Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~Sam_Crow
+13 / 19

Kurde wiedziałem, ze o czymś zapomniałem! Zapomniałem wstawić profilowe. w sumie zapomniałem wrzucić jakiekolwiek zdjęcie. Ale na FB trzeba mieć siebie? Bo brzydki jestem z twarzy i wolałbym np. wesołego wombata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+8 / 14

Nigdy nie ustawiałem żadnej flagi i tak jak napisał Sam profilowe to ma być twoje zdjęcie, a nie jakaś tęczowa ...ujnia czy inna. I też jestem niewyjściowy więc mam "wombata".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 listopada 2015 o 10:02

avatar ~zaskoczona_111
+4 / 34

Przestańcie proszę... To jest tragedia dotycząca całej Europy, a zachowujecie się jakbyśmy ustawiali flagi w ICH ŚWIĘTO NARODOWE. To jest sprawa bardzo poważna, przykra i być może za chwilę dotycząca i nas... Targowanie się teraz jak dzieciak nikomu nie pomoże. Cieszę się, że Europa się łączy i wspiera.. Tam mógł być każdy z Nas, zginęli niewinni ludzie i uważam, że należy im się okazanie szacunku. Ale oczywiście ktoś z debilizmem wtórnym MUSIAŁ napisać tak durny i nietaktowny w tej sytuacji post... Odrobinę kultury!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~przewidujacy
+10 / 10

xD czym Ty taka zaskoczona ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polska123463
0 / 18

Gowno mnie to interesuje chcieli miec je*an*ch kebabow i ch*j wie jeszcze kogo to teraz maja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~taksobiemysle
+9 / 9

Polska123463 kto chciał ten chciał. Być może wśród ofiar były osoby przeciwne przyjmowaniu imigrantów? nie wiemy. U nas też, mimo sprzeciwu wielu tysięcy obywateli, władze zdecydowały się zaakceptować ich przyjęcie. Więc gadanie, że chcieli jest na wyrost.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KappaHD
+13 / 17

to nie jest solidaryzowanie się, to żałosna fejsbukowa moda.
Chcesz się solidaryzować? Zapal znicz pod ambasadą, złóż kwiaty. Jeżeli jesteś osobą wierząca to się pomódl. A zmiana profilowego na fb to żałosna moda dla bydła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Antyimigranci
+2 / 4

Nagle wspierająca się Europa... Polska ma wszystkich wspierać, ale jak wybuchła wojna to nikt się nie pałał do tego żeby pomóc Polakom. Sami sobie na to zapracowali... Chcieli uchodźców to mają. Obudzili się jak się coś stało i nagle żałoba narodowa. Codziennie ginie mnóstwo ludzi i jakoś nikt o nich nie mówi. POKÓJ DLA NICH, Francja owszem, może teraz przeżywać żałobę narodową, ale my z jakiej okazji ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlok0897867564534231
-2 / 6

Nie jestem za wypisywaniem dziwnych postów typu: Polubiłeś ten post, teraz musisz wstawić na swoją tablicę tekst: bla była bla...
Ale jeśli chodzi o ten atak terrorystyczny jest to zupełnie coś innego i uogólnianie że wszyscy robią to dla mody nie jest prawdziwe. To jest okazanie współczucia dla rodzin ludzi, których zamordowano. Tak jak zaskoczona 111 cieszę się, że Europa się łączy i wspiera.
Swoją drogą te plusy i minusy są głupie, bo każdy ma prawo do własnego zdania i to, że większość ludzi twierdzi inaczej nie znaczy że mają rację i według mnie to jest takie narzucanie własnego zdania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Delta1985
+1 / 5

Ile wy będziecie jeszcze wspominać woję światową i to,że francja nam nie "pomogła" ?! przypominacie sytuacje sprzed 70 lat no ludzie...
Poza tym Francuzi zobowiązali się z obietnicy i traktatu 8 września oni i anglicy rozpoczęli wojnę z III Rzeszą i potem jak przegrała francja to ich opozycja walczyła z naźistami do tego pomagała też informacyjnie naszym rodaką,do tego przyjęli uchodźców polskich gdy rozpoczęły się wojaże tak więc odczepcie się od francuzów bo nie ma cie o co się puszyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
-1 / 1

zajęcie części Ukrainy też było "tragedią całej europy" a przynajmniej naszym problemem i jakoś nie przeszkodziło to żabojadom w handlowaniu z Rosją więc czemu mnie ma teraz cokolwiek obchodzić ich sytuacja ?? Polska nie ma się czym przejmować bo w Polsce ludzie uznają jeszcze takie wartości jak wiara,honor czy męstwo my z takimi rzeczami nie powinniśmy mieć problemu my nie chcemy w Polsce ludzi którzy gardzą naszą kulturą i religią my potrafimy walczyć za wiarę Jan Sobieski i Zawisza czarny to udowodnili a co do francuzów to jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie oni leją na nas my lejmy na nich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarasdegras
+3 / 9

@Moj_Kot_Lubi_Miauczec, "gdzie komunistyczny reżim strzela ostrą amunicją"... Dziecko, twoje antykomunistyczne fobie zniszczą cię szybciej niż myślisz.... Zachowujesz się jak ktoś, kto przeżył kilka lat w sowieckich łagrach, a jesteś na to ewidentnie za młoda. Ale co tam, ważne by dokopać "lewactwu", prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KappaHD
0 / 0

@Koviru ale co nas interesuje ukraina? Ciągle Francja > Ukraina. Fracja nas wydymała, a Ukraina ogłasza bohaterami narodowymi zbrodniarzy mordujących polaków. Niestety, ale Ukraina niech zdycha z Rosyjskim problemem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
0 / 0

@KappaHD tu nie chodzi o to czy lubię Ukrainę czy nie ( bo akurat nie ) po prostu uważam że jak niemiaszki i żabojady chcą mieć europejską solidarność to sami powinni być najpierw solidarni z innymi i nie robić interesów z "wrogiem" a w przeciwnym razie niech się pie@@@lą oni i ich problemy z imigrantami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Infamis
+3 / 5

Jeśli miałbym wrzucać jakąś flagę, to byłaby to flaga YPG, bo z wrogiem należy walczyć, a nie chować głowę w piasek i czekać aż się problem sam rozwiąże, ani nie płakać jaki to on niedobry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kredek74
+1 / 1

@Infamis i Peszmergów z Iraku, to właśnie oni od 2 lat, walczą z kalifatem i jako jedyni są skuteczni i potrafią z wielkim poświęceniem ratować wszystkich ludzi przeciwnych Państwu Islamskiemu. To oni swoją postawą uratowali kilkadziesiąt tysięcy Jazydów, chrześcijan przed eksterminacją i lub śmiercią głodową na pustyni.
Walczą, pomimo przewagi technicznej ISIS, która dozbroiła się w magazynach armii irackiej, która po prostu dała nogę w obliczu natarcia islamistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sam_Crow
-2 / 2

Nom. Ja wstawię flagę, jak FB zrobi niebiesko-żółto-niebieski filtr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vhalak
+1 / 3

@Sam_Crow ślůnzok?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gloka
-4 / 8

ale tu nie chodzi o święto tu chodzi o to co się stało teraz tam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanTypowyJanusz
+9 / 11

Marny sposób na wyrażanie współczucia... Kiedyś modliło się idąc do kościoła na mszę, odmawiając paciorek itp. a dzisiaj zmienia się profilowe na fb, i taguje zdjęcie #prayforparis... Coś tu chyba jest nie tak...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzepki_alojz
0 / 6

@up a jeszcze kiedyś składano cześć świętemu dębowi Bleobherisowi.Moda się zmienia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vhalak
-1 / 3

@PanTypowyJanusz "Kiedyś modliło się idąc do kościoła na mszę, odmawiając paciorek" taa... a ten sposób to niby nie marny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarasdegras
+4 / 8

@krzepki_alojz, a Jaskier czci nie składał, tylko sobie pod nim śpiewał :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tomseenk
0 / 0

Ja wywiesiłem na balkonie a nie ustawiłem na Fb

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~abcdefg11111
+26 / 28

A co z flagą Libanu, Turcji czy Nigerii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzepki_alojz
-2 / 4

A co ma być?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomcio2416
+6 / 6

@krzepki_alojz zapewne to, że tam ciągle ginie więcej ludzi w zamachach terrorystycznych, ale jakoś nikt nie zmienia profilowego na flagę tych krajów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jasiu8
0 / 2

A Rosji, po zamachu na samolot, w którym zginęło więcej osób?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
-4 / 6

Odpowiem, bo czuję się zobowiązana: nie mam żadnego libańczyka, turka ani nigeryjczyka w znajomych na facebooku. Nie darzę tych krajów sentymentem - podobnie jak Rosji. W żadnym z tych krajów nie spędziłam roku. Nie wywieszę francuskiej flagi na balkonie, bo nie mam - mam tylko polską. Więc robię to co mogę: zmieniam zdjęcie w tle i ustawiam w oknie świeczkę (akcja propagowana przez francuskie gazety).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kredek74
0 / 2

MarcinQ84 czy wszyscy stronnicy Partii Razem, muszą posługiwać się tym tekstem. Coś jest na rzeczy bo gdziekolwiek pojawiają się te zdjęcia to zaraz jest krzyk że to nie członkowie ISIS tylko walczący z nimi żołnierze Wolnej Armii Syrii. Sami też poza słowami nie jesteście wskazać źródła waszej wiedzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-1 / 3

MarcinQ84 - za dużo wyborczej, na temat i tvn w siebie wlewasz. A wasz Zandberg to młody idiota gadający jak stary komuch oklepane na wszystkie sposoby komunały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rekis
-2 / 2

nie bo fb nie zrobiło takiej opcji za pomocą jednego kliknięcia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DrWallzLasu
-1 / 3

Wypadałoby użyć dużej litery w nazwie państwa. Francji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fejstofejs
+2 / 10

do autora demota: A co ci do tego? Jeśli ktoś chce flagę to jego sprawa. Zajmij się swoim życiem, a nie przeglądaniem cudzych fecebooków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bushido12
+5 / 13

Mam takie pytanie do tych, którzy "solidaryzują" się z Francją poprzez teksty typu "wszyscy jesteśmy Francuzami" czy ustawianie zdjęć profilowych z flagą francuską na portalach społecznościowych. Czy wy jesteście ograniczeni umysłowo?

Dlaczego nie ustawiliście biało-czerwonej flagi na święto niepodległości? Dlaczego po katastrofie samolotu rosyjskiego nie wygłaszaliście tekstów "wszyscy jesteśmy Rosjanami", albo nie ustawialiście rosyjskiej flagi jako zdjęcia profilowe na portalach społecznościowych? Musicie mieć ładnie wyprane mózgi.

Szkoda niewinnych ludzi, którzy zginęli, jednak Francja sama sobie zgotowała taki los. Wśród terrorystów byli także "uchodźcy". Czyż to nie sam prezydent Francji nakłaniał do ich przyjmowania? Czy weźmie odpowiedzialność i poniesie konsekwencje za to co się stało? Gdy kierowca samochodu zabije kogoś na drodze, nawet gdy nie był pod wpływem żadnych środków, ponosi karę. Dlaczego tutaj ma być inaczej? To samo tyczy się innych europejskich przywódców.

Przydałby się nam teraz taki Sobieski. Chociaż pewnie w czasach wszelkiej poprawności, zostałby uznany za zbrodniarza i największego rasistę XXI wieku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Krukowsky
0 / 4

może dlatego że ISIS nie walczy tylko z Francja, a z cała Europa. To czeka też nas jeżeli Europa się nie zjednoczy i nie zaczniemy atakować. "Najlepsza obrona jest atak" Równie dobrze by mogła powstać całkiem inna flaga. tu chodzi o to żeby się zjednoczyć i atakować, a nie się tylko bronić. bo jak tak będziemy do tego podchodzić to będą wykańczać wszystkich pojedynczo aż dojdą do naszego kraju, a sami na pewno się nie obronimy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mysza_tbg
+5 / 5

@Bushido12, odnośnie Twoich pytań: "Czy wy jesteście ograniczeni umysłowo? Dlaczego nie ustawiliście biało-czerwonej flagi na święto niepodległości?", Nie uważam, że jestem ograniczona umysłowo, ja na przykład nie ustawiałam polskich barw na FB, ponieważ prawdziwą flagę wywiesiłam za oknem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 listopada 2015 o 11:53

B Bushido12
+4 / 4

@mysza_tbg trochę źle mnie zrozumiałaś. Chodziło mi o to żeby powiedzieć, że ludzie podążają za modą (wstawienie francuskiej flagi jest teraz cool), a nie za rozsądkiem. Przykład z rosyjską flagą był chyba lepszy. Jeśli poczułaś się urażona, przepraszam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
0 / 2

@Bushido12 bo Francję trzeba promować jako wzór i łykać jej ideologię. Rosja walczy a Francuzi biorą w d*** i wywieszają białe flagi. Za wzór mają nam służyć tchórze i defetyści. Kebaby boja się Polaków. Nikt nie chce by Polska urosła w siłę ani naśladowała kraje walczące z islamem jak Węgry czy Rosja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JuriaYozora
-1 / 3

@Bushido12 Wypraszam sobie teksty o ograniczeniu umysłowym. Równie dobrze mogłabym postawić taką diagnozę osobą którym niesamowicie przeszkadzają te filtry i była bym bliższa racji. Facebook to społeczność międzynarodowa (więc sprawy międzynarodowe są bardziej na miejscu ale patriotyzm tez popieram) i choć w profilu flagi nie miałam (bo zapomniałam, że tak można), to w Narodowe Święto Niepodległości z mojego okna, powiewała flaga. W temacie Ruskich... sami sobie są winni tego chłodnego podejścia. Gdyby siedzieli na dupie, inaczej by ich postrzegano i tak jak już setki razy pisałam, w przypadku samolotu, sama Rosja na początku zaprzeczała jakoby miał to być zamach, a co do Paryża, od razu wiadomo było, że to terroryści. Znowu się wyzywamy? Jak by nie można było w bardziej przyzwoity sposób wyrazić swoją opinię.To nie Francja zgotowała tylko jej władza. Gdyby Polska była bardziej znacząca spotkało, by nas to samo i co? Winił byś kraj jako cały naród, czy tylko tych którzy nim rządzą? Wielu ludzi o ,,francuskim filtrze" jest przeciwko przyjmowaniu imigrantów....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 listopada 2015 o 16:04

avatar mysza_tbg
0 / 0

@Bushido12 Dziękuję za odpowiedź! :) Rozumiem, że niektórzy tak jak piszesz, podążają za modą, chcą być fajni, a niektórzy wręcz nie mają pojęcia o co chodzi. Ja naprawdę przejęłam się tym zamachem, dlatego ustawiłam sobie to profilowe. Zdarza mi się chodzić na koncerty, do restauracji i gdy sobie pomyślę, że nawet w takich miejscach nie jesteśmy bezpieczni, to już chyba nigdzie. Nie wiem czym inni się kierowali, ale mi to po prostu przypomina o tragedii, a co za tym idzie, daje do myślenia - co można zrobić, by u nas temu zapobiec i skłania do refleksji w tym zabieganym świecie, żeby docenić życie.
Pozdrawiam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 listopada 2015 o 18:48

avatar ~trololololoil
+1 / 5

nie mam fejsgowna.. :( :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~czaszka31
-1 / 3

A była taka możliwość ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~optymalka
+4 / 4

Setki ludzi "smaruje" kolorami swoje zdjecia ..To zalosne(rozneglizowana kobieta w uscisku z jakims miesniakiwm..)Zgadzam sie:to tylko zalozna moda.Lepiej sie pomodlic.wiedza chyba o tym tylko Ci,ktorych zdjecia pozostaja bez zmian...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JuriaYozora
-2 / 2

Żałosne jest czepianie się ludzi z tymi filtrami. To drobny gest do którego nikt nie zmusza, można ustawić filtr, można się pomodlić i można jedno i drugie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Elwira13
+2 / 2

Dla mnie to jest zenada wstawianie zdjecia profilowego z Francuska flaga...Zmarlym to napewno w niczym nie pomoze,, Lepiej zeby zrobiono cos w koncu z problemem Islamistow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~K43Z
-1 / 1

Tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anetka3142
+2 / 2

Solidaryzowanie się poprzez ustawienie flagi na facebooku jest bardzo żałosne. Wiele ludzi tak robi nawet nie majac pojecia o co z tym chodzi. Solidaryzowanie sie na pokaz, ustawka flagi francji a za 5min szalenstwo na dysce i juz niepamiec o solidaryzowaniu sie z Francja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tajasnekurde
+1 / 3

@anetka3142 Ale wstawianie sobie husarii i Polski Walczącej ABSOLUTNIE NIE JEST pozerstwem!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anetka3142
-1 / 1

Tajasnekurde to tez jest debilne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JuriaYozora
0 / 2

@anetka3142 moim zdaniem najlepiej wypiąć się na to wszystko, udawać, że się nic nie dzieje i czekać aż własne ignorancja cię zabije.... to nie jest moda tylko jeden z rodzajów wyrażania solidarności i sprzeciwu, jak komuś nie pasuje to może tradycyjnie się pomodlić, a nie bez sensownie wszczynać wojnę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anetka3142
0 / 0

Ciekawe ilu ludzi by sie z polakami solidaryzowalo? Zazwyczaj polacy sa kopani w tylek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mati2109
-1 / 1

A ty ślązaku, wywieszasz Śląską flagę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kabums
+2 / 2

Nie rozumiem większości z was. Tu chodzi bardziej o to żeby się zjednoczyć razem ale nie po to żeby mieć żałobę, chodzi o to żeby razem walczyć z tym. Trafiło to na Francję dlatego jest ich flaga równie dobrze mogło to trafić na inny kraj. cieszmy się, że jeszcze u nas nie ma zamachów. Jeżeli dalej każdy kraj będzie się tylko przed tym bronił, a nie atakował to nas to też czeka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anetka3142
+1 / 1

A ciekawe czy jakby w Polsce doszło do zmachów kto oprócz polaków ustawiłby Polska flage :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sensibilty
-1 / 1

a i profilowe z flaga ma być formą walki? Gratki inteligencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JuriaYozora
0 / 0

@anetka3142 jeśli była by taka możliwość, zapewne tak ale co cię obchodzą inni to ty masz pokazać (jeśli oczywiście chcesz w taki sposób) solidarność i sprzeciw dla terroryzmu
@sensibilty ,,Gratki" z okazji braku zrozumienia. Choć to bardzo drobny gest, jest formą walki. Flaga w profilowym to nie tylko współczucie francuzom. To okazanie jedności i sprzeciwu dla terroryzmu. Media z obecnej sytuacji, francuskiej flagi i Wieży Eiffla zrobiły symbole ogółu wojny z terroryzmem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~old66
+1 / 1

Na wymienione Święta wywieszam flage w naturze a nie wirtualną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lolzkurde
0 / 0

Pamiętałem. I CO TERAS?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mijak
+2 / 2

A czy aby nie jest tak, że lepiej się przejmować TERAŹNIEJSZOŚCIĄ niż przeszłością? 11 listopada, 3 maja itd to ważne daty, ale dotyczą czegoś, co było JUŻ DAWNO. To nie ci sami Francuzi, którzy zginęli w zamachu się na nas wypięli podczas II Wojny, to ich dziadkowie i pradziadkowie. To nie oni wprowadzają chore prawa, w tym przyjmowanie imigrantów - to wybrani przez nich politycy. Jeśli uważasz, że decyzje polityków odzwierciedlają wolę narodu, to spójrz na nasz rząd i parlament... Teraz zagrożeniem dla Europy są terroryści - niezależnie od tego, czy popierasz Unię, czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Delta1985
+1 / 1

@Mijak Polaczki tego nie zrozumieją bo wolą rozpominać dawne dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~szmiggiel
0 / 0

czy moze ktos mi pwiedziec dla czego zawsze a t zawsze slabe ma wiecej niz mocne?? na glownej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suchazaba
0 / 0

To suma głosów jakie oddano :) Odejmij tą liczbę w nawiasie od tej pogrubionej masz ile osób dało minusa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~seblondonsky
0 / 0

Jak sie chce przyczepić do czegoś, to powód się zawsze znajdzie ... w sumie co komu do tego, co mam na swoim profilowym zdjęciu ? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~heheheheheheheheh
+1 / 1

Nie zmieniam swojego zdjęcia profilowego, aby okazać wsparcie Francji i mieszkańcom Paryża - SAMI SĄ SOBIE WINNI! WALIĆ MULTIKULTI I POLITYKĘ OTWARTYCH GRANIC.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~oburzonaaa
0 / 0

Ten post jest nie na miejscu , nie w takiej sytuacji , może to nie dotknęło nas Polski , ale śmierć ponieśli niewinni ludzie !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~as
-1 / 1

Nie ustawiłem, ale zapaliłem babci świeczkę w Zaduszki, bo Nycz nie kazał chodzić na cmentarz we Wszystkich Świętych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Europe5542345
-2 / 2

Zła flaga.... Flaga UE była by na miejscu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Antycypat
0 / 0

Czemu takie współczucie?. Nie rozumiem , kto im kazał zapraszać muzułmanów, znają zasady religii. Nie zostaje nic tylko cieszyć się że, Polska nie jest jeszcze , w pełni wynarodowiona :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Benc
0 / 0

Co ma historia do teraźniejszości?. W sumie Polacy zawsze mieli o wszystko ból dupy rozumiem was. łącze się z wami w bólu xD hah. To inne kraje powinny dać biało czerwoną flagę, a w tle maść na ból dupy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Markusmax
-1 / 1

Orla ma w sercu, a takich trolow w tylku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JebsWPlebs
0 / 0

Pamiętałem.
I już.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SirPiotrek
-1 / 1

Oprócz tego tygodnia mam zawsze polską flagę. Nie rozumiem o co tyle zamieszania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ktosalbocos
+1 / 1

3.5 albo 11.11 to SWIETO narodowe, wywieszamy flagi zeby cos uczcic co wydazylo sie w przeszlosci, cos dobrego.. flaga na zdjeciu profilowym kraju, w ktorym wydazyla sie tragedia, to podzielenie smutku, wyrazenie szacunku i laczenie sie, solidaryzowanie sie w bolu i przeciwstawianie sie gwaltom na naszym wspolnym bezpieczenstwie i wolnosci. to, ze mialo to miejcje akurat w paryzu, we francji, nie ma tu wiekszego znaczenia, moglby to byc kazdy inny zakatek europy czy swiata, fakt , ze tylu ludzi bierze w tym udzial, swiadczy o wspolnym rozumieniu problemu Emotikon smile

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anon12233
-1 / 3

A czy 11 listopada, 3 maja itp. Ktoś zginał?? Chyba, że się kibole zarżnęli miedzy sobą i o tym nie wiem... ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Brakli
0 / 0

a ty pamiętałeś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar chigcht
0 / 0

Przeżywanie ważnych wydarzeń na facebook'u. Prawdziwy patriotyzm XXI w.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jdhgfhf565
-1 / 1

nie, nie ustawilam, bo jak dla mnie panstwo Polskie przestaje istniec, stlamszone butem UE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kamil56985
-2 / 4

nie i sram na polska flagę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~malgorzatar
-3 / 3

Oczywiście, na miarę technologii. Gdyby 11-11 była taka możliwość też tak bym zrobiła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-1 / 1

francuzy kurva wasza mać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~miroslavv
0 / 0

nie mam faceboka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~maxs12345
+1 / 3

Je*ac ustawianie na profilowym. Flagi się kur#a wywiesza przed domem a nie ustawia na profilowe -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
-1 / 1

Czy w związku z tym masz gdzieś na strychu wielki wór, w którym znajdują się wszystkie możliwe flagi świata? Tak z ciekawości... Bo osobiście posiadam tylko polską, bretońską i piracką...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldeeek
0 / 0

kurde gimby jeszcze się nie golą a pie...lą p..dy w rurkach żałośni ''patrioci''

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JaroslavKaczynsky
-1 / 1

Każdy kto zmienił profilówke na tę z flaga francuska pokazuję że nie jest patriotą i woli żaby z Francji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Longslaw
0 / 0

Póki co, chodzi o współczucie dla Narodu dotkniętego ogromnym cierpieniem. Nam na szczęście nie ma czego współczuć, chyba że tak mało wrażliwych, czasem pozbawionych empatii wolnomyślicieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 listopada 2015 o 21:59

avatar ~gste
0 / 0

wywiesiłem flagę, a profilowe na fb zmienie jak będize atak terrorystyczny w Polsce...

Może być taka odpowiedz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TakieTenNo
-2 / 2

A czy Francuzi wystawiają naszą flagę? Np. po katastrofie w Smoleńsku? ciekawe... Mentalność Polaczków..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suchazaba
0 / 0

Przeszkadza Ci to? To wyjdź...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tplvoyager
0 / 0

pokaz mi swoj profil. A Ty ustawiles?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pukpuk_kto_tam
0 / 0

Tak, internetowa kraina, tu nawet z nieszczęścia ktoś rozpocznie gówno-burzę i dupo-ściski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tentonhammer
0 / 0

Fiuta moge pokazać ! Nie solidaryzuje sie z upadłym moralnie burdelem! Wpuścili dzicz to niech teraz za to płaca , nie ma nic za darmo. Nawet za głupotę trzeba placic .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nie_zapomniałem
0 / 0

Tylko zapytałem czy wszystko w porządku wśród osób, które znam, a które tam mieszkają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~criz_pl
0 / 0

A pamiętałem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 2

Na 11 listopada to raczej warszawską Syrenkę, by solidaryzować się z tym biednym zniszczonym przez maszerujących faszoli miastem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MiMMiusia
0 / 0

Nie, nie ustawilam. I nie ustawie, mam to w dupie. Macie z tym problemy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suchazaba
0 / 0

Nie mówcie mi jak mam żyć! To moja sprawa czy ustawię sobie tą flagę czy nie. Chciałam ustawić sobie polską flagę na 1 i 11 listopada ale nie wiedziałam jak. To jest INDYWIDUALNA sprawa czy ja sobie to ustawię czy nie.Przestańcie patrzeć, krytykować i wytykać innych! Poza tym co ja kameleon, żeby co chwila kolor zmieniać?! Zmieniłam wygląd profilowego raz na ruski rok więc w zaistniałej sytuacji to zrobiłam i nie podążałam za "modą" jak to co po niektórzy określają... -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wojtek2
0 / 0

A na Święto narodowe Francji ktoś ustawiał sobie w Polsce lub we Francji flagę, też mi się wydaje że nie. Więc po co porównywać flagę na święto narodowe i flagę ku pokazaniu solidarności z tragedią Francji, ale w gruncie rzeczy całej Europy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Suzzi86
0 / 0

ja na 11 listopada wywieszam flagę na balkonie, widzi ją więcej ludzi, niż zobaczyłoby na FB.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fanflag
0 / 0


Chcę dodać,że wkrótce Dzień Flagi i o flagę w barwach biało-czerwonych musimy dbać,aby była czysta,nieoplątana,bo to przecież nasz symbol-świadectwo istnienia naszej Ojczyzny.Ja mam tzw.DOBRĄ FLAGĘ,która nie oplątuje się i zachowuje prostokątny,falujący kształt w każdych warunkach-to prawdziwy symbol wolnej,silnej,dobrze zorganizowanej Polski,do której dążą Polacy.Dobrą Flagę można zobaczyć jak powiewa na filmie na Pogotowiu Flagowym. Wkrótce, 2 maja, następny Dzień Flagi RP.Jest znakomita okazja,aby pokazać ilu nas jest ,przez porządną ekspozycję naszych barw narodowych.Flaga na maszt,Polacy!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dsfhgj
0 / 0

a wstawiles flage isis ci ludzie tez cierpia i prez to musza sie wysadzac w tlumach zeby pokazac swoje cierpienie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem