Tę ciekawą akcję przeprowadził znany producent kosmetyków. Nad drzwiami galerii handlowych umieszczono słowa: „Piękna” i „Przeciętna”. Kamery zarejestrowały reakcje kobiet, które wybrały się na zakupy. A Ty które drzwi byś wybrała?
Smuci mnie jako faceta takie degradowanie kobiet. Nieważne, czy jesteś głupia jak but, czy moralnie prezentujesz dno, czy pomagasz innym w potrzebie, ważne jest to, czy jesteś/czujesz się piękna. Jest wiele, wiele ważniejszych rzeczy niż ładny wygląd.
Chodzi raczej o poczucie wartości. Z reguły faceci nie mają z tym problemu, nawet mając okazały brzuszek idą na pływalnie bez skrępowania. Natomiast kobiety potrzebują dowartościowania, także poprzez wygląd.
@ThomasHewitt . Nie nie jest na 1. miejscu. Kiedyś może i tak, ale dzisiaj ludzie mają ambicje, plany i marzenia, które nie zamykają się tylko na małżeństwie i dzieciach. Lubię ładnie wyglądać ale wolę skupiać się na swojej nauce, umyśle i charakterze.
Anyi, to super, że tak masz. Ale co Ci po świetnym umyśle i charakterze, jeśli będziesz nieatrakcyjna dla mężczyzn? Dlatego warto mieć fajne wnętrze i opakowanie zarazem.
Uroda i inteligencja nie muszą się wykluczać. Chodzi mi o to, że jest mało kobiet, które za rzucają wszystko po to, żeby ładnie wyglądać. Każdy ma swoje wartości nie?
Większość ludzi nie skojarzyłoby, że te napisy nad drzwiami dotyczą ich wyglądu, nie ma żadnych przesłanek ku temu. Ja pomyślałabym, że to jakaś kampania reklamowa. Albo w ogóle bym ich nie przeczytała, wszędzie pełno reklam, więc nie zwracam już na nie uwagi. Dlatego ciężko mi uwierzyć, że to nie jest ustawione, a sklep tak chętnie wrzuca do sieci wizerunki klientek oraz pokazuje ich wybory.
Chodzi się prawą stroną dlatego zawsze wchodziły do "Średnia". Zamieńcie stronami i będzie na odwrót.
Eksperyment idiotyczny żeby wypromować kosmetyki...
Kobieta powinna czuć się piękną dla samej siebie, powinna mieć poczucie własnej wartości a nie myśleć o tym co o niej mówią, jak na nią patrzą. Większość kobiet zapewne przeszła przez "Przeciętna" ze względu na to, jak ludzie na nią spojrzą. Nie okłamujmy się, spojrzenia innych z dziwnymi minami gdy kobieta przejdzie przez "Piękna" jest różne. Podsumowując, piękno kryje się w środku a nie na zewnątrz ;)
Porównajcie sobie tę akcje reklamową z akcjami Axe. Dove "walczy" z niedowartościowaniem kobiet gdy Axe ma jedne z najbardziej seksistowskich reklam, sprowadzających kobiety do poziomu zwierzyny którą można zwabić zapachem. Czemu o tym wspominam? Bo i Axe i Dove należą do tego samego koncernu UNILEVER. Trochę to drażniące że ten sam koncern jedną ręką obraża kobiety żeby sprzedać dezodorant dla mężczyzn a drugą organizuje takie akcje jak na filmie żeby sprzedać kobietą kosmetyki. Tu liczy się tylko kasa...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
18 kwietnia 2015 o 2:16
Ja bym nie weszła do galerii. Brak drzwi "brzydka".
Smuci mnie jako faceta takie degradowanie kobiet. Nieważne, czy jesteś głupia jak but, czy moralnie prezentujesz dno, czy pomagasz innym w potrzebie, ważne jest to, czy jesteś/czujesz się piękna. Jest wiele, wiele ważniejszych rzeczy niż ładny wygląd.
Chodzi raczej o poczucie wartości. Z reguły faceci nie mają z tym problemu, nawet mając okazały brzuszek idą na pływalnie bez skrępowania. Natomiast kobiety potrzebują dowartościowania, także poprzez wygląd.
U kobiety to wygląd jest na pierwszym miejscu, bo historia ludzkości pokazuje, że bez tego trudno znaleźć im mężczyznę.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 kwietnia 2015 o 9:27
@ThomasHewitt . Nie nie jest na 1. miejscu. Kiedyś może i tak, ale dzisiaj ludzie mają ambicje, plany i marzenia, które nie zamykają się tylko na małżeństwie i dzieciach. Lubię ładnie wyglądać ale wolę skupiać się na swojej nauce, umyśle i charakterze.
Anyi, to super, że tak masz. Ale co Ci po świetnym umyśle i charakterze, jeśli będziesz nieatrakcyjna dla mężczyzn? Dlatego warto mieć fajne wnętrze i opakowanie zarazem.
Uroda i inteligencja nie muszą się wykluczać. Chodzi mi o to, że jest mało kobiet, które za rzucają wszystko po to, żeby ładnie wyglądać. Każdy ma swoje wartości nie?
Plajer555, no chyba jednak nie do końca tak z tym jest. Ja jestem krasnalem i mam z tym problem. Wiec nie tylko kobiety przejmują się swoim wyglądem.
Bliższe...
Czy któraś z kobiet zauważyła że nieważne którymi drzwiami wejdzie to i tak będzie w tym samym sklepie?
To był właśnie test na inteligencję. Mądre wchodziły w te które miały bliżej. Pustaki stały i zastanawiały się na które drzwi zasługują.
Ja myślę, że to zależne jest od tego po której stronie będzie toaleta.
Większość ludzi nie skojarzyłoby, że te napisy nad drzwiami dotyczą ich wyglądu, nie ma żadnych przesłanek ku temu. Ja pomyślałabym, że to jakaś kampania reklamowa. Albo w ogóle bym ich nie przeczytała, wszędzie pełno reklam, więc nie zwracam już na nie uwagi. Dlatego ciężko mi uwierzyć, że to nie jest ustawione, a sklep tak chętnie wrzuca do sieci wizerunki klientek oraz pokazuje ich wybory.
Ustawione, czy nie - 1:42 smutkowe.
Chodzi się prawą stroną dlatego zawsze wchodziły do "Średnia". Zamieńcie stronami i będzie na odwrót.
Eksperyment idiotyczny żeby wypromować kosmetyki...
Ja jestem brzydki jak noc ,a mimo wszystko kobiety do mnie lgną bo mam na sobie zawsze ich ulubiony zapach "zapach pieniędzy"
:) I co ? Jesteś wystarczająco hojny, by zostały?
Przeciętna, bo to zwyczajny fakt. Zwyczajnie nie przystaję do aktualnych kanonów piękna, co akurat mi w ogóle nie przeszkadza.
Znając mnie nawet bym nie zauważyła napisów..
Kobieta powinna czuć się piękną dla samej siebie, powinna mieć poczucie własnej wartości a nie myśleć o tym co o niej mówią, jak na nią patrzą. Większość kobiet zapewne przeszła przez "Przeciętna" ze względu na to, jak ludzie na nią spojrzą. Nie okłamujmy się, spojrzenia innych z dziwnymi minami gdy kobieta przejdzie przez "Piękna" jest różne. Podsumowując, piękno kryje się w środku a nie na zewnątrz ;)
Porównajcie sobie tę akcje reklamową z akcjami Axe. Dove "walczy" z niedowartościowaniem kobiet gdy Axe ma jedne z najbardziej seksistowskich reklam, sprowadzających kobiety do poziomu zwierzyny którą można zwabić zapachem. Czemu o tym wspominam? Bo i Axe i Dove należą do tego samego koncernu UNILEVER. Trochę to drażniące że ten sam koncern jedną ręką obraża kobiety żeby sprzedać dezodorant dla mężczyzn a drugą organizuje takie akcje jak na filmie żeby sprzedać kobietą kosmetyki. Tu liczy się tylko kasa...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 kwietnia 2015 o 2:16