co do samej eutanazji to oczywiscie chodzilo mi o sytuacje, ktora opisal Nalivaiko. Nie jestem zwolennikiem eutanazji dla kazdego, ale w przypadku nieuleczalnej choroby, ktora wiaze sie z duzym cierpieniem ta osoba powinna miec takie prawo, w przeciwnym razie jest to zwykle torturowanie w celu wyimaginowanych idealow.
Przecież.. Osoba cierpiąca katusze może popełnić samobójstwo, bez pomocy lekarza i to jest jej sprawa - a łyknie se 20 tabletek nasennych i tyle.. Po co mieszać do tego prawo? Warzywo to już jest osoba martwa - no w zasadzie to jest martwa.. bo jej mózg nie żyje i po odłączeniu od urządzenia jest zgon - no albo się magicznie utrzyma..
@Dzamberm no tak osoba będąca w stanie agonii może popełnić samobójstwo bez większych problemów... Może oczywiście zrobić, to jak jeszcze nie jest przywiązana do łóżka, lecz trzeba wziąć pod uwagę jak jest naprawdę ciężko się zabić. Zdarzały się takie przypadki, że ktoś sobie podciął żyły i nic - przeżył nawet bez pomocy. Albo ktoś wziął kilkanaście tabletek i również przeżył. Stwierdzisz "No dobra, ale można się przecież powiesić." pewnie że można, lecz i tutaj trzeba wiedzieć jak inaczej będzie się dusić bardzo długo. Samobójstwo w cywilizacji europejskiej na którą duży wpływ wywarło chrześcijaństwo jest czymś napiętnowanym. Ludzie boją się popełniać samobójstwo często z przyczyn religijnych w końcu jest to coś napiętnowanego przez doktrynę chrześcijańską. A u osób niewierzących, mających wątpliwości czy też deistycznych jest taki lęk przed tym "a co się stanie po śmierci?", "a jeśli nie umrę tylko zostanę inwalidą?", "co zrobi moja rodzina gdy odejdę?" itd. itp. Rozumiesz? Oczywiście nie neguję, iż tego typu myśli mogą pojawić się również u teistów. I tutaj nam się pojawia takie coś - ktoś chce umrzeć, ale boi się zabić samemu... No i tu przychodzi z "pomocą" proces eutanazji.
Można?... Można!
No pieknie mamy,pieknie - pozbawianie ludzi(urodzonych w danym kraju) obywatelstwa ze wzgledu na ich religie i przekonania. Nazisci swietuja...
@Xar, przeczytaj ze zrozumieniem zanim zaczniesz komentować. Gdyby ich przekonaniem był islam, a nie brudastwo popierające terroryzm, dzicz i inne rzeczy jakich dokonują pseudo-muzułmanie (radykalni islamiści), których poglądy mają niewiele wspólnego z islamem, to by obywatelstwa nie utracili.
Xar odebranie obywatelstwa za bycie fanatykiem stwarzającym zagrożenie dla normalnych mieszkańców to nazizm? Podajesz się za ateistę, jedziesz po katolikach, a zaciekle bronisz muzułmanów. Gdyby ci ludzie byli katolikami to byś stał po drugiej stronie barykady.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 9:43
Skąd wiesz, że urodzonych w UK? W UK przecież wystarczy 5 lat pomieszkać, zdać egzamin z angielskiego i tyle, już masz obywatelstwo w kieszeni, więc każdy może je dostać wyjątkowo łatwo.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 11:16
najlepiej Xar dać im wolną rękę i wprowadzić ich postulaty ale wtedy zarżnęli by ciebie całą twoją rodzinę a na końcu okazało by się ze to zgodne z prawem
Z tego co wiemy to mają obywatelstwo Pakistanu i że im odebrano Brytyjskie. Reszty nie wiemy bo wszystko jest tajne. Zresztą jak się bardziej utożsamiają z Pakistanem niż z Anglią i walczą przeciwko niej to czemu tego nie zrobić?
max,nie, rowniez bym ich bronil, bo pozbawianie kogos obywatelstwa za przekonania jest chore! Poza tym, moze nie zauwazyles, ale dosc czesto sie wypowiadam pozytywnie o obecnym papiezu - czy to czyni ze mnie katolika, czy osobe, ktora widzi plusy nawet w czyms co jej zdaniem jest negatywne? EDIT MsMera, kto Cie czlowieku plusuje? Przeciez w ostatnim zdaniu jest to wyraznie napisane...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 20:21
@Xar: Hm. Racja. Najwyraźniej plusują mnie osoby, które też nie doczytały dokładnie. Bywa.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 21:04
Za takie przekonania żeby wyciąć wszystkich Anglików i zrobić z Anglii kalifat to odebranie obywatelstwa to łagodna kara.
Autor to kolejny katolski leming, który nawet z lenistwa umysłowo-intelektualnego sam nie zajrzy do swojej obłąkańczej świętej księgi: Pwt 13:6-17: "Jeśliby rodzony twój brat albo twój syn, albo twoja córka, albo twoja żona, albo twój przyjaciel (...) namawiał cię potajemnie, mówiąc: Chodźmy i służmy innym bogom, których nie znałeś ani ty, ani twoi ojcowie (...) twoje oko nie zlituje się nad nim i nie pożałujesz go ani go nie ukryjesz, Ale nieodwołalnie zabijesz go. Ty pierwszy podniesiesz przeciw niemu swoją rękę, aby go zabić, a potem cały lud, I ukamienujesz go, zadając mu śmierć za to, że usiłował odwieść cię od Pana (...) A jeślibyś usłyszał, że w jednym z twoich miast, które Pan, Bóg twój, daje ci na mieszkanie, mówi się: (...) Chodźmy i służmy innym bogom, których nie znacie (...) To bez litości zabijesz mieszkańców tego miasta ostrzem miecza, wymordujesz wszystko, co w nim jest, także jego bydło, zabijesz ostrzem miecza, A cały jego łup zgromadzisz na środku placu i doszczętnie spalisz całe miasto wraz z całym jego łupem, jako ofiarę całopalną dla Pana, Boga twego, i pozostanie na wieki ruiną, nie będzie już odbudowane."
Już zapomnieliście kościelne przydupasy jak w czasie wojny w Bośni i Hercegowinie w latach 90-tych fanatycy z wizerunkami Matki Boskiej na karabinach i krucyfiksami na mundurach mordowali innowierców? Jak Ustasze w Chorwacji którzy wymordowali miliony Prawosławnych, Żydów i Muzułmanów ustawiali się do całowania pierścienia Papieżowi? Ich wikariusz wojskowy został nawet kanonizowany przez takiego jednego. Wojtyła się nazywał, czy jakoś tak...
radzio77 Ty chyba jakis uraz masz ... w dodatku znasz pismo ... byłes ministrantem, klerykiem albo innym młodym wykorzystywanym? To by dużo tłumaczyło. Ten demot jest o zabraniu obywatelstwa muzułmańskim radykałom, walczącym między innymi przeciw Wielkiej Brytani, a Ty wszędzie swoje.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 11:59
@kriseq1970
A czy trzeba być ministrantem, czy klerykiem, aby znać Pismo Święte? Nie wydaje mi się. Ateistę również może ono interesować, powiedziałabym - zwłaszcza ateistę...
I nie trzeba być molestowanym przez księdza, o dziwo, by nie czuć specjalnej sympatii do Kościoła.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 19:48
Noxime nie trzeba ani ministrantem ani klerykiem, ale jesli ktos przy każdej okazji naskakuje na kosciół, nawet przy tematach nie nawiązujących do chrzescijaństwa, to nie jest ateistą, wygląda raczej na skrzywdzonego wierzącego.
Autor to kolejny katolski leming, który nawet z lenistwa umysłowo-intelektualnego sam nie zajrzy do swojej obłąkańczej świętej księgi: Pwt 13:6-17: "Jeśliby rodzony twój brat albo twój syn, albo twoja córka, albo twoja żona, albo twój przyjaciel (...) namawiał cię potajemnie, mówiąc: Chodźmy i służmy innym bogom, których nie znałeś ani ty, ani twoi ojcowie (...) twoje oko nie zlituje się nad nim i nie pożałujesz go ani go nie ukryjesz, Ale nieodwołalnie zabijesz go. Ty pierwszy podniesiesz przeciw niemu swoją rękę, aby go zabić, a potem cały lud, I ukamienujesz go, zadając mu śmierć za to, że usiłował odwieść cię od Pana (...) A jeślibyś usłyszał, że w jednym z twoich miast, które Pan, Bóg twój, daje ci na mieszkanie, mówi się: (...) Chodźmy i służmy innym bogom, których nie znacie (...) To bez litości zabijesz mieszkańców tego miasta ostrzem miecza, wymordujesz wszystko, co w nim jest, także jego bydło, zabijesz ostrzem miecza, A cały jego łup zgromadzisz na środku placu i doszczętnie spalisz całe miasto wraz z całym jego łupem, jako ofiarę całopalną dla Pana, Boga twego, i pozostanie na wieki ruiną, nie będzie już odbudowane." Już zapomnieliście kościelne przydupasy jak w czasie wojny w Bośni i Hercegowinie w latach 90-tych fanatycy z wizerunkami Matki Boskiej na karabinach i krucyfiksami na mundurach mordowali innowierców? Jak Ustasze w Chorwacji którzy wymordowali miliony Prawosławnych, Żydów i Muzułmanów ustawiali się do całowania pierścienia Papieżowi? Ich wikariusz wojskowy został nawet kanonizowany przez takiego jednego. Wojtyła się nazywał, czy jakoś tak...
Nie można pozwalać aby ktoś mordował nam bliskich tylko dla tego że takie przypadki się już kiedyś zdarzały. Wtedy trzeba było tych fanatyków wystrzelać taj samo jak by należało to zrobić obecnie.
W sumie nie rozumiem dlaczego nazywa to obląkaną książką -_-. O ile rozumie się takie pisma dosłownie. To wierzy się również w takie rzeczy jak Kreacjonizm -_-. Ewolucja Rulez. Chodzi mi tu o to, że wiele pism to opis literacki(np. kreacjonistyczne Stworzenie Świata). A tutaj mamy fajną przenośnie. ,,Jeśli (w skrócie) krewny zacznie namawiać cię do zmiany wiary, traktuj go jakby już był martwy i postaraj się aby tak traktowała go reszta." Ba wszystko można w taki ładny sposób zinterpretować. Bo tak należy to zinterpretować. Pierwsza zasada niezależnie czy wierzącej i w co wierzącej osoby. ,,Dobro czyń, zła unikaj".
Dzamberm twe słowa są lekko utopijne. Religia to prawdopodobnie wytwór ewolucji. Zwyczajnie ludzie wierzący mieli większe szanse na przetrwanie, gdyż byli częścią pewnej wspólnoty.
Z arabami mieliście tyle do czynienia ile porno i prawdziwe życie. Gówno widzieliście i gówno wiecie
Jesli prawo ma byc rowne wobec wszystkich, to czy pozbawili by obywatelstwa bialego brytyjczyka ktory tez popiera ekstermistow?
won z tym muzułmańskim bydłem z Europy!!!! BRAWO!!!!!!!!
Wreszcie, k..., wreszcie. Europa tak, czy inaczej w końcu zauważy, że wpuszczając tych zupełnie nieasymilujących się osobników do siebie, popełniła ogromny błąd
To bedzie dotyczylo fanatykow kazdej religi.
Takze chrzescijanskich.
Zoabczycie za kilka lat.
Inaczej sobie nie poradzimy z fanatyzmem.
Tak tylko że (uwaga uwaga, nowe ogłoszenie dla ignorantów) NIE WSZYSCY MUZUŁMANIE TO TERRORYŚCI. Mieszkam w GB, mam kolegę muzułmana no i to dobry człowiek. Nie gada o religii, też nie popiera jihadystów oraz terroryzmu i talibów. Tak wiem, dużo muzułmanów mają związek z terroryzmem, ale nawet jest mi naprawdę żal kiedy słyszę jak ktoś nazywa mojego kumpla terrorystą. Media prują ludziom w głowie. To dzięki mediom ogłaszającym jak wiele muzułmanów to jihadyści wielu z nas kojarzy Islam jedynie z Terroryzmem. Tak jak powiedziała ostatnio znana muzułmańska dziewczyna "Talibowie nie reprezentują Islamu. Talibowie nie mają prawa nazywać się muzułmanami. Islam to religia pokoju i pojednania, oraz toleranci."
Muzułmanie to grupa etniczna licząca 1,2 miliarda ludzi. W tak wielkim tłumie nie ma bata żeby nie znalazło się kilka milionów tych pofyrtanych co by sobie tylko poucinali trochę głów i pogwałcili jakieś białe 9-latki. Za to pozostałe 99,9% obrywa medialną nagonką.
Powinno być tak jak w Japonii że wyznawcy Islamu nie mają prawa na terenie ich państwa osiedlać się na stałe... Albo chociaż skoro żeby przyjąć obywatelstwo w którymś z państw Arabskich musisz też przejść na Islam, a dlaczego u nas np. Nie może być tak, że jak chcesz przyjąć obywatelstwo Polskie to musisz przejść na Katolicyzm, Protestatyzm albo Prawosławie obywatelstwo Niemiec Protestatyzm albo Katolicyzm, w Wielkiej Brytanii Anglikanizm, Protestatyzm albo Katolicyzm (takie są w tych krajach religie dominujące)... ławtwo to mozna zrobić chcesz pobierać zasiłki na terenie UE musisz być obywatelem panstwa UE...
@Axel_MP - to o islamie i Japonii to bzdura już dawno wyjaśniona. Czytaj coś innego niż demoty na których piszą bzdety.
NIE dla ciapatych!!!!
O TY RASISTO!!!