wrak trzeba podnieść, zagrażał rafie, zgromadzone na nim paliwo i inne chemikalia mogłyby wyrządzić katastrofalne szkody w ekosystemie w promieniu setek kilometrów
@testttttt jak wypompujesz na przykład smary wymywane przez pływy? leżałby tak sobie i zanieczyszczał okoliczne wody. takich materiałów do konstrukcji mogło być użyte niezliczone ilości w przeróżnych miejscach. zdecydowanie lepiej je zutylizować na sucho w doku
@Trepan @testttttt Juz nie mowiac o tym, ze poprostu rdzewieje. Czego troche by nie zaszkodzilo, ale takie bydle - zdecydowanie. Jak zrobisz syf, to trzeba po sobie posprzatac. Nawet jesli kosztuje.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 stycznia 2016 o 14:05
To już nie lepiej było wysłać do niego ekipę złomiarzy? Nie dość, że by to za darmo rozebrali to na kilkanaście lat by bezrobocie (troszkę) spadło.
wrak trzeba podnieść, zagrażał rafie, zgromadzone na nim paliwo i inne chemikalia mogłyby wyrządzić katastrofalne szkody w ekosystemie w promieniu setek kilometrów
@testttttt jak wypompujesz na przykład smary wymywane przez pływy? leżałby tak sobie i zanieczyszczał okoliczne wody. takich materiałów do konstrukcji mogło być użyte niezliczone ilości w przeróżnych miejscach. zdecydowanie lepiej je zutylizować na sucho w doku
@Trepan @testttttt Juz nie mowiac o tym, ze poprostu rdzewieje. Czego troche by nie zaszkodzilo, ale takie bydle - zdecydowanie. Jak zrobisz syf, to trzeba po sobie posprzatac. Nawet jesli kosztuje.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2016 o 14:05
A koszt złomowania to kolejne 100 mln euro...
A wszystko przez jednego ćwoka i kilku kolejnych ćwoków, którzy nie potrafili się mu postawić. Ech...