Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2040 2133
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Lukki
+38 / 80

Najpierw wybierz się za granicę chociaż raz w życiu a potem dopiero bierz się za pisanie opinii, bo ta nie jest do końca prawdą i jest butna i arogancka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2016 o 23:44

avatar ~AppleLoveFan
+5 / 27

@Lukki Święte słowa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~NinjaLegenda
0 / 32

Jako patriota powiem, że to prawda. Jako kłamca, to samo. Jako mądry człowiek powiem, że uroda nie ma miejsca pochodzenia. Jako Ninja powiem, bóg nie istnieje a katole robią słabe demoty xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lukki
+6 / 24

O mój portfel się nie troszcz. Żadna nie oskubie z pieniędzy jak Polka albo inna Słowianka. Polacy są kilka klas niżej od Polek, heh. I dlatego chłopie z takim podejście to se nawet nie por...asz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lukki
+4 / 20

Nie patrzę na Polaków ani pod względem rankingu ani generalnie nie patrzę na ich wygląd. Po prostu nie mam kompleksów a uroda rzecz gustu. Ja osobiście uważam ze Holenderki i Szwedki są piękniejsze niż Polki, wrażenie jest spotegowane tym ze są od Polek również bardziej miłe, przez te dziewczyny uśmiech albo zagadnienie nie jest utożsamiane z podrywem i traktowane krzywym spojrzeniem jak w przypadku wielu Polek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2016 o 18:21

L lithium222
+3 / 7

@Lukki Przedstawione przez Ciebie zdjęcie nie pasuje do ,,typowej urody słowiańskiej'', albo inaczej źle wyświetlają ci się zdjęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2016 o 18:34

avatar snakeplisken
-2 / 32

koleś rusz dupe ze swojej wsi i pojeżdzij po świecie a później zrób demota, Polki to pierwsze wieśniaczki Europy, pośmiewisko w UE, wredne suki z nadętym wieśniackim ego, i wieśniacką mentalnością bez polotu klasy i seksapilu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2016 o 19:12

avatar KO1
+7 / 13

@Lukki To prawda, byłem ostatnio na wakacjach w Hiszpanii i powiem szerze, że dawno nie widziałem tylu ładnych dziewczyn na tak małym obszarze. Polek było sporo, ale w porównaniu do innych dziewczyn były po prostu przeciętne... chociaż wciąż ładniejsze niż niemieckie pasztety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jsajuha
+3 / 5

@KO1 i to jest właśnie ten słynny gust, mi się Hiszpanki zupełnie nie podobają. Takie jak niedomyte. A Włoszki? Ładne do 16-roku zycia, a potem.. tragedia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KO1
+2 / 4

@~jsajuha Nie miałem na myśli konkretnie hiszpanek. Większość dziewczyn latem to turystki i nie łatwo było się zorientować która skąd pochodzi, niemniej jednak polki wypadały dość blado na tle innych dziewczyn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polka202
+3 / 3

szanowny panie snakeplisken niech pan wyluzuje, uspokoi się, wyjdzie z domu rozejrzy, może pan znajdzie dowód, że pana opinia jest błędna. Nie znalazł pan? Trudno się mówi szukajcie a znajdziecie. Idźmy dalej. Niech pan pojedzie do Warszawy. Nadal nic? Zawsze jest jeszcze Kraków. Nic? wymagający. Jeśli nie znalazł pan nawet jednej ładnej Polki, która NIE jest nadętą suką to niech pan pojedzie do Torunia i przejdzie się po auli uniwersytetu. I tam pan napewno coś znajdzie, inaczej trzeba by było podejrzewać co innego, że pan nie dowidzi. :) Dziekuję za uwagę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xtreme2007
+3 / 3

@Lukki Najpiekniejsze? Polecam zatem wybrać się do Kolumbii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stokro5
-1 / 1

@Lukki To ja, czy Ty ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hexo
-1 / 3

@Lukki W Polsce nie ma brzydkich polek, reszta to pozostałości po zaborach. Za granicą ładne kobiety to turystki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-4 / 6

@KO1 Polki, Ruski, Ukrainki, Białorusinki, na tle kogo? po prostu podoba Ci się to co egzotyczne i inne, dlatego może nie pisz, że ,,słabo wypadają'', tylko ten typ urody nie pasuje do Twojego gustu. Można? Można, ale po co, lepiej napisać, że jesteśmy słabe, beznadziejne i nijakie :> Ja się tam w Hiszpani i we Włoszech raz na zawsze wyleczyłam z kompleksów i po raz pierwszy zobaczyłam, ze: nie wypadamy blado. Zatem nie to co tobie, a co się komu podoba. (a każdej Polce polecam pozwiedzanie świata :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KO1
+4 / 6

@lithium222 Dla mnie nie ma znaczenia czy dziewczyna jest egzotyczna czy nie. Po prostu albo jest ładna albo brzydka. Jest wiele pięknych polek, ale wystarczy wyjść na miasto żeby przekonać się że większość jest po prostu przeciętna więc twierdzenie, że polki to najpiękniejsze dziewczyny na świecie to gruba przesada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Spades
0 / 4

@snakeplisken Witaj. Ja nigdy nie wyjechałem ze swojej wsi, bo nigdy na wsi nie mieszkałem. Jestem z miasta. zwiedziłem wiele państw. I tak, Polki są piękne. I nie, nie są "wieśniaczkami" A za nazwanie ich "sukami" powinieneś w ryj dostać. Twoja matka też jest wg. ciebie "arogancka suką"? Sam się walnij, przez neta nie mogę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-3 / 5

@KO1 Czyli każdą pytałeś o narodowość? :> No bo najpierw piszesz, że ,,blado wypadają na tle'', zatem zapytałam, na tle kogo? Większość jest przeciętna wszędzie, chyba, że komuś odpowiada dany typ urody, bo jednak dzielimy się na typy i plus minus można ocenić kogoś pochodzenie. Jednak wschodnia Europa różni się od zachodniej, a zwłaszcza północ od południa. I żeby nie było, piszę to wszystko żartem, po prostu mi brakuje w niektórych osobach wyrażania sie za siebie ,,moim zdaniem''. Kiedyś czytałam fajny wywiad z pewnym Francuzem na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 stycznia 2016 o 20:31

avatar KO1
+2 / 4

@lithium222 Nie pytałem każdej o narodowość. Po prostu dziewczyny i ogólnie ludzie w takich miejscach przemieszczają się w większych czy mniejszych grupach i słychać w jakim języku rozmawiają. W Polsce wiele się mówi jakie to polki są piękne dlatego specjalnie przyglądałem się polskim dziewczynom(których nie brakowało) próbując się doszukać ich "wyższości" w urodzie nad innymi i przekonałem się o jednym. Polki są piękne tak długo, dopóki nie postawi się ich obok innych dziewczyn. Wtedy stają się co najwyżej ładne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-3 / 5

@KO1 Przeczytaj sens tego zdania w odniesieniu do tego co pisałam wcześniej i czego próbowałam się od Ciebie dowiedzieć: ,,Polki są piękne tak długo, dopóki nie postawi się ich obok innych dziewczyn. Wtedy stają się co najwyżej ładne.'' Widzisz sens i logikę i odpowiedz na to co prosiłam? Nie.
gdy zestawisz brzydką dziewczynę do ładnej to logiczne, że zobaczysz ładną i brzydką :D bo widzisz, ja np. uzyskałam pewność siebie właśnie zestawiając się z innymi narodowościami, w Polsce jestem przeciętna, byle nie powiedzieć brzydka i spotykam duuużo bijących mnie ,,na łeb na szyje'' , dlatego chciałam po prostu wiedzie gdzie są niby te piękności, żeby człowiek pojechał i było łał. Widocznie ja mam gust skopany, skoro stwierdzam obiektywnie (i to jako kobieta), ze mamy mnóstwo ślicznych dziewczyn, naturalnych, zadbanych, delikatne rysy twarzy..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KO1
+2 / 4

@lithium222 Nie wiem czy jest takie miejsce gdzie są same piękności albo większość, ale na pewno nie jest to Polska. Zgadzam się, że w Polsce jest wiele pięknych dziewczyn ale dużo więcej jest brzydkich i przeciętnych. Ogólnie odnoszę się do podpisu pod demotem, który twierdzi że polki są najpiękniejsze na świecie, a wystarczy zwiedzić trochę świata żeby się przekonać, że polki w niczym nie są naj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 6

@KO1 W sumie masz rację, ale z drugiej strony popatrz na facetów... Jak z takiego połączenia ma być piękna dziewczyna? :D Niscy, krępi, średni, przystojniak to jest łał, a jak jeszcze ma sylwetkę to w ogólę rzadkość. Potem jedzie taka za granice i no cóż głupieje. Jesteśmy jak widać przeciętnym narodem. Dobrze zatem, że moja nordycko-celtycko-wschodnia uroda się podoba poza Polską :p bo tu by można tylko zgnuśnieć. Typowi Słowianie niestety nie są zbyt piękni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cvetelina
+11 / 35

My, Węgierki czekamy na puentę tego dowcipu. ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2016 o 17:38

avatar hermanbruner
+2 / 10

@cvetelina Węgierki są bardzo ładne, w końcu Polak Węgier dwa bratanki, dotyczy również płci pięknej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
-1 / 9

@cvetelina Węgierka pisząca czystą polszczyzną? Serio? Jesteś trollem, tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cvetelina
+15 / 17

@BlackWolf - Uczę się tego języka od 11 lat. tyle samo lat tu mieszkam - trudno, żebym nie znała języka kraju w którym pracuję i żyję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2016 o 19:38

avatar ~Spades
-1 / 1

@cvetelina Na oczy cie nie widzieliśmy, to czego od nas chcesz? Jak napiszemy, że jesteś piękna to to będzie bzdura, bo tego nie możemy wiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
+20 / 56

hahahahahaha ale fajny dowcip. Z małymi wyjątkami to Polki są co najwyżej fizycznie przeciętne a pod względem charakteru kompletne dno. Najbardziej charakterystyczna jest ich próżność, bezkrytyczne przekonanie, że są kolejnym cudem świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2016 o 19:04

avatar Lukki
+6 / 26

@corvus_pl Są różne, są przeciętne, piękne i brzydkie. Z charakteru zgadzam się w 100%, tutaj szkoda nawet komentować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
+13 / 17

@lithium222 Nikt nie narzeka tylko większość wskazała pewne zjawisko a ja wyraziłem swoją opinie i mam w dalekim poważaniu co polki o tym myślą, czy się zmienią czy nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2016 o 21:09

L lithium222
+6 / 16

@corvus_pl A jaka narodowość ma niby ,,świetny charakter'', bo coś mi się wydaje, ze problemem nie są kobiety i ich charaktery, tylko twoje nastawienie do nich. Polki? Błagam, jeden z najbardziej zakompleksionych narodów świata. Za wiele to ty widać nie podróżowałeś niestety :D Angielki, Amerykanki, Szwedki, Hiszpanki, Włoszki. Irlandki o Francuzkach to już nawet nie wspomnę, pewności siebie i bezkrytycznego podejścia do siebie to się od nich można uczyć ,,łopatami''. Po prostu ,,za granicooo'' i ,,u sąsiada'' trawa się wydaje bardziej zielona. Taki mamy naród wiecznych skwaszonych min i narzekań. Zamiast z humorem podejść do tematu, to lepiej obrażać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2016 o 20:13

avatar ~mi_89
+1 / 11

@corvus_pl @corvus_pl Jeżel ktoś naogląa się kobiet w jpg to Pollki spotkane na codzień moga się wydawać co najwyżej przeciętne. Masz za wysokie wymagania, to raz, dwa próbujesz wmówic nam kobietom brak urody żebysmy 'spokorniały' i zaczęły akceptowac wygląd typowego POlaka-do tu jest katastrofa. Wg badań słowiańska uroida, jest dla kobiet tj kobiety słowianki rodza sie ładne, ale te cechy delikatnej urody, łagodnych w miare rysów nie służą mężczyznom słowianą. Odwrotnie jest w krajach zachodnich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mi_89
-4 / 16

@corvus_pl Kolega chyba beza kobiety, wieczny prawiczek? Koleżanka wybrała innego?:) A może podziel się z nami opinia gdzie sa takie kobiety piękne z wyglądu i fajne z charakteru? Imprezowiczk w Angli? Może materialistki na Ukrainie, a może Feministyczne Szwedki? Dobrze wiesz, że ma nigdzie kobiet które byłyby duzo lepsze niż POllki, choc nie uważam, że by POlki były idealne, ale zdedcydowanie są wyżej niz Polacy. Dlaczego żadna kobieta z zagranicy nie chce POlaka skoro nawet muslimów czasami wybierają?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+3 / 11

@~mi_89 Naucz się pisać... Poza tym, naprawdę narzucasz komuś, kto ma się mu podobać, a kto nie? Wiesz, najpierw chciałam zaprzeczyć komentarzowi corvusa. A potem przeczytałam komentarze kobiet... Polki nie są ani najładniejsze, ani najbrzydsze. Są przeciętne. I w dodatku mają kompleksy i poczucie niższej wartości, wyładowują się w internetach i jakie wielkie rozczarowanie, bo ktoś mówi inaczej. Ok, są bardzo ładne Polki. Ale czy nie ma równie ładnych Czeszek, Słowianek, Szwedek, Brytyjek, Szkotek? Przystojnych Polaków też nie brakuje. Demot nie ma prawa bytu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2016 o 19:46

C corvus_pl
-4 / 14

Muslimy zbyt wielkich wymagań to nie mają zatem polki i inne kaszaloty doskonale się wpisują w ich gusta. Uderz w stół a nożyce się odezwą. Próżność w pełnej krasie plus ta wasza głupiutka próba zabawy w psychologa, która tylko pokazuje jakie puste jesteście :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+3 / 13

@corvus_pl A dlaczego? Bo nie lubimy być obrażane? Wiecznie i wszędzie obrażasz kobiety, wiecznie i wszędzie wyjeżdżasz z muslinusami, wiesz, że istnieją również inne narodowości? I, że świat poza Polską nie składa się w 90 % z muslinusów? Strasznie jesteś złośliwy, jak ci to zostanie na starość to ugh :D Odpowiedz na pytanie jaka narodowość ma ten świetny charakter :> nie potrafisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+2 / 10

@BlackWolf120 To nie tak. wiele kobiet lubi słuchać komplementów, bo to jest po prostu miłe. I nie ma nic w tym złego, mamy kompleksy bo czujemy się gorsze, bo od małego jesteśmy wychowywane w poczuciu, że tego nie mamy takiego jakie powinnyśmy, tego nie zakładaj, to w sobie zmień, taką już dziwną mamy mentalność. Uczył cię ktoś od dzieciaka pozytywów? Wiary w siebie, poczucia, że jesteś po prostu super? Tego nam brakuje i to baardzo na tle innych narodowości, zwykłego poczucia ,,jest dobrze''. Nie jesteśmy najpiękniejsze to owszem, ale czy istnieje jakakolwiek narodowość, gdzie wszystkie kobiety są piękne? Nie ma. Tylko, że ilość zawiści, narzekań w internecie, czy w realnym świecie jest przerażająca. nie dostrzegasz tego? Nie widzisz, że w sumie, żyjemy w kraju smutasów? I pewnie, że mamy przystojnych facetów i to sporo. Mamy to fajnego, że cechuje nas znaczne zróżnicowanie, ciemna karnacja przeplata się z jasną, ciemne włosy z jasnymi, proste z kręconymi, niebieskie, zielone. czego zapragniesz piegi, bez piegów a nawet rudzi. Demot owszem nie ma prawa bytu, co więcej jest głupi, ale moim zdaniem jeszcze gorsze są te chamskie komentarze, nie wyrażone w sposób kulturalny, miły na zasadzie ,,nie zgadzam się, wolę inny typ urody, Polki takiego nie reprezentują'' tylko od razu od pustaków, dna i tak dalej. Po co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-1 / 7

@lithium222 miło że śledzisz moje posty ale musisz się bardziej przyłożyć bo nie zawsze jestem w stosunku do was krytyczny. Z muslimami wyjechała niejaka mi_89. Sorry ale co można sądzić o nacji której podobają się kozy. Pracowałem w Dani i tamte kobiety najbardziej mi odpowiadały o ile chciałbym się z kimś wiązać. Możesz o mnie powiedzieć że jestem wredny, szowinistyczny, egoistyczny, ironiczny ale zdecydowanie nie jestem złośliwy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 7

@corvus_pl Nie ślędzę, po prostu dziwnym trafem zawsze natrafiam na chamski, wredny komentarz, zawsze od Ciebie, albo kilku, dziwnym trafem, tych samych użytkowników tego portalu. Zatem szukaj Dunki i nie ma problemu. Po co narzekać i obrażać. Świat tym zmienisz? Sprawisz, ze nagle jakaś polka pomyśli ,,ojej, jestem zapatrzona w siebie, mam duże ego''? Za duże wymagania? A czego właściwie wymagają? Szacunku? Zdradzę ci coś, znam Polki, które nie nawidzą Polaków, co o nich mówią, pominę. Są z Polakami? Nie. Problem rozwiązany? Rozwiązany. Nie zawsze pasujemy mentalnie do narodowości, w której się obracamy. Dunek nie było mi dane poznać, a szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+1 / 11

@lithium222 Uczył mnie ktoś pozytywów? A i owszem. Wiary w siebie? Oczywiście. To, że nic z tego nie wyszło, to inna sprawa. Żyjemy w kraju smutasów? Świetnie, doskonale tu pasuję. Dla Ciebie te komentarze to niski poziom kultury. Dla mnie szczerość. Trochę przesadzona, owszem, ale wiesz, co w tym jest najgorsze? To, że komentarze mają odzwierciedlenie rzeczywistości. Przykład? A chociażby w szkole. Wszędzie grupki dziewczyn w wieku 15-16 lat, puste, z toną tapety na twarzy, puszczające się na prawo i lewo. Nie mów mi, że chcą się w ten sposób dowartościować, usłyszeć komplement. Dawanie dupy na prawo i lewo to zupełne zaprzeczenie tego, czego tak żądają. Chcą być traktowane jak księżniczki, a zachowują się jak szmaty. Może nie wszędzie tak jest, opisuję to, co widzę każdego dnia. Nie wmawiajcie mi, że Polki są wredne, puszczalskie, puste, lecą na kasę i, jak niezwykle często zauważam, fałszywe, tylko dlatego, że są niedowartościowane. Pewnie, są dziewczyny normalne - jak wszędzie. Ale nie uważasz, że okrzykiwanie siebie "najpiękniejszymi" to już bałwochwalstwo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 8

@BlackWolf120 Obracasz się w patologii i przekładasz to na całe społeczeństwo. Trochę przykre. Znam takie osoby i to jest patologia, nie norma. Od patologii się ucieka jak najszybciej. Znałam takiego typu dziewczyny, część z nich wyszła na prosta, ale większość... Dodatkowo mówimy o 16-latkach (nasotolatkach), czy o kobietach? Bo jednak różnica w myśleniu dziecka (a to jest dziecko) a dojrzałej kobiety, to jednak nieco inne kwestie. Nie. Wiesz od kogo poznałam ,,bijącą pewność siebie'''? Od grupy Amerykanek. Każda z nich uważała, że jest naj, nie waaażne że z 10 kg nadwagi, ona jest cudowna, jedyna w swoim rodzaju i do tego normalnie nastawione do świata. Po prostu nie pchające głowę w piach i dające się poniżać takimi tekstami, dla Ciebie to norma, dla mnie to chamstwo (może to teraz odnieś do towarzystwa z dawaniem dupy, które opisałaś). Poznane przeze mnie Francuski również przekonane o swojej wyjątkowości, takie wychowanie, na ,,księżniczkę''. Włoszki? One są adorowane każdego dnia, bo mają taką kulturę, nie ważne czy jest na prawdę bella, za taką się uważa. I mogłabym to wymieniać. Irlandki powiedziały mi, że nie wiedzą, czego Polki tyle w sobie wad szukają, np kupując ciuchy, dla nich coś się podoba to biorę i tyle, a nie stękam. Może miałam to ,,szczęscie'' lub ,,nie szczęście'' poznając takich a nie innych ludzi i takie grupy, ale otwarły mi nieco oczy, że można inaczej. Nikt dziewczyno nie jest idealny, nikt i żadna narodowość. Nie każda kobieta zdradza, nie każda leci na kasę, nie każda sypia z kim popadnie. Każdy ma inny system wartości wynikający przede wszystkim w wychowania. Ja ciągle w tym kraju słyszę narzekanie: na wszystko. I powoli mam tego dość. Tak trudno być miłym dla drugiego człowieka? Uśmiechnąć się? Docenić to co jest w około? Nie jesteśmy przeciętne i na tle innych wypadamy na prawdę dobrze (tylko warto pojechać i zobaczyć i poczuć jak się jest odbieranym). Chyba, że po prostu ja tak uważam, bo ja tak mam, nie wiem, nie powinnam tego pisać, bo zaraz wyjdzie, że mam ego i nie wiadomo jakie mniemanie o sobie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wujekdobrrarada
-1 / 15

pewnie że są najpiękniejsze! To jest pewne jak to że umrę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lukki
0 / 2

@Hushabye Wrzuć fotę, ocenimy. Jak się wstydzisz To daj mi na priva.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+2 / 30

Nie macie za co przepraszać, węgierki i czeszki są sto tysięcy razy ładniejsze od was, a przy tym nie lecą tak na forsę i wzrost jak wy. Czyli jakby wartościowsze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar neta12
+3 / 17

@Wolfi1485
Daj swoje zdjęcie, Ty to na pewno wyglądasz jak model i żadna pazerna, brzydka Polka nie jest Ciebie godna :v
Głupie i ograniczone jest to Wasze patrzenie przez pryzmat narodowości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-3 / 13

@Wolfi1485 kompleksy drogi panie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~5t6mm99
-3 / 7

@Wolfi1485 Co z tego skoro chyba nie ma narodowości kobiet które by uznały, ze najlepsza partia to POlak? Zreszta my faceci sami przyciągamy blachary, przez korwinistów którzy ciagle podkreślają że kobieta powinna siedziec w domu i że tylko feministki pracują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Spades
0 / 0

@Wolfi1485 Zacznijmy od jednego. "Bardziej wartosciowe"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+1 / 9

... a na zdjęciu kobieta z USA albo jakaś Szwedka. Ot, taka drobna manipulacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JL
+5 / 7

@dncx na zdjęciu jest Karolina Debczynska. Skąd u Ciebie opinia że jest Szwedką ? :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
-5 / 7

! ~JL
Nie było podane. Żadnego źródła. Po zdjęciu nie poznać kto to jest, dlatego napisałem, że równie dobrze może to być jakaś Szwedka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hermanbruner
+13 / 15

Polki są ładne to fakt, ale piękne są też Rosjanki, Ukrainki, Białorusinki, Czeszki, Węgierki, Włoszki, Francuski, Hiszpanki,dziewczyny krajów skandynawskich, i wiele innych krajów których nie wymieniłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~farev
+1 / 1

@hermanbruner @hermanbruner może bez zbędznego wymieniania uznamy, że ze wszystkich kobiet 75% może się podobać zależnie od gustu i nie ma problemu:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eR
+2 / 20

I najwredniejsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesiek1981
-4 / 16

Ciekawe jak autorka wygląda skoro próbuje swoje ego na demotach podbudować.

A co do piękności kobiet- wystarczy jechać na Słowację lub na Ukrainę.... nie dość, ze śliczne to jeszcze łatwe ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kolega_zaperwne_samotny
+3 / 15

@grzesiek1981 Łatwe, super? Bo gdy POlka jest łatwa to wielkie obrażanie, wyzywanie od szm*t itp. Bo łatwa POlka puszcza się z obcokrajowcem, co was boli. A jak Ukrainka da du*y za kase bo nawet nie zna waszej mentalności to jest OK. Hhahah wydało się, że jesteście zazdrośni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ghgfhgfhf
-4 / 16

Co z tego ja polki mają wyprane mózgu usraelską propagandą? polki to najlepszy kąsek dla ciapatego ścierwa, jedynie co jest lepsze to japonki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kraj_kwitnacej_cebuli
-1 / 9

Japonka nigdy by nie spojrzała na przeciętnego polskiego janusza z cebulandi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HuecoMundo
+2 / 2

@~kraj_kwitnacej_cebuli
Na Janusza może nie, ale na Sebę to na przygodny seks to owszem. Raczej nie na nic więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Perupe
-2 / 8

Czy z urodą idzie rozum?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zabojca5581
-2 / 4

Niby nie ale mam co do tego wątpliwości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mattian23374
+4 / 10

Może i najpiękniejsze ale i najwredniejsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nope7
+2 / 12

Nie, nie jesteście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Avadis
+7 / 7

A podobno o gustach się nie dyskutuje, a wygląd nie ma znaczenia. Hmm... Strasznie dużo hipokrytów mamy w tych naszych internetach :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~chrischros
-2 / 12

Odwiedź Norwegię a zobaczysz piękne kobiety które mają zdecydowanie lepszy charakter od Polek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~q2q2q2
0 / 10

I tylk ozobaczysz, botylko zdesperowana Norwezka by zechciała POlaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Farev
0 / 0

Dajmy sobie spokój z ocenianiem przez pryzmat narodu. Nie spotkałeś wszystkich Polek, więc nie możesz oceniać charakteru ogółu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 14

W każdej populacji są osoby ładne i brzydkie, a uroda to dodatkowo kwestia niezwykle subiektywna. Jedyne co mnie osobiście smuci, to chociażby komentarze na tej stronie, wielkie oburzenie panów ,,jak ktoś śmie tak twierdzić'' i niestety pokazuje obraz nieciekawy naszego rodaka: wiecznej marudy. Wszystko wiecznie nie tak i nie takie. Panowie, jak wam tak źle z waszymi rodaczkami, to na prawdę granice są otwarte, możecie wybierać, przebierać i szukać (o ile was zechcą :P). To na prawdę przykre, że przeciętna Polka usłyszy w swoim życiu znacznie więcej miłych słów i komplementów od osób (nie mówię mężczyzn), po prostu osób za granicą. I zaraz oczywiście rzucą sie teksty o ,,łatwości, służeniu za materac dla ciapatych i czarnych'' znowu w większości hasła rzucane przez własnych rodaków. Obserwuje znacznie większą rozwiązłość i bezpośredniość u ludzi różnych narodowości, ale po co to dostrzegać? Lepiej obrażać i sra** na własne gniazdo. Obraziłbyś Hiszpankę przy hiszpanie, dostałbyś w ryj, a obrażając Polkę, jeszcze przeciętny fagasini by przyklasną. Nie lubię tego. Na szczęście to wąski odsetek ,,mężczyzn'' polskich, ale jak widać bardzo żywo zaznaczających swoją obecność właśnie w internecie. Panowie w ten sposób własnych kompleksów i niepowodzeń nie leczymy. A Panie: uśmiechu więcej na co dzień, bo jesteśmy piękne, każda na swój wyjątkowy sposób :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
+1 / 11

@lithium222 przepraszam kto się burzy? Wy się burzycie bo każdy wie jaką reputacje ma zdecydowana większość polskich kobiet. Owszem są wartościowe Polki ale to jest garstka. Przecież taka opinia nie wzięła się znikąd. Zupełny brak krytycyzmu i wręcz wasze oburzenie, że potwierdzamy ten fakt a nie kłamiemy jak wy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 9

@corvus_pl No ja się burzę, bo mnie obraża jako kobietę, jako człowieka. Jest mi po prostu przykro, gdy słyszę takie coś, bo tych całych ,,nieszanujących się'' jakoś za bardzo nie znam. Na prawdę o głowę ,,biją'' nas różne narodowości. Ktoś o tym mówi? Nie, po co,a później jedzie taka ,,łatwa polka'' do Irlandii, czy Norwegii i przeżywa szok kulturowy, bo tam przespanie się z kimś ot tak, to norma, wręcz zdziwienie, że jak to tak nie można i czym się przejmować. Jedni za granicą na Polki narzekają, inni nie. Wniosek? Zależy od otoczenia. Kto uważa nas tak na prawdę za łatwe? Latynosi? Ci to mało kociokiwu nie dostają widząc dziewczynę o urodzie wschodniej, są tak natrętni, że głowa mała, dla nich wręcz nie istnieje słowo ,,nie''. Rozumiesz, że ja kilkukrotnie musiałam użyć siły, żeby delikwent mnie zostawił? To o kim to powinno źle świadczyć? O arabach i czarnych to nawet nie mówię, wręcz się ich boję i po prostu unikam. Jednak są kobiety, które taki typ urody lubią, ich prawo, ich życie. To nie sprawa ,,łatwości'' że się do nas garną, tylko faktu, że jesteśmy inne od ich kobit. Nie ładniejsze, fajniejsze, po prostu inne, a jak widać im to wystarcza. U nas często zachwycają się azjatycką urodą, albo latynoską.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-1 / 9

@lithium222 w sumie masz prawo być obrażona bo jak wspomniałem są wartościowe Polki i może akurat należysz do tego szacownego i pożądanego grona ale co z tego jak i tak macie taką a nie inną opinię. Co do charakteru zdania nie zmienię bo macie do niczego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2016 o 20:35

L lithium222
+2 / 8

@corvus_pl A Ty masz niby dobry? :D Znasz takie powiedzenie, że jak g** z siebie dajesz to g** do Ciebie wraca? Może jakbyś popracował nad swoim charakterem, to byś poznawał na swojej drodze wartościowych ludzi o odmiennych charakterach? Wybacz, ale rzadko spotyka się dwójkę ludzi o identycznych poglądach, wymaganiach wobec życia i osobowościach. Zatem co oznacza ,,beznadziejny charakter''? Tle, że dla ciebie KAZDA kobieta, a inaczej mówiąc każdy człowiek myślący inaczej niż Ty ma beznadziejny charakter. Ty nie słuchasz drugiego człowieka, tylko od razu rzucasz gnojem. Zastanów się jakie ty wartości sobą reprezentujesz. Czasem warto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-2 / 8

@lithium222 ja się tylko z tobą teraz nie zgadzam. Co ty jesteś jakaś instytucja opiniotwórcza że muszę się z tobą liczyć? Z pokolenia na pokolenia macie wpojone mylne przekonanie jakie to ech, ach, och jesteście a przy narodzinach zapominają wam wyjąc kij z tyłka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2016 o 21:04

L lithium222
+2 / 6

@corvus_pl tak? Kto nam to niby wpaja? :D Chyba ci się lekko narodowości pomyliły. I na jakiej płaszczyźnie niby jesteśmy ,,och, ech''. Śmieszne. Wyrażam opinię na bazie tego, co piszesz i w jaki sposób formuujesz opinię. Taką sobie sam laurkę wystawiasz. Widzisz, ja poznaje w swoim życiu baaardzo zróżnicowanych ludzi, pewnych środowisk unikam, bo nie lubię ludzi głupich, czy patologicznych. Jak widać da się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-3 / 7

@lithium222 powiem tak żeby do ciebie dotarło bo problem masz z tym widzę "wyżej sracie niż dupę macie". Widzą to wszyscy tylko nie wy polki bo oczywiście jesteście chodzącymi doskonałościami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+2 / 6

@corvus_pl I widzisz, nie potrafisz bez chamstwa i bycia po prostu złośliwym. Po prostu jesteś cham i burak. Dlatego takie dziewuchy spotykasz. Sam najpierw wielce się oburzasz jak to kieruję do Ciebie jakieś interpersonalne opinie, po czym walisz do mnie, jaka to ja niby nie jestem stosując uogólnienia. Może i ,,sram wyżej niż mam dup**'', ale przynajmniej unikam dzięki temu ludzi Twojego pokroju. Proste, proste, żebyś się nie potopił w swoim własnym jadzie. Czyżby cię jednak Dunki nie chciały i wylewasz frustracje tutaj? Ludzie szczęśliwi nie mają takich problemow. Nie zauważyłam, żeby ludzie dobrzy i normalni nie byli w normalnych związkach i relacjach. Nie lubię obrażania bezpodstawnego, nic nie wnoszącego, dlatego zareagowałm na Twoje komentarze. Kultury cię nie nauczę, wiem. tylko zastanów się dlaczego jakoś ten odsetek kobiet, które się szanują cię unika. Swój do swego ciągnie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Siszisa
+2 / 6

@lithium222 @lithium222 Boże... przeleciałam tyle komentarzy, by znaleźć JEDEN, który odrobinkę poprawi mi humor! Masz całkowitą rację,jest paskudna tendencja, że nasi Wspaniali i Uroczy mężczyźni mieszają nasz błotem,nie tylko negują naszą urodę,ale obrażają nasz charakter, twierdzą też że wszystkie jesteśmy materialistkami. Co się stało z tymi prawdziwymi mężczyznami, naszymi Polakami? Ktoś jeszcze pamięta, że śpiewano ,,najwięcej witaminy mają Polskie dziewczyny?". Gloryfikowało się nas, każdy Polak jako kwintesencja kidersztuby nie tylko zachowywał się jak dżentelmen, ale też po prostu tak się wysławiał. A dziś... Nie znam każdej Polki w tym kraju, nie mnie oceniać, jakie jesteśmy. Wiem jednak na pewno, że skoro i tak jak nie ma dziś nawet śladu uroku Polaków, poczucia humoru, zaradności, całowania w rękę, ustępowania pierwszeństwa, kulturalnego słownictwa, i ogólnego szacunku, tak też zasługujecie na brzydkie, wredne, nieuprzejme, materialistycznie nastawione do świata kobiety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-2 / 6

@lithium222 a od kiedy to żeby być szczęśliwym to trzeba być w związku? Po co człowiekowi który nie jest ofermą życiową kula u nogi w postaci kobiety? Naprawdę uważasz że oprócz przedłużenia gatunku przy naszej pomocy jesteście aż tak potrzebne do szczęścia? Naprawdę uważasz że wszyscy faceci chcą tracić czas, energie i pieniądze na uganianie się za wami? Kolejnym komentarzem pokazałaś jak bardzo próżne jesteście i jak bardzo macie ograniczone myślenie. Powiem więcej niektórzy faceci są na tyle rozgarnięci że nie za bardzo podoba im się opcja trzymania pod dachem takiego trochę pasożyta. Sama widzisz że rozumiesz tylko wtedy gdy jest chamówa bo wcześniejszego posta nie zrozumiałaś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2016 o 21:52

N Nina_008
+2 / 4

@corvus_pl, w twoim przypadku nie potrzeba dogłębnej psychoanalizy, żeby wiedzieć gdzie masz ze sobą problem. " Po co człowiekowi który nie jest ofermą życiową kula u nogi w postaci kobiety?"- to wyjaśniło wszystko. Po prostu nie przeszkadzają ci Polki czy Dunki, Angielki. Przeszkadzają ci kobiety. A oczywiście najbliżej do publicznego wyżywania i bicia są przecież rodaczki. Także radzę zainwestować w dobrego psychologa, może za kilka lat zmienisz nastawienie dzięki niemu. A jak nie, to radzę siedzieć cicho i nie wylewać jadu publicznie bo to nikomu nie jest potrzebne. O Polakach też można sporo napisać. I zapewniam, nie są to same superlatywy. Aczkolwiek swojego Polaka nie zamieniłabym na żadnego Hiszpana czy Greka bądź Araba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JesusChristSuperstar
0 / 8

@lithium222 Potwierdzasz tylko to co pisze corvus a mianowicie ,że jesteście bardzo cyniczne i wyrachowane. Oczywiście ,że macie powodzenie w zachodniej Europie jak każda słowianka zresztą ze względu na to ,że uważa się was tam za łatwy łup . A dlaczego? a no dlatego ,że na zachodzie zarabia się w "ojro" a nie w polskich złociszach a latynosi i germanie dobrze o tym wiedzą i to wykorzystują i z tego też powodu np. Dunki nie zainteresują się Polakiem ale to raczej źle świadczy o kobietach nie o facetach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2016 o 23:17

L lithium222
0 / 6

@JesusChristSuperstar Wybacz, ale Twój komentarz za dobrze o Tobie nie świadczy i niestety pasujesz w punkt do tego co napisałam o polskich męzczyznach. wieczna zrzęda z tabunem wymagań, sam niewiele sobą reprezentujący, ma pretensje do całego świata, ale nie do siebie. Cyniczna jestem niby w czym? No proszę dokładnie wskazać mi ten fragment. Wyrachowana? :D Bo co? Bo kobieta ma jakieś wymagania? bo coś od życia wymaga? Acha, czyli jak kobieta ma powodzenie, albo słyszy komplementy, to jest łatwa? No brawo Ty za taką dogłębną analizę. Wybacz, ale kobieta na czole łatwości wypisanej nie ma, a pisałam już wielekrotnie, że z innymi narodowościami bez problemu łatwo się przespać. Panowie się oburzają, bo przecież jak można ich w ogóle krytykować. Jak ci nie pasują stary Polki to droga wolna. Poważnie, ja bym zrzędy również w swoim życiu nie chciała. ha! jaka analiza. Nie Dunki nie chcą Polaków, wiem doskonale dlaczego, jak cała Europa Zachodnia. Jednak nie chcę być już złośliwa. I to właśnie świadczy źle o facetach. Czyli rozumiem, że Norweżki i Szwedki są również łatwe? Jak i wszystkie kobiety o jasnej karnacji i jasny włosach, no gratuluję ci poglądów (to chyba lekko świadczy o inteligencji Twojej nie sądzisz?) I wybacz interpersonalne ataki, ale po prostu mnie wyprowadziłeś z równowagi tym żenującym uogólnieniem. Ktoś mnie obraża, to ja obrażam go a i tak jestem miła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 5

@corvus_pl A gdzie ja ci chłopcze napisałam coś takiego, że do szcześcia potrzeba komuś związku? No błagam. Nie chcesz być z kimś jesteś sam, prawda? Jesteś dojrzałym mężczyzną czy smarkiem który obraża się na cały świat, bo nie dostał klocków takich jakich chciał. Przecież nie ma żadnego przykazu być z kimkolwiek :D Za mną nikt słońce nie latał, nie wiem z czym masz problem, nikt się jakoś nie uganiał. To działa w dwie strony: podoba ci się facet- działasz, podoba ci się kobieta- działasz. Proste jak budowa cepa. Jakoś sobie nie przypominam, żeby mój narzeczony wybitnie za mną biegał, czy biega. Jak wyczuwasz, że ktoś na ciebie nie leci, to się nie pchasz. To chyba logiczne? Jak widać dla ciebie za trudne. I ma rację @Nina_008 I ja również swojego Polaka bym na nikogo nie zamieniła. Jednak mój mężczyzna po prostu jest mądrym, normalnym, fajnym do życia gościem, a nie zrzędą i chamem. Tak panowie da się tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
+1 / 5

@Nina_008 mi kobiety absolutnie nie przeszkadzają i pewnie oprócz łóżka i jak wspomniałem do przedłużenia gatunku jesteście też do czegoś przydatne ale weź pozbieraj swoje szare komórki i przyjmij do wiadomości że do szczęścia nie jesteście potrzebne. Śmieszne jest to że tak o sobie myślicie ale to też obrazuje stan waszego wyniosłego mniemania o sobie. @lithium222 ty ciągle warczysz, burzysz się i walisz fochy jak ktoś ma o was złe zdanie. Sorry bardzo ale wasze koleżanki i rodaczki zapracowały na opinie łatwych i najlepsze jest to że od Polaków potem oczekujecie że będą pipami którzy przymykają na to oczy i że będą się o was wypowiadać w samych superlatywach bez względu na wszystko bo przecież wy jesteście tymi wspaniałymi wręcz niepokalanymi matkami polkami. Każda z was to kolejne wcielenie Marii tylko brakuje trzech króli i komety

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lady202
-2 / 6

Lithium muszę Ci podziękować za poprawienie mi humoru. A jeśli chodzi o to co myślę o całej dyskusji to mnie wkurza ocenianie Polek jako całości." Reputacja większości polskich kobiet" jest równie fikcyjna jak statystyczny Polak, czy statystyczny uczeń. Polkę powinno się oceniać jako kobiętę, jedną kobietę.
Czy facet widzący ładną kobietkę w zwiewnej sukience (latem), z ładnym biustem, lekkim makijażem i miłym uśmiechem będzie się zastanawiał jakiej jest narodowości?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 4

@corvus_pl Wiesz kto tu najwięcej kłapie jadem cały czas i fochami? :) No właśnie. A kto powiedział o przymykaniu oczu i wychwalaniu? Po prostu można bez chamstwa i wiecznego zrzędzenia. Prawda jest taka, że znaleźć fajnego Polaka jest straaaasznie trudno. Ty masz po prostu ewidentny koleś problem z kobietami, po prostuś cip** i dlatego się zasłaniasz jakimiś farmazonami. zastanów się nad pytaniem: czy gej narzeka na kobiety? Nie bo go nie obchodzą. ty narzekasz, więc.... strasznie dużo kłapiesz a tak na prawdę można wyczuć z Twoich wypowiedzi po prostu czystą złość. Gdyy ci było wszystko jedno, kupiłbyś psa, raz na jakiś czas umówił sie na przygodny seks i twierdził, że życie jest piękne. Opinia o rodaczkach i ich ,,przydatność'' by cię zupełnie nie obchodziła. I nie kłap już dziubkiem, wyraźnie pokazałeś, że po prostu ci nie wychodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nina_008
0 / 4

@corvus_pl, ależ ja nie twierdzę że kobiety są konieczne do szczęścia. Na pewno nie twojego, o czym już wiemy. Może wielu innych mężczyzn, ale nad tym się nie będziemy rozwodzić bo to inny temat. Teraz zastosowałeś niezły chwyt: z atakującego stać się ofiarą. Dobre. Najpierw mnie jako kobietę obrażasz twierdząc że jestem kulą u nogi, a potem zarzucasz mi wyniosłość i zadarty nos. Oczywiście już daruję sobie inne cytaty z twoich wcześniejszych wypowiedzi w tej dyskusji. Co to paranoja? Choroba dwubiegunowa, rozdwojenie jaźni czy jak?
Żyj sobie jak chcesz, z kobietą czy bez. A kogo to obchodzi? Dlatego nie rozumiem, w jakim celu wylewasz te swoje gorzkie żale. Nikt tego czytać nie chce. A jeśli koniecznie chcesz dalej obrażać, to zapraszam na PW. Ja też znam kilka fajnych określeń na takich panów, jak ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nina_008
0 / 4

@lithium222, wiesz myślę że nie ma sensu wypowiadać się pod takimi komentarzami czy pod demotami, jakie to kobiety są złe. Nie ma to sensu. Dostał jeden z drugim po tyłku od życia bo go akurat kobieta nie chciała albo zostawiła i teraz trzeba się wyżyć. A potem zlatuje się kółko pocieszycieli i ciągną temat "złych kobiet". I gdybym chciała przekonać, że kobiety są ok, to nie da rady. Tłumaczysz, a po drugiej stronie cisza. Takie komentarze i demoty trzeba zlewać i zbywać śmiechem. Nie ma co się pochylać nad osobami, które mają problemy w relacjach damsko-męskich. Szczególnie jeśli rady i pomocy nie chcą, a potrafią tylko obrażać. Jedni z nich wyrosną, drudzy się zakochają, a trzeci utopią się we własnej goryczy. Niestety świata się nie zawojuje, nawet gdybyśmy chciały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JesusChristSuperstar
+2 / 6

@lithium222 Tak myślałem, że będziecie chciały się dowartościować tymi infantylnymi i żałosnymi próbami wjazdu na ambicję zamiast podać jakieś argumenty i się nie zawiodłem. Te próby osobistego ataku odnośnie problemów z kobietami tylko utwierdzają mnie w przekonaniu ,że macie bardzo wygórowane ego i duże mniemanie o sobie ponieważ uważacie ze obcowanie z wami stanowi jakąś nadrzędną wartość. Lithium wyprowadziłem cie z równowagi? niezmiernie się ciesze z tego powodu bo masz mentalność dziecka a wszystkie twoje posty (przy innych demotywatorach również) biją po oczach infantylnością więc nie będę popełniał tego błędu i na nie odpowiadał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
+3 / 5

@lithium222 @Nina_008 wasze próby bawienia się w psychologa i nieudolne analizowanie mojego życia są niewyobrażalnie głupie. Pewnie dlatego bo nie potraficie pojąć tego, że coraz więcej facetów nie ma zamiaru was czcić i traktować was jako najwyższe dobro. Właśnie to was kochane boli, że mówi się o tym otwarcie. Oczekujecie od nas facetów nadskakiwania wam, przytakiwania jakie jesteście cudowne wspaniałe i niepowtarzalne i konieczne do życia jak mieszanka azotu i tlenu. Tylko niby z jakiej okazji? Bo jesteś kobietą? Radzę przeczytać jeszcze raz wasze posty bo chyba mózg nie sprawdził co wypuścił w internet. Bije od nich zadufaniem w sobie, wyniosłością, brakiem krytycyzmu, niezaburzoną wiarą że jesteście wręcz cudem natury i oczywiście nieomylnością. Próżność i jeszcze raz próżność. P.S. bardzo się ciesze że posiłkujecie się mężczyznami z zachodu nawet jeden szwajcarski dziennikarz powiedział co o was sadzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2016 o 10:00

L lithium222
+1 / 5

@JesusChristSuperstar Ty wjeżdzasz na kogoś, ktoś wjeżdża na Ciebie. Dziwi cię to? Jakimi argumentami, skoro Ty wiesz najlepiej :> Przecież takiemu jak Ty nie przegada, że są na świecie normalne kobiety, z normalnymi wartościami, zapewne nawet takich nie zauważasz. @corvus_pl Tak a pewien francuski aktor, swoją droga prawdziwy dżentelmen, lubiący przyjeżdzać do Polski, powiedział, że kobiety w Polsce reprezentują na prawdę wysoki poziom i nasi mężczyźni na nas nie zasługują. I co powiesz na to? Nagle ktoś sądzi coś innego, ojej :D Błagam cię. Takie coś ,,bierze się przez pół''. Mam się rozpłakać, ze jakiś tam Szwed coś tam powiedział? A co mamy wiecznie ględzić? Nie wiem, narzekać na siebie każdego dnia, ze jesteśmy taakie złe i straszne, tego oczekujesz? Oogólnianie jest dziecinne. Ktoś ci każe nadskakiwać? Ktoś ci każe się starać? (podobno lecimy na chamów :P). Ja tam uważam, że bycie miłym dla innych jest dobre, dlatego napisałam takie a nie inne komentarze, dla innych kobiet, na poprawę humoru i uśmiech. Bo widzisz, ja potrafię drugiemu człowiekowi powiedzieć, że ładnie dziś wygląda, że ma ładny uśmiech, że ma coś ładnego na sobie i nie uważam tego za nadskakiwanie. I jak widać to do mnie wraca. Jak mi ktoś powie komplement, to to zło? Jak dbam o swojego mężczyzne, to oznaka próźności? :D Polka bez problemu znajdzie męża za granicą jeżeli chce, nawet latwiej niż w Polsce. to nie sądzisz, że to trochę dziwne, że na kobietę życia i matkę własnych dzieci bierze się osobę, którą się nie szanuje? Zresztą z własnych obserwacji wiem, że tak na prawdę to lubicie łatwe dziewczyny :D I to do zwiazku, w cale nie na raz. Na wieeele razy, czasem trawjące dobrych kilka lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 4

@corvus_pl I tak na koniec: rozumiem, ze sam uważasz sie za g** wartego człowieka, który nie zasługuje na odrobinę szacunku i uprzejmości? Skoro masz taki system wartości, to nie dziwię się Twoim poglądom i tego w jaki sposób odbierasz drugiego człowieka :) Nikt, nie robi psychoanaliz, po prostu pisze to co ty sam piszesz o sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 6

@Nina_008 Tylko, że oni tego nie dostrzegają, napiszesz prawdę a oni o jakiś ,,psychoanalizach''. bo przecież wielkiego pana majestatu obrazić nie można, tylko on może, a nie przepraszam, on pisze prawdę :> Mamy dziwną mentalność, że jak jesteś w czymś dobry to powinieneś to ukrywać, bo inaczej cię zgnoją. To samo wygląd, jeszcze jak facet uważa się za przystojniaka to wszystko ok, spoko, nie miej kompelksów, jesteś gość, ale jak kobieta? Od razu pusta, od razu próżna i wypominanie wad. A zauważ spotykasz takich chłopców na co dzień? Nie..bo oni są mocni tylkow pisaniu i w internecie. Żaden chłlystek czegoś takiego wprost nie powie i takich teorii jakoś nie głosi. Taki corvus myśli, ze jak mu się kobita spodoba, to się ma sama tego domyślić i jeszcze pewnie umówić się. Myślałam, że z takich rzeczy się w sumie wyrasta jak sie ma 5 lat :D Ja również mogę napisać duuuuuże na temat niektórych Polaków, bo niestety sami sobie dobrej laurki nie wystawiają, ale po co? Lepiej przebierać gnój i wybierać to co lepsze, a całą masę frustratów i miernot, takich jak chociażby JesusChristSuperstar pominąć milczeniem. @Lady202 Dzięki, dobry humor zawsze jest wskazany :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 jak sama napisałaś jesteście pewnego rodzaju atrakcją na zachodzie. Jakbyś chociaż raz z twoją kumpelą Niną trafiła z jakimś spostrzeżeniem odnośnie mnie to bym ci to powiedział. Niestety nie jesteście w stanie. Chyba nie sądzisz że facet który zna swoją wartość i się szanuje będzie odstawiał jakieś zabawne szopki żeby się umówić z kobietą. Twoje wnioski na mój temat to pewnie bierzesz z dupy jak większość twoich opinii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nina_008
0 / 2

@corvus_pl, człowieku w jakim ty świecie żyjesz? Wyjdź czasem z pokoju i idź do ludzi. Pary trzymają się za rączki, wszyscy zadowoleni, nikt nie psioczy że kobiety są takie okropne. Uważaj bo często się zdarza, że mężczyzna otworzy kobiecie drzwi czy pomoże w niesieniu zakupów czyli według ciebie on jej nadskakuje. A wiesz co jest najlepsze? Gdyby taka para usłyszała twoje argumenty, to albo by padła ze śmiechu albo zlała albo popatrzyła z politowaniem. Bo są szczęśliwi i w nosie mają twoje gadanie. Bo chyba też na tym polega związek prawda? Żeby się wzajemnie wspierać , pomagać sobie bez wyrzutów i niedojrzałych wyliczanek. Więc idź być nieszczęśliwym gdzie indziej, a kobietom daj spokój. One nie są winne twojej frustracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nina_008
+1 / 3

@JesusChristSuperstar, to nie jest wjazd na ambicje. To logiczne myślenie. Najczęściej jest tak, że osoba wylewająca żale na inne osoby ma po prostu jakiś problem. Gdyby tego problemu nie było, to i ta osoba by się źle nie wypowiadała o innych. A ponieważ poruszamy tutaj dość intensywnie temat relacji damsko-męskich, to zakładam że ta osoba ma jakieś problemy w owych relacjach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@corvus_pl A kto mówi o odstawianiu szopek :> Umawiasz się, albo nie. Kobieta cię chce, albo cię olewa. Jak olewa, odpuść, bo nic z tego nie będzie. Ja nie wiem, po co sobie życie utrudniać. A później to już szopkę odstawia jedno i drugie i sobie kizi msiuje :P Jak ci na czymś/ kimś zależy to chyba o to dbasz? Czy nie? Ja np. dbam. No jestem atrakcją, bo mam taki, a nie inny typ urody, wschodni, podobno ukraiński.Przecież nie mam na czole wypisane, żem Polka. Ja tam wyczuwam w Twoich wypowiedziach straszną frustracje, po prostu tak cię odbieram. Taka wielka złość wobec całego świata. Dlaczego? Bo gdybyś był szczęśliwy, nie lubił kobiet, to byś się nie zadawał, unikał i nie smęcił w internecie: bo by cię nie obchodziły, bo co za różnica, czy są głupie, czy fajne? Ja np. nie lubię ludzi głupich i ich unikam. Nie przebywam w ich towarzystwie. Wiesz, jak sie dobrze żyje nie widząc takich ludzi? Olej temat ziom, skoro cię nie dotyczy i dotyczył nie będzie :) Ale rozumiem, że nie trafilam, tak na prawdę jesteś mega pozytywnym gościem, który jest na co dzień mega sympatyczny i można z nim ot tak porozmawiać na wszystkie tematy? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@@Nina_008 ale to wy się cały czas rzucacie. Kolejny raz próbujesz przeanalizować moje życie tym razem twierdząc, że jestem frustratem. Wniosek ten jak i inne z dupy, ale coś napisać musiałaś. Jednak lubię dyskutować z głupotą polek bo to nawet zabawne zajęcie i można się o sobie tyle dowiedzieć. Ja zdania o polkach nie zmienię bo każdy średnio rozgarnięty potrafiący obserwować i analizować wie jak jest a że wam to wybitnie nie na rękę to już nie mój problem. Nie zamierzam również wam słodzić jak na to najzwyczajniej nie zasługujecie a czego wprost oczekujecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 Ja jedynie jasno daje do zrozumienia że większość współczesnych polek jest dla mnie i zapewne nie tylko dla mnie niczym szczególnym (delikatnie mówiąc) i utrzymywanie z nimi kontaktów wyżej niż luźna znajomość jest skrajną głupotą. Z jakiej niby okazji nie mam prawa wypowiadać własnej opinii? Z jakiej okazji mam ci ustępować w rozmowie jak mam inne zdanie. Bo ty tak chcesz? To się nazywa postawa roszczeniowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2016 o 22:05

L lithium222
-1 / 3

@corvus_pl ale o co się znowu rzucasz? Na prawdę tak ciężko ci być chociaż przez chwilę mniej chamski? Jak koś ma cię inaczej odbierać? To jest według Ciebie wyrażanie opinii? np. ,,jednak lubię dyskutować z głupotą polek bo to nawet zabawne zajęcie i można się o sobie tyle dowiedzieć.'' No i jaki teraz poziom sam sobą reprezentujesz? Nie zmieniaj zdania, żyj w swojej nienawiści i gnuśności do całego świata. Chcesz ruch** sobie łatwe panienki, skoro sam się nie szanujesz, to się zniżaj do ich poziomu. Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Nie potrafisz nawet zażartować, wyluzować, spróbować zmienić swoje zdanie. nie, po co. To tak jakbym ja pisała, że faceci to lenie, chamy, prostaki, nie dbające o siebie, bez zainteresowań, tępe, patrzące tylko na du** i cyc**, tysiąc wymagań, a sami sobą nic nie reprezentujący, mentalnie zatrzymani gdzieś w latach 90-tych, związanie się z takim to jak branie sobie dodatkowych obowiązków, bo trzeba jeszcze za tym posprzątać, ugotować, ogarnąć (a pożytek jakiś? no tak słoik z łaską otworzy), nadarzy się łatwa panienka to zdradzają, nie ważne, że np. żona w ciąży, bo przecież dla nich kobieta ma być z jednej strony miss universe, z drugiej strony nie poświęcać za dużo czasu na zabiegi upiększające, nie za głupia, ale i nie za mądra, nie lecąca na kasę, ale nie też jakaś karierowiczka, w końcu ktoś się dzieckiem zająć musi, oczywiście świetnie ogarniająca dom i gotująca, bo jak to inaczej, no i pasja, jak to bez pasji, najlepiej pierdylion na raz. Typowy obrazek przeciętnego Polaka (tak takowych spotykam,a tu w sieci to już plaga :D). Tylko czy to zmieni cokolwiek, gdy zaczne to wypisywać pod każdym demotywatorem dotyczącego naszych cudownych rodaków? Bo ty rozumiem, po prostu lubisz sobie poobrażać. Takie hobby spoko :) Zapamiętam. Gość lubi sobie powyrzucać, bo jest jak oświecony ku**wus-max-kolonko mówiący jak jest. ,,nie mam kobiety bo są głupie, muszę to głosić wszem i wobec, żeby każdy wiedział'' ,,nigdy mieć nie będę, ale cały świat o tym musi wiedzieć'' , wszystkie, bez wyjątku :D ,,brzydkie, głupie puste, nijakie, nie godne Pana'' ,,kupie sobie chomika'' (dobra już kończę, ale tak ci powiem, poprawiłeś mi humor).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 ale czemu uważasz, że mnie niby interesuje co ty myślisz lub co będziesz tam sobie próbowała sklecić? Ja jedynie bronię swojego zdania i z pewnością żadna polka nawet ta najbardziej wartościowa (a pewnie takie są) nie jest w stanie tego zmienić bo cała reszta to morze miernoty pod każdym względem. W ogóle przepraszam że dałem do zrozumienia że zależy mi na twojej opinii odnośnie mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2016 o 22:39

L lithium222
-2 / 4

@corvus_pl Jakby cię nie interesowało to byś nie odpisywał. Masz 5 lat? Wyraził byś swoje zdanie i nie kontynuował dyskusji. Widzisz a druga osoba poszuka w morzu błota, bo będzie tego chciała. Ja np. poszukałam. ,,dał mi do zrozumienia''. No dzieciak :D mnie tam g** obchodzi, czy ci zależy, czy ci nie zależy, chciałam napisałam i będę pisać, pod każdym takim komentarzem. Tak jak chamskie, wredne, pełne wulgaryzmów komentarze zgłaszam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2016 o 22:44

C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 z tym że ty żadnych opinii nie wyrażasz tylko w sumie to sam bełkot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 4

@corvus_pl już spokój nasz obrażalski 5-latku. Wyrażam opinię, a jak to jest bełkot to słońce nie czytaj :) Dorośli ludzie ignorują to co ich nie dotyczy, albo nie interesuje. Polecam, zamiast fochów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 Nie mogę się obrazić o to, że mam o polkach ugruntowane zdanie. Ty się obrażasz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 4

@corvus_pl Teraz to sie zachowujesz jak statystyczna baba przed okresem, no to ja się nie dziwie, że Ty się z nami dogadać nie możesz ,,nie ja sie nie obrażam, ty się obrażasz'' :D Mistrzostwo. ,,ja wyrażam swoją opinię, cała reszta to bełkot'', powinieneś jeszcze walnąć na konie ,,domyśl się''! i pozamiataane :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 skąd znowu wniosek że ja chcę się z wami dogadywać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 4

@corvus_pl bo ot ym stękasz cały czas? Gdyby ci to zwisało, to by zwisało, gdybyś się dogadywał, to byś się dogadywał. Tak działają mężczyźni. Jest konkret i działanie a nie jak baba rozdrabianie się na drobne i stękanie. Ty pokazałeś ewidentnie znowu babską stronę ,,skąd wniosek, że w ogóle o coś mi chodzi'' :D ,,ja przecież muszę podkreślić! że mi nie zależy!'' I już się przestań tłumaczyć :) nie musisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2016 o 23:00

C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 ty wysuwasz jakieś dziwne wnioski to niby dlaczego mam ich nie odpierać. Przyzwyczaiłaś się że musisz być górą bo otaczasz się pantoflarzami i facetami bez własnego zdania(żeby nie powiedzieć że bez jaj) stąd twoje zdenerwowanie i dziecinne próby zdyskredytowania mojej osoby

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 4

@corvus_pl O i kto się teraz sili na jakieś żałosne psychoanalizy, chociaż gó**wno o mnie wie :> Hipokryta jakich miało. Nie dość, że babskie cechy i fochy, to jeszcze robi dokładnie to co sam krytykuje (na pewno pod tym nickiem nie ukrywa się jakiś homo?) Odróżniaj mężczyznę ze swoim zdaniem od chama. Nie, ja się nie otaczam pantoflarzami, czy facetami bez własnego zdania, bo takch gości nie lubię (przepraszam, że nie wymieniłam wśród wad ,,typowego polskiego faceta'' meduzy, czyli takiej ciapy uległej bez własnego zdania i opinii, tragedia po prostu). Mężczyzna, ma być meżczyzną ze swoim zdaniem i poglądami ,,be a man''. Ty natomiast jesteś cham pospolity, burak i dzieciak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
+1 / 3

@lithium222 gdzie psychoanaliza? Gdybym napisał coś w rodzaju "że genezą twoich problemów są kontakty z ojcem" to by była psychoanaliza. Ja tylko stwierdzam fakty których do siebie nie przyjmujesz. Potwierdzeniem jest twoje zaprzeczenie - mechanizm obronny. Mógłbym się odnieść do inwektyw pod moim adresem ale było to do przewidzenia oczywiście. Czyli typowa miotająca się, przewidywalna i nudna polka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-3 / 5

@corvus_pl Jesteś aż tak głupi? Że swojej własnej wypowiedzi, nie rozumiesz? Z czego Ty mi się właściwie tłumaczysz? ,,Przyzwyczaiłaś się że musisz być górą bo otaczasz się pantoflarzami i facetami bez własnego zdania'' (nie w cale nie wysnuwasz jakiś śmiesznych teorii na temat tego kim się otaczam jaka jestem i kogo wybieram, w ogóle :>, jak baba idzie w zaparte). Bądź facetem, przestań płakać w podusie i zaakceptuj, że tak jak Ty się z pewnym zdaniem nie zgadzasz, tak samo ja mam prawo je krytykować. Tyle, bo ja nie chcę żebyś ty cokolwiek zmieniał, po prostu krytykuję Twoją wypowiedź. Notabene Ty skomentowałeś mój komentarz. I sam stosujesz dziecko inwektywy. Zachowuj sie dojrzale, jeżeli chcesz być tak odbierany. No ludzie świata. Nie dość, że cham to jeszcze głupi i hipokryta. Żenada jakich mało. Naucz się chociaż, że jak już się czepiasz jakiegoś zachowania u drugiego człowieka, to nie rób dokładnie tego samego, bo to świadczy o Twojej osobie fatalnie. Też jesteś typowym nudnym, przewidywalnym polakiem. I jak chcesz mogę ci wytłumaczyć dlaczego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 stycznia 2016 o 19:26

C corvus_pl
+1 / 3

@lithium222 ty nadal uważasz że jesteś tak ważna i boska że ja się tobie tłumaczę? Naprawdę aż tak wysokie masz o sobie mniemanie? Jeśli tak to z wami polkami jest gorzej niż myślałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 5

@corvus_pl Po pierwsze to ty się poucz statystyki. Ja to jestem ja, mogę być głupia nudna etc. ale to jestem: ja, lithium222, sztuka jedna. Tak? Więc co mi tu wyskakujesz ,,z polkami jest gorzej niż myślałem'' :D Jeżeli ja uważam, że jesteś burakiem, to wszyscy polacy to buraki? no nie. Tak samo jak Wiesia za płota będzie inna, że niby wszyscy mężczyźni mają taki sam charakter i wszystkie kobiety mają taki sam? Ciekawa teoria. A tłumaczysz mi się z czegoś? Dziecko, co ty przeżywasz tak to ,,tłumacze się i tłumaczę'' przestań zrzędzić jak zacięta płyta. Nie w tym momencie od kilku komentarzy w sumie bełkotasz bez sensu właśnie w ten sposób i coś mi próbujesz udowodnić, tylko nie bardzo wiem co :) Masz swoją teorię, ja mam swoją i to by było na tyle. Lubisz narzekać i zrzędzić (chociaż uważasz to za przekazywanie swojej opinii, każda zrzęda tak twierdzi) i jakoś konkretnych argumentów w Twoich komentarzach nie widzę, a czepiasz się innych. Pozdrawiam :) Udanego samotnego życia :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 konkrety zawarłem kilka postów wyżej a że ty masz problem żeby je dostrzec to tylko o tobie źle świadczy. W ogóle to mi pojechałaś będę teraz, a nie nie będę bo to przecież twój kolejny bełkot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 stycznia 2016 o 22:13

L lithium222
-2 / 4

@corvus_pl Skończ już przeżywać jak stonka okres, błagam. miłego samotnego życia i tyle. Czego ci więc\ej trzeba? :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 a dziękuje. Nie mam pojęcia czego tobie życzyć bo wiadomo jesteś polką a wam przecież niczego nie brakuje bo jesteście tak doskonałe jak wynika z waszych postów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 stycznia 2016 o 22:22

L lithium222
-2 / 4

@corvus_pl no dokładnie :) Jesteśmy cudowne i wyjątkowe :D Nie musisz nic, moje życie jest udane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 udane jak opinia o polkach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 4

@corvus_pl Dziecko, Twoja opinia :> Zresztą prezentujesz postawę typowego Janusza ,,pzrecież ktoś nie może być zadowolony ze swojego życia'' ,,ale jak to tak w Polsce kraju cebulą słynącym, żyć i nie narzekać'' Żenada :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2016 o 18:17

C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 twoje marzenie żeby to była tylko moja opinia ale niestety prawda jest zupełnie inna i dobrze o tym wiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@corvus_pl Ile ludzi tyle opinii dzieciaku. I powinieneś o tym wiedzieć. Chyba, ze nie masz własnego zdania i opinii. Polacy też nie mają dobrej opinii i co z tego? Dbajmy o swoją samą, chwalmy swoje, a głupim gadaniem się nie przejmujmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 hahaha mam chwalić coś co jest nijakie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@corvus_pl Jak się ma głupio gadać, to warto czasem pomilczeć, a tak na koniec współczuje nijakiej matki i babć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 a widzisz i znowu wyszło to, że nie czytasz ze zrozumieniem co w sumie w twoim przypadku było do przewidzenia. Jasno pisałem o współczesnych kobietach. Tak na marginesie nie dorastacie do pięt kobietom z lat 50,60 i 70.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2016 o 0:16

L lithium222
-1 / 3

@corvus_pl O i nagle chłopczyk przestał tak szczekać :> A co urodziłeś się w któryś z tych lat i znasz doskonale kobiety z tamtego pokolenia i wiesz jakie były, gdy były młode? Naiwniak. Niczym się nie różnimy. Chyba, że wierzysz ślepo w opowieści dziadków (to powodzenia). Baa takie to by ci dopiero utarły nosa odnośnie wymagań kobiet wobec mężczyzn i skakania w okół nich. Nawet nie wiesz, jak sobie teraz strzeliłeś w kolano. Zaprzeczasz sam sobie i nawet tego nie widzisz :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 kilkukrotnie podkreślałem że piszę o współczesnych kobietach także przykro mi ale wychodzisz na idiotkę która nie potrafi czytać. P.S. strzel to sobie baranka może pozytywnie na ciebie to wpłynie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2016 o 0:50

L lithium222
-1 / 3

@corvus_pl To może przeczytaj sobie swoje własne wypowiedzi, pod tym komentarzem. Wielokrotnie? Aha.(a potem wielkie zdziwienie, bo matura ledwo zdana).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 ogólnie to już bardziej żałosna nie możesz być. Dodałaś mnie do listy ignorowanych i piszesz do mnie prywatne wiadomości. Nie ma potrzeby czytać. Nadal utrzymuje że większość współczesnych polek delikatnie mówiąc nie zachwyca urodą a charakterem są kompletnym dnem. Powtarzam do stale i niezmiennie a że ty masz ból tyłka to proponuje maść na taką przypadłość i tabletki nie pier..ol"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@corvus_pl Wybacz, nie wiedziałam, że mam cię w ignorowanych, wolałam przejść na rozmowę na priv, niż spamować komuś pod demotem. Zatem nie obrażaj już się tak :D Na szczęście nie wliczam się do tej większości :*:* :D Wiesz, że pokolenie, którym się zachwycasz wciąż żyje i wlicza się do współczesnych Polek? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
+1 / 3

@lithium222 w sumie niepotrzebnie ci pisałem o tym. Jeszcze mnie odblokujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 4

@corvus_pl odblokowałam kotenieńku, żebyś się nie złościł już :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 złośliwą istotą jesteś :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@corvus_pl wiem wredną i złośliwą, ale to po tatusiu :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 wracamy do niebezpiecznego tematu charakteru a wiesz z czym się to wiąże :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@corvus_pl To nie jest niebezpieczny temat, to jest normalny temat. Każdy człowiek jest inny, ja np. jestem nieśmiała, czy wszyscy są nieśmiali? (nie zauważyłam), tak samo jak nie wszyscy mają złośliwą naturę, czy są cholerykami, są introwertycy i ekstrawertycy, tyle tego ile ludu na ziemi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 mam na myśli charakter Polek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@corvus_pl Wybacz, że zadajesz sie z lemingami, które są jak wierne kopie siebie. To nie są Polki, tylko lemingo-polki. Takie ksero-kopie są czasami obserwowane u nastolatek, gimnazjum i to tylko w określonych grupach. Najczęściej tych najgłośniej ujadających tzw. gwiazdy szkolne. Poza tym nie zaobserowałam, żeby wszystkie kobiety miały ten sam charakter, to jest wręcz awykonalne. W zyciu bym nie powiedziała, że mężczyźni są tacy sami. Różne systemy wartości, różne priorytety, różne spojrzenie na świat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
0 / 2

@lithium222 tak sobie to tłumacz. Jak pisałem wcześniej - większość polek nie jest w ogóle pod żadnym względem ciekawa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@corvus_pl Mnie to nie dziwi. Większość ludzi jest średnio ciekawa. Myślisz, że łatwo znaleźć fajnego polaka? :D Na większość, można jedynie popatrzeć z politowaniem (a i patrzeć nie ma na co). Taki mamy naród, co zrobić :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C corvus_pl
-1 / 1

@lithium222 nie wiem jacy są inni bo ja tam każdego dnia jestem coraz bardziej za..bisty :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LucjuszIOkrutny
+1 / 3

To zależy od gustu, mieszkam w UK i mam styczność z wieloma typami urody ale jak dla mnie i tak najlepsze są Azjatki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fdfbd
-2 / 10

koleś rusz dupe ze swojej wsi i pojeżdzij po świecie a później zrób demota, Polki to pierwsze wieśniaczki Europy, pośmiewisko w UE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
+6 / 10

Najpiękniejsze to może nie, ale za to, sądząc po tym idiotycznym tekście - najbardziej zakompleksione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raj314
+5 / 7

@tytusz Przeczytaj komentarze powyżej. I jeszcze się dziwisz, że są zakompleksione? ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Beate
+7 / 7

Polki sa zupelnie normalne. Ladne i przecietne, brzydkie i urocze, wymalowane/wystrojone i zaniedbane, grube i szczuple, sympatyczne i nie.
Nie ma w nich nic "najpiekniejszego" i nie maja powodu za nic przepraszac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Beate
+6 / 6

Kiedys tez tak myslalam - tak mi wychowawczo wmowiono. Rowniez, ze polska zlota jesien jest najpiekniejsza, A wlasciwie wszystko polskie bylo naj-...
Potem objezdzilam sporo swiata i dzis wiem ,ze Polki sa normalne, a piekno zlotej jesieni zalezy od wegetacji, a nie od granic panstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cozta
-2 / 2

UWAGA - Karolina Dębczyńska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~izzo
0 / 12

Nie no są najpiękniejsze, a wręcz przeciwnie. Z roku na rok coraz gorsze, bo coraz bardziej sztuczne. Inteligencji i charakteru nie będę komentował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mattian23374
-2 / 10

Ja też ich charakter nie będę komentował... Potrafią tylko pić, obgadywać, zdradzać itp.. Uważają się za najważniejsze na świecie. Ego mają większe niż Mount Everest....Cieszy mnie że jest sporo ludzi którzy uważają tak jak ja. I którzy doświadczyli charakteru polek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+3 / 9

@Mattian23374 a wskaż mi zatem narodowość, gdzie są same ,,cudowne kobiety''? I błagam przestań oceniać osiedlowe dziunie, tudzież miss wypiziowia dolnego. W każdym kraju/ narodowości mamy pełne roztrzelenie cech charakteru/ wyglądu. Może Arabka by ci pasowała? Zdania własnego nie ma, nie pije, nie zradza, no ideał, ładne są..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ff
0 / 6

Czeszki są ładniejsze. Jak wróciłem z Pragi do Pozania to jakbym przyjechał do pasztetowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~uchodzca
-1 / 7

przeciez to gowno prawda..polki beznadziejne sa w sprawach seksu szczegolnie,co druga to wiesniara...do garow sie jedynie nadaja..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HuecoMundo
+1 / 1

O ile mnie wiadomo to ładne kobiety spotkać można wszędzie. Więc nie tylko w Polsce. Za to we większości państw można spotkać zdjęcia modelek, przerobione w photoshopie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~krisss787
0 / 4

Polki sa piekne jak orchidea , przepiekna lsniaca ale tylko chwile, pozniej wyglada jak wrak rozepchany beben itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~XARios
-1 / 7

Nie ma już pięknych Polek - są już tylko Angielki, Francuzki, Niemki, Norweżki - większość młodych i ładnych wyjechała. Całe pokolenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ramirez123
+1 / 7

najłatiwejesz są i to sami anglivy mówią :
zresztą sam to robię w małych miasteczkach udając anglika który przyjechał do kumpla :) ździry gotowee zostawić swoich chłopaków aby ich zabrać do UK. Ubaw mam po pachy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adsgfhjk
-1 / 7

I zarazem najgłupsze, więc nie mają za co przepraszać. Chociaż w każdym kraju pewnie tak jest, że jest promil miłych, a 99,9% zje#anych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nakanooo
+2 / 4

Dziwię się, że nikt nie wspomniał o latynoskach :) do nic żadne nie mają startu nawet.
A polki...Siedzę na różnych forach anglojęzycznych i za dobrej opinii nie mają. Chociaż ja nie narzekam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tentonhammer
+1 / 3

Zarzają sie piękne oczywiście ale nie są najpiękniejsze. Wyjedź za granice dziecko...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KolorowyJanusz
0 / 2

Nie mogę, dawno się tak nie uśmiałem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar midnight123
+2 / 8

Czytam komentarze i przykro mi. Demota wkleił facet a i tak obrywa się kobietom. Co drugi komentarz, że polski są głupie, wredne i nie wiadomo jeszcze jakie. W dodatku te komentarze mają najwięcej plusów. Wiedziałam, że demoty są stronnicze i korzystają z nich głównie mężczyźni, ale bez przesady. Mam nadzieje, że to tylko opinia sfrustrowanych małolatów. Nie wiem czy kobiety są gdziekolwiek "najpiękniejsze", ale polaków chyba mamy najbardziej chamskich w Europie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 6

@midnight123 nie męzczyźni, chłopcy, to są zakompleksieni, pełni niepowodzeń życiowych chłopcy, którzy w ten sposób wyładowują swoje frustracje,bo przecież my wszystkie lecimy na kasę, wygląd i chamów z bramy (chociaż sami prezentują poziom chamstwa, ze talala). Nie dostrzegają tego, że pod ich własnymi nosami ludzie tworzą normalne związki, normalne relacje i nie znam żadnego fajnego gościa, który byłby sam, a że oni sami latają za wypindrzonymi zapatrzonymi w siebie księżniczkami, to już tego nie widzą :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nathaeila
0 / 8

Ehh kiedy w końcu chłopaczki ogarniecie te swój kompleksy i chamskie teksty do kobiet. Najwyższy czas wyprowadzić się od mamusi i przestać być nieudacznymi cipami. Ale skoro żadna niegodna, to zostaje mamusia i wyżywanie się na płci przeciwnej w internetach. Żal was plebejusze :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 1

@Nathaeila Nikt sie na nikim nie wyzywa. Stwierdza sie fakt, ze polki nie sa najpiekniejsze na swiecie, jezeli jakas ,,laska" oburza sie z tego powodu, to oznacza ze ma spore kompleksy. Mieszkam w UK i mam takie samo zdanie co wiekszosc brytoli, polakow i innych narodowosci o polkach, sa latwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PannaDoczepialska
+1 / 1

Nie ma za co przepraszać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nowy5757
0 / 0

Karolina Debczynska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tfygyfy
+1 / 5

Patrząc po komentarzach nie dziwię się, że żadna cudzoziemka polaka nie chce ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+1 / 1

Moja ex jest brytyjka, wiec nie ma problemu pod wzgledem roznic kulturowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 stycznia 2016 o 3:53

avatar ~jugoll
0 / 2

nie byliscie w chorwacjii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qq
-1 / 1

Demot jest głupi i żałosny podobnie, jak większość komentarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pn
0 / 0

??? Czemu przepraszać za takie rzeczy ? Można się zaletami chwalić. Ironia? Nie można jej tu wyczuć. Po kolejne o gustach się nie dyskutuje! Słabe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Takbardzoprzykro
+1 / 1

Przepraszam wszystkich Polaków za to, że najwyraźniej zostali skrzywdzeni przez kobiety z naszego kraju. Zapewniam Wam, że są u nas jeszcze piękne, kulturalne, kochające dziewczyny, które tylko czekają, żeby je odkryć. Po co zadajecie się z działającymi Wam na nerwy, wymalowanymi plastikami? Życzę Wam powodzenia w szukaniu dobrych żon (nieistotne, jakiej narodowości), a nie przygód na jedną noc. Pozdrawiam - niezadufana w sobie, niezakompleksiona, niezbyt głupia Polka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Cieszyniokkk
+1 / 3

chyba w Polsce, haha, takie Czeszki nakrywają Polki czapką...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jza
0 / 0

Uroda to rzecz gustu,a o gustach się nie dyskutuje...nie to jest ładne co jest ładne,tylko to co się komuś podoba.Ot i wszystko w temacie ;) Pozdrawiam ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem