Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
768 1223
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar fantine
+5 / 65

Myślałam, że tęcza jest symbolem przymierza ludzi z bogiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bp2345
+22 / 56

Tęcza a nie sześcio kolorowy badziew.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-5 / 33

@fantine Niestety ale sodomici i gomorytki przejeli wizerunek tęczy na własność.Pozatym tęcza sodomitów ma ma odmienny zestaw barw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuba007x
+7 / 25

@fantine Zależy jaka, tęcza 7-kolorowa tak. 6 Nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KatolickiNarodowiec
+7 / 13

@fantine sama autorka mówiła że tęcza jest żeby promować tolerancję + przymierze Boga z człowiekiem to tęcza 7 kolorowa a tęcza LGBT 6. Na placu Zbawiciela jest 6 kolorowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tinefan
0 / 0

@fantine No jest jeszcze indygo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pypyty
0 / 16

@fantine Nie, tęcza to wynik rozszczepienia swiatla w ośrodku powietrze-woda-powetrze. Nie jakis tam symbol, jakiejs tam religii a jezeli istnieje milosierny bog to chrzescijanstwo ma tyle z nim wspolnego co ThomasHewitt z kobietami czyli nic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 sierpnia 2015 o 23:27

avatar Azon
-3 / 9

@bp2345 @kuba007x Jaki miałby być ten 7. kolor? I z jakiego powodu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+2 / 6

@fantine Owszem. Po tym jak Ojczulek Jahwe zabił prawie całą ludzkość w Potopie, gdy rozstąpiły się chmury i wyjrzało Słońce ukazała się tęcza. Bóg stwierdził, że każda tęcza będzie mu przypominać, żeby więcej nie zrobić takiej masakry. Tak słyszałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+1 / 1

@Joanna888 Tęczowa flaga. Odwrócony krzyż, mimo szatanistów, dalej jest używany przez papieża. A w Indiach dalej używają swastyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rhgerdh
-2 / 4

@fantine Krzyż prędzej a nie jakaś peda* tęcza która jest już przyjęta jako symbol gów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jolteon
-1 / 3

@fantine To jest symbol LGBT a nie tęcza. Prawdziwa tęcza nie ma 6 kolorów, a z tego co mi wiadomo to 7, a brakującym kolorem jest kolor indygo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~liskowic
-2 / 6

@fantine ta 7mio kolorowa tak.... 6cio kolorowa jest symbolem homoseksualizmu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhz
0 / 2

@Azonie, indygo: długość fali od ok. 420 do ok. 450 nm, a w uproszczeniu, czyli dla grafików: 16: #4B0082, RGB: 75, 0, 130, HSV: 275°, 100%, 51% i jedno z przełożeń na CMYK: 42%, 100%, 0, 50%. /////////////////// Temu, co podałeś jako indygo najbliżej jest do ultramaryny uzyskiwanej sztucznie. Naturalna (lazuryt — lapis lazuli) bywa odrobinę jaśniejsza i mniej intensywna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sicard
-2 / 2

@fantine Była, póki nie przejęły je środowiska gejowskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
0 / 0

@Rhz Skąd wytrzasnąłeś tą grafikę? To na pewno nie jest kolor indygo. Ok, ale uznajmy, że chodzi o ten odcień - powiedz mi teraz, skąd się wziął. 6cio kolorowa tęcza to symbol złożony z 6-ciu przykładowych (prawdziwa PRAWDZIWA tęcza zawiera pełne spektrum) barw mieszania addytywnego (3 podstawowe + 3 pochodne 1. stopnia) lub subtraktywnego (znów 3 podstawowe + 3 pochodne 1. stopnia). Dlaczego niby symbol zawierający jakiś jeden dodatkowy kolor miałby być właściwszym symbolem tęczy niż mający 6 (które są wynikiem podstawowego mieszania kolorów)? Czy jeżeli LGBT używało by tęczy 7 kolorowej (na co są zresztą plany) to wszystko było by w porządku i nikt by się o to nie czepiał czy może wtedy poprawną tęczą była by 8-śmio kolorowa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhz
0 / 0

@Azonie, obrazek jest nie mój, a pobrany na szybko z blogu od jakiejś niewiasty (prawy klawisz na obrazku, kopiuj adres… i zobaczysz skąd). Masz rację, wyróżniony tam indygo też jest odrobinę niedorobiony. Nie w tym rzecz, bo chodziło mi o nazwy i ich kolejność. Za to długość fali i reprezentacje składowych podałem ściśle. Masz też rację co do obecnego ujmowania barw. Tylko coś tam się sypie dopiero od słowa „Dlaczego…” do końca. //////////////////// Wydaje mi się, że dlatego sypie się, bo pomijasz historię. Na moment odłóż nasz obecny zwyczaj dzielenia koła barw przez trzy, wyjmij pryzmat z jakiegoś starego Zenita za 20 złotych i puść przez niego światło. Bo tu chodzi o reakcję ludzi którzy widzą spektrum na własne oczy i są wolni od dzisiejszych teorii, modeli i skal. Po prostu opisują, co widzą. A ci co widzieli najpierw, jakoś tak naturalnie liczyli barwy i wychodziło im zawsze siedem. Sam spróbuj. A więc siedem było najpierw i nadal jest — wystarczy spojrzeć. Czyli pytanie jest odwrotne — dlaczego teraz używamy sześciu (3 podstawowe + 3 uzupełniające) zamiast siedmiu? Po prostu dla łatwego przeliczania — dzieląc koło barw, czyli zwyczajowe 360° na 7 otrzymujemy ułamki i to niewymiernie, więc trzeba było machnąć ręką na to co widziane i wybrać najbliższą liczbę dzielącą się bez wartości po przecinku. Tak łatwiej liczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar distroitgermany
+9 / 25

Tylko psy i tacy ludzie jak ty nie używają mózgu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonAlbertino
0 / 2

@samaelloo A ja głupi myślałem że najliczniejszą grupą są kobiety

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+1 / 1

Pies z medalikiem? Ciekawe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ziemniak111
+13 / 27

Nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bp2345
0 / 10

@koIorowatoIerancja Homofil!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
0 / 12

@koIorowatoIerancja Wpadłeś w pułapkę własnego trollingu.Prawdziwy lewak jest ateuszem i antyklerykałem.Tak dla twojej wiadomości ateusze się nie modlą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pypyty
+2 / 4

@koIorowatoIerancja Jak to? Jestes za pedałami jednoczesnie gloszac ze powinnismy przyjac do kraju uchodzcow, ktorzy w wiekszosci sa radykalnymi przeciwnikami pedalstwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 sierpnia 2015 o 23:08

avatar koIorowatoIerancja
-5 / 15

@pypyty O przyjmowaniu uchodźców jeszcze nic nie mówiłem, ale skoro zaczynasz to tak: nawet więcej, uważam że powinniśmy wszystkich podłych prawicowców wyrzucić z kraju, a na ich miejsce przyjąć tych przemiłych muzułmanów, walczących o prawa mniejszości. Tylko rzecz najważniejsza: koniecznie trzeba podwyższyć zasiłki dla bezrobotnych, aby nasi goście czuli się tu dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pypyty
+1 / 5

@koIorowatoIerancja Muzulmanow walczacych o prawa mniejszosci ale muzumanskiej a co z mniejszoscia pedałow z ktorymi muzulmanie walcza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 sierpnia 2015 o 23:28

avatar pypyty
0 / 4

@koIorowatoIerancja Ale dalej nie wiem co z pedałami? Dla ciebie maja mniejsze prawa/znaczenie niz muzulmanie? Czyzbys byl homofobem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 sierpnia 2015 o 23:39

avatar pypyty
+4 / 4

@koIorowatoIerancja Skadze nie kwestionuje jej, jako skrajny lewicowiec nie posiadam mozgu dlatego pytam sie co powinienem myslec o muzulmanach ktorzy nawoluja do nienawisci wobec gejow a w zwiazku z tym czyje prawa sa wazniejsze gejow czy muzulmanow? Obie grupy daja tyle dobrego, ze sam z powodu braku mozgu nie moge okreslic co da wiecej pozytku dlatego pytam sie Ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2015 o 0:08

avatar koIorowatoIerancja
-4 / 10

@pypyty Nie powinieneś zadawać głupich pytań tylko pracować na zasiłki dla imigrantów- to po pierwsze. A po drugie nie jesteś żaden lewicowiec, tylko zwykły podrabianiec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2015 o 0:09

avatar pypyty
0 / 2

@koIorowatoIerancja Masz racje, zapomniałem ze jako prawdziwy lewicowiec nie powinienem zadawac pytan ani sie zastanawiac - to dobre dla tych glabow z prawicy, a ja jestem nowoczesnym czlowiekiem, ktory nie marudzi, wszystko jest ok a moje haslo to pracuj, plac podatki i nie mysl.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KochałemCię
0 / 2

@koIorowatoIerancja Eh a jednak trollujesz. Szkad bo myślałem, że rzeczywiście masz oświecone poglądy. Jednak te komentarze są już mega przesadzone i widać, że troll ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-3 / 3

@koIorowatoIerancja - Nie wiedziałem, że można założyć drugie konto o tym samym nicku, wystarczy tylko zerżnąc awatar.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2015 o 7:14

avatar pypyty
0 / 0

@koIorowatoIerancja Rzeczywiscie dwie kolorowe tolerancje jedna z 2015 duga z 2013, teraz bedize trzeba sprawdzać czy to troll czy to ten drugi co sie podszywa http://i.imgur.com/x2zldT9.jpg?1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2015 o 9:47

Q qnr4d
0 / 0

@koIorowatoIerancja Ja rozumiem, że Wy normalni nie jesteście i uprawiacie seks z osobami tej samej płci ale żeby brać się za awatary to już przesada.... gdzie są Wasze granice ja się pytam ?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Socjaldemokrata
0 / 0

@koIorowatoIerancja
O kurde, faktycznie! Ten troll ma I (duże i) zamiast l (małego L) i to wygląda tak samo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SuperKingRobert
-1 / 25

Tęcza normalna jest dobra, ale tęcza 6 kolorów made by LGBT nie jest dobra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DameMitHermelin
+3 / 9

@SuperKingRobert Niestety, ale pedalska tęcza i naturalna tęcza mają obie po 6 kolorów. Przestańcie czerpać informacje z obrazków Kornela Makuszyńskiego w „120 przygodach Koziołka Matołka”, a zacznijcie z zajęć optyki, które miał na lekcjach fizyki każdy, kto skończył przynajmniej gimnazjum. Tęcza to rozszczepienie światła, a światło rozszczepia się ZAWSZE na 6 kolorów, w kolejności zgodnej z długością ich fal, od najdłuższej do najkrótszej czyli: czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski, fioletowy. Od tęczy homoseksualistów prawdziwa tęcza różni się tylko ładniejszą kolorystyką. Nie wiem, ile razy będę to jeszcze tutaj tłumaczyć, a potem kolekcjonować minusy od nieuków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-4 / 10

@DameMitHermelin Mnie na fizyce uczyli że światło rozszczepia się na siedem kolorów.Być może masz rację,ale nie zmienia to faktu że tęcza sodomitów i gomorytek różni się od tej naturalnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
0 / 4

@DameMitHermelin Każesz mu MYŚLEĆ!?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DameMitHermelin
+1 / 1

@Max_Rockatansky To znaczy, że uczyli Cię wersji Izaaka Newtona, która jest niestety taką samą samowolką, jak przysposobienie tęczy przez homoseksualistów. Newton rozszczepiwszy światło nie potrafił odróżnić niebieskiego od indygo, ale WYMYŚLIŁ sobie, że w spektrum jest siedem kolorów, tylko dlatego, że mu się to kojarzyło z siedmioma antycznymi naukami wyzwolonymi, a poza tym w muzyce jest siedem podstawowych tonów, i siedem to taka boska liczba, blablabla, więc niech już będzie siedem. Pobawcie się sami w rozszczepianie światła i przyjrzyjcie się baaardzo uważnie, czy zobaczycie tam jakieś indygo. Nie, ponieważ oko ludzkie nie jest w stanie go odróżnić od niebieskiego. Kolory spektralne, ergo – czyste, nie mają domieszek żadnych odcieni, więc to naprawdę tragedia, że w szkołach na lekcjach fizyki nadal uczy się optyki Newtona ((i że ją głównie można znaleźć w necie, właśnie popatrzyłam i ręce mi opadły…), który sobie tu bardzo samowolnie poużywał, nie troszcząc się o mówienie, tak dla odmiany, naukowej prawdy. To tak, jakby na lekcjach muzyki uczyć stroju pitagorejskiego, o którym już w XVIII wieku dowiedziono, że jest do niczego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2015 o 7:58

S SuperKingRobert
0 / 2

@DameMitHermelin Oglądałem tęczę wiele razy. Widziałem 7 kolorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kreola
+14 / 22

@kolorowatolerancja Tu już nie chodzi nawet o kwestie symboliki tej tęczy, ale o fakt, że była tyle razy palona a potem za "czyjeś" pieniądze stawiana na nowo, że miastu się nie opłaca tego utrzymywać. Lepiej postawić przystanek czy zbudować plac zabaw niż po raz setny odbudowywać coś co się większości ludzi nie podoba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+1 / 7

A skąd wiesz że większości? Starczy jeden narodowiec z bólem d... żeby coś podpalić. A to że niektórzy tutejsi użytkownicy na nią szczekają, to jeszcze nie znaczy że stanowią głos całego społeczeństwa. I wiesz jak najprościej zrobić, żeby nie marnować pieniędzy na odbudowywanie czegoś w kółko? Nie niszczyć tego. I nie, zginanie karku przed najbardziej prymitywną i agresywną częścią społeczeństwa, której się wydaje że ma prawo wymuszać siłą cokolwiek ma ochotę nie jest dobrym pomysłem. Żałuję że to rozebrali tylko i wyłącznie ze względu na to, że teraz tym zidiociałym podpalaczom i skretyniałej części społeczeństwa która im przyklasnęła się wydaje, że dopięli swego. Chcecie prawa dżungli, to won do dżungli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karol1989
+3 / 3

Ja w sumie nic do tęczy nie miałem, wręcz przeciwnie, ale to tak samo jak z kłódkami na moście:
Ja widzę kłódkę
Zakochana para miłość
złomiarz 5 zł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dinaeel
+3 / 7

Ktoś się orientuje ile ta "sztuka" pochłonęła publicznych pieniędzy? Parę napraw, monitoring, cyrk na kółkach z zaangażowaniem policji i innych służb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karol1989
0 / 2

Ja tylko jestem ciekaw dlaczego tej tęczy nie strzegli ludzie z umowami śmieciowymi? Idealna fucha dla tych co chcą w tym uczestniczyć. Tylko że wiadomo...tak jak z portalem naukowym i informacjami o celebrytach...Co jest popularniejsze i przynosi większe dochody?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+2 / 4

@Dinaeel To nie 'sztuka' pochłania pieniądze tylko wandalizm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gangoo_28
+2 / 6

Ciekawe ile te 3 lata kosztowały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karol1989
+2 / 2

Na ośmiorniczki u Sowy stykło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sicard
0 / 0

Tyle, że Syrence Warszawskiej brakło kasy. Mina autorki tęczy w TV : bezcenna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~power123123123
-1 / 3

Pewnie nie pierwsza, dobra decyzja :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-1 / 5

Nie zapomniałem.Dzięki lewakom cierpię na chroniczne nadciśnienie,więc gdy widzę takie "dzieło" i dowiaduje się o tym że autorka chodzi sobie po tym świecie nieukarana,to muszę faszerować się pigułami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-4 / 12

@tytusz Wiesz dlaczego Bóg nie zesłał na ludzkość drugiego potopu? Bo przekonał się o bezskuteczności pierwszego.Możliwym jest też że Bóg wystawia nas na próbę i testuje naszą moralność spusczając na ziemię degenerację w postaci sodomitów i gomorytek. Postępacka cześć globu testu nie zdała. PS Ile ci płacą za komentarz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
+1 / 13

@Max_Rockatansky Jest podstawowy błąd logiczny w twojej wypowiedzi. Bóg jest wszechwiedzący, nie potrzebuje testowania. O drobniejszych nielogicznościach typu: skoro według ciebie to Bóg spuszcza na Ziemię "sodomitów i gomorytki" (co za sformułowanie w ogóle ;) , to chyba jego działanie nie powinno być obiektem krytyki? Czemu ciągle wspominasz o jakimś płaceniu - chciałbyś zarabiać na swoich wpisach? Nie wiem, kto płaci za wpisy, ale sądząc po bredniach które zwykłeś wypisywać, to w Tworkach może znajdziesz sobie sponsorkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-2 / 10

@tytusz Wszechwiedza i nieomylność Boga jest moim zdaniem problemowym tematem do rozważania.Bo co skoro Bóg zaplanował to wszystko i testuje nas pomimo tego że zna wynik testu? W Sodomie też Lotowi powiedział żeby przyprowadził do niego sprawiedliwych,chociaż wiedział że takich w tym mieście nie ma. Poza tym,ty i reszta lewaków nie widzi skutków swoich antyklerykalnych działań.Otóż naród który jest wciągany w takie religijne wojenki nawet nie zauważy kiedy państwa już nie będzie.Więc radziłbym z rozpoczynaniem takich wojen poczekać dotąd aż bezpieczniackie watachy wyniosą się z Polski. A w skali Europy: jeśli zniszczycie kościół katolicki(który jest jednym z trzech filarów cywilizacji europejskiej) to zniszczycie całą naszą cywilizację.A innej nie mamy.I wtedy zostaniemy wchłonięci przez cywilizacje wschodnią albo arabską.Chyba lewacy tego by nie chcieli,prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 sierpnia 2015 o 23:21

avatar tytusz
-1 / 9

@Max_Rockatansky Wszechwiedza Boga to po prostu dogmat, co tu rozważać. Powinieneś to wiedzieć, jeśli w ogóle zabierasz się za dyskutowanie na takie tematy. Podziwiam twoje dobre samopoczucie, równe tylko chyba nieuctwu, które prezentujesz (choćby rażące nawet u dziecka z piątej klasy podstawówki byki ortograficzne typu "watachy"). Atakujesz antyklerykalizmem nie zauważając, że największym antyklerykałem jesteś ty sam - każdy człowiek, który skojarzy twoją obronę Kościoła Katolickiego (wielkimi literami pisz nazwę tej szacownej instytucji!) , z twoją głęboką ignorancją, arogancją wypowiedzi, mizoginizmem i agresją, obrzucaniem obcych ludzi różnymi "lewakami", - łacno może dojść do wniosku, że obrońcy Kościoła to gamonie. Ten głęboko niesłuszny w swojej istocie, choć rzetelnie poparty twoim przykładem wniosek nie służy Kościołowi, lecz jego wrogom. Dlatego, kiedy masz zamiar napisać kolejną głupotę, zamilcz i zastanów się najpierw nad konsekwencjami swoich niemądrych opinii, nad postrzeganiem poglądów o których piszesz, przez pryzmat samego ciebie. Tuszę, że wtedy częściej zmilczysz, niż wysmarujesz kolejnego paszkwila.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ssakus
-1 / 1

Pewnie przeniosą do swojej "garderoby", w miejsce gdzie trzyma się rzeczy typu "może jeszcze się przyda"...
W przypadku Warszawy... będzie to Radom ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~FranekzRzymu
+2 / 10

a 3 dni by zmartwychwstać i co to oznacza? Czy homoseksualiści nie są takimi samymi Dziećmi Boga jak wszyscy ludzie? Kim są Ci którzy roszczą sobie prawo do ich oceniania i osądzania? Co z przykazaniem miłości do bliźniego? Każdego, tam nie ma żadnych gwiazdek. Nasza wiara każe nam nawet miłować naszych wrogów, a co dopiero ducha Bogu winnych homoseksualistów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-1 / 3

Skoro chrześcijanin nie ma wrogów to dlaczego żydzi chrześcijan prześladują? Chyba że prześladowania nie nazwiesz aktem wrogim,ale to by przeczyło logice.Bóg nakazuje kochać każdego,ale także być sprawidliwym i moralnym.Dlatego możesz kochać takiego sodomitę osadzonego w bezpiecznych murach zakładu karnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
0 / 2

Max, a wiedziałeś, że Sodoma i Gomora to coś, co zostało opisane w Starym Testamencie, który pełen był chorych rzeczy, które Jezus i chrześcijaństwo naprostowali? No chyba że jesteś Żydem i dlatego się na to powołujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-1 / 7

No to przejdźmy do NT: Pan Jezus ukręcił bicz i wypędził żebraków,kupców i dzi*ki ze świątyni Bożej.Niewątpliwie kochał tych ludzi,ale to nie zmienia faktu że ich przepędził.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+3 / 3

Przepędził ich, bo bezcześcili Dom Boży, a nie dlatego że byli kupcami, dziwkami czy kim tam jeszcze. Jezus w żadnym momencie nie uczył nienawiści, którą Ty tak pałasz do tak wielu osób, więc się na religię nie powołuj, bo najwyraźniej rozumiesz jej istotę jeszcze mniej niż ja, jako ateista. W chrześcijaństwie rolę nadrzędną odgrywa miłosierdzie, umiłowanie bliźniego i nie czynienie innym złego... przynajmniej w teorii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 sierpnia 2015 o 23:55

avatar ~Oremus
+1 / 3

Jeżeli jako katolicy będziemy mówić homoseksualistom, że to co robią jest w porządku, byłoby to dla nich gorsze niż gdybyśmy ich zamykali do więzień. Dlaczego? Bo kochać bliźniego to znaczy także zwracać mu uwagę na jego grzech, bo grzech zamyka człowiekowi drogę do zbawienia. Jezus mówił radykalnie: lepiej człowiekowi odciąć sobie rękę czy wyłupać oko, niż trwać w grzechu. Jako wspólnota Kościoła mamy obowiązek kochać - a miłość nie polega wyłącznie na głaskaniu po główce i szeptaniu ciepłych słówek. Miłość może wymagać radykalnego potrząśnięcia człowiekiem, po to żeby go ratować. Wasza wizja "kochania", o którym tak mówicie jest taka, jakby żona alkoholika nie zwracała na niego uwagi, tolerowała, a wręcz zachęcała gdy mąż coraz mocniej wpada w alkoholizm. Żeby przypadkiem go nie urazić. Posługujesz się fałszywą wizją miłosierdzia. Przyzwolenie na czynienie zła jest absolutnym zaprzeczeniem tego, co chrześcijanie rozumieją pod tym pojęciem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
-1 / 1

Homoseksualizm nie jest złem, bo nikt nikogo przy tym nie krzywdzi. Każdy ma prawo decydować za siebie i żyć zgodnie ze swoją wolą i swoim sumieniem. Troska o czyjeś dobro to nie sterczenie nad nim z batem i decydowanie za niego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~FranekzRzymu
0 / 0

Oczywiście, ale piętnowanie innych, dyskryminowanie, wyzywanie i obrażanie nie ma nic wspólnego z miłosierdziem i chęcią czynienia dobra. Zastanów się człowieku kim jesteś, że interesuje Cię intymne życie bliźniego i co (czy też kto) daje Ci prawo do oceny i piętnowania jego intymnych zachowań? Szanuj bliźniego swego, w tym jego życie i jego wybory. Bierz przykład z Jezusa który większość czasów spędzał wśród "wykluczonych", chorych, trędowatych, nierządnic, celników i innych grzeszników niż wśród "normalnych" i "bogobojnych" ludzi. Gdzie dziś byłby Jezus? Na pewno nie w kościołach, a wśród tych których Ty mijasz nie zauważając ich lub nawet nimi gardząc. Wśród bezdomnych, pijących, ćpających, nierządnic, homoseksualistów i wszelkiej maści innych "wykluczonych". Bo to oni najbardziej potrzebują miłosierdzia, wsparcia i Boga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Oremus
0 / 0

Homoseksualizm nie jest złem bo nie krzywdzi innych ludzi? Na tej zasadzie możesz stwierdzić, że także samogwałt, pornografia, czy narkotyzowanie się (jeżeli jest się samotnym i nie ma rodziny, którą by to krzywdziło), nie jest złe i nie jest grzechem bo nie krzywdzi innych ludzi. Katolicka definicja grzechu nie ogranicza się do stwierdzenia, że wszystko co nie krzywdzi innych ludzi nie jest grzechem, to bzdura. A Jezus? Owszem, szedł do grzeszników, ale nie po to żeby patrzeć bezczynnie na ich zło, ale żeby ich ratować od śmierci wiecznej. I taka jest też nasza misja. Jeżeli ktoś nie słucha napomnienia, nie słucha Kościoła - "ma być dla nas jak poganin i celnik". Czy ja gdzieś wspomniałem o dyskryminowaniu, czy obrażaniu? Nie, więc nie przytaczaj tego jakbym o tym mówił. Kto mi daje prawo do oceniania grzechu innego człowieka? Przykazania, które zostały dane od Boga. Mam prawo i obowiązek do nazywania grzechem czegoś, co jest grzechem. Co rozumiesz pod pojęciem "miłosierdzia, wsparcia i Boga" udzielanego homoseksualistom? Patrzenie bezczynnie na ich śmiertelny grzech? Prawdziwym miłosierdziem jest zrobienie wszystkiego w celu ratowania tego człowieka, nie zaś bezczynne patrzenie na jego duchową śmierć. Szanowanie swojego bliźniego tym bardziej nakazuje mi reagować, kiedy ten bliźni się stacza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+4 / 4

Jak to co? Leczniczą marihuanę. A po wpisach co poniektórych już widać, że palą od dawna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-5 / 5

Budkę w rosyjskiej ambasadzie.W końcu jesteście pieskami rządu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
-1 / 9

Artykuł z Frondy, którego redaktorzy chcą być bardziej katoliccy niż papież. Gdzieś czytałem, że ateizm ma wszystkie cechy religii, coś w tym jest. Gimbomisjonarze chcą wszystkich nawracać na ,,jedyną słuszną" wiarę. A teraz wyobraźcie sobie, że taka sama liczba osób nawraca na katolicyzm. Nie wykłócanie się o to czy Bóg w ogóle istnieje, tylko ciągły atak na ateistów z podpunktami, dowodami i wyzywaniem każdej inicjatywy od ciemnogrodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
0 / 6

@Chojan Fronda promuje judeochrześcijaństwo.Polecam poczytać co Michalkiewicz pisze o tej zgrai pseudokatolików, z nadpapieżem Terlikowskim na czele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojan
0 / 4

@Max_Rockatansky wiem, wiem. Przecież takie idiotyzmy tam wypisują, że to poezja. Teksty w stylu nawiedzonych amerykańskich purytan. A co do judeochrześcijaństwa, to muszą to reprezentować bo popierają PiS całą duszą. A, że PiS podobnie jak PO dba o interesy żydowskie w naszym kraju to Fronda też musi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gosc28
-2 / 6

Coś temu wszechmogącemu słabo idzie patrząc na zachód. Chyba jego siła słabnie! Na szczęście cywilizacja powstała z zachodu, a nie wschodu, chyba ten Bóg jednak taki katolicki jak Polacy nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nullmaruzero
+1 / 5

Hehehe, niech homoseksualiści i ugrupowania lewicowe pozwą państwo za dyskryminację :) Tak dzielnie walczyli a teraz byle umowa im zabierze Mekkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bonbelleque
-1 / 1

Jednak Polska ma coś więcej do zaoferowania niż tylko tęcza. Najnowszy film, którego premiera będzie już jutro. goo . gl/20WlIw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S starydziad
+1 / 5

3 lata na likwidację tęczy? To ma być wszechmocny bóg? Lepiej się nie módlcie o zdrowie, bo dostaniecie je po śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kolaj12
+3 / 5

A jakiś pożytek był z tej tęczy w ogóle? Postawiono ją za pieniądze podatników, następnie palono i odbudowywano na przemian również z podatków. Korzyści natomiast nie widzę żadnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar haes82
-1 / 3

@Kolaj12
Korzyścią miało być chyba ocieplenie wizerunku środowiska LGBT. Stoi taka ładna tęcza, codziennie obok niej się przejeżdża, na początku denerwuje, potem się człowiek przyzwyczaja, na końcu nawet się zaczyna podobać... no i jakoś tak w podświadomości też i tworzy się poczucie, że te pedały takie złe nie są. Coś jednak im w tym planie nie pykło, bo trzy lata jak tęcza stała, tak stoi, a rzekomej homofobii w Polsce nie ubywa, za to niezadowolenie społeczne z tytułu tego czegoś rośnie i rośnie. Ktoś ostatecznie poszedł po rozum do głowy i kazał ustrojstwo rozebrać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D debowe
+1 / 3

Myslalem ze Polska jest nieco dojrzalsza..
Ciemnota.. Idzcie do szkol ludzie a nie do internetow, wstyd czytac niektore wpisy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malibu193
+3 / 5

To nie żadne zwycięstwo, instalacja stała tyle ile stać miała, nie zniknęła pod wpływem żadnych homofobicznych środowisk czy kk. A poza tym ma stanąć w zupełnie innym miejscu.
Po drugie nie mam pojęcia o co się za przeproszeniem niektózi tej tęczy tak up****dolili, wiem, że jest symbolem LGBT, ale co nie mogą postawić własnego symbolu? Jest to jedyna znana mi taka instalacja.
Po trzecie wszyscy którzy chcą zmieniać tęczę na krzyże czy na barwy czrno-białe, po co? Rozumiem, że to patriotycznie, ale czerwono-białych flag czy krzyży jest pełno, a ta tęcza, jest jedna jedyna.
Ale zapomniałem, że żyjemy w kraju faszystowskim i osoby nie-"normalne" , nie mają prawa w ogóle stawiać niczego.
A na zakończenie, ta tęcza jest dla nie których ludzi ważnym symbolem, ciekawe czy ci sami ludzie co cieszą się, że płonęła, tak samo by się cieszyli gdyby płonęły, kościoły czy krzyże na paradzie równości, chociaż czytając niektóre komentarze najgorzej dla niektórych by było gdyby płonęła swastyka ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Al Bundy
-1 / 3

Tęcza sama w sobie jest piękna. Ale to, co stało na placu jest jarmarcznym nieporozumieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
0 / 2

A wiesz drogi Socjaldebilu, wolna wola ludzi i takie sprawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sonia929292
+2 / 2

Trzeba będzie dzieciom mówić, żeby tylko nie malowały przypadkiem tęczy, a jeżeli już, to musi mieć ona koniecznie 7 określonych kolorów, bo cholera wie, co ludzie im powiedzą. Swoją drogą, piękny jest kraj, w którym jedynym problemem ludzi jest tęcza. Tak po za tym, to może mi ktoś podać DOKŁADNY cytat z Biblii odnośnie tych kolorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
+1 / 3

jako katoliczka czuję się zażenowana tym demotem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L loechjurek
0 / 0

Pomyśleć że jego ojciec stworzył świat w 6 dni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robert Biedroń
-3 / 3

Teraz STANIE MI w ogródku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zinio
0 / 2

Czy gdyby Bóg był wszechmogący to nie powinien się jej pozbyć pierwszego dnia? Albo wgl nie pozwolić na jej postawienie jeśli go to obraża a może Boga nie obraża to ale tylko konserwy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~44
+1 / 1

Tęcza - Biblia gdańska, Stary Testament, Księga Rodzaju, Rozdział 9 :
12 Tedy rzekł Bóg: To jest znak przymierza, który Ja dawam między mną i między wami, i między każdą duszą żywiącą, która jest z wami, w rodzaje wieczne.
13 Łuk mój położyłem na obłoku, który będzie na znak przymierza między mną, i między ziemią.
14 I stanie się, gdy wzbudzę ciemny obłok nad ziemią, a ukaże się łuk na obłoku:
15 Że wspomnę na przymierze moje, które jest między mną i między wami, i między każdą duszą żywiącą w każdem ciele; i nie będą więcej wody na potop, ku wytraceniu wszelkiego ciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cysiek1991
0 / 0

Jak instalacja może być kontrowersyjna? Szukacie sensacji na siłę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Suzzzi86
0 / 0

symbol Sodomy i Gomory? Tęcza, czyli Łuk Boga, była symbolem Jego przymierza z ludźmi, a ludzie zrobili z niej symbol pedalstwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem