Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1934 4244
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~Pozdravviam
+64 / 132

Wyłącz TVN. Włącz myślenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deanthehunter
+22 / 36

"Włączam TVn i widzę całą prawdę całą dobę. Nie musi mi nikt nic komentować. Mam oczy i rozum..." I dzięki takim ludziom jak ty w tym kraju wszystkim żyje się coraz lepiej. A to wszystko co "BE" ludzie mówią o władzy to tylko "zła propaganda opozycji i plucie na wolność i demokrację"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 13:21

avatar ~ksjdiadpsa
+29 / 35

To się grubo mylisz, też oglądam tvn i tam nie można obejrzeć spokojnie co się dzieje, bo zawsze w studio siedzi jakaś pro rządowa prowokatorka i pieprzy swoje opowiastki i kłóci się do upadłego lub wcina się w zdanie tym co mają racje aby tylko jak najmniej prawdy usłyszeć. Taki jest tvn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dark382
+17 / 19

Kolejna próba podziału społeczeństwa.To rząd i dyrektywy unijne doprowadziły do takich patologii .
"W miarę postępów w budowie socjalizmu walka klasowa zaostrza się” (Józef Stalin)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 13:43

avatar ShawnHBKMichaels
+15 / 21

A myślicie że rolnicy mają zarobek gdy protestują albo gwarantowaną pensję za nieobecność podczas strajku? Rolnik przez 365 dni w roku ZA - PIER - DA - LA i musi się robić naprawdę źle jeśli zdecydowali się na takie protesty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waclawq
+5 / 7

i tu widać wasze myślenie, właśnie o to chodzi że my zapie rd**** a nie pracujemy i może czas wspólnie walczyć o normalność o godziwą pracę i dobrą place a nie zapie rdal*** że strachem o jutro - 1polska.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jidfjsdfjlsf
0 / 0

13 zasad sun tzu, tutaj mamy odpowiedz na tego demota
1. Dyskredytujcie wszystko co dobre w kraju przeciwnika.

2. Wciągajcie przedstawicieli warstw rządzących przeciwnika w przestępcze przedsięwzięcia.

3. Podrywajcie ich (nieprzyjaciół) dobre imię. I w odpowiednim momencie rzućcie ich na pastwę pogardy rodaków.

4. Korzystajcie ze współpracy istot najpodlejszych I najbardziej odrażających.

5. Dezorganizujcie wszelkimi sposobami działalność rządu przeciwnika.

6. Zasiewajcie waśnie i niezgodę między obywatelami wrogiego kraju.

7. Buntujcie młodych przeciwko starym.

8. Ośmieszajcie tradycje waszych przeciwników.

9. Wszelkimi siłami wprowadzajcie zamieszanie na zapleczu, w zaopatrzeniu i wśród wojsk wroga.

10. Osłabiajcie wolę walki nieprzyjacielskich żołnierzy za pomocą zmysłowych piosenek I muzyki.

11. Podeślijcie im (nieprzyjaciołom) nierządnice, żeby dokończyły dzieła zniszczenia.

12. Nie szczędźcie obietnic i podarunków, żeby zdobyć wiadomości. Nie żałujcie pieniędzy, bo pieniądz w ten sposób wydany zwróci się stu krotnie.

13. Infiltrujcie wszędzie swoich szpiegów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~saffasd
+6 / 42

górnicy tez nie maja płacone ani grosza za strajk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+19 / 31

Za strajk nie, ale jednocześnie nie można wyciągnąć żadnych konsekwencji (łącznie z finansowymi) za dzień nieobecności w pracy z powodu udziału w strajku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nierol_nik
+15 / 61

Bez fotografów z głodu nie umrzemy, ale bez rolników..... Kim wy **wa jesteście, żeby porównywać się do pracujących od świtu do zmierzchu cały rok bez urlopów osób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+15 / 21

Tu nie chodzi o fotografów, ale ogólni o wszystkich innych. Wielu osobom zdarza się zapieprzać na umowę-zlecenie za mniej niż 1500zł miesięcznie i to ciężko. I jak im się nie podoba to nie pójdą pod sejm bo za dzień nieusprawiedliwionej nieobecności pracodawca może naliczyć karę w wysokości 100zł. A ponieważ pracują w firmie która zatrudnia 200 osób, a nie 2000 to nikt ich słuchać nie będzie. I dalej będą tak zapieprzać bo rząd skutecznie dba o wysokie bezrobocie żeby taki pracownik nie mógł sobie iść gdzieś indziej, zmuszając tym pracodawcę do poprawienia warunków. Nieuczciwe jest nie to że górnicy chcą żyć lepiej, ale to że tylko górnicy dostaną a reszta dalej będzie zapieprzać, i ze swoich głodowych pensji dotować przywileje górników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SharonShepard
+5 / 15

@Qrvishon Typowe podejście cebulaka. Ja nie ma,to inny też nie będzie miał. Górnicy wyszli walczyć o swoje i każda grupa zawodowa może uczynić to samo. Proste!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
+2 / 4

No to ja na początek rządam żeby cena szynki była po 1zł/kg. Oczywiście przyłączam się do protestu rolników. Uważam że cena skupu tucznika jest za niska. Powinna być minimum 20zł/kg. Myślę że my konsumenci, wspólnie z rolnikami możemy to wywalczyć!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 22:23

avatar MagisterMinister
+1 / 1

Jak by wszyscy ruszyli, to raczej trudno by przedsiębiorcy zwolnili czy w jakikolwiek inny sposób ukarali WSZYSTKICH pracowników, bo wtedy się przedsiębiorstwa rozlecą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
-1 / 1

Rozleciały by się i tak jakby chcieli dogodzić wszystkim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rolnikk
0 / 0

~Nierol_nik a widziałeś rolnika na polu zimą??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1032
0 / 0

Azon bo ty jest niewlonikem zatrudnionym na umowe o dzieło , natomiast pracowni (jak sam stwierdziłeś pracuje ) i jest świadomy swoich praw i nie jest mój obojętne ile zarabia ile musi pracować i jak długo do emerytury , To różnica jak słonice a księżyc . Od ciebie jako niewolnik a zwykłego pracownika (rolnia lekarza czy górnika itp) niewolnik tylko potrafi sie użalać w internecie ze zarabiaj 1500 i musi pracować 67 lat i nic więcej wynajduje 999999 powodu dlaczego nie wartość coś zmieć , a swój egoizm przejawia poprzez nienawiść do osób domagający sie poprawy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jdwed
+27 / 87

Bo może górnicy i rolnicy mają jaja żeby pójść strajkować, a inni nic nie potrafią dla siebie zrobić poza użalaniem się w Internecie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jdwed
+11 / 33

to jeżeli i Tobie nie podoba się Twoja robota to też spadaj i ją zmień zostań górnikiem albo kup sobie traktor i jedź w pole orać....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pypyty
+15 / 39

@simonoc Oni potrafią sie zorganizować wiec strajkują, jestes typowym polaczkiem wiec nie wazne jak ty masz zle wazne zeby inni mieli gorzej, i zgadzam sie z powyszym jak ci sie nie podoba twoja robota to idz za gornika/rolnika a jak gornikom sie nie podoba to nie musza sie przekwalfikowac bo maja jaja i sa na tyle zorganizowani ze moga strajkować. I musze przyznać rządowi (mimo iż go nie lubie) to jednak wykonał świetną robotę dzielać ludzi i wmawiajac im ze gornicy/rolnicy to debile i nie powinni niczego rządać, sytuacja rolnikow/gornikow to tak jakby ktoś cie okradł (w tym wypadku rząd) a nastepnie sąd stwierdził ze w sumie mogłes sie jakoś zabezpieczyć przed złodziejem wiec nic ci sie nie nalezy. Ale bardziej niz rząd denerwuje mnie fakt, ze ludzie pałają nienawiscią do rolnikow/gornikow/strajkujacych zamist nienawidzić rządu i zrobić z nim porządek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 13:02

A Antonio1985
+9 / 39

Żądanie, żeby Twoją pensje pokryto z pieniędzy obcych ludzi (podatników) to nie oznaka posiadania jaj tylko ZWYKŁE ZŁODZIEJSTWO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdgg
+21 / 27

Kolejna próba podziału społeczeństwa. Ludzie czy wy nie widzicie że kopacz nie ma już kasy, i dlatego kombinuje jak uzasadnić spałowanie protestujących? Od kilku dni widzę w usłużnych platformie wiadomościach jak starają się szczuć jednych na drugich. piszą o 13- 14 pensjach górników ( ale nie powiedzą o tym że ZUS też rozdał pieniądze, tylko że on je nazwał "premiom" tak jak inne państwowe przedsiębiorstwa), o traktorach za setki tyś złotych (ale nie powiedzą że to kredyty, i że jak będzie dalej taka sytuacja finansowa to przyjedzie komornik i traktor zabierze). W wiadomościach tylko szczują nas na nich ale nikt nie powie, że górnicy dostali 13 i 14 a państwo się na to zgodziło, napiszą tylko że górnik to darmozjad. Ludzie, to że wy jesteście opluwani przez władzę to jeszcze nie oznacza że inne grupy społeczne też trzeba ciągnąć w dół. Jak sobie wywalczą to niech mają, to WY powinniście zacząć walczyć o podwyższenie kwoty wolnej od podatku która za rządów po ani drgnęła, a wszystkie inne OPŁATY poszły w górę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kropek121
+6 / 8

Jestem tego samego zdania, tylko jeszcze dodam że chętnie sam bym poświęcił chwilę czasu na wyrażenie sprzeciwu wobec Rządu tylko aby to było w dzień wolny od pracy np. w niedziele.

Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzesiekkk1986
+10 / 12

Moze nie moga tego zrobic, bo jak pojada na tydzien do Warszawy palic opony, to ich klienci wybiora konkurencje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~1231231
+8 / 14

Antonio1985,
A może poprtostu oni chcą żeby mogli sprzedawać po rynkowych cenach a nie po takich jakim sie im dyktuje, narzucili im normy prawne odnośnie ile co i jak maja hodować i uprawiać robią zmowy cenowe żeby rolnik musiał sprzedać bo inaczej bank mu zajmie gospodarstwo bo nie będzie miał na rate i zdechnie z głodu. Spróbuj kupić słonine w sklepie, popatrz wtedy na paragon i weź całego świniaka i pojedz z nim na skup i sprzedaj zobaczysz wtedy ze w sklepie żądają wiecej za słonine niż w skupie żywca za słonine + mięso itp razem . To żę państwowe dziki chorują ma powodować że on nie moze sprzedać swini?? ma je wyrżnąć i spalić jeszcze na własny koszt, pomimo że mięso jest zdrowe???????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pypyty
+7 / 9

@Anotonio Oni jedynie co rzadają to to, zeby rzad oddał im to co wczesniej ukradł ni mniej ni wiecej, no a ze teraz im obniza pensje bo wczesniej rząd za duzo nakradł to sie wku*wilii, jestem za wolnym rynkiem ale rzad okradł stajkujacych wiec sie nie dziwie ze chca z powrotem co ich, rzad okradl tez wszystkich innych ale nikt nie prostestuje. Ale juz mniejsza z tematem gornikow/rolnikow itd. to nie oni sa winni, ani gornicy ani rolnicy ani ekpedientki w sklepie ani któs kto kopie doły, winny jest rząd i to z tym nalezy zrobić porządek, a w mediach trwa nagonka na rolnikow i gornikow zeby jak najwiecej osob ich nienawidziło i rząd nie musiał nic robić - i jak tak patrze po komentarzach to widze ze rządowa propaganda sie udaje, rządzący są ścierwami ale musze im przyznać ze propagendę mają pierwszorzędną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 13:03

avatar ~jhuhposirfo_unwqw
+13 / 19

@simonoc banda darmozjadów? twierdzisz że górnicy i rolnicy nic nie robią? otóż zasuwają dwa albo i trzy razy więcej co Ty w swojej robocie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+6 / 16

@1231231 @pypyty: Sami widzicie, że powodem problemów rolników i górników jest daleko posunięty interwencjonizm państwa w te dziedziny gospodarki. Problem w tym, że często grupy społeczne chcą aby zaistniałą sytuację naprawić poprzez jeszcze większy interwencjonizm. Każdy interwencjonizm wykrzywia rynek. Nawet jeżeli jest chwilowo pomocny, to w dłużej perspektywie jest szkoldiwy// Tak jak niżej napisałem strajkujący maja wiele racji. Nie nienawidzę rolników, ani górników. Szanuje każdego człowieka, który pracuje na siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 13:12

A atripalda
+5 / 13

Gdyby nie te darmozjady to byś z głodu zdechł...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hgjhg
-1 / 1

otoz to

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ela1987
0 / 0

zgadzam si e w 100 % lepiej sie użalać nad sobą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
0 / 4

No niech mnie, korwiniści włażą w rządową dupę aż miło, rozpowszechniając oficjalną propagandę "złych szkodników". Co jest, Ozjasz już kazał się szykować do przyszłej koalicji z PO? Wyszło szydło z wora: teraz widać ile warta jest "niepokorność" Mikkego i jego kundli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
0 / 0

No to ja będę od teraz walczył o swoje i na początek rządam żeby cena szynki była po 1zł/kg. Oczywiście przyłączam się do protestu rolników. Uważam że cena skupu tucznika jest za niska. Powinna być minimum 20zł/kg. Myślę że my konsumenci, wspólnie z rolnikami możemy to wywalczyć!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Travler
+68 / 110

"Ludzie którzy najmniej wiedzą, mówią najwięcej"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jkhj
+1 / 1

otoz to

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rolnik_z_doliny
+4 / 4

dobrze gada. TERAZ MAMY ZIMĘ (ASTRONOMICZNĄ przynajmniej powinna być) rolnik teraz ma czas przerwy gdy natura jest we śnie. poczekajmy do lata czy bd protesty rolników gdy żaden nie bd miał czasu pojechać na wakacje bo robota w polu.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorn221
-4 / 8

Właśnie biedni rolnicy i górnicy, zarabiają więcej niż większość Polaków. DAĆ IM WIĘCEJ ULG.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek107
-1 / 1

Chyba mowisz o lekarzach ktorzy przez noc przespana w zabiegowym zarabia tyle co pielegniarka w miesiac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S spidzio
+2 / 2

Proponuję, żeby Panom fotografom państwo dyktowało ceny zdjęć. Z wyplatą raz w roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hail5
+2 / 6

~Gorn221 JAKICH WIĘCEJ ULG? w tym momencie ukazujesz jedynie swoją ignorancję! Górnicy walczą o to, żeby wyrzucić prezesa, który działa na niekorzyść firmy i pod jego rządami się to wszystko sypie, o jakich ulgach ty w ogóle piszesz człowieku? Kolejny siejący propagandę abu skłócić społeczeństwo a g**no wie o sytuacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacht
0 / 0

Ja chce żeby cena szynki była 50gr/kg !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sebek2705
+11 / 31

SIMONOC zapraszamy na wies i zobaczysz czy jest tak łatwo wiazac koniec z koncem. Przepraszam bardzo ale osoby które nigdy w zyciu nie miełi kontaktu z rolnictwem niech sie nie wypowiadaja na ten temat bo gow..o wiedza !!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rhrhgfh_bu_65ub
+12 / 16

zgadzam się w 100 procentach. Nie mam pojęcia co w ogóle ten demotywator robi na głównej bo większej głupoty nie widziałam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atripalda
0 / 2

RAVEN000 nie zapominaj, że istnieją jeszcze małe gospodarstwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrex001
+8 / 18

@raven000 Wciąż wiesz gówno. Widziałeś to na własne oczy? Wiesz jak trzeba zapie*dalać, żeby cokolwiek z tego było? "Rolnik śpi, gdy mu w polu rośnie" Wiesz jak wygląda hodowla zwierząt? 0 dni wolnych, 0 urlopów, 0 weekendów, 0 świąt. Żadnej przerwy. Wiesz jaki jest potrzebny wkład, żeby cokolwiek z tego mieć? Rolnik nie otrzymuje pensji. Szukanie nawozów po dobrych cenach, szukanie nabywców na zboże, gdy ceny lecą na łeb na szyję. Poza tym wystarczy losowa klęska żywiołowa, susza, kilka nocy z burzami i gradem i wszystko w pi*du. A pieniądze w to włożone tak się po prostu nie zwrócą same z siebie. Nie miałeś z tym styczności, nie wypowiadaj się. Bo gówno wiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+1 / 7

@atripalda albo się człowiek bawi w pracę (hobby) albo pracuje. Jak ktoś robi coś hobbystycznie to niech nie oczekuje za to kokosów. Trzeba inwestować a nie przejadać zyski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 13:45

avatar ~fdgfgdfgdfg
+7 / 11

reven000 koszt nawozów 15 tyś na 100ha? Skończ pisać propagandę, 15 tyś to koszt na jakieś 15ha. paliwo to koszt średnio 15 litrow na hektar na i obróbkę czyli młocka 15l srednio, 15 l orka, 15 l siew, 15l agreagtowanie, dodatkowo jeszcze posiew nawozów i oprysków czyli jakies 40 l razem na ha czyli razem wynosi 100l x 4,5= 450 zł na ha x 100 45 tyś średnio, kombajn 400 tyś w rozłożeniu na 10 lat 40 tyś rocznie, ciągnik 300 tyś 30 tys rocznie, maszyny do uprawy około 300 tyś 30 tyś rocznie, silosy dla 600 t ziarna około 200 tyś zł 20 ty zł rocznie czyli już mamy około 160 tyś zł. nawozy około 500 zł tak średnio ani skromnie ani na bogato czyli już mamy 210 tyś zł plus środki ochrony roślin około 200 zł na ha średnio mamy 230 tyś koszty uprawy żyta 10 tysięcy do kieszeni nie licząc kosztu nasion mój drogi, za cały rok, dlatego nikt żyta nie sieje bo jest nieopłacalne, trochę lepiej wychodzi się na pszenicy ale zarobek nie jest o wiele większy. Koszt 1 ha ziemi to nawet 70 tyś zł za ha średno 50, czyli zakup 100 ha ziemi kosztuje srednio 5 mln zł a zarabiasz na tym w przypadku żyta 10 tyś rocznie... do kieszeni. W prypadku pszenicy będzie to około 50 tyś zł do kieszeni, czy to tak dużo względem majątku który wynosi 5 mln zł? Potrzeba 100 lat aby koszt zakupu ziemi się zwrócił, praca 2 pokoleń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
-1 / 5

~fdgfgdfgdfg Paliwo: 100l/ha czyli pracujesz 5h/ha (zakładając spalanie jak samochodu terenowego w terenie, warunki podobne) czyli 500h na rok czyli ~2 miesiące w roku zakładając 8h dzień pracy. Nawozy: to ile ty tego pchasz na ha? cena za tonę 1,5tys (net) założyłem że 100kg/ha to dużo (net) 0,1t*100ha*1,5tys = 15tys. CO DO RESZTY sadzisz że mi ktoś zapłaci ratę leasingu za sprzęt jak przeinwestuję? Chcesz pracować tylko 2 miesiące w roku to płać za sprzęt. Będziesz miał mniej sprzętu to co? Trzeba będzie pracować, o Ty biedny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 15:06

avatar ~fdgfgdfgdfg
+1 / 5

raven 100kg nawozu na ha i ty chcesz 6 t z ha z tego uzyskac? Przy takim posianiu to masz 3t z ha nie 6, czyli zarabiasz nie 240 tyś tylko 120 tyś zł rozumiesz? Jedź na wieś na rok, dwa praktyki a potem się wypowiadaj. Nie masz pojęcia o roli, to ogranicz się do czytania komentarzy lub jak wcześniej pisałem jedź na wieś i nabierz praktyki. Taki sprzęt to obowiązek przy takim arearze, więc albo go masz i gospodarzysz albo go nie masz i nie gospodarzysz, bo koniem 100 ha nie obrobisz, dodatkowoz praca rolnika to nie tylko jeżdżenie na traktorze, dolicz przygotowanie ciągnika do pracy, sprawy biurowe ewentualna hodowla zwierząt, która ponosi za sobą sporo obowiązków. Nie płacz tylko przyjeżdżaj na wieś, żadna praca nie hańbi wiec wywalanie gnoju stoi dla Ciebie otworem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+2 / 6

To ile ty tego nawozu chcesz władować na ha? tonę? Może nie mam wielkiego doświadczenia w rolnictwie ale wiem jak to wygląda. Potrafię i krowę wydoić i dać jej jeść, ciągnikiem także pojadę. Dziadkowie gospodarowali całe życie (pradziadkowie także i to na wiele większym areale niż podałem, wojna to zmieniła), teściowie też są rolnikami. Zrozum że jeśli nie jesteś w stanie utrzymać się z pracy to ją zmień. Jeśli nie jesteś w stanie utrzymać się ze 100ha ziemi to znaczy że albo głąb jesteś albo zdrowo przeinwestowałeś i problemy masz na własne życzenie. Ludzie albo mają hobby w postaci rolnictwa (małe gospodarstwa) albo prowadzi się przedsiębiorstwo (czyli księgowa, pracownicy itp). Jak Ci na tej uprawie ziemi nie idzie to przerzuć się na produkcję doniczek albo innego badziewia. Ja żyję w tym samym kraju, z tymi samymi podatkami, politykami i innym tym barachłem i nie strajkuję i nie narzekam jako to mi źle. Robię swoje tak aby na tym zarabiać a nie żądam dopłat i zakupów interwencyjnych. Nikt za mnie nie zapłaci Zusu, srusu, podatków, Lessingu i innych tego typu opłat. Nikt nie skupi mojej pracy w trybie interwencyjnym. Dlaczego wszyscy mamy dopłacać do czyjejś niewiedzy i nieudolności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 15:38

avatar ~fdgfgdfgdfg
+3 / 3

Raven minimum to 500 kg nawozu, pod pszenice daje się 200-500 kg samych azotowych, co daje stosunkowo od 5-8 ton o ile rok będzie optymalny bez przymrozków i ulew. Dodatkowo musisz dać np taką polifoske od 200 do 400 kg w zależności od tego ile chcemy zebrać. dodatkowo 3t wapna na ha co 4 lata aby odkwasić glebe. Wielu rolników stosuje także różne odżywki itd więc sobie policz, pod żyto zwykłą odmianę żyta faktycznie mozna dać mało nawozów ale jak mówiłem ona oddaje 3 t z ha, pod hybrydowe trzeba posiać. Natura nie da Ci nic za darmo. Nadal Ci tłumacze, że rolnicy są w stanie utrzymać się na roli o ile państwo nie utrudnia im tego, a utrudniło i to mocno niekorzystnymi umowami międzynarodowymi, zbyt niskimi dopłatami względem zachodu, embargiem spowodowanym przez polskich POlityków, zakazem uboju rytualnego, zaniechaniem uregulowania ilości odstrzału dzikiej zwierzyny. Powiedz mi też, jak rolnik Polski ma konkurować z rolnikiem francuskim jeśli nasze warunki atmosferyczne pozwalają na uzyskiwanie średnio 3,5 t zboża z ha gdzie francuski rolnik uzyskuje 6-7 ton i dostaje jeszcze wyższe dopłaty... Zastanów się czy wspólna polityka rolna jest korzystna dla Polski, bo ja uważam, że nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrex001
0 / 2

@raven000 wiesz czego jeszcze nie bierzesz pod uwagę? Zużycie sprzętu. "Rolnik nic nie robi, bo sprzęt wszystko za niego robi" Myślisz, że tam wszystko śmiga tak sobie, bez awarii? Silnik w ciągniku, przy trudnym terenie trzeba zmieniać nawet raz na 3 lata (oczywiście zależy od ciągnika). Znam gościa, który orze usługowo na terenach bagnistych. Ma ciągniki od 200-400 km, w 6 letnim ciągniku zmieniał już 2 razy CAŁY silnik (kosz ok 120 tys. zł). A trochę z mojego doświadczenia. Mój dziadek miał kombajn. Pracowałem podczas żniw u niego parę lat. Paliwa wychodziło ok 200-250 litrów na 1 dzień pracy. Raz w tygodniu musiało się coś spier*olić. Bywało tak, że głupia część kosztowała ok 4 tys. zł. Pamiętam tydzień, za który bilans wyniósł ponad 10 tys. zł za same części zamienne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LOL39ELO
+11 / 31

zlikwidujcie polskie rolnictwo górnictwo , a wtedy dopiero zobaczycie co się będzie działo . Ile branż jest powiązanych z rolnictwem , ale nikt o tym nie mówi . Pomyślcie że w w normalnej pracy robi się 8-10 godzin a w rolnictwie prawie codziennie po 15-16 czasami całą dobę non stop .Wypowiadają się tu ludzie którzy nie mają pojęcia o sytuacji rolników ! Jeden Polak tylko czeka aż drugiemu Polakowi przydarzy się jakieś nieszczęście , i się wtedy cieszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+19 / 23

Myślę, że głównym powodem skłócenia Polaków, tutejszych grup społecznych, zawodów, mieszkańców miast i wsi, rejonów kraju pomiędzy sobą jest socjalizm i nieudolność w zarządzaniu państwem przez naszych "rządzących". Uprawianie janosikowej polityki na poziomie kilkulatków w stylu "tu jest źle, to im zabiorę pieniądze w większych podatkach, a im dam" powoduje niepokoje społeczne i poczucie niesprawiedliwości, wykorzystania. Rezygnacja z tego typu rozwiązań mogłaby znacząco poprawić nastroje w kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pypyty
+8 / 8

@solarize Dobrze gadasz ludzie zamist zrobić porządek z rządem to kierują nienawiść przeciwko sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 12:42

avatar ~dsfsdfsfs
+1 / 5

Xyf a wiesz dlaczego w Polsce żywność jest tania i łatwo dostępna a w afryce nie? Pomimo, że w Polsce jest na śmietniku? Bo tam nie ma rolnictwa. Tak samo może być u nas bez rolnictwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
-1 / 1

LOL39ELO, weź rozpisz mi proszę dobowy dzień pracy rolnika z uwzględnieniem wszystkich pór roku, bo akurat czytam i oczom nie wierzę co ja czytam. 16 godzin to było na żniwach za sanacji jak sierpem żęli i konnym sprzężajem orali, a teraz? XXI wiek? I sorry, ale wiem dość dobrze jak wygląda praca na roli. Są sezony kiedy się tyra, są kiedy odpoczywa. Nawet przed wojną zimą mieli mało mało roboty, a co tu mówić teraz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LOL39ELO
+1 / 1

@Gats . Czy Ty myślisz że praca w rolnictwie to tylko żniwa ? pomyślałeś o tych co uprawiają warzywa ? Jak zaczyna się zbierać kalafior w sierpniu (wstaje się o 5 i pracuje się do 21-22 ) a kończy się go zbierać w listopadzie . Codziennie wchodzisz w zimne pole czasami 0 stopni woda wiatr, jak nie zbierzesz to przepadnie i nici z zysków nie wspominając o kosztach .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
-3 / 3

@Gats... piszesz zawsze pierdoły że aż się tego czytać nie chce. Teraz przeczytał jakąś książkę i od razu jest EKSPERTEM od rolnictwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek107
+1 / 1

Prosze bardzo. W zime owszem jest mniej roboty ale wstaje sie kolo 7 obrzadek potem dojenie potem znowu obrzadek pod warunkiem ze pasza jest nawieziona idziemy na sniadanie jest juz godzina 10-11 chwile posiedziec idziemy dalej obrzadzac i niby jest czas wolny wiec przewaznie siedzi sie w papierach ale czasem trzeba sie zajac jakimis naprawami albo jezdzi sie po agancjach kolo 7 znowu obrzadek i dojenie i pezychodzi sie o godzinie 22 do domu. W nowszych oborach troche mniej to czasu zajmuje rozdawanie paszy jest wydajniejsze zwlaszcza z wozem paszowym ale koszt takiej inwestycji dla 60 krow z hala udojowa to minimum 1.5 miliona dla uzywanej hali. W sianokosy jezeli ktos robi sianokiszonke w belach potrzeba dwoch dodatkowych ludzi tak aby byla 4 minimum pomijajac skoszenie i ograbienie lak po 22 dopiero bele sa zwiezione teraz trzeba je owinac a to jest robota do 24 minimum w zaleznosci ile jest bel. Ale pamietam ze czasem siedzieliśmy do 3 w nocy i to jest proces trwajacy tydzien-dwa. W zniwa prasuje slome i jestem po 14 godzin na ciagniku a obiad jem czesto na polu bo szkoda czasu. Inne prace polowe też roni sie do około 12 w nocy w nadziei ze uda sie miec tydzien "wolnego" ;) mam nadzieje ze Ci to pomogło ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Glikol
-4 / 20

Rolnicy mogą strajkować, bo w lutym nie ma pilnych robót polnych. Zobaczymy czy na wiosnę będą tacy odważni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~klad
+13 / 15

Myślisz że krówki same się wydoją? NIE! robią to prawdopodobnie żony lub synowie... którzy także chcą aby coś się zmieniiło w tym państwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek107
0 / 0

Dokładnie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rolnik64
0 / 10

Zacznij kupować zdjecia i jest wpiepszać to wtedy zaczniesz rolnika szanować! Dopłaty i inne cuda nie są dla rolnikó tylko dla społeczeństwa żeby żywność była tańsza takie jest cel tego!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~klopsisko
-1 / 3

Przez zabawę w sankcje rolnicy są w przysłowiowej dupie. Polska nie powinna podskakiwać będąc tak słabym pod względem militarnym państwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dasjfdnsdlkigf
+3 / 7

A może dlatego że jedni i drudzy pracuja w sektorze sciśle kontrolowanym przez państwo, a jak wiadomo jak państwo sie czyms zajmuje to zjebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Birkardo
+6 / 12

A może przedsiębiorcy są po prostu ch*jowo zorganizowani? Rolnicy i górnicy strajkują, bo są pozrzeszani, solidarni, jeden-za-wszytstkich-wszyscy-za-jednego, więc jeżdżą i walczą o swoje. Jedynymi darmozjadami w kraju są ci, którzy wmawiają takie rzeczy ludziom pracy, czy to górnikom czy przedsiębiorcom. Czyli politycy, media, i inne biurokratyczne ścierwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1032
+2 / 2

Dobrze gada polać mu , Lepiej po hejtowac w necie ze złe i tyle a na wybory nie pójść

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
0 / 4

Bo to Polska właśnie, tylko jęczą, jęczą, że źle, jęczą, że inni jęczą jęczą, że nikt nic nie robi nawet nikt nie sprzeciwia się złym decyzjom rządu, a tu jak wyjdzie jakaś grupa strajkować, to jęczą, że strajkują, że krzyczą, że blokują, bo to darmozjady i nieroby musi są, skoro do roboty nie chcieli pójść tylko wolą opony palić i syrenę nakręcać... a to od nich jakiekolwiek zmiany się zacząć mogą. Po prostu facepalm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djpilot
+6 / 14

autor tego demota ma chyba tik-taka zamiast mózgu....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Al
+5 / 7

I o to właśnie chodzi bandziorom z "nierządu".
Abyś musiał co dzień walczyć o przetrwanie, abyś nie miał czasu, sił i środków aby pójść protestować przeciw nim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~OBERSLEISEN
-1 / 9

CHŁOPIE NIC NIE WIESZ JAKBY CIE OKRADALI CO ROKU CORAZ BARDZIEJ TO TEZ BYŚ STRAJKOWAŁ, I NIE MAJĄ PŁACONE ZA STRAJOWANIE WSZYSTKO BEDĄ ODRABIAC ALBO URLOP BEZPŁATNY.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
0 / 6

ależ okradają coraz bardziej, tylko ja czasu nie mam na duperele, nie mam możliwości porzucić klientów bo pójdą do konkurencji. I tak powinno być, jesteś konkurencyjny to zarabiasz nie to znikasz z rynku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hail5
+1 / 1

raven000 I tak powinno być? to jedź sobie na Białoruś, tam będziesz w raju, skoro uważasz, że okradanie obywateli jest czymś naturalnym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+8 / 14

Kłótnie pomiędzy grupami społecznymi wywołują PRZYWILEJE, które maja niektóre grupy. Dopóki te przywileje będą dopóty będą walki pomiędzy grupami społecznymi. Należy zlikwidować wszelkie przywileje. Całkowicie krytykować protestujących rolników, czy górników nie można, bo mają po części rację. Górnicy np w tym,że kopalnie są źle zarządzane, a rolnicy np w sprawie dzików.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nerrr
+1 / 15

Do autora: Spróbuj po popracować jako górnik "na dole", pewnie 2 godzin nie wytrzymasz. Wtedy zrozumiesz dlaczego górnicy mają takie "przywileje", a nie słuchać tego co Ci powie jakaś lewacka k**wa z tvn lub wyborczej, co nie wie jak łopatę obsłużyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+4 / 16

Nie powinno być żadnych przywilejów tylko po prostu wyższa pensja. Gdyby w Polsce był KAPITALIZM, bezrobocie było na poziomie 3%. To mało kto chciałby pracować kopalni. Ludzie woleliby wygodniejsze zawody. Co musiałby wtedy zrobić kopalnie? Skusić ludzi lepszymi zarobkami. I tak powinno być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 12:41

K klyma89
+4 / 4

Jedno jest pewne - politycy nie dadzą nikomu nic ze swoich tylko zabiorą jednym i dadzą drugim. Sprawiedliwość sprawiedliwością ale z pustego to i Salomon nie naleje. Nie odbieram nic górnikom, rolnikom i inny grupom ale ludzie pracują równie uczciwie i nie mają najmniejszych szans na takie traktowanie ale muszą się wspólnie zrzucać na przywileje innych. Jestem ciekaw tylko czy górnik jak idzie do sklepu to kupuje solidarnie porządnie polskie produkty od firmy która nie wyzyskuje ludzi, czy kupuje to co najtańsze i ma gdzieś sytuacje ludzi w tym przedsiębiorstwie. Nie będę się opowiadał po stronie górników i nie będę przeciwko nim. Pamiętajcie tylko że kiedy podatki mnie przerosną ja i inni spieprzymy z tego kraju, i ani polski węgiel, ani polskie produkty rolne, ani koleje i szpitale nie będą nam potrzebne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pionka
+6 / 14

Mam dwa pytanie, kto zrobił tego demota? I drugie to kto to wpuścił na główną? Ludzie, śmieszni jesteście, byliście kiedyś na wsi? Nie, nie liczy się pobyt na wsi typu wakacje u babci. Nawet nie wiecie jak trzeba zapierdzielać, żeby przeżyć, bo nie ma nawet mowy o jakimkolwiek dorobieniu się. Rolnik jest darmozjadem? Idź zachrzaniaj cały dzień w polu, na głowę niech Ci się żar z nieba leje, wpakuj to wszystko na jakiś wóz, przyczepę lub coś innego, jedź na skup i dowiedz się, że nie wezmą od Ciebie tego, bo mają limit. Ty harowałeś cały dzień, rwaczom musisz zapłacić, a nic z tego interesu nie będziesz miał, jedyne co możesz, a nawet musisz zrobić to jechać gdzieś i wypierdzielić swoją całą pracę, bo nie masz co z tym zrobić. Chyba, że ktoś bardzo lubi przetwory to może sobie narobić dżemów, kompotów z tony owoców, ale jest problem, cukier drogi. Kolejnego dnia jak nie sprzedasz to możesz rozdać znajomym te owoce, np. fotografom, którzy mają przecież takie ciężkie życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 12:44

avatar Ridlak
+1 / 7

Gówno prawda, bo górnicy dają sobie w kasze dmuchać i się sprzeciwiają temu co się dzieje(fakt, faktem, że nie trzeba było tych ludzi dopuszczać do władzy za obiecany social, ale jednak potrafią ruszyć dupę), natomiast reszta społeczeństwa powie tylko, że jest do dupy nic z tym nie zrobią i przyjmują baty na dupę jak wzorowy niewolnik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ELmalino
+1 / 9

ciekaw jestem czy autora tego demota ogrzeje się w zimę fotografią i czy też napełni jego głodny brzuch.. poza tym jakbyś nie wiedział ale to w rolników najbardziej uderzyły sankcje i walka z rosją, bo to był największy rynek zbytu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1032
+1 / 1

Rolniczy nie domagaj sie nie wiadomo czego tylko niech rząd przestanie sie wtrącać do UA bez nich straciliśmy zbyt u ruskich . Oraz dlaczego człowiek inwestując w pole nie ma prawa jego bronić , bo jak zabije dzika to juz kłusownik i 3000 zł kolegium a cie złodzieje z związku wypłaca grosze 50-100 zł za/he przy wkładzie rolnika 1000 . Wiec się nie dziwne ze mają juz dość , jakby ktoś wam spali mieszkanie to chyba powinie mieć możliwość jakieś rekompensaty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelek6464
0 / 8

Fotograf - kupi lustrzankę za 3000zł, program do obróbki zdjęć za 500 i już jest fotografem. Coraz więcej robi się małolatów którzy strzelają zdjęcia na weselach czy imprezach za niezłą kasę. A jak chce legalnie to na rozpoczęcie działalności dostanie 20 000 zł i sobie studio całe organizuje.
Rolnik - ciągnik i sprzęt rolniczy to koszt MIN 300 000 zł, nie mówiąc o oborach dla bydła dojarkach.
Są to pieniądze o jakich szanowny pan fotograf nawet nie śni,a które trzeba zainwestować, bo koniem i sierpem nie da się pracować, niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lilu84
+4 / 8

Aleś głupi, skoro myślisz, że lustrzanka za 3000 i program za 500 wystarczą. 3000 zł kosztuje jeden obiektyw. Ceny kamer średniej jakości to 30000 zł. A lampy, statywy? A ile trwa doskonalenie warsztatu? Latami. A potem ludzie kradną zdjęcia, chcą bezpłatnych zdjęć na swoje strony internetowe, nie szanują praw autorskich. Nie, nie jestem fotografką, ale wiem, ile to wysiłku, by być dobrym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bobson11
+1 / 7

tym demotem prubujesz wytlumaczyc swoj brak jajek zawsze jest wymowka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Niepopieramdemota
-1 / 9

Jestem przeciwko przywilejom dla górników. Jeśli pracodawca chce dawać swoim pracownikom benefity tak jak w innych branżach to niech tak będzie ale nie odgórnie bo państwo coś ci gwarantuje.
Co do rolników (nie jestem rolnikiem ale): rolnik zbiera plony raz rocznie i musi mu to starczyć na cały rok - czyli jeśli inwestycja nie przyniesie przewidzianych przychodów to po nim; część roku rolnicy mają wolą od pracy na polu bo mamy zimę - to nie ich wina ale przeszkoda, na pewno chcieli by pracować; zrobienie fotki lustrzanką to każda blogerka potrafi zrobić w parę sekund, a wyhodowanie upraw/żywca zajmuje miesiące i zapewnienie zbytu może i lata. Więc - sumując - ja się im nie dziwie.
Ale też jestem za ostrożnym rozdawaniem dotacji - oglądając agrobiznes - zdaje sobie sprawę, że jest wielu nieuczciwych psełdo rolników i oni bardzo chętnie biorą pieniądze od państwa. Dlatego prawdziwi rolnicy - a obecnie powinno się mówić biznesmeni -powinni dążyć do oddzielania plew od reszty uczciwych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+2 / 4

blogerka to nie zawodowy fotograf. Więc nie pitol o tym że nie wiadomo co będzie. Jak się złe decyzje podejmuje co do swojej przyszłości, biznesu (takim powinna być uprawa roli, ze wszelkimi tego konsekwencjami) to się ponosi porażkę. Nie opłaca się żywiec to może krowy, nie opłacają się krowy to kurczaki itd. Trzeba dbać samemu o swój biznes a nie liczyć na to że jak mi się noga podwinie to spalę parę opon, zablokuję drogę i mi dołożą za kasy państwa. Czyli dołożą pozostali podatnicy. Tak nie może być że od lat hodujemy w tym państwie święte krowy. Dlaczego rolnicy nie tworzą grup producenckich jak na zachodzie? Dlaczego się nie zrzeszają i nie produkują produktu końcowego tylko ciągle sprzedają półprodukt?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Niepopieramdemota2
0 / 0

raven000 Cześć. W tak krótkim tekście nie można zawrzeć swoich myśli - wybacz nieścisłość. Odniesienie do czasu robienia zdjęcia miało się odnosić do mobilności fotografa - czy tym podobnych zwodów. Rolnik zbiera u nas w Polsce raz (załóżmy) i jak nie zarobi na jednej inwestycji to już po nim. A fotograf jest bardziej mobilny czy to zleceniami czy czasowo. I też na pewno narzędzia pracy są droższe - przysłowiowy traktor za 100 tysięcy. Co do grup producenckich się zgadzam, dlatego nazywam takich ludzi "biznesmenami", i mam nadzieję, że tak uczynią prędzej czy później. Niestety życie to nie komentarz pod demotem - jak by można było wszystko tak prosto rozwiązać jak my tu rozprawiamy to był by raj na ziemi. Nawet nie wiemy czego nie wiemy. Piszmy, dyskutujmy razem wiemy więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdkamsdksadaskd
+1 / 3

Raven czy ty wiesz ile kosztuje przestawienie się z krów na kurczaki, jesteś świadomy ile kosztuje postawienie fermy drobiu, ile kosztuje obora spełniająca wymogi unii europejskiej? Wiesz ilu letnie kredyty się z tym wiążą? Weź kredyt na 1-2 mln zł a za rok powiedzą Ci sorry ale postanowiliśmy wojować i się nie będzie opłacać, rolnicy jesteście frajerami. Tak się nie da, rolnictwo wymaga stabilnego rynku, ponieważ inwestycje zwracają się w ciągu 20-50 lat, a nie w rok, to nie miasto tutaj na wsi nie wydoisz krowy 4 razy jak mleko jest po 1.60 i nie zatkasz im pyska, gdy jest po 1 zł, nie zbierzesz ziarna 2 razy do roku jak jest drogie żeby więcej zarobić, w mieście firma może zatrudnić pracowniaków na 3 etaty i produkować przez 24 godziny jeśli jest zbyt na produkty a jeśli go nie ma ograniczyć się do 1 zmiany i korzystać z wypracowanej nadwyżki w lepszym okresie. Na wsi nie można przestać orać pola ponieważ unia nakazuje utrzymywać grunty rolne w dobrej kulturze rolnej, opłaca się czy nie, trzeba to zaorać aby nie zarosło krzakami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
-1 / 7

A potem będzie płacz takich ludzi co wstawiają takie demoty jak będą palić papierami w piecu. Nikt za psie pieniądze nie podejmie się p[racy, która jest mega ciężka, traci się z latami na zdrowiu, grozi pylica i nawet utrata życia przy wybuchu gazu co niedawno było w Turcji. Gówno wiecie o życiu i pracy górników dlatego takie brednie wypisujecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+1 / 1

To dlaczego zagraniczny węgiel jest tańszy od naszego? Sadzisz że w narodzie jest taki patriotyzm że przepłacają za krajowy? Ja uważam że kupują najtańszy jaki jest na rynku dostępny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antit3rror
0 / 2

@raven000 Nie masz racji, cene wegla ustala rzad i nakazy "ZSRE", bo JSW jest kopalnia rzadowa, a oni daza do tego aby uczynic kopalnie nierentowna, aby moc ja sprzedac i dostac kase do kieszeni.
NASZYM weglem powinnismy palic w NASZYCH elektrowniach, ale nie mozemy bo "ZSRE" uznala ze nasz wegiel jest ZLY i mamy sprowadzac od OBCYCH.
A jezeli kierujesz sie informacjami z TVN-owskiej szkoly uwodzenia swadomosci to nie ma sensu nic wiecej Tobie tlumaczyc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
+1 / 3

@antit3rror guzik mnie obchodzi co, kto ustala i z kim. Dla mnie jak i dla większości liczy się tylko cena. Nic więcej. Nie mam czasu, finansów i chęci aby dopłacać wszelkiej maści krzykaczom. Dobrze sprzedadzą kopalnie i co się złego z nią stanie? Nic. Zacznie przynosić dochody. Wiesz jaka jest różnica, ano taka że skończy się życie na koszt wszystkich i trzeba będzie zapidalać aż pot po czterech literach będzie spływał bo inaczej będzie to ekonomicznie nieuzasadnione. Tego się boją górnicy że trzeba będzie się wykazać bo zysku nie będzie. Zysku nie będzie to najmniej wydajni pożegnają się z ciepłą posadką. Ot cała filozofia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ytutyyertreg
0 / 0

raven dobrze sprzedadzą kopalnie? Czy coś w tym kraju zostało dobrze sprzedane?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antit3rror
-1 / 1

@raven0000 Wiesz co to gospodarka panstwowa? Twoja logika: Sprzedac kraj, nie miec nic. Jak sprzedadza JSW to liczysz na tanszy wegiel? Przeciwnie, jak dobiora sie do dystrybucji zagraniczni inwestorzy wegiel podskoczy w gore. To tak jakby nagle Tesco zaczelo sprzedawac bulki po 10gr(nie zbiednieli by przez to) i zrujnowalo mniejsze piekarnie, potem mieli by wylacznosc na bulki i podniesli cene kilkukrotnie, bo i tak musialbys kupic u nich, bo w piekarniach nie ma(to jest tylko przyklad).Najlepiej obwiniac innych ze walcza o swoje. Dlaczego nie czepiasz sie "administracji" JSW? To ze prezes dostal prawie milion odprawki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 20:39

avatar ~asfghkl
+3 / 9

DARMOZJADY ciekawe jak długo by przetrwało społeczeństwo bez nich! Jak zwykle wypowiadają się osoby, które nie mają na ten temat zielonego pojęcia! Rolnik to praca tak naprawdę na całe życie. NIE ma się też stałych zarobków, o urlopie nawet nie wspomnę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JA
+4 / 10

Autorze demota wy!ierdalaj do roboty a nie demoty tworzyć!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwer1
+3 / 5

A rząd się śmieje bo widzi jak łatwo można nas podzielić, to jest sprawa nas wszystkich nie tylko rolników cy górników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~demot_głupi
0 / 4

autor demota to jakiś imbecyl, a żeby tłumaczyć mu ekonomiczne aspekty i przyczyny strajków to jest bez sens. Jedyne co mam do powiedzenia to że akurat te dwie grupy społeczne jak i lekarze, pielęgniarki, nauczyciele zatrudnia państwo baranie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
-1 / 3

rolnik zatrudniany przez państwo. Ciekawa teoria...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~afdssdf
-1 / 3

Stop wymuszeniom zwiazkowym Polub na fb

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arturar2r
0 / 12

Ja prowadzę jednoosobowy punkt usługowy (wyspecjalizowany). Płacę ZUS, podatek dochodowy, czynsz za lokal, prąd i media. Jeśli zamknę na jeden dzień - nie zarabiam, a wszystkie koszta trzeba płacić. Na prawdziwym urlopie (wyjazd gdzieś na 14 dni) nie byłem od momentu uruchomienia działalności, ponieważ jeśli zamknę, to nie będę zarabiał! Nam właścicielom nikt nie płaci pensji jak jesteśmy na urlopie!!! Nawet z ZUSu nie jesteśmy zwolnieni!!! Jeśli zachoruję, to dostanę za cały miesiąc zwolnienia, około 600zł. Opłat za czynsz i media mam ponad 650zł. Owszem mam pewnego rodzaju wolność i swobodę prowadząc własną działalność, ale i tak zgadzam się z tym, że to co płacą rolnicy (KRUS) to śmiech na sali!! A z Uni nabrali dotacji na sprzęt za miliony złotych i jeszcze taki burak będzie niezadowolony. Jak śpiewał klasyk: "Gdy mam co chce, wtedy więcej chce".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LOL39ELO
-1 / 7

Ty idioto myślisz że rolnicy płacą tylko KRUS ? Rolnicy muszą płacić podatek gruntowy , kupic nawozy , opryski , myślisz że jak jeden sprzęt sie kupi to jest on na całe życie , też sie psuje , i nikt nie pyta skąd na to pieniądze wziąć . Nawet nie masz pojęcia ile trzeba wkładu własnego żeby coś zrobić w gospodarstwie ? sądzisz że gospodarstwo to tylko ciągnik i sprzęt ? Trzeba inwestować w budynki w pole , bo jeśli nie dasz nawozu to nie zbierzesz normalnego plonu . Właśnie przez takich jak Ty ludzie w mieście mają takie zdanie o rolnikach !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arturar2r
+2 / 8

Szanowny gościu!! Ty myślisz, że ja nie kupuje surowców, maszyn sprzętu? Nie będę Cię nazywał głąbem, ale zupełnie nie zrozumiałeś przekazu!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 13:54

L LOL39ELO
-1 / 5

może i nie zrozumiałem . to jak tak Ci źle to jedź na wieś i kup sobie pole weź dotacje z UNII i zobaczymy ile wytrzymasz na wsi . Sądzisz że tylko Ty masz opłaty za prąd itd ? Myślisz że jak rolnik jednego dnia nie pojedzie w pole zbierać plon to nic się nie stanie ? Kolejnego dnia można wjeżdżać w pole ale z pługiem .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arturar2r
0 / 8

Nie miej bólu dupy, bo moja żona pochodzi z małej wsi i znam wielu młodych rolników w wieku 25-30lat. Mają tak zautomatyzowane chlewnie, że do "blondynek" (tak mówią na świnie) wchodzi raz na TYDZIEŃ!! Nie narzeka i nigdy by nie poszedł protestować....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shirakawa_Kaede
+2 / 6

@arturar2r ja też prowadzę działalność, ale nie rozumiem Twojego toku myślenia. Skoro tak Ci źle, skoro na wsi taka technologia, taki raj, to zostań rolnikiem! Kup sobie małe, jak Ty to nazywasz, blondynki i płać za każde szczepienie, badanie, paszę itd a potem sprzedaj i zobacz czy to się aż tak opłaca. No ale przecież jako rolnik będziesz mógł leżeć do góry dupą i nic nie robić. Wszystko się samo zrobi, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fdhfgdfgdfg
+2 / 4

arturar2r to sobie prowadź ten punkt i dupy nie zawracaj, zawsze możesz zatrudnić pracownika i podwoić zyski, niskim kosztem. Na wsi żeby podwoić produkcje trzeba wydać kilkadziesiąt, kilkaset tysięcy zł, dodatkowo KRUS rolnikom jest potrzebny, ponieważ daje to szanse mniejszym gospodarstwom, ja nie jestem przeciwny aby 200 czy 300 ha gospodarstwa przerzucić już na ZUS ale takie 20-30 ha nie ma możliwości utrzymać się na ZUSie, może jedynie zbankrutować a ludzie tam pracujący zasilić spore grono bezrobotnych badź emigrantów, po prostu Krus daje możliwość uczciwej pracy na roli bez dodatkowej pomocy socjalnej. Nie rozumiem też Twojej przewrotnej logiki, zamiast wyjść i strajkować aby składki ZUS zostały zmniejszone, to buntujesz się i każesz rolnikom płacić więcej, zazdrość? Ja jako rolnik jestem za tym abyś płacił mniej składek, bo to sama korzyść dla małych firm, nie jestem Twoim wrogiem, jak Ty moim... Jeszcze raz napisze, nie musisz płacić tak duzych składek na ZUS, bo duża jej część jest marnotrawiona przez państwo, które nie czuje nad sobą bata obywateli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arturar2r
-1 / 1

@Shirakawa_Kaede Mi nie chodzi o leżenie i nic nie robienie, bo wiadomo, że tak się nie da. Ja mówię o przywilejach, jakie mają rolnicy, których zwykły człowiek prowadzący pozarolniczą działalność NIE MA!! A nie oszukujmy się, bo te wszystkie przywileje, to pozostałość po poprzednim, słusznie minionym ustroju. Kiedyś górnik, czy rolnik, był filarem. Gospodarka dążyła do jak największej samowystarczalności, ponieważ import towarów był utrudniony i bardzo drogi. Dzisiaj mamy wolny rynek, a podstawową zasadą wolnego rynku, jest to, że jeśli nie opłaca się czegoś produkować to się tego nie produkuje!!! Dla mnie nie opłaca się zatrudnienie pracownika i nie jest to niski koszt. żeby zapłacić pracownikowi minimum 1800zł (bo taniej żaden ogarnięty człowiek nie przyjdzie) muszę wydać prawie 3tyś miesięcznie, więc tego nie robię.. Swoją drogą, to jestem ciekawy ile gospodarzy zatrudnia legalnie pracowników...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q quidamluke
+2 / 4

przeciez jak strajkuja to nie zarabia ani kopalnia ani gornik:> nie wiem kto pisal i tworzyl tego demotywatora ale nie zna tematu ,a zabiera glos w dyskusji:>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 13:36

avatar ~rolnik_8
0 / 4

ci co nic nie wiedzą najwięcej o tym mówią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zimnylech
+3 / 3

Czyli wg was jest ok że Polak zapier..la za psie pieniądze na fabryce a jego szef kasuje grube miliony. Normalnie pięknie, jak jutro sejm uchwali ustawę że Polak nie może zarabiać więcej niż 1000 zł to też wam będzie pasowało,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hutka08
+5 / 5

Proponuje żeby wszyscy przestali płacić ZUS :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rolnik_8
0 / 4

robicie z chłopów kozły ofiarne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~banty
+3 / 9

INŻYNIEROWIE BUDOWNICTWA DOMAGAJĄ SIĘ INTERWENCYJNEGO SKUPU PROJEKTÓW!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~racjonalnie
+2 / 6

Górnicy wydobywają węgiel, który jest zabezpieczeniem energetycznym kraju. Rolnicy wytwarzają produkty lub półprodukty spożywcze. Fotografia jest najmniej potrzebną rzeczą, oczywiście zachwyca wzrok, ale jak będę głodny lub będzie mi zimno lub nie będzie prądu, to w zasadzie fotografia mi nie będzie do niczego potrzebna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gclury
+2 / 6

Bo górnictwo i rolnictwo to dziedziczny o dużym znaczeniu dla gospodarki naszego kraju i gruncie rzeczy dla każdego z nas indywidualnie? Na węglu oparta jest nasza energetyka i to cenny surowiec na którym moglibyśmy zarabiać? A rolnictwo to ma chyba jakiś związek żywnością, której każdy z nas potrzebuje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1032
0 / 0

NIe prawda bo którzy potrzebują tylko lajków na fb , i możliwość zmieszania kogoś z błotem bo przykrywko animowość w necie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NiszczycielGwiazd
+2 / 4

Daliście się skłócić. Ci ludzie porzucili swoje obowiązki i walczą o wolność. Ale dla lemingów to zapluci opozycjoniści, którzy (nie wiadomo czemu) nie lubią koalicji rządzącej.) A w TVN mówili, że górnicy i rolnicy są BE więc taki barabarabum w to wierzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karo5l
-1 / 1

Visus JESTEŚ IDIOTĄ

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Antit3rrorPL
+3 / 5

Bo cala reszta jest zbyt leniwa i tchorzliwa zeby sprzeciwic sie wyzyskujacemu systemowi!

Najlepiej sie przypie*dalac ze zarabiaja wiecej od ciebie i walcza o to, tylko tutaj pokazales swoje podejscie- nie bede walczyl bo mi sie nie oplaca.

Z takim podejsciem ten kraj nie zmieni sie na lepsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1032
0 / 0

Bo górnic rolniczy i lekarze , próbują coś zmieni aby nie musieli w przyszłość życia za głodowe stawki , A reszta potrafi tylko w necie hejtować 50% młody olało wybory , i sie użalają ze zarabiaj 1500 i co z tego dobrze wam tym wiec nadal głosujcie albo (nie idzie na wybory ) BO na pewno ktoś zmieni za was , swój los , a teraz dawać "- "bo wam pojechałem " mocni tylko w gębie. na necie "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
-2 / 4

Dla tych, ktorzy tak podziwiają wymienione w democie grupy społeczne za odwagę i walkę o wolność, powiem jedno zdanie. Nie mili moi, oni nie walczą o wolność, tylko o zachowanie przywilejów, o kasę. Polecam przeczytać książkę Rafała Ziemkiewicza POLACTWO, w której jest dokładnie opisany mechanizm deprecjacji pewnych grup społecznych, jeszcze za komuny, i wywyższanie z kolei innych grup zawodowych, którym wbito do głowy, że są najważniejsi, lepsi. I stąd ta pogarda dla białych kołnierzyków, wyszydzanie RZEKOMO NIEPOTRZEBNYCH BIURW/BIUROWCÓW. Tężyzna fizyczna w modzie i najlepszy jest ten kto najwięcej macha łopatą. Książkę serdecznie polecam, przeczytajcie tam i z powrotem. Ps. Zaraz mi ktoś zarzuci że jestem darmozjadem na garnuszku mamusi a górnikom to mogę lampę lizać, bo nie pracowałem ciężko. Dziś akurat rozładowałem 2 TIR-y. To jak, dużo czy mało, zasłużyłem na szacunek górnika czy nie?;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~WL
+1 / 1

Człowieku dziwisz się że strajkują? mleko w skupie 90gr i jeszcze chłopina musi kare zapłacić bo cos tam coś tam. zobacz ile kosztuje w sklepie!! pseudo pośrednik nie robiąc k...wa nic kasuje chajs. Ten kto nie ma rodziny na wsi nie ma pojęcia jako to cięzka praca jest. tam nie ma ze 8h i domciu tam się zapier,,la cały czas!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MeaCulpaa
0 / 0

TVN ci płaci za te wypociny????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ania_rolniczka
+3 / 3

Takie zdjęcia tylko pokazują jak ludzie mało wiedzą o życiu zwłaszcza rolników. Ty zasuwasz tylko 8 h za biureczkiem, a rolnik pracuje 24h na dobę. Nie ma urlopu, bo zwierzęta nie przestaną jeść przez 2 tyg bo tobie chce się leżeć dupą na plaży. Najpierw niech ktoś się dowie jak wygląda życie prawdziwego rolnika a potem się wypowiada!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ryl55
0 / 0

Większych bredni nie słyszałem od dawna. Kto ma płacone za palenie opon ? W gwoli ścisłości za 17 dni strajku nikt górnikom nie płaci. Jest to traktowane jako dzień niepłatny. GAMONIU.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zdzichufgfgfgfgf
0 / 0

No, to już wiadomo dlaczego w Polsce jest jak jest .... WAM SIĘ NIE CHCE WALCZYĆ O LEPSZE I SZCZEKACIE NA TYCH KTÓRZY MAJĄ JAJA COŚ Z TYM ZROBIĆ. Wasz szczyt odwagi kończy się na forach internetowych. Za chwile będzie płakać taki w innym democie "jak tu wyżyć za 1600 miesięcznie" ... A CH WAM W DU tchórzliwe lenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lllll342323
0 / 0

Boli, że proletariusze poprzedniego systemu spłodzili ułomki postkomunistyczne, które za wszelką cenę chcą wmówić, że białe jest czarne. Dopóki ludzie mają tę mentalność w Polsce nie będzie lepiej. A telewizja pokazuje tyle prawdy ile partia rządząca chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tylu84
+1 / 1

Rolnicy górnicy. Blokujecie drogi? Zastanówcie się komu robicie "pod górkę". Zwykłym obywatelom, później będziecie zdziwieni jak wszyscy będą przeciwko Wam a nie za Wami. Utrudniacie życie innym, idźcie, zablokujcie sejm, zablokujcie wyjazd z posesji ministrów, posłów, prezesa JSW, ale nie zwykłym obywatelom bo nie osiągniecie celu, wręcz przeciwnie, wszyscy się od Was odwrócą i skłócicie wszystkich ze sobą a władza będzie się cieszyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aaaaaaabbbbbb
0 / 2

Mój tata jest górnikiem, pracuje pod ziemią, jest tam niebezpiecznie, był świadkiem na prawdę poważnych wypadków gdzie ludzie albo zostawali kalekami albo ginęli, nigdy nie mogłam być pewna że wróci do domu, a jakiś śmieć który nie zna w ogóle sytuacji śmie w ogóle się wypowiadać na ten temat? Mówić że górnicy to darmozjady? Nóż mi się w kieszeni otwiera jak widzę coś takiego! Wszyscy którzy się wypowiadają w taki sposób są zwykłymi dupkami, bo inaczej ich nazwać nie można. Zacznijcie rozmawiać na tematy na których się znacie a nie o których nie macie bladego pojęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zakilak
+1 / 1

To tak w zasadzie, skoro my, rolnicy mamy tak dużo, to czemu wszyscy inni spieprzają do miasta , bądź za granicę ogórki zrywać itp. Czemu tylko w zagranicznych uprawach, hodowlach stać jest plantatorów , żeby wynająć dużą liczbę pracowników? Bo jest ich na to stać. Znajdźcie mi rolnika, który ma zatrudnionych więcej niż 20 osób. Poza tym, na protestach są duże ciągniki, ale już nikt nie widzi, że na 90 % tych maszyn możnaby znaleźć napis: własnoiść banku. Unia dawała pieniądze na sprzęt , ale wymagała wkładu własnego, teraz są wymagania sanitarne i biurokracyjne,przez co trzeba montować różne dodatki, ni do dupy ni do głowy, kto by 15 lat temu pomyślał , że w stajni krowy muszą mieć kolczyki( Rzecz , która w większości jest niepotrzebna).
Rolnicy mają ponoć miliardy płynące pięknymi rzekami prosto z brukseli. To skoro mamy miliardy,jesteśmy tacy bogaci, to czemu wszyscy pchają się do miasta ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
0 / 2

Jak można powiedzieć: "rolnicy, wypirdalać do roboty" skoro ich całe życie to jedna wielka ROBOTA, bez chwili odpowczynku i dnia urlopu. To efekt bezstresowego wychowania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Angel20D
+2 / 2

Trzeba dodać jeszcze ksieżne. ..nasze panie pielęgniarki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hail5
-1 / 1

TAK ONE TAKŻE ZARABIAJĄ MILIARDOWE KOKOSY I NIC NIE ROBIĄ .. a według propagandy z onetu to wszystkie dostają nawet dodatkowe premie i trzynastki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mo1234
0 / 0

Chłopie nie męcz się takim gadaniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nocny_łowca
+1 / 1

Jeżeli wszyscy Polacy będą podchodzić tak negatywnie do protestów to ja nie wiem co to będzie się działo za kilkanaście lat. Zapewne rząd pozamyka i po wyprzedaje wszystkie kopalnie i wtedy zapłacimy za węgiel, albo niech nasze ziemie wykupią Niemcy a my będziemy robić u nich za roboli, czyli będziemy robić to co osoby wyjeżdzające za granicę tyko że w Polsce. Teraz do wszystkich osób które twierdzą że nie mogą protestowa bo pracują i im nikt nie zapłaci, twój wybór albo protestujesz i walczysz o lepszą przyszłość lub dalej siedzisz w pracy za 1500 brutto pogodzony ze swoim życiem, żyjesz w państwie powiedzmy ,,demokratycznym'' tylko że jako jednostka nic nie zdziałasz i musisz dogadać się z resztą społeczeństwa co u nas może być trudne i jeżeli ty nie poprzesz tych ludzi oni zrobią tak samo i będzie bez zmian.Raven000 jeżeli twoja wiedza o rolnictwie pochodzi z ,,Google'' lub od siostry, brata wujka, ciotki co widziała kiedyś krowę na łące to szkoda twojego czasu na pisanie komentarzy, chociaż każdy ma prawo się wypowiedzieć. Ale najlepiej na tematy w których ma się jakąś wiedzę. Teraz Gats fajnie że czytasz książki. Ale to co w niej jest napisane zależy od poglądów autora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
0 / 0

Nie zależy od poglądów autora, jeśli autor przedstawia na poparcie swojej tezy konkretne dane, statystykę, cytuje wydarzenia historyczne, to nie jest to jego subiektywny pogląd. To tak jakbyś przeczytał w podręczniku twierdzenie Pitagorasa i powiedział, że to przecież pogląd autora a zadanie można rozwiązać w inny sposób. Mi tylko chodziło o to, że problem ma znacznie głębsze podłoże i książka Ziemkiewicza to ciekawie tłumaczy. Ale niektórzy dalej mają myślenie 0:1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qeewq
+1 / 1

dlaczego tylko "masówką" ma się polepszać czyt. górnikom, kolejarzom, rolnikom, pielęgniarkom, nauczycielom...
bo ? bo jest ich masa ok niech strajkują ale jak podwyżki to dla wszystkich nie tylko dla nich co zrobi taki człek na budowie nie zastrajkuje ... a im wolno bo te strajki i tak będą wyrównane z kieszeni najbiedniejszych :)
bo podatki pójdą w górę PO podniesie VAT i i tak wyjdą na swoim...
a w górnictwie to jest tak żeby górnik mógł dostać kilof do ręki to pierwsza pod firma kupuje go za 20 zł, a do kopalni trafia już za 200 zł :) i tak z wszystkimi maszynami itp to później jest syf z węglem itp. ale i tak kowalski za to zapłaci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hail5
0 / 2

Dlatego, że są to zawody za którego ytrzymanie odpowiedzialny jest RZĄD. i jeżeli działa to w sposób taki, że nie działa w ogóle to nie jest to wina górników a RZĄDU.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
0 / 0

Taaaa, bo rolnik oczywiście ma stały etat, nieobecność mu nie zaszkodzi... Nie mówiąc że rolnicy mają nie tylko pola, ale i zwierzęta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hannah666
-1 / 5

górnicy i rolnicy to święte krowy, a ja pracuje w magazynie w bardzo ciężkich warunkach i nikt się mną nie przejmuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gugusiamo
+1 / 1

Ja się przejmuje! Lepiej Ci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PowerKick
+2 / 4

górnicy też nie dostają wypłat za strajk a autorowi życzę aby zdechł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gugusiamo
0 / 0

Powiedział ten, dla którego liczy się "prawda i tylko prawda"... Ale niech dostanie dobrybtemat, już przerobi po swojemu.... Czego wy żądacie, was trzeba tępić!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~200adm
+1 / 1

walcza o to co jeszcze nie zostalo sprzedane a wy takie glupoty na główną dajecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ela1987
+1 / 1

Trzeba mieć jaja żeby strajkować!!! A nie płakać w poduchę jak to mamy źle w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sadzio132
0 / 2

Co, boli dupa, że ktoś potrafi zawalczyć o swoje zamiast siedzieć i narzekać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesiek135
0 / 2

Zgadzam się ze górnicy przeginają ale co do rolników to jestem w pełni za nimi bo oni zarabiają tyle ile sami zrobią i jeżeli im dziki wejdą w szkode to same straty, A górnik przynosi same straty ale co miesiąc pensje dostaje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+3 / 3

Dotrze do waszych durnych korwinistycznych pał, że problemem tutaj są nie górnicy/rolnicy, ale dużo grubsze i dużo bardziej upasione pasożyty w garniturkach z partyjnego nadania? To oni drenują państwowe zakłady i przeżerają cały profit, przemieniając go w debet. Zżeranie pieniędzy podatników wam nie przeszkadza, gdy dokonuje go ktoś dobrze ubrany i jeżdżący luksusowym autem? Żałosna bando tresowanych lemingów, raz w życiu użyjcie swoich własnych pieprzonych mózgów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bartek298
+1 / 1

Nie denerwuj się. Coś mi się ostatnio zdaje że propaganda zatoczyła swoje kręgi też na forach demotywatorów i innych memów. Dużo negatywnych opinii pojawia się z kont nie istniejących w serwisie. Przecież to oczywiste że wina leży po stronie rządu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wnerwiona
0 / 2

bardzo trafne zdjecie...mi jak za malo zarobie w pracy państwo nie dołoży ani grosza...weźcie się ludzie do roboty, a nie liczycie na łatwe pieniądze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polas16
0 / 0

aż mnie krew zalewa! Drodzy fotografowie spokojnie - Górnicy za wasze nie strajkują! Oni walczą tylko o swoje pieniądze i nikomu tym strajkiem z talerza nie zabiorą!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~laleczkowo
+1 / 1

A ja chciałabym jedynie, żeby rząd z naszych podatków nie ratował kopalni, która przez strajki zaczyna generować straszne straty. Dlaczego my później wszyscy razem będziemy musieli składać się na to, by Górnicy nadal dostawali swoje ogromne pensje i za ten ich urlop który sami sobie teraz ogłosili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar trylovia
+1 / 1

TY **** (szkoda klawiatury na Ciebie) powiedz to w oczy żonom górników którzy strajkują i są jedynymi żywicielami rodziny to poczujesz na własnej skórze czy dostają płacone za każdy dzień strajku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rolniczek2
0 / 0

Autorze demota i wszyscy ci którym coś nie pasje jak wam nie pasi bycie przedsiębiorcą czy zwykłym pracownikiem to kupcie sobie pole-maszyny i zap..rdalajcie w polu jako rolnik skoro uważacie że mają lepiej...
mają prawo protestować to z niego korzystają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~laleczkowo
-1 / 3

To niech żony też idą do pracy!! A co one są jakieś inne. My normalni ludzie pracujemy i się nie skarżymy, nie sramy do swego gniazda. Czasem w rodzinie 2 osoby nie są w stanie zarobić tyle co nie jeden leser z kopalni. Miałam chłopaka który był górnikiem i je****y leser całą dniówkę w kopalni przesypiał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jan_Kochanowski
+1 / 1

"Wsi spokojna, wsi wesoła!
Który głos twej chwale zdoła?
Kto twe wczasy, kto pożytki
Może wspomnieć zaraz wszytki?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M muzyk22
+2 / 2

Ludzie ludzie My rolnicy , górnicy protestujemy bo walczymy o swoje o godne życie , a wy na rząd narzekać ale nic nie potraficie zrobić tylko dalej pozwalać żeby rząd rżnął was od tyłu i się na was prostytuował .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+3 / 3

ROLNIK DARMOZJADEM!? No żesz kur*a mać! Gdyby nie rolnicy, to wszystkie mieszczuchy nie miałyby co do ust włożyć! W biurze pracuje się przez 8h, a rolnik pracuje cały dzień i nie może od tak wziąć sobie urlopu. Rolnik darmozjad, no nie wytrzymam!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JeffreyDuke
+4 / 4

Hahhahahahahahahahahahah ten co to wstawił nigdy nie pracował w gospodarstwie! Wiem jak jest, wstajesz o 5, wiadomo, śniadanie, o 6 do obory bo trzeba doić krowy. Wracasz o 7:30, nawet nie widzisz swoich dzieci rano. Później przez cały dzień trzeba jednak być w tej oborze żeby dopilnować czy zwierzęta mają wodę lub stały dostęp do paszy. Wiadomo, na obiad trzeba przyjść, po obiedzie znowu do pracy, w zimę jest mniej pracy, ale za to trzeba już o 16:30 iść doić krowy bo jest jeszcze dość widno. Dwie godziny dojenia, bo jeszcze jak wiadomo trzeba przygotować paszę na noc i rano. Po obrządku przychodzisz zmęczony po całym dniu, myjesz, jesz kolację, jak ma się jeszcze siły to coś tam obejrzeć i spać, i tak codziennie, przez cały tydzień, nie ma wolnego tak jak Ci co pracują w biurach ze weekend wolny, no niestety, W okresie wiosny, lata, jesieni trzeba przygotować pola, zebrać plony i przygotować zapasy na zimę, więc całe dnie w ciągniku, a większość ludzi takich typowych z miasta nie wie nawet o tym że starym ciągnikiem ciężko jest pracować tak w polu, mniejsza wygoda, nie ma klimatyzacji tak jak w waszych Mercedesach...praca podczas żniw w skwarze słońca i kurzu. A tak po za tym to czemu Ci za biurkiem mają siedzieć w wygodnych fotelach i klimatyzowanych pomieszczeniach a rolnik nie może w swoim "biurze" tak samo posiedzieć, w wygodnym, pneumatycznym fotelu i z klimatyzacją...A jak wiadomo, za wygodę trzeba zapłacić, to nie wina rolnika że ciągniki kosztują 450 tysięcy złoty, dlatego muszą brać kredyty, maszyny nie są wieczne, wszystko zawsze się zużywa i trzeba konserwować lub po kilku latach ciężkiej pracy wymienić. Podsumowując, niech ten który nie przeżył rolnictwa niech się nie odzywa i siedzi cicho w swoich klimatyzowanych gabinetach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~laleczkowo
0 / 2

Proponuję zorganizować strajk wszystkich "nie-górników" przeciwko pokrywaniu strat wynikłych strajkiem w JSW przez Rząd czyli z naszych podatków. Niech sami sobie odpracują już na dzień dzisiejszy 200 mln strat, które sami spowodowali. Dlaczego ma to być pokrywane z naszych podatków? Niech poszukają sobie nowych rynków zbytu, skoro już dzisiaj kontrahenci JSW zrywają umowy przez przestuj kopalń i sprowadzają węgiel z Australii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wolna_polskaaaa
+2 / 2

jeżeli mówicie ze rolnicy to darmozjady i co wynika z tego zdjęcia nieroby to zapraszam jak znajdziecie czas (bo jesteście tacy zapracowani) to zapraszam do przejażdżki na wieś i wstąpienia do jakiegoś średniej wielkość gospodarstwa w celu potowarzyszenia gospodarzowi w codziennych pracach w gospodarstwie. Zobaczysz czy ciężka fizyczna praca od świtu do nocy, w kurzu i zapyleniu (szczególnie w upale) ci się spodoba. Ciągłą obserwacje pogody która w jednej chwili może zniszczyć dorobek cało rocznej pracy na roli. Rolnik w takiej sytuacji zostaje bez środków do życia nie wspominając o środkach na następne zasiewy . To samo tyczy się "bezpańskiej" zwierzyny leśnej którą nocami trzeba odstraszać od pól uprawnych aby niezniszczały wypracowanego plonu. Jak już nie będzie polskiego rolnictwa to w tedy zachodnie spółki i przedsiębiorstwa rolne uświadomią nas na jaki to produkty spożywcza będzie stać normalnych polaków jak ja ze wsi a ty z miasta. Maszyny które tak usilnie wolne media pokazują, nie są naszymi nie potrzebnymi zachcianki lecz służą do produkcji rolnej. Tym ludziom chodzi podział społeczeństwa! W gospodarstwach młodzi rolnicy zaczają efektywnie pomagać między 12-14 rokiem życia i pracują tam aż do 67 roku życia. Jaki to mam przywileje ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wolna_polskaaaa
+2 / 2

za ponad 50 lat pracy w gospodarstwie niecałe 900zł emerytury to są te przywileje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Builders
+1 / 1

Prawda jest taka że my szarzy pracownicy potrafimy żalić się tylko w internecie, a zawiść wobec tych którzy wyszli przed szereg mamy we krwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~andrzejz00
0 / 0

ludzie ten komentarz jest smieszny co do rolników ,kto im da gwarantowane pensje trzynastki i tym podobne ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karol9991
+1 / 1

"Ludzie którzy najmniej wiedzą, mówią najwięcej" Popracuj jako górnik bądź rolnik i dopiero zacznij się wypowiadać. Tak zasuwasz w pracy i zarabiasz na chleb? Siedząc przed komputerem i wypisując rzeczy, o których nie masz pojęcia? Darmozjady uprawiający żywność dla społeczeństwa, nie dostający pensji liczący na urodzaj i dobre ceny lub ludzie pracujący w ciężkich warunkach setki metrów pod ziemią. Musisz siedzieć przerażony w pokoiku przed komputerem prawda? Jak te "darmozjady" mogą czegokolwiek rządąć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lucjan84
+1 / 1

Gościu chce zabłysnąć w internecie.... widocznie jest marnym amatorem....
Zamiast się czepiać ludzi że walczą o swoje to czepcie się rządu i związanych z nim przekrętów, prostactw za które polska musi się wstydzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Na_Wsi_od_Urodzenia
+2 / 2

Co Wy możecie wiedzieć o pracy na wsi?... żałośni jesteście

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Czarnajagódka
+3 / 3

Ci ludzie (górnicy i rolnicy) nie boją się wyjść na przeciw rządowi! Walczą o swoje. To naprawdę cieżkie zawody, a pieniądze marne... Owszem, wielu ludzi dobija fakt, ze rolnicy narzekają, a na protesty przyjeżdzają wielkimi, nowiutkimi ciągnikami... Ale nie zmienia to faktu,że dochody z rolnictwa są bardzo małe. A górnicy? Cóz.. mają cieżko - przecież narażają swoje zycie ,tylko po to, by w tyłki było nam ciepło...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hail5
0 / 2

zapomniałaś dodać, że 90 % tych nowiutkich ciągników jest zaciągniętych na kredyt...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hail5
+1 / 1

Co ta propaganda mająca na celu skłócać społeczeństwo i wywoływać niechęć do innych grup społecznych robi na głównej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SharonShepard
+2 / 2

No ten z aparacikiem to się urabia po łokcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Also123
+1 / 1

Weź się człowieku k...a w głowę jeb..i jestem rolnikiem i myślisz że rolnicy co tam strajkują to chcą tam stać myślisz że kto ich zwierzęta oprząta albo żona albo jakiś syn albo ojciec dziadek bo wiekszości nie stać na zatrudnienie pracownika, myślisz ze co rolnikowi to wszystko samo rośnie i kasa wpada do kieszeni bo dostajemy dopłaty po to bo sro?? powiem ci jakie są fakty na moim przykładzie za świnie dostałem w roku 2014 82tyś zł z czego 80tyś to były koszta żeby je tylko wyprodukować byki dostałem 25tyś z czego 15tyś to koszta na wyprodukowanie a i jeszcze dostałem 25 tyś dopłat co rocznych od unii europejskiej to podliczając zysk mamy 2tyś + 10tyś+ 25 tyś to daje nam 37 tyś. taki mam zysk jupii duzo kasy większość może zapomnieć :P ale za sam kredyt płace 55tyś rocznie dolicz jeszcze że muszę kupić nawozy 10 tyś paliwo 5 tyś i cielaki bo na drzewie nie rosna i musze kupic je żeby je mieć na byki 10 sztuk po 1000 zł 10 tyś co daje mi 80 tyś które musze mieć na standardowe rzeczy a mam tylko 37 wiec mi brakuje 43 tyś, i dodam że przez obniżkę cen na samych świniach straciłem 40 tyś i tak jest od dwóch lat prawie a tyle kasy nie da sie stale dokładać wiec dla wszystkich nobów z miasta nie gadajcie głupot jesli sie nie znacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~all_rosenthall
+1 / 1

Autor demotywatora powinien porozmawiać z kimś dorosłym któremu tv,pejsbuk i inne twory cywilizacyjne nie wypaliły do końca mózgu.Najlepiej dopuścić do upadłości,nierentowności produkcji,sprzedać w ręce obcego kapitału a potem płakać Będziemy Polakami w Polsce ,ale tak naprawdę nie u siebie nie mając żadnej gałęzi gospodarki ,będąc skazani na .monopol obcego kapitału .Sprzedać ziemie ,lasy następnie z czasem skorumpować "polskie "władze aby pozwoliły na zabór ziem a po latach wnuk się zapyta ..dziadku KU..WA czy byliście ślepi jak was rozkradają kawałek po kawałku? Jesteśmy pod zaborem ,okupacja?? nie ,przecież sami na to pozwolili ( śmy )I na koniec jako puenta....ile jest rocznie wypadków śmiertelnych u ww grup społecznych na democie i jak wygląda Pan fotograf mając 70 lat a jak górnik,rolnik....czy tego typu wpisy są przez kogoś sponsorowane?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Baronessa
+1 / 1

PIERDO*ENIE !!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wdupie
+1 / 1

Reszta to ci.ty co aby chapać przez monitor potrafią!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~michałasdgfdg
0 / 0

no sorry, ale to chyba praca niezbyt porównywalna. fotografowie mało komu są potrzebni i nie oszukujmy się tutaj...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~agdybytak44
0 / 0

Może strajkują dlatego że praca ciężka a zarobki nie bardzo motywujące... Ale każdy by chciał mieć ciepło i mieć co jeść prawda? Za darmo najlepiej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DW556
0 / 0

Dobrze, ale jak rolnictwo w Polsce upadnie, ceny mięsa z zagranicy wzrosną (podaż mniejsza ceny w górę) to będziemy wpier*lać zdjęcia, albo nieochrzczone dzieci fotografów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dfgdfg34234
+2 / 2

Panie i panowie mamy osobe ogłupioną przez media

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~marcin000117
+3 / 3

Ponieważ górnicy i rolnicy mają jaja a reszta nie:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GeneralBatton
0 / 0

Gdzie ten typ ma drugą ręke

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~stanmy_przeciw_wladzy
+1 / 1

Rzygać się chce, w jednym demotywatorze pewnie piszesz że władza do dupy, że nas okradają a w kolejnym że do roboty się mają wziąć, więc co mamy siedzieć z założonymi rękami? Trzeba walczyć o swoje, słyszałeś po ile jabłka chociażby sprzedawali? Coraz taniej kupują od rolników a dla konsumenta jakoś cena się nie zmniejsza! Dzięki naszym "politykom" bogaci stają się bogaci, a tzw klasa średnia wymiera, pozostaje klepać biedę lub wyjechać. Wszyscy zaczynają strajkować więc może w końcu uda się całkowicie zmienić ten złodziejski rząd który gówno robi, a żeby nie było totalnie przej**ane sprzedaje co polskie: lasy, firmy....
Co chwile pokazują się demoty że rząd trzeba całkowicie wymienić - zgadzam się z tym w 100%, tylko w ten sposób można uleczyć polską gospodarkę - trzeba odstawić darmozjadów od koryta!!!
*nie jestem rolnikiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kormorany
+1 / 1

A kwotę zdjęciową masz? Jak zrobisz za dużo zdjęć to płacisz karę?
A masz kolegów fotografów we Francji, którzy biorą dotację do każdego zdjęcia i mogą je puszczać za bezcen?
To zacznij myśleć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~janaa
+1 / 1

Wszyscy dla wszystkich

Murarz domy buduje,
Krawiec szyje ubrania,
Ale gdzieżby co uszył,
Gdyby nie miał mieszkania?

A i murarz by przecie
Na robotę nie ruszył,
Gdyby krawiec mu spodni
I fartucha nie uszył.

Piekarz musi mieć buty,
Więc do szewca iść trzeba,
No, a gdyby nie piekarz,
Toby szewc nie miał chleba.

Tak dla wspólnej korzyści
I dla dobra wspólnego
Wszyscy muszą pracować,
Mój maleńki kolego. J.Tuwim

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przeminek3
0 / 0

Waszymi fotografiami się nie najemy, ani nie ogrzejemy w zimę.. nie mówiąc już o zrobieni z tego prądu. To wy jesteście darmozjadami.
P.S nikt wam nie broni iść pracować na kopalnie, ani uprawiać pola czy hodować zwierząt, wiec skoro tak zazdrościcie i zal wam dupy ściska to IDZIE tam i róbcie. Może wtedy zrozumiecie po co te strajki.
Rolnicy - zapnijcie do tych ciągników pługi, najlepiej takie 9-cio skibowe i ZAORAĆ tą warszawe!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 22:34

P Pitgen
0 / 0

Piszesz: Mi "fotograf" nie potrzebny(i tu zamiast fotograf można po przecinku wpisać pewnie jeszcze może nawet ponad sto zawodów) a pomyślałeś że taki "fotograf" też płaci podatki z których TY masz kiepskie bo kiepskie ale wiele państwowych rzeczy , też kupuje te same rzeczy co ty więc zmniejsza ich cenę "DLA CIEBIE" lub chociaż powoduje że w ogóle możesz je kupić (Nie znikają z rynku), jak zniknie 1 "fotograf" -pół biedy- jak znikną wszyscy „fotografowie” to jak myślisz na kim rząd sobie odbije braki w kasie (bo nie dość że nie będą płacili podatku to jeszcze pójdą na zasiłek)("..."-ten demot nie jest tylko o fotografach ale o wszystkich poza lekarzami,górnikami,rolnikami[te trzy grupy nie potrafią zadbać o własne 4 litery inaczej niż strajkiem])

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G groshu
+1 / 1

Do autora tego demota: Bez obrazy ale jesteś idiotą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olasufa
+3 / 3

Ludzie którzy nie mieli nic wspólnego z tymi zawodami mają najwięcej do powiedzenia... Te przywileje i dodatki nie należą się górnikom bo tak. Bo są górnikami. To jeden z najniebezpieczniejszych zawodów. Dodatkowo nie wiem ile osób zaciekawiło jak wygląda praca w kopalni... Jak wszędzie zdarza się, że na najważniejszych stanowiskach są idioci, którzy mają za nic zdrowie i życie innych. Praca przy zbyt wysokim stężeniu metanu to sytuacja dość często spotykana. Ludzie zjeżdżają do kopalni z pełną świadomością że mogą z niej nie wyjechać... Dlaczego? Bo ktoś musi... Niech ci wszyscy którzy mają problem z tym co dostają górnicy zmienią branżę. Chyba nikt im nie broni zatrudnić się w kopalni. Wtedy zobaczą ile racji mieli nazywając górników darmozjadami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Benitka_86
+2 / 2

Dzięki rolnikom codziennie jesz chleb, pomyśl o tym to jak będziesz kupował swoje ulubione bułeczki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MYślący_rolnik
+3 / 3

Gdyby nie protesty rolników płacił byś 200 % więcej,. Gdyby nie protesty górników płaciłbyś za energię 100 % więcej . A jak tak zazdrościsz to wio do kopalni nierobie !!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bronek11111111
-1 / 1

Ty fotograf weź se pojedź pod ziemię i zapieprzaj przez parę godzin, zaraz ci rozum wróci. Pstryknij se tone węgla zamiast kilku zdjęć to zobaczysz róznicę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem