Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1330 1583
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek

@xxwielebnyxx To niech dopiszą pytania każdej partii i wtedy będzie uczciwie. Np. o religie w szkołach, o lasy. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
-1 / 7

@xxwielebnyxx Jak pytania "są na rękę" jakiejś partii, chyba odpowiedzi powinny ewentualnie być... Gdyby np. dopisano pytanie o naukę religii w szkołach to na czyją rękę było by to pytanie PiS czy Ruchu Palikota? Nie można powiedzieć dopóki nie pojawią się wyniki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidsznurek
+3 / 11

@xxwielebnyxx Dokładnie to! Referendum zagraża demokracji i wolności Polaków. Przecież Polaki głosują na swoje władze nie po to, żeby potem naród rządził, co to Szwajcaria? Zresztą w Szwajcarii widać efekt, jedno z najbiedniejszych krajów na świecie i najbiedniejsze w Europie, bo nie mają tam demokracji tylko jakiś chory twór gdzie obywatele sami sobie rządzą i zero wolności bo większość może narzucać zdanie mniejszości. Tymczasem póki co u nas jest zdrowa demokracja, każdy może zagłosować na każdego z dostępnych polityków, mamy najwyższy wzrost PKB na świecie, praktycznie zero biedy. Zresztą Polaki są głupie, gdyby było referendum ws. wieku emerytalnego, czy sześciolatków, czy dostępu do broni to zaraz by przegłosowali po swojemu i gdzie by nam było do zachodniej Europy, bylibyśmy jakimś średniowieczem gdzie każdy mógłby mieć broń, a nie tylko przestępcy, gdzie każdy posyła swoje dzieci gdzie i kiedy chce, do szkół które nie przekazywałyby idei tolerancji, nienawiści do chrześcijan i swojego narodu, oraz uwielbienia żydów, a jakby tego było mało każdy zamiast zbierać emeryturę w ZUS przeznaczałby zaoszczędzone pieniądze na przyszłość swoich dzieci które później byłoby stać na utrzymanie swoich rodziców. No tak być nie może, to nie ideał zachodniej Europy, albo dążymy do poziomu Niemiec, UK czy Francji, albo jesteśmy zaściankiem i średniowieczem. Nie dla referendum, jakiekolwiek by ono nie było, to władza ma rządzić i po to została wybrana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iobsession
+4 / 4

@FilozofNaKoksie Być może się mylę ale wypowiedź dawidsznurek kipi wręcz ironią...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iobsession
+4 / 4

@FilozofNaKoksie Masz oczywiście racje, ale ta cześć mnie jakoś przekonuje do tego: "bylibyśmy jakimś średniowieczem gdzie każdy mógłby mieć broń, a nie tylko przestępcy, gdzie każdy posyła swoje dzieci gdzie i kiedy chce, do szkół które nie przekazywałyby idei tolerancji, nienawiści do chrześcijan i swojego narodu, oraz uwielbienia żydów, a jakby tego było mało każdy zamiast zbierać emeryturę w ZUS przeznaczałby zaoszczędzone pieniądze na przyszłość swoich dzieci które później byłoby stać na utrzymanie swoich rodziców".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafal417
0 / 4

@xxwielebnyxx

no szkoda że w całej cywilizowanej Europie jest wolność wyboru także w stosunku do szczepień... Ale jak ktoś się niewolnikiem urodził to nie wie że sam może być kowalem swojego losu. W Niemczech nikt mnie nie pytał dlaczego dziecka nie szczepię. Lekarz pyta wyłącznie czy zaszczepić czy nie, a wszystkie szczepionki i leki są oczywiście dla dzieci za darmo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafal417
+1 / 5

@xxwielebnyxx

Taaa, a gruźlica wróciła w Niemczech bo się tam nie szczepi. Kolego twoja ynteligencja zatrzymała się na ramówce tvnu ;) W ogóle dzięki tej dobrowolności Niemcy już prawie wymarli. Poczytaj lepiej czym zaszczepią Twoje dzieci za Twoje pieniądze. To Ty robisz eksperymenty na dzieciach. Poczytaj kto w Europie szczepi jeszcze pełnokomórkową szczepionką na krztusiec... To Twoje dziecko dostanie szczepionkę na polio z żywym wirusem czyli tzw OPV po którym Twoje dziecko będzie przez 2 miesiące wydalać z kupką żywego wirusa polio który może zarazić inne nieszczepione np ze względów medycznych dzieci. Poczytaj o innych szczepionkach po których dziecko zaraża żywym wirusem i następnie nazwij kogoś pasozytem imunologicznym. Chyba że dla swoich dzieci zastosujesz 2 miesięczną kwarantanne po \szczepieniu OPV. Najgorsze że teraz musisz wszystko zgooglować bo tak na prawdę nic w temacie nie wiesz poza tym że szczepić trzeba jak wódz przykazał ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidsznurek
+3 / 3

@FilozofNaKoksie @iobsession Nie wiem czy są tacy debile czy nie, dla swojego bezpieczeństwa psychicznego wolę o tym nie myśleć, aczkolwiek tak, ironizowałem tak bardzo jak tylko mogłem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafal417
+1 / 1

@xxwielebnyxx

Druga sprawa w cywilizowanej Europie są fundusze na odszkodowania za niepożądane odczyny poszczepienne a raczej za wynikający z nich uszczerbek na zdrowiu lub śmierć dziecka. W Polsce natomiast tego nie ma ale też po co skoro szczepienia są tak bezpieczne. Jeśli państwo chce nakładać obowiązki to powinno brać wszelkie konsekwencje z nich wynikające a taką jest wszelka pomoc dla poszkodowanych dzieci, także finansowa. Ale zawsze możesz się sądzić cywilnie z GlaxoSmithKline lub innym Billem Gatesem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafal417
+2 / 2

@xxwielebnyxx

I ostatnie pytanie na dobranoc. Każdy dorosły będący za przymusem szczepień powinien uderzyć się w pierś i zapytać kiedy sam ostatni raz odnawiał swoje szczepienia. Bo nauka jasno mówi że miano przeciwciał przeciw poszczególnym chorobom spada i wygasa po kilku w najlepszym razie kilkunastu latach. Istnieją specjalne zalecenia (dlaczego nie nakazy) sanepidu na co i kiedy odnawiać.

Szczepienia są zabiegiem medycznym a na każdy zabieg medyczny trzeba wyrazić zgodę. A czym jest zgoda zawarta pod administracyjnym przymusem? Rozumiem argumenty zarówno osób szczepiących jak i nie szczepiących i szanuje jednych i drugich pod warunkiem że wyboru dokonują świadomie a nie na fali propagandy i bez przedstawienia za i przeciw. Przy czym gadanie o tym jakie nieszczepione dzieci są niebezpieczne dla reszty otoczenia obaliłem już wyżej a raczej pokazałem że to np. polskie dzieci szczepione OPV są zagrożeniem.

Życzę miłej nocy.

PS: Przy pisaniu o powrocie krztuśca, odry, różyczki czy innych proszę poczytać o tym kto faktycznie choruje... Nikt nie dodaje że dzieci które zachorowały w Berlinie na odrę były poniżej pierwszego roku życia a teraz skonfrontuj to z faktem że szczepienia na odrę rozpoczyna się od 12-18 miesiąca życia (zależnie od kraju), a dziecko karmione mieszankami z pudełka nijak nie jest chronione przez przeciwciała w mleku matki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iobsession
+2 / 2

@dawidsznurek I ten tekst o Szwajcarii mnie ubawił. ;) @xxwielebnyxx Miałam się co prawda już nie wdawać z Tobą w dyskusje, ale coś powiedzieć muszę. Mówisz, że ludzie muszą się zgadać z rządami bo zagłosowali na program danej partii. Śmieszne, bo wyobraź sobie, że takie PO nie miało w swoim programie ani podniesienia wieku emerytalnego, ani podnoszenia kolejnych podatków, ani posłania sześciolatków do szkół, ani innych swoich jakże popieranych przez obywateli pomysłów. Powiem Ci więcej gdyby mówili o tym przed wyborami to ludzie trzeźwo myślący by na nich nie zagłosowali. Idąc Twoim tokiem myślenia, wyborcy zostali oszukani. Co więcej partia ta zamiast znaleźć jakieś logiczne argumenty żeby ludzie wciąż chcieli na nich głosować, powtarza tylko, że jak PIS dojedzie do władzy to będzie gorzej. W sumie Ty robisz dokładnie to samo. Tyle, że ludzie chyba mają tego dość. A co do referendum i praw ludzi do decydowania chociażby o swoich dzieciach, to naród jest suwerenem władzy i ten właśnie naród zebrał 6 milionów podpisów, żeby mógł podjąć decyzje. A władza, której tenże naród jest suwerenem wypiela się na niego. I Ty się jeszcze dziwisz, że ludzie chcą zamian.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafal417
+1 / 1

@xxwielebnyxx

Siedzę w Niemczech ale nie organizuję Ci życia tylko mówię jak powinno być. Widzę jak jest w Polsce. Pracowałem w Polsce jako urzędnik i wiem jak to wygląda od zaplecza. Ale nie chcesz to nie słuchaj. W końcu to ja mam u siebie same Polskie firmy na niemieckim rynku a nie Ty Niemieckie. Zobacz kto jest krajem kolonialnym i niewolniczym a kto z tego czerpie profity. Niewolniczym myśleniem sami sprzedaliśmy Polskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iobsession
0 / 0

@xxwielebnyxx Wychodzi na to, że to Ty bredzisz. Nie chce dokopać PO, bo zwykle to na nich głosowałam, wyrażam tylko swoje rozczarowanie. Zgadzam się, że głosujemy na partie i ich program, ale pokaż mi punkty w programie PO, które mówią o podniesieniu wieku emerytalnego, podnoszeniu podatków, posłaniu sześciolatków do szkoły. No proszę? Wychodzi na to, że ta partia też oszukuje, ale nie potrafisz tego przyznać. Nie możesz też zrozumieć, że naród - suweren, dał władze i może ją odebrać. Dlatego stwierdziłeś, że najlepiej hejtować PIS. I w sumie, nawet nie mam o to pretensji, bo ja też nie mam prawicowych poglądów i nie jestem ich zwolenniczką. Ale nie rozumiem jak możesz być tak zapatrzonym w siebie człowiekiem, że nie potrafisz logicznie pomyśleć i powiedzieć, że ok, nie miałem racji. Chyba, że jesteś jednym z tych którym PO płaci za hejt w internecie, to przepraszam - żadna praca nie hańbi więc nie potępiam. A co do tych 6 milionów, to są tylko podpisy zebrane w sprawie referendum ws. sześciolatków. Mówisz ponad 30 mln, ale odejmij od tego ludzi niepełnoletnich, pozbawionych praw obywatelskich, ubezwłasnowolnionych, przebywających za granicą. Ile Ci z tego zostanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 sierpnia 2015 o 23:14

R romana66
0 / 0

@xxwielebnyxx Albo jesteś upośledzony, albo po prostu jeszcze o tym nie wiesz, albo jesteś z PO. Jeśli partia na którą głosowaliśmy nie wywiązuje się z wyborczych obietnic, to znaczy że system parlamentarny w Polsce się nie sprawdza i trzeba przejść na system referendalny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Man_Trucker
-1 / 13

Czy autor tego demota mial cos "wspolnego w szkole"? Bo widac, ze nawet stylistycznie nie potrafi podpisac demotywatora. Widze, ze oprocz autora jeszcz 6 debili mnie zminusowalo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 sierpnia 2015 o 11:07

avatar tytusz
-2 / 16

Chyba raczej referendum Kukiza i referendum Szydło/Kaczyńskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar troolius
-3 / 17

Służbie Obywatelom – TAK; służbie PiS – NIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2015 o 10:35

avatar 0bcy
+11 / 21

NIe jestem za pisem - ale jeżeli uważasz że są większymi oszustami niż PO to nie wiem jak ci pomóc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azok96
0 / 2

@OSZUSTPIS PiS to oszuści. Ale PO to jeszcze więksi oszuści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2015 o 23:11

avatar patriotaLokalny
-3 / 9

Ja namawiam tych, którzy nie popierają JOWów by na referendum nie iść wcale. Ja mam zamiar zorganizować wrześniowe referendum jako bojkot, na wybory systematycznie chodzę, ale w tym przypadku nie pójdę. I tutaj rację będą mieli Ci, którzy na to referendum nie pójdą, będą głosować 2 razy "Przeciw". Raz przeciwko JOWom, dwa przeciwko referendum i "Komorowskiemu".
A swoją drogą obecny prezydent Duda to wrześniowe referendum może jeszcze unieważnić, ma do tego prawo.
Ja tutaj nie popieram PISu, lecz KORWINa, i co do tego tak zrobię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kapitan_Nemo
-1 / 3

@patriotaLokalny Gdyby je unieważnił, to media by go zjadły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar patriotaLokalny
-1 / 5

@wujekdolf A czy Ty umiesz czytać? Ja sądzę, że nie. Ja w sumie mam trochę więcej lat od Ciebie i na wybory chodzę, a co do dowodu, to go posiadaj już ponad 20 lat, a na Szczynukowiczowe referendum tego debila nie pójdę wcale.
@Kapitan_Nemo
Co do mediów to też może to zrobić, że je unieważni i nic Dudzie by nie zrobili. Ja bym na pewno bym je unieważnił, a co do ataku, to też bym przedstawił swoje racje. A w razie "brutalnego" ataku kilku lewackich pismaków zamykam w więzieniu za obrazę prezydenta i wtedy by przystpowali. Jeśli za Bula Szczynukowicza to czynili to też powinno być obecnie stosowane.
Ja sądzę, że na JOWowe referendum niewiele pójdzie a Bul zanotuje poraz ostatni pogrom.

@wujekdolf Dla mnie Komorowski jest debilem i deweneratem i mam go w głębokim poważaniu i na jego pseudo referendum wcale nie idę. A Korwina wolę bardziej, a zdrajcą Szczynulpwiczem "Komorowskim" gardzę, zresztą trzeba być idiotą by go popierać, jego dziadek czekista najechał na Polskę w 1920 ( Osip Szczynukowicz) a wielu "patriotów" od siedmiu boleści go popiera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2015 o 22:45

avatar jaksa0
+4 / 4

Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy nie do Sejmu, nie do Senatu, nie do Prezydenta, lecz do NARODU (art.4 Konstytucji RP). I tak normalnie mamy przedstawicieli, którzy tworzą prawo, ale w sytuacji, kiedy ci robią coś wbrew nam, mamy prawo narzucić im swoje zdanie (to oni są dla nas, a nie my dla nich). Taka jest właśnie idea referendum, aby politycy wiedzieli, że jak uchwalą coś, z czym się nie zgadzamy, to ostatnie słowo i tak należy do obywateli. Mniejsza z tym czy to zagrywa PISu czy nie, jeżeli miliony obywateli nie zgadza się ze zdaniem polityków, to należy rozstrzygnięcie oddać w ręce Narodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iobsession
+2 / 2

@Max_Rockatansky Zięć? Nic nie słyszałam, żeby córka Dudy była kobietą zamężną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tygrysszablozebny
+2 / 4

pytania nie z nadania partyjnego a poparte podpisami zebranymi przez ludzi i nie uznane przez PO mniej wyborczej więcej prasy prawicowej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~judeo_narodowy_socjal_demokrata
0 / 4

wyda sie to dziwne ale w obecnej sytuacji zydowski zarzad powierniczy mogłby wyprowadzic polske z dola gospodarczego choc oczywiscie umocnił by zydowska niewole ale widac polacy nie nadaja sie juz na wolny narod skoro tak podoba nam sie komusza niewola

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szeropinjon
+2 / 4

Tu nie liczy się czy jest to słuszne czy nie. W tym momencie liczy się tylko korzyść dla partii, tyczy się to PO jak i PISu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maczuk
+1 / 3

A teraz ruszcie trochę głowami i zastanówcie się nad logiką pierwszego pytania Dudy: "Czy jesteś za skróceniem wieku emerytalnego?" Moja odpowiedź: "TAK, o 2 tygodnie". Dlaczego pytanie jest tak nieprecyzyjne? Z tego pytania wyłania się sposób myślenia PiSu - zróbmy coś co jest niekonstytucyjne i bez sensu, najważniejsze żeby było w interesie partii. Czysty populizm, hipokryzja. Niech Duda dopisze jeszcze jedno pytanie: "Czy chcesz być piękny, młody i bogaty?". Chwała Bogu, że mamy takich senatorów! Ja ich popieram!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2015 o 23:27