@hulliken Religia już nie jest obowiązkowa i nikt nikogo w szkole do ncizego nie zmusza. Jak ci niedobrze na religii to rodzice mogą cie na etykę wysłać i już.
Kto Cię ku*wa zmusza do Chrześcijaństwa?Nie wiem czy wiesz ale można się wypisać z religii.Powiedz rodzicom, że jesteś niewierzący i po sprawie.Tak samo państwo nikogo nie zmusza do Chrztu.Nie wiem czy wiesz ale jest coraz więcej ateistów a wy jeszcze ku*wa mówicie, że ktoś was zmusza to Chrześcijaństwa gdy jesteście ateistami.Ja pier**le co za ludzie.Nie mówię o wszystkich ateistach ale coraz więcej tak właśnie robi i nie rozumiem do cho**ry po co.
@wacht juz widze, jak go rodzice zwolnia z religii w szkole! "Śmiechłem!" Predzej bedzie musial czekac az 18 skonczy i sam sie bedzie mogl zwolnic z zajec religii. A na to to poczeka do sredniej szkoly... @Nikos123 oczywiscie, ze zmuszaja. Przedewszystkim presja dziadkow ktorzy nie wyobrazaja sobie, ze mozna w boga nie wierzyc. Zaraz po nich sa zazwyczaj jeszcze rodzice. Do tego dochodzi presja spoleczenstwa oraz kosciol ktory sie wp*erdala we wszystko w co nie powinien.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
28 czerwca 2015 o 7:20
@AIkanaro Nie koniecznie. Ja np. zabronię swoim dzieciom chodzić na parady równości. Niezależnie od tego jaka będzie ich wola. I nikt mi nie będzie mówił jak mam wychowywać swoje dzieci i tobie też nic do tego jak wychowują swoje dzieci inni i co im nakazują lub zabraniają.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
28 czerwca 2015 o 9:41
Ja na religie chodziłam do 3 klasy podstawówki. W 4 powiedziałam rodzicom, że nie chce na nią chodzić więc mnie wypisali. Nie żałuje. Podczas gdy inni siedzieli na religii i oglądali 50 razy ten sam film, ja uczestniczyłam w etyce i nie raz dowiadywałam się dość fajnych rzeczy.
Widać po ich minach jak bardzo się cieszą. Zasrane genderowce będą zmuszać innych do ich światopoglądu. Gdyby Szwecja tak kochała wolność to by nie kazała lizać dup każdemu muslimowi czy tęczowemu dupkowi
@KapitanKorsarzPirat; @Novilius DOKŁADNIE, przemarsz dzieci z tęczowymi flagami, to nie przejaw równości i demokracji a dyktatury mniejszości społecznej... Dzieci i młodzież nie powinni być zmuszanie do przemarszu w godzinach zajęć... A w paradzie "równości" powinni brać udział wyłącznie osoby, które mają wykształcony swój światopogląd!
Tak w ogóle, to co za debil wymyślił, że tęcza jest symbolem homoseksualistów?! Moja córka (6 lat) lubi czasem w swoich rysunkach pokolorować coś na tęczowo. Jak ktoś obejrzałby jej rysunki, to jeszcze mógłby zacząć zastanawiać się, czy może ma Ona "dwóch tatusiów"... --- Tęcza występuje w przyrodzie znacznie dłużej, niż trwa ludzkość, więc proszę wszelkie organizacje homoseksualne, GENDER itp o odpier**lenie się od tęczy i proszę o przywrócenie tęczy jej właściwego znaczenia.
@JanuszTorun mówisz prawdę. Tęcza też do niedawna prędzej kojarzyła mi się z baśniami, bajkami, pięknym zjawiskiem pogodom i tak powinno być. Też uważa, że to nie tęczę należy cenzurować tylko jej zniekształconą symbolikę.
@KapitanKorsarzPirat Dzieci, jak to dzieci. Po ich minach widzę różne reakcje na wycieczkę. A co do treści wycieczki, to pewnie nie wiedzą o co chodzi z flagami. No ale kolorowe są przecież, to cieszą.
Rozumiem, że do udziału w uroczystościach państwowych czy kościelnych też dzieci nie powinny być zmuszane,bo nie rozumieją ich istoty? I'm wrong, @AVictor?
@kolorowatolerancja Nie można takich tematów dzieciom od urodzenia wpajać - to jest czysta głupota. O ile mówienie dziecku " unikaj noży bo się skaleczysz" jest jak najbardziej konieczne, lecz mówienie " jakie to pedalstwo jest wspaniałe, ciesz się że tacy ludzie nie kończą pod murem" jest obelgą. To jest sprawa do obiektywnego rozpatrzenia i się dziecku będzie wpajało jedną i tą samą opinię zanim będzie miało :argumenty jednej strony i argumenty strony drugiej, zanim będzie mogło uznać " ci mają rację".
@kolorowatolerancja - Jeśli piszesz to na serio, to masz coś nie tak z rozumem. Droga ewolucji nie zaszła jeszcze tak daleko, żeby dwóch mężczyzn czy też dwie kobiety mogły same sobie dziecko zrobić. Jeśli ewolucja zajdzie tak daleko, proszę bardzo, ale obecnie to jest skrajna głupota. Po co robić rzeczy sprzeczne z naturą ? Zastanów się o jakiej tolerancji ty w ogóle mówisz, bo to zaczyna być fanatyzm, a nie tolerancja.
@Centrerzystka ---- Bezpłodność osób (w parach różnopłciowych) wynika z jakiegoś zaburzenia, choroby... i jest stanem nienaturalnym. W wielu przypadkach da się to leczyć. Natomiast brak możliwości urodzenia dziecka przez pary jednopłciowe jest stanem jak najbardziej naturalnym. Nie można tego wyleczyć, bo nie jest to stan chorobowy. Bezpłodność w parach jednopłciowych wynika właśnie z tego, że obie osoby są tej samej płci.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
27 czerwca 2015 o 10:46
@Centrerzystka - doszukujesz się problemów na siłę. Nie, nie jest bezsensowne. Każde dziecko powinno mieć matkę i ojca, a przynajmniej powinno mieć taką szansę. Co się z tym światem dzieje ? Może za niedługo dojdzie co tego, że związek ze zwierzętami również będzie czymś normalnym, bo czemu nie ? OGARNIJCIE SIĘ, bo za niedługo za normalny związek będą osoby wyśmiewane. Co kto robi w łóżku to jego sprawa, nie interesuje mnie to, ale do cholery niech nie pokazuje się z tym publicznie. Jakieś parady i inne cuda wianki.
@ZUEaDWqa
To twoje "pedalsto" na mózg ci chyba padło. Jak widać żadnej tzw. "homo-propagandy" nie trzeba by jeden debil z drugim na każdym kroku widział jakieś tzw. "pedalstwo".
To jest marsz równości, gdzie udzie demonstrują przywiązanie do idei równości między ludzkiej bez względu na kolor skóry, narodowość, płeć, religijności/niereligijność, orientację seksualną. No ale jak gdzieś tam głupek jeden z drugim ma jakiś dziwny kompleks na punkcie homoseksualizmu to widzi tylko to.
@ZUEaDWqa Wpajanie komukolwiek nienawiści do kogokolwiek powinno być karalne. Bez względu na to, o kogo chodzi. Dlatego wolę tolerancję, która mówi "kochajmy wszystkich", a nie pseudopatriotów czy katofanatyków, którzy mówią "Polska dla Polaków" albo "tylko katolik może być Polakiem" albo chcą wieszać lewaków, genderowców, pedałów czy kogokolwiek innego, kto im nie pasuje do ich wąskiej wizji świata.
A jak się zmusza w Polsce dzieci do chodzenia do kościoła i wpaja im i się, że homoseksualizm in vitro itp. to zło, to nie jest zmuszanie do światopoglądu.
In vitro powinno być nielegalne. Jak ktoś jest bezpłodny, to sobie adoptuje dziecko i w ten sposób będzie ich mniej w domach dziecka. Dzięki temu nie będzie przeludnienia.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 czerwca 2015 o 16:53
To jest problem rodziców a nie Kościołą. Równie dobrze mógłbyś powiedzieć żę niemowlaki są zmuszane do oderwania od mamy i zostawania w żłobku albo że małe dzieci są zmuszanę do chodzenia na kontrole do dentysty...
Wiesz, jest zasadnicza różnica między ochrzczeniem dziecka, na co decydują się rodzice, a zabranie go siła, bez zgody rodziców, na paradę równości. Nie słyszałem jeszcze o przypadku, żeby w przedszkolu chrzcili bez zgody rodziców. Podobnie jest z procesją na Boże Ciało, ten dzień jest wolny, a co za tym idzie to rodzicie dziecka decydują jak go spędzić.
Skąd przekonanie, że i tym razem nie zdecydowali rodzice? Jest wiele par heteroseksualnych, które popierają środowiska homoseksualne w ich dążeniach, więc mogli zabrać ze sobą dzieci, tak jak zabiera się je do kościoła. Nie ma żadnej różnicy, chyba że jest się hipokrytą.
Jak chcą to niech robią sobie demonstracje, ale zmuszanie dzieci do brania udziału w demonstracjach powiązanych z chorymi ideologiami to już zwykłe skur***yństwo.
Zawsze będziesz durniem, to zależy od osoby która ocenia. Możesz mówić naprawdę dobre rzeczy, ale znajdzie się grupa która będzie uważać cię za durnia. A i to nie jest parada równości to jest parada przywilejów.
Mógłbym zrobić identycznego demotywatora z naszych Marszów na Boże Ciało z podpisem "Polskie dzieci zmuszane do uczestnictwa w religijnych obrządkach". Tak bardzo wszyscy chcą porównywać naszą gospodarkę i sytuację finansową do Norwegii, czy Szwecji, ale o zmianie mentalności nikt nie pomyśli. Bo nikt nie wpadnie na to, że jedno wynika z drugiego. Wracając do tematu - zmuszanie dzieci do uczestnictwa w Paradzie równości jest złe, ale zmuszanie dzieci do udziału w marszu na Boże ciało już nie? Albo paradach na rzecz rodziny. Przecież to to samo - narzucanie dzieciom własnych poglądów i zmuszanie ich do uczestnictwa w czymś, na co nie mają ochoty.
Widać, że jesteś nikim aku. Nie łże, bo materiały propagandowe z czasów komunizmu są nadal dostępne. Bez problemu można znaleźć wierszyki o Stalinie i ZSRR, plakaty i zdjęcia z tych czasów. Skany podręczników też możesz znaleźć. Tak samo możesz znaleźć wierszyki o wspaniałej UE i tolerancji, o multikulti, o tym, że socjalizm jest dobry i bez niego byśmy przepadli. Ale po co się wysilić. Lepiej zostać tępym lewakiem wiernym ideałom.
Dlaczego jest nienaturalny? Wśród delfinów, chomików, szympansów, psów, goryli i WSZYSTKICH innych ssaków, więc także ludzi, to norma. Wybić? Pewien Austriak kiedyś tak mówił podobne rzeczy...
To podział na płeć jest nienaturalny. Większość gatunków zwierząt na ziemi nie ma płci lub może ją dowolnie zmieniać. Ludzie przywykli uważać, że naturalność kończy się na ssakach, a to tylko nędzny wycinek bogactwa świata przyrody. Więcej dobrego niż wybicie homoseksualistów spowodowałoby wybicie ludzi, którzy nalegają na zabijanie innych ludzi.
@kokomando2 czyli taki sam debilizm jak wpajanie dzieciom prawa? A możę dobrego wychowywania i kultury osobistej? Zmuszanie do parad jest głupotą, owszem, ale porównanie z wiarą jest co najmniej nietrafione.
Wychowaj dziecko na dobrego człowieka, ale o wierze, o myśleniu nt homoseksualizmu, czy innych mniej ważnych rzeczy niech decyduje sam, nic mu nie narzucaj, bo to jest niegodne osoby myślącej.
Zgadzam się. Niestety jest duża grupa osób, przyzwyczajona to tego, że istnieje "tylko jeden właściwy model" w kwestiach światopoglądowych. Ten który im kiedyś narzucono. A tak w ogóle piszę to jako przeciwnik parad równości.
@ThomasHewitt A na jakiej podstawie ma decydować? Przecież dziecko rodzi się "czyste". Nie wie, dlaczego rosną drzewa, skąd się bierze woda i że ludzie w ogóle mają jakieś kolory skóry czy płeć. Dziecko wie tyle, ile mu powiesz, a więc jego światopogląd zależy od tego, czego go nauczysz. Co to w takim razie znaczy "wychowaj dziecko na dobrego człowieka"? Ano tyle, że ma być życzliwe i tolerancyjne dla wszystkich ludzi, którzy swoim stylem życia czy działaniem nie szkodzą innym. Dlatego religia z miejsca odpada.
Dzieci z polskiego przedszkola zmuszone do uczestnictwa w obrządkach religijnych prowadzonych przez faceta w kiecce. Tylko pogratulować głupoty tego kraju.
A co złego w uczeniu dzieci od małego tolerancji! Patrząc jakich faszystowskich debili wypuszczają dzisiejsze szkoły, to ten kierunek zmian jest jak najbardziej słuszny! Tolerancja TAK, bogoojczyźniane debilizmy NIE!
Miny dzieci o niczym nie świadczą - pewnie wolałyby się bawić niż maszerować, więc nie są uśmiechnięte od ucha do ucha. Ja też nie byłem, gdy w szkole zmuszano mnie do brania udziału w "sprzątaniu świata", a jednak krzywda żadna mi się nie działa. Boję się ludzi, którzy wiedzą lepiej od dzieci, co jest dla nich dobre i czy są szczęśliwe, czy nie po samych minach.
Spokojnie, juz niedlugo utworza tam demokratycznie kalifat i sie skonczy.
@hulliken Religia już nie jest obowiązkowa i nikt nikogo w szkole do ncizego nie zmusza. Jak ci niedobrze na religii to rodzice mogą cie na etykę wysłać i już.
Kto Cię ku*wa zmusza do Chrześcijaństwa?Nie wiem czy wiesz ale można się wypisać z religii.Powiedz rodzicom, że jesteś niewierzący i po sprawie.Tak samo państwo nikogo nie zmusza do Chrztu.Nie wiem czy wiesz ale jest coraz więcej ateistów a wy jeszcze ku*wa mówicie, że ktoś was zmusza to Chrześcijaństwa gdy jesteście ateistami.Ja pier**le co za ludzie.Nie mówię o wszystkich ateistach ale coraz więcej tak właśnie robi i nie rozumiem do cho**ry po co.
@wacht juz widze, jak go rodzice zwolnia z religii w szkole! "Śmiechłem!" Predzej bedzie musial czekac az 18 skonczy i sam sie bedzie mogl zwolnic z zajec religii. A na to to poczeka do sredniej szkoly... @Nikos123 oczywiscie, ze zmuszaja. Przedewszystkim presja dziadkow ktorzy nie wyobrazaja sobie, ze mozna w boga nie wierzyc. Zaraz po nich sa zazwyczaj jeszcze rodzice. Do tego dochodzi presja spoleczenstwa oraz kosciol ktory sie wp*erdala we wszystko w co nie powinien.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2015 o 7:20
@AIkanaro No to są rodzice a nie państwo. Skoro uważają żę tak jest dla ich dzieci lepiej to nie można się wtrącać.
@wacht a nie uwazasz, ze rodzice powinni uszanowac wole swoich dzieci?
@AIkanaro Nie koniecznie. Ja np. zabronię swoim dzieciom chodzić na parady równości. Niezależnie od tego jaka będzie ich wola. I nikt mi nie będzie mówił jak mam wychowywać swoje dzieci i tobie też nic do tego jak wychowują swoje dzieci inni i co im nakazują lub zabraniają.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2015 o 9:41
mnie rodzice zwolnili z religii jak poszedłem do gimnazjum
Ja na religie chodziłam do 3 klasy podstawówki. W 4 powiedziałam rodzicom, że nie chce na nią chodzić więc mnie wypisali. Nie żałuje. Podczas gdy inni siedzieli na religii i oglądali 50 razy ten sam film, ja uczestniczyłam w etyce i nie raz dowiadywałam się dość fajnych rzeczy.
Widać po ich minach jak bardzo się cieszą. Zasrane genderowce będą zmuszać innych do ich światopoglądu. Gdyby Szwecja tak kochała wolność to by nie kazała lizać dup każdemu muslimowi czy tęczowemu dupkowi
@KapitanKorsarzPirat Czerwony totalitaryzm ewoluuje w tęczowy totalitaryzm. Przecież to jawna indoktrynacja jak za komuny.
@KapitanKorsarzPirat; @Novilius DOKŁADNIE, przemarsz dzieci z tęczowymi flagami, to nie przejaw równości i demokracji a dyktatury mniejszości społecznej... Dzieci i młodzież nie powinni być zmuszanie do przemarszu w godzinach zajęć... A w paradzie "równości" powinni brać udział wyłącznie osoby, które mają wykształcony swój światopogląd!
Tak w ogóle, to co za debil wymyślił, że tęcza jest symbolem homoseksualistów?! Moja córka (6 lat) lubi czasem w swoich rysunkach pokolorować coś na tęczowo. Jak ktoś obejrzałby jej rysunki, to jeszcze mógłby zacząć zastanawiać się, czy może ma Ona "dwóch tatusiów"... --- Tęcza występuje w przyrodzie znacznie dłużej, niż trwa ludzkość, więc proszę wszelkie organizacje homoseksualne, GENDER itp o odpier**lenie się od tęczy i proszę o przywrócenie tęczy jej właściwego znaczenia.
@JanuszTorun mówisz prawdę. Tęcza też do niedawna prędzej kojarzyła mi się z baśniami, bajkami, pięknym zjawiskiem pogodom i tak powinno być. Też uważa, że to nie tęczę należy cenzurować tylko jej zniekształconą symbolikę.
@KapitanKorsarzPirat
pedały do g**u *az* od razu
@KapitanKorsarzPirat Dzieci, jak to dzieci. Po ich minach widzę różne reakcje na wycieczkę. A co do treści wycieczki, to pewnie nie wiedzą o co chodzi z flagami. No ale kolorowe są przecież, to cieszą.
Rozumiem, że do udziału w uroczystościach państwowych czy kościelnych też dzieci nie powinny być zmuszane,bo nie rozumieją ich istoty? I'm wrong, @AVictor?
Są zmuszane do tolerancji...
Tolerancje należy wpajać od dziecka, a nie społeczną naukę kościoła (w tym wsadzanie do więzienia za In Vitro).
@kolorowatolerancja Nie można takich tematów dzieciom od urodzenia wpajać - to jest czysta głupota. O ile mówienie dziecku " unikaj noży bo się skaleczysz" jest jak najbardziej konieczne, lecz mówienie " jakie to pedalstwo jest wspaniałe, ciesz się że tacy ludzie nie kończą pod murem" jest obelgą. To jest sprawa do obiektywnego rozpatrzenia i się dziecku będzie wpajało jedną i tą samą opinię zanim będzie miało :argumenty jednej strony i argumenty strony drugiej, zanim będzie mogło uznać " ci mają rację".
@ZUEaDWqa: powiedz to ochrzczonym dzieciom.
@kolorowatolerancja - Jeśli piszesz to na serio, to masz coś nie tak z rozumem. Droga ewolucji nie zaszła jeszcze tak daleko, żeby dwóch mężczyzn czy też dwie kobiety mogły same sobie dziecko zrobić. Jeśli ewolucja zajdzie tak daleko, proszę bardzo, ale obecnie to jest skrajna głupota. Po co robić rzeczy sprzeczne z naturą ? Zastanów się o jakiej tolerancji ty w ogóle mówisz, bo to zaczyna być fanatyzm, a nie tolerancja.
To znaczy, że małżeństwo osób bezpłodnych jest bezsensowne? A osoby aseksualne?
@kolorowatolerancja
Czyli, kiedy krytykujesz Kośćiół za wpajanie wartości dzieciom, jednocześnie chwalisz za to samo genderystów? Hipokryzja!
@Centrerzystka ---- Bezpłodność osób (w parach różnopłciowych) wynika z jakiegoś zaburzenia, choroby... i jest stanem nienaturalnym. W wielu przypadkach da się to leczyć. Natomiast brak możliwości urodzenia dziecka przez pary jednopłciowe jest stanem jak najbardziej naturalnym. Nie można tego wyleczyć, bo nie jest to stan chorobowy. Bezpłodność w parach jednopłciowych wynika właśnie z tego, że obie osoby są tej samej płci.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2015 o 10:46
@Centrerzystka - doszukujesz się problemów na siłę. Nie, nie jest bezsensowne. Każde dziecko powinno mieć matkę i ojca, a przynajmniej powinno mieć taką szansę. Co się z tym światem dzieje ? Może za niedługo dojdzie co tego, że związek ze zwierzętami również będzie czymś normalnym, bo czemu nie ? OGARNIJCIE SIĘ, bo za niedługo za normalny związek będą osoby wyśmiewane. Co kto robi w łóżku to jego sprawa, nie interesuje mnie to, ale do cholery niech nie pokazuje się z tym publicznie. Jakieś parady i inne cuda wianki.
@ZUEaDWqa
To twoje "pedalsto" na mózg ci chyba padło. Jak widać żadnej tzw. "homo-propagandy" nie trzeba by jeden debil z drugim na każdym kroku widział jakieś tzw. "pedalstwo".
To jest marsz równości, gdzie udzie demonstrują przywiązanie do idei równości między ludzkiej bez względu na kolor skóry, narodowość, płeć, religijności/niereligijność, orientację seksualną. No ale jak gdzieś tam głupek jeden z drugim ma jakiś dziwny kompleks na punkcie homoseksualizmu to widzi tylko to.
@kolorowatolerancja Dzieci nie trzeba uczyć tolerancji. To my powinniśmy uczyć się tolerancji od dzieci.
@ZUEaDWqa Wpajanie komukolwiek nienawiści do kogokolwiek powinno być karalne. Bez względu na to, o kogo chodzi. Dlatego wolę tolerancję, która mówi "kochajmy wszystkich", a nie pseudopatriotów czy katofanatyków, którzy mówią "Polska dla Polaków" albo "tylko katolik może być Polakiem" albo chcą wieszać lewaków, genderowców, pedałów czy kogokolwiek innego, kto im nie pasuje do ich wąskiej wizji świata.
A jak się zmusza w Polsce dzieci do chodzenia do kościoła i wpaja im i się, że homoseksualizm in vitro itp. to zło, to nie jest zmuszanie do światopoglądu.
In vitro powinno być nielegalne. Jak ktoś jest bezpłodny, to sobie adoptuje dziecko i w ten sposób będzie ich mniej w domach dziecka. Dzięki temu nie będzie przeludnienia.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2015 o 16:53
Onkologia powinna być nielegalna. Jak ktoś choruje na raka, to sobie kupuje trumnę i w ten sposób będzie więcej pieniędzy dla innych chorych.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2015 o 19:03
Nie mniej zmuszone niż niemowlak do bycia ochrzczonym albo dziewczyna do rzucania kwiatków na procesji z okazji Bożego Ciała.
To jest problem rodziców a nie Kościołą. Równie dobrze mógłbyś powiedzieć żę niemowlaki są zmuszane do oderwania od mamy i zostawania w żłobku albo że małe dzieci są zmuszanę do chodzenia na kontrole do dentysty...
Wiesz, jest zasadnicza różnica między ochrzczeniem dziecka, na co decydują się rodzice, a zabranie go siła, bez zgody rodziców, na paradę równości. Nie słyszałem jeszcze o przypadku, żeby w przedszkolu chrzcili bez zgody rodziców. Podobnie jest z procesją na Boże Ciało, ten dzień jest wolny, a co za tym idzie to rodzicie dziecka decydują jak go spędzić.
Skąd przekonanie, że i tym razem nie zdecydowali rodzice? Jest wiele par heteroseksualnych, które popierają środowiska homoseksualne w ich dążeniach, więc mogli zabrać ze sobą dzieci, tak jak zabiera się je do kościoła. Nie ma żadnej różnicy, chyba że jest się hipokrytą.
a skąd wiesz że jest ich wiele? objawienie?
Jak chcą to niech robią sobie demonstracje, ale zmuszanie dzieci do brania udziału w demonstracjach powiązanych z chorymi ideologiami to już zwykłe skur***yństwo.
@dragranis Już się tak nie czepiaj tego Kościoła.
Nie krytykuj, nie wyrażaj opinii i nie oceniaj, bo oni mogą myśleć podobnie o twoich poglądach. lepiej bowiem myśleć swoje, niż okazać się durniem.
Zawsze będziesz durniem, to zależy od osoby która ocenia. Możesz mówić naprawdę dobre rzeczy, ale znajdzie się grupa która będzie uważać cię za durnia. A i to nie jest parada równości to jest parada przywilejów.
Zwłaszcza w Polsce, gdzie gdy zejdzie się dwóch Polaków, tam będą trzy opinie na każdy temat.
W Holandii Francji czy Belgii do takiej akcji nie mogloby dojsc bo wszkolach wiecej moslemow niz bialych i rodzice nie wyraziliby zgody:)
Dyrektorstwo miało w odbytnicy to, czy rodzinka się zgodzi, czy nie. Ważne, by dzieci miały olbrzymią tolerancję!
Mógłbym zrobić identycznego demotywatora z naszych Marszów na Boże Ciało z podpisem "Polskie dzieci zmuszane do uczestnictwa w religijnych obrządkach". Tak bardzo wszyscy chcą porównywać naszą gospodarkę i sytuację finansową do Norwegii, czy Szwecji, ale o zmianie mentalności nikt nie pomyśli. Bo nikt nie wpadnie na to, że jedno wynika z drugiego. Wracając do tematu - zmuszanie dzieci do uczestnictwa w Paradzie równości jest złe, ale zmuszanie dzieci do udziału w marszu na Boże ciało już nie? Albo paradach na rzecz rodziny. Przecież to to samo - narzucanie dzieciom własnych poglądów i zmuszanie ich do uczestnictwa w czymś, na co nie mają ochoty.
Jednak różnica polega na tym, że to rodzicie, a nie szkoła, czy przedszkole decydują się na udział dziecka w Procesji Bożego Ciała.
Pamiętam jak w podstawówce albo gimnazjum trzeba było uczestniczyć w paradzie pro-UE. Nie mówiąc już o obowiązkowym chodzeniu do kościoła z klasą.
Mi w trzeciej klasie podstawówki wpajali UE, jaka to ona nie wspaniała... Miałem wtedy 9 LAT.
Pamiętam propagandę UE. Dziadek powiedział, że takiej propagandy to nawet w latach 50 nie było na rzecz ZSRR.
Dziadek niech tyle nie pije bo pamięć widać szwankuje.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2015 o 19:11
Dziadek jest abstynentem, a pamięć ma lepszą od ciebie lewaku.
Czyli łże jak bura suka. Tym gorzej dla niego.
Widać, że jesteś nikim aku. Nie łże, bo materiały propagandowe z czasów komunizmu są nadal dostępne. Bez problemu można znaleźć wierszyki o Stalinie i ZSRR, plakaty i zdjęcia z tych czasów. Skany podręczników też możesz znaleźć. Tak samo możesz znaleźć wierszyki o wspaniałej UE i tolerancji, o multikulti, o tym, że socjalizm jest dobry i bez niego byśmy przepadli. Ale po co się wysilić. Lepiej zostać tępym lewakiem wiernym ideałom.
To że "można znaleźć" nie znaczy że skala zjawiska jest taka sama jak w czasach stalinowskich. Jeśli tego nie widzisz jesteś ślepy jak twój dziadek.
Tak samo się cieszą i tyle samo mają do gadania co kilku miesięczne lub tygodniowe dziecko które jest chrzczone lub obrzezane
Ale wycieczki dzieci prowadzone przez zakonnice na marszach Prolife-owców to spoko są? ;)
Nie są spoko. Propaganda wykonywana przez aparat represji na nieletnich nigdy nie będzie spoko.
Homoseksualizm jest nienaturalny, więc powinno się pedalstwo wybić. Wtedy będzie lepiej.
Dlaczego jest nienaturalny? Wśród delfinów, chomików, szympansów, psów, goryli i WSZYSTKICH innych ssaków, więc także ludzi, to norma. Wybić? Pewien Austriak kiedyś tak mówił podobne rzeczy...
To podział na płeć jest nienaturalny. Większość gatunków zwierząt na ziemi nie ma płci lub może ją dowolnie zmieniać. Ludzie przywykli uważać, że naturalność kończy się na ssakach, a to tylko nędzny wycinek bogactwa świata przyrody. Więcej dobrego niż wybicie homoseksualistów spowodowałoby wybicie ludzi, którzy nalegają na zabijanie innych ludzi.
Ale po kościele to jeżdżą że indoktrynacja.
Taki sam debilizm jak na siłe wpajanie dzieciom wiary
@kokomando2 czyli taki sam debilizm jak wpajanie dzieciom prawa? A możę dobrego wychowywania i kultury osobistej? Zmuszanie do parad jest głupotą, owszem, ale porównanie z wiarą jest co najmniej nietrafione.
Wychowaj dziecko na dobrego człowieka, ale o wierze, o myśleniu nt homoseksualizmu, czy innych mniej ważnych rzeczy niech decyduje sam, nic mu nie narzucaj, bo to jest niegodne osoby myślącej.
@ThomasHewitt
Zgadzam się. Niestety jest duża grupa osób, przyzwyczajona to tego, że istnieje "tylko jeden właściwy model" w kwestiach światopoglądowych. Ten który im kiedyś narzucono. A tak w ogóle piszę to jako przeciwnik parad równości.
@ThomasHewitt A na jakiej podstawie ma decydować? Przecież dziecko rodzi się "czyste". Nie wie, dlaczego rosną drzewa, skąd się bierze woda i że ludzie w ogóle mają jakieś kolory skóry czy płeć. Dziecko wie tyle, ile mu powiesz, a więc jego światopogląd zależy od tego, czego go nauczysz. Co to w takim razie znaczy "wychowaj dziecko na dobrego człowieka"? Ano tyle, że ma być życzliwe i tolerancyjne dla wszystkich ludzi, którzy swoim stylem życia czy działaniem nie szkodzą innym. Dlatego religia z miejsca odpada.
Napisała to osoba z kraju w którym zmusza się uczniów do pochodów kościelnych... fck logic...
Zmuszone ? Oh tak te łańcuchy i ludzie bijący ich biczami są straszni. Kur** cebule kiedy słowo "tolerancja" do was dotrze ?
Tylko pogratulowac glupoty tworcow demotow, nie twoje zycie to sie nie wtracaj.
Dzieci z polskiego przedszkola zmuszone do uczestnictwa w obrządkach religijnych prowadzonych przez faceta w kiecce. Tylko pogratulować głupoty tego kraju.
kłamstwo
odczepie sie jak podasz artykul ktory napisal.. inaczej to po prostu slaba prowokacja
To tak jak z pochodami na komunistyczny 1Maja - też zmuszano by w nich chodzić. Wszystko tak samo tylko tematyka inna...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2015 o 19:53
A zmuszanie do przyjęcia danej religii jest dobre? Ot, logia ciemnogrodu.
A co złego w uczeniu dzieci od małego tolerancji! Patrząc jakich faszystowskich debili wypuszczają dzisiejsze szkoły, to ten kierunek zmian jest jak najbardziej słuszny! Tolerancja TAK, bogoojczyźniane debilizmy NIE!
Głupota tego kraju?Ty kiedyś na nasz kraj zobacz...
@Hellfiat Nasz jest tylko biedny. Szwejca moża pucować buty Norwegii albo Szwajcarii.
tam panuje wolność, Polska tego nie zrozumie jeszcze..
wolność. widać po minach tych dzieci, jak bardzo chciały w tym z własnej woli uczestniczyć.
Miny dzieci o niczym nie świadczą - pewnie wolałyby się bawić niż maszerować, więc nie są uśmiechnięte od ucha do ucha. Ja też nie byłem, gdy w szkole zmuszano mnie do brania udziału w "sprzątaniu świata", a jednak krzywda żadna mi się nie działa. Boję się ludzi, którzy wiedzą lepiej od dzieci, co jest dla nich dobre i czy są szczęśliwe, czy nie po samych minach.
to nie jest Tolerancja to promowanie zboczenia seksualnego
co tym skandynawom tak ostatnimy czasy odpierdziela?
A lepiej by było gdyby były na pielgrzymce pewnego radia? Ludzie, o co wam chodzi z tym hejtem na LGBT.
Bo LGBT jest złe, chce mieć większe prawa niż normalni ludzie.
U nas są zmuszane do chodzenia w procesjach i nikt nie krzyczy że to chore i wykrzywia psyche dzieci.
To lepsze niż lekcje religii
O tak auteoszwsto uber alles, a religie o miłości do bliźniego be, ew. islam co każe zabijać i kobiety gwałcić z kozami, to spoko.
A teraz niech ktoś wrzuci obrazek procesji albo komunii z Polski i podpisze "dzieci z polskiej szkoły zmuszane do udziału w obrzędach pedofilnych".
Dzieci jak dzieci. Nie widzę ani wybuchów radości ani rozpaczy także wg mnie - zupełnie nietrafione.
Jeszcze każdemu koszulkę "chcę być kobietą jak mój ojciec".