Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~mriii
-1 / 5

Proponuje tym bardzo zdolnym ,którzy obrażają wszystkich dookoła trochę pokory ..bo fortuna kołem się toczy!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hellfiat
+3 / 3

ale kiepski i słaby to synonimy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
0 / 0

@Hellfiat Chodzi o to że może jest kiepski w jakiejś dziedzinie ale to nie oznacza że jest słaby we wszystkim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2016 o 16:06

avatar PantherPL
+5 / 5

Podpis nie ma sensu.
Obrazek mówi, że praktycznie każdy cywil, bez specjalnych zdolności z dziedziny fizyki, jest w stanie zaprojektować poprawną bombę atomową w oparciu o ogólnodostępne informacje. Oświata nie ma tu nic do rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 marca 2016 o 13:30

avatar PantherPL
+2 / 2

@Glaurung_Uluroki No nie, nie każdy. Tamten uczeń był "słaby", co z kolei podpowiada, że nie zaprojektował tej bomby w oparciu o własne umiejętności, lecz w oparciu o materiały zdobyte z zewnętrznych źródeł. ZAPROJEKTOWAŁ, bo plutonu nie kupisz na ruskim targu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 marca 2016 o 16:55

avatar Soul_shade
+2 / 2

@PantherPL skoro to takie proste bo materiały są ogólnodostępne to śmiało, czekam na wiadomość z twoim projektem :) Nauka w szkole nie polega na wymyślaniu własnych rzeczy, bo za te większość nauczycieli ucznia by oblała z marszu. Polega właśnie na korzystaniu z owych źródeł, które są ogólnodostępne. Ale czasami po prostu tak jest, że ktoś się czymś interesuje i ma ogromną wiedzę na ten temat, potrafi z dostępnych źródeł korzystać...ale jego wiedza nie mieści się w ramach "programu", więc nikogo nie obchodzi. I w taki właśnie sposób geniusz w danej dziedzinie np fizyki może mieć dajmy na to tróję, bo fizyka go będzie interesować, ale to zupełnie inna część przedmiotu. I takie sytuacje często się obserwuje. Ktoś się interesuje mocno historią, zna mnóstwo faktów, o których nawet nauczyciel nie ma pojęcia. Ale ma oceny słabe, bo nie wykuł nikomu niepotrzebnych dat dostępnych na jedno kliknięcie myszką na pamięć. Albo ktoś się interesuje mocno geografią ale ma gorsze oceny od osób, które nie rozpoznają flag największych państw Europy i mają problem znaleźć Kraków na mapie. Łatwo jest jednak krytykować. Ale w jaki inny sposób oceniać ucznia? Wcale nie oceniać? Wszystkim dawać 5? To jak z wyborami. Niby wiemy, że obecny sposób jest fatalny. Złotego środka mimo to nikt nie znalazł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~abc234x
+1 / 1

Princeton jest w rankingu najlepszych uniwersytetów na 7 pozycji na świecie, na pierwszej w USA. Czyli słaby student tam, raczej nie musi być słaby gdzie indziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
+2 / 2

A może to wina tego, że wcześniej nie interesował się przedmiotem, bo mu się nie chciało. Zagłębił się w temat i stworzył ten projekt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Percycox
0 / 0

a Philips nie wrócił już z przerwy do domu... ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem