Ciekawe, czy gdyby twój syn zgwałcił kobietę, to też byś się powiesił? ;) Pewnie nie, bo masz tak spaczony system wartości, że bycie gejem jest dla ciebie gorsze niż skrzywdzenie kogoś.
Boże, jak czytam komentarze niektórych hejterów to aż szkoda, że sami się nie powiesili. 1. O sprawach łóżkowych się nie gada... szczyl robi wstyd tak czy siak. Co robi wkładać sobie w d... to jego sprawa. 2. Trudno wyobrazić sobie większy smutek niż utratę syna... a tym bardziej gdy dowiemy się, że syn jest bardziej kobieto-podobnym tworem, niżeli facetem. Można to porównać do swoistego kalectwa. 3. Geje mają tyle samo praw co hetero. Różnica jest taka, że hetero nie lansują się tym i nie domagają się jakichś wyimaginowanych przywilejów. Jak ktoś sądzi inaczej... musi być zwyczajnie pustakiem przeżartym komerchą bo "tolerancja przede wszystkim" i TVN tak mówi :P ehh... kraj pełen debili. Byście rząd obalili czy coś :P
Skoro podjął decyzję o swoich upodobaniach seksualnych, powinien podjąć decyzję o rozpoczęciu pracy....czyli chciałeś być dorosłym, to zachowuj się jak dorosły.
Nie zamierzam się z nikim sprzeczać czy homoseksualizm jest chorobą, czy nie jest, ale decyzja o upodobaniach seksualnych? Ty taką podjąłeś? Stwierdziłeś pewnego dnia, że Twój penis będzie reagował na kobitki, a nie na facetów?
Może i to jest wrodzone ale jedna sprawa. Po co się tym chwalił na facebooku? Gdybym ja tak miał to bym siedział cicho i się nie zbliżał do żadnej płci
Homoseksualizm jest powodowany przez zmiany w budowie mózgu podczas życia prenatalnego. Chodzi o różnice w budowie trzeciego jądra śródmiąższowego przedniej okolicy podwzgórza. Po za tym z badań wynika, że im większe pokrewieństwo tym większa szansa na homoseksualizm.
Chu;owym człowiekiem jest ten który odrzuca swoje dziecko z takiego powodu.
Poza tym osoby homoseksualne rodzą się w rodzinie gdzie mają oschłych i agresywnych rodziców.
To w rzeczywistości może być naturalny mechanizm pozbycia się negatywnych genów rodzica ze środowiska człowieka.
Jeżeli źle traktujesz swoje dziecko to jest duże prawdopodobieństwo jak nie w tym pokoleniu to na następnym się odbije i jeżeli dzieci przejmą podobny sposób traktowania dzieci to zwiększa takie prawdopodobieństwo. A odrzucenie swojego dziecka z takiego powodu potwierdza to jakim gównem jest.
Dla katolickiej rodziny taki syn to rzeczywiście tragedia, szczególnie jeśli on nie chce się leczyć. Ojciec wyraził to może trochę zbyt ostro, ale w sumie miał racje.
Do Jagababaga. Zobacz w jakich okolicznościach wykreślono Homoseksualizm z listy chorob psychicznych w 1970 (Nie pamiętam dokładnie) i potem się wypowiadaj bo swoją ignorancje i ciemniactwo pokazałaś tutaj jedynie ty .
Pomachać penisem wiedząc, że potencjalne dziecko może być homoseksualistą, gdyż jest to kwestia przypadku, a potem go przeklinać za to, że przez owe "machanie" nim jest. No, no - ohydny natalizm i zgnilizna mentalna pełną parą. Za taką krótkowzroczność życzę oczywiście tej amebie raka mózgu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
24 marca 2015 o 9:24
Piszecie jak potłuczeni. Nigdy nie rozumiałem co was obchodzi co robi druga osoba i z kim w łóżku. Tak naprawdę gej to tylko związek faceta z facetem na płaszczyźnie uczuciowej i jest to prywatna sprawa KAŻDEGO. Dodatkowo taka osoba normalnie płaci podatki jak każdy, chodzi do szkoły, rozmawia z ludźmi, pracuje, kupuje produkty. Ciągle patrzycie przez pryzmat geja w piórkach który jest pokazywany w mediach. Jeżeli taki detal powoduje, że jesteście wstanie porzucić świetnego znajomego bądź przyjaciela a nie daj boże syna bądź córkę to sami na żadnego z nich zasługujecie i sami powinniście zostać potraktowani jak nie jeden z nich.
Bawi mnie dodatkowo stwierdzenie, że dupa jest do jednego i używanie tego jako naczelnego argumentu. Idąc tym tropem usta też są do przyjmowania wody bądź pokarmu, a nie do robienia loda ;-)
To, że ktoś idzie z kimś za rękę, przytuli czy pocałuje nie znaczy, że manifestuje. Dla mnie manifestacją mogę nazwać również obściskiwanie się (jeżeli można tak nazwać prawie rżnięcie się na ławce, bądź połykanie swoich twarzy), czy chodzenie za rękę u par heteroseksualnych. Macie strasznie ograniczenie myślenie, tak jakby biła od was zazdrość, że oni mogą, a ja nie. Na paradach jest niewielkie grono ludzi homoseksualnych dodatkowo które jest tylko przebrane, a patrzycie jakby każdy gej tak wyglądał. Wszystko do jednego wora wrzucacie. Wstyd.
Ilu widziałeś do tej pory na ulicach, ale nie na paradach, tylko w zwykłe dni, par homo, które manifestowały swoją seksualność? Bo ja przez trzy lata, kiedy prawie codziennie bywam w Krakowie, widziałem jedną parę dziewczyn, które szły za ręce. Więc nie gadajcie mi o tym, że wszędzie ich widać i manifestują, bo z tego co wiem, to nawet w ogarniętej w tym temacie Wawie się kryją z uczuciami publicznie.
nie dziwię się ojcu - na jego miejscu już bym kminił gdzie zwłoki tego co kiedyś było synem zakopać - jedna z największych tragedii jakie mogą się przytrafić rodzicowi... nie no są większe ale to chyba trzyma się w ścisłej piątce - masakra - współczuje z całego serca rodzicom
Te komentarze, że homoseksualizm to choroba aż tak bardzo mnie nie szokują, bo domyślam się, że istnieje sporo ćwierćinteligentów. Natomiast twój komentarz jest dla mnie prawdziwym zaskoczeniem, gdyż nie przypuszczałem iż może istnieć coś o takich poglądach jak twoje.
Dla każdego mężczyzny syn który okazuję się być gejem, jest porażką i ciosem. Tak jest zbudowany świat od tysiącleci że syn, przedłuża nazwisko, ma obowiązek stworzyć normalną rodzinę i mieć dzieci. A ta homo-propaganda jest żałosna. To niby facet ma skakać z radości że syn jest gejem? i wspierać go jak mu będzie krwawiło dupsko? a myślicie że nie jest to poniżające? np przed rodziną lub znajomymi, którzy mają normalne dzieci. Nazywajcie mnie homofobem, ale tak to wygląda.
Nie, nie skakać z radości, bo wiadomo że jest to trudna wiadomość do przyjęcia, ale na pewno nie myśleć o wydziedziczaniu, zrywaniu kontaktów i czuciu wstydu, bo to przesada. Należy dać sobie czas i się z tym oswoić. Gdyby rodzice się dowiadywali o orientacji dziecka przy urodzeniu, to myślisz, że tak samo by reagowali? Wtedy dawaliby sobie czas na pogodzenie się z tym, a nie odstawiali cyrki, kiedy mogą dziecko z domu wyrzucić, bo jest samodzielne.
w swoim domu może robic sobie co chce, lubi facetów to jego sprawa ale po jaka cholere sie z tym obnosi. chcą miec spokój to niech zbiorą się wszyscy razem (homoseksualiści) na wyspie i zobaczymy czy taki układ będzie tolerowała natura:P
Tak?Natura toleruje robotnice pszczół? Wypad wszystkie na 'bezpszczelą' wyspę. Zobaczymy czy przeżyją bez królowej i trutni. (nie wpadłeś na pomysł, że czasami do przetrwania gatunku mogą przydać się jednostki nie rozmnażające się?)
@Max_Rockatansky Pytanie. Czy brak atrakcyjności dla Ciebie pewnej osoby wyklucza uprawianie seksu z tą osobą? Być może ogranicza przyjemność, ale czynność jest możliwa.
"Stay away" tyczyło się wcześniejszej wypowiedzi. Ojceic chciał poprawić bo "away" powinno być między stay i evil. Nauczcie się czytać i tłumaczyć.
A że chce mu się rzygać to nie dziwne. Mi też się chce.
Na koniec Tata napisał że syn pier*oli, czyli robi to co lubi. Stwierdził fakt.
Czy naprawdę żyjemy w takim ciemnogrodzie? Co was to obchodzi jakiej ktoś jest orientacji seksualnej? To co zrobił ojciec jest poniżej wszelkiej krytyki. Chłopak zapewne powiedział to rodzicom w wierze że go zrozumieją i wesprą a ten go miesza z błotem. Że się tak wyrażę, ludzie, bądźcie po prostu ludzcy. Czy to że ktoś jest gejem/lesbijką sprawia że jest gorszy? Na pewno taka osoba jest inna, ale co w tym złego? Nie ważne czy ktoś jest gejem, lesbijką czy hetero. Nie ważne czy ktoś jest biały, czarny, żółty czy nawet gdyby był jakiś zielony. Nie ważne w co kto wierzy. Ważne żeby ta osoba była dobra i tyle
Ja z tych wiadomości wyczytałam, że ojca najbardziej martwi to, jak jego otoczenie zareaguje na to, że jego syn jest gejem. Poświęcił temu zagadnieniu bardzo dużo uwagi. Już abstrahując od osobistych poglądów, trzeba przyznać, że ta dulszczyzna jest przerażająca.
HA! Chciałem poczytać jakąś turbo-gówno-burze i nie zawiodłem się na tym democie. A co do ww demota, pewnie gdyby ojciec nie napisał o tym nikt by sie nie dowiedział więc nie byłoby problemu no chyba że synek publikował jakim to pedałem nie jest wtedy i syn i ojciec j*bniety :D
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 marca 2015 o 16:47
Jak to czytam to szok! Mój przyjaciel przez takie właśnie głupie teksty i komentarze przez większość życia bał się przyznać, że jest gejem bo myślał, że go odrzucimy...a niby dlaczego? Uważacie, ze homoseksualiści są gorszymi ludźmi? Więcej powściągliwości w takich osądach, a jeżeli potrafilibyście kolokwialnie mówiąc "wypiąć się" na swojego przyjaciela/dziecko/członka rodziny tylko dlatego że jest homoseksualistą, pomimo, że niczym innym Wam nie zawinił to sorry ale czas się głęboko zastanowić nad swoim człowieczeństwem i jakimiś większymi uczuciami a nie iść ślepo drogą nienawiści.
Co bys zrobił jakby sie okazało, że Twój ojciec jest gejem i całe zycie miał romans z rożnymi facetami,a Twoja matka i Ty to tylko przykrywka?
Albo jakby rzucił Twoją matkę dla jakiegos faceta? Bo stwierdziłby, że teraz nie wstydzi się do tego przyznać?
Chyba za mało obrywał. Gdyby go częściej i mocniej lali to by takich głupich pomysłów nie miał. Do roboty zagonić młodych bo im sie z nadmiaru wolnego czasu w głowach miesza. Mi się w dzieciństwie sporo razy obrywało i teraz wiem co to szacunek do rodziców i przez to wiem co jest dobre, a co złe. Może i wyrosłem na człowieka o konserwatywnych poglądach ale jestem z tego dumny.
Bycie gejem, jak bycie, ale faktycznie po co zrobił z tego sprawę publiczną na portalu społecznościowym ? Powinien być trochę bardziej odpowiedzialny i chociaż nie narażać rodziny na kpiny. To nie ich wina, że jest homo, ale to im prostackie sąsiedztwo/znajomi będą wytykać syna. Oczywiście to wina prostaków, ale po co dawać im powód i robić zamieszanie ?
Największe religie na świecie takie jak:
Buddyzm, Katolicyzm, Hinduizm, Islam i Judaizm zgodnie twierdzą że homoseksualizm jest niewłaściwym zachowaniem seksualnym (grzechem).
W Iranie, Arabii Saudyjskiej, Mauretanii, Sudanie i Jemenie za takie zachowanie grozi kara śmierci.
Dziecko powinno być wychowane przez tatę i mamę bo od nich się uczy najwięcej, od taty przejmuje cechy męskie, a od matki cechy kobiece (dziecko uczy się przez obserwację). Każdy syn chce być lepszy od swojego ojca i to naturalna kolej rzeczy.
Problem zaczyna się gdy tę symetrię zakrzywimy np. brak jednego z rodziców, lub problemy w rodzinie z alkoholem, ciągłe kłótnie itd.
Mężczyzna i kobieta mają inną hierarchię wartości i dzięki swojej różności dopełniają się.
Aby silnik w motorze działał potrzebny jest tłok i cylinder, jak będą dwa cylindry a nie będzie tłoka, lub tylko dwa tłoki to nigdzie nie zajedziemy jedynym wyjściem jest dorobienie pedałów i popedałowania sobie a każdy wie że na sprawnym silniku można zajechać dalej niż pedałując.
Twoje wywody o religiach są bezcelowe. Kiedyś wszyscy uważali, że ziemia jest płaska, czy to oznaczało, że jest, nie. Wraz z nowymi informacjami dowiedzieliśmy się, że jest okrągła. Tak jak kiedyś wszystko co inne uważano za złe tak teraz dowiedzieliśmy się o tym wystarczająco by stwierdzić, że jest niegroźne. Tak jak homoseksualizm. Oczywiście zgadzam się, że najzdrowszym modelem rodziny jest tata+mama, jednak powiedz mi co lepsze dom dziecka czy tata+tata/mama+mama według mnie odpowiedź jest prosta.
MajKel09 i tak lepszy jest dom dziecka niż homo rodzice. To dziecko będzie miało w życiu przesrane. Homo związki nigdy nie powinny być tolerowane. Kara śmieci jest w tej sytuacji wskazana.
MajKel09 To co ty piszesz jest półprawdą bo owszem uważano że ziemia jest płaska, ale w żadnej księdze proroka nie jest to napisane, ani w biblii, ani w koranie czy w wielkich księgach innych dużych religii. Był to po prostu domysł. A o homoseksualizmie jest napisane w wielu miejscach. W Biblii jest mowa o tym np. w Księga Rodzaju, rozdz. 19,1-29 / Księga Kapłańska (18,22 i 20,13) / List do Rzymian (1,26-27) A Koran wypowiada się co do czynów homoseksualnych w surze al-Araf (Wzniesione krawędzie) (7,79) i np. w surze asz-Szuara (Poeci) (26,166). Znajdź mi fragment biblii w którym napisano że ziemia jest płaska. Sly9106 Ja nie podaję wzorów tylko fakty.
Gorsze niż Śmierć może nie ale rzygał bym na pewno , to nie jest fajne jak się okazuje , że twój syn/córka ma chorobę psychiczna zwana Homoseksualizmem i zanim durnie zaczniecie mówić , że to już nie jest chorobą durnie już wam daje argument chodz wiem , że wy pedały tylko frazesami umiecie rzucać a argumentów brak ale co mi tam .
hyba najważniejszą informacją jest fakt, że homoseksualizm usunięto ze spisu chorób w wyniku głosowania. Naukowcy nie otrzymali rzetelnego raportu podsumowującego badania nad homoseksualizmem. Zamiast tego spotkania naukowców, członków APA były przerywane przez grupy aktywistów gejowskich rzucających emocjonalne oskarżenia – porównujących psychiatrów z nazistami i zarzucających im prześladowania. 1973 roku .
Dla mnie bardziej żenujące i słabe jest to co młody zrobił swojemu ojcu. Faktycznie go ośmieszył. Takiego gówniarza bym wywalił z domu. Niech zarabia sobie jako prostytutka.
P.s. Mój przyjaciel jest gejem (ja jestem hetero) więc nie jestem uprzedzony.
Można lubić gejów, ale jeżeli mój obecnie 3-letni syn powie mi kiedyś, że jest gejem to pojadę do domu rodzinnego i powieszę się za garażem.
No i dobrze ;)
Mniej chamskich jednostek, tym lepiej.
po co czekać - zrób to już dziś :) !
Ciekawe, czy gdyby twój syn zgwałcił kobietę, to też byś się powiesił? ;) Pewnie nie, bo masz tak spaczony system wartości, że bycie gejem jest dla ciebie gorsze niż skrzywdzenie kogoś.
Boże, jak czytam komentarze niektórych hejterów to aż szkoda, że sami się nie powiesili. 1. O sprawach łóżkowych się nie gada... szczyl robi wstyd tak czy siak. Co robi wkładać sobie w d... to jego sprawa. 2. Trudno wyobrazić sobie większy smutek niż utratę syna... a tym bardziej gdy dowiemy się, że syn jest bardziej kobieto-podobnym tworem, niżeli facetem. Można to porównać do swoistego kalectwa. 3. Geje mają tyle samo praw co hetero. Różnica jest taka, że hetero nie lansują się tym i nie domagają się jakichś wyimaginowanych przywilejów. Jak ktoś sądzi inaczej... musi być zwyczajnie pustakiem przeżartym komerchą bo "tolerancja przede wszystkim" i TVN tak mówi :P ehh... kraj pełen debili. Byście rząd obalili czy coś :P
Będę rzygać
każdy poważny i rozsądny człowiek w takiej sytuacji by się... zrzygał
"Można nie lubić gejów" - dziękuje czuje się rozgrzeszony :D
a kogo cytujesz? bo ja znalazłem tylko wersję, że można lubić...
Skoro podjął decyzję o swoich upodobaniach seksualnych, powinien podjąć decyzję o rozpoczęciu pracy....czyli chciałeś być dorosłym, to zachowuj się jak dorosły.
Decyzji o upodobaniach seksualnych się nie podejmuje, są wrodzone. Niedostateczny z biologii, materiał do powtórzenia.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 marca 2015 o 9:01
Nie zamierzam się z nikim sprzeczać czy homoseksualizm jest chorobą, czy nie jest, ale decyzja o upodobaniach seksualnych? Ty taką podjąłeś? Stwierdziłeś pewnego dnia, że Twój penis będzie reagował na kobitki, a nie na facetów?
Może i to jest wrodzone ale jedna sprawa. Po co się tym chwalił na facebooku? Gdybym ja tak miał to bym siedział cicho i się nie zbliżał do żadnej płci
Homoseksualizm jest powodowany przez zmiany w budowie mózgu podczas życia prenatalnego. Chodzi o różnice w budowie trzeciego jądra śródmiąższowego przedniej okolicy podwzgórza. Po za tym z badań wynika, że im większe pokrewieństwo tym większa szansa na homoseksualizm.
kiedy podejmowałeś decyzje o swojej orientacji? Jak długo się nad tym zastanawiałeś i jakie argumenty brałeś pod uwagę?
Chu;owym człowiekiem jest ten który odrzuca swoje dziecko z takiego powodu.
Poza tym osoby homoseksualne rodzą się w rodzinie gdzie mają oschłych i agresywnych rodziców.
To w rzeczywistości może być naturalny mechanizm pozbycia się negatywnych genów rodzica ze środowiska człowieka.
Jeżeli źle traktujesz swoje dziecko to jest duże prawdopodobieństwo jak nie w tym pokoleniu to na następnym się odbije i jeżeli dzieci przejmą podobny sposób traktowania dzieci to zwiększa takie prawdopodobieństwo. A odrzucenie swojego dziecka z takiego powodu potwierdza to jakim gównem jest.
I nie musi być dwóch wystarczy że, jeden jest taki zwykle rodzic przeciwnej płci od płci dziecka.
Dla katolickiej rodziny taki syn to rzeczywiście tragedia, szczególnie jeśli on nie chce się leczyć. Ojciec wyraził to może trochę zbyt ostro, ale w sumie miał racje.
Próbowano już "leczyć" homoseksualizm i żadna metoda dotychczas nie okazała się skuteczna. Jeśli chcesz leczyć, to wymyśl własną i ją sprawdź.
Można to uleczyć tylko we wczesnym stadium choroby.Wystarczy bardzo atrakcyjna dziewczyna i dużo sportu.A przede wszystkim izolacja.
Do Jagababaga. Zobacz w jakich okolicznościach wykreślono Homoseksualizm z listy chorob psychicznych w 1970 (Nie pamiętam dokładnie) i potem się wypowiadaj bo swoją ignorancje i ciemniactwo pokazałaś tutaj jedynie ty .
Pomachać penisem wiedząc, że potencjalne dziecko może być homoseksualistą, gdyż jest to kwestia przypadku, a potem go przeklinać za to, że przez owe "machanie" nim jest. No, no - ohydny natalizm i zgnilizna mentalna pełną parą. Za taką krótkowzroczność życzę oczywiście tej amebie raka mózgu.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 marca 2015 o 9:24
Piszecie jak potłuczeni. Nigdy nie rozumiałem co was obchodzi co robi druga osoba i z kim w łóżku. Tak naprawdę gej to tylko związek faceta z facetem na płaszczyźnie uczuciowej i jest to prywatna sprawa KAŻDEGO. Dodatkowo taka osoba normalnie płaci podatki jak każdy, chodzi do szkoły, rozmawia z ludźmi, pracuje, kupuje produkty. Ciągle patrzycie przez pryzmat geja w piórkach który jest pokazywany w mediach. Jeżeli taki detal powoduje, że jesteście wstanie porzucić świetnego znajomego bądź przyjaciela a nie daj boże syna bądź córkę to sami na żadnego z nich zasługujecie i sami powinniście zostać potraktowani jak nie jeden z nich.
Bawi mnie dodatkowo stwierdzenie, że dupa jest do jednego i używanie tego jako naczelnego argumentu. Idąc tym tropem usta też są do przyjmowania wody bądź pokarmu, a nie do robienia loda ;-)
jak była by PRYWATNA - to w domu a nie na ulicy manifestując swoją chorą odmienność
To, że ktoś idzie z kimś za rękę, przytuli czy pocałuje nie znaczy, że manifestuje. Dla mnie manifestacją mogę nazwać również obściskiwanie się (jeżeli można tak nazwać prawie rżnięcie się na ławce, bądź połykanie swoich twarzy), czy chodzenie za rękę u par heteroseksualnych. Macie strasznie ograniczenie myślenie, tak jakby biła od was zazdrość, że oni mogą, a ja nie. Na paradach jest niewielkie grono ludzi homoseksualnych dodatkowo które jest tylko przebrane, a patrzycie jakby każdy gej tak wyglądał. Wszystko do jednego wora wrzucacie. Wstyd.
Ilu widziałeś do tej pory na ulicach, ale nie na paradach, tylko w zwykłe dni, par homo, które manifestowały swoją seksualność? Bo ja przez trzy lata, kiedy prawie codziennie bywam w Krakowie, widziałem jedną parę dziewczyn, które szły za ręce. Więc nie gadajcie mi o tym, że wszędzie ich widać i manifestują, bo z tego co wiem, to nawet w ogarniętej w tym temacie Wawie się kryją z uczuciami publicznie.
Ale z facetów noszących spodnie rurki to już się nabijać wolno? Przecież noszenie rurek tez wynika z wewnętrznej potrzeby.
Koniec tej homopropagandy!
nie dziwię się ojcu - na jego miejscu już bym kminił gdzie zwłoki tego co kiedyś było synem zakopać - jedna z największych tragedii jakie mogą się przytrafić rodzicowi... nie no są większe ale to chyba trzyma się w ścisłej piątce - masakra - współczuje z całego serca rodzicom
ja współczuję twoim...
Te komentarze, że homoseksualizm to choroba aż tak bardzo mnie nie szokują, bo domyślam się, że istnieje sporo ćwierćinteligentów. Natomiast twój komentarz jest dla mnie prawdziwym zaskoczeniem, gdyż nie przypuszczałem iż może istnieć coś o takich poglądach jak twoje.
Mógł powiedzieć ' będę strzelał '
Dla każdego mężczyzny syn który okazuję się być gejem, jest porażką i ciosem. Tak jest zbudowany świat od tysiącleci że syn, przedłuża nazwisko, ma obowiązek stworzyć normalną rodzinę i mieć dzieci. A ta homo-propaganda jest żałosna. To niby facet ma skakać z radości że syn jest gejem? i wspierać go jak mu będzie krwawiło dupsko? a myślicie że nie jest to poniżające? np przed rodziną lub znajomymi, którzy mają normalne dzieci. Nazywajcie mnie homofobem, ale tak to wygląda.
zgadzam sie ;p;p
Nie, nie skakać z radości, bo wiadomo że jest to trudna wiadomość do przyjęcia, ale na pewno nie myśleć o wydziedziczaniu, zrywaniu kontaktów i czuciu wstydu, bo to przesada. Należy dać sobie czas i się z tym oswoić. Gdyby rodzice się dowiadywali o orientacji dziecka przy urodzeniu, to myślisz, że tak samo by reagowali? Wtedy dawaliby sobie czas na pogodzenie się z tym, a nie odstawiali cyrki, kiedy mogą dziecko z domu wyrzucić, bo jest samodzielne.
ciekawe jak reagują na informację, że chce zostać księdzem. Tez nie przedłuży nazwiska, nie stworzy rodziny i nie będzie mieć dzieci.
w swoim domu może robic sobie co chce, lubi facetów to jego sprawa ale po jaka cholere sie z tym obnosi. chcą miec spokój to niech zbiorą się wszyscy razem (homoseksualiści) na wyspie i zobaczymy czy taki układ będzie tolerowała natura:P
Tak?Natura toleruje osoby homoseksualne?Wypad wszystkie geje i lezby na bezludną wyspę.Zobaczymy czy przeżyjecie.
Tak?Natura toleruje robotnice pszczół? Wypad wszystkie na 'bezpszczelą' wyspę. Zobaczymy czy przeżyją bez królowej i trutni. (nie wpadłeś na pomysł, że czasami do przetrwania gatunku mogą przydać się jednostki nie rozmnażające się?)
Nie jesteśmy pszczołami.Czekam na argumenty jak chcecie przeżyć.
@Max_Rockatansky Pytanie. Czy brak atrakcyjności dla Ciebie pewnej osoby wyklucza uprawianie seksu z tą osobą? Być może ogranicza przyjemność, ale czynność jest możliwa.
"Stay away" tyczyło się wcześniejszej wypowiedzi. Ojceic chciał poprawić bo "away" powinno być między stay i evil. Nauczcie się czytać i tłumaczyć.
A że chce mu się rzygać to nie dziwne. Mi też się chce.
Na koniec Tata napisał że syn pier*oli, czyli robi to co lubi. Stwierdził fakt.
Ojciec nie jest zły. Homopropaganda działa.
Ojciec ma prawo się wku*wić. Chociażby dla tego że nie doczeka się potomka i całe drzewo genealogiczne w pi*du.
Równie dobrze syn mógł zginąć w wypadku samochodowym i całe drzewo genealogiczne w pi*du. Kiepski argument.
nie no.... tez bym nie byla zadowolona gdyby moj syn okazal sie gejem... brrr... na sama mysl mnie ciarki przechodza. ;p
a autorowi tego demota życzę syna geja
Czy naprawdę żyjemy w takim ciemnogrodzie? Co was to obchodzi jakiej ktoś jest orientacji seksualnej? To co zrobił ojciec jest poniżej wszelkiej krytyki. Chłopak zapewne powiedział to rodzicom w wierze że go zrozumieją i wesprą a ten go miesza z błotem. Że się tak wyrażę, ludzie, bądźcie po prostu ludzcy. Czy to że ktoś jest gejem/lesbijką sprawia że jest gorszy? Na pewno taka osoba jest inna, ale co w tym złego? Nie ważne czy ktoś jest gejem, lesbijką czy hetero. Nie ważne czy ktoś jest biały, czarny, żółty czy nawet gdyby był jakiś zielony. Nie ważne w co kto wierzy. Ważne żeby ta osoba była dobra i tyle
Widzę normalni ludzie nazywani są ciemnogrodem.Czasami żałuję że takich lewackich podludzi nie można zabijać.
Dragranis to nie strona żeby wprowadzać jakieś sensowne komentarze. Tutaj żądzą tacy jak maxiu, niestety...
A powinien być q.wa dumny!
Ludzie z całym szacunkiem, ale to nie jest powód do dumy. To smutnie i przytłaczające, bo nienaturalne.
tak kurrwa, tak samo jak przeszczep narządów czy transfuzja krwi.
Ja z tych wiadomości wyczytałam, że ojca najbardziej martwi to, jak jego otoczenie zareaguje na to, że jego syn jest gejem. Poświęcił temu zagadnieniu bardzo dużo uwagi. Już abstrahując od osobistych poglądów, trzeba przyznać, że ta dulszczyzna jest przerażająca.
HA! Chciałem poczytać jakąś turbo-gówno-burze i nie zawiodłem się na tym democie. A co do ww demota, pewnie gdyby ojciec nie napisał o tym nikt by sie nie dowiedział więc nie byłoby problemu no chyba że synek publikował jakim to pedałem nie jest wtedy i syn i ojciec j*bniety :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 marca 2015 o 16:47
homopropaganda na demotach sie szerzy
Chyba ty jestes smutny i przerazajacy!!!
Bede rzygac!
Sam takiego popaprańca bym z domu wygnał
Jak to czytam to szok! Mój przyjaciel przez takie właśnie głupie teksty i komentarze przez większość życia bał się przyznać, że jest gejem bo myślał, że go odrzucimy...a niby dlaczego? Uważacie, ze homoseksualiści są gorszymi ludźmi? Więcej powściągliwości w takich osądach, a jeżeli potrafilibyście kolokwialnie mówiąc "wypiąć się" na swojego przyjaciela/dziecko/członka rodziny tylko dlatego że jest homoseksualistą, pomimo, że niczym innym Wam nie zawinił to sorry ale czas się głęboko zastanowić nad swoim człowieczeństwem i jakimiś większymi uczuciami a nie iść ślepo drogą nienawiści.
Na przyjaciela nie,ale dziecko bym odseparował od reszty rodziny.Oczywiście jeśli przyjaciel jest normalnym homosiem.
Co bys zrobił jakby sie okazało, że Twój ojciec jest gejem i całe zycie miał romans z rożnymi facetami,a Twoja matka i Ty to tylko przykrywka?
Albo jakby rzucił Twoją matkę dla jakiegos faceta? Bo stwierdziłby, że teraz nie wstydzi się do tego przyznać?
Gdybym się dowiedział, że mój syn jest pedałem, to na drugi dzień musiałby się wyprowadzić.
życzę Ci syna geja :) albo lepiej - syna transseksa :)
to gorsze niż życzyć komuś śmierci.
Niestety tak to jest, kiedy ojciec musi mieć jaja za dwóch.
Zrobiłbym tak samo ;)
Chłopak po prostu za dużo dostawał w dupe ... oczywiście klapsów :d
Chyba za mało obrywał. Gdyby go częściej i mocniej lali to by takich głupich pomysłów nie miał. Do roboty zagonić młodych bo im sie z nadmiaru wolnego czasu w głowach miesza. Mi się w dzieciństwie sporo razy obrywało i teraz wiem co to szacunek do rodziców i przez to wiem co jest dobre, a co złe. Może i wyrosłem na człowieka o konserwatywnych poglądach ale jestem z tego dumny.
bardzo dobrze sie zachowal postapilbym tak samo :) trzeba tepic pedalow szmaty i inne gowno jakie wypelzlo z czelusci naszej ziemi :D haha scierwa
Bycie gejem, jak bycie, ale faktycznie po co zrobił z tego sprawę publiczną na portalu społecznościowym ? Powinien być trochę bardziej odpowiedzialny i chociaż nie narażać rodziny na kpiny. To nie ich wina, że jest homo, ale to im prostackie sąsiedztwo/znajomi będą wytykać syna. Oczywiście to wina prostaków, ale po co dawać im powód i robić zamieszanie ?
Największe religie na świecie takie jak:
Buddyzm, Katolicyzm, Hinduizm, Islam i Judaizm zgodnie twierdzą że homoseksualizm jest niewłaściwym zachowaniem seksualnym (grzechem).
W Iranie, Arabii Saudyjskiej, Mauretanii, Sudanie i Jemenie za takie zachowanie grozi kara śmierci.
Dziecko powinno być wychowane przez tatę i mamę bo od nich się uczy najwięcej, od taty przejmuje cechy męskie, a od matki cechy kobiece (dziecko uczy się przez obserwację). Każdy syn chce być lepszy od swojego ojca i to naturalna kolej rzeczy.
Problem zaczyna się gdy tę symetrię zakrzywimy np. brak jednego z rodziców, lub problemy w rodzinie z alkoholem, ciągłe kłótnie itd.
Mężczyzna i kobieta mają inną hierarchię wartości i dzięki swojej różności dopełniają się.
Aby silnik w motorze działał potrzebny jest tłok i cylinder, jak będą dwa cylindry a nie będzie tłoka, lub tylko dwa tłoki to nigdzie nie zajedziemy jedynym wyjściem jest dorobienie pedałów i popedałowania sobie a każdy wie że na sprawnym silniku można zajechać dalej niż pedałując.
Twoje wywody o religiach są bezcelowe. Kiedyś wszyscy uważali, że ziemia jest płaska, czy to oznaczało, że jest, nie. Wraz z nowymi informacjami dowiedzieliśmy się, że jest okrągła. Tak jak kiedyś wszystko co inne uważano za złe tak teraz dowiedzieliśmy się o tym wystarczająco by stwierdzić, że jest niegroźne. Tak jak homoseksualizm. Oczywiście zgadzam się, że najzdrowszym modelem rodziny jest tata+mama, jednak powiedz mi co lepsze dom dziecka czy tata+tata/mama+mama według mnie odpowiedź jest prosta.
Cały internet pełny utyskiwań jaki to islam nie jest zły, a ty tu chcesz go stawiać za wzór?
MajKel09 i tak lepszy jest dom dziecka niż homo rodzice. To dziecko będzie miało w życiu przesrane. Homo związki nigdy nie powinny być tolerowane. Kara śmieci jest w tej sytuacji wskazana.
MajKel09 To co ty piszesz jest półprawdą bo owszem uważano że ziemia jest płaska, ale w żadnej księdze proroka nie jest to napisane, ani w biblii, ani w koranie czy w wielkich księgach innych dużych religii. Był to po prostu domysł. A o homoseksualizmie jest napisane w wielu miejscach. W Biblii jest mowa o tym np. w Księga Rodzaju, rozdz. 19,1-29 / Księga Kapłańska (18,22 i 20,13) / List do Rzymian (1,26-27) A Koran wypowiada się co do czynów homoseksualnych w surze al-Araf (Wzniesione krawędzie) (7,79) i np. w surze asz-Szuara (Poeci) (26,166). Znajdź mi fragment biblii w którym napisano że ziemia jest płaska. Sly9106 Ja nie podaję wzorów tylko fakty.
Gorsze niż Śmierć może nie ale rzygał bym na pewno , to nie jest fajne jak się okazuje , że twój syn/córka ma chorobę psychiczna zwana Homoseksualizmem i zanim durnie zaczniecie mówić , że to już nie jest chorobą durnie już wam daje argument chodz wiem , że wy pedały tylko frazesami umiecie rzucać a argumentów brak ale co mi tam .
hyba najważniejszą informacją jest fakt, że homoseksualizm usunięto ze spisu chorób w wyniku głosowania. Naukowcy nie otrzymali rzetelnego raportu podsumowującego badania nad homoseksualizmem. Zamiast tego spotkania naukowców, członków APA były przerywane przez grupy aktywistów gejowskich rzucających emocjonalne oskarżenia – porównujących psychiatrów z nazistami i zarzucających im prześladowania. 1973 roku .
co wy chcecie? dobry ojciec - bo przecież mógł od razu zabić ;P
Dla mnie bardziej żenujące i słabe jest to co młody zrobił swojemu ojcu. Faktycznie go ośmieszył. Takiego gówniarza bym wywalił z domu. Niech zarabia sobie jako prostytutka.
P.s. Mój przyjaciel jest gejem (ja jestem hetero) więc nie jestem uprzedzony.
Patrzę na te komentarze i nóż sam się otwiera w kieszeni...
Popieram zdanie ojca tego chłopaka-geja. Tępić trzeba takich dewiantów. Działają wbrew jedynej słusznej religii.