"czas uświadomić światu - że ten system sam wychował sobie rzeszę socjopatów" jak muslimy za gwałt dostają kilka godzin prac społecznych... to on nie powinien dostać nic, bo inaczej to będzie dyskryminacja!
Nie wiem czy wiecie ale wielu seryjnych morderców zaczynało od maltretowania zwierząt, potem przerzucili się na ludzi bo zwierzęta przestały im wystarczać.
Zabijanie robali - ok, zabijanie szczurów - ok, zabijanie zwierząt hodowlanych - ok, ktoś zabił kotka - Morderca! Powiesić go! Do paki z nim! W dziwnym świecie przyszło mi żyć...
[kotek raczej zginął dosyć szybko]
@bp2345 Tu nie chodzi tylko o zabicie kotka tylko sposób w jaki to zrobił. Na wsi czesto zabija sie koty jesli ma sie ich za dużo ale zaraz po okocieniu jak sa małe i jeszcze nie widzą na oczy.
@Formutor czytaj ze zrozumieniem, zamiast tępo powtarzać to, na co odpowiedź już dawno padła. Nie chodzi o gatunek zwierzęcia ani o mięso z niego, lecz o sposób zabijania i jego bezcelowość. Gdyby pan na filmiku był chińczykiem lub satanistą i grzecznie by potem tego kotka zjadł, bo byłby głodny, osoba powyżej patrzyłaby na to inaczej. Tak samo jak zabicie świni tylko i wyłącznie dla frajdy zabijania jest karygodne. Najpierw myśl potem krzycz chłopcze.
@DracarysDragon ale ludzie nie są jedynym gatunkiem który zabija dla zabawy sam mam dwa koty i dość częś to widzę ich krwawe zabawy z myszkami,szczurkami, ptaszkami czy krecikami widzę jak łapią taką żywą dopiero co upolowaną myszkę za ogon i kręcą nią jak śmigłem od helikoptera po czym w pewnym momencie ją wypuszczają tak że wzbija się w powietrze , następnie próbują ją złapać w powietrzu za pomocą łapek a to tylko jedna z wielu zabaw jakie mają dużo "zabawniejsze" jest używanie owych myszek jak jakiegoś sznurka . Jeden chwyta za ogon drugi za głowę i zabawo trwaj myszki giną w takiej sytuacji dużo szybciej a najgorsze w tych zabawach jest to że przynoszą mi te truchła prosto pod drzwi a ja muszę latać z tym do kompostownika zresztą pieski też mam i nie są leprze z rybkami w akwarium też trzeba uważać bo można zaobserwować momenty w których jedna rybka zeżre drugą generalnie zwierzaczki nie różnią się tak bardzo od ludzi one są po prostu głupsze i nie potrafią tworzyć trwałych żeczy
@bp2345 @Formutor Człowiek od samego początku zabijał zwierzęta, dla mięsa, skór i kości, eliminował szkodniki, jednak robił to w taki sposób, by zwierzę jak najmniej cierpiało. Miał szacunek dla życia, bo choć musiał zabić, aby samemu przeżyć, nie kierowało nim okrucieństwo ani chęć zadawania bólu. To co zrobił ten dzieciak, było zwykłym barbarzyństwem zasługującym na najwyższy wymiar kary, choć prawdopodobnie i tak nic nie da, bo już jest zepsuty.
@Dark_Irony To jest dzieciak to fakt, zrobił głupio, też fakt, należy mu to wyjaśnić (chociaż nie wiem czy to coś da) ale chciałem przypomnieć, że człowiek to nie jedyne zwierzę (w sensie biologicznym) które zabija dla zabawy. Choćby delfiny (ponoć niemal najinteligentniejsze wśród zwierząt) również zabijają dla zabawy, bez jakiegoś konkretnego celu, przykładów takich zwierząt jest więcej... Czy zachowanie nielicznych ludzi wpłynie w jakiś znaczący sposób na populację kotków i innych milusich zwierzątek? Nie sądzę, problem pojawia się wtedy kiedy dorośli ludzie robią to bezmyślnie na dużą skalę.
@bp2345 Właśnie to nas odróżnia od zwierząt. Inteligencja, empatia, szacunek dla osobników tego samego oraz innych gatunków, szacunek dla życia. Zwierzęta kierują się głównie instynktem, mniej intelektem. Czym zatem kierował się ten młody człowiek? Ani jednym, ani drugim. Tak wychowują się mordercy i psychopaci, dziś zamordował kota, za 10 lat, w poczuciu bezkarności czynów i władzy uzyskiwanej przemocą, może zabijać ludzi i nie będzie widział w tym nic złego. Żaden normalny człowiek nie zabija dla przyjemności. Co najwyżej dla interesów zachowania czyichś tajemnic lub z rozkazu. Choć zarówno Hitler jak i Himmler kazali zabijać, dlaczego np. Josef Hirtreiter robił to z takim okrucieństwem? "Uzyskał także ponurą sławę w związku z mordowaniem przywiezionych do Treblinki niemowląt w trakcie rozładowywania transportów. Hirtreiter chwytał je za nogi i uderzał głową o boki ciężarówek." To jest mordowanie dla zabawy i takich ludzi nawet nie powinno zostawiać się przy życiu! NKWD specjalnie przez wiele lat wychowywało ludzi na psychopatów do torturowania więźniów, bo nikt o zdrowej psychice nie był w stanie znieść widoku takiego okrucieństwa, nawet Himmler, o czym pisałem niżej.
@EwaKopaczFangirl
Czy Ty to piszesz poważnie?!
Jeśli tak, to na prawdę zastanawiam się jak ludzie mogą być bardziej wstrząśnięci i zszokowani nagraną śmiercią kota niż nagraniem z egzekucji człowieka.
cocaineHD choćby tym ze jesteś człowiekiem, i masz ludzkie uczucia a zwierzęta nalezą do innego gatunku, naprawdę, zwierzęta też lubią dręczyć, to człowiek zaczął budować nie zwierzęta więc nie mów ze czlowiek wszystko niszczy, jesli dla ciebie nie ma różnicy to jesteś zwyrodnialcem
DracarysDragon potem ludzie dziwią sie skąd biorą się tacy ludzie jak hitler, nie wiem czy wiesz ale człowiek wymyślił że sie tak wyrażę najpiękniejsze rzeczy na świecie między innymi miłość i uczucia
@~xxxyyyppp masz całkowitą rację, nie neguję niczego, co napisałeś. Dlatego ludzie pewnie nie byliby zachwyceni taką opcją. Planeta o której mówię, owszem.
@EwaKopaczFangirl Hitler nie mordował. Robiły specjalne jednostki SS Himmlera, chociaż i on w 1941 roku w Mińsku, gdzie wizytował miejsce masowych egzekucji, nie wytrzymał widoku okrucieństwa (prawdopodobnie zwymiotował), gdy kobieta, naga, wciąż żywa krzyczała rozgarniając ziemię, którą spychali jej na głowę niemieccy żołnierze. Dopiero w czerwcu, po tym zdarzeniu, polecił budowę komór gazowych w obozach. Zdał sobie sprawę, że ci żołnierze po wojnie wrócą do Niemiec i będą podobnie traktować swoich obywateli. Dziś Europa nie potrafi nawet wyrzucić szkodników ze swoich państw. @Stomka Jest różnica między strzałem w głowę lub powieszeniem, gdzie najczęściej dochodzi do przerwania rdzenia kręgowego, a torturami i długim konaniem.
Nie chodzi o to, że zabił tylko o to, że go męczył - człowiek ma prawo zabić zwierze czy to dla jedzenia czy dla zmniejszenia populacji ale męczenie zwierząt to bestialstwo...
@Raivik Zasadniczo nie ma prawa, tylko je sobie uzurpuje. Ale rację masz o tyle, że jeśli chcemy się nazywać ludźmi, musimy zachować przynajmniej tyle przyzwoitości, co zwierzęta, które nie zabijają dla zabawy, tylko dla przetrwania. A ten gość nawet tyle nie ma.
@Azon Po prostu ma prawo jak wcinasz hamburgera (tak on na drzewie nie rośnie), oddajesz zwierze do uśpienia bo jest chore albo trzeba odstrzelić dzika czy sarnę nikt tak nie podnosi głosu, a w tej wypowiedzi chodziło mi o to, że jak by oddał do weterynarza i w sposób bezbolesny pozbył się zwierzęcia to by nikt larum nie podnosił. Sam miałem psa i trzeba było uspać kilka szczeniaków bo by nie wykarmiła tak mi sam weterynarz powiedział.. W tym filmiku bulwersujące jest tylko to, że gość chyba dla przyjemności znęca się nad zwierzakiem.. i za to powinien ponieść kare.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 listopada 2015 o 19:05
@zaymoon wybacz ale nie widzę różnicy między psem a sarną.. no może taką, że jedno z nich w domu zazwyczaj się trzyma i co wynika samo z siebie bardziej lubi.
@Raivik To się cofnij do podstawówki lub nie wiem porozmawiaj z rodzicami lub ogólnie rozwiń się bo tylko niedorozwój nie widzi różnicy między sarną a psem. Sarna to dzikie zwierze, płowe. Poluje się na nie , zabijai zjada. Jest człowiekowi obce. Natomiast pies to zwierze domowe które jest przyjaźnie nastawione do ludzi i się na nie nie poluje ani nie zjada.
@~takitam800 z tym "powrotem do podstawówki" to właśnie pokazałeś swój poziom.. a jeśli chodzi o sarny to widać, że nie miałeś styczności z żadna bo sarny "nie wliczając jeleni" to bardzo łagodne zwierzęta które zdychają zaraz po tym jak zjedzą coś innego niż zioła i rośliny którymi się żywią (brak woreczka żółciowego). Na przyszłość chamstwo możesz odłożyć na półkę bo słowa z ust czy z klawiatury "niedorozwój" do rozwiniętej psychicznie osoby nie pasują. Co do psów które jak twierdzisz są "przyjaźnie nastawione do człowieka" to polecam zobaczyć http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/kobieta-pogryziona-przez-psy,507403.html sarna choćby wściekła tego by nie zrobiła...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 listopada 2015 o 21:39
@Raivik Wpisz w google: "Na Żuławach Gdańskich osiemnastolatkę pogryzła... sarna" Każda sarna zaatakuje albo ucieknie. A pies no cóż... idąc twoim tokiem rozumowania to ptaki nie latają no bo kura nie lata a kobiety nie są niższe od mężczyzn bo Szarapowa jest wyższa od Alonso. LEcz się.
@~takitam800 Tak była pogryziona ale przez SAMCA czyli JELENIA!!! naucz się czytać ze zrozumieniem skoro podajesz artykuł ja zaznaczyłem cytując sam siebie: (...) sarny "nie wliczając jeleni" to bardzo łagodne zwierzęta (...) do reszty nie będę się odnosił bo szkoda mojej klawiatury bo słowo "LEcz się." pokazało poziom wypowiedzi...
No tak, dla jedzenia albo zmniejszenia populacji - złapał więc pierwszego przypadkowego kota (jednego z pierdyliarda, od których roi się w Polsce, aż strach), męczył, zabił, a potem jeszcze zjadł. Nic się nie zmarnowało, prawo dochowane. A poważnie: odstrzał populacji mogą prowadzić myśliwi, nie jakiś debil z bloku, bo akurat jest sadystą i socjopatą.
@Raivik dla "zmniejszania populacji" co to za lewackie pie......?? Idź sie powieś bo też ludzi według lewaków jest za dużo na świecie i trzeba kontrolować i depopulować.
ostatnio slyszalem o gorszych rzeczach a kotek to jedynie zwierze fakt bezbronne ale nie jest to jakies tam drastyczne nie pochwalam znecania nad zwierzetami ale mysle ze "humanitarnie" i szybko to nawet wykroczeniem nie powinno byc
Ćóż nie pochwalam zabijania w sposób sadystyczny jakiegokolwiek zwierzęcia jem mięso i nie mam nic przeciwko zabijaniu zwierząt jako tako ani hodowlanych ani szkodników ani psów czy kotów dla mnie każde zwierzę stoi odemnie niżej ale nie popieram, wręcz potępiam zabijanie zwierząt "dla zabawy" lub zabijanie ich nadmiaru(wytępienie wszystkich szkodników) a gnoi którzy tak robią powinno się wieszać, co do demota jest zbyt drastyczny i powinien być oznaczony 18+ taka moja opinia
I co mu to maleństwo zrobiło? Przecież ten kotek nawet dobrze oczek nie otworzył! Nachodzi mnie taka myśl - skoro w ten sposób ten ******** zabija bezbronne zwierzę, to kto wie, czy w przyszłości nie posunie się dalej.
nie posunie się, moze tego nie wiesz ale ludzie czesto np topią szczenieta lub male kotki bo sie naplodza i nie ma co z nimi zrobic, jedyne co zlego zrobil ten gosc to to ze to nagral
zxcvq jeślibyś kiedyś trafił do obozu zagłady to wiedz, że jest różnica między takim obozem a kuła w łeb. Koleś zrobił to złego, że męczył to zwierze. Jeśli męczenie zwierzęcia sprawia mu przyjemność, to kto będzie następny, dziecko czy uwięziona osoba dorosła?
@zxcvq Richard Kukliński zaczynał od zabijania kotów, skończył na ludziach. Osobowości dyssocjalne (psychopaci, socjopaci) zawsze zaczynają spełniać swoje krwawe żądze od zwierząt. Oczywiście nie twierdzę, że każdy psychopata to morderca, bo są też w miarę "ludzcy" psychopaci.
A co miał go litośnie zamordować? Natomiast nagrywanie i puszczanie w internet jest chore tak samo, jak udawanie życia na fejzbuku, słitfocie i inne takie głupoty.
Najlepiej gdyby uśpił u weterynarza, ale to kosztuje.
@BlueAlien, ostatnie zdanie nie wszystkim się tu podoba, ale taka jest prawda. Sadyzmu nie da się wyłączyć. Poza tym jest jeszcze kwestia filmu, który jasno pokazuje, że ten nastolatek szczyci się swoim czynem. A odczuwanie dumy z powodu zabicia bezbronnego stworzenia to oczywisty przejaw poważnych zaburzeń.
u mnie jest podobna patologia jest taka matka co 5piecioro zwyrodnialców i sa bezkarni... własnie to jest elektorat pis -u który sie legnie za 500pln...
Obejrzałem link w opisie i przyznam, że teraz nie wiem co powiedzieć. Jestem przerażony. Mały kotek, bezbronne, niewinne maleństwo cierpiące przez ludzki odpad ( napisałbym bardziej dobitnie, ale tutaj wiele tekstów nie przejdzie, niestety) Ale przyznam, że niedobrze mi na temat komentarzy pod demotem. Jakoś nikt się tym za bardzo nie przejął. Dziwne jest w ludziach, że jak ktoś zabije psa, jakiegoś pitbulla to od razu ryk, gównoburza i groźby a jak zginęło bezbronne stworzenie, miłe, delikatne to już obojętność. To dziwaczna sprzeczność. Pamiętam jak był demot o tym jak w jakimś kraju ustanowiono, że psy mają być w kagańcu to od razu, że to zbrodnia to ludzi należy zakneblować itd. Jak bezbronny kotem przeżywał katusze to czytam, że zwierzęta można zabijać byle by tego nie robić dla przyjemności. W jakim popieprzonym świcie żyję.
BlueAlien dokąd zmierza? nie wiem czy wiesz ale zabijanie szczeniat i kociat mlodych jest czesto stosowaną praktyką zwłaszcza dawniej, nie dzis bo dzis ludzie od razu jeczą ze to takie straszne, tyle ze dawniej tego nie filmowano
@KapitanKorsarzPirat Widzę nagła zmiana poglądów :> Zgadzam się z Tobą w 100%. Nie rozumiem tego - czemu jedno stworzenie bardziej zasługuje na życie od innego? Kot, przepraszam, KOCIĄTKO, istota niegroźna, która jedyne, co może zrobić, to co najwyżej spowodować kilka zadrapań, została potraktowana jak zabawka. Takiemu sadyście rozwalić łeb o łopatę, rzucić o ziemię i żywcem zakopać to mało.
@maggdalena18 To już nie można mieć nadziei, że padło się ofiarą trolla, tylko od razu "sadysta"? Jakoś cały czas mam dziwne uczucie, że to fejk. Chociaż z jednym się zgodzę - z przyjemnością obejrzałabym, jak ten, który zamordował kota w taki sposób, cierpi.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
18 listopada 2015 o 16:52
Nagranie wrzucił "Konrad Maciejewski", w informacjach było że mieszka w Warszawie. Ktoś ze znajomych udostępnił to i niestety oglądałem ten film, widziałem pierwsze kilka sekund i zatrzymałem, miałem nadzieje, że to jakiś troll albo kot jest sztuczny czy coś, niestety stwierdziłem, że przewinę dalej - żałowałem tego. Jego konto zostało usunięte, mam nadzieje że ktoś go dopadnie zanim zrobi to policja - bo zapewne nic mu nie zrobią. Powinien dostać dożywocie, ale nie w więzieniu, tylko do końca życia powinien sprzątać kupy po zwierzętach w zoo albo w schronisku, a codziennie rano ktoś powinien budzić go łopatą w łeb...
Chciałbym wam coś powiedzieć....
Miałem wtedy 3 lata. Bawiłem się na dworze i padał wtedy deszcz. Znalazłem trzy dopiero co urodzone kotki, takie lub mniejsze niż kotek na zdjęciu. Utopiłem je wszystkie w kałuży myśląc że to szczury własnymi rękoma....
Nie, zebym popierała, ale myślicie, że jak się likwiduje małe koty i psiaki na wsiach? Coś z nimi trzeba zrobić, bo nie wszystkie sie wyda, a lepiej dać łopata w głowę i zakopać, niż włożyć do worka i wyrzucić na jezdnię, żeby samochody rozjechały, jak zrobiła (podobno - tak słyszałam) jedna kretynka, która mieszka nie tak daleko mnie. Jasne, lepiej wysterylizować zwierzaka, ale starsi ludzie na swoich gospodarstwach, a nawet i młodsi, nie będą sobie tym głowy zawracać, bo nie traktują zwierząt osobowo. Ten idiota z demota sprawił, że kotek się męczył i to jest niewybaczalne.
@maggdalena18 Jeśli ktoś nie ma kasy i chęci na to, by pojsc do weterynarza, nie powinien miec żadnych zwierząt. Tak samo, kiedy trzyma swojego psa przez cale jego parszywe życie, uwiązanego przy budzie. Nie powinno sie bronic bestialstwa starych wieśniaków, bo starzy i prymitywni. Zadne wytlumaczenie.
@idj95 nie bronię. Tylko mówię, jak jest. Lepiej zabić, niż wystawić na meczenie. Tylko tyle. Tak samo jest z ludźmi - jestem za eutanazją, jeśli ktoś się męczy i gnije za życia.
@steelie wiem. Tego mi nikt tłumaczyć nie musi. Za dużo na tym świecie jest potworów, które zabijają ludzi i zwierzęta dla zabawy, czy przez wzgląd na chore ideologie.
Nie rozumiem takich ludzi Jak można coś takiego robić?. Ale też ciekawi mnie poziom głupoty. Tyle się słyszy jak internet znalazł osobę 'X', która zrobiła coś podobnego na internecie i albo sami go dopadli albo policja, a te debile dalej się chwalą takimi rzeczami.
Takich s...nów powinno się w podobny sposób traktować i wywieszać na placach ku przestrodze gawiedzi . Może jak jeden z drugim by to zobaczyli by się zastanowili że za takie czyny spotka ich to samo.
"czas uświadomić światu - że ten system sam wychował sobie rzeszę socjopatów" jak muslimy za gwałt dostają kilka godzin prac społecznych... to on nie powinien dostać nic, bo inaczej to będzie dyskryminacja!
Nie wiem czy wiecie ale wielu seryjnych morderców zaczynało od maltretowania zwierząt, potem przerzucili się na ludzi bo zwierzęta przestały im wystarczać.
Fake
Zabijanie robali - ok, zabijanie szczurów - ok, zabijanie zwierząt hodowlanych - ok, ktoś zabił kotka - Morderca! Powiesić go! Do paki z nim! W dziwnym świecie przyszło mi żyć...
[kotek raczej zginął dosyć szybko]
@bp2345 Tu nie chodzi tylko o zabicie kotka tylko sposób w jaki to zrobił. Na wsi czesto zabija sie koty jesli ma sie ich za dużo ale zaraz po okocieniu jak sa małe i jeszcze nie widzą na oczy.
@Formutor czytaj ze zrozumieniem, zamiast tępo powtarzać to, na co odpowiedź już dawno padła. Nie chodzi o gatunek zwierzęcia ani o mięso z niego, lecz o sposób zabijania i jego bezcelowość. Gdyby pan na filmiku był chińczykiem lub satanistą i grzecznie by potem tego kotka zjadł, bo byłby głodny, osoba powyżej patrzyłaby na to inaczej. Tak samo jak zabicie świni tylko i wyłącznie dla frajdy zabijania jest karygodne. Najpierw myśl potem krzycz chłopcze.
@kobodzidzius po corridzie mięso z zabitego byka jest sprzedawane i ludzie je jedzą.
@DracarysDragon ale ludzie nie są jedynym gatunkiem który zabija dla zabawy sam mam dwa koty i dość częś to widzę ich krwawe zabawy z myszkami,szczurkami, ptaszkami czy krecikami widzę jak łapią taką żywą dopiero co upolowaną myszkę za ogon i kręcą nią jak śmigłem od helikoptera po czym w pewnym momencie ją wypuszczają tak że wzbija się w powietrze , następnie próbują ją złapać w powietrzu za pomocą łapek a to tylko jedna z wielu zabaw jakie mają dużo "zabawniejsze" jest używanie owych myszek jak jakiegoś sznurka . Jeden chwyta za ogon drugi za głowę i zabawo trwaj myszki giną w takiej sytuacji dużo szybciej a najgorsze w tych zabawach jest to że przynoszą mi te truchła prosto pod drzwi a ja muszę latać z tym do kompostownika zresztą pieski też mam i nie są leprze z rybkami w akwarium też trzeba uważać bo można zaobserwować momenty w których jedna rybka zeżre drugą generalnie zwierzaczki nie różnią się tak bardzo od ludzi one są po prostu głupsze i nie potrafią tworzyć trwałych żeczy
@bp2345 @Formutor Człowiek od samego początku zabijał zwierzęta, dla mięsa, skór i kości, eliminował szkodniki, jednak robił to w taki sposób, by zwierzę jak najmniej cierpiało. Miał szacunek dla życia, bo choć musiał zabić, aby samemu przeżyć, nie kierowało nim okrucieństwo ani chęć zadawania bólu. To co zrobił ten dzieciak, było zwykłym barbarzyństwem zasługującym na najwyższy wymiar kary, choć prawdopodobnie i tak nic nie da, bo już jest zepsuty.
@Dark_Irony To jest dzieciak to fakt, zrobił głupio, też fakt, należy mu to wyjaśnić (chociaż nie wiem czy to coś da) ale chciałem przypomnieć, że człowiek to nie jedyne zwierzę (w sensie biologicznym) które zabija dla zabawy. Choćby delfiny (ponoć niemal najinteligentniejsze wśród zwierząt) również zabijają dla zabawy, bez jakiegoś konkretnego celu, przykładów takich zwierząt jest więcej... Czy zachowanie nielicznych ludzi wpłynie w jakiś znaczący sposób na populację kotków i innych milusich zwierzątek? Nie sądzę, problem pojawia się wtedy kiedy dorośli ludzie robią to bezmyślnie na dużą skalę.
@bp2345 Właśnie to nas odróżnia od zwierząt. Inteligencja, empatia, szacunek dla osobników tego samego oraz innych gatunków, szacunek dla życia. Zwierzęta kierują się głównie instynktem, mniej intelektem. Czym zatem kierował się ten młody człowiek? Ani jednym, ani drugim. Tak wychowują się mordercy i psychopaci, dziś zamordował kota, za 10 lat, w poczuciu bezkarności czynów i władzy uzyskiwanej przemocą, może zabijać ludzi i nie będzie widział w tym nic złego. Żaden normalny człowiek nie zabija dla przyjemności. Co najwyżej dla interesów zachowania czyichś tajemnic lub z rozkazu. Choć zarówno Hitler jak i Himmler kazali zabijać, dlaczego np. Josef Hirtreiter robił to z takim okrucieństwem? "Uzyskał także ponurą sławę w związku z mordowaniem przywiezionych do Treblinki niemowląt w trakcie rozładowywania transportów. Hirtreiter chwytał je za nogi i uderzał głową o boki ciężarówek." To jest mordowanie dla zabawy i takich ludzi nawet nie powinno zostawiać się przy życiu! NKWD specjalnie przez wiele lat wychowywało ludzi na psychopatów do torturowania więźniów, bo nikt o zdrowej psychice nie był w stanie znieść widoku takiego okrucieństwa, nawet Himmler, o czym pisałem niżej.
Jestem za karą śmiercią dla takich zwyrodnialców. Ten ktoś właściwie niczym nie różni się od Hitlera.
@EwaKopaczFangirl jeśli nie widzisz różnicy między zabiciem zwierzęcia a człowieka to jesteś nienormalna
@EwaKopaczFangirl
Czy Ty to piszesz poważnie?!
Jeśli tak, to na prawdę zastanawiam się jak ludzie mogą być bardziej wstrząśnięci i zszokowani nagraną śmiercią kota niż nagraniem z egzekucji człowieka.
@xxxyyyp Jestem przekonany, że @EwaKopaczFangirl ironizowała.
cocaineHD choćby tym ze jesteś człowiekiem, i masz ludzkie uczucia a zwierzęta nalezą do innego gatunku, naprawdę, zwierzęta też lubią dręczyć, to człowiek zaczął budować nie zwierzęta więc nie mów ze czlowiek wszystko niszczy, jesli dla ciebie nie ma różnicy to jesteś zwyrodnialcem
Planeta odetchnęłaby z ulgą, gdyby to ludzi powybijano zamiast zwierząt. Tak tylko mówię.
DracarysDragon potem ludzie dziwią sie skąd biorą się tacy ludzie jak hitler, nie wiem czy wiesz ale człowiek wymyślił że sie tak wyrażę najpiękniejsze rzeczy na świecie między innymi miłość i uczucia
@~xxxyyyppp masz całkowitą rację, nie neguję niczego, co napisałeś. Dlatego ludzie pewnie nie byliby zachwyceni taką opcją. Planeta o której mówię, owszem.
DracarysDragon planeta raczej nie byłaby zachwycona, bo nie ma możliwości wyrażania uczuc to tylko okrągła skała w dużym uproszczeniu
@EwaKopaczFangirl Hitler nie mordował. Robiły specjalne jednostki SS Himmlera, chociaż i on w 1941 roku w Mińsku, gdzie wizytował miejsce masowych egzekucji, nie wytrzymał widoku okrucieństwa (prawdopodobnie zwymiotował), gdy kobieta, naga, wciąż żywa krzyczała rozgarniając ziemię, którą spychali jej na głowę niemieccy żołnierze. Dopiero w czerwcu, po tym zdarzeniu, polecił budowę komór gazowych w obozach. Zdał sobie sprawę, że ci żołnierze po wojnie wrócą do Niemiec i będą podobnie traktować swoich obywateli. Dziś Europa nie potrafi nawet wyrzucić szkodników ze swoich państw. @Stomka Jest różnica między strzałem w głowę lub powieszeniem, gdzie najczęściej dochodzi do przerwania rdzenia kręgowego, a torturami i długim konaniem.
Nie chodzi o to, że zabił tylko o to, że go męczył - człowiek ma prawo zabić zwierze czy to dla jedzenia czy dla zmniejszenia populacji ale męczenie zwierząt to bestialstwo...
@Raivik jak to "ma prawo"?
@Raivik Zasadniczo nie ma prawa, tylko je sobie uzurpuje. Ale rację masz o tyle, że jeśli chcemy się nazywać ludźmi, musimy zachować przynajmniej tyle przyzwoitości, co zwierzęta, które nie zabijają dla zabawy, tylko dla przetrwania. A ten gość nawet tyle nie ma.
jonaszewski zwierzęta mogą zabijać dla zabawy
@Azon Po prostu ma prawo jak wcinasz hamburgera (tak on na drzewie nie rośnie), oddajesz zwierze do uśpienia bo jest chore albo trzeba odstrzelić dzika czy sarnę nikt tak nie podnosi głosu, a w tej wypowiedzi chodziło mi o to, że jak by oddał do weterynarza i w sposób bezbolesny pozbył się zwierzęcia to by nikt larum nie podnosił. Sam miałem psa i trzeba było uspać kilka szczeniaków bo by nie wykarmiła tak mi sam weterynarz powiedział.. W tym filmiku bulwersujące jest tylko to, że gość chyba dla przyjemności znęca się nad zwierzakiem.. i za to powinien ponieść kare.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 listopada 2015 o 19:05
@Raivik
Ale nie kota czy psa domowego.
smiech... za co siedzisz... za gwalt... 3 lata, a ty zabicie kotka 3 lata?
@zaymoon wybacz ale nie widzę różnicy między psem a sarną.. no może taką, że jedno z nich w domu zazwyczaj się trzyma i co wynika samo z siebie bardziej lubi.
@Raivik To się cofnij do podstawówki lub nie wiem porozmawiaj z rodzicami lub ogólnie rozwiń się bo tylko niedorozwój nie widzi różnicy między sarną a psem. Sarna to dzikie zwierze, płowe. Poluje się na nie , zabijai zjada. Jest człowiekowi obce. Natomiast pies to zwierze domowe które jest przyjaźnie nastawione do ludzi i się na nie nie poluje ani nie zjada.
@~takitam800 z tym "powrotem do podstawówki" to właśnie pokazałeś swój poziom.. a jeśli chodzi o sarny to widać, że nie miałeś styczności z żadna bo sarny "nie wliczając jeleni" to bardzo łagodne zwierzęta które zdychają zaraz po tym jak zjedzą coś innego niż zioła i rośliny którymi się żywią (brak woreczka żółciowego). Na przyszłość chamstwo możesz odłożyć na półkę bo słowa z ust czy z klawiatury "niedorozwój" do rozwiniętej psychicznie osoby nie pasują. Co do psów które jak twierdzisz są "przyjaźnie nastawione do człowieka" to polecam zobaczyć http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/kobieta-pogryziona-przez-psy,507403.html sarna choćby wściekła tego by nie zrobiła...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 listopada 2015 o 21:39
@Raivik Wpisz w google: "Na Żuławach Gdańskich osiemnastolatkę pogryzła... sarna" Każda sarna zaatakuje albo ucieknie. A pies no cóż... idąc twoim tokiem rozumowania to ptaki nie latają no bo kura nie lata a kobiety nie są niższe od mężczyzn bo Szarapowa jest wyższa od Alonso. LEcz się.
@~takitam800 Tak była pogryziona ale przez SAMCA czyli JELENIA!!! naucz się czytać ze zrozumieniem skoro podajesz artykuł ja zaznaczyłem cytując sam siebie: (...) sarny "nie wliczając jeleni" to bardzo łagodne zwierzęta (...) do reszty nie będę się odnosił bo szkoda mojej klawiatury bo słowo "LEcz się." pokazało poziom wypowiedzi...
@Raivik Co nie zmienia faktu że jak nie widzisz różnicy między sarną a psem to podstawówka wita.
No tak, dla jedzenia albo zmniejszenia populacji - złapał więc pierwszego przypadkowego kota (jednego z pierdyliarda, od których roi się w Polsce, aż strach), męczył, zabił, a potem jeszcze zjadł. Nic się nie zmarnowało, prawo dochowane. A poważnie: odstrzał populacji mogą prowadzić myśliwi, nie jakiś debil z bloku, bo akurat jest sadystą i socjopatą.
@Raivik dla "zmniejszania populacji" co to za lewackie pie......?? Idź sie powieś bo też ludzi według lewaków jest za dużo na świecie i trzeba kontrolować i depopulować.
Przesadzasz on to umieścił aby ludzie wiedzieli a nie po to aby się pośmiać... Do tego na policji już zgłoszono tego gościa co męczył zwierze.
ostatnio slyszalem o gorszych rzeczach a kotek to jedynie zwierze fakt bezbronne ale nie jest to jakies tam drastyczne nie pochwalam znecania nad zwierzetami ale mysle ze "humanitarnie" i szybko to nawet wykroczeniem nie powinno byc
Ćóż nie pochwalam zabijania w sposób sadystyczny jakiegokolwiek zwierzęcia jem mięso i nie mam nic przeciwko zabijaniu zwierząt jako tako ani hodowlanych ani szkodników ani psów czy kotów dla mnie każde zwierzę stoi odemnie niżej ale nie popieram, wręcz potępiam zabijanie zwierząt "dla zabawy" lub zabijanie ich nadmiaru(wytępienie wszystkich szkodników) a gnoi którzy tak robią powinno się wieszać, co do demota jest zbyt drastyczny i powinien być oznaczony 18+ taka moja opinia
Zabijanie nadmiaru to dla ciebie to samo co tępienie szkodników i do tego jest złem? Nie ćpaj więcej.
I co mu to maleństwo zrobiło? Przecież ten kotek nawet dobrze oczek nie otworzył! Nachodzi mnie taka myśl - skoro w ten sposób ten ******** zabija bezbronne zwierzę, to kto wie, czy w przyszłości nie posunie się dalej.
nie posunie się, moze tego nie wiesz ale ludzie czesto np topią szczenieta lub male kotki bo sie naplodza i nie ma co z nimi zrobic, jedyne co zlego zrobil ten gosc to to ze to nagral
zxcvq jeślibyś kiedyś trafił do obozu zagłady to wiedz, że jest różnica między takim obozem a kuła w łeb. Koleś zrobił to złego, że męczył to zwierze. Jeśli męczenie zwierzęcia sprawia mu przyjemność, to kto będzie następny, dziecko czy uwięziona osoba dorosła?
@zxcvq Richard Kukliński zaczynał od zabijania kotów, skończył na ludziach. Osobowości dyssocjalne (psychopaci, socjopaci) zawsze zaczynają spełniać swoje krwawe żądze od zwierząt. Oczywiście nie twierdzę, że każdy psychopata to morderca, bo są też w miarę "ludzcy" psychopaci.
Niech nim się walnie jego pustym łbem o łopatę później dusi, jak będzie się żył to pochowamy go żywego.
Dajcie mi tego gościa, szpadel i zostawcie na pięć minut.
Co się czepiacie? On tylko trenował przed walką z uchodźcami. Powinno się wam spodobać.
Po co ta upośledzona osoba to nagrywała?
to nie jego wina żyjemy w brutalnych czasach "cywilizacja śmierci" wypromowała tego typu gwałtowne zachowania wśród młodzieży
A co miał go litośnie zamordować? Natomiast nagrywanie i puszczanie w internet jest chore tak samo, jak udawanie życia na fejzbuku, słitfocie i inne takie głupoty.
Najlepiej gdyby uśpił u weterynarza, ale to kosztuje.
@mafouta On to robił dla zabawy...
@BlueAlien, ostatnie zdanie nie wszystkim się tu podoba, ale taka jest prawda. Sadyzmu nie da się wyłączyć. Poza tym jest jeszcze kwestia filmu, który jasno pokazuje, że ten nastolatek szczyci się swoim czynem. A odczuwanie dumy z powodu zabicia bezbronnego stworzenia to oczywisty przejaw poważnych zaburzeń.
u mnie jest podobna patologia jest taka matka co 5piecioro zwyrodnialców i sa bezkarni... własnie to jest elektorat pis -u który sie legnie za 500pln...
@Spayer Był tak martwy, że się jeszcze ruszał. Myśl głową człowieku.
Koleś ma lewy profil, twarzy nie pokazuje wiec naskoczyć mu możecie
@krzysztofpalnof Policja moze namierzyc, wiec jestes glupi myslac ze istnieje anonimowosc w internecie. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=128450314185056&set=p.128450314185056&type=3&theater
to też fake
@krzysztofpalnof Co nie zmienia faktu ze anonimowosc w internecie nie istnieje.
Dajcie na internet jego dane osobowe ludzie rozprawią się z nim bezlitośniej niż policja- będzie chciał trafić do więzienia.
Obejrzałem link w opisie i przyznam, że teraz nie wiem co powiedzieć. Jestem przerażony. Mały kotek, bezbronne, niewinne maleństwo cierpiące przez ludzki odpad ( napisałbym bardziej dobitnie, ale tutaj wiele tekstów nie przejdzie, niestety) Ale przyznam, że niedobrze mi na temat komentarzy pod demotem. Jakoś nikt się tym za bardzo nie przejął. Dziwne jest w ludziach, że jak ktoś zabije psa, jakiegoś pitbulla to od razu ryk, gównoburza i groźby a jak zginęło bezbronne stworzenie, miłe, delikatne to już obojętność. To dziwaczna sprzeczność. Pamiętam jak był demot o tym jak w jakimś kraju ustanowiono, że psy mają być w kagańcu to od razu, że to zbrodnia to ludzi należy zakneblować itd. Jak bezbronny kotem przeżywał katusze to czytam, że zwierzęta można zabijać byle by tego nie robić dla przyjemności. W jakim popieprzonym świcie żyję.
BlueAlien dokąd zmierza? nie wiem czy wiesz ale zabijanie szczeniat i kociat mlodych jest czesto stosowaną praktyką zwłaszcza dawniej, nie dzis bo dzis ludzie od razu jeczą ze to takie straszne, tyle ze dawniej tego nie filmowano
@KapitanKorsarzPirat Widzę nagła zmiana poglądów :> Zgadzam się z Tobą w 100%. Nie rozumiem tego - czemu jedno stworzenie bardziej zasługuje na życie od innego? Kot, przepraszam, KOCIĄTKO, istota niegroźna, która jedyne, co może zrobić, to co najwyżej spowodować kilka zadrapań, została potraktowana jak zabawka. Takiemu sadyście rozwalić łeb o łopatę, rzucić o ziemię i żywcem zakopać to mało.
kotek przeżył?
Tak, wychowuje się pod okiem rodziny kretów i uczy kopać tunele.
Jakoś nie chce mi się wierzyć w takie bestialstwo wobec niewinnego zwierzęcia. Mogę prosić o link do filmiku?
@BlackWolf120 to albo nie znasz ludzi, albo jesteś sadystą i lubisz patrzec na cierpienie innych.
@maggdalena18 To już nie można mieć nadziei, że padło się ofiarą trolla, tylko od razu "sadysta"? Jakoś cały czas mam dziwne uczucie, że to fejk. Chociaż z jednym się zgodzę - z przyjemnością obejrzałabym, jak ten, który zamordował kota w taki sposób, cierpi.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 listopada 2015 o 16:52
@BlackWolf120 Takie rzeczy dzieją się zbyt często, by mieć nadzieję na trolling. A na to, to ja też bym chętnie popatrzyła.
Nagranie wrzucił "Konrad Maciejewski", w informacjach było że mieszka w Warszawie. Ktoś ze znajomych udostępnił to i niestety oglądałem ten film, widziałem pierwsze kilka sekund i zatrzymałem, miałem nadzieje, że to jakiś troll albo kot jest sztuczny czy coś, niestety stwierdziłem, że przewinę dalej - żałowałem tego. Jego konto zostało usunięte, mam nadzieje że ktoś go dopadnie zanim zrobi to policja - bo zapewne nic mu nie zrobią. Powinien dostać dożywocie, ale nie w więzieniu, tylko do końca życia powinien sprzątać kupy po zwierzętach w zoo albo w schronisku, a codziennie rano ktoś powinien budzić go łopatą w łeb...
Chciałbym wam coś powiedzieć....
Miałem wtedy 3 lata. Bawiłem się na dworze i padał wtedy deszcz. Znalazłem trzy dopiero co urodzone kotki, takie lub mniejsze niż kotek na zdjęciu. Utopiłem je wszystkie w kałuży myśląc że to szczury własnymi rękoma....
@Krzysiek0007 Alebyśmy własnymi rękami?
@Krzysiek0007 stara też prawie cie połknęła jak miała okazję ale jednak nie szkoda
Nie, zebym popierała, ale myślicie, że jak się likwiduje małe koty i psiaki na wsiach? Coś z nimi trzeba zrobić, bo nie wszystkie sie wyda, a lepiej dać łopata w głowę i zakopać, niż włożyć do worka i wyrzucić na jezdnię, żeby samochody rozjechały, jak zrobiła (podobno - tak słyszałam) jedna kretynka, która mieszka nie tak daleko mnie. Jasne, lepiej wysterylizować zwierzaka, ale starsi ludzie na swoich gospodarstwach, a nawet i młodsi, nie będą sobie tym głowy zawracać, bo nie traktują zwierząt osobowo. Ten idiota z demota sprawił, że kotek się męczył i to jest niewybaczalne.
@maggdalena18 Jeśli ktoś nie ma kasy i chęci na to, by pojsc do weterynarza, nie powinien miec żadnych zwierząt. Tak samo, kiedy trzyma swojego psa przez cale jego parszywe życie, uwiązanego przy budzie. Nie powinno sie bronic bestialstwa starych wieśniaków, bo starzy i prymitywni. Zadne wytlumaczenie.
@idj95 nie bronię. Tylko mówię, jak jest. Lepiej zabić, niż wystawić na meczenie. Tylko tyle. Tak samo jest z ludźmi - jestem za eutanazją, jeśli ktoś się męczy i gnije za życia.
@maggdalena18 Tylko ze on to zrobil dla zabawy... dla satysfakcji, że jest "lepszy"
@steelie wiem. Tego mi nikt tłumaczyć nie musi. Za dużo na tym świecie jest potworów, które zabijają ludzi i zwierzęta dla zabawy, czy przez wzgląd na chore ideologie.
Nie rozumiem takich ludzi Jak można coś takiego robić?. Ale też ciekawi mnie poziom głupoty. Tyle się słyszy jak internet znalazł osobę 'X', która zrobiła coś podobnego na internecie i albo sami go dopadli albo policja, a te debile dalej się chwalą takimi rzeczami.
czy ktoś widział ten film? bo ja tylko to zdjęcie i opis
@Morog został usuniety
A teraz powiedźcie mi kto na wsi nie zakopał kota żywcem gdy miał za dużo dzieci. No dziękuje.
Szkoda, że nie macie takiego entuzjazmu jak człowiek zabija innego człowieka
zycze ci bladzio zebys pukal od srodka w wieko od trumny
To było na uczuciopedii dobre pół roku temu (zbrodniarz już ukarany) ,należy się złoty internet explorer (Y)
Mozna link z info o karze?
TO NIE JEST TEN CHŁOPAK, TE KONTO ZOSTAŁO FIKCYJNIE ZAŁOŻONE. PRAWDZIWY SADYSTA NAZYWA SIĘ INACZEJ, SPRAWA JUŻ JEST W TOKU.
Takich s...nów powinno się w podobny sposób traktować i wywieszać na placach ku przestrodze gawiedzi . Może jak jeden z drugim by to zobaczyli by się zastanowili że za takie czyny spotka ich to samo.
ja na miejscu rodziców tego chłopaka palnęłabym sobie w łeb widząc taką porażkę wychowawczą... Do pierdla z takimi czubami!
Takich to się karmi magnezowymi wiórkami i się wrzuca zapaloną zapałkę.
już ja bym go sobie wzięła na tortury......bo to nawet więzienie za mało dla takich śmieci jak on.
dajcie mi nóż zrobię z tą gnidą co on z tym kotem kur** obiecuję że jak go znajdę to zajebię
człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce
Macie BEZTROSKIE BEZSTRESOWE WYCHOWANIE Ale ja by go wyp.z helikoptera na beton z kilku no 3 km