Zrobimy im na jesieni jesień średniowiecza ale przy urnach wyborczych. Donek i reszta specjalistów bardzo liczą na bunt i czekają tylko na możliwość pacyfikacji bratnią POmocą z niemiec (ustawa 1066) albo platfusy wprowadzą stan wojenny i nowy prezydent będzie mógł sobie POpatrzeć przez okno. Kto Ci płaci za rozniecanie buntu? Wiesz kto rządzi na Ukrainie po Majdanie? Ta sama sitwa tyle, że Banderowska kultywująca tradycję UPA - morderców Polaków...
@Vlepkin pamiętaj że ja jak i miliony Polaków mamy gdzieś... głęboko gdzieś tą przestępczą ustawę, jeżeli uzbrojeni ss-mani wkroczą do Naszego kraju to uwierz mi, że znajdą się tacy, którzy odbiorą im broń i ich przepędzą na mocy Konstytucji Polski, jak ich prędzej nie rozstrzelają razem z tym całym nierządem z wiejskiej!!!
Vlepkin ma racje, przy obecnej sytuacji kto wie, co strzeli do banki Putinowi i czy nie przysle swojej "pomocy" dla protestujacych... A na jesieni obstawiam spora frekwencje, bo ludzie, ktorzy dotad nie mieli na kogo glodowac, juz maja.
@Vlepkin. Pedzej będą was palić żywcem w krematoriach, niż pozwolą na wolną, niezależna Polskę. Nie zrobicie nic, na demonstracjach sobie poskaczecie, pokrzyczycie, dostaniecie łomot pałami i rozejdziecie się do domów. Tak zawsze było i tak w tym przypadku będzie.
@Vlepkin Przy urnach? Czy ludzie są naprawdę tacy durni? Miałeś jakiś czas temu wybory i co? Okazuje się że durny naród dalej głosuje na sitwę okrągłego stołu. przy frekwencji ok 50%, 50% poszło za Dudą a niecałe 50% za Komorem. 1/4 durnoty poszła za Komunistą a drugie tyle za pachołkiem kaczora zresztą socjalisty. Albo wyjdziemy na ulice i wyje*iemy ten układ albo przy urnach jesienią okaże się że PO, PIS, PSL, SLD, TW to wspaniałe partie cieszące się sympatią polaków i będą dalej je*ać ten kraj w d*pę przez następne lata.
@Dragoo A nie przyszło Ci do głowy, że część głosowała na Dudę przeciwko Komorowskiemu? Chyba nie. Nie głosowałam na żadnego z nich w I turze. Przed II turą rozważałam 3 możliwości: 1 - nie iść wcale, 2 - pójść i oddać nieważny głos, 3 - zagłosować przeciwko Komorowskiemu, ale niestety "za" Dudą. Opcje 1 i 2 byłyby tylko nic nie znaczącym tupnięciem nogą, które nic nie zmienia, bo w wyborach znaczenie mają tylko głosy ważne. Gdyby nie te kilkanaście procent wyborców "antysystemowych", którzy w II turze oddali głos "za" Dudą, nadal prezydentem byłby Komorowski. Świat nie jest czarno-biały, czasem są szarości i trzeba wybrać mniejsze zło. Swój pierwszy cel, jakim było odsunięcie Komorowskiego, osiągnęłam. A co Ty zrobiłeś, żeby w Polsce zaszły zmiany, poza wyzywaniem ludzi od durniów?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 czerwca 2015 o 9:38
żebym Ci ku®wa nie wyszedł, wakacje poczuł i sei w dupie przewraca... rzecz ma się tak jak napisał @vlepkin. teraz nie mozemy nic zrobic, musimy poczekac do nastepnych wyborów i zrobic swoje. Problem w tym, ze "oni" to wiedzą, boje sie ze mogą sfałszowac wybory...
@Vlepkin Jeszcze jedna bardzo istotna sprawa... nawet jak uda się obalić władzę (co generalnie nie jest aż tak trudne, jak piszesz...) to ci sami ludzie, którzy ją wybrali dalej będą mieli prawa wyborcze. Czyli o ile nie obalimy demokracji, to nic się nie zmieni, znowu ludzie wybiorą kogoś kto obieca najwięcej(i obietnicy nie dotrzyma). I Ukraina jest tu genialnym przykładem! "Piewcy Polskiego Majdanu" zapominają o "Pomarańczowej Rewolucji" która 10 lat temu obaliła....Janukowycz! No i właśnie, tyle w sprawie Ukrainy. Siłą tego systemu nie jest kilka osób na świeczniku, bo łatwo je zdmuchnąć, nie jest 100k policji, 100k wojska, bo większość nie będzie w stanie być w Warszawie, a bo ci nie posunął się zbyt daleko (trudniej zabijać rodaka, wiedzieli o tym nawet w Układzie Warszawskim). Siłą tego systemu są miliony ludzi podatki na socjotechnikę, których łatwo zmanipulować, którzy nie szukają informacji, nie mają poglądów. To jest właśnie siła tego systemu! Dlatego jedyne co da bunt, to albo "chwilowe" odsunięcie władzy i bardzo szybki powrót dzięki mediom, albo obalenie demokracji i "niemal na pewno" władują nam się Niemcy (czy tam UE, czy nawet USA), tylko po to, żeby "ratować demokrację i europejskie wartości" czytaj odzyskać "stracone ziemie". Pozostaje jesień, która daje nam szansę, jakiej nie mieliśmy od dawna, strefa wpływów, w której znajduje się Polska jest podzielona ze względu na konflikt interesów (kto wie o co chodzi ten wie, kto nie wie, ten i tak odrzuci ten komentarz), dlatego jest szansa na odzyskanie inicjatywy, tylko trzeba wybrać mądrze.
@AIkanaro niemieccy "bratni" pałkarze będą pacyfikować prawdziwych ludzi, a nie fikcyjnych Jedi. Myślę, że warto w obecnej sytuacji odróżniać fikcję od rzeczywistości...
@Vlepkin Odrozniam bez problemow fikcje od rzeczywistosci. Za to moj komentarz mial na celu zwrocenie jedynie uwagi na zaistniale podobienstwo (bo zastanawiajace jest jak bardzo jest ono przypadkowe lub tez nie), czego najwyrazniej zwyczajnie nie zalapaes i od razu zminusowales. I choc moj komentarz odnosi jest do swiata fikcyjnego jest tutaj jaknajbardziej na miejscu bo traktuje o zdradzie, w przypadku naszej rzeczywistosci zdradzie rzadzacych w obec obywateli...
@AIkanaro nie ja Cię zminusowałem. Co do korelacji pomiędzy liczbami nie jestem w temacie w zakresie Gwiezdnych Wojen, aczkolwiek Ci co POciągają za sznurki mogą z literatury fantasy czerpać "inspirację". Szkoda tylko, że realizują swoje chore pomysły kosztem zwykłych ludzi. Mam nadzieję, że winni trafią za kraty, a za przestępstwa gospodarcze, których się przez te lata dopuścili zostanie im skonfliskowany cały majątek i przekazany na rzecz realnego rozwoju przedsiębiorczości w Polsce. Do tego powinien dochodzić całkowity dożywotni zakaz pełnienia jakichkolwiek funkcji publicznych w Polsce i pozbawienie prawa do emerytury poselskiej i jakichkolwiek przywilejów.
@Vlepkin
@Vlepkin
To co napisałeś to racja,
Dodatkowo pamiętać należy o tym jak wyszła Ukraina na majdanie; stracili Krym i cały uprzemysłowiony wschód, a ukarińcy oprócz odwoływania się do tradycji bandery nie chcą nawet walczyć za swoje państwo. Oczywiście problem jest głębszy większy itp., ale w skrócie chodzi o osłabienie Państwa
Jestem za wyjściem na ulice ale ... kto w zamian, obalimy system zostaniemy zdmuchnięci jak pył bo nie mamy alternatywy. Niech się pojawi lider silny patriota, pójdę jeszcze dziś.
Ale nigdy nie wyjdę na ulicę żeby tworzyć anarchię.
Mogę wyjść protestować, manifestować niezadowolenie.
Problem polega na tym że możemy za szybko nie mieć konkretnej politycznej alternatywy, dlatego że większość normalnych ludzi znających: koszmar urzędów, meandry biurokracji, dramat głodowych pensji. Pracuje po 12 godzin dziennie w jednej bądź kilku pracach i nie mają czasu na politykę.
Z uwagi na powyższe powinniśmy wszystko przemyśleć zanim zrobimy jeszcze gorzej.
Na pewno powinniśmy się jednoczyć i działać wspólnie tak naprawdę dla naszych dzieci, bo pozytywny efekt zmian będzie widoczny za około 15 – 20 lat.
@kostek1982 masz rację. Na Majdanie wielu zwykłych ludzi straciło życie tocząc reżyserowaną walkę z reżimem. Stracili życie na próżno. POlszewia tylko czeka aż ludzie zaczną wychodzić na ulice, żeby mogli robić prowokacje. Donek zaciera swoje paskudne łapska w oczekiwaniu na sposobność "niezbędnej interwencji" Unijnych Służb POrządkowych. Kampania prezydencka pokazała do czego sa zdolni w imię ZGODY i BEZPIECZEŃSTWA. Czas ich bezpieczeństwa się kończy i szemranej zgody wymiaru sprawiedliwości na złodziejskie praktyki w okradaniu społeczeństwa i w zleconym demontażu Państwa Polskiego ku chwale makreli i fiutina. Póki co uświadamiajcie tych co są zatruci przez TVN i inne szmatławe media POdające preparowaną papkę Goebbelsowskiej propagandy "sukcesu". Namawiajcie do udziału w jesiennych wyborach Wspólną mobilizacją możemy w pokojowy sposób pokonać POlszewików. Nowy Prezydent jest NASZ - POLSKI (nawet służby i Komoruskie WSI nie znalazło na niego ŻADNYCH haków - jest czysty !), więc trzeba mu pomóc i takie jest moje zdanie. Musimy się odbudować społecznie, a nie dziesiątkować na barykadach opuszczając Naszych bliskich. Tylko ROZSĄDEK i KONSEKWENCJA działania w moim przekonaniu stanowią właściwą drogę do celu, który mamy wspólny jak sądzę... Jak już wyleczymy jesienią Naszą Ojczyznę ze szkodników, potrzebna będzie energia na pracę organiczną tzw. pracę u podstaw, żeby odbudować to co zostało zniszczone. Ograbili Nas z majątku, ale nie z honoru, godności i woli walki. Przetrwamy te parę miesięcy, a jesienią wygramy.
@Marian57 Smutne, że trzeba czekać na wygraną Kukiza, żeby się dowiedzieć, jakie ma pomysły... Bo na razie coś nie chce swojego programu zdradzić. A może go nie ma?
@rudy999995 A coś z tego wynika dobrego? Bo chyba nie w kraju, w którym 99,9% ludności uważa się za Polaków, gada w jedynym dialekcie jednego języka (jeśli nie liczyć Gwiazdora i pola), jest ochrzczona w tym samym wyznaniu i nie wykazuje prawie żadnych regionalnych specyfik.
@Marian57 Program już ma, albo prawie ma. Całość zaprezentują pewnie na pierwszym spotkaniu za kilkanaście dni. Najważniejsze, że zapowiedział już współprace z Centrum Adama Smitha! A jak oceniacie posiadanie programu, a realizację jego odwrotności?
@rudy999995 To zależy co się kryje pod tym nacjonalizmem. Kiedyś zdarzały się perełki w rodzaju Dmowskiego. Ostatnio jakoś ten nurt nie obrodził i mamy zamiast tego gości, którzy zajmują się pieszczeniem rozdmuchanego ego słuchaczy. Na przykładzie Dudy: "My mamy swoją historię, mamy też swoje oczekiwania. [...] I powinniśmy domagać się tego, aby w Polsce żyło się tak jak na zachodzie Europy." Brzmi dobrze? A Grecy mają jeszcze świetniejszą historię (cała antyczna Grecja) i jeszcze większe oczekiwania, czyż nie? A jak to domaganie działa w negocjach z Niemcami czy niespecjalnie?
No tak, lepiej nie kupować kota w worku tylko sprawdzoną zarazę której przez 4 lata i tak się nic nie zrobi. Z Kukizem jest ryzyko, ale jest też szansa na jakieś pozytywne zmiany.
@Marian57 Dokładnie. Nie wiem dlaczego Polacy wolą 15 wysysyanych z palca od 20 lat obietnic od notorycznych kłamców niż 1 obietnicę konkretnej zmiany "na start" od gościa, który według wszelkich przesłanek ma zamiar tej obietnicy dotrzymać. Głosuj na tych co zwykle albo w ogóle = 0% szans. Głosuj na nowych, 50% szans na zmianę.
Ktoś nie zauważył, że są wybory parlamentarne na jesieni i można wymienić partie u władzy? Czy też otrzymał prośbę z Łubianki by zrobić zadymę w Polsce?
dołączył bym się ale siedzęe w berlinie:(
Ja bym poczekał do wyborów, i oddał głos na kukiza, zobaczymy czy sie uda jak nie to tydzień później burda i po problemie, ale nie mam przeciwko jak by pół narodu na ulicach wybory przesunęło jeszcze na ten miesiąc.
Proponuję, aby rząd objął samorząd szkolny z gimnazjum mojego znajomego, jest tam sporo takich przegrzanych łebków którzy tylko czekają by patriotycznie zrobić z siebie idiotów i coś zdemolować, spodobaliby wam się. Oni to dopiero wiedzą, co to znaczy walczyć o wolność.
Jestem za tylko ja bym się jeszcze trochę wstrzymał. . Jestem ciekaw co pokaże duda jako prezydent bo bardzo mi się podoba i nie wiem czemu ale pokłada w nim nadzieje na zmianę tego kraju na lepsze.. tak samo kukiz.. tez ciekawe.. poczekajmy jeszcze jeżeli oni zawiodą to wtedy ale na razieniech oni ssię wykażą bo możemajdan nie bbędzie potrzebny
Z tego co się orientuje to mogą, ale gdybym się mylił to nikt Ci dowodu sprawdzać nie będzie ani wyganiać. W razie czego to tylko przechodzisz :) Tylko obierz sobie taką grupkę ludzi w średnim wieku i co zachowują się spokojnie, a jak będzie gorąco to się ewakuuj [i zawiadom jakiś funkcjonariuszy w pobliżu że ktoś jakiś raban robi] bo jeszcze niepotrzebnie później rodzice mogą mieć kłopot albo Ty jakiegoś kuratora.
Władza legitymująca się puczem z ulicy to nie władza którą ja chce mieć w swoim kraju. Zresztą dla większości Polaków wrzucenie kartki do urny z logicznie zakreślonym kandydatem stanowi zbyt wielki wysiłek, a tutaj chcesz aby poszli wspierać jakiś wrzeszczących oszołomów. Coś mi się zdaje że przyjdą tylko tacy co chcą sobie porzucać kostką brukową.
Próżne wołanie, kanapowi rewolucjoniści drżą na samą myśl, że muszą gdzieś iść, gdzie może nie być Internetu ;) Ale rozumiem, że wrzeszczycie o rewolucji, ponieważ jesteście za młodzi, żeby głosować w jesiennych wyborach...
@aderjan ogarniasz, że obecnym Prezydentem jest Komoruski czy masz za daleko rozumek? Takie są konsekwencje spania u rodziców "w nogach". Mogłeś ubierać kask, to nie odniósł byś takiego uszczerbku na zdrowiu. Idź do ZUS bo w moim przekonaniu nadajesz się na rentę. Bronek i jego koledzy z WSI razem z Radkiem zdradkiem i Von Tuskiem klecą plan awaryjny, bo trybunał stanu coraz bliżej. Ten jak to określiłeś Duduś obejmuje urząd dopiero 6 lipca. Czytać umiesz? Jeżeli nie to się naucz i zobacz coś co się nazywa kalendarz bo wygląda na to, że rodzice Cię niczego nie nauczyli. Skończ podstawówkę i dopiero wtedy zacznij się publicznie wypowiadać. Twoi idole tylko czekają na zamieszki, żeby mogli użyć siły ze wspomaganiem merkelowej (ustawa 1066) bratniej POmocy POtomków hitlerowców (tzw. niemców).
@Vlepkin Proponuję układ - jeśli Bronek wprowadzi układ wojenny to wpłacam 100 zł na Caritas, jeśli nie - to ty wpłacasz - OK? (lub zaproponuj inną organizację charytatywną)
I przyjdą 4 osoby na krzyż, posiedzą pośmieją się i pójdą wesoło do domu, bo kolacja stygnie.
W Polsce nigdy nie będzie majdanu bo Polacy nie mają jaj.
Może nie mają pustych głów. Pucz to śmierć, zapaść cywilizacyjna i degeneracja społeczeństwa. W żadnym państwie po siłowym odebraniu władzy nie było lepiej. Ukraińcy zrobili majdan i co mają z tego? Wojnę, a nowa władza rozgoniła pozostałości po demonstrantach.
Jasne, że nie mają. Jakby mieli poszliby do wyborów. Autor zachowuje się jak dzieciak, który nie miał jaj, zęby zagadać do dziewczyny, to leci z pięściami na jej nowego chłopaka. Zmianę władzy wprowadza się na drodze wyborów. Wszelkie inne metody to pogwałcenie demokracji.
LOL Kolejny zakompleksiony rewolucjonista ,mały gimbus nawołujący do powstania.Spotka się takich pięciu pokrzyczy ZŁO-DZIE-JE! i wróci do mamy na kolację.Polska jest krajem demokratycznym,władzę zmienia się przy urnach a nie na ulicy jak w jakieś republice bananowej.Co do wolności chłopczyku to właśnie z niej korzystasz tworząc takie durne demoty
dla ciebie troll to każdy,kto ma inne zdanie.Nie wszyscy widzą świat w czarnych barwach.Nawet mi cie trochę żal,cały czas narzekanie ,pesymizm,jest beznadziejnie, nic tylko wziąć sznur i za stodołę
Rzeczywiście Stonoga to bezwzględny autorytet, szczególnie wtedy gdy mówił o "zamordowanym na stadionie" dobrym chłopaku... Wrzucenie go na ten demot sugeruje że to on stoji za tym przedsięwzięciem. Zatem powodzenia, sama wieczna krytyka nic nie wnosi, zmany sa potrzebne ale nie drogą rewolucji. Historia pokazała że to się nie sprawdza.
Ale się wzruszyłem :):)
Chciałbym napisać, że jestem pełen podziwu dla tego gimnazjalnego zapału, ale nie jestem.
Ludzie, którzy domagają sie demokracji, nawołują do siłowego obalenia demokratycznie wybranych rządów? Schiza? Głupota? Z wykłe rozdwojenie jaźni?
Obudź się Dorotko.
Pomijam to, jak skończył się Majdan i gdzie są teraz jego głośni przywódcy.
Zamiast marnować czas w internetach, weź się za naukę i pracę.
Wykształcenie, języki, doświadczenie i zdobywaj świat.
Rozglądnij się wokoło. Nie słuchaj krzykaczy tylko popatrz do czego ludzie dochodzą PRACĄ.
Przestań tłumaczyć swoją nieudolność ogólnonarodowym spiskiem tylko weź się za coś konkretnego.
Burzyć potrafi każdy idiota. Budowanie przychodzi już z większym trudem.
@Raf28 - Masz, stary, świętą rację. Bo siedzieć na dupie i krzyczeć: "O, jak mi źle!", "O, jak mi niedobrze!", to każdy potrafi. Ale ruszyć rzyć i coś ze sobą zrobić to już trudno. Wkurza mnie ciągłe gadanie, jakim to Polska jest krajem bez perspektyw. A guzik prawda, tu też można wiele osiągnąć. Tylko trzeba się postarać. A jak mimo to ci się nie uda, to wtedy masz prawo do narzekania. Gimbaza, która myśli, że jak po studiach pojedzie na zmywak do Anglii to zostanie biznesmenem, niech wraca do nauki do jutrzejszej kartkówki.
@I33chu
No chyba źle pojmujesz "protesty".
Nie twierdzę, że nie wolno protestować. Jest jednak "drobna" różnica między protestem, a rewolucją.
Serio utożsamiasz okazywanie niezadowolenia społecznego poprzez manifestację, strajk, czy inny protest, z siłowym przejęciem władzy?
To tak jak byś postawił znak równości między tym, że sąsiad od Ciebie auto kupi i tym, że Ci je odbierze przy okazji obijając Twoją twarz, bo stwierdzi, że Tobie się to auto nie należy, a jemu tak, bo będzie nim lepiej jeździł.
Łapiesz różnicę?
Ustawa 1066, moi panowie i moje panie. Pewnie powtórzę kilka osób, które już to napisały, ale muszę - ten demot to prowokacja. Albo dzieło kogoś, kto NIE MYŚLI i nie ma wyobraźni. Problem polega na tym, że jak my zrobimy politykom majdan - to oni nam zrobią rozbiór Polski, a im samym nic się nie stanie, bo mają plecy w Moskwie, Berlinie, Waszyngtonie. Taka prawda. Zamach stanu niestety jest obecnie nierealny. Obecnie najlepsze co możemy zrobić, to poprzeć Pawła Kukiza w wyborach oraz dalej działać przeciw systemowi.
W Polsce od '56 r. nie było żadnych demonstracji, z którymi nie mogłyby poradzić sobie wojska wewnętrzne. Skala zaangażowania politycznego obywateli osiąga obecnie dno dna absolutnego. Niby z jakiej racji komukolwiek byłyby potrzebne obce wojska? Na rozpędzenie demonstracji trzystu karków, których hasła zaczną się od "Złodzieje", a skończą na "Kto nie skacze jest pedałem, hej, hej, hej"?
I myślisz że wywołanie permanentnej wojny domowej do czegokolwiek doprowadziłoby? Zresztą co taka ustawa zmienia? W oczach społeczeństwa czy zrobiliby to z ustawą czy bez to nie miałoby żadnego znaczenia.
Niestety? Zamach stanu jest pogwałceniem demokracji. Mnie nie odpowiada wynik ostatnich wyborów prezydenckich. ale czy idę do smutnych panów kupić trochę PMów , żeby z kolegami obalać prezydenta? Nie (serio nie, BOR nie musi się mną przejmować, to tylko taki przykład, wiec luzik panowie). Obojętnie co sądzę o wyniku wyborów, to jest on demokratycznym wyborem większości (zainteresowanych) obywateli. I zgodnie z zasadami demokracji muszę go uszanować. No inni wybrali inaczej niż ja, trudno. Nie jesteśmy stadem lwów, nie wybieramy samca alfa w walkach o przywództwo.
propozycja bez sensu. majdan to zasponsorowali ukrainie soros i nudelman a do władzy doszli banderowcy i naziści. poza tym kraj ten już praktycznie nie istnieje. tego właśnie chcesz? rozpadu polski i trupów?
Tylko nie Majdan. Przyczyną Majdanu były sponsorowane i sterowane przez CIA zamieszki w kraju, ucieczka demokratycznie wybranego prezydenta i zainstalowanie niekonstytucyjnej władzy narzuconej przez USA/UE. Następstwem jest wojna domowa i śmierć tysięcy cywili. Jestem za zmianami, ale nazwijmy to powrotem do normalności, do rządów Polaków dla Polaków. Byle nie Majdanem.
@mitsubishifan A to nie był MOSAD? Bo mi się już teorie spiskowe mylą. choć nie. MOSAD stworzył ISIS. a FSB i SWR byli w Smoleńsku. A Zielone Ludziki zabiły Kennedy'ego.
Serio? Tylko na tyle was stać? Urządzić rewoltę pod hasłem "Zrobimy wam Majdan?" Serio? I sądzicie, że coś tym wskóracie? Ale powiedzmy, że obalicie obecną władzę. Kogo posadzicie zamiast nich? Kukiza? PiS? Przecież to możecie zrobić podczas wyborów na jesieni. Ale wy myślicie, że jak "zrobicie Majdan", to Polska stanie się krajem mlekiem i miodem płynącym. Serio?
I co? wybierzecie PIS? to bedzie jeszcze większe gówno niż obecnie.
Poza tym nie rozumiem czemu ludzie się tak srają tymi zdjeciami - przecież tam oprócz sexu kulczykowej to nic nie ma ciekawego.
Co za tania prowokacja - przecież ktoś się z Was nabija. Przecież to kłamstwo, że na arenie międzynarodowej NIKT nas nie traktuje poważnie. Przykładów jest masa - choćby ostatnio premier UK był u nas "po prosbie", by zdobyć nasza przychylność dla zmian przez siebie proponowanych. Nie jesteśmy żadnym Bangladeszem Europy, lecz postkomunistycznym, całkiem dobrze rozwijającym się gospodarczo średniakiem. Jedynym pragnieniem młodych jest wyjechać? Znam wielu młodych i mają setki innych pragnień. Ludzie nie mają perspektyw? Serio? Ci, którym się chce, którzy są cierpliwi i pracowici - widzą nie tylko perspektywy, ale i szanse, które wykorzystują. I to oni są sola tej ziemi. Ludzie nie mogą znaleźć pracy? No nie bardzo. Ja do swojej firmy cały czas szukam pracowników i... nie ma. A wykwalifikowanych, odpowiedzialnych i zaangażowanych = to już w ogóle. Stonoga? Przecież to na kilometr śmierdzi Moskwą i jej prowokacją. I to raczej nie na zasadzie "pożytecznego idioty", lecz świadomego działania. Stonoga - dżin z butelki.
@tytusz Najlepszym dowodem na prawdziwość tej tezy jest fakt, że na demotach nigdy nie porównuje się nas do innych krajów regionu. Raz na jakiś czas ktoś coś wspomni, że w Czechach łatwiej i taniej założyć firmę, że w Tallinie jest darmowy transport publiczny, ale poza tym to tylko Niemcy i UK (czasem Skandynawia).
Bo w Polsce po prostu narzekanie jest jak oddychanie, zwłaszcza narzekanie na władzę. Jak nie narzekasz i jest ci w miarę dobrze w życiu, jesteś albo fąflem władzy, albo masz coś za uszami, więc jesteś podejrzany.
Nie, nie, nie. Majdan to doskonała okazja, by wyszli bez szwanku, a nawet zatrzymali swoje agentury. Na spokojnie, na jesień lub we wcześniejszych wyborach. Nie wygłupiajcie się, proszę.
Naprawdę wierzycie, że wyjdziecie na ulice, radośnie obalicie rząd i nikt Wam nie przeszkodzi? To nie jest takie proste, jak pewnie myśli ten, który to pisał. Pierwsza rzecz - by robić jakąkolwiek rewolucje trzeba zgadać się z wojskiem. Inaczej zostaniemy szybko spacyfikowani. Druga rzecz - z powodu 1066 wojsko powinno wyslać patrole na granice kraju, szczególnie granicy niemieckiej i rosyjskiej. Jednak nie mamy na tyle pieniędzy by wynająć wojsko, więc ludzie powinni się zbroić nielegalnie, by nie być bez szans w walce. Jeśliby jednak wojsko poszło z uzbrojonymi Polakami walczyć, rewolucję mamy praktycznie wygraną. Tylko kogo postawić teraz u władzy? Jak widać to nie jest takie łatwe jak sie wydaje...
Hahaha. Majdan Wam się zamarzył? Mi w sumie też się marzył, ale właśnie skończyłem 20 lat, żyję w tym kraju już jakiś czas, i widziałem wystarczająco, żeby stwierdzić, że wielu Polaków to urodzeni niewolnicy.
Dlaczego ok. połowa Polaków nie bierze udziału w wyborach, przyczyniając się pośrednio do rządów antypolskich śmieci? Dlaczego wielu Polaków głosuje na wrogów Narodu i Ojczyzny? Dlaczego Polacy nie organizują demonstracji antyrządowych, a jeśli już jakaś jest, to dlaczego niewielu Polaków bierze w nich udział?
Pamiętam wiosnę 2012 r., kiedy podniesiono wiek emerytalny. Jedyne ówczesne protesty przeciwko tej decyzji, o jakich wiem, to demonstracja "Solidarności" pod Sejmem (ale tłumów nie było). "Solidarność" zapowiadała wówczas "gorącą jesień". I co? Nic.
Pamiętam jesień 2013 r., kiedy związki zawodowe zorganizowały w Warszawie akcję "Dość lekceważenia społeczeństwa", przez kilka dni we wrześniu przed budynkami rządowymi były miasteczka namiotowe, a kulminacją był marsz ok. 300 000 osób przez Warszawę (sam na nim byłem). Przywódcy zapowiadali kontynuację protestów. I co? Niecałe 2 miesiące później był protest w Gdańsku, potem "Dość lekceważenia społeczeństwa" było już historią.
Pamiętam lato 2014 r., kiedy wybuchła afera taśmowa. W kilku miastach doszło do protestów. Pokażę ich "rozmach": 3 dni po wybuchu afery byłem na manifestacji w Lublinie, na której pojawiło się kilkaset osób (żeby pokazać "rozmach", informuję, że Lublin ma ok. 400 000 mieszkańców, a np. ja przyjechałem z pobliskiego miasta). Niecały tydzień później doszło do demonstracji przed biurami poselskimi, pojawiło się kilkanaście osób (co prawda to było w godzinach pracy, ale chyba mogło pojawić się więcej osób). W każdym razie - zapowiadano walkę do skutku. I co? 3 tygodnie po wybuchu afery protesty były już historią.
Pamiętam listopad 2014 r., kiedy doszło do nieprawidłowości przy liczeniu głosów oddanych w ówczesnych wyborach samorządowych. Znowu doszło do protestów. Widziałem, co działo się w Krakowie: najpierw ok. 2 tysiące osób wzięło udział w marszu protestacyjnym, a 2 dni później kilkadziesiąt osób wzięło udział w demonstracji przed budynkiem Urzędu Wojewódzkiego. Zapowiadano kontynuację protestów, mówiono wręcz o "polskim Majdanie". Nic z tego nie wyszło, o sprawie zapomniano.
Po tych doświadczeniach piszę temu, kto chce w sobotę rozpocząć "polski majdan": Możesz próbować, ale na Twoim proteście pojawi się max. tysiąc osób, choć prędzej max. sto. Możesz mówić, że będziecie działać do skutku, ale tydzień po pierwszym proteście wrócicie do codziennego życia.
Większość Polaków to urodzeni niewolnicy. Dla nich nie ma znaczenia, że rządzący kradną, oszukują i działają przeciwko Nam. Niektórym to można już nawet nie pluć, ale wręcz sikać w twarz, a oni powiedzą, że "to tylko deszcz pada". Wyśmieją wolnościowców, podczas gdy sami są zniewoleni przez propagandę. Boicie się prawdy? Nie lubicie jej? Minusujcie i rzucajcie "hejty" śmiało. Przepraszam, że komentarz taki długi, ale musiałem to wyrzucić z siebie. Szacun dla tych, którzy doczytali do końca.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 czerwca 2015 o 17:24
Najpierw chciałbym podziękować Wam, użytkownikom demotywatorów. Nie spodziewałem się tego, że ten apel dostanie się na główną.
Widzę, że sporo tutaj się w komentarzach uzbierało tego, często z tego że nie dookreśliłem co dokładnie przyszło mi do głowy i warto to sobie teraz wyjaśnić.
Iskrą na tę beczkę prochu było oczywiście ujawnienie przez Stonogę aktów prokuratorskich. Nie spierajmy się czy zrobił dobrze, czy źle ujawniając tak newralgiczne materiały. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Opinia publiczna się dowiedziała, akta są rozsiane już po internecie. Nie fakt opublikowania, ale sama treść materiałów się liczy.
Co do samego apelu do zorganizowania naszego majdanu. Przede wszystkim w błędzie są ci wszyscy, którzy uważają, że ma to na celu obalenie władzy siłą. Żadnego rwania bruku, palenia KPRM czy budynków państwowych. Nie tędy droga! Demonstracja będzie POKOJOWA i niech sobie odpuszczą przyjście wszyscy ci, którzy mają ochotę rzucić się szturmem z widłami i kosami na Belweder. Pierwszorzędnym celem jest demonstracja siły, bardzo donośny apel do "elit": jest źle, nie podoba to się nam, nie chcemy was. Mówicie, że od tego są wybory. Racja. Być może nadejdą wreszcie jacyś sensowni ludzie, którzy chcą dobra Ojczyzny. I wybory to bardzo dobre wyjście gdy zła sytuacja jest krótkotrwała, trwa jedną kadencję, góra dwie. Ale jeżeli mamy tu chroniczny, za przeproszeniem, burdel, prawie nieprzerwanie już od 25 lat, to ludzie muszą wyjść na ulicę. Aby zademonstrować niezadowolenie i liczyć na to aż rząd się ugnie. Tak jak się ugiął w sprawie ACTA, gdy chyba jedyny raz od wielu lat gdy społeczeństwo się zmobilizowało i zaprotestowało. Jeżeli nie to cóż... po wyborach za zdradę stanu rozliczy ich wymiar sprawiedliwości. Jeszcze raz powtórzę, żadnego puczu. Kiedyś w Polsce się zmieni na lepsze, ale lepiej żeby to kiedyś było wcześniej niż później, prawda? A im więcej nas będzie w sobotę tym większa szansa, że odniesiemy sukces.
Aha, no i przepraszam za tę głupią wpadkę z Placem Królewskim... Byłem zaaferowany tworząc tę grafikę, mimo że powtarzałem sobie w głowie, że chodzi oczywiście o Plac Zamkowy. Wybaczcie, jestem z tych, co w centrum miasta mają Sukiennice i Kościół Mariacki ;)
@isemeg "Nie spierajmy się czy zrobił dobrze, czy źle ujawniając tak newralgiczne materiały." Ale można się spierać, kto na tym najlepiej wyjdzie. A wyjdzie PO, która ma teraz pretekst do rozwiązania Sejmu i rozpisania przedterminowych wyborów, kiedy sondaże jeszcze nie wyglądają tragicznie, a Kukiz i Petru wciąż się nie zorganizowali.
W dupach się poprzewracało i tyle. Polacy wiecznie narzekają i narzekać będą. Prawda jest taka, że za sytuację w Polsce odpowiadamy my sami wynikami wyborów ostatnich 25 lat (co nie oznacza, że usprawiedliwiam polityków). najpierw zmieńmy siebie sami i dokonujmy odpowiednich podpisów na karcie wyborczej. A skąd są politycy od nas samych. Nauczmy się ponosić konsekwencje własnych działań, a nie ciągle krzyczeć, że jest źle. Zamiast tego wszyscy liczą na Kukiza i myślą, że nagle zdziała cuda wianki. Kocham Polskę, bo to jest moja ojczyzna, ale wykrzykiwanie nic nie daje. Za 4-5 lat będzie to samo, bo Polacy są wiecznie nie zadowoleni. Najważniejsze są zmiany w nas samych.
Przy urnach najpierw protestujcie, skoro tam nie potrafimy ich wygonić to nie zrobimy tego siłą. Jak ktoś nie chce ruszyć dupska do urny, to wszak nie wyjdzie na ulicę
przylezie kilku chuliganów a po rozróbie zjawi się tam Kaczyński lub też inny oficjel z PIS i przed kamerami powie że za PO wszystko jest takie nieposprzątane dzięki temu na jesieni skoczą im słupki poparcia
Jeśli ktoś się powołuje na majdan.. to nie mam złudzeń. Nie przyjdę, mimo, że mam blisko. Bolszewizmu nie poprę nawet jak mnie będą biczować.
Chcecie być anty - to ok. Ale może najpierw się dowiedzcie czego chcecie. Nie jest sztuką krzyczeć głośno "precz z preczem". Sztuką jest przedstawić alternatywę, która naprawdę będzie czymś innym, a nie tylko żałosną modyfikacją.
Pewnie poparłbym w innej sytuacji międzynarodowej. W kontekście tego co wyprawia Putin i zbliżającej się wojny, takie akcje przekraczają granicę głupoty. To prezent dla wrogów Polski (niestety).
Monarchia wewnętrzna i anarchia zewnętrzna z poszanowaniem praw naturalnych na całej ziemi to jedyny gwarant szczęścia na tej planecie. Ale żeby tak się stało to każdy człowiek musi odkryć, że ma moc sprawczą na tym świecie. Nikt nie powinien mieć władzy nad drugim człowiekiem. A co mamy? Granice państwowe, różne religie, partie polityczne, grupy zawodowe, podziały, podziały i jeszcze raz podziały - a wszystko po to żeby stracić z oczu to co nas łączy - prawo do szczęścia. Majdanu się komuś zachciało - nie wiem czy to jest dobra opcja. Co to zmieni, nawet gdyby akcja się powiodła? Pojawią się nowe układy, teatrzyk taki sam tylko aktorzy inni. Co zrobiłam, żeby żyło się lepiej mi i innym w tym kraju? Co Ja zrobiłam? Czy mogę coś zrobić? A może powinnam czegoś nie robić, żeby nie powielać patologii? Niech każdy się zastanowi nad tymi pytaniami. Sama na chwilę obecną odpowiadam, że nic, ale nie przestaję się pytać, bo jak są pytania to mózg szuka odpowiedzi i sytuacji spełniających kryteria pytania. "Wybory" nie są odpowiedzią, bo ich celem jest wybranie kogoś kto odwali za nas czarna robotę. A prawda jest taka, że to My zmieniamy rzeczywistość. Niech "majdanem" będzie łypniecie światełkiem że suszą na trasie, podpowiedzenie w kolejce Pani przed nami, że w sklepie obok jest promocja na produkty, których nabrała pół koszyka ;) Pochwalenie sąsiada, że ma fajne nowe auto i cieszenie się jego szczęściem. Zacznijmy od małych rzeczy, bo naprawdę nie trzeba wiele. Marzy mi się niebo na ziemi, a marzenia są po to by je realizować :) Mam nadzieję, że się przyłączycie :)
@Aniol_szczescia , zgadzam się! jest takie dosyć znane powiedzenie " chcesz coś zmienić - zacznij od siebie". Ja wierzę, ze przede wszystkim działając w naszym najbliższym otoczeniu możemy uczynić ten świat lepszym. Żaden wielki przywódca nie sprawi, ze będzie mieli dobre relacje z sąsiadami. Żadna ustawa ani dobra sytuacja gospodarcza nie doprowadzi do tego, żeby ludziom lepiej się ze sobą żyło. Powiem więcej. Tylko działania pojedynczych ludzi mają wpływ na świat, bo czym są wielkie osiągnięcia ludzkości jak zbiorowym wysiłkiem. Na przykład taka wyprawa na Księżyc była możliwa nie tylko dzięki załodze statku, ale milionom osób - od faceta który wymyślił podstawy matematyki przez różnych fizyków kończąc na monterze, który prawidłowo "przykręcił śrubkę" w wahadłowcu. Wyniki naszych działań, mimo że są bardzo późno widoczne, to mają ogromne znaczenie. Dlatego warto czynić dobro, albo po prostu dobrą robotę.
Zastanówcie się! Po co ofiary, ranni, stracone dni ? Macie tak źle? Popatrzcie na Ukrainę i Rosję, gdzie ludzie nie mają nawet prawdziwej demokracji!!! Nigdy nie docenicie jak dobrze macie! Nie docenicie wolności, póki jej nie stracicie.
Pogięło was!!?? Ciekawe co ci,którzy to wymyśli mieli z historii.Może Ruskie tak mącą w narodzie ,żeby nas osłabić i podbić, pomyśleliście o tym? Ci z gorącymi głowami:polecam zimny prysznic!
"Ci z Majdanu są najgorsi. Wielu z nich to bezrobotni ludzie bez celu w życiu, którzy nie mają zamiaru podporządkować się dyscyplinie." "rewolucję" na Ukrainie zrobił najgorszy nacjonalistyczny motłoch, oczywiście przy wsparciu "sił demokratycznych" UE i USA, a nie obywatele tego kraju."
majdan to sobie wsaddzie w dupe ,po prostu trzeba zmienic system na rzadzony przez obywateli,teraz politycy beda robic to co spoleczenstwo bedzie chcialo :D "1000 km autostrad ku&&% ma byc " i niech sie zastanawiaja,ich brocha maja wymyslec tak zeby sie oplacalo a kontrakty i wszelkie kosztorysy z uwzglednieniem wszystkich plac jawne.
Haha, to się autor obudził. Robić bunt 3 miesiące przed wyborami. Lepiej namawiać ludzi, żeby nie głosowali na PO-PSL niż siać zamęt w kraju. Tego ostatnio aż dosyć.
Kim był Stonoga zanim stał się antysystemowy? Poszukajcie. WSI wybrało człowieka w celu wzniecenia buntu i zachowania kontroli. Boją się PiSu jak ognia. Pokażemy im na jesień. Nie dajmy się prowokować. Kraj osłabiony wewnętrznie sprzyja sąsiadom którzy mogą chcieć nam pomóc.....
Znowu WSI? Jest na świecie tyle fajnych organizacji. Reptilianie, Iluminaci , Mosad, FSB, SWR, Asasyni, templariusze (tak, spotkałem kogoś, kto wierzył, że AC oto naprawdę jest), CIA, FBI, DEA, mafia, Kościół Katolicki i inne, AW, SWW, SSS, Grupa Bildberg, Filomaci i Filareci, lobby farmaceutyczne/medczne/energetyczne....
Taa, kurna! Najlepiej na dzien przed wyborami, tak zeby mozna bylo je odwolac i wprowadzic jakistam stan wyjatakowy. Ja sie zastanawiam, czy ten demot, to nie jest zwykla prowokacja, tak jak "obroncy krzyza", czy spalona budka pod ruska ambasada. Nie dajcie sie naciagnac i po prostu zaglosujcie rozsadnie.
Żyjemy w kraju,, w którym jeden obywatel bez zezwolenia może, w sobie znanych celach, nagrywać prywatne rozmowy innych obywateli i staje się "Bohaterem ludu". Drugi kradnie tajne dokumenty, upubliczniana je narażając nie tylko tych w rubryce "oskarżeni", ale WSZYSTKICH zamieszanych, ze świadkami włącznie i staje się kolejnym "bohaterem ludu".
No fajnie. Proponuję, żeby obwołać jeszcze bohaterami trolli, którzy szykanują ludzi w necie.
Bangladesz Europy, niemiecko-rosyjskie kondominium i inne takie radosne bluzgi, jakimi osoby uważające się za patriotów określają swój kraj. Już naprawdę rzygam tym pisowskim czy kukizowskim łże-patriotyzmem, pier*oleniem o "systemie okrągłostołowym" i całej tej propagandzie, wmawiającej Polakom że są zagłodzonymi nędzarzami. "Jesteśmy dumnym i wielkim narodem", no właśnie, więc może nie dajmy sobie wmawiać że jesteśmy śmietnikiem Europy. Państwo i społeczeństwo polskie jest dalekie od ideału, dalekie nawet od możliwego do osiągnięcia wzorca, ale ta debilna propaganda porażki przekracza wszelkie granice żenady i absurdu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 czerwca 2015 o 20:42
chcecie zmian?
to zagłosujcie na całkiem inne partie! np Partia Razem,
pomyślcie i się dobrze zastanówcie, drugą Ukrainę tu chcecie zrobić? Głód, śmierć setki niewinnych, upadek gospodarki, zanik wszystkiego?
Wasza złość to WODA NA ICH MŁYN!
Właśnie na złości, nienawiści, podziałach, uprzedzeniach rządzi się większością!
Tylko w zjednoczeniu i solidarności tkwi siła zdolna zmienić układ sił politycznych!
zamiast tupać i krzyczeć, zagłosujcie tak by wszystkie obecne partie nie weszły do sejmu,
Bo TO będzie właśnie jedność, okazanie siły, i wyraz nie zadowolenia!
Całkowita wymiana sejmu!
Zrobimy im na jesieni jesień średniowiecza ale przy urnach wyborczych. Donek i reszta specjalistów bardzo liczą na bunt i czekają tylko na możliwość pacyfikacji bratnią POmocą z niemiec (ustawa 1066) albo platfusy wprowadzą stan wojenny i nowy prezydent będzie mógł sobie POpatrzeć przez okno. Kto Ci płaci za rozniecanie buntu? Wiesz kto rządzi na Ukrainie po Majdanie? Ta sama sitwa tyle, że Banderowska kultywująca tradycję UPA - morderców Polaków...
@Vlepkin pamiętaj że ja jak i miliony Polaków mamy gdzieś... głęboko gdzieś tą przestępczą ustawę, jeżeli uzbrojeni ss-mani wkroczą do Naszego kraju to uwierz mi, że znajdą się tacy, którzy odbiorą im broń i ich przepędzą na mocy Konstytucji Polski, jak ich prędzej nie rozstrzelają razem z tym całym nierządem z wiejskiej!!!
Vlepkin ma racje, przy obecnej sytuacji kto wie, co strzeli do banki Putinowi i czy nie przysle swojej "pomocy" dla protestujacych... A na jesieni obstawiam spora frekwencje, bo ludzie, ktorzy dotad nie mieli na kogo glodowac, juz maja.
@Vlepkin Stan Wojenny w Polsce wprowadza prezydent. Więc uważasz ze wasz Duduś coś takiego jest w stanie zrobić? To sobie prezydenta wybraliśmy.
@Vlepkin. Pedzej będą was palić żywcem w krematoriach, niż pozwolą na wolną, niezależna Polskę. Nie zrobicie nic, na demonstracjach sobie poskaczecie, pokrzyczycie, dostaniecie łomot pałami i rozejdziecie się do domów. Tak zawsze było i tak w tym przypadku będzie.
@Vlepkin Przy urnach? Czy ludzie są naprawdę tacy durni? Miałeś jakiś czas temu wybory i co? Okazuje się że durny naród dalej głosuje na sitwę okrągłego stołu. przy frekwencji ok 50%, 50% poszło za Dudą a niecałe 50% za Komorem. 1/4 durnoty poszła za Komunistą a drugie tyle za pachołkiem kaczora zresztą socjalisty. Albo wyjdziemy na ulice i wyje*iemy ten układ albo przy urnach jesienią okaże się że PO, PIS, PSL, SLD, TW to wspaniałe partie cieszące się sympatią polaków i będą dalej je*ać ten kraj w d*pę przez następne lata.
@Dragoo A nie przyszło Ci do głowy, że część głosowała na Dudę przeciwko Komorowskiemu? Chyba nie. Nie głosowałam na żadnego z nich w I turze. Przed II turą rozważałam 3 możliwości: 1 - nie iść wcale, 2 - pójść i oddać nieważny głos, 3 - zagłosować przeciwko Komorowskiemu, ale niestety "za" Dudą. Opcje 1 i 2 byłyby tylko nic nie znaczącym tupnięciem nogą, które nic nie zmienia, bo w wyborach znaczenie mają tylko głosy ważne. Gdyby nie te kilkanaście procent wyborców "antysystemowych", którzy w II turze oddali głos "za" Dudą, nadal prezydentem byłby Komorowski. Świat nie jest czarno-biały, czasem są szarości i trzeba wybrać mniejsze zło. Swój pierwszy cel, jakim było odsunięcie Komorowskiego, osiągnęłam. A co Ty zrobiłeś, żeby w Polsce zaszły zmiany, poza wyzywaniem ludzi od durniów?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2015 o 9:38
@Vlepkin Poczekajmy do wyborow, jesli nic sie nie zmieni, nie bedzie innego wyjscia
żebym Ci ku®wa nie wyszedł, wakacje poczuł i sei w dupie przewraca... rzecz ma się tak jak napisał @vlepkin. teraz nie mozemy nic zrobic, musimy poczekac do nastepnych wyborów i zrobic swoje. Problem w tym, ze "oni" to wiedzą, boje sie ze mogą sfałszowac wybory...
@Vlepkin Jeszcze jedna bardzo istotna sprawa... nawet jak uda się obalić władzę (co generalnie nie jest aż tak trudne, jak piszesz...) to ci sami ludzie, którzy ją wybrali dalej będą mieli prawa wyborcze. Czyli o ile nie obalimy demokracji, to nic się nie zmieni, znowu ludzie wybiorą kogoś kto obieca najwięcej(i obietnicy nie dotrzyma). I Ukraina jest tu genialnym przykładem! "Piewcy Polskiego Majdanu" zapominają o "Pomarańczowej Rewolucji" która 10 lat temu obaliła....Janukowycz! No i właśnie, tyle w sprawie Ukrainy. Siłą tego systemu nie jest kilka osób na świeczniku, bo łatwo je zdmuchnąć, nie jest 100k policji, 100k wojska, bo większość nie będzie w stanie być w Warszawie, a bo ci nie posunął się zbyt daleko (trudniej zabijać rodaka, wiedzieli o tym nawet w Układzie Warszawskim). Siłą tego systemu są miliony ludzi podatki na socjotechnikę, których łatwo zmanipulować, którzy nie szukają informacji, nie mają poglądów. To jest właśnie siła tego systemu! Dlatego jedyne co da bunt, to albo "chwilowe" odsunięcie władzy i bardzo szybki powrót dzięki mediom, albo obalenie demokracji i "niemal na pewno" władują nam się Niemcy (czy tam UE, czy nawet USA), tylko po to, żeby "ratować demokrację i europejskie wartości" czytaj odzyskać "stracone ziemie". Pozostaje jesień, która daje nam szansę, jakiej nie mieliśmy od dawna, strefa wpływów, w której znajduje się Polska jest podzielona ze względu na konflikt interesów (kto wie o co chodzi ten wie, kto nie wie, ten i tak odrzuci ten komentarz), dlatego jest szansa na odzyskanie inicjatywy, tylko trzeba wybrać mądrze.
@Vlepkin Ciekawe, ze ustawa 1066 jest numerem podobna do rozkazu 66 odpowiedzialnego za czystke na rycerzach Jedi...
@AIkanaro niemieccy "bratni" pałkarze będą pacyfikować prawdziwych ludzi, a nie fikcyjnych Jedi. Myślę, że warto w obecnej sytuacji odróżniać fikcję od rzeczywistości...
@Vlepkin Odrozniam bez problemow fikcje od rzeczywistosci. Za to moj komentarz mial na celu zwrocenie jedynie uwagi na zaistniale podobienstwo (bo zastanawiajace jest jak bardzo jest ono przypadkowe lub tez nie), czego najwyrazniej zwyczajnie nie zalapaes i od razu zminusowales. I choc moj komentarz odnosi jest do swiata fikcyjnego jest tutaj jaknajbardziej na miejscu bo traktuje o zdradzie, w przypadku naszej rzeczywistosci zdradzie rzadzacych w obec obywateli...
@AIkanaro nie ja Cię zminusowałem. Co do korelacji pomiędzy liczbami nie jestem w temacie w zakresie Gwiezdnych Wojen, aczkolwiek Ci co POciągają za sznurki mogą z literatury fantasy czerpać "inspirację". Szkoda tylko, że realizują swoje chore pomysły kosztem zwykłych ludzi. Mam nadzieję, że winni trafią za kraty, a za przestępstwa gospodarcze, których się przez te lata dopuścili zostanie im skonfliskowany cały majątek i przekazany na rzecz realnego rozwoju przedsiębiorczości w Polsce. Do tego powinien dochodzić całkowity dożywotni zakaz pełnienia jakichkolwiek funkcji publicznych w Polsce i pozbawienie prawa do emerytury poselskiej i jakichkolwiek przywilejów.
@Vlepkin
@Vlepkin
@Vlepkin
To co napisałeś to racja,
Dodatkowo pamiętać należy o tym jak wyszła Ukraina na majdanie; stracili Krym i cały uprzemysłowiony wschód, a ukarińcy oprócz odwoływania się do tradycji bandery nie chcą nawet walczyć za swoje państwo. Oczywiście problem jest głębszy większy itp., ale w skrócie chodzi o osłabienie Państwa
Jestem za wyjściem na ulice ale ... kto w zamian, obalimy system zostaniemy zdmuchnięci jak pył bo nie mamy alternatywy. Niech się pojawi lider silny patriota, pójdę jeszcze dziś.
Ale nigdy nie wyjdę na ulicę żeby tworzyć anarchię.
Mogę wyjść protestować, manifestować niezadowolenie.
Problem polega na tym że możemy za szybko nie mieć konkretnej politycznej alternatywy, dlatego że większość normalnych ludzi znających: koszmar urzędów, meandry biurokracji, dramat głodowych pensji. Pracuje po 12 godzin dziennie w jednej bądź kilku pracach i nie mają czasu na politykę.
Z uwagi na powyższe powinniśmy wszystko przemyśleć zanim zrobimy jeszcze gorzej.
Na pewno powinniśmy się jednoczyć i działać wspólnie tak naprawdę dla naszych dzieci, bo pozytywny efekt zmian będzie widoczny za około 15 – 20 lat.
@kostek1982 masz rację. Na Majdanie wielu zwykłych ludzi straciło życie tocząc reżyserowaną walkę z reżimem. Stracili życie na próżno. POlszewia tylko czeka aż ludzie zaczną wychodzić na ulice, żeby mogli robić prowokacje. Donek zaciera swoje paskudne łapska w oczekiwaniu na sposobność "niezbędnej interwencji" Unijnych Służb POrządkowych. Kampania prezydencka pokazała do czego sa zdolni w imię ZGODY i BEZPIECZEŃSTWA. Czas ich bezpieczeństwa się kończy i szemranej zgody wymiaru sprawiedliwości na złodziejskie praktyki w okradaniu społeczeństwa i w zleconym demontażu Państwa Polskiego ku chwale makreli i fiutina. Póki co uświadamiajcie tych co są zatruci przez TVN i inne szmatławe media POdające preparowaną papkę Goebbelsowskiej propagandy "sukcesu". Namawiajcie do udziału w jesiennych wyborach Wspólną mobilizacją możemy w pokojowy sposób pokonać POlszewików. Nowy Prezydent jest NASZ - POLSKI (nawet służby i Komoruskie WSI nie znalazło na niego ŻADNYCH haków - jest czysty !), więc trzeba mu pomóc i takie jest moje zdanie. Musimy się odbudować społecznie, a nie dziesiątkować na barykadach opuszczając Naszych bliskich. Tylko ROZSĄDEK i KONSEKWENCJA działania w moim przekonaniu stanowią właściwą drogę do celu, który mamy wspólny jak sądzę... Jak już wyleczymy jesienią Naszą Ojczyznę ze szkodników, potrzebna będzie energia na pracę organiczną tzw. pracę u podstaw, żeby odbudować to co zostało zniszczone. Ograbili Nas z majątku, ale nie z honoru, godności i woli walki. Przetrwamy te parę miesięcy, a jesienią wygramy.
@SlepeLosy "A na jesieni obstawiam spora frekwencje, bo ludzie, ktorzy dotad nie mieli na kogo glodowac, juz maja."
Nie mów, że masz na myśli tego przygłupa Kukiza :P Nosiłem buty mające wyższą inteligencję i lepszy program od niego.
@DeeJayBanana Przeczytaj mój wpis jeszcze raz :) Nie głosowałam w I turze ani na Dudę ani Komorowskiego.
Bez przesady panowie, poczekajmy do jesieni i zobaczmy co urodzi Kukiz, jak nic to na wiosne można okupować Warszawę czy coś...
@Marian57 Kukiz jak na razie zaproponował cenzurę mediów... o to chodziło?
@Marian57 Smutne, że trzeba czekać na wygraną Kukiza, żeby się dowiedzieć, jakie ma pomysły... Bo na razie coś nie chce swojego programu zdradzić. A może go nie ma?
@Marian57 Przeciez poda swoj caly program przed, skonczcie gadac glupoty
@rudy999995 A coś z tego wynika dobrego? Bo chyba nie w kraju, w którym 99,9% ludności uważa się za Polaków, gada w jedynym dialekcie jednego języka (jeśli nie liczyć Gwiazdora i pola), jest ochrzczona w tym samym wyznaniu i nie wykazuje prawie żadnych regionalnych specyfik.
@rudy: A jak sklasyfikujesz brak programu?
@Marian57 Program już ma, albo prawie ma. Całość zaprezentują pewnie na pierwszym spotkaniu za kilkanaście dni. Najważniejsze, że zapowiedział już współprace z Centrum Adama Smitha! A jak oceniacie posiadanie programu, a realizację jego odwrotności?
@rudy999995 To zależy co się kryje pod tym nacjonalizmem. Kiedyś zdarzały się perełki w rodzaju Dmowskiego. Ostatnio jakoś ten nurt nie obrodził i mamy zamiast tego gości, którzy zajmują się pieszczeniem rozdmuchanego ego słuchaczy. Na przykładzie Dudy: "My mamy swoją historię, mamy też swoje oczekiwania. [...] I powinniśmy domagać się tego, aby w Polsce żyło się tak jak na zachodzie Europy." Brzmi dobrze? A Grecy mają jeszcze świetniejszą historię (cała antyczna Grecja) i jeszcze większe oczekiwania, czyż nie? A jak to domaganie działa w negocjach z Niemcami czy niespecjalnie?
@Marian57 Ale co? Kupujemy kota w worku, a jak się nie uda to próbujemy go obalić?
@iNos Ta. tak jak podał przed prezydenckimi :)
No tak, lepiej nie kupować kota w worku tylko sprawdzoną zarazę której przez 4 lata i tak się nic nie zrobi. Z Kukizem jest ryzyko, ale jest też szansa na jakieś pozytywne zmiany.
@Marian57 Dokładnie. Nie wiem dlaczego Polacy wolą 15 wysysyanych z palca od 20 lat obietnic od notorycznych kłamców niż 1 obietnicę konkretnej zmiany "na start" od gościa, który według wszelkich przesłanek ma zamiar tej obietnicy dotrzymać. Głosuj na tych co zwykle albo w ogóle = 0% szans. Głosuj na nowych, 50% szans na zmianę.
zróbmy im z dupy średniowiecze !!!
to jest prawie centrum polski wiec jaki koniec?
Ktoś nie zauważył, że są wybory parlamentarne na jesieni i można wymienić partie u władzy? Czy też otrzymał prośbę z Łubianki by zrobić zadymę w Polsce?
@Czcibor512 No właśnie. Jakoś nikt, kurde nie pamięta, że Majdan doprowadził do wojny.
@Czcibor512 Ale po co? Nie widzę sensu w zmianie partii u władzy, skoro miałaby to być zmiana jedynie kosmetyczna.
dołączył bym się ale siedzęe w berlinie:(
Ja bym poczekał do wyborów, i oddał głos na kukiza, zobaczymy czy sie uda jak nie to tydzień później burda i po problemie, ale nie mam przeciwko jak by pół narodu na ulicach wybory przesunęło jeszcze na ten miesiąc.
To zacznij rozklejac plakaty, wynajmij samochod z glosnikami i rozprzestrzeniaj o tym informacje. Jak wrzucisz cos na demoty to myslisz,ze cos to da?
Proponuję, aby rząd objął samorząd szkolny z gimnazjum mojego znajomego, jest tam sporo takich przegrzanych łebków którzy tylko czekają by patriotycznie zrobić z siebie idiotów i coś zdemolować, spodobaliby wam się. Oni to dopiero wiedzą, co to znaczy walczyć o wolność.
@TakDlaPO No i poleciały hejciki.
Jestem za tylko ja bym się jeszcze trochę wstrzymał. . Jestem ciekaw co pokaże duda jako prezydent bo bardzo mi się podoba i nie wiem czemu ale pokłada w nim nadzieje na zmianę tego kraju na lepsze.. tak samo kukiz.. tez ciekawe.. poczekajmy jeszcze jeżeli oni zawiodą to wtedy ale na razieniech oni ssię wykażą bo możemajdan nie bbędzie potrzebny
A nieletni mogą brać udział?
jak cie rodzice puszczą hehe, ale musisz być też silny fizycznie na wszelki wypadek.
Z tego co się orientuje to mogą, ale gdybym się mylił to nikt Ci dowodu sprawdzać nie będzie ani wyganiać. W razie czego to tylko przechodzisz :) Tylko obierz sobie taką grupkę ludzi w średnim wieku i co zachowują się spokojnie, a jak będzie gorąco to się ewakuuj [i zawiadom jakiś funkcjonariuszy w pobliżu że ktoś jakiś raban robi] bo jeszcze niepotrzebnie później rodzice mogą mieć kłopot albo Ty jakiegoś kuratora.
Władza legitymująca się puczem z ulicy to nie władza którą ja chce mieć w swoim kraju. Zresztą dla większości Polaków wrzucenie kartki do urny z logicznie zakreślonym kandydatem stanowi zbyt wielki wysiłek, a tutaj chcesz aby poszli wspierać jakiś wrzeszczących oszołomów. Coś mi się zdaje że przyjdą tylko tacy co chcą sobie porzucać kostką brukową.
Próżne wołanie, kanapowi rewolucjoniści drżą na samą myśl, że muszą gdzieś iść, gdzie może nie być Internetu ;) Ale rozumiem, że wrzeszczycie o rewolucji, ponieważ jesteście za młodzi, żeby głosować w jesiennych wyborach...
Pokaż mi na mapie Plac Królewski w Warszawie...
ZRÓBCIE WYDARZENIE NA FEJSIE !!!
By je lajkować? ;)
To będzie pretekst dla Rosji do wejścia i obrony pokrzywdzonej mniejszości ;)
@aderjan ogarniasz, że obecnym Prezydentem jest Komoruski czy masz za daleko rozumek? Takie są konsekwencje spania u rodziców "w nogach". Mogłeś ubierać kask, to nie odniósł byś takiego uszczerbku na zdrowiu. Idź do ZUS bo w moim przekonaniu nadajesz się na rentę. Bronek i jego koledzy z WSI razem z Radkiem zdradkiem i Von Tuskiem klecą plan awaryjny, bo trybunał stanu coraz bliżej. Ten jak to określiłeś Duduś obejmuje urząd dopiero 6 lipca. Czytać umiesz? Jeżeli nie to się naucz i zobacz coś co się nazywa kalendarz bo wygląda na to, że rodzice Cię niczego nie nauczyli. Skończ podstawówkę i dopiero wtedy zacznij się publicznie wypowiadać. Twoi idole tylko czekają na zamieszki, żeby mogli użyć siły ze wspomaganiem merkelowej (ustawa 1066) bratniej POmocy POtomków hitlerowców (tzw. niemców).
@Vlepkin Jak wprowadzi stan wojenny to Cię przeproszę za pomyłkę.
@Vlepkin Proponuję układ - jeśli Bronek wprowadzi układ wojenny to wpłacam 100 zł na Caritas, jeśli nie - to ty wpłacasz - OK? (lub zaproponuj inną organizację charytatywną)
@Czcibor512 może... ProCivili? Nie wiesz co to takiego? Zapytaj Twojego idola Komoruskiego to Ci oPOwie
I przyjdą 4 osoby na krzyż, posiedzą pośmieją się i pójdą wesoło do domu, bo kolacja stygnie.
W Polsce nigdy nie będzie majdanu bo Polacy nie mają jaj.
Może nie mają pustych głów. Pucz to śmierć, zapaść cywilizacyjna i degeneracja społeczeństwa. W żadnym państwie po siłowym odebraniu władzy nie było lepiej. Ukraińcy zrobili majdan i co mają z tego? Wojnę, a nowa władza rozgoniła pozostałości po demonstrantach.
Jasne, że nie mają. Jakby mieli poszliby do wyborów. Autor zachowuje się jak dzieciak, który nie miał jaj, zęby zagadać do dziewczyny, to leci z pięściami na jej nowego chłopaka. Zmianę władzy wprowadza się na drodze wyborów. Wszelkie inne metody to pogwałcenie demokracji.
LOL Kolejny zakompleksiony rewolucjonista ,mały gimbus nawołujący do powstania.Spotka się takich pięciu pokrzyczy ZŁO-DZIE-JE! i wróci do mamy na kolację.Polska jest krajem demokratycznym,władzę zmienia się przy urnach a nie na ulicy jak w jakieś republice bananowej.Co do wolności chłopczyku to właśnie z niej korzystasz tworząc takie durne demoty
@pawel31ns o iroinio. Kanaopwey rewolucjonista krytykuje za jakiekolwiek dzialanie...
@pawel31ns Troll detected
http://i616.photobucket.com/albums/tt243/bsmajliji/troll-detector.gif
dla ciebie troll to każdy,kto ma inne zdanie.Nie wszyscy widzą świat w czarnych barwach.Nawet mi cie trochę żal,cały czas narzekanie ,pesymizm,jest beznadziejnie, nic tylko wziąć sznur i za stodołę
No jasne, i znów nikt nie przyjdzie, może oprócz jednej osoby, która będzie czekać trzy godziny. Już coś takiego było w kwietniu.
Rzeczywiście Stonoga to bezwzględny autorytet, szczególnie wtedy gdy mówił o "zamordowanym na stadionie" dobrym chłopaku... Wrzucenie go na ten demot sugeruje że to on stoji za tym przedsięwzięciem. Zatem powodzenia, sama wieczna krytyka nic nie wnosi, zmany sa potrzebne ale nie drogą rewolucji. Historia pokazała że to się nie sprawdza.
Ale się wzruszyłem :):)
Chciałbym napisać, że jestem pełen podziwu dla tego gimnazjalnego zapału, ale nie jestem.
Ludzie, którzy domagają sie demokracji, nawołują do siłowego obalenia demokratycznie wybranych rządów? Schiza? Głupota? Z wykłe rozdwojenie jaźni?
Obudź się Dorotko.
Pomijam to, jak skończył się Majdan i gdzie są teraz jego głośni przywódcy.
Zamiast marnować czas w internetach, weź się za naukę i pracę.
Wykształcenie, języki, doświadczenie i zdobywaj świat.
Rozglądnij się wokoło. Nie słuchaj krzykaczy tylko popatrz do czego ludzie dochodzą PRACĄ.
Przestań tłumaczyć swoją nieudolność ogólnonarodowym spiskiem tylko weź się za coś konkretnego.
Burzyć potrafi każdy idiota. Budowanie przychodzi już z większym trudem.
@Raf28 - Masz, stary, świętą rację. Bo siedzieć na dupie i krzyczeć: "O, jak mi źle!", "O, jak mi niedobrze!", to każdy potrafi. Ale ruszyć rzyć i coś ze sobą zrobić to już trudno. Wkurza mnie ciągłe gadanie, jakim to Polska jest krajem bez perspektyw. A guzik prawda, tu też można wiele osiągnąć. Tylko trzeba się postarać. A jak mimo to ci się nie uda, to wtedy masz prawo do narzekania. Gimbaza, która myśli, że jak po studiach pojedzie na zmywak do Anglii to zostanie biznesmenem, niech wraca do nauki do jutrzejszej kartkówki.
@I33chu
No chyba źle pojmujesz "protesty".
Nie twierdzę, że nie wolno protestować. Jest jednak "drobna" różnica między protestem, a rewolucją.
Serio utożsamiasz okazywanie niezadowolenia społecznego poprzez manifestację, strajk, czy inny protest, z siłowym przejęciem władzy?
To tak jak byś postawił znak równości między tym, że sąsiad od Ciebie auto kupi i tym, że Ci je odbierze przy okazji obijając Twoją twarz, bo stwierdzi, że Tobie się to auto nie należy, a jemu tak, bo będzie nim lepiej jeździł.
Łapiesz różnicę?
Ustawa 1066, moi panowie i moje panie. Pewnie powtórzę kilka osób, które już to napisały, ale muszę - ten demot to prowokacja. Albo dzieło kogoś, kto NIE MYŚLI i nie ma wyobraźni. Problem polega na tym, że jak my zrobimy politykom majdan - to oni nam zrobią rozbiór Polski, a im samym nic się nie stanie, bo mają plecy w Moskwie, Berlinie, Waszyngtonie. Taka prawda. Zamach stanu niestety jest obecnie nierealny. Obecnie najlepsze co możemy zrobić, to poprzeć Pawła Kukiza w wyborach oraz dalej działać przeciw systemowi.
W Polsce od '56 r. nie było żadnych demonstracji, z którymi nie mogłyby poradzić sobie wojska wewnętrzne. Skala zaangażowania politycznego obywateli osiąga obecnie dno dna absolutnego. Niby z jakiej racji komukolwiek byłyby potrzebne obce wojska? Na rozpędzenie demonstracji trzystu karków, których hasła zaczną się od "Złodzieje", a skończą na "Kto nie skacze jest pedałem, hej, hej, hej"?
I myślisz że wywołanie permanentnej wojny domowej do czegokolwiek doprowadziłoby? Zresztą co taka ustawa zmienia? W oczach społeczeństwa czy zrobiliby to z ustawą czy bez to nie miałoby żadnego znaczenia.
Niestety? Zamach stanu jest pogwałceniem demokracji. Mnie nie odpowiada wynik ostatnich wyborów prezydenckich. ale czy idę do smutnych panów kupić trochę PMów , żeby z kolegami obalać prezydenta? Nie (serio nie, BOR nie musi się mną przejmować, to tylko taki przykład, wiec luzik panowie). Obojętnie co sądzę o wyniku wyborów, to jest on demokratycznym wyborem większości (zainteresowanych) obywateli. I zgodnie z zasadami demokracji muszę go uszanować. No inni wybrali inaczej niż ja, trudno. Nie jesteśmy stadem lwów, nie wybieramy samca alfa w walkach o przywództwo.
13.06.2015 o 17.00? Liga Światowa leci :/ i jeszcze jakaś piłka kopana chyba też :P
propozycja bez sensu. majdan to zasponsorowali ukrainie soros i nudelman a do władzy doszli banderowcy i naziści. poza tym kraj ten już praktycznie nie istnieje. tego właśnie chcesz? rozpadu polski i trupów?
Jak już będziecie tam wszyscy czterej pamiętajcie o fotce na fejsa i instagrama.
W zamian przyjdzie zaplecze Kukiza z hasłem TKM!?
Nikt nie przyjdzie! Nie ma w Warszawie pl. Królewskiego.
Mała uwaga...w Warszawie nie ma placu Królewskiego..jest plac Zamkowy (i to on jest na zdjęciu)
Tylko nie Majdan. Przyczyną Majdanu były sponsorowane i sterowane przez CIA zamieszki w kraju, ucieczka demokratycznie wybranego prezydenta i zainstalowanie niekonstytucyjnej władzy narzuconej przez USA/UE. Następstwem jest wojna domowa i śmierć tysięcy cywili. Jestem za zmianami, ale nazwijmy to powrotem do normalności, do rządów Polaków dla Polaków. Byle nie Majdanem.
@mitsubishifan A to nie był MOSAD? Bo mi się już teorie spiskowe mylą. choć nie. MOSAD stworzył ISIS. a FSB i SWR byli w Smoleńsku. A Zielone Ludziki zabiły Kennedy'ego.
Serio? Tylko na tyle was stać? Urządzić rewoltę pod hasłem "Zrobimy wam Majdan?" Serio? I sądzicie, że coś tym wskóracie? Ale powiedzmy, że obalicie obecną władzę. Kogo posadzicie zamiast nich? Kukiza? PiS? Przecież to możecie zrobić podczas wyborów na jesieni. Ale wy myślicie, że jak "zrobicie Majdan", to Polska stanie się krajem mlekiem i miodem płynącym. Serio?
"a można przyjść przez internet ? albo fajsbuczka ? " - spyta przeciętny hejter - autor takich memów jak wyżej :]
Nie ufam Stonodze. Śmierdzi działaniami służb na kilometr. Koleś niby znalazł w Internecie pełne akta afery podsłuchowej. Czysta bajka.
I co? wybierzecie PIS? to bedzie jeszcze większe gówno niż obecnie.
Poza tym nie rozumiem czemu ludzie się tak srają tymi zdjeciami - przecież tam oprócz sexu kulczykowej to nic nie ma ciekawego.
gdzie w Warszawie jest "Plac Królewski" ? To chyba jakiś od Kukiza pisał ...
Na fotografii jest Zamek Królewski i Plac Zamkowy.
A nie "Plac Królewski", kto pisze takie brednie?
Poczekajmy do jesieni, może naród się otrząśnie z letargu
Co za tania prowokacja - przecież ktoś się z Was nabija. Przecież to kłamstwo, że na arenie międzynarodowej NIKT nas nie traktuje poważnie. Przykładów jest masa - choćby ostatnio premier UK był u nas "po prosbie", by zdobyć nasza przychylność dla zmian przez siebie proponowanych. Nie jesteśmy żadnym Bangladeszem Europy, lecz postkomunistycznym, całkiem dobrze rozwijającym się gospodarczo średniakiem. Jedynym pragnieniem młodych jest wyjechać? Znam wielu młodych i mają setki innych pragnień. Ludzie nie mają perspektyw? Serio? Ci, którym się chce, którzy są cierpliwi i pracowici - widzą nie tylko perspektywy, ale i szanse, które wykorzystują. I to oni są sola tej ziemi. Ludzie nie mogą znaleźć pracy? No nie bardzo. Ja do swojej firmy cały czas szukam pracowników i... nie ma. A wykwalifikowanych, odpowiedzialnych i zaangażowanych = to już w ogóle. Stonoga? Przecież to na kilometr śmierdzi Moskwą i jej prowokacją. I to raczej nie na zasadzie "pożytecznego idioty", lecz świadomego działania. Stonoga - dżin z butelki.
@tytusz Najlepszym dowodem na prawdziwość tej tezy jest fakt, że na demotach nigdy nie porównuje się nas do innych krajów regionu. Raz na jakiś czas ktoś coś wspomni, że w Czechach łatwiej i taniej założyć firmę, że w Tallinie jest darmowy transport publiczny, ale poza tym to tylko Niemcy i UK (czasem Skandynawia).
@tytusz Naprawdę miło czytać coś takiego. Mam dość wiecznie niezadowolonych ludzi, którzy tylko siedzą na dupie i marudzą.
Bo w Polsce po prostu narzekanie jest jak oddychanie, zwłaszcza narzekanie na władzę. Jak nie narzekasz i jest ci w miarę dobrze w życiu, jesteś albo fąflem władzy, albo masz coś za uszami, więc jesteś podejrzany.
Ode mnie tylko jedno słowo: Powodzenia :)
tak, zróbcie sobie majdan, tylko pamiętajcie jak się to na Ukrainie skończyło (a raczej jak się jeszcze nie skończyło)
Bardzo niemądry pomysł z tym majdanem.... Inspirowany chyba przez rosyjskie służby. Takie demoty nie powinny trafiać na główną
Wszystko fajnie - tylko że dla mnie Kukiz czy Korwin to zamiana złego na gorsze, niestety.
Nie, nie, nie. Majdan to doskonała okazja, by wyszli bez szwanku, a nawet zatrzymali swoje agentury. Na spokojnie, na jesień lub we wcześniejszych wyborach. Nie wygłupiajcie się, proszę.
Uuu, społeczeństwo takie wzburzone, wow. Na pewno władza wystraszy się kilkuset osób. W demokracji nie burdami się zmienia władzę, dorośnij.
I tak Was oleją.
Naprawdę wierzycie, że wyjdziecie na ulice, radośnie obalicie rząd i nikt Wam nie przeszkodzi? To nie jest takie proste, jak pewnie myśli ten, który to pisał. Pierwsza rzecz - by robić jakąkolwiek rewolucje trzeba zgadać się z wojskiem. Inaczej zostaniemy szybko spacyfikowani. Druga rzecz - z powodu 1066 wojsko powinno wyslać patrole na granice kraju, szczególnie granicy niemieckiej i rosyjskiej. Jednak nie mamy na tyle pieniędzy by wynająć wojsko, więc ludzie powinni się zbroić nielegalnie, by nie być bez szans w walce. Jeśliby jednak wojsko poszło z uzbrojonymi Polakami walczyć, rewolucję mamy praktycznie wygraną. Tylko kogo postawić teraz u władzy? Jak widać to nie jest takie łatwe jak sie wydaje...
Hahaha. Majdan Wam się zamarzył? Mi w sumie też się marzył, ale właśnie skończyłem 20 lat, żyję w tym kraju już jakiś czas, i widziałem wystarczająco, żeby stwierdzić, że wielu Polaków to urodzeni niewolnicy.
Dlaczego ok. połowa Polaków nie bierze udziału w wyborach, przyczyniając się pośrednio do rządów antypolskich śmieci? Dlaczego wielu Polaków głosuje na wrogów Narodu i Ojczyzny? Dlaczego Polacy nie organizują demonstracji antyrządowych, a jeśli już jakaś jest, to dlaczego niewielu Polaków bierze w nich udział?
Pamiętam wiosnę 2012 r., kiedy podniesiono wiek emerytalny. Jedyne ówczesne protesty przeciwko tej decyzji, o jakich wiem, to demonstracja "Solidarności" pod Sejmem (ale tłumów nie było). "Solidarność" zapowiadała wówczas "gorącą jesień". I co? Nic.
Pamiętam jesień 2013 r., kiedy związki zawodowe zorganizowały w Warszawie akcję "Dość lekceważenia społeczeństwa", przez kilka dni we wrześniu przed budynkami rządowymi były miasteczka namiotowe, a kulminacją był marsz ok. 300 000 osób przez Warszawę (sam na nim byłem). Przywódcy zapowiadali kontynuację protestów. I co? Niecałe 2 miesiące później był protest w Gdańsku, potem "Dość lekceważenia społeczeństwa" było już historią.
Pamiętam lato 2014 r., kiedy wybuchła afera taśmowa. W kilku miastach doszło do protestów. Pokażę ich "rozmach": 3 dni po wybuchu afery byłem na manifestacji w Lublinie, na której pojawiło się kilkaset osób (żeby pokazać "rozmach", informuję, że Lublin ma ok. 400 000 mieszkańców, a np. ja przyjechałem z pobliskiego miasta). Niecały tydzień później doszło do demonstracji przed biurami poselskimi, pojawiło się kilkanaście osób (co prawda to było w godzinach pracy, ale chyba mogło pojawić się więcej osób). W każdym razie - zapowiadano walkę do skutku. I co? 3 tygodnie po wybuchu afery protesty były już historią.
Pamiętam listopad 2014 r., kiedy doszło do nieprawidłowości przy liczeniu głosów oddanych w ówczesnych wyborach samorządowych. Znowu doszło do protestów. Widziałem, co działo się w Krakowie: najpierw ok. 2 tysiące osób wzięło udział w marszu protestacyjnym, a 2 dni później kilkadziesiąt osób wzięło udział w demonstracji przed budynkiem Urzędu Wojewódzkiego. Zapowiadano kontynuację protestów, mówiono wręcz o "polskim Majdanie". Nic z tego nie wyszło, o sprawie zapomniano.
Po tych doświadczeniach piszę temu, kto chce w sobotę rozpocząć "polski majdan": Możesz próbować, ale na Twoim proteście pojawi się max. tysiąc osób, choć prędzej max. sto. Możesz mówić, że będziecie działać do skutku, ale tydzień po pierwszym proteście wrócicie do codziennego życia.
Większość Polaków to urodzeni niewolnicy. Dla nich nie ma znaczenia, że rządzący kradną, oszukują i działają przeciwko Nam. Niektórym to można już nawet nie pluć, ale wręcz sikać w twarz, a oni powiedzą, że "to tylko deszcz pada". Wyśmieją wolnościowców, podczas gdy sami są zniewoleni przez propagandę. Boicie się prawdy? Nie lubicie jej? Minusujcie i rzucajcie "hejty" śmiało. Przepraszam, że komentarz taki długi, ale musiałem to wyrzucić z siebie. Szacun dla tych, którzy doczytali do końca.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2015 o 17:24
Spojawił bym się z chętnie, ale mnie nie stać na bilet do Stolicy... :/
Najpierw chciałbym podziękować Wam, użytkownikom demotywatorów. Nie spodziewałem się tego, że ten apel dostanie się na główną.
Widzę, że sporo tutaj się w komentarzach uzbierało tego, często z tego że nie dookreśliłem co dokładnie przyszło mi do głowy i warto to sobie teraz wyjaśnić.
Iskrą na tę beczkę prochu było oczywiście ujawnienie przez Stonogę aktów prokuratorskich. Nie spierajmy się czy zrobił dobrze, czy źle ujawniając tak newralgiczne materiały. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Opinia publiczna się dowiedziała, akta są rozsiane już po internecie. Nie fakt opublikowania, ale sama treść materiałów się liczy.
Co do samego apelu do zorganizowania naszego majdanu. Przede wszystkim w błędzie są ci wszyscy, którzy uważają, że ma to na celu obalenie władzy siłą. Żadnego rwania bruku, palenia KPRM czy budynków państwowych. Nie tędy droga! Demonstracja będzie POKOJOWA i niech sobie odpuszczą przyjście wszyscy ci, którzy mają ochotę rzucić się szturmem z widłami i kosami na Belweder. Pierwszorzędnym celem jest demonstracja siły, bardzo donośny apel do "elit": jest źle, nie podoba to się nam, nie chcemy was. Mówicie, że od tego są wybory. Racja. Być może nadejdą wreszcie jacyś sensowni ludzie, którzy chcą dobra Ojczyzny. I wybory to bardzo dobre wyjście gdy zła sytuacja jest krótkotrwała, trwa jedną kadencję, góra dwie. Ale jeżeli mamy tu chroniczny, za przeproszeniem, burdel, prawie nieprzerwanie już od 25 lat, to ludzie muszą wyjść na ulicę. Aby zademonstrować niezadowolenie i liczyć na to aż rząd się ugnie. Tak jak się ugiął w sprawie ACTA, gdy chyba jedyny raz od wielu lat gdy społeczeństwo się zmobilizowało i zaprotestowało. Jeżeli nie to cóż... po wyborach za zdradę stanu rozliczy ich wymiar sprawiedliwości. Jeszcze raz powtórzę, żadnego puczu. Kiedyś w Polsce się zmieni na lepsze, ale lepiej żeby to kiedyś było wcześniej niż później, prawda? A im więcej nas będzie w sobotę tym większa szansa, że odniesiemy sukces.
Aha, no i przepraszam za tę głupią wpadkę z Placem Królewskim... Byłem zaaferowany tworząc tę grafikę, mimo że powtarzałem sobie w głowie, że chodzi oczywiście o Plac Zamkowy. Wybaczcie, jestem z tych, co w centrum miasta mają Sukiennice i Kościół Mariacki ;)
@isemeg "Nie spierajmy się czy zrobił dobrze, czy źle ujawniając tak newralgiczne materiały." Ale można się spierać, kto na tym najlepiej wyjdzie. A wyjdzie PO, która ma teraz pretekst do rozwiązania Sejmu i rozpisania przedterminowych wyborów, kiedy sondaże jeszcze nie wyglądają tragicznie, a Kukiz i Petru wciąż się nie zorganizowali.
znowu liżesz tyłek Kalksteinowi pewnie łykacie te same pigułki
Majdan? I co dalej? JOW JOW JOW? Rzygać sie chce czytając takie demoty
850 plusów. Ciekawe, ilu z Warszawy. Ciekawe, ilu klika, żeby przyjść. Ciekawe, ilu będzie.
to jest podpucha
W dupach się poprzewracało i tyle. Polacy wiecznie narzekają i narzekać będą. Prawda jest taka, że za sytuację w Polsce odpowiadamy my sami wynikami wyborów ostatnich 25 lat (co nie oznacza, że usprawiedliwiam polityków). najpierw zmieńmy siebie sami i dokonujmy odpowiednich podpisów na karcie wyborczej. A skąd są politycy od nas samych. Nauczmy się ponosić konsekwencje własnych działań, a nie ciągle krzyczeć, że jest źle. Zamiast tego wszyscy liczą na Kukiza i myślą, że nagle zdziała cuda wianki. Kocham Polskę, bo to jest moja ojczyzna, ale wykrzykiwanie nic nie daje. Za 4-5 lat będzie to samo, bo Polacy są wiecznie nie zadowoleni. Najważniejsze są zmiany w nas samych.
i co mam wychodzić na ulicę z kijem dla jakiegoś Tymińskiego 2 dobranoc ja w te gierki nie wchodzę
na co ten majdan jak sa wybory za 3 miesiace ?
Przy urnach najpierw protestujcie, skoro tam nie potrafimy ich wygonić to nie zrobimy tego siłą. Jak ktoś nie chce ruszyć dupska do urny, to wszak nie wyjdzie na ulicę
przylezie kilku chuliganów a po rozróbie zjawi się tam Kaczyński lub też inny oficjel z PIS i przed kamerami powie że za PO wszystko jest takie nieposprzątane dzięki temu na jesieni skoczą im słupki poparcia
HAHAHAHAHAHAHAHA ile razy ja już widziałem te rewolucje na demotywatorach.
Jeśli ktoś się powołuje na majdan.. to nie mam złudzeń. Nie przyjdę, mimo, że mam blisko. Bolszewizmu nie poprę nawet jak mnie będą biczować.
Chcecie być anty - to ok. Ale może najpierw się dowiedzcie czego chcecie. Nie jest sztuką krzyczeć głośno "precz z preczem". Sztuką jest przedstawić alternatywę, która naprawdę będzie czymś innym, a nie tylko żałosną modyfikacją.
Pewnie poparłbym w innej sytuacji międzynarodowej. W kontekście tego co wyprawia Putin i zbliżającej się wojny, takie akcje przekraczają granicę głupoty. To prezent dla wrogów Polski (niestety).
Ciekawe czy zbierzecie pełne 3 osoby :P
1066 i niestety tyle w temacie...
Zaraz będę wieszczem... ch*ja zrobimy :D
Rozpad kraju, oligarchizacja władzy, szukanie wszędzie "ruskich agentów", grabież i likwidacja gospodarki? Nie, ja dziękuję...
Ja nie mogę mam szkołę.
ta.. idźcie zróbcie dym ( tylko żeby ci kredki nie wypadły z tornistra) a Putin zagarnie rozje ny kraj bez jednego wystrzału
Jak byś pamiętał co się na Majdanie działo to byś takich głupot nie pisał.
Monarchia wewnętrzna i anarchia zewnętrzna z poszanowaniem praw naturalnych na całej ziemi to jedyny gwarant szczęścia na tej planecie. Ale żeby tak się stało to każdy człowiek musi odkryć, że ma moc sprawczą na tym świecie. Nikt nie powinien mieć władzy nad drugim człowiekiem. A co mamy? Granice państwowe, różne religie, partie polityczne, grupy zawodowe, podziały, podziały i jeszcze raz podziały - a wszystko po to żeby stracić z oczu to co nas łączy - prawo do szczęścia. Majdanu się komuś zachciało - nie wiem czy to jest dobra opcja. Co to zmieni, nawet gdyby akcja się powiodła? Pojawią się nowe układy, teatrzyk taki sam tylko aktorzy inni. Co zrobiłam, żeby żyło się lepiej mi i innym w tym kraju? Co Ja zrobiłam? Czy mogę coś zrobić? A może powinnam czegoś nie robić, żeby nie powielać patologii? Niech każdy się zastanowi nad tymi pytaniami. Sama na chwilę obecną odpowiadam, że nic, ale nie przestaję się pytać, bo jak są pytania to mózg szuka odpowiedzi i sytuacji spełniających kryteria pytania. "Wybory" nie są odpowiedzią, bo ich celem jest wybranie kogoś kto odwali za nas czarna robotę. A prawda jest taka, że to My zmieniamy rzeczywistość. Niech "majdanem" będzie łypniecie światełkiem że suszą na trasie, podpowiedzenie w kolejce Pani przed nami, że w sklepie obok jest promocja na produkty, których nabrała pół koszyka ;) Pochwalenie sąsiada, że ma fajne nowe auto i cieszenie się jego szczęściem. Zacznijmy od małych rzeczy, bo naprawdę nie trzeba wiele. Marzy mi się niebo na ziemi, a marzenia są po to by je realizować :) Mam nadzieję, że się przyłączycie :)
@Aniol_szczescia , zgadzam się! jest takie dosyć znane powiedzenie " chcesz coś zmienić - zacznij od siebie". Ja wierzę, ze przede wszystkim działając w naszym najbliższym otoczeniu możemy uczynić ten świat lepszym. Żaden wielki przywódca nie sprawi, ze będzie mieli dobre relacje z sąsiadami. Żadna ustawa ani dobra sytuacja gospodarcza nie doprowadzi do tego, żeby ludziom lepiej się ze sobą żyło. Powiem więcej. Tylko działania pojedynczych ludzi mają wpływ na świat, bo czym są wielkie osiągnięcia ludzkości jak zbiorowym wysiłkiem. Na przykład taka wyprawa na Księżyc była możliwa nie tylko dzięki załodze statku, ale milionom osób - od faceta który wymyślił podstawy matematyki przez różnych fizyków kończąc na monterze, który prawidłowo "przykręcił śrubkę" w wahadłowcu. Wyniki naszych działań, mimo że są bardzo późno widoczne, to mają ogromne znaczenie. Dlatego warto czynić dobro, albo po prostu dobrą robotę.
Zastanówcie się! Po co ofiary, ranni, stracone dni ? Macie tak źle? Popatrzcie na Ukrainę i Rosję, gdzie ludzie nie mają nawet prawdziwej demokracji!!! Nigdy nie docenicie jak dobrze macie! Nie docenicie wolności, póki jej nie stracicie.
Mam wycieczke do warszawy 13 czerwca więc może zajdziemy
Pogięło was!!?? Ciekawe co ci,którzy to wymyśli mieli z historii.Może Ruskie tak mącą w narodzie ,żeby nas osłabić i podbić, pomyśleliście o tym? Ci z gorącymi głowami:polecam zimny prysznic!
Kocham was. Jedni kretyni krzyczą, że należy obalać władzę, a drudzy, nawiasem o tych samych poglądach, że ci pierwsi to pewnie prowokacja.
większość polaków nie ruszy dupy bo im się nie chce :)
PRECZ Z PO I KOPACZ.SZYKUJCIE CELE POLACY CZAS OSĄDZIĆ PLATFORMĘ !!!!!!!!!!!!!
Wieje retoryką rodem z epoki stalinizmu.
"Ci z Majdanu są najgorsi. Wielu z nich to bezrobotni ludzie bez celu w życiu, którzy nie mają zamiaru podporządkować się dyscyplinie." "rewolucję" na Ukrainie zrobił najgorszy nacjonalistyczny motłoch, oczywiście przy wsparciu "sił demokratycznych" UE i USA, a nie obywatele tego kraju."
majdan to sobie wsaddzie w dupe ,po prostu trzeba zmienic system na rzadzony przez obywateli,teraz politycy beda robic to co spoleczenstwo bedzie chcialo :D "1000 km autostrad ku&&% ma byc " i niech sie zastanawiaja,ich brocha maja wymyslec tak zeby sie oplacalo a kontrakty i wszelkie kosztorysy z uwzglednieniem wszystkich plac jawne.
Haha, to się autor obudził. Robić bunt 3 miesiące przed wyborami. Lepiej namawiać ludzi, żeby nie głosowali na PO-PSL niż siać zamęt w kraju. Tego ostatnio aż dosyć.
Kim był Stonoga zanim stał się antysystemowy? Poszukajcie. WSI wybrało człowieka w celu wzniecenia buntu i zachowania kontroli. Boją się PiSu jak ognia. Pokażemy im na jesień. Nie dajmy się prowokować. Kraj osłabiony wewnętrznie sprzyja sąsiadom którzy mogą chcieć nam pomóc.....
Znowu WSI? Jest na świecie tyle fajnych organizacji. Reptilianie, Iluminaci , Mosad, FSB, SWR, Asasyni, templariusze (tak, spotkałem kogoś, kto wierzył, że AC oto naprawdę jest), CIA, FBI, DEA, mafia, Kościół Katolicki i inne, AW, SWW, SSS, Grupa Bildberg, Filomaci i Filareci, lobby farmaceutyczne/medczne/energetyczne....
Kto za to bierze odpowiedzialność? Dlaczego autor się pod tym nie podpisuje? Kim jest, ile ma lat, czy jest wystarczająco dojrzały?
Taa, kurna! Najlepiej na dzien przed wyborami, tak zeby mozna bylo je odwolac i wprowadzic jakistam stan wyjatakowy. Ja sie zastanawiam, czy ten demot, to nie jest zwykla prowokacja, tak jak "obroncy krzyza", czy spalona budka pod ruska ambasada. Nie dajcie sie naciagnac i po prostu zaglosujcie rozsadnie.
Żyjemy w kraju,, w którym jeden obywatel bez zezwolenia może, w sobie znanych celach, nagrywać prywatne rozmowy innych obywateli i staje się "Bohaterem ludu". Drugi kradnie tajne dokumenty, upubliczniana je narażając nie tylko tych w rubryce "oskarżeni", ale WSZYSTKICH zamieszanych, ze świadkami włącznie i staje się kolejnym "bohaterem ludu".
No fajnie. Proponuję, żeby obwołać jeszcze bohaterami trolli, którzy szykanują ludzi w necie.
Ale dlaczego trzynastego?...
Od dobrobytu sie niektorym w dupach po przewracało. Dawno wojny nie bylo, widać.
Wszystko fajnie ale polacy to cioty i lubią jak traktuje się ich psów. Polska kraj dla psów
Bangladesz Europy, niemiecko-rosyjskie kondominium i inne takie radosne bluzgi, jakimi osoby uważające się za patriotów określają swój kraj. Już naprawdę rzygam tym pisowskim czy kukizowskim łże-patriotyzmem, pier*oleniem o "systemie okrągłostołowym" i całej tej propagandzie, wmawiającej Polakom że są zagłodzonymi nędzarzami. "Jesteśmy dumnym i wielkim narodem", no właśnie, więc może nie dajmy sobie wmawiać że jesteśmy śmietnikiem Europy. Państwo i społeczeństwo polskie jest dalekie od ideału, dalekie nawet od możliwego do osiągnięcia wzorca, ale ta debilna propaganda porażki przekracza wszelkie granice żenady i absurdu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2015 o 20:42
Żeby ci z Majdanu nie zrobił się Donbas :P
Jak czytam tych '' postępowych i zdrowo myślących'' to nie wiem czy się śmiać czy płakać...
Majdan? Potem wedom ruskie i zabiorom wschodniom Polskie, wszystkie te pisoskie województwa.
JEZDEM ZA!!!
chcecie zmian?
to zagłosujcie na całkiem inne partie! np Partia Razem,
pomyślcie i się dobrze zastanówcie, drugą Ukrainę tu chcecie zrobić? Głód, śmierć setki niewinnych, upadek gospodarki, zanik wszystkiego?
Wasza złość to WODA NA ICH MŁYN!
Właśnie na złości, nienawiści, podziałach, uprzedzeniach rządzi się większością!
Tylko w zjednoczeniu i solidarności tkwi siła zdolna zmienić układ sił politycznych!
zamiast tupać i krzyczeć, zagłosujcie tak by wszystkie obecne partie nie weszły do sejmu,
Bo TO będzie właśnie jedność, okazanie siły, i wyraz nie zadowolenia!
Całkowita wymiana sejmu!
Obywatel z kredytem to posłuszny obywatel :D
Błagam, niech to się uda...
No fajny "majdan" zrobiliście. Dużo bredzenia o ty jak władza jest zła, jak to "Donaek" wszystkich specyfikuje, a teraz płaczecie.