Widzisz synku, jesteśmy na dworcu kolejowym. Tu są perony, przy których Z ZASADY pociągi raczej stoją, a nie jeżdżą.
-----------------------------
No i podana cena jest z eldojpy. Autor demota zawyżył faktycznie zapłaconą cenę o 3375%, wszystko ku chwale kłamliwej propagandy ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 grudnia 2014 o 9:36
cena jednego składu 20 mln euro, co daje circa 85 mln złotych a nie dwa miliardy siedemset. . Nawet jeśli dodać by do tego koszty serwisu na kolejne 17 lat, który tez kupiliśmy, czy hale - garaże na te pociągi (tak jakby cenę auta podawać z garażem i ceną warsztatu mechanika) to nadal znany kłamczuszek misiawy rozminął się z prawdą o tysiące procent. No ale to według kłamczuszka "to nie jest portal informacyjny", tu wskazane jest łżeć, której to okazji misiawy nigdy nie przepuści. ;)
@tytus - ty to jesteś z tych mądrzejszych niż inni? gdybyś używał internetu do czytania a nie tylko do pisania bzdur to może byś znalazł informację o cenie. Ale po co, przecież można pomnożyć...
Wszystko pięknie , ale w Polsce jest tylko jeden odcinek na którym można się rozpędzić powyżej 200km/h to odcinek Zawiercie - Psary. Chciałbym również zauważyć że żadne pendolino nie zatrzymuje się na stacji Zawiercie , za to na stacji Włoszczowa tak , ciekawe przecież Zawiercie to stacja rozjazdowa , właśnie tam zaczyna się CMK. W Zawierciu jest rozjazd starej trasy Warszawsko Wiedeńskiej i magistrali CMK.
i inne pociągi nie jeżdżą przez ten pociąg lub maja ogromne opóźnienie - warto było!
Widzisz synku, jesteśmy na dworcu kolejowym. Tu są perony, przy których Z ZASADY pociągi raczej stoją, a nie jeżdżą.
-----------------------------
No i podana cena jest z eldojpy. Autor demota zawyżył faktycznie zapłaconą cenę o 3375%, wszystko ku chwale kłamliwej propagandy ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 grudnia 2014 o 9:36
Zawyżył? Wiesz lepiej to podaj wiarygodne źródło z inną ceną :)
cena jednego składu 20 mln euro, co daje circa 85 mln złotych a nie dwa miliardy siedemset. . Nawet jeśli dodać by do tego koszty serwisu na kolejne 17 lat, który tez kupiliśmy, czy hale - garaże na te pociągi (tak jakby cenę auta podawać z garażem i ceną warsztatu mechanika) to nadal znany kłamczuszek misiawy rozminął się z prawdą o tysiące procent. No ale to według kłamczuszka "to nie jest portal informacyjny", tu wskazane jest łżeć, której to okazji misiawy nigdy nie przepuści. ;)
widzisz synku, wstawiający otrzymał mózg, a nie korzysta
@tytus - ty to jesteś z tych mądrzejszych niż inni? gdybyś używał internetu do czytania a nie tylko do pisania bzdur to może byś znalazł informację o cenie. Ale po co, przecież można pomnożyć...
Co za bzdura? Wstawił to ktos kto pierwszy raz był na stacji i zobaczył stojący pociąg? Też mi się nie podoba cała afera z Pendolino. ale to przesada.
Czy tam nie powinno być napisane 2,7 mln. zamiast 2,7 mld. ?
Za 2,7 mln to stary tramwaj można kupić :D
Wszystko pięknie , ale w Polsce jest tylko jeden odcinek na którym można się rozpędzić powyżej 200km/h to odcinek Zawiercie - Psary. Chciałbym również zauważyć że żadne pendolino nie zatrzymuje się na stacji Zawiercie , za to na stacji Włoszczowa tak , ciekawe przecież Zawiercie to stacja rozjazdowa , właśnie tam zaczyna się CMK. W Zawierciu jest rozjazd starej trasy Warszawsko Wiedeńskiej i magistrali CMK.
lepsze pociągi, za ok 83mln zł skład, niż okręt patrolowy z podstawowym uzbrojeniem za ponad 900mln zł.