Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1139 1348
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~fox1234
+15 / 83

To nie jest Ania.
To jest szwedzka dziewczyna zgwałcona brutalnie przez dzikich muzułmańskich emigrantów, którzy zostali wpuszczeni do Szwecji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
+23 / 53

Co to ma wspólnego z demotem ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+18 / 24

@MegaAerox ,,gdzie ona się szlaja''. Wiesz, może Ty będziesz odbierał swoje dzieci co dziennie ze szkoły i odprowadzał je pod sam dom i miał na to czas. rozumiem, że ciebie również rodzice do teraz odbierają, bo wyobraź sobie, że gwałty spotykają też grzeczne dziewczynki, które wracają po 16 z kościoła do domu. Niewiarygodne prawda? Po dwa byłeś/ łaś kiedyś w tzw. bidulu? Polecam dobra lekcja życia. ,,można oddać'' pewnie jak sprzęt, czy inną niechcianą rzecz. 14-latkę spotyka ogromna trauma, jej psychika nie jest gotowa dodatkowo na ciąże do tego jakiegoś zwyrodnialca. Jej psychika nie jest gotowa na wielogodzinny poród i zmiany organizmu. I nie jest gotowa na to co spotka ją ze strony społeczeństwa ,,puściła się''' ,,ma za swoje''. Nie jest gotowa na ostracyzm jaki spotka ją ze strony równieśników, a może nie chce, by wszyscy wiedzieli, ze została zgwałcona?. To nie inkubator bez uczuć. W tym przypadku rozwiązaniem jest tabletka ,,po'' ale sprawa musi być szybko zgłoszona na policję. I wszczęte postępowanie, a tego u nas z powodu tabu niestety brakuje. To są ciezkie przypadki i każdy powinien rozpatrzyć to pod względem własnej moralności. Ty byś urodziła, druga nie. Mamy prawo to uszanować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2016 o 17:33

avatar ~dd333e33
+2 / 10

ubogacona kult...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nienahaju
+1 / 11

@lithium222 nigdzie nie powiedziałem że aborcja to wyrywanie rączek itp :) mimo wszystko wiem jak to wygląda:)wiem też tak mniej więcej z obserwacji jak wygląda ciąza u kobiety:) mam nadzieje że moje 14 letnie dziecko czy tam moja kobieta zgwałcone nie będą. Ogólnie mogę to sobie jedynie wyobrazić i nie ważne co powiesz nie będę popierał odbierania możliwości życia że tak powiem:) i wiedz że za gwałty i pedofilię karałbym okrutnie gdybym mógł ale jeśli chodzi o aborcję to mimo wszystko na dzień dzisiejszy jestem przeciwny:) ale rozumiem Twoje zdanie i nie będę już nic Ci narzucał;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+8 / 10

@nienahaju No tak, bo przecież ,,skrobanka'' nie odnosi się do mechanizmów fizycznych usuwania. No ja w odróżnieniu u Ciebie, nie myślę na zasadzie, ,mam nadzieje, że mnie to nie będzie dotyczyć'', tylko patrzę właśnie na zasadzie ,,a co by było gdyby'', a ,,co by było gdyby to spotkało mnie'''. Siedząc w wygodnym krzesełku możemy dysputować, zwłaszcza jak temat nie dotyczy nas. Właśnie to jest ta podstawowa różnica pomiędzy kobietami, a mężczyznami: wiesz to jedynie z obserwacji. To jednak kobieta przeżywa emocjonalnie w swoim ciele. Jednak Twoje zdanie i Twoja opinia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KillerDzasta
-2 / 8

Nie rozumiem po co rząd miesza się i reguluje sprawy aborcji, in vitro, antykoncepcji, dopalaczy, narkotyków, imigrantów. Wszystko to powinno być legalne, społeczeństwo samo wyreguluje ramy dostępności i przyzwolenia. Dzięki zakazom, ustawom czarny rynek kwitnie, kto poszuka i tak znajdzie lekarza/znachora od aborcji, kupi dopalacze i dragi od szczyla na rogu, zapłaci za wszczepienie zygoty. Ludzie, ustawy są puste! i tak da się to zrobić. Społecznie jednak nie jesteśmy przygotowani na degenerację i umieranie ludzi na ulicach, bo każdego trzeba leczyć, bo jak to tak, itp. Stąd górnolotne zakazy i wielokrotne płukanie żołądka za pieniądze podatników, bo lepiej sprawe przykryć, niż tłumaczyć się ze zgonu. Imigrant jak sobie nie poradzi, pójdzie szukać innego jelenia i pronlem z głowy. Jeśli poczuje antypatię i zerową pomoc- sam zniknie. Ci co wezmą coś mocniejszego zrobią to na własną odpowiedzialność, to na nas rodzicach spoczywa fakt, żeby tej odpowiedzialności uczyć, a że niektórzy nie mają na to chęci i czasu, to efekty są różne. Ergo: nie jesteśmy mentalnie gotowi na zmiany, kwestie wyboru i przyzwolenia oraz selekcję naturalną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+7 / 7

@moniko Przerażające, po prostu przerażające, skąd się biorą tacy sku** żeby wykorzystywać w ten sposób dzieci, którymi się opiekują.. 12 letnie dziecko w ciąży, to jest tak przerażające, okrutne i niesprawiedliwe..przecież ta dziewczyna była molestowana przez na pewno długi czas.. tu nie mamy do czynienia z jednorazowym gwałtem, ale ze zniszczoną psychiką, zmanipulowaną. I ten film świetnie pokazuje jak w takich przypadkach zachowuje się społeczeństwo i kościół. Kto był dodatkowo wyzywany i poniżany? Oczywiście ofiara. Brawa dla niej, ale nie każdy taki jest. U innej dziewczyny mogłoby to się skończyć samobójstwem. Uważam jednak, że zmuszanie (nie wolny wybór) a zmuszanie tak młodego, nieświadomego organizmu, no ja pi** DZIECKA do urodzenia? Tak jak gdzieś zmuszono 11-latkę..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sensibilty
+9 / 11

@MegaAerox: dziewczyna nie musi się szlajać, żeby dopadł ją psychol. Mając 11 lat, wracałam w niedzielę około 13ej do domu. Zwyrol wszedł przede mną do klatki. Złapał mnie na półpiętrze. "Na szczęście tylko" obmacał, bo w pewnym momencie zaczęłam drzeć japę. Gdzie ty qrwa żyjesz?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MegaAerox
0 / 0

W Polsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dzieckoAni
-3 / 7

A jeżeli Ania miałaby już trzymiesięczne dziecko w momencie gwałtu, to też mamy jej pozwolić zabić dziecko, bo ona wiele przeszła i teraz nie ma sił i ochoty, żeby się dzieckiem zająć? No, nie musi z nim przecież żyć po porodzie, jak nie chce. No, ludzie, no, co winne dziecko, że ojciec gwałciciel albo matka zgwałcona... Mamy zabijać dzieci gwałcicieli? To może też dzieci złodziei i dzieci alkoholików. To może jeszcze dzieci cukrzyków. Albo niebieskookich. Albo dzieci rudych. Tak, rudych nie żal. W ogóle pozwólmy wszystkim matkom i ojcom zabijać dzieci do osiągnięcia pełnoletności. Albo zawsze, w każdej chwili. Niech rodzic ma prawo zabić. Albo chociaż papierosem przypalić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 1

@Kara21 Proszę o wskazanie gaf. Chętnie poczytam i nauczę się czegoś nowego :) Nauka wciąż kosztuje i nikt nie ejst nieomylny. Pozdrawiam. P.S. a gdzie ja pisałam, że wiem co czuje KAZDA nastolatka? Pisałam wyraźnie, że oceniamy KAZDY jest inny i każdy podejmie inną decyzję, podkreślają wielokrtonie, że sama nie wiem o bym zrobiła, a temat jest złożony. Proszę o nauczenie się czytania ze zrozumieniem cudzych wiadomości. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 1

@Kara21 Miło, że śledzisz mój życiorys :) Dobrze, z Twój chłop z Tobą wytrzymuje. Moim związkiem się nie przejmuj, jak widać chłopina cierpliwy jest :D P.S. edytuje jakieś posty, jak znajdę błąd (czyli poprawiam samą siebie), albo chce coś dopisać, bez dodawania drugiego komentarza. Skoro Cię to boli, to trudno. Czyżbyś się nie miała czym pochwalić, co robisz w życiu, że tak cię obchodzą inni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+14 / 22

@Wodniq ,,Dziecko żyje, dziewczyna nie ma traumy poaborcyjnej,' nie no pewnie, bo trauma to jest tylko po aborcji. Czy wam się kur** wydaje, że ciąża i poród to ,,takie nic'''. Czy wam tak ciężko sobie uświadomić, że 9 miesięcy to jednak sporo w przypadku życia człowieka? Rośnie w Tobie coś, czego nie chcesz, zrobione w ogromnej krzywdzie, bólu, poniżeniu i zrównnaiu do poziomu szmaty. Potrafisz, sobie to wyobrazić? Każdy z nas jest inny i każdy z nas ma inną psychikę. ale dla kobiety gwałt, zwłaszcza DLA DZIECKA to ogromna trauma. Ogromna. Rzutująca na całe życie. Z tego nie otrzepuje się człowiek jak z piasku gdy upadnie. A jak są traktowane u nas młodociane matki? No? ,,puściła się'' Mamy karać tą biedną dziewczynę jeszcze bardziej? Ja wiem, że jako kobieta, nie chciałabym urodzić dziecka jakiegoś zwyrodnialca. wiem, jak wyglądają domy dziecka i procesy adopcyjne (to nie filmy amerykańskie). Ty byś wspierał swoje dziecko, czy ukochaną, żeby nosiła w sobie ciążę innego mężczyzny, po czym oddała dziecko, a może byś wychował. Nie każdy jest taki i uszanujmy to. Tutaj każdy wybór będzie złem i będzie kogoś krzywdził

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nienahaju
-3 / 15

@lithium222 opowiadasz z takimi szczegółami bo wiesz z własnego przykładu jaka jest trauma po gwałcie czy mówisz bo tak ci się wydaje? kobieta rodzi człowieka więc uważasz że tego człowieka można tak poprostu wyskrobać??(tak uważam że płód to człowiek) ja świetnie rozumiem że to może być trauma ale tak jak mówił ktoś tam wcześniej takie dziecko można oddać a 9 miesięcy to nie tak długo jak ci się wydaje:) i nie sądze żeby usunięcie dziecka spowodowało że dziewczyna zapomni o gwałcie a nawet jeśli to po urodzeniu odda i to całe zapominanie przesunie się o 9 miesięcy(nie jestem i nigdy nie byłem wyborcą PIS)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+5 / 11

@nienahaju A gdybym mówiła na swoim przykładzie to co byś odpowiedział? To jest właśnie niesamowite, że kobiety wypowiadają się w temacie jednak ostrożniej, niż mężczyźni. Może dlatego, ze kwestia dotyka bezpośrednio nas i ,,problem'' dźwiga potem nasze ciało i nasza psychika. Po drugie, jak już wypowiadamy sie w temacie aborcji, to dla Twojej informacji: obecnie jest przeprowadzana aborcja farmakologiczna, już przestańcie do obłąkania tłuc o tym rozrywaniu rąk i nóg. Nie piszę w tym momencie, że popieram. nie popieram, co popieram, ale, mimo wszystko. Po trzecie: tak jak wspominałam, kwestia osoby i psychiki. Nigdzie nie twierdziłam, że dziewczyna o tym zapomni. Bo o tym się nie zapomina. To wraca. To niszczy, niekiedy wpływa na całe przyszłe życie. Ale chce zapomnieć. Powinna być jak najszybciej otoczona opieką bliskich i DOBRYCH psychologów. A nie przedłużać to jeszcze 9 miesiącami ciąży i porodu., który niesie ze sobą możliwość kolejnych komplikacji, zwłaszcza dla organizmu nieprzygotowanego fizycznie i psychicznie. Ty byś był za tym, żeby twoje 14-letnie dziecko urodziło dziecko zwyrodnialca. Ok, masz takie prawo do takiego zdania. Ja nie. I nie obciążałabym tak swojego dziecka. Rozumiem również, że gdyby Twoja ukochana doznała takiej krzywdy ,,wziął byś temat na klatę''. Tylko, co rozpowiadałbyś każdemu ,,a nie moja ukochana została zgwałcona'', czy może przyjmował gratulacje od ludzi, że spodziewacie się potomka? Pamiętaj, że ludzie też potrafią dodatkowo dowalić w takich przypadkach. Poród jest często traumą dla zdrowej, w pełni rozwiniętej kobiety, a co dopiero w takim przypadku. To nie jest plecaczek ,, który założyły i odłozymy kiedy chcemy, to jest organizm który rozwija się w nas, czujemy go, karmimy, przeżywamy nudności, puchniemy, jesteśmy niezdolne do pracy.. tylko dlatego, że ktoś nie potrafił trzymać kut** w spodniach. Moim zdaniem rozwiązaniem, w tym przypadku jest szybkie złożenie doniesienia na policję, obdukcja i tabletka ,,po''.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szerszen9
-3 / 3

@dordo12 jeśli chodzi o gwałt, zagrożenie życia lub ciężkie upośledzenie to jak najbardziej się zgadzam powinno to pozostać w niezmiennej formie lecz jeżeli chodzi o każdy przypadek to już nie. Przecież istnieje coś takiego jak sterylizacja, więc poco zabijać już poczęte dziecko. Oczywiście wiem, że jest nie świadome i w ogóle, ale ty również jesteś nie świadom kiedy np. śpisz, a jak strzeli ci się odpowiednio w głowę to nie będziesz czuł bólu i czy to oznacza, że można cię wtedy zabić? A dawanie możliwości bogatym nastolatkom na usunięcie ciąży, bo ,,gumka pękła" moim zdaniem jest złym pomysłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
+27 / 39

@Fragglesik
No bo poród, pamięć o brutalnym gwałcie do końca życia i trud wychowywania dziecka w takim wieku nie wpłynie na nią w żaden sposób

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zofia_Dyrman
+17 / 21

to nie tylko kwestia gwałtu i porodu 9miesiecy później ale noszenie przez 9miesiecy w łonie dziecka, które za każdym razem gdy się poruszy, kopnie przypomni tej kobiecie o koszmarne jaki przeżyła i o tym, że będzie jeszcze musiała urodzić dziecko z tego koszmaru. pamiętam jak mój synek kopal, zwłaszcza w nocy. to musi być przerażająco straszne czuć kilkadziesiąt razy na dobę kopniecia w brzuchu przypominające o brutalnym gwalcie. psychika człowieka po czymś takim nie jest w stanie się pozbierać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
+9 / 15

@Fragglesik A jeśli urodzi i odda to przez resztę życia będzie czekała kiedy w jej drzwiach stanie obcy człowiek, niezważający na jej sytuację rodzinną, i będzie domagał się matczynej miłości i odpowiedzi na pytanie o porzucenie go. Oczywiście nikt go nie uświadomi o okolicznościach poczęcia dla jego dobra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sensibilty
+5 / 7

@Fragglesik Nie, nikt tutaj nie decyduje za dziewczynę: masz rodzić i koniec. Właśnie o ten wybór chodzi. Żeby mogła bez ponoszenia konsekwencji zdecydować co chce zrobić. Tego właśnie tyczy dyskusja, żeby kobieta dalej miała wybór w tych 3 szczególnych przypadkach ciąży. Dla mnie osobiście konieczność urodzenia dziecka, poczętego w wyniku gwałtu, byłaby wyrokiem śmierci, nie zniosłabym tego, że muszę przez 9 miesięcy znosić niechcianą ciążę, muszę rzygać przez ciążę, tego że urosnę 20 kg przez coś, czego nie chcę. potem przez kilkanaście godzin konać z bólu na porodówce. Jaki jestem tchórz, tak nie zawahałabym się skoczyć z dachu najwyższego budynku w mieście. Sam fakt gwałtu, a wiadomo że gwałty są brutalne, kobieta jest bita, kopana, wyzywana, traktowana jak worek na spermę, wywiera na psychikę ogromny wpływ. Kobieta po czymś takim z całego serca nienawidzi oprawcy, a gdyby go złapała obcięła by klejnoty. Ale, co ja tłumaczę facetowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2016 o 22:00

avatar Hannya
+11 / 17

@rafal911 Czternastoletnia zgwałcona dziewczyna jest dzieckiem i przysługują jej prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eh_nooo
+1 / 17

@rafal911 dziecku? jakiemu dziecku? dziecko zaczyna się od momentu URODZENIA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DragonSpell
+1 / 7

@eh_nooo moje dziecko jest "w drodze" i zabiłbym jakby ktoś je skrzywdził.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eh_nooo
+2 / 4

@rafal911 prawa przysługują urodzonym, PESEL, 500plus itd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafal911
0 / 0

Dziecko zaczyna się od momentu urodzenia? A czym różni się dziecko po urodzeniu od dziecka na 1 dzień przed urodzeniem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lady202
+15 / 41

Rodziłeś/aś kiedyś? Przecież czemu ma znosić ból porodu bo jakiś facio się zabawił bez jej zgody?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
+22 / 44

żeby 14 latka, której organizm do tego nie jest przygotowany sama nie umierała w cierpieniach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gototoilet
+18 / 20

Ciekawe czy powiesz to samo swojej dziewczynie po gwałcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~abc234x
+8 / 14

Aborcja=morderstwo niewinnego? Ta dyskusja nie ma końca, ale chyba 1/3 zapłodnionych komórek jajkowych, a potem zarodek i tak nie jest przyjmowana, do 12 tygodnia. Dlaczego ich nikt nie "ratuje"?
"Reflektorem w mrok", B.żeleńskiego. Nie wspomnę już, że zarodek do któregoś tam tygodnia nie posiada w ogóle rozwiniętego pnia mózgu. Ale, co tu argumentować.
"Głosić wzniosłe teorie o „prawie płodu do życia”, znów grozić matce więzieniem w imię praw tego płodu, ale równocześnie nie troszczyć się o to, aby nosicielka tego płodu miała co do ust włożyć... I rzecz szczególna, ten sam płód, nad którym trzęsą się ustawodawcy, póki jest w łonie matki, w godzinę po urodzeniu traci wszelkie prawa do opieki prawnej, może zginąć pod mostem z zimna, gdy matka - którą jej „święte” macierzyństwo czyni nieraz wyrzutkiem społeczeństwa - nie ma dachu nad głową. " pisał już przed II wojną światową Boy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
+15 / 19

@Wodniq rodzenie dziecka przez dziecko to bestialstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
+9 / 9

@Wodniq mam rozwiązanie. Podajmy dziewczynom do 20 roku życia specjalne leki hormonalne by opóźnić dojrzewanie płciowe. Tak BTW jeśli dziewczyna zgłosi isę do lekarza w tym samym dniu gwałtu to chyba nie porównasz życia narodzonego do dnia zapłodnienie w dodatku w wyniku gwałtu. Dziękuję loso że urodziłem isę mężczyzną, gdybym kobietą to chyba bym się zabił. Poza tym nie powiesz mi, ze to ddobrze,m że organizm i biologia same decyduwją za kobietę i jej świadomość czy zajść w ciazę czy nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lady202
0 / 0

rafalinformatyk człowiek w wolnym kraju ma prawo czuć się bezpiecznie gdziekolwiek nie pójdzie. Dlatego choćby przeparadowała nago przez najgorszą dzielnicę miasta nikt nie ma prawa jej zgwałcić. A jak ktoś to zrobi to ona nie ma powodów to znoszenia cierpień porodu dla dziecka gwałciciela, chyba że jej miłość macierzyńska jej tak silna że chce mieć to dziecko albo jeśli jest przeciwniczką aborcji. W każdym bądź razie
to powinna być jej decyzja. Natomiast ludzie mogliby się zainteresować dziećmi, które już są na tym świecie , a nie tymi które się nie narodziły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafal911
0 / 0

@~abc234x Kogo oskarżasz o to, że "nie troszczy się o to, żeby matka miała co do ust włożyć i że wyląduje na ulicy"? Czy to na obrońcach nienarodzonych dzieci leży obowiązek zapewniania wszystkim ludziom podstawowych warunków do życia? Czy to ich wina? Czy się do tego przyczyniają? Sprecyzuj co masz na myśli, zamiast oskarżać ogół, próbując uczynić argument z własnych wizji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+21 / 27

a kim jesteś ty że każesz uwierać kobietom? Bo czasem aborcja ratuje życie matki, czasem matki już kilku dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Beate
+15 / 25

A kim jest osoba, ktora o mnie decyduje, jak ja mam zyc? jakie dziecko urodzic (po gwalcie, chore)? Nienarodzone dzieci chroni sie glosno - najglosniej kosciol i jego swita. Jak sie narodza, to juz nikogo nie interesuja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+6 / 12

@Wodniq Tak pwostały, domy w których dziecko prosi o odrobinę miłości, tak prosi, dziecko, które kończąc 18 lat zostaje wystawione na zewnątrz, bo przecież jest już pełnoletnie i może sobie radzić. Proces adopcyjny? Masa papierów i LATA i dziwnym trafem nie wszystkie dzieci trafiają do adopcji. A jak dziecko jest chore? Nie ma szans na adopcję, albo minimalne. Nie ma też szans, na rozwój, opiekę i troskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+2 / 14

@Wodniq Uważam, że lepiej się nie narodzić. Wiem, brutalne, ale taka jest moja opinia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+3 / 41

Kiedy ten PIS uda się wreszcie odgonić od władzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
+4 / 22

@kolorowatolerancja Kiedy tacy jak ty przestaną trollować i mieć merytoryczne argumentacje . Ludzie tacy jak ty najpierw wybrali PO a potem prowokując ludzi pomogliście wybrać PiS. 8 lat rządów PO i teraz 4 lata PiS czyli w sumie 12 lat. Gratuluję wam Polacy poglądów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2016 o 12:08

avatar stachuW
+8 / 22

Nie wytłumaczyłeś Ani dlaczego ma urodzić i wychowywać dziecko gwałciciela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loonwed
+3 / 5

od prawie 20 lat żaden parlament nie dokonał jakiejkolwiek zmiany w ustawach aborcyjnych. od połowy lat 90 czyli od sejmu gdzie większość miało SLD, nic się nie zmieniło. więc jazgotanie że ten czy tamten zabrania to układanie.
niezależnie czy uważasz że aborcja to morderstwo czy tak zwany wolny wybór i prawo kobiety, to należałoby uczciwie mówić o faktach.
a tu mamy manipulację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
+6 / 10

@Azahiel
Dziewczynka może nie przeżyć samego porodu. Dlaczego ze względu na jakieś ideologię mamy ją na to narażać? I nie wiem czy ty byś tak chętnie pozwolił swojej córce na poród.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
-3 / 3

@Azahiel Oczywiście kłamiesz, że UE zakazuje okien życia. UE się oknami życia nie zajmuje, a co dopiero cokolwiek zakazywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafal911
0 / 0

@stachuW "wychować" - po to powstały okna życia, aby zmuszać Anię to wychowywania dziecka, którego nie chce. Nie ma sensu dyskusja, w której będzie Pan wkładał poglądy i opinie niewypowiedziane w usta drugiej strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamilg16
+23 / 27

Podejrzewam, że większość (jeśli nie wszyscy) komentujących ten demot nigdy nie miała nic wspólnego z kobietą zgwałconą oraz z kobietą, która dokonała aborcji... To są ogromne dramaty ludzkie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OrdinaryGeek
+13 / 21

@kamilg16 Prawdopodobnie nie. Moja dziewczyna, pół roku wcześniej zanim ja poznałem, przeżyła coś takiego. Została zgwałcona przez swojego ówczesnego chłopaka. Mijają miesiące, lata, ona dalej nie może się po tym pozbierać, i prawdopodobnie nigdy się nie pozbiera.
Całą tą ustawę, uważam za kompletną bzdurę. Tak samo, jak zakazywanie In Vitro czy eutanazji. Mam alergię na urzędników, naszych polskich, unijnych i inszych jeszcze darmozjadów, którzy wiedzą lepiej od każdego człowieka, co dla niego dobre. Kościół, głoszący poodbno w podstawach wolność słowa, myśli, uczynku, wolną wolę i inne tego typu wzniosłe idee, czyni jedne z najgorszych zamachów na te wartości. Boję się powrotu do czasów, kiedy Kościół rządził Europą. Nie bez powodu czasy te zwane były Mrocznymi Wiekami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
+11 / 13

@endriu1991 Ale dlaczego do jasnej cholery organizm zadecydował za nią czy ma zajść w ciąże czy nie? Skoro tak to chociaż niech pierwszego dnia po gwałcie dziewczyna niech pójdzie do lekarza żeby wyczyścił tego samego dnia po gwałcie wszystko w środku. Bo naprawdę chyba czasami lepiej urodzić się jakimś zwierzęciem płci męskiej niż człowiekiem płci żeńskiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T termix369
+8 / 20

Morderstwo? Kiedy wy idioci zrozumiecie że aborcja to nie morderstwo a płód to nie człowiek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Beate
+10 / 12

@endriu1991 Nikt nikogo nie zmusza do "morderstwa". Ale niech kazdy podejmuje decyzje sam za swoje zycie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+18 / 26

@AnzelmNY a jak będą komplikacje, lekarz odmówi aborcji i Ania umrze? To wtedy dwa zgony zamiast jednego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+17 / 17

@xdandrewbx tu nie chodzi o legalizacje aborcji. Bo bym się temu tak samo sprzeciwiał jak teraz gdy chodzi o zaostrzenie przepisów. Teraz pojawiły się organizacje i różne głosy chcące zakazywać aborcji. Zakazać nawet w skrajnych przypadkach zagrożenia życia matki. Czegoś takiego nawet nie powinno się rozważać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OrdinaryGeek
+6 / 8

Nie jestem w stanie powiedzieć, jak bardzo mnie smuci kiedy ludzie nie uczą się niczego z historii. Dzieje rodzaju ludzkiego, zwłaszcza ostatnich kilku stuleci pokazują, że:
- Można sobie zakazywać ile się chce. Jedyne co się tym uzyska, to karmienie przestępców. Jak? Zaraz wejdą w ten biznes, będą pokątnie oferować zakazane towary i usługi, w o wiele gorszej jakości niż byłyby dostępne normalnie (najlepszy przykład z dziejów niedawnych - prohibicja w USA). Jeśli ludzie będą chcieli dokonać aborcji, zaraz znajdzie się ktoś, kto im to zapewni. Jeśli nie będzie to doświadczony lekarz w dobrze wyposazonej placówce, dysponujący sprzętem i lekami, wykona to jakiś szemrany typ za garść mamony. Wykona to w taki sposób, że będzie to stanowiło o wiele większe zagrożenie dla konsumentów usługi.
- Jeśli człowiek coś chce zrobić/osiągnąć (w tym wypadku aborcję dziecka z gwałtu), zawsze znajdzie na to sposób.
- Jedyną drogą, aby coś zlikwidować, a przynajmniej zminimalizować, jest edukacja. Edukacja o tym, jakie to niesie zagrożenia, jakie może mieć skutki, jak wygląda. Można zakazać papierosów "bo niezdrowe", ale jak ktoś będzie chciał to i tak jakieś zdobędzie. A jak się go wyedukuje, to będzie mógł podjąć świadomy wybór. Jeśli dalej będzie chciał się truć, ponosić konsekwencje, to czemu nie. Od tego ma wolną wolę i mózg, żeby decydować i myśleć za siebie.
Wiem, piszę trochę chaotycznie, przepraszam wszystkich czytelników. Jestem chory i ledwo już teraz myślę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+22 / 36

Jedyny pozytyw w tym wszystkim jest taki , że to gwoźdź do trumny PiS-u i Episkopatu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+10 / 12

@xdandrewbx nie ma prawa(chyba że w Chinach) pozwalającego dokonywać aborcji w ostatnich miesiącach ciąży. Zaś uznawanie zarodka za pełnoprawne życie też jest trochę naciągane. Większość zarodków samoczynnie zamiera. Kobieta tego nawet nie zauważa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
+8 / 10

@xdandrewbx No to musimy wysyłać gwałcicieli do komór gazowych. Może wtedy się milion razy zastanowią zanim napadną jakąś kobietę. Za gwałt ze skutkiem kara śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T termix369
+11 / 15

Przez to że tacy debile jak ty mają prawo głosu Polska jest taka zacofana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A A_Sinistra
+8 / 14

Jesteś idiotą. Czyli dziewczyna ma cierpieć 9 miesięcy, ryzykować zdrowie i życie (dla nastolatki każda ciąża jest zagrozeniem, bo jej ciało nie jest jeszcze w pełni rozwinięte i gotowe na ciążę. Tak, idioto, to, że może zajść w ciążę nie znaczy, że jest na nią fizycznie gotowa. Nie było Cię na przyrodzie w podstawówce, że nie wiesz tak podstawowych rzeczy?). W imię czego? Twojej chorej wiary? Nie mówiąc o niszczeniu dziewczynie życia (bo takie osoby jak Ty najpiew wrzeszczą o obronie życia poczętego, a potem jak widzą na ulicy nastolatkę w ciąży to wytykają ją palcami i wyzywają od "k**ew rozkładających nogi") i obciążeniu psychicznym (bo patrzenie przez 9 miesięcy na pamiątkę gwałtu w postaci rosnącego w brzuchu małego obcego obciąża psychicznie). Plus ból porodu, wyniszczone po ciąży ciało... Ale prawdopodobnie ta dziewczyna po usłyszeniu odmowy aborcji pewnie popełniłaby samobójstwo. Zamiast pozbycia się jednego zlepka komórek bez bez wykształconego mózgu i układu nerwowego, który NIE CZUJE, zginie dziewczyna (w pełni wykształcony człowiek, czujący, myślący i cierpiący po wyrządzonej krzywdzie) i ten zlepek komórek.
Naturalnie, nie jestem za całkowitą legalizacją aborcji. Ale zupełny zakaz też jest zły. Obecny kompromis jest najlepszym, co można wypracować w tej sprawie. Nie róbmy z kobiet żywych inkubatorów dla zarodków z gwałtu, takich, które umrą zaraz po urodzeniu lub które zabijają matkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marchawka
+21 / 27

Czyli stawiacie życie dziecka ponad życie matki? Dziewczyna będzie miała zrytą psychikę, brak życia, brak znajomych, będzie musiała znosić ból porodu, a najprawdopodobniej nie będzie kochała dziecka więc będzie miał zryte dzieciństwo. Ale nie, TRZEBA CHRONIĆ ŻYCIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zofia_Dyrman
+9 / 15

logika obrońców życia, a raczej "obrońców"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar centurionek
+10 / 16

@nature22 Tak, bo oczywiście aborcję przeprowadza się wtedy, gdy płód jest już w pełni rozwinięty *sarkazm*. Jak można stawiać zlepek komórek, które nie wykształciły ani układu nerwowego, ani kory mózgowej ponad człowieka, który żyje. Wam, obrońcom życia, zależy tylko na nienarodzonych dzieciach, żyjące osoby macie w głębokim poważaniu. Nie zasługujecie ani na swój tytuł, ani na dumne wygłaszanie takich poglądów w miejscach publicznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+4 / 8

@nature22 Mam nadzieje, ze to sarkazm, a jeżeli nie, to za uszy bym cię zatargała i kazała poczytać trochę zanim się wypowie. Jakie wyrywanie rączek i nóżek? Ludzie, na jakiej wy propagandzie jesteście howani. Ja rozumiem, że można nie popierać aborcji, sama na życzenie nie popieram, ale aborcja jest przede wszystkim farmakologiczna..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 5

@moniko Wybacz, ale ta kobieta ma zniszczoną psychikę. To nie jest dobry przykład. Aż serce boli, przez co musiała przejść.. ojciec alkoholik, matka nie miała czasu tak na prawdę wychować, ojczym molestujący i gwałcący, nie raz, ciąża w wieku 12-lat, następnie ciąża w wieku 13-lat.. pomijam już to i szykany.. ona zaszła w kolejną ciąże mając lat 18!! to już nie wiedziała skąd się dzieci biorą? Od tego zaczynała swój pierwszy związek? Do tego planowany szybki ślub z czlowiekiem, który próbował zmolestować jej dziecko? Lata tułaczki i biedy? Ona ma niestety bardzo zniszczoną psychikę. Bardzo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moniko
0 / 2

@lithium222 Również wybacz, ale myślę że każdy z nas miał nie raz do czynienia z ludźmi, którzy po zdecydowanie mniejszych traumach lub nawet ich braku, określeni mogliby być zapewne jako mający jeszcze bardziej "zniszczoną psychikę". A już na pewno nie nadający się do założenia szczęśliwej rodziny, którą autorce tego materiału, MIMO WSZYSTKO, udało się stworzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 3

@moniko No tak w końcu miała szczęście, nic więcej. Jednak różnica jest kolosalna: ona chciała to dziecko urodzić, nikt jej tego prawa nie odebrał Gdyby chciała usunąć? Nie nam oceniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sart81
+17 / 21

Do pisowców. Sądzicie, że uratujecie dzieciaka. Prawda jest taka, że nastolatka która nie bedzie chciała urodzić dzieciaka nawpierdziela się preparatu do czyszczenia okien powodującego natychmiastowe poronienie. Jak poszukacie w necie to znajdziecie tego typu środki. Nie są sprzedawane jako leki, a właśnie jako np środki do czyszczenia okien. Ewentualnie wylądują u rzeźników którzy w gazertach ogłaszają się "robię wszystko". Swój rejestr matek w ciąży też możenie wprowadzać. Laski testy zamówią przez internet. Niczego nie zatrzymacie. Jedyne co zrobicie to odbierzecie tym kobietom ludzkie warunki i godność. Prawo do stanowienia o sobie Tyle krzyku o płody. A gdzie zastanawiacie się o kobietach? Banda pieprz... ch hipokrytów. Tym właśnie jesteście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~abc234x
+5 / 9

Polecam "Reflektorem w mrok", Boya Żeleńskiego. Napisał w sumie to co Ty, tyle, że już przed II wojną światową. Nie było też wtedy pisowców ani takich testów. Ale podobny styl myślenia, z którym też się zgadzam.
Jak widać, niektóre sprawy się nie zmieniły w Polsce. "Dwa klasztory, trzy kościoły i gdzieniegdzie domki"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~abc234x
+7 / 11

@huuh Na świecie jest ok 7 miliarda ludzi, chyba z milion umiera z głodu, rocznie, co paręnaście sekund ktoś tam. Naprawdę nie ma innych problemów? Chyba 30% zapłodnionych jaj i tak nie jest przyjmowana przez organizm kobiety, tyle "morderstw". Pierwsze fale mózgowe płodu stwierdzono od 47 dnia. Ale, co ja tu z argumentami.
Weźcie, ratujcie każde zapłodnione jako, to była by konsekwencja działania, jak już, to już!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+6 / 8

@huuh szczerze? gdybym się dowiedziała, jak została skrzywdzona moja matka i jakiego bólu doznała i jakim sku** jest mój ,,ojciec'' wolałabym nie żyć. Zatem ja bym w pełni zrozumiała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H huuh
-5 / 7

@ ~abc234x ok więc to byłbo to co byś powiedział Piotrkowi? Że fale mózgowe i że są inne problemy niż on? Z argumentami mogę się zgodzić i pojechać nawet dalej. A jak już się pojawią fale mózgowe to nie można usunąć płodu bo.. ? co takiego specjalnego z tych fal wynikło? a jak już się urodzi to i tak wiele nie rozumie, nie wie co się dzieje, czemu go nie usunąć? Czy się tak specjalnie różni 2 dni po urodzeniu od płodu? 'Argumenty' muszą mieć dobre umocowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prezu800
0 / 0

@huuh dziel dalej włos na czworo, dziel, dziel. Powsadzajmy do więzień masturbujących się mężczyzn (czyli prawie wszystkich) ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Beate
+6 / 10

Niestety, ale kler tak sie rozpanoszyl w kraju i zdobyl taka sile, (=wplyw na polityke) tylko dlatego, ze mu na to pozwoliliscie.
Kazdy wiele mowi, a gdzie czyny? Reakcje na mieszanie sie kleru?
Np grozili, ze za wymeldowanie dziecka z religii bedzie apostazja. I co? Ilu z was zabralo dziecko z religii???? Taka byla prosta droga, jeden podpis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I konto usunięte
+2 / 14

Drogi gwałcicielu, pedofilu, terrorysto - lewica zadba, abyś żył jak król

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~morowy
+3 / 9

@IzaakGrundstein Dbaniem o dwóch pierwszych zajmuje się raczej prawica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Beate
+8 / 16

Aborcje byly zawsze i nadal beda. Dzieki fachowej pomocy skonczyly sie skrobanki w piwnicach i zgony kobiet. Zakaz aborcji doprowadzie jedynie do powrotu do dawnych czasow. Tyle do moralnej mysli politykow i kosciola.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pawel392
+8 / 10

Czytam wasze komentarze i co ? Brak jakiejkolwiek wiedzy na temat aborcji.Ale tak już w internecie jest. Ludzie nie mający żadnej wiedzy się wypowiadają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzsledz
-5 / 9

To tabletki "na dzień po" już są zabronione? Po jakim czasie Ania dochodzi do wniosku że została zgwałcona? Robicie gównoburze tylko po to by lewica miała czym krzyczeć i o co zaczepiać kościół i obecną władzę. Ta sama lewica chce imigrantów w Polsce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
+8 / 8

@edzsledz PiS wprowadza obowiązek recepty na tabletkę dzień po. Kolejka do lekarza po receptę - z pewnością więcej niż dzień. I w ten sposób, nie zakazując, powodują, że owa tabletka staje się dla takiej zgwałconej o0fiary całkowicie bezużyteczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
+7 / 7

@edzsledz Sugerujesz, że pożarcie tabletki "dzień po" po tygodniu ma sens?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shirayuki
+11 / 21

Dlaczego miałaby donosić ciążę w wyniku brutalnego gwałtu? Kim jesteście, by jej mówić, aby donosiła ciążę i potem oddała do adopcji? Czy ona będzie tego chciała? Nawet nie wiecie, jak to jest mieć świadomość, że ma się w brzuchu dziecko jakiegoś "faceta", który postanowił się "zabawić". Nawet nie wiecie, jak ryje to psychikę, wiedząc, że zostało się zgwałconym i musieć donosić ciążę. Taka kobieta ma w pełni prawo odmówić donoszenia ciąży, bo niby dlaczego ma to robić? Bo społeczeństwo tak sobie życzy? Ciekawe, jak Wy byście się czuli, będąc w takiej sytuacji? (oczywiście, NIKOMU TEGO NIE ŻYCZĘ ABSOLUTNIE!!!) Ciekawe, czy też byście chciały donosić taką ciążę?

Moja przyjaciółka też była tego zdania, że kobieta urodzi dziecko i odda do adopcji. Niestety, PECH chciał, że została zgwałcona..... Myślicie, że dalej była tego zdania, by donieść ciążę i oddać do adopcji? Otóż NIE. Absolutnie nie chciała mieć tego dziecka w sobie. Czuła się winna, czuła się wybrakowana. Cały czas zadawała pytania, dlaczego ona. Co ona takiego zrobiła, żeby tak brutalnie się z nią obchodzić? Jakim prawem?!?!

Wy tak teraz bronicie tego, ale jestem pewna, że Wasze myśli będą zupełnie inne w wyniku takiej sytuacji.
Łatwo jest osądzać, będąc osobą po drugiej strony... Dopóki człowiek nie znajdzie się w beznadziejnej sytuacji, twardo broni i krytykuje ludzi, którzy mają inne zdanie...

A na dodatek, dlaczego 14-letnia dziewczynka ma donosić ciążę? Przecież to jeszcze dziecko, jej ciało nie jest przygotowane na takie trudności. Może mieć problemy z porodem. Ta dziewczynka nie będzie miała już życia, będzie znosiła trudy związane z ciążą i porodem. Może się nienawidzić. Może znienawidzić dziecko. Ta ciąża może być zagrożeniem dla jej zdrowia oraz życia... Ale co tam, co z tego, że dziecko rodzi dziecko. To mniejsze dziecko jest ważniejsze niż życie 14-latki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shirayuki
+3 / 3

Chcę tylko dać jasno znać, że ja popieram aborcję w wyniku gwałtu czy w momencie, kiedy się wie, że się urodzi bardzo chore dziecko. I tylko wtedy. A nie wtedy, kiedy, jak się potocznie to mówi kobieta "rozkłada nogi na prawo i lewo", wpadła i jedynym "ratunkiem" jest aborcja. W takich sytuacjach tego nie popieram absolutnie. Żyjemy w takich czasach, gdzie mamy mnóstwo zabezpieczeń, że można się zabawić i jednocześnie być zabezpieczonym. A co w przypadku kobiet czy też dziewczyn (wszak, coraz młodsze współżyją), które właśnie zostają brutalnie napadnięte??? Co z nimi? Nie prosiły się o to. Więc tak, w tym przypadku mają pełne prawo odmówić donoszenia ciąży. Piszesz, że rozumiesz, że ciąża spowodowana gwałtem jest nieplanowana i nie z jej winy. To skoro nie jej wina, to czemu ma urodzić takie dziecko? Nie każda kobieta ma mocny charakter i jakoś sobie poradzi z tym, że nosi dziecko gwałciciela. Nawet jeśli ma tylko donieść ciążę i oddać do adopcji. Z własnych obserwacji mogłam zaobserwować, jak taka świadomość może wyniszczyć psychikę. Sprawić, że taka kobieta będzie się cięła. Że będzie się nienawidziła i również mocno tego nienarodzonego dziecka. Gdy urodziła, powiedziała, że więcej nie urodzi dzieci. Wszystko przez to, że została zmuszona do donoszenia tej ciąży. Bo jakim prawem?! Ona nie chciała rodzić. Ale jej zabroniono. Dorosła kobieta, która nie mogła sama zadecydować. Trzeba było jej pilnować, bo próbowała się zabić. Byleby nie urodzić dziecka. Byleby ulżyć. Patrząc teraz na nią, trudno mi ją poznać. To zupełnie inna osoba niż sprzed gwałtu. Jest teraz wrakiem człowieka i na silnych lekach. Czy kiedykolwiek z tego wyjdzie? Wątpię... Ale wciąż mam nadzieję, że jej uda się. Choćby na chwilę zapomnieć o tym... // Więc tak jak mówiłam, łatwo jest mówić, dopóki samemu się nie znajdzie w takiej sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2016 o 0:19

avatar ~ZDrugiejStrony
-3 / 15

To jest Jaś. Jaś jest dzieckiem Ani. Jaś nie zawinił, że został poczęty w taki sposób. Wyjaśnijcie Jasiowi, że musi zostać zamordowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~abc234x
+4 / 8

Jaś jeszcze nie wie, że istnieje, jak mu mam wytłumaczyć? Jak mu mam wytłumaczyć, że tyle jego braci i sióstr zostało zamordowanych, bo tylko część zapłodnionych jaj przeżywa?
Ratujmy zapłodnione jaja, dla Jasia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zofia_Dyrman
+6 / 10

zadziwiające jak wiele do powiedzenia na temat 9 miesiecznego okresu trwania ciąży oraz porodu mają mężczyźni. mówicie o tym jakby to było, krótkie i przyjemne jak wysmarkanie nosa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
+3 / 3

@Zofia_Dyrman, nie tylko mężczyźni, wiele do powiedzenia mają też kobiety z pokoleń, które masowo dokonywały aborcji, bo taki miały kaprys.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MegaAerox
-5 / 5

Przynajmniej nie macie okresu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L luthien99
+3 / 5

@MegaAerox za to rozerwany dół przy porodzie i np. wypadającą macicę, jak coś pójdzie nie tak. Świetna wymiana!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MegaAerox
-3 / 3

Mówisz o gwałcie czy każdym porodzie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+3 / 3

@MegaAerox Czytanie ze zrozumieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dragranis
+6 / 12

Dla mnie sprawa jest prosta. Aborcja dozwolona powinna być w 3 przypadkach:
1. Gwałt
2. Poważne przyszłe problemy zdrowotne dziecka ( jakieś ciężkie choroby)
3. Zagrożenie dla życia matki
Decyzja ta powinna zostać podjęta przez matkę. Dlaczego ludzie rządzący i kościół mieliby mieć coś tu do gadania? Dlaczego mieliby dziewczynę zmuszać do czegokolwiek?
Szczerze powiem jedno. Po prostu nie znoszę tych wszystkich obrońców "życia" czyli choćby zarodka. Dla nich to dziecko i koniec. Pod żadnym pozorem nie można ruszać, no bo przecież można oddać do adopcji czy też okna życia... A ja się pytam po co? Po to żeby dziecko cierpiało w samotności? Po to by się w przyszłości dowiedziało że jego ojciec to był zboczeniec i gwałciciel? śmiać mi się chce.
Już sam w sobie gwałt to straszna trauma dla dziewczyny, a inni się mieszają w to co powinna robić a czego nie. Niech sama zadecyduje w powyżej wymienionych przypadkach i problem z głowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dragranis
+4 / 4

Tak napisałem bo myślałem o historii z demota. Masz rację, tylko trzeba wziąć pod uwagę fakt że są różne sytuacje i trzeba je rozpatrywać inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zwyrollek
+5 / 9

To jest Antek. Antek jest ofiarą debili piszących tu komentarze. Powiesił się czytając wasze głupie komentarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KO1
0 / 4

Przecież jest takie coś jak tabletki wczesnoporonne(legalne), które trzeba zażyć ciągu 72 godz po możliwej wpadce. Trzy dni to chyba wystarczająco dużo czasu, żeby skołować sobie tabletki i później nie mieć problemu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcin199455
0 / 8

@KO1 Ty wiesz, ja wiem, ale cała gównoburza powyżej nie wie, że jest takie coś i to legalnie. Zamiast tego obrzucają się gównem jak małpy, zresztą co innego się po nich spodziewać... Urodzi albo nie, to od niej zależy. Albo da życie, albo weźmie ww. tabletkę. Nie ma co tego rozdrapywać. Chociaż podejrzewam, że jak jej nie pozwolą tego usunąć, to i tak się zabije.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
-2 / 6

przetłumacz ANI ze jak zabije to dziecko bedzie cierpiec do końca zycia, bo tak chce masoneria

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+5 / 7

Jeszcze lepiej będzie, jak dziecko z gwałtu urodzi się kalekie i przy porodzie zabije matkę - wtedy rząd będzie w siódmym niebie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DragonSpell
-2 / 2

Proponuję zabić gwałciciela zamiast dziecka. Kara śmierci za gwałt! Albo wykastrować :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gfgfg5
-1 / 3

Przykładowo jeżeli Ania zostałaby oblana kwasem i oczekiwała na złożoną operacje plastyczną, możliwe że musiałaby wyłożyć własne pieniądze bo żaden rząd by jej tego nie zrefundował o ile to tylko by ją szpeciło, a nie zagrażało jej życiu. Dlaczego nie chcemy by ludzi oszpeconych leczyć z naszych podatków, ale usuwać ciąże to już tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hydrothorax
0 / 6

Niet no jasne. Lepiej zabić niewinną osobę. Będzie wtedy mniej zła..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wlad1
-2 / 4

Typowy problem 14 latek. W Polsce to się tylko gwałci dzieci. Demot na poziomie kazi szczuki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+3 / 5

a potem wytłumacz jej czemu jej rodzice głosowali na pis

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelek6464
-1 / 11

Ja myślę, że to nie rząd PIS zgwałcił Anię. Za to rząd PIS chce uratować życie człowieka, które rozwija się w brzuchu Ani. Ania nie musi go wychowywać, może oddać go do adopcji zaraz po urodzeniu, ale Ania NIE MOŻE zabijać kogoś kto powinien mieć takie samo prawo do życia jak Ty, ja czy Ania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sinedd11
-1 / 11

@pawelek6464 Masz rację. Ale nie dogadzasz się z tymi mordercami dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesiek1981
0 / 8

Ci co tu się wypowiadają za aborcją... tacy jesteście mądrzy? to przykład specjalnie dla WAS!!
"Wyobraźcie sobie, że małżonka zostaje zgwałcona przez muzułmańskiego emigranta, zachodzi z nim w ciążę i istnieje 90% szans, że kobieta umrze. Co robicie przy całkowitym zakazie aborcji? A- wyjeżdzacie do normalnego kraju aby usunąć ciąze i ryzykowac spotkanie z psami gończymi ziobry B - pozwalacie aby małżonka urodziła i wycjowujecie nie swoje dziecko,a w dodatku pół araba C - pozwalisz umrzeć żonie i oddajesz dziecko do sierocinca?

I co? nadal cwaniakujecie? to poczekajmy, aż Wy będziecie w takiej sytuacji!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ludwik_XIV
-1 / 7

To jest Ania. Wytłumacz jej dziecku, że "lekarz" wkrótce urwie mu główkę, bo jego tatuś to gwałciciel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mattian23374
-4 / 10

Zabiję innego człowieka bo ktoś zrobił mi krzywdę. Fajnie. Za aborcję kara więzienia powinna być

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MegaAerox
-3 / 3

Śmierci problem z głowy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+5 / 5

@Mattian23374 Iloma samotnymi, chorymi, porzuconymi dziećmi się w swoim życiu zająłeś? Ile zaadoptowałeś? Ilu zgwałconym kobietom pomogłeś? Wychowujesz niepełnosprawne dziecko? Rozumiem, że gdyby Twoja córeczka, została zgwałcona i chciała usunąć ciążę, w pierwszym stadium to określiłbyś ją mordercą, czy jednak starał się zrozumieć? Dlaczego, kiedy kobieta poroni, to nie dostaje do ręki dziecka, tylko słyszy, że to odpad medyczny, który nalezy usunąć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+3 / 5

@Mattian23374 No to jesteś wybacz, ale ograniczony. Równie dobrze mogłaby nie udźwignąć problemu popełnić samobójstwo i na jedno by wyszło. Dodatkowo ciąża w tak młodym wieku i tak byłaby zagrożona, więc bez pomocy lekarzy... sam sobie odpowiedz, a skoro nie możemy się bawić w pana życia i śmierci nie powinniśmy decydować, czy przeżyje czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mattian23374
-4 / 4

@lithium222 Ograniczony ? Dlatego że życie ludzkie trzeba ratować ? Zawsze ? Przecież nikomu nie można niszczyć szansę na życie. Jest to dar największy, i najcenniejszy. A aborcja jest właśnie niszczeniem życia, nie daniem szansy, przegraną już na starcie. a czym jest ten człowiek winny, że nie może żyć ? Co on takiego zrobił ? Jego to jest wina że jakiś palant zgwałcił jego matkę ? Czemu chcecie go mordować ? Nie dać szansy ? Każdy na nią zasługuje. Każdy zasługuje by żyć, spróbować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+4 / 4

@Mattian23374 Nie przesadzaj z tym darem, Czy ratowałbyś życie mordercy/gwałciciela/ pedofila? Jego życie to też dar przecież. dlaczego chcesz karać podwójnie niewinną osobę? Przecież nikt nie wykonuje aborcji na rozwiniętym płodzie! W tym momencie poruszasz kwestie ideologiczne. Czy zarodek jest dzieckiem? Nie odpowiedziałeś na moje pytania. Co czyni cię pospolitym hipokrytą. Na zasadzie: ja powiem co mam powiedzieć, ale problemem niech się zajmą inni. ,,jego matkę;; w tym konkretnym przypadku mówimy o DZIECKU. Gdybyś był kobietą (no cóż nie jesteś) urodził byś. Nikt by ci tego prawa nie odbierał, poważnie nie istnieje przymus aborcji. Dlaczego jednak mamy doszczętnie niszczyć psychikę skrzywdzonej osoby? W imię czego? ratowania komórek? Bo tym na początku jesteśmy. Ja cenię wyżej osobę która już ma życie, od ,,szansy''. To jest wybieranie ,,mniejszego/ większego'' zła. I nie masz prawa wypowiadać się na rzeczy/ tematy, które ciebie nie dotyczą i nakazywać/ zakazywać komuś cokolwiek. bo to nie w tobie będzie się rozwijała osoba, której nie chcesz, nie ty będziesz czuł kopnięcia/ ruchy i nie ty będziesz przez kilkanaście godzin wydawał na świat w bólach, by potem oddać.. bo każdemu się wydaje, że to takie łatwe.. oddać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mattian23374
-3 / 3

@lithium222 A dlaczego ta niewinna osoba, ma karać za swoje cierpienia innego niewinnego człowieka, i go zamordować ? Czyli jak ktoś zrobi mi krzywdę, to mogę wtedy zabić niewinnego i innego człowieka, i będę usprawiedliwiony. Fajne myślenie. Albo jak ktoś twoim zdaniem będzie miał w życiu ciężko, to znaczy że nie ma prawa życia ? Bo po co, jak będzie miał gorzej. Czyli wszystkich bezdomnych i chorych twoim zdaniem powinno się rozstrzelać ? Albo dzieci z domu dziecka, bo będą miały w życiu ciężej ? "Dlaczego jednak mamy doszczętnie niszczyć psychikę skrzywdzonej osoby? W imię czego? ratowania komórek?" W imię ratowania człowieka bo każdy tak zaczyna, i każdy zasługuje na życie Nawet morderca, pedofil, gwałciciel jeżeli chce się poprawić i leczyć. Bo jeżeli nie, to i tak nie wolno go zabić ale odizolować od ludzi. Ale przecież skoro zabić jej to dziecko jest łatwo i w ogóle. To czemu oddać miałby być trudno ? Jest pełno domów dziecka. Ona nie ma prawa za swoje cierpienie zabić człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2016 o 13:42

L lithium222
+1 / 3

@Mattian23374 ale tego człowieka jeszcze NIE MA. Rozumiesz? Czy wrócić cię na lekcje biologii? Nie ma, on się dopiero kształtuje i rozwija, nie ma nawet rozwiniętego układu nerwowego, więc NIE CZUJE. Zatpem sorry, ale pierdzielisz jak potłuczony o jakimś mordowaniu. Wyciągnij mi fakty medyczne, pokaż w jakim stadium dokonywana jest aborcja, potem odnieś to do rozwoju zarodka i wtedy się wypowiadaj. To może będziesz chociaż odrobinę wiarygodny. Ciebie g** obchodzi życie narodzonych tylko kłapiesz. Przejdź się hipokryto do domu dziecka. Zaadoptuj dziecko z gwałtu, a jak nie to łaskawie trzymaj buzie na kłódkę. Nie ty będziesz nosił w sobie i nie ty będziesz rodził w bólach a potem dodatkowo borykała się z ewentualnymi konsekwencjami. Ja bym nie urodziła. Prędzej bym się zabiła z tym w środku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mattian23374
-3 / 3

@lithium222 Czyli co ? Twoim zdaniem jak człowiek jest wynikiem gwałtu to nie ma prawa żyć ? Ma takie same prawa jak Ty. CZŁOWIEK JUŻ JEST, OD CHWILI ZAPŁODNIENIA I NIKT NIE MA PRAWA ODBIERAĆ MU ŻYCIA, BEZ JEGO ZGODY Rozumiesz ? Nie masz prawa odbierać komuś życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2016 o 14:14

L lithium222
+2 / 4

@Mattian23374 A czy ja gdzieś piszę, czy ma prawo, czy nie? Uważam, że ważniejsze jest prawo ofiary, w tym przypadku skrzywdzonej dziewczyny, dlaczego mamy karać dodatkowo osobę pokrzywdzoną? Przecież się o to nie prosiła? Spotkała ją ogromna krzywda, za którą nie powinna być dodatkowo karana, a ciąża i poród jest ogromnym obciążeniem i wysiłkiem. Wyznaje zasadę, ze każdy ma prawo decyzji, ta kobieta może podjąć taką, albo inną decyzję. Zdajesz sobie sprawę, że ONZ traktuje zmuszanie kobiety do urodzenia po gwałcie jako torturowanie kobiety? Zdajesz sobie również sprawę, że to dziecko nosi w połowie geny zboczeńca? Nikt nie morduje w pełni ukształtowanego płodu, na niebiosa. Dlaczego jak kobieta poroni, to słyszy, że to odpad medyczny a nie dziecko? Gdzie krzykaczu jesteś, żeby to zmienić? Dlaczego idzie na śmietnik, a nie ma odprawiany pogrzeb? Jesteś ideologicznym fanatykiem, dla którego nie liczą się medyczne, rzeczowe normalne argument. Zarodek to zarodek. To jeszcze nie jest człowiek, tylko zlepek DNA, dodatkowo nie samodzielnie istniejąca istota, tylko dziwnym trafem rozwijająca się w innym organizmie żywym i uwaga: żyjąca jego kosztem (nie zarodki nie fotosyntetyzują). Ludzie, jak ja takich jak ty bym wróciła do podstawówki na lekcje biologii.. mierne wykształcenie i kłapie dziobem, bo sobie coś ubzdurał. Żenada jakich mało. Zygota to człowiek.. no ręce opadają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+2 / 4

@Mattian23374 I hipokryto zajmij się dziećmi żyjącymi. Bo coś mi się wydaje, że ja mam kontrowersyjne może dla niektórych poglądy, ale więcej się takim dzieciakom przysłużyłam, niż krzykadło Twojego pokroju. I na koniec : Bo pie**olic to tu kazdy potrafi, a pomagac potem nie ma komu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2016 o 15:11

avatar Mattian23374
-2 / 2

@lithium222 Prawo ofiary nie może być kosztem innego człowieka, nie rozumiesz tego ? Naprawdę ? Jak się komuś stanie coś złego, to ten ktoś nie może za to mścić się na innych. Czemu ona ma mieć prawo zabić to dziecko, jak jego to nie jest wina że została zgwałcona. Od chwili zapłodnienia tworzy się już człowiek. I jeżeli samo nie umrze, nikt nie ma prawa odbierać mu życia. Karę za jej cierpienie powinien mieć ten kto jej to zrobił, czyli gwałciciel. A nie niewinne dziecko. I nie nazywaj mnie hipokrytą bo nic o mnie nie wiesz. Co mają geny do tego ? Czy dziecko jest winne jakiego ma ojca ? Boże trzymajcie mnie… Ty znowu jesteś taka sama jak mordercy dzieci. Niczym się nie różnisz. Dla ciebie życie takiego dziecka jest nic nie wartę. Dla Ciebie to jest śmieć po prostu. Każdy powinien mieć prawo decyzji ale nie w kwestii śmierci. Rozumiesz ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@Mattian23374 Proszę poczytaj sobie: http://m.krytykapolityczna.pl/artykuly/swiat/20160401/irlandia-kobiety-w-pulapce-prawa-antyaborcyjnego
http://m.krytykapolityczna.pl/artykuly/swiat/20151210/salwador-zakaz-aborcji-amnesty-international

http://m.krytykapolityczna.pl/artykuly/swiat/20160330/ochrona-zycia-w-salwadorze-szpitalne-lozko-z-kajdankami

Ja już swoje zdanie wyraziłam. A ty się poucz biologii. To jeszcze nie jest dziecko. Owszem, bo ja cenię wyżej życie 14-latki a nie zlepka komórek. wybacz i swojego dziecka bym na dodatkową traumę nie naraziła, tylko dała jej wybór i wsparcie. Dla mnie Ty jesteś barbarzyńcą tylko mocnym w gębie. Zaadoptuj dzieciaka z gwałtu to porozmawiamy. Do tej pory gęba na kłódkę.
,,Inny lekarz o leczeniu zgwałconych dziewczynek mówi: – Przez ostatnie pół roku mieliśmy cztery przypadki dziewczynek między 10 a 14 rokiem życia. Były w ciąży, dzieci rozwijały się bez nerek. Takie dzieci umierają przy urodzeniu. Wszyscy lekarze i lekarki, z którymi Amnesty International udało się porozmawiać w Salwadorze, podkreślali, że nikt już nie myśli tutaj o przerwaniu ciąży i komplikacjach jako o problemie zdrowotnym, nikt nie myśli o ofiarach przemocy''. Ale co ciebie to obchodzi, prawda/ dla ciebie jesteśmy tylko inkubatorami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2016 o 15:56

avatar Mattian23374
-2 / 2

@lithium222 Ten „zlepek komórek” też ma prawo życia tak samo jak ta 14 latka.
Czemu on ma nie żyć ? Jest tyle samo wart co ona. Dlatego że dopiero zaczyna istnieć
jest gorszy ? Twoje dzieci też będę na początku „zlepkiem komórek”. Sama byłaś „zlepkiem komórek”. To jest już życie. A czemu mam dziecko z gwałtu zaadoptować ? A co jest z takimi dziećmi nie tak ? Jest jakieś inne ? Gorsze ? Kiedyś pewnie jakie z domu dziecka wezmę, i zaadoptuję. Dopóki dziecko żyje nikt nie ma prawa je usuwać. Koniec tematu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2016 o 16:11

L lithium222
0 / 2

@Mattian23374 ,,Problem usuwa się zanim zaczyna żyć. Jak jeszcze nie zwróciłeś na to uwagi. Podkreślam po raz enty. jesteś fanatykiem,, który ma określoną ideologię. Nic więcej. Czekam aż zaadoptujesz dziecko z domu dziecka. Ale taka drobna podpoiedź: najpierw musisz znaleźć sobie kobietę. Tak byłam zlepkiem komórek, Ty również. I gdyby Twojej i czy mojej mamie stało sie cokolwiek, to byś nie istniał. Bo takie to jest ,,życie'' w pełni zależne od drugiej osoby. Ja jednak byłam zaplanowana i kochana, nikt mojej mamy w tak brutalny sposób nie skrzywdził. A jeżeli tak by było, wolałabym nie istnieć. I tak takie dziecko ma w sobie przekazane geny zwyrodnialca. Przeczytałeś to co ci wysłałam, czy dalej kłapiesz dziobem bez sensu? I zacytuję pewną osobę: ,, jeszcze nigdy nie zetknąłem się z mężczyzną który jednocześnie popierałby szeroki zakaz aborcji i miał do kobiet szacunek. Praktycznie zawsze takie ortodoksyjne poglądy głoszą szowiniści którym doprawiono rogi bo byli zbyt miękcy'' ,,prawo do życie'' śmiech na sali. ,,Przypadek Beatriz odbił się być może najszerszym echem w międzynarodowych mediach, wywołując zażartą dyskusję na temat prawa aborcyjnego. W 2013 roku, u 22-letniej Beatriz oczekującej dziecka stwierdzono anencefalię płodu. Oznaczało to, że w wyniku wady wrodzonej dziecko urodzi się bez części mózgu i przeżyje maksymalnie kilka dni. Wiedziano o tym już w 12. tygodniu ciąży. Wiedziano też, że sama ciąża zagraża życiu i zdrowiu pacjentki, która cierpiała na toczeń rumieniowaty i zapalenie nerek.'' Ale przecież.. lepiej narazic matkę prawda? a dziecko niech sobie pocierpi kilka godzin, umrze i wszystko jet w porządku. Hipokrysi Twojego pokroju umywają rączki, ,,ratujmy zycie''

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mattian23374
-1 / 1

@lithium222 Nie rozumiesz że życie tworzy się od chwili zapłodnienia. Nie rozumiesz, też że skreślanie komuś szansy życia równa się morderstwu. Ideologię ? Bo bronię życia ? :D W przeciwieństwie do Ciebie dla której jest to tylko komórka. A widzisz a ja bym nigdy, matce czegoś takiego nie wybaczył, jakbym się dowiedział że chciałaby mnie usunąć. I choćbym był nawet wynikiem gwałtu, to chciałbym żyć. Ale przez takich jak Ty ona mogłaby mnie wtedy zabić, za to tylko że zaistniałem. A nic jej nie zrobiłem. Czyli w takim razie wnuki wszystkich SS’manów, i synów morderców powinno się zamykać, tylko dlatego że mają ich geny. Choć nic nie zrobili. Ale mają geny zwyrodnialców wiec nie powinni żyć… Przeczytałem i uważam że aborcja powinna być dozwolona tylko wtedy jeżeli dziecko jest już martwe lub urodzi się bez szans na życie. Przeciwnym razie nie ma mowy… A co do tej adopcji, to nie pomyślałem o tym, więc jednak odpada ale będę wspierał domy dziecka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@Mattian23374 Nie, nie rozumiem, co jest dziwne u właściwie biologa. Jesteśmy zlepkiem komórek, każdy z nas, komórek tkanek, organów złożonych w pięknie funkcjonujący organizm (tylko się nie rozpłacz teraz). Dla mnie stawiasz kilka komórek jeszcze nie ukształtowanych z których będzie życie wyżej od w pełni ukształtowanego, mającego wspomnienia, uczucia, SWIADOMOSC osoby. Ja tej osobie daję wybór. Przeczytałeś linki? Przecież człowieku nawet nie miałbyś swiadomości tego, ze istniałeś :D Co cwaniaczku pamiętasz z porodu? Życie jest takim cudem? idz to powiedz dziecku umierającemu z głodu. Gdzie jesteś jak ono umiera? No gdzie? ,,będę wspierał hahahahahahaha'' Rusz dupe dzisiaj, a nie ,,ojej, nagle się zaopiekuję domami dziecka żenada'. Polecam wolontariat. Zwłaszcza w domu dziecka z dziećmi po różnych patologiach i chorych. Dobra szkoła życia, dla takich ciepłodupów jak ty. Kłapią dziobem, ale cokolwiek zrobić to już nie ma komu. Żegnam. Zajmij się najpierw pomocą a potem kłapaniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2016 o 17:01

avatar Mattian23374
-1 / 1

@lithium222 Ale te kilka komórek, też będą w przyszłość w pełni ukształtowanym człowiekiem. I przez to że nie ma świadomości istnienia można go zabić ? :D Super ideologia. Po prostu brawo. Każde życie jest cudem. KAŻDE ale przecież dla ciebie człowiek to tylko kawał mięsa i komórek itp. Właśnie przez ludzi twojego pokroju którzy wmawiają innym że życie jest nic niewarte, sprawiają że na tym świecie jest tyle zła. To można zabijać każde dziecko, bo przecież ono nie ma świadomości istnienia :D Niech o jego życiu decyduje ten kto ją ma hahah. Ja jako dziecko to bałbym się do Ciebie zbliżyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2016 o 17:55

avatar ~Benyk
0 / 6

Ania czy nie Ania malo wazne ale wszyscy zwolennicy powiedzcie mi tak szczerze czy dziecko poczete z gwaltu jest temu winne??czy jesli by sie urodzilo wzięlibyście je i zabili?? a czemu ono jest winne??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mattian23374
-2 / 4

No własnie to jest logika tych co są za aborcją. Zabić kogoś niewinnie za to że się innej osobie krzywda stała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darik99
-3 / 7

bo to jest właśnie dobra zmiana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mózgowie
+2 / 2

Z tej serii były jeszcze dwa obrazki - matka trójki dzieci, która może je osierocic rodząc czwarte, i jeden z chazanowskim płodem. Czy tam też są takie burzliwe dyskusje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taavi
+1 / 3

Do wszystkich "mądrych" którzy zbijają wypowiedzi przeciwników aborcji argumentami typu: "A co z cierpieniem zapłodnionych jaj? 40% zarodków umiera, zanim się ulokują na ścianie macicy!!! Ratujmy je, każde z nich jest mordowane!!!" Ludzie! Puknijcie się w łeb, byle mocno! Szlag mnie trafia jak czytam takie bzdury! Jest różnica między NATURALNYM procesem obumarcia zarodka w organizmie kobiety bez jej świadomości, a CELOWYM spowodowaniem jego śmierci przez osobę trzecią. Tego się nie da porównać! Czy poronienie np. w 3 miesiącu ciąży (nie sprowokowane celowo) też nazwiecie morderstwem? Można dyskutować o zakazie aborcji, bo poglądy są różne, ale przy użyciu racjonalnych argumentów, a ten jest wyjątkowo żałosny. Jak dla mnie aborcja=morderstwo czy tego chcecie czy nie, bo morderstwem jest celowe pozbawienie kogoś życia. @HdV14 dobrze waść gadasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar iluminat
0 / 4

Zapewniam, że 10 lat po urodzeniu, taka matka będzie pukała się w głowę, że przez pomyłkę prawie popełniła największy błąd w życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrmeda
+3 / 5

Prawo do życia jest pierwszym i najbardziej podstawowym prawem człowieka. Na nim zasadzają się wszystkie prawa i wolności. Czemu druga ofiara gwałtu ma ponosić wszystkie koszty gwałtu będąc całkowicie niewinną? To ma coś wspólnego z logiką?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 6

@andrmeda życie ma niewiele wspólnego z logiką. Dlaczego na wojnie giną dzieci? Dlaczego niewinni ponoszą odpowiedzialność? Dlaczego co dziennie są gwałcone porywane kobiety w imię jakiś chorych ideologii? Dlaczego nikt nie pomaga rodzinom wychowującym niepełnosprawne dzieci? Dlaczego wyżej stawiamy kogoś kto jeszcze nie istnieje, nie zdaje sobie sprawy ze swojego istnienia i nie ma nawet wytworzonego układu nerwowego, a osobę skrzywdzoną, potraktowaną jak szmatę dodatkowo każemy? No pokaż mi tu logikę, bo ja w zmuszaniu do rodzenia dziecka nie widzę. Wybacz, ale nie. To jest patologia i barbarzyństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gregory86
+2 / 2

kto ma kase i tak zrobi skrobankę za granica :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dfsa
+1 / 5

Tylu zwolenników mordowania nienarodzonych dzieci. Byłoby was mniej, gdyby wasi rodzice myśleli tak, jak wy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar autodestrukcja483
0 / 4

ażda kobieta powinna mieć wolny wybór co robi ze swoim ciałem. Aborcyjne podziemie jest ogromne a będzie jeszcze większe! Ten problem nie zniknie. Legalizacja aborcji pozwoli tylko na odprowadzanie opłat za taką usługę do skarbu państwa i podniesie się poziom bezpieczeństwa takiego zabiegu. Skrobanek o których piszecie już się prawie nie wykonuje, ponieważ są to metody przestarzałe - aktualnie najlepszą, podstawową metodą jest metoda próżniowa, które 'nie urywa rączek', nie powoduje krwotoków i nie rzutuje na późniejszą ciążę. Skrobanki stosuje się w podziemiu aborcyjnym, ciąże usuwa się również wieszakami. Kobiety z braku higieny takiego zabiegu mają powikłania, wiele z nich umiera.

Dajcie kobietom decydować o swoim ciele. Wy jesteście przeciw- nie róbcie tego. Ale uszanujcie innych, ich decyzje zgodne z ich sumieniem, to 'oni będą smażyć się w piekle' NIE WY.
To, ze ktoś jest ZA legalizacją aborcji, nie znaczy, że każdej kobiecie w ciąży - ją usunąć. NIE. Dajcie im wolny wybór, niech decydują o sobie.
#PROCHOICE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kwak1
+1 / 3

@autodestrukcja483 dziecko nie jest częścią ciała kobiety. JJest z nim związane, ale nie jest to to samo ciało. Nawet DNA mają różne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O okolioza77
0 / 2

Popatrzcie na to z drugiej strony. Dowiadujecie sie że jesteście dzieckiem z gwatu- idziecie sie zabić, bo wasz widok rani waszą matkę? Wiem, że to tylko wierzchołek gory lodowej ale... tak zastanówcie się nad tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lizzie1234
0 / 2

Gdybyś wiedział cokolwiek o naszej religii to wiedziałbyś że w takim przypadku aborcja jest dozwolona a także w kilku innych np zagrożenie życia lub zdrowia. Najpierw poznaj fakty a dopiero następnie się wypowiadaj,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~yujhgyui
+4 / 4

Chyba czas przeprowadzić jakąś krucjatę na zwyrolach, którzy chcą decydować o ciele kobiety. Zwłaszcza o ciele 12-letniej, zgwałconej dziewczyny w ciąży. No do ciężkiej cholery wierzyć mi się nie chce, że żyjemy w świecie w którym niewinna ofiara ma cierpieć, bo jeden zwyrol ją zgwałcił a inni zwyrole zadecydowali o tym, że ma urodzić dziecko jakiegoś śmiecia. Jak można przekładać życie i psychikę młodej dziewczyny nad jakiś pieprzony zlepek komórek. Niech się na mnie posypią minusy ale gardzę ludźmi, którzy chcą zakazać aborcji ciąży wynikającej z gwałtu. To przecież jest chore, w jakim my świecie zyjemy. Dyskutować można o dziecku z wpadki, ja sama nie usunęłabym no ale wykażcie się empatią i pomyślcie co czuje zgwałcone dziecko, które ma urodzić dziecko potwora. Mi się to nie mieści w głowie, wy w głowie macie jakąś biegunkę. Najgorsze że nie można tego do niczego porównać, takie coś zrozumie tylko kobieta. Nie wiem do czego równie upokarzającego i niszczącego psychikę można porównać gwałt i urodzenie dziecka gwałciciela. Jeśli nie umiesz wczuć się to pomyśl o bliskich. Pomyśl czy chciałbyś żeby Twoja matka stała się pośmiewiskiem i urodziła dziecko gwałciciela. Twoja mała siostra. Twoja dziewczyna, żona. Wychowałbyś w miłości dziecko gwałciciela? Jeśli odpowiadasz "tak" to jesteś człowiekiem bez serca i rozumu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shirayuki
+2 / 2

No właśnie, w przypadku wpadki - oczywiście, że można dyskutować, bo w końcu kobieta kochała się z mężczyzną dobrowolnie. Więc tu również bym zabroniła aborcji. A w przypadku gwałtu? Ja również nie rozumiem tych ludzi, którzy są za zakazem. Urodzić dziecko potwora? Gdzie taka kobieta/dziewczynka była torturowana i gwałcona? I ma urodzić dziecko gwałciciela????? Absolutnie NIE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~vsdvs
+1 / 1

może i nie zgadzam się z tą ustawą odnośnie aborcji, ale jak pójdziecie coś załatwić do urzędu to zobaczycie, że w życiu nigdzie nie kierujecie się "wolnością" tylko co "państwo" wam pozwoli zrobić, bez względu na partie, rzadzacą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaczorex
+2 / 2

Powiedziałbym jej: "Aniu, ponieważ to państwo jest chore, i wydaje mu się że wie lepiej od obywatela co dla niego dobre; to najlepiej zbierz trochę kasy i wyjedź po cichu do innego kraju, gdzie aborcja jest legalna".

A co do wielu komentujących tutaj: widzę że katolska propaganda mocno wyprała ludziom mózgi. Obrońcy życia się znaleźli, tylko tym "życiem" po narodzinach nikt nie chce się zajmować. Samą ciężarną (czy to w wyniku gwałtu, czy nie) też macie w poważaniu, a to przecież ONA będzie przechodzić przez trud donoszenia ciąży i porodu, więc to powinna być JEJ decyzja. Więc dajcie sobie na wstrzymanie, bo z jednej strony jesteście za wolnością osobistą, a z drugiej ograniczacie ją niektórym członkom społeczeństwa - w tym przypadku kobietom, każąc rodzić niechciane dzieci, bo tak. Wasze poglądy nie są najważniejsze na świecie, ani też jedyne słuszne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shirayuki
0 / 0

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że ci, co są za całkowitym zakazem, biorą do jednego worka wszystko - nieważne, czy to była wpadka czy gwałt - ma urodzić! Była wpadka przy świadomym współżyciu - również nie popieram tego. Ciąża w wyniku gwałtu? Bez jaj.Tutaj kobieta ma pełne prawo odmówić. Ta dyskusja nigdy się nie skończy właśnie przez to, że wrzuca się wszystkie sytuacje do jednego wora. // Co z tego, że 11-letnia dziewczynka została brutalnie zgwałcona przez 3 "mężczyzn", grozi jej uszczerbek zdrowia, a nawet może nie przeżyć porodu - MA URODZIĆ (makabryczny przykład, ale cóż...).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2016 o 19:19

R rudawiolka
-2 / 2

A gwalciciel-"ojciec dziecka" dostanie 500

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brosaczony
-2 / 2

Aniu! Nie chcesz, aby po tragedii gwałtu pierwsza myśl brzmiała zabiłam własne dziecko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~takietam12
-2 / 2

Ania na pewno poczuje się lepiej kiedy zabije to dziecko, niż urodzi i odda do adopcji. zdecydowanie. Brawo Ania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kwak1
-2 / 4

A teraz mi powiedz co winne jest dziecko? Czy to ono zgwałciło ta biedną dziewczynę? Dlaczego karę ostateczną za gwałt ma ponieść dziecko, a nie gwałciciel. dziecko zostanie zamordowane a gwałciciel dostanie kilka lat. Ot, sprawiedliwość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ola4815
-1 / 1

Mówicie, że co winne jest to dziecko z gwałtu? A 12-14 letnia zgwałcona dziewczynka to nie dziecko? Co ona, to dziecko, jest winna, że skazuje się ją na 9 miesięcy koszmaru, potem na urodzenie dziecka gwałciciela? Nie jesteście w takiej sytuacji, to nie wypowiadajcie się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem