Jesteś rasistą. Nie jeden murzyn w Francji powie Ci że czuje się Francuzem bo tu się urodził i wychował tak samo jak jego rodzina od pokoleń, a tak właściwie od kiedy kolor skóry decyduje o narodowości. Jeszcze mi napisz, że żeby być Niemcem trzeba mieć blond włosy i niebieskie oczy.
@Marshall21 Czytaliśmy twój mądry komentarz i go rozumiemy. Oczywiścię prawisz roztropnie i nie jesteś idiotą. Moi rodzice Polacy, słowianie z dziada pradziada, pojechali do Chin, urodzili mnie tam, wychowali. I ja teraz umiem mówić tylko po chińsku i jestem chińczykiem i azjatą i jak każdy chińczyk azjata mam fałdę mongolską, czarne włosy i skośne oczy. Szkoda że mnie nie urodzili we francji. Wtedy byłbym typowym francuskim murzynem. No bo przecież jak tylko przekroczy się granicę to w ciele zaczyna płynąć krew naródu który go zamieszkuje. ahahah jakie to proste. Teraz każdy może zostać Grekiem :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 stycznia 2015 o 20:50
Ludzi Wy macie problem z czytanie czy co? Imigracja zrobiła swoje, nie ma już czystej krwi Francuzów, Niemców, Polaków itd. a jeśli istnieję to w bardzo małym stopniu. @wacht, jaką masz pewność, że od początku istnienia Polski do chwili obecnej Twoim przodkami byli tylko i wyłącznie Polacy? By mówić o narodowości trzeba spełnić dwa kryteria - krwi i ziemie. Weźmy jednego przykładowego murzyna, którego przodek był niewolnikiem, później kiedy czas nastały lżejsze obyczajowo czarne wyszło za biała francuskie, czyli mamy już mulata, który jest Francuzem, co przeczy już waszym poglądom, a weźmy do tego, że później na przestrzeni pokoleń łączył się francuski mulat z czarny, to jaki będzie bo na pewno nie biały? Jeśli piszę, że jego rodzina od POKOLEN mieszka w Francji i on też urodził się we Francji i jest czarny to jest czarnym Francuzem. Choćby nawet z tego względu, że nie udowodnisz mu, że w jego rodzinie nie było białego przodka. W Twoim przykładzie @watch masz jedno pokolenie. Kończąc spór wszyscy pochodzimy z Afryki. Pozdrawiam.
No a ten murzyn o którym wspomniałeś parę komentarzy wcześniej co czuje się francuzem... też ma jakichś białych/mulatów przodków? Czy murzyni mają coś z białych ? AAA kończysz... dyskusję... no tak wyczułeś że zbliża się twój koniec :) Wy debile macie intuicję :) Wiesz zawsze możesz się bronić tym że wszyscy pochodzimy od Adama i Ewy i pokazać żeś większy idiota. Stać cie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
8 stycznia 2015 o 23:21
Oczywiście, że są czarni Francuzi. Francja ma do dziś tzw. TERYTORIA ZAMORSKIE, zamieszkałe m.in. przez czarnych obywateli. Owe terytoria zamorskie są z administracyjnego punktu widzenia częścią Francji i spróbuj powiedzieć jakiemuś Francuzowi, że jest inaczej.
Przykład z jednej z książek; Ma na nazwisko Potocka (z tych Potockich), zna język polski i wyuczony angielski, od urodzenia mieszka w Polsce, pracuje w polskiej policji... Jej matka pochodzi z Afryki i jest murzynką. Pytanie - czy można powiedzieć że nie jest Polką? Mieszkam w niewielkiej miejscowości i z widzenia znam co najmniej 2 takie osoby. Jeśli przyjeżdża ktoś do Polski, przyjmuje obywatelstwo ale nie stara się dostosować do otoczenia, jest polskim obywatelem. Polakiem staje się gdy mówi, zachowuje się i myśli jak Polak. Kolor skóry to sprawa uboczna. Choć dla wielu nazbyt kłująca po oczach. :p Z drugiej strony jeśli Polak przyjmie inną kulturę, nawet nie opuszczając kraju, jak dla mnie przestaje być Polakiem, ma tylko polskie pochodzenie. ^^
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
8 stycznia 2015 o 23:55
@watch, chętnie przyznam się do błędu jak mi go udowodnisz argumentacją, a nie szyderstwem i głupawkami. Wróćmy do początku, pytanie brzmi czy istnieję czarni Francuzi? Owszem tak, ale takie osobnik musi spełnić dwie przesłanki, mieć w rodzinie przodka, który jest rodowitym Francuzem i urodzić się na terenie Francji. Tyle. Wasze czyli @heheszki12121 i @wacht przykłady ograniczają się tylko do terenu zamieszkanie, a pomijają potomków. Wiadomo, że geny "czarne" są dominujące, dla tego w kolejnych pokoleniach małżeństw mieszanych będą dominowały. Pozdrawiam.
Już ci udowodniłem. A szydzę z ciebie słusznie bo jesteś debilem który sam nie wie o czym pisze. To twój cytat:"Nie jeden murzyn w Francji powie Ci że czuje się Francuzem bo tu się urodził i wychował tak samo jak jego rodzina od pokoleń". Więc czego wyskakujesz z tymi mulatami i czarnymi? A teraz przeczytaj moją argumentację jeszcze raz i nie pajacuj.
Niech dalej uprawiaja swoje multikulti zamiast teraz ich wypier..... wszystkich z kraju. ich kraj ich zasady. jestes peiprzonym muslimem? wypie***lasz! i gowno by mnie obchodzilo ze beda krzyczec ze rasism ze nie postepowy. Oni gdyby nie europa to by nie wiedzieli ze "prad jest w scianie" i ze woda ze sciany moze leciec.
Brak logiki lewicy jest niesamowity. Ci sami lewicowcy,których zamordowano popierają politykę multikulti. Czyli tak naprawdę sami kręcili na siebie bat. Jeszcze lepiej. Nawet jak złapią sprawców to skażą ich na 10-20 lat w wygodnym więzieniu. Albo na krócej, bo okaże się, że kilku z nich to np "jedyni żywiciele rodziny". /// PS Chociaż to nie sama polityka multikulti jest problemem, bo multikulti istnieje od setek lat (Żydzi, Katolicy, Anglikanie, Protestanci, Muzułmanie, Jehowi żyli obok siebie) tylko polityka lewicowa. Kiedyś było jasne, że prawo narodowe jest najwyższe, ale mniejszości narodowe we własnym gronie mogły osądzać według własnego prawa. Tj. gdy muzułmanin zabił Muzułmanina to był sądzony według muzułmańskiego prawa. Jeżeli Żyd Żyda to według żydowskiego. Jeżeli Żyd Muzułmanina to według narodowego prawa. To jest prawdziwe dbanie o prawa mniejszości narodowych, a nie jak lewica - narzuca swoje CHORE zasady i prawa wszystkim.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
8 stycznia 2015 o 9:13
Muzułmańscy emigranci ŻYWICIELAMI rodziny? W sensie, że pracują? Niee, nie sądzę. Ich rodzin może dotknąć inny problem. Do więzienia pójdzie główny reproduktor, inseminator, więc nie będzie więcej dzieci przez 10-20 lat, ergo: nie będzie zasiłków.
Ci sami lewicowcy wylewali pomyje na WSZYSTKIE religie świata. Chrześcijan, żydów, muzułmanów... religia to część kultury. Tak więc jak mogli wspierać to multi-kulti, nie wspierając multi-religi? Otóż ci wytłumaczę. Cała ta zabawa w lewicę i prawicę istnieje bowiem dziś już przede wszystkim w zmąconym starczą demencją umyśle twojego ymperatora, zasiadającego w znienawidzonym PE. Ludzie są różni i mają różne światopoglądy, część z nich jest wspólna z grupą A, część z grupą B. Oczywiście rozumiem, jak miła jest myśl, że świat dzieli się na dobro i zło, prawicę i lewicę, kapitalizm i socjalizm - nostalgia za czasami, gdy babcia czytała o czerwonym kapturku i wszystko było takie rozkosznie proste, zawsze jest silna. Ale nie znaczy to, że można na tej podstawie pretendować do miana poważnej opcji politycznej.
@Antonio Nie wiem co ma multikulturalizm do prawa i o co Ci właściwie chodzi. Oczywiście, że prawo państwowe MUSI obowiązywać równo wszystkich, którzy w tym państwie żyją i są jego obywatelami. Wnosząc po Twojej niechęci do multikulturalizmu domyślam się, że bardzo Ci zależy na asymilowaniu imigrantów i Twoje podejście to "zrobię z Ciebie Polaka, albo wypad z kraju", więc się zastanawiam, co to za różnica? Jak dla mnie mogą sobie żyć po swojemu i uważać się nawet za Marsjan jak mają ochotę, póki nikomu w drogę nie wchodzą i nie łamią prawa. A jak łamią, to są takimi samymi przestępcami jak ktokolwiek inny i należy im się standardowa kara. Więc co ma tu do rzeczy pochodzenie, kultura, religia czy inne takie? Jak mityczna lewica narzuca zasady to źle, jak Antonio narzuca swoje to jest dobrze. Zmień lepiej nick na "Kali1985" z takim podejściem.
No patrz, to taka nasza Wyborcza, a nikt dziennikarzy i rysowników nie morduje za obrażanie kościoła. Katole są tolerancyjni wbrew temu, co ci się media starają wmówić, i nie mordują ludzi. Jedynie wyrażają oburzenie. A wyrażać oburzenie przecież wolno. Wolno żądać nawet ukarania redakcji, ale nie wolno mordować ludzi - a to robi właśnie Islam z tymi, którzy się z nim nie zgadzają.
@t1ger Nie wiem, jaka konkretnie kara jest przewidziana za obrazę uczuć religijnych we Francji, ani jak ustawiona jest ta gazeta,(jeśli tak, jak wyb ió/o rcza to raczej nic im nie zrobią) ale na miejscu francuskich imamów wniósłbym skargę do odpowiedniego urzędu. Bo skoro na kimś dokonano samosądu za jakiś czyn karalny, to chyba nie jest zwolniony z odpowiedzialności przed państwem?
ty tez mozesz walczyc z islamem, np. nie wspierajac ich finansowo przez nie podrozowanie do krajow islamskich, chociaz znajac chytrego polaczka, to jesli bilet przez Dubai bedzie 5zł tańszy, to wybiorą ten przez Dubai...
powinno tak byc ze moj ktaj - moje zasady. tak jak u tych brudasow wyzej dupy nie podskoczysz bo cie zamorduja albo do wiezienia pojdziesz za krzyzyk na szyi. ale zobaczycie ze europa w koncu peknie ... cos sie w koncu musi stac a wtedy bedzie prawdziwa rzeź. Zaden islamista sie nie uchroni i poleje sie krew. Po prostu w koncu cos sie musi stac.
Nie bardzo orientujesz się w historii Francji. Do powojnia Algieria - kraj zamieszkały przez Muzułmanów - była traktowana tak, jak Francja, jak część tego kraju. I wielu Algierczków - Muzułmanów jest z punktu widzenia prawa Republiki Francuskiej Francuzami. Więc ich kraj ich zasady - tak?
A może wolność wszystkim, dopóki nie łamią prawa byłaby lepszym rozwiązaniem?
Zastanów się.
Zamiast wyjść i walczyć ,zrobić coś by to zmienić , to wychodzą jak już coś sie stanie ,w ten sposób tylko motywują do dalszego działania tych zjebów , bo widzą jaki efekt przyniosły ich działania ,francuska logika.
No bo czy prawdziwi Polscy Patrioci mają tak naprawdę powód, by nie lubić islamistów? No spójrzmy: islamiści walczą z rządami UK, Francji, USA (czyli naszych zdrajców z wojny), Niemiec i Rosji (czyli wrogów), no i przede wszystkim z Żydami (komentarz niewymagany). I islamista, i Polski Patriota żyje przede wszystkim, by się modlić, i nienawidzi pedałów. A więc...
Błagam, zamiast nosić długopisy na plac, zacznijmy myśleć i wybierać odpowiednie osoby, a nie wiecznie olewać wybory albo głosować przeciwko komuś, czy też na mniejsze zło. I zawsze to samo: "a bo na tego Kaczyńskiego patrzeć nie mogę", "a bo tamci to komuchy", "a bo na kogo mam głosować". Terroryści naprawdę nie przestraszą się ośmiu tysięcy długopisów, czy kilku kartek papieru - szkoda na to drzew. Po prostu trzeba zacząć myśleć i przestać być tak do zarzygania biernym, siedząc przed TV i oglądając czterdziestą ósmą edycję show "Gwiazdy tańczą na jednej nodze na łyżwach w trakcie burzy piaskowej", nie uświadamiając sobie jak nas dymają i przyjmując pokornie kolejne podatki i opłaty... Od samego gadania czy wstawiania demotywatorów typu "politycy niech pracują za pińset złoty - kto jest za?", jeszcze nic się nie zmieniło. A skutki takiej nieodpowiedzialności na przykładzie Francji widać bardzo. Aha, daleko mi do skrajności - mniejszości niech sobie żyją tak długo, dopóki się nie zaczną się panoszyć.
wyszli, postali, świeczkę zapalili, wywiad dla prasy i tv udzielili, po czym do domu wrócili, bagietkę wpier*olili, konia zwalili, spać się położyli... a muzułmanów nie ruszyli. I nie ruszą. a szkoda.
Tak jest! Bo przecież NIE MA OPCJI, żeby tego typu incydenty zakończyły się inaczej niż tym, że się wszyscy francuscy muzułmanie wspólnie rozpłaczą, grzecznie spakują manatki i odpłyną do Algierii.
Piękny gest jednak nic nie zmieniający... niestety muzułmańscy terroryści nie rozumieją i nie chcą zrozumieć europy oni chcą ją nagiąć do swojego punktu widzenia świata i nie robią tego poprzez pokojowe zgromadzenia tylko przez przemoc.
Bo bardzo nie wiele osób da się przekonać "pokojowym zgromadzeniem".
To w naszej kulturze powstało (dość z resztą nie dawno) absurdalne przekonanie, że większość ma rację.o
Ludzi przekonuje się argumentami lub przemocą. "Pokojowe zgromadzenia" to nic innego jak powiedzenie "Patrz. Jest nas dużo. Powinieneś być z nami, bo jak nie to my Cię zadepczemy. Bo jest nas dużo"
To tylko tworzenie dodatkowego i dość mało istotnego argumentu, który nie decyduje w żaden sposób o słuszności, bądź nie, jakiejś idei.
Muzułmanie widząc duże zgromadzenie widzą dużo wroga w jednym miejscu. Wroga, który jest potulny i spokojny. Wroga, który się boi. Który jest nieuzbrojony. W dużym skupisku.
Wprost idealne miejsce na samobójczą eksplozję w imieniu Allaha.
Ptfu... przepraszam. W imię Islamizmu.
Jedyny sposób by "przekonać" ich by się uspokoili, nabrali pokory... a najlepiej by się stąd wynieśli, jest poprzez przemoc. Tyle że dzisiejsi ludzie w przemocy widzą same zło.
Nie ma gadania, że przemoc tylko generuje przemoc.
Jak jakiś debil uderzy moją dziewczynę, to ja walnę jego. Jak ktoś zrobi krzywdę mojej rodzinie, to ja zrobię krzywdę jemu. Ludzie nie boją się tylko muzułmanów, ale i prawa we własnym kraju, które nie uznaje czegoś takiego jak honor. Prawa, które zwyczajnie czyni z nas owce na rzeź.
I Muslimy dopieli swego. Już nikt w tym dziwnym kraju nie napisze nic kompromitującego o nich bo będą się bali. Podziwiam tych kozojebców że są tak zgrani i dla sprawy mogą nawet zginąć czy iść siedzieć. Gdyby nasz naród taki był to Tusk i cała jego banda zbierałaby dziś szparagi u Niemca
Ci ludzie zamiast tych pieprzonych dlugopisow i olowkow powinni trzymac siekiery i bron w rekach .. byscie zobaczyli jak muslimy by stamtad spie***lali :) a taik to wyjda na ulice poplacza i bedzie tak jak bylo. a teraz Francja ma niepowtarzalna szanse wypieprzyc ich wszystkich z ich kraju powolujac sie na strach przed isllamistam, mogliby zabierac teraz im obywatelstwa i pozwolenia na pobyt i mieliby spokoj, ale politycy sa "za miętcy' w gaciach.
Co dają takie manifestacje? Zgrupowanie celów w jednym miejscu? Inna sprawa; Tych typów powinny zabić kobiety; wg. ich wierzeń nie pójdą wtedy do raju. :D
Jaki jest cel działania takich terrorystów? Nie trzeba być nawet nadmiernie bystrym, by zrozumieć, że chodzi o napuszczenia na siebie w Europie dwóch cywilizacji - chrześcijańskiej i muzułmańskiej. Im chodzi o to, by za morderstwa dokonane przez islamistów zapłacili niewinni Muzułmanie, w ramach nietrafionej zemsty chrześcijan. A wtedy Ci Muzułmanie poczują się skrzywdzeni i zaatakują chrześcijan, ci też odpowiedzą przemocą i kto zatrzyma spiralę przemocy i nienawiści?
Inteligentny, naprawdę cywilizowany Europejczyk złapie i osądzi bandytów i ich mocodawców, motłoch zaś rzuci się na niewinnych współwyznawców oprawców. Przemyśl, do której grupy się zaliczasz.
Europa potrafi tylko " solidaryzowac sie i wyrazac sprzeciw". W serwisach wprost nie mowia ze to musliny tylko terrorysci. Klanianie sie islamowi ciag dalszy. A tu trzeba poprostu wyciac ich w pien.
Hmmm faktycznie masz rację... skoro lewicowcy to już nie dziennikarze, a na pewno nie ludzie... a skoro nie ludzie to i pozabijać można... ogarnij się oszołomie bo wstyd Ojczyźnie przynosisz.
Nie wiecie co sie dzieje teraz we Francji nie żyjecie tym na codzień !!
Cała Francja jest w smutku szoku żalu i czy to biały czy czarny Francuz jest przeciwko atakom terrorystycznym przez islamskich ekstremistów !!
Dodatkowo chciałam dodać że jestem rozczarowana zachowaniem Polaków ... Bardzo dużo państw było myślami z Francja w sparciu Charlie i wolności słowa !! A Polska nic .... :O
Wielcy Chrześcijanie a wola sie nie wychylać w sprawach religijnych i łapówki w sejmie ważniejsze ...
Na zdjęciach sami biali Francuzi - Przypadek?
Owszem, potomkowie niewolników.
Jesteś rasistą. Nie jeden murzyn w Francji powie Ci że czuje się Francuzem bo tu się urodził i wychował tak samo jak jego rodzina od pokoleń, a tak właściwie od kiedy kolor skóry decyduje o narodowości. Jeszcze mi napisz, że żeby być Niemcem trzeba mieć blond włosy i niebieskie oczy.
to ja od dziś nie jestem już polakiem tylko Egipcjaninem BO TAK MI SIĘ PODOBA. serio marshal masz racje
Radzę przeczytać uważnie mój komentarz.
@Marshall21 Czytaliśmy twój mądry komentarz i go rozumiemy. Oczywiścię prawisz roztropnie i nie jesteś idiotą. Moi rodzice Polacy, słowianie z dziada pradziada, pojechali do Chin, urodzili mnie tam, wychowali. I ja teraz umiem mówić tylko po chińsku i jestem chińczykiem i azjatą i jak każdy chińczyk azjata mam fałdę mongolską, czarne włosy i skośne oczy. Szkoda że mnie nie urodzili we francji. Wtedy byłbym typowym francuskim murzynem. No bo przecież jak tylko przekroczy się granicę to w ciele zaczyna płynąć krew naródu który go zamieszkuje. ahahah jakie to proste. Teraz każdy może zostać Grekiem :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2015 o 20:50
Ludzi Wy macie problem z czytanie czy co? Imigracja zrobiła swoje, nie ma już czystej krwi Francuzów, Niemców, Polaków itd. a jeśli istnieję to w bardzo małym stopniu. @wacht, jaką masz pewność, że od początku istnienia Polski do chwili obecnej Twoim przodkami byli tylko i wyłącznie Polacy? By mówić o narodowości trzeba spełnić dwa kryteria - krwi i ziemie. Weźmy jednego przykładowego murzyna, którego przodek był niewolnikiem, później kiedy czas nastały lżejsze obyczajowo czarne wyszło za biała francuskie, czyli mamy już mulata, który jest Francuzem, co przeczy już waszym poglądom, a weźmy do tego, że później na przestrzeni pokoleń łączył się francuski mulat z czarny, to jaki będzie bo na pewno nie biały? Jeśli piszę, że jego rodzina od POKOLEN mieszka w Francji i on też urodził się we Francji i jest czarny to jest czarnym Francuzem. Choćby nawet z tego względu, że nie udowodnisz mu, że w jego rodzinie nie było białego przodka. W Twoim przykładzie @watch masz jedno pokolenie. Kończąc spór wszyscy pochodzimy z Afryki. Pozdrawiam.
No a ten murzyn o którym wspomniałeś parę komentarzy wcześniej co czuje się francuzem... też ma jakichś białych/mulatów przodków? Czy murzyni mają coś z białych ? AAA kończysz... dyskusję... no tak wyczułeś że zbliża się twój koniec :) Wy debile macie intuicję :) Wiesz zawsze możesz się bronić tym że wszyscy pochodzimy od Adama i Ewy i pokazać żeś większy idiota. Stać cie.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2015 o 23:21
@Marshall21 A ja mieszkałem w garażu przez 20 lat, jestem samochodem?
Oczywiście, że są czarni Francuzi. Francja ma do dziś tzw. TERYTORIA ZAMORSKIE, zamieszkałe m.in. przez czarnych obywateli. Owe terytoria zamorskie są z administracyjnego punktu widzenia częścią Francji i spróbuj powiedzieć jakiemuś Francuzowi, że jest inaczej.
Przykład z jednej z książek; Ma na nazwisko Potocka (z tych Potockich), zna język polski i wyuczony angielski, od urodzenia mieszka w Polsce, pracuje w polskiej policji... Jej matka pochodzi z Afryki i jest murzynką. Pytanie - czy można powiedzieć że nie jest Polką? Mieszkam w niewielkiej miejscowości i z widzenia znam co najmniej 2 takie osoby. Jeśli przyjeżdża ktoś do Polski, przyjmuje obywatelstwo ale nie stara się dostosować do otoczenia, jest polskim obywatelem. Polakiem staje się gdy mówi, zachowuje się i myśli jak Polak. Kolor skóry to sprawa uboczna. Choć dla wielu nazbyt kłująca po oczach. :p Z drugiej strony jeśli Polak przyjmie inną kulturę, nawet nie opuszczając kraju, jak dla mnie przestaje być Polakiem, ma tylko polskie pochodzenie. ^^
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2015 o 23:55
@watch, chętnie przyznam się do błędu jak mi go udowodnisz argumentacją, a nie szyderstwem i głupawkami. Wróćmy do początku, pytanie brzmi czy istnieję czarni Francuzi? Owszem tak, ale takie osobnik musi spełnić dwie przesłanki, mieć w rodzinie przodka, który jest rodowitym Francuzem i urodzić się na terenie Francji. Tyle. Wasze czyli @heheszki12121 i @wacht przykłady ograniczają się tylko do terenu zamieszkanie, a pomijają potomków. Wiadomo, że geny "czarne" są dominujące, dla tego w kolejnych pokoleniach małżeństw mieszanych będą dominowały. Pozdrawiam.
Już ci udowodniłem. A szydzę z ciebie słusznie bo jesteś debilem który sam nie wie o czym pisze. To twój cytat:"Nie jeden murzyn w Francji powie Ci że czuje się Francuzem bo tu się urodził i wychował tak samo jak jego rodzina od pokoleń". Więc czego wyskakujesz z tymi mulatami i czarnymi? A teraz przeczytaj moją argumentację jeszcze raz i nie pajacuj.
Niech dalej uprawiaja swoje multikulti zamiast teraz ich wypier..... wszystkich z kraju. ich kraj ich zasady. jestes peiprzonym muslimem? wypie***lasz! i gowno by mnie obchodzilo ze beda krzyczec ze rasism ze nie postepowy. Oni gdyby nie europa to by nie wiedzieli ze "prad jest w scianie" i ze woda ze sciany moze leciec.
Ale nadal wielu powie ci, że muzułmanie to nie ścierwo, a religie nie zatruwają umysłów...
Nie wszyscy muzułmanie to ścierwo a religie zatruwają umysł.
Wracaj obierać cebulę Polaczku.
Brak logiki lewicy jest niesamowity. Ci sami lewicowcy,których zamordowano popierają politykę multikulti. Czyli tak naprawdę sami kręcili na siebie bat. Jeszcze lepiej. Nawet jak złapią sprawców to skażą ich na 10-20 lat w wygodnym więzieniu. Albo na krócej, bo okaże się, że kilku z nich to np "jedyni żywiciele rodziny". /// PS Chociaż to nie sama polityka multikulti jest problemem, bo multikulti istnieje od setek lat (Żydzi, Katolicy, Anglikanie, Protestanci, Muzułmanie, Jehowi żyli obok siebie) tylko polityka lewicowa. Kiedyś było jasne, że prawo narodowe jest najwyższe, ale mniejszości narodowe we własnym gronie mogły osądzać według własnego prawa. Tj. gdy muzułmanin zabił Muzułmanina to był sądzony według muzułmańskiego prawa. Jeżeli Żyd Żyda to według żydowskiego. Jeżeli Żyd Muzułmanina to według narodowego prawa. To jest prawdziwe dbanie o prawa mniejszości narodowych, a nie jak lewica - narzuca swoje CHORE zasady i prawa wszystkim.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2015 o 9:13
Muzułmańscy emigranci ŻYWICIELAMI rodziny? W sensie, że pracują? Niee, nie sądzę. Ich rodzin może dotknąć inny problem. Do więzienia pójdzie główny reproduktor, inseminator, więc nie będzie więcej dzieci przez 10-20 lat, ergo: nie będzie zasiłków.
@szaleniec16: To osobny problem. Gdyby nie socjalizm nie byłoby problemu muzułmanów. Żeby mieć tyle dzieci musieliby ciężko pracować.
Ci sami lewicowcy wylewali pomyje na WSZYSTKIE religie świata. Chrześcijan, żydów, muzułmanów... religia to część kultury. Tak więc jak mogli wspierać to multi-kulti, nie wspierając multi-religi? Otóż ci wytłumaczę. Cała ta zabawa w lewicę i prawicę istnieje bowiem dziś już przede wszystkim w zmąconym starczą demencją umyśle twojego ymperatora, zasiadającego w znienawidzonym PE. Ludzie są różni i mają różne światopoglądy, część z nich jest wspólna z grupą A, część z grupą B. Oczywiście rozumiem, jak miła jest myśl, że świat dzieli się na dobro i zło, prawicę i lewicę, kapitalizm i socjalizm - nostalgia za czasami, gdy babcia czytała o czerwonym kapturku i wszystko było takie rozkosznie proste, zawsze jest silna. Ale nie znaczy to, że można na tej podstawie pretendować do miana poważnej opcji politycznej.
@Antonio Nie wiem co ma multikulturalizm do prawa i o co Ci właściwie chodzi. Oczywiście, że prawo państwowe MUSI obowiązywać równo wszystkich, którzy w tym państwie żyją i są jego obywatelami. Wnosząc po Twojej niechęci do multikulturalizmu domyślam się, że bardzo Ci zależy na asymilowaniu imigrantów i Twoje podejście to "zrobię z Ciebie Polaka, albo wypad z kraju", więc się zastanawiam, co to za różnica? Jak dla mnie mogą sobie żyć po swojemu i uważać się nawet za Marsjan jak mają ochotę, póki nikomu w drogę nie wchodzą i nie łamią prawa. A jak łamią, to są takimi samymi przestępcami jak ktokolwiek inny i należy im się standardowa kara. Więc co ma tu do rzeczy pochodzenie, kultura, religia czy inne takie? Jak mityczna lewica narzuca zasady to źle, jak Antonio narzuca swoje to jest dobrze. Zmień lepiej nick na "Kali1985" z takim podejściem.
Popieram przedmówcę.
Niech więcej ich do siebie nawpuszczają to będą mieli jeszcze weselej
To mają być dziennikarze ten tygodnik "satyryczny" nie dość że prostacki to jeszcze lewicowy...
No patrz, to taka nasza Wyborcza, a nikt dziennikarzy i rysowników nie morduje za obrażanie kościoła. Katole są tolerancyjni wbrew temu, co ci się media starają wmówić, i nie mordują ludzi. Jedynie wyrażają oburzenie. A wyrażać oburzenie przecież wolno. Wolno żądać nawet ukarania redakcji, ale nie wolno mordować ludzi - a to robi właśnie Islam z tymi, którzy się z nim nie zgadzają.
@t1ger Nie wiem, jaka konkretnie kara jest przewidziana za obrazę uczuć religijnych we Francji, ani jak ustawiona jest ta gazeta,(jeśli tak, jak wyb ió/o rcza to raczej nic im nie zrobią) ale na miejscu francuskich imamów wniósłbym skargę do odpowiedniego urzędu. Bo skoro na kimś dokonano samosądu za jakiś czyn karalny, to chyba nie jest zwolniony z odpowiedzialności przed państwem?
ty tez mozesz walczyc z islamem, np. nie wspierajac ich finansowo przez nie podrozowanie do krajow islamskich, chociaz znajac chytrego polaczka, to jesli bilet przez Dubai bedzie 5zł tańszy, to wybiorą ten przez Dubai...
powinno tak byc ze moj ktaj - moje zasady. tak jak u tych brudasow wyzej dupy nie podskoczysz bo cie zamorduja albo do wiezienia pojdziesz za krzyzyk na szyi. ale zobaczycie ze europa w koncu peknie ... cos sie w koncu musi stac a wtedy bedzie prawdziwa rzeź. Zaden islamista sie nie uchroni i poleje sie krew. Po prostu w koncu cos sie musi stac.
Nie bardzo orientujesz się w historii Francji. Do powojnia Algieria - kraj zamieszkały przez Muzułmanów - była traktowana tak, jak Francja, jak część tego kraju. I wielu Algierczków - Muzułmanów jest z punktu widzenia prawa Republiki Francuskiej Francuzami. Więc ich kraj ich zasady - tak?
A może wolność wszystkim, dopóki nie łamią prawa byłaby lepszym rozwiązaniem?
Zastanów się.
Zamiast wyjść i walczyć ,zrobić coś by to zmienić , to wychodzą jak już coś sie stanie ,w ten sposób tylko motywują do dalszego działania tych zjebów , bo widzą jaki efekt przyniosły ich działania ,francuska logika.
Tylko Polacy mieli to głęboko w dupie...
Bo u nas nie ma większości muzułmańskiej a mniejszość którą mamy (Tatarzy) zdążyła się ucywilizować :)
No bo czy prawdziwi Polscy Patrioci mają tak naprawdę powód, by nie lubić islamistów? No spójrzmy: islamiści walczą z rządami UK, Francji, USA (czyli naszych zdrajców z wojny), Niemiec i Rosji (czyli wrogów), no i przede wszystkim z Żydami (komentarz niewymagany). I islamista, i Polski Patriota żyje przede wszystkim, by się modlić, i nienawidzi pedałów. A więc...
@JaroWars Mam nadzieję że to ironia, choć obawiam się traktowania tej wypowiedzi na serio...
Błagam, zamiast nosić długopisy na plac, zacznijmy myśleć i wybierać odpowiednie osoby, a nie wiecznie olewać wybory albo głosować przeciwko komuś, czy też na mniejsze zło. I zawsze to samo: "a bo na tego Kaczyńskiego patrzeć nie mogę", "a bo tamci to komuchy", "a bo na kogo mam głosować". Terroryści naprawdę nie przestraszą się ośmiu tysięcy długopisów, czy kilku kartek papieru - szkoda na to drzew. Po prostu trzeba zacząć myśleć i przestać być tak do zarzygania biernym, siedząc przed TV i oglądając czterdziestą ósmą edycję show "Gwiazdy tańczą na jednej nodze na łyżwach w trakcie burzy piaskowej", nie uświadamiając sobie jak nas dymają i przyjmując pokornie kolejne podatki i opłaty... Od samego gadania czy wstawiania demotywatorów typu "politycy niech pracują za pińset złoty - kto jest za?", jeszcze nic się nie zmieniło. A skutki takiej nieodpowiedzialności na przykładzie Francji widać bardzo. Aha, daleko mi do skrajności - mniejszości niech sobie żyją tak długo, dopóki się nie zaczną się panoszyć.
wyszli, postali, świeczkę zapalili, wywiad dla prasy i tv udzielili, po czym do domu wrócili, bagietkę wpier*olili, konia zwalili, spać się położyli... a muzułmanów nie ruszyli. I nie ruszą. a szkoda.
zwracam honor Francuzom! odszczekuję powyższe!
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/francja-granat-wrzucony-do-meczetu-w-le-mans/5w4d0
Tak jest! Bo przecież NIE MA OPCJI, żeby tego typu incydenty zakończyły się inaczej niż tym, że się wszyscy francuscy muzułmanie wspólnie rozpłaczą, grzecznie spakują manatki i odpłyną do Algierii.
Szkoda, że wcześniejsze zabójstwa ludzi nie obeszły bo media wszystko przemilczały.
Jak oberwały same media, to jest dopiero wielki dym
Oho, fundametaliści pewnie posrali sie ze strachu przed tłumem uzbrojonym w plakaty
Piękny gest jednak nic nie zmieniający... niestety muzułmańscy terroryści nie rozumieją i nie chcą zrozumieć europy oni chcą ją nagiąć do swojego punktu widzenia świata i nie robią tego poprzez pokojowe zgromadzenia tylko przez przemoc.
Bo bardzo nie wiele osób da się przekonać "pokojowym zgromadzeniem".
To w naszej kulturze powstało (dość z resztą nie dawno) absurdalne przekonanie, że większość ma rację.o
Ludzi przekonuje się argumentami lub przemocą. "Pokojowe zgromadzenia" to nic innego jak powiedzenie "Patrz. Jest nas dużo. Powinieneś być z nami, bo jak nie to my Cię zadepczemy. Bo jest nas dużo"
To tylko tworzenie dodatkowego i dość mało istotnego argumentu, który nie decyduje w żaden sposób o słuszności, bądź nie, jakiejś idei.
Muzułmanie widząc duże zgromadzenie widzą dużo wroga w jednym miejscu. Wroga, który jest potulny i spokojny. Wroga, który się boi. Który jest nieuzbrojony. W dużym skupisku.
Wprost idealne miejsce na samobójczą eksplozję w imieniu Allaha.
Ptfu... przepraszam. W imię Islamizmu.
Jedyny sposób by "przekonać" ich by się uspokoili, nabrali pokory... a najlepiej by się stąd wynieśli, jest poprzez przemoc. Tyle że dzisiejsi ludzie w przemocy widzą same zło.
Nie ma gadania, że przemoc tylko generuje przemoc.
Jak jakiś debil uderzy moją dziewczynę, to ja walnę jego. Jak ktoś zrobi krzywdę mojej rodzinie, to ja zrobię krzywdę jemu. Ludzie nie boją się tylko muzułmanów, ale i prawa we własnym kraju, które nie uznaje czegoś takiego jak honor. Prawa, które zwyczajnie czyni z nas owce na rzeź.
więcej tych kozich synów na wpuszczajcie mówię tu o wszystkich krajach o POLSCE w szczególności
Nie boimy się - bo jesteśmy w tłumie.
Ale gdyby kto puścił serię z kałacha, to ....
:D
250 tysięcy mieszkańców Marsylii nie wyszło na ulice... bo to muzułmanie...
I Muslimy dopieli swego. Już nikt w tym dziwnym kraju nie napisze nic kompromitującego o nich bo będą się bali. Podziwiam tych kozojebców że są tak zgrani i dla sprawy mogą nawet zginąć czy iść siedzieć. Gdyby nasz naród taki był to Tusk i cała jego banda zbierałaby dziś szparagi u Niemca
To juz nie jest czas na bawienie w okazywanie solidarnosci tylko na zbrojna walke z ta zaraza!
We Francji dawno nie widziano tylu białych na raz.
Tyle ludzi wyszło na ulice żeby opłakiwać zabitych spoko ale żeby tyle samo ludzi wyszło i nakopało im do do d...y to już nie ......
Szkoda tylko, że takie gesty nie pomagają nikomu. Tu trzeba realnych i radykalnych działań.
no i co z tego. jutro każdy pójdzie do swojej roboty, biały do biura czarny na budowę a arab do garażu klecić bomby
Wśród protestujących nie widzę ciemnoskórych. Więc jak tu nie generalizować, że czarnuchy = zło?
Ja to nie pomoże, to następnym razem wyjdziemy i na chodniki i to stanowczo!!!
Ci ludzie zamiast tych pieprzonych dlugopisow i olowkow powinni trzymac siekiery i bron w rekach .. byscie zobaczyli jak muslimy by stamtad spie***lali :) a taik to wyjda na ulice poplacza i bedzie tak jak bylo. a teraz Francja ma niepowtarzalna szanse wypieprzyc ich wszystkich z ich kraju powolujac sie na strach przed isllamistam, mogliby zabierac teraz im obywatelstwa i pozwolenia na pobyt i mieliby spokoj, ale politycy sa "za miętcy' w gaciach.
Wywal tysiące ludzi z domów na ulice za działania grupki groźnych oszołomów z którymi większość nie ma nic wspólnego. Świetny pomysł...
Co dają takie manifestacje? Zgrupowanie celów w jednym miejscu? Inna sprawa; Tych typów powinny zabić kobiety; wg. ich wierzeń nie pójdą wtedy do raju. :D
Jaki jest cel działania takich terrorystów? Nie trzeba być nawet nadmiernie bystrym, by zrozumieć, że chodzi o napuszczenia na siebie w Europie dwóch cywilizacji - chrześcijańskiej i muzułmańskiej. Im chodzi o to, by za morderstwa dokonane przez islamistów zapłacili niewinni Muzułmanie, w ramach nietrafionej zemsty chrześcijan. A wtedy Ci Muzułmanie poczują się skrzywdzeni i zaatakują chrześcijan, ci też odpowiedzą przemocą i kto zatrzyma spiralę przemocy i nienawiści?
Inteligentny, naprawdę cywilizowany Europejczyk złapie i osądzi bandytów i ich mocodawców, motłoch zaś rzuci się na niewinnych współwyznawców oprawców. Przemyśl, do której grupy się zaliczasz.
niech by ktoś rzucił tam petardę co drugi zmieniłby pieluchę i wywiesił białą flage
Troche za pozno.
Europa potrafi tylko " solidaryzowac sie i wyrazac sprzeciw". W serwisach wprost nie mowia ze to musliny tylko terrorysci. Klanianie sie islamowi ciag dalszy. A tu trzeba poprostu wyciac ich w pien.
Widze po wypowiedziach, ze tu pelno wielbicieli muzlimow... No zycze wam wszystkiego najlepszego kiedy beda was " asymilowac"
Hmmm faktycznie masz rację... skoro lewicowcy to już nie dziennikarze, a na pewno nie ludzie... a skoro nie ludzie to i pozabijać można... ogarnij się oszołomie bo wstyd Ojczyźnie przynosisz.
Panie anonim... O czym ty piszesz?
No dobra. Zamanifestowali. I co dalej?
Może zamiast wychodzić na ulice i machać ołówkiem to zebrać się do kupy i wywalić ich tam skąd przybyli?
Ciekawe czy w Marsylii też to uczcili...
głupie puste gesty ;/
I co te marsze dadzą?? Nic.za kilka miesięcy znów zapomną ,a muzłumanie zrobią swoje jeszcze raz.
A w Polsce.... NIKT !
.
Nie wiecie co sie dzieje teraz we Francji nie żyjecie tym na codzień !!
Cała Francja jest w smutku szoku żalu i czy to biały czy czarny Francuz jest przeciwko atakom terrorystycznym przez islamskich ekstremistów !!
Dodatkowo chciałam dodać że jestem rozczarowana zachowaniem Polaków ... Bardzo dużo państw było myślami z Francja w sparciu Charlie i wolności słowa !! A Polska nic .... :O
Wielcy Chrześcijanie a wola sie nie wychylać w sprawach religijnych i łapówki w sejmie ważniejsze ...
#JesuisCharlie