Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B bigr10
+8 / 12

Czarny PR :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lnsight
+1 / 1

Za to co napiszę wielu niedokształconych gimbusòw mnie zminusuje. Prawda jest taka, że naukowo udowodniono iż czarnoskórzy mają IQ niższe od białych o 10-15 ptk a od rasy żòłtej nawet 20

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 listopada 2015 o 1:14

avatar ~Takietamo
-3 / 3

lnsight ras żółtych? idź powiedz to Japonii który robi najlepsza elektronikę. Drogi gimbusie zamiast powtarzać pierdoły z pseudofaktopedii radzę nauczyć się samodzielnego myślenia :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dhtrhtsehsdg
+2 / 2

Takietamto przeczytaj jeszcze raz moze zrozumiesz chodzi o to ze czarni maja 20pkt nizsze iq od japonczykow a 15 pkt nizsze od bialych, jesli przeczytasz ze zrozumieniem to dowiesz sie ze japonczycy maja iq o 5 pkt wyzsze od europejczyka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
+6 / 24

I oczywiście, zupełnie przypadkiem, obok stał ktoś kto wszystko sfotografował oraz zanotował dialogi... O taki efekt chodziło: wywołanie współczucia dla biednego Murzynka, bo przecież w multi-kulti żyje się tak fajno...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 listopada 2015 o 11:17

avatar stachuW
+5 / 13

@Ajuto A jak byłby biały to wszystko spoko, ckliwa historyjka itd.? Jezu ludzie przez tych uchodźców stajecie się rasistami i krytykujecie normalnych ludzi i wymyślacie jakieś teorie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
0 / 2

Jak byłby biały... Ale nie jest - w tym właśnie rzecz, że propaganda polega na wybiórczym serwowaniu treści. P.S. Twoja uwaga o rasizmie jest zupełnie bezprzedmiotowa, bo fakt, że wskazuję na manipulację, nie oznacza, że jestem rasistą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 listopada 2015 o 10:29

avatar stachuW
-2 / 4

@Ajuto Jak pokażą białego to spoko. Jak czarnego to manipulacja holokaust i apokalipsa. Widzisz tu swoją logike i rasizm? To już murzynów nie wolno pokazywać bo propaganda? Żeś się filmików z żółtymi napisami o islamie naoglądał i każdego ciemniejszego się boisz;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-1 / 3

Nie rozumiesz. Od kiedy to wskazywanie, że sytuacja została zainscenizowana, jest rasizmem? Nie czytaj Wyborczej i Lisweeka, to szkodliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-3 / 3

@Ajuto Zostala zainscenizowana ale napewno nie dlatego aby jakieś multikulti szerzyć. Tobie odrazu skojarzylo sie to z biednym murzynem itd. To jest oznaka rasizmu bo normalny to by skojarzyl z ustawieniem zdjecia aby zarobic kaske na wyswietleniach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
0 / 2

@stachuW - zupełnie odwrotnie. Każdy normalny, zdroworozsądkowy obserwator wydarzeń skojarzyłby ten teatrzyk z bieżącymi wydarzeniami, i ja to zrobiłem. Gdyby na zdjęciu nie było Murzyna, tylko rudy Norweg, a Polskę szturmowałaby rzesza miliona Norwegów, to również uznałbym tę inscenizację za mającą na celu manipulowanie opinią publiczną. To byłby antynorwegizm? No błagam. To raczej ty masz spaczony obraz, bo nawet krytykę osadzoną w realnych, bieżących wydarzeniach w Europie negujesz automatycznie, tylko dlatego, że na zdjęciu jest czarny. To jest rasizm à rebours, którego ostrze kierujesz przeciwko mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 listopada 2015 o 12:55

avatar stachuW
-1 / 1

@Ajuto I to jest właśnie to o co mi chodzi. "zupełnie odwrotnie. Każdy normalny, zdroworozsądkowy obserwator wydarzeń skojarzyłby ten teatrzyk z bieżącymi wydarzeniami, i ja to zrobiłem." Przez tą propagande rasistowską ty też się nim stałeś i każde zdjęcie z ciemniejszym człowiekiem będzie dla ciebie zagrożeniem i manipulacją."Gdyby na zdjęciu nie było Murzyna, tylko rudy Norweg, a Polskę szturmowałaby rzesza miliona Norwegów, to również uznałbym tę inscenizację za mającą na celu manipulowanie opinią publiczną. To byłby antynorwegizm? No błagam. " Jakoś też nie słyszałem aby polskę szturmowała milionowa grupa murzynów z zachodu, także twoje tłumaczenie jest bezsensu. "To raczej ty masz spaczony obraz, bo nawet krytykę osadzoną w realnych, bieżących wydarzeniach w Europie negujesz automatycznie, tylko dlatego, że na zdjęciu jest czarny. To jest rasizm à rebours, którego ostrze kierujesz przeciwko mnie." Ja umiem wyczuć manipulacje czy jakies prowokacje. To jest ZWYKŁE zdjecie. Może być zainscenizowane aby wyżebrać lajki i kaskę ale nie aby szerzyć multkulti itd. bo niby w jaki sposób? Że murzynnie umie krawata zawiązać ? Błagam cię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-1 / 1

@stachuW - Przekręcasz sens moich wypowiedzi, przecież napisałem wyraźnie, że nie chodzi o "ciemniejszego człowieka", bo identycznie zachowałbym się w przypadku miliona Norwegów, którzy raczej nie zaliczają się do "ciemniejszych ludzi". Wygląda to tak, jakbyś koniecznie chciał dokopać mi epitetem "rasisty", nawet kosztem pominięcia zasadniczego sensu moich wypowiedzi. Nie słyszałeś, żeby szturmowali nas Norwedzy, bo nie szturmują, ale co to ma do rzeczy? Jeżeli powiem to samo np. o Ukraińcach, którzy przecież są białymi ludźmi, to coś dla ciebie zmienia? Bo akurat szturm miliona Ukraińców jest bardziej prawdopodobny jeżeli ich państwo zacznie się rozpadać. No więc miliona Ukraińców również sobie nie życzę, ale przede wszystkim nie życzę sobie ludzi obcych kulturowo, takich, którzy żądają adaptowania mojej kultury do ich kultury - to jest clou mojej wypowiedzi.
Sam przyznałeś, że sytuacja na zdjęciu została zainscenizowana. Słyszałeś o czymś takim jak viral marketing? To się robi także w polityce. Jeżeli ktoś aranżuje inscenizację, to robi to w jakimś celu, prawda? W jakim? Ty orzekłeś ex cathedra: celem są lajki lub zarabianie. Ja orzekłem co innego. Wyjaśnij mi, co pozwala ci z taką absolutną pewnością siebie uznać, że ty masz rację, a nie ja? Żeby dostać milion lajków wystarczy wstawić na fejsbuku słodkiego kotka, który ma chorą nóżkę, albo pieska, którego pobili źli ludzie, albo dziecko chore na raka, które właśnie spełnia swoje ostatnie marzenie i wszyscy rzewnie płaczą, albo cycatą dziewczynę w dessous - sposobów są setki. Jeżeli ktoś wstawia ckliwą scenkę z Murzynem, i jednocześnie ma zanotowane dialogi, to mam prawo skonfrontować ten teatrzyk z tym co się dzieje aktualnie w Europie, masowym napływem imigrantów, protestami społecznymi przeciwko imigracji, zamachami, irracjonalną presją elit władzy, wbrew społeczeństwom, na dalsze przyjmowanie imigrantów, itd. To się nazywa myślenie asocjacyjne, a nie rasizm. P.S. Przypominam, że Polska jest w Unii, więc fala imigracji dotykająca Zachód, pośrednio dotyczy także nas, ze względu na swobodę podróżowania i osiedlania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 listopada 2015 o 16:54

avatar stachuW
0 / 0

@Ajuto " nie życzę sobie ludzi obcych kulturowo, takich, którzy żądają adaptowania mojej kultury do ich kultury - to jest clou mojej wypowiedzi. Sam przyznałeś, że sytuacja na zdjęciu została zainscenizowana. Słyszałeś o czymś takim jak viral marketing? To się robi także w polityce. Jeżeli ktoś aranżuje inscenizację, to robi to w jakimś celu, prawda? W jakim? Ty orzekłeś ex cathedra: celem są lajki lub zarabianie. Ja orzekłem co innego. Wyjaśnij mi, co pozwala ci z taką absolutną pewnością siebie uznać, że ty masz rację, a nie ja?" To jest zbyt śmieszne aby na każdy kroku manipulować murzynami i jakbys to zdjecie pokazal 100 osobom nikt by nie czul manipulacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-1 / 1

@StachuW - Tak sądzisz? Mój pierwotny post ma ocenę 6(22), co oznacza, że gdybyś pokazał to zdjęcie 100 osobom, to 64 oceniłyby to tak jak ja, a tylko 36 tak jak ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 listopada 2015 o 23:37

avatar stachuW
0 / 0

@Ajuto Mam na mysli grupe zdrowych ludzi z ulicy, a nie grupe demotowych januszy i gimbusow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-1 / 1

@stachuW - Użytkownicy demotów to "janusze" i "gimbusy"? Ty się też zaliczasz do którejś z tych kategorii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2015 o 18:20

avatar stachuW
0 / 0

Nie ja sie nie zaliczam. Tak wiekszosc to takie osoby, co sadza, ze sa true prawica. Np. Zozlik

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-1 / 1

@stachuW Rozumiem, ustawiłeś się w wygodnej roli arbitra, który z pozycji wyższości strofuje te wszystkie "janusze" i "gimbusy". W takim razie może dla odmiany ty ujawnisz jaki jest twój pogląd na obecną falę imigracji? Na przymusowe wciskanie nam imigrantów? Europa powinna ich przyjąć wszystkich? A jeśli nie, to ilu powinna przyjąć? A Polska? Czy multikulturalizm jest dobry? Chciałbyś wdrożenia tej koncepcji w Polsce, ale nie chodzi o encyklopedyczne znaczenie tego słowa, ale o taką implementację jaka ma miejsce w Unii: adaptowanie naszej kultury do wymagań kultury przybyszów? Oczywiście poproszę o dwa zdania uzasadnienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 0

@Ajuto Chyba bierzesz mnie za kogoś innego.Nie mam nic przeciwko imigrantom, którzy chcą uczciwie pracować i dzięki którym byłby większy wzrost gospodarczy. Nie mam nic przeciwko imigrantom, którzy szanują innych i asymilują się z społeczeństwem. Jestem przeciwko imigrantom, którzy żerują na zasiłkach i przynoszą straty niż zyski. Nie lubię też gdy ktoś komuś siłą narzuca poglądy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-1 / 1

@stachuW - Chciałbym brać cię za kogoś innego, ale ponieważ unikasz odpowiedzi na pytania, to nie jestem pewien. Z obowiązku zapytam ponownie, może uzyskam jednoznaczne odpowiedzi:
_____1) "Asymilują się" - to rozumiem, że jesteś przeciwnikiem koncepcji multikulturalizmu w wydaniu zachodnioeuropejskim? Proszę o jednoznaczną odpowiedź.
_____2) W jaki sposób imigranci mieliby zapewnić Polsce wzrost gospodarczy? Wspomnę, że Polska jest krajem o jednym z najwyższych stóp bezrobocia w Europie? Brakuje pracy dla Polaków.
______3) Czy Europa powinna przyjąć wszystkich imigrantów?
______4) W sumie ilu imigrantów powinna przyjąć Polska?
______5) Zgadzasz się na przymus przyjmowania imigrantów pod szantażem Unii Europejskiej?
______6) Jak chcesz odróżnić tych imigrantów, którzy się zasymilują, od tych którzy się nie zasymilują? Bo rozumiem, że nie chcesz przyjmować tych, którzy się nie zasymilują? Tylko jak to uprzednio wykryć?
______7) Jeżeli już zostaną przyjęci w Polsce i się nie zasymilują, to co z nimi zrobić? Przypominam, że mówimy o przybyszach z innego kręgu kulturowego. A co z ich dziećmi, które urodzą się już w Polsce i wychowane w niezasymilowanej rodzinie, same też będą niezasymilowane, tak jak część zamachowców we Francji? Wydalić z Polski?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 7 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 listopada 2015 o 19:56

avatar stachuW
0 / 0

@Ajuto1. Jeżeli ma to być tak, że islam przejmuje kulture to nie. 2. Np. Nowe restauracje, kebaby, tania siła robocza 3. Powinni przyjmować tych co się przydadzą 4. Darmozjadów zero 5. Nie 6. Trudno to wykryć ale można patrzeć czy w innych krajach to sie udało jak nie to nie wpuszczamy. 7. Nie powinno się wpuszczać kogoś kto nie szanuje innej kultury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-1 / 1

@stachuW No widzisz, okazało się, że nasze poglądy nie są tak odległe, jakby się wydawało. ______1) zgadza się w 100%. Problem w tym, że właśnie tak jest, że islam przejmuje kulturę, co widać, słychać i czuć we Francji, w strefach "no go" w Szwecji, w Belgii, Wielkiej Brytanii. A to oznacza, że nie powinniśmy przyjmować w ogóle islamskich imigrantów, bo prędzej czy później ich masa krytyczna wrośnie tak, że będziemy mieli identyczne problemy jak wymienione kraje, gdzie nawet w podręcznikach dla dzieci przekręca się nazwę Świąt Bożego Narodzenia, bo to obraża muzułmanów. _______2) W kraju wielkiego bezrobocia nowe restauracje i kebaby powinni zakładać Polacy, a nie obcy. Zresztą to jakiś absurd, że kolejne kebaby i restauracje, które są praktycznie na każdej ulicy, rozkręcą Polską gospodarkę. Nam potrzebna jest reindustrializacja kraju, a nie kolejny kebab. Nie będzie żadnej taniej siły roboczej, to kolejny mit. Minimalne stawki wynagrodzenia są określone przez prawo i nie będzie innego prawa dla imigrantów, natomiast stawki poza umową o pracę i tak są w Polsce tak niskie (5 zł brutto za godzinę), że nie da się za to utrzymać rodziny. A to oznacza, że każdy imigrant z tak niskimi zarobkami będzie kwalifikował się do pomocy społecznej, dodatków mieszkaniowych, itd. Mit taniej siły roboczej widać wyraźnie na przykładzie krajów zachodnich, tam imigranci czasami przez pół życia żyją na zasiłkach, wolą to niż pracować. Zresztą kultura islamu stawia mężczyznę tak wysoko na piedestale, że jakieś zamiatanie ulic jest poniżej jego godności. Zapomnij o taniej sile roboczej. Nigdzie w Europie to tak nie działa. Niemcy sprowadzili 40 lat temu mnóstwo Turków, ale tylko dlatego, że tam BRAKOWAŁO RĄK DO PRACY, było bardzo niskie bezrobocie, bo Niemcy przeżywały bezprecedensowy okres rozwoju gospodarczego. Wtedy byli potrzebni imigranci, bo brakowało Niemców do pracy. Zresztą skorzystali na tym nie tylko Turcy, do pracy do Niemiec przyjechało wtedy mnóstwo Włochów, Belgów, Hiszpanów. Czy Polska według ciebie przeżywa okres niesamowitego rozwoju gospodarczego i panuje tak niskie bezrobocie, że musimy sprowadzać imigrantów do pracy? _____3) Nikt się nie przyda, bo nie ma dla nikogo pracy - no chyba, że na zasadzie: praca za 5 zł brutto na godzinę + państwowa pomoc społeczna. Ale chyba nie o to chodzi? _______4) Darmozjadów zero - czyli zero jakichkolwiek imigrantów, bo pracy brak. _____5) 100% zgody. _______6) Patrzymy na inne kraje i wniosek jest jeden: NIE UDAŁO SIĘ! _____7) 100% zgody.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdfgds_dfs_ds
+1 / 3

to juz było oooo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
+3 / 11

Wytłumacz mi jak może istnieć rasizm, skoro "postępowcy" twierdzą, że wśród ludzi nie istnieją rasy? Postępaki twierdzą, że mówienie o rasach ludzi jest nieuprawnione pod względem naukowym. No to masz zagwozdkę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~J_U_R_I
0 / 2

Zgadzam się w 100% .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
+1 / 5

~stal00 Jak sądzisz, czy ci ciemniejsi na buźkach (nie napisałem Murzyni, żeby przypadkiem nie urazić twojej poprawności multikulturowej kruchej jak mydlana bańka) podeszli by do kogoś pomagać zawiązać krawat, czy po "dobrowolny" datek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+1 / 1

@Ajuto Oprócz pojęć uzasadnionych naukowo, występują pojęcia potoczne, zwyczajowe, stosowane dlatego, że dobrze oddają istotę rzeczy. Ortodoksi twierdzą, że termin "starówka" odnosi się tylko do Warszawy i w innych sytuacjach jest nieuprawniony, podczas gdy potocznie bywa on stosowany w odniesieniu do najstarszej, zabytkowej części dowolnego miasta. Ja twierdzę, że "pracoholizm" nie jest poprawnym tworem językowym i lepsza by była "pracomania", ale cóż - przyjęło się i żadnego problemu z tym nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 listopada 2015 o 13:20

avatar ~stal00
-1 / 1

@Ajuto Nie mam żadnej zagwostki, nie obchodzą mnie Ci "postępowcy", o których mówisz, nie wiem kto to jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~stal00
+1 / 1

@Paszeko Możesz pisać murzyni, to nie jest złe słowo a ja nie stoje murem za poprawnością polityczną. Nie wiem, prawdopodobnie znalazłby sie murzyn, który by pomógł i biedniejszy po datek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
+1 / 1

Jeżeli już to Murzyni napisane z wielkiej litery, bo za małą literę to już się powinni obrazić. Nazywa się ich Afroamerykanami w USA ze względu na to, że sobie nie życzą określenia Murzyn. Ot taka ciekawostka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~stal00
0 / 2

@Paszeko No i co z tego, że u nich sie ich tak nazywa? Nas to nie dotyczy, a społeczenstwo nie pozwoli na taką poprawność. Ja to wszystko znam, nie zmienia to faktu, że słowo "murzyn" w angielskim nie istnieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 4

@Paszeko A skąd masz takie dane, że murzyni nikomu nie pomagają? Mieszkasz w USA i na codzień kontrolujesz każdego murzyna czy komuś pomógł czy nie? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fdafdafdsaefdsa
+3 / 5

Jakoś mi się wydaje, że to całkowicie normalne zachowanie spotykane na codzień

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grunge
+1 / 1

Niestety nie w Polsce. Ze wszystkich naszych wad (a odnosi się to generalnie do całego naszego rejonu tj. bloku postsowieckiego) najbardziej boli mnie to że ludzie się tak od siebie odsuneli - jeden z wielu efektów komuny moim zdaniem. Przypomina mi sie nagranie jak koleś udawał że coś mu jest, zasłabł, coś tym stylu. W USA OD RAZU ktoś do niego leciał i pytał się czy wszystko w porządku, w Rosji za to co najmniej kilkanaście albo i więcej osób musiało go minąć żeby ktoś się zainteresował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czapka77
+4 / 6

POkojowa nagrode mobla mu dac ;))) zawiazal krawat i nie ucieli mu glowy....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cineek26
-1 / 7

Piekny widok, pewnie nie potrafil zawiazac krawatu ze stresu w czasie drogi po zlozenie wniosku o socjal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morog
0 / 2

dobrze wyglądać w sądzie to podstawa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~1984poznan
0 / 4

a murzynek na to allachu akbar i boom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cynick
-2 / 8

Biały rasista poniża i poucza czarnoskóre dziecko, jak zawiązać krawat ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ejcia
+2 / 2

Wisi mi różnica odcieni skóry, jeśli na co dzień nie chodzi w krawacie (jak i część Europejczyków) ma prawo nie umieć. Natomiast dlaczego zmagał się z tym na przystanku, zamiast zawiązać (choćby byle jak) w domu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nekusia13
+1 / 1

@ejcia Może zawiązał go w domu, ale czekając na przystanku zauważył, że zrobił to beznadziejnie i chciał poprawić :D ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+5 / 7

Pół roku temu pomogłem kobicie wnieść wózek do SKM-ki. Beatyfikujcie mnie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ad12e4
-2 / 4

hahahahaha!!!!! murzyny sa gupie jednak, malpa tez ma problem z zapieciem guzika

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wal
-1 / 3

murzyna miejsce jest

a Afryce na drzewie!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Delta1985
0 / 2

@wal A twoje w lepiance nakrywając się liściem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rumburak
-1 / 7

Biały uczy murzyna prostych czynności manualnych, to naturalne. Co dobrego w zamian może zrobić murzyn dla białego? Jakoś ostatnio nie kojarzę dobrych uczynków z ich strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
+2 / 4

@Rumburak Ty oczywiście jesteś perfekcyjny i znasz wszystko. Człowieku to jest zwykła sytuacja, a ty już robisz z murzynów debili co nic nie umieją. Na podstawie zdjęcia potrafisz kogoś osądzać? Skąd wiesz, może np. jest lekarzem? Widok murzyna cię aż tak przeraża?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gumis1412
0 / 2

Mnie zastanawia jedna rzecz. Dlaczego nie zawiązał tego w domu przed lustrem? Mógł zajrzeć do internetu i obejrzeć jakiś film na yt. No ale dobra załóżmy, że nie ma internetu to na pewno ma znajomych, którzy potrafią wiązać krawat. I co niby szedł przez pół miasta z krawatem w kieszeni, potem go wyciągnął i zaczął wiązać czekając na metro? No zostaje też opcja, że już wcześniej ktoś mu związał, ale tak nieudolnie że po drodze krawat się rozwiązał, a biedny murzynek miał problem z ponownym związaniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 0

@gumis1412 Może po prostu to jest ustawione zdjęcie? No ale jest murzyn to trzeba nawrzucać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nekusia13
0 / 0

@gumis1412 Albo się po prostu śpieszył, myślał, że umie ale, siedząc na przystanku zauważył, że jednak nie? :) Takie sytuacje też się zdarzają :) Szczególnie, że chłopak jest dość młody, a młodzież dość często bywa uparta i myśli, iż umie wszystko (co oczywiście jest nieprawdą) :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 0

@Nekusia13 No ale nie jest biały to już nie może być normalna sytuacja tylko "propaganda" i "manipulacja". Jak czytam te komentarze to aż się zastanawiam czy oni tak na serio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KKK_i_jeszcze_raz_K
0 / 2

Dziadek mu nie pomaga krawata wiązać,tylko go wiesza!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cudzynick
+3 / 3

oczywiście, tak było... to dopisywanie historii do zdjęcia jest żałosne, litości... żona instruktora wiązania krawata musiała się odwrócić, żeby nie zapeszać? (pewnie to zupełnie obce sobie osoby) ... i zawsze cały internet się wzrusza :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S superfly1972
0 / 2

Pierwszy raz bez dresow z kroczem w kolanach to i nie wiadomo, jak sie ubiera na rozmowe kwalifikacyjna :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Frye
0 / 0

I w ten oto sposób dziadek na zawsze pożegnał się z portfelem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~twój_stary
+1 / 1

Co w tym nadzwyczajnego ? Czy w tych czasach normalne ludzkie odruchy muszą wzbudzać taki podziw, to powinno być na porządku dziennym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fiodor_1
0 / 0

ludzie sa dobrzy ale jakas kur. rrrwa szczuje przeciw sobie . co za rukwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Patrykcom
-2 / 2

Odzwyczaił się do łańcucha ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jghjgf
-2 / 2

Gdyby to był biały to zostałby zjechany że dorosły człowiek i krawata nie umie zawiązać. No ale to nasz ukochany multi-kulti misio który właśnie jedzie z islamskiego obozu szkoleniowego prostu do teatru Bataclan. W Syrii uczyli o bombach a nie o krawatach, wiec skąd miałby to umieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LVG
0 / 0

A mojego zdjęcia jak starszej pani pomagam wrzucić 6 butelek wody po 6l to nikt nie zrobił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pekape
0 / 0

Młody murzyn zmagał się z zawiązaniem krawata. Gdy zauważyła to kobieta w czerwonym płaszczu zapytała: "Czy wiesz co to jest i co z tym się robi?" młody murzyn odpowiedział: "nieee". Starsza kobieta poprosiła więc swojego męża by mu pomógł. Gdy mąż przestał się śmiać, zrobił to z zawahaniem. Pokazał murzynowi krok po kroku co to jest krawat i obserwował to jak sobie nieradzi.

Polecam obejrzeć na youtube "murzyn zwija kabel"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aaaarrrrr
0 / 0

Robienie wielkiej sprawy z normalnej, takie czasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pionieer0073
0 / 0

seeerio? bez rasistowskich żartów? ja czytając tego domota czekałem na żart w stylu "on jest czarny, nie umie wiązać, bądź go ukradł" :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Interpretator
0 / 0

Na powyższym zdjęciu widzimy, jak biały chrześcijański południowoamerykański rasista, wiąże szubienicę w barwach konfederacji na szyi pogodzonego z losem Afroamerykanina, którego przed szerszą publicznością zasłania małpa w czerwonym...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem