Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
C czarneChmury
+29 / 65

@lech2 taką mają figurę. Szydło moim zdanie się lepiej ubiera i ogólnie wygląda niż Kopacz, która wyglądała jak trup trochę. Obama też dobrze nie wygląda. Bo tam za bardzo nie ma możliwości wyboru stroju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zibioff
+50 / 80

@lech2 No na prawdę to już jest szukanie problemów na siłę...Jak one wyglądają? Przecież to już starsze kobitki a nie modelki playboya. Ja kościół katolicki mam za okupanta Polski, PISu nie lubię ( tak samo jak i PO .N PSL czy innych komunistów typu partia Razem itp ) No ale sugerowanie, że zrobiły coś niewłaściwie jest zwykłym szkalowaniem i szukaniem problemów tam gdzie ich nie ma. Taka tania nagonka bez żadnych argumentów. Wyglądają zaś całkowicie normalnie. Muszą być na czarno, mieć spódnicę i okrytą głowę. Reszta jest jedynie ich naturalnym wyglądem. Obamowa zaś wygląda jakby była w 9-tym miesiącu ciąży. Każda kobieta na tych audiencjach wygląda głupio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zibioff
+15 / 31

@lech2 Ja nie jestem szafiarką i szczerze mówiąc mam to w dupie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zibioff
+16 / 38

Było kwestią czasu jak się lewactwo demotywatorowe do komentarzy zleci...Zapewne sami styliści :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glus_eli
+15 / 21

@Lech2 - Lata komunizmu zabiły w nas dumę narodową. Jesteśmy narodem pełnym kompleksów, robolami z mentalnością niewolników. Starajmy się chociaż nasze dzieci wychować na dumnych Polaków z mentalnością zwycięzców. Nadzieja w gimbazie. (Ironia losu)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 maja 2016 o 22:49

T terraner
+8 / 18

@piyoter swoją 'tfasz' ukrywasz, bo do rozjechanej ropuch ci za daleko?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar consternatious
+1 / 7

Twarz ma być częścią ubrania, a nie oknem duszy. Jak to mawiał Serfer z filmu Szczęśliwego nowego Jorku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glus_eli
+8 / 12

@piyoter - z Polski, Piyoter. Z Polski. Zauważyłem, że mamy straszne kompleksy. "Wszystko co polskie to gorsze" "w innych państwach europejskich jest inaczej i my musimy zrobić tak samo".
Nikt nie powie "u nas jest o.k. bierzcie z nas przykład"
A Polska jest na tyle dużym państwem, ma wykształconych obywateli, historie, kulturę że kompleksów nie musi mieć. Może mieć swoje zdanie i nie musi być pachołkiem ani Unii ani Stanów.
Obama jest szczuplejsza i chustę zarzuciła do tyłu. Merkel wygląda lepiej? O gustach się nie dyskutuje.
A tak w ogóle, czy to konkurs piękności? Co to za różnica, kto wygląda lepiej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
-3 / 11

@Nietolerancja Protokół nie nakazuje zakładania za małych ubrań, krótkich spódnic itp. itd. Ubrały się fatalnie i to chyba każdy laik potrafi dostrzec, że wyglądają fatalnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czarneChmury
+4 / 10

@lech2 oszalałeś? długa spódnica? Wyglądałyby jak słonie. Moim zdaniem nie są w za dużych ubraniach. I na pewno nie za małych. Kempa ma marynarkę 3/4. Taką specjalnie. Może bardziej pasują na szczupłe kobiety ale obie są ubrane poprawnie.To czepianie się zeby się czepiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
-2 / 12

@czarneChmury ja tam się nie znam, ale wyglądają fatalnie. Jak dla mnie żadne 3/4 - zwyczajnie za krótkie, uszyte dla niższej i szczuplejszej osoby. A takie grube nogi to się chowa- ale w sumie masz racje nie znam się, więc może są inne lepsze triki na to niż dłuższa spódnica

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 maja 2016 o 12:39

S starydziad
-4 / 12

@Zibioff Beata Kempa 1966 lat 50, Beata Szydło 1963 lat 53, Michelle Obama 1964 lat 52 - to tyle na temat kto starszy, a kto młodszy.
Szydło i Kempa to synonim obciachu nie tylko podczas wizyty u papieża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+1 / 7

@lech2 @starydziad Nie ma to jak szukanie problemu na siłę. Naprawdę to że premier jest nie atrakcyjna nic nie znaczy patrz Merkel; brzydka jak noc, a rozwala pół europy, a Julia Tymoszenko wygląda\wyglądała bardzo ładnie, a nie znaczy już nic. Pomijam fakt że obie panie ze zdjęcia w porównaniu z Kopacz to jak niebo, a ziemia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
0 / 8

@Saladyn1 ja już pisałem, że nie chodzi, że musiała chustę założyć, czy o to jaką ma figurę. Wyglądają komicznie. Mają fatalnie dobrane ubrania i wyglądają śmiesznie. Tak to może wyglądać kobieta ze wsi co na pielgrzymkę przyjechała a nie premier kraju. Żenada. Nie jestem ekspertem od mody, więc tylko mogę gdybać co daje taki śmieszny wygląd. Merkel nieatrakcyjna- założyła spodnie i luźną marynarkę. Na randkę bym jej nie zaprosił, ale nie wyglądała śmiesznie. Była ubrana jak przystoi przywódcy państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
0 / 4

@ImWiecejWidzeTymWierzeMniej przynajmniej potrafimy pisać zrozumiale. I jak Komorowski napisał bul, to nie udajemy, że tak być powinno. A jak PIS rozkrada Polskę to Wy dalej jesteście gotowi ginąć za Kaczyńskiego. Jak PIS łamie polską konstytucję- to już nie jest to polska konstytucja- tylko konstytucja Kwaśniewskiego i komuchów. Jak PIS łamie prawo- tym gorzej dla prawa. Jak przestępcy zostają ministrami- to fajnie- bo to nasi przestępcy. Jak ułaskawia się znajomych- wszytko oki, przecież to znajomi. Jak PIS zrobił z mediów publicznych tubę propagandowa, ale dziennik telewizyjny z PRL-u- wszystko fajnie bo My nie chcemy słyszeć czegokolwiek co by burzyło naszą PIS-owską wizję świata. PIS kupuje sprzedawczyków bez honoru, za 500+, za stanowiska w spółach, w urzędach, za wcześniejszą emeryturę, za dokopanie tym, którym PIS-iory zazdroszczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
+1 / 3

@ImWiecejWidzeTymWierzeMniej masz ciężką paranoje człowieku. Ale jak PIS pluje Ci w twarz to udajesz że deszcz pada. Więc założyłem że jesteś z PIS-u. To ciekawe co zrobisz dla tego, którego faktycznie popierasz? Dasz się wydymać i powiesz, że dziękujesz i prosisz o więcej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
0 / 2

@ImWiecejWidzeTymWierzeMniej ojej tak mi zaimponowałeś, że omal nie spadłem z krzesła ze śmiechu. Oki- piszesz, żę potrafisz myśleć, dużo spędzasz czasu na czytaniu itp. itd. Jednym słowem bez problemu odróżnisz prawdę od kłamstwa i nie dajesz się manipulować, w przeciwieństwie do mnie ofiary socjotechnik. Napisałeś, że "TW Litwin" łaził po krzesłach. Potrafisz to udowodnić? Potrafisz udowodnić że łaził po krzesłach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-4 / 4

@lech2 A pokaż jak ty wyglądasz ;) Chyba, że jesteś tak paskudny, że zwyczajnie się wstydzisz własnej twarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
-1 / 1

@t1ger ja jestem osobą prywatną i reprezentuje tylko siebie. Mogę przyjść na spotkanie z papieżem w krótkich spodenkach, dziurawej podkoszulce, sandałach założonych na skarpetki i co tam jeszcze wg. Ciebie jest szczytem obciachu. I będzie to świadczyło tylko o Mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-4 / 4

@lech2 A panie politycy zaś nie wydają grubej kasy na operacje plastyczne z pieniędzy podatnika. Wyglądają jak wyglądają i jest to ich prywatna sprawa - ubiór i dodatki (w tym makeup) zgodne z normami społecznymi. Tyle powinno ci wystarczyć, bo wiesz - to, jak je natura ukształtowała to ich sprawa prywatna. A, że wchodzisz w tę sprawę z buciorami to pokaż siebie. Jeśli wolno tobie, to i mnie ;) Ale nie pokażesz, jesteś pewnie tak paskudny, że monitory pękają na pół w akcie samobójstwa. Taka mała dygresja na twoim poziomie pojmowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
-1 / 1

@t1ger to chyba moja wina, że pisze nie jasno. I muszę to samo pisać z 10x. Nie mam pretensji o to, że są grube i szpetne. Tylko, że się ubrały w sposób komiczny. I nie chodzi tu o chustę na głowie czy kolor czarny. Całe tłumy kobiet nosi chusty na głowie i chodzi w czarnych ubraniach i absolutnie nie wyglądają komicznie, a wręcz przeciwnie. A Twoje domysły dotyczące mojego wyglądu bawią mnie. Dla jasności - jestem heteroseksualnym żonatym mężczyzną i nie masz szans u mnie, więc daruj sobie te próby wyciągnięcia mojego zdjęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+2 / 26

Czy ktoś mówił że wiochę robi Duda ze swą córką? Nie, bo one nie wyglądały śmiesznie. Te na zdjęciu wyglądają przekomicznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
-3 / 11

@SmiesznaSprawa niektórzy uważają że ludzi PiS-u się krytykuje dla zasady. Zaś ja tylko zwracam uwagę, że nie wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
-1 / 5

@agronomista Aha, czyli niektórych ludzi PiSu krytykujesz od święta a niektórych dla zasady? Dobrze wiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pan_Talon
+1 / 1

@agronomista Tak, nawet to było na demotach, albo kwejku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lord_Father
-4 / 18

Zibioff skoro kościół katolicki jest okupantem to po co obchodzisz Bożę Narodzenie,Wielkanoc,czemu twoja rodzina chodzi do kościoła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zibioff
+2 / 24

@~Lord_Father "Boże narodzenie" czyli przesilenie zimowe to święto pogańskie przedchrześcijańskie w dodatku o tysiącach lat historii, a nie katolickie ani nawet chrześcijańskie tak samo jak Wielkanoc. Polska tradycje świąteczne to wymieszanie tradycji pogańskiej z katolicyzmem. Jeśli mi nie wierzysz to sam sobie to sprawdź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glus_eli
0 / 20

@Lord_Father, @Zibioff - jesteśmy Słowianami. I to właśnie Kościół katolicki zniszczył tą kulturę. Często przyjmując Święta słowiańskie jako swoje, bo nie był w stanie usunąć tych Świat z kalendarza. Ale z drugiej strony, nasza kultura, w czasie 100 lat zaborów i II WŚ przetrwała dzięki Kościołowi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 maja 2016 o 0:33

avatar Hannya
+3 / 3

Obchodzę święta - źle, bo hipokryzja. Nie obchodzę świąt - źle, bo nie szanuję narodowej tradycji. Może by się tak, kuźwa, zdecydować? I nie, do kościoła nie chodzimy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-3 / 5

Lordzie Ojcze - Kościół aby przekonać do siebie pogan we wczesnym średniowieczu ustawił swoje święta tak, aby pokrywały się z pogańskimi. Co za problem teraz obchodzić pogańskie? To taki miecz obosieczny, po latach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KwadraturaKola
+10 / 52

Pomijając wszystko takie pytanie mam czemu kobiety spotykające się z hersztem tych hord muszą mieć tą chustę na głowie? Czy to pozostało z korzeni żydowskich czy o co to się rozchodzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inkognitko
-4 / 12

@KwadraturaKola mantylki nie są żydowskie tylko chrześcijańskie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zibioff
+1 / 21

@KwadraturaKola A kto by tam zrozumiał katolickie zwyczaje i dogmaty, skoro one opierają się na tym, żeby ich właśnie nie rozumieć a jedynie nie kwestionować i nie podważać, ponieważ tylko "kościół wie, czego Bóg od nas chce" i mamy żyć w biedzie i cierpieniu, ponieważ "błogosławieni ubodzy ( w duchu ) albowiem do nich należeć będzie królestwo niebieskie".Więc należy bogactwa oddać kościołowi, gdyż jest to miłe Panu a jeśli biskup kupi za to posiadłość i mercedesa to "przecież to tylko człowiek, wszyscy jesteśmy grzesznymi ludźmi" itp...Już od 1050 lat a kasa do Watykanu wypływa niczym do raju podatkowego z zagranicznych koncernów. Jesteśmy watykańskim lennem tak samo jak jesteśmy lennem Unii Europejskiej i byliśmy lennem zaborców i ZSRR.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KwadraturaKola
0 / 6

no kurczę nie wiedziałem że jednym komentarzem czystej ciekawości dostane tyle odpowiedzi; tak zbiorowo odpowiem żeby bałaganu nie narobić
@inkognitko dobrze już znać przynajmniej nazwę profesjonalną, a w sumie chrześcijaństwo skąd się wywodzi? z tego co wyczytałem to wygląda że to właśnie pochodzi z tamtych terenów
@wlad1 Jest mi niezmiernie miło że uważasz mnie za światłego ale serio zastanawia mnie to dalej dlaczego kobiety w obecności papieża muszą mieć tą chustę
@Zibioff No tak to już pomijając te chustki i brak odpowiedzi masz całkowitą rację każdy system religijny opiera się żeby doprowadzić jednostki do ślepej wiary i wyłączyć myślenie kiedy zaczniesz czytać biblie i porównasz naukę kościoła to już na pierwszy rzut oka że to nie ma sensu szczególnie że stary testament i nowy się zaprzecza ponieważ stary testament to w sumie mitologia sumeryjska i zbiory różnych opowieści z tamtych rejonów; każdy niestety orze nasz kraj jak może UE na każdym kroku i watykan co już się okazało choćby w ostatniej ustawie o obrocie gruntami gdzie najśmieszniejsze jest pomijając że kościół będzie mógł handlować to ze ktoś z zagranicy zadeklaruje się że będzie tu pracował i odprowadzał podatki to może kupić ziemie ale kiedy obywatel tego kraju nie jest rolnikiem to nie ma nic do powiedzenia taka dobra zmiana nam nastała...
@rafalinformatyk agentura czy korzenie nie wiadomo ale raczej nie są do nas przychylnie nastawieni możesz podać jakieś źródło o tych słowach papieża

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zibioff
+1 / 5

@KwadraturaKola Mało kto w Polsce czyta biblię :). Biblię znamy z lekcji religii i wyekstrahowanych cytatów wybranych przez księdza w kazaniu na niedzielnej mszy. Działało to przez 1050 lat..Mi się wydaje, że to już przestaje działać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KwadraturaKola
0 / 4

@Zibioff masz rację już następuje odwilż tak jak kiedyś choćby i za Jagiellonów pozycja kościoła spada oni dobrze o tym wiedzą będą się chwytać byle czego i polegać jeszcze na ludziach którzy ich słuchają w końcu ile można trzymać ludzi pod kloszem taka prawda że kiedy zaczyna się racjonalne myślenie i trzeźwa ocena otoczenia każda religia prędzej czy później wygaśnie
@rafalinformatyk dzięki; popatrz kto by papieża podejrzewał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moas
0 / 0

@KwadraturaKola Taaa odwilż , to co widzisz to takie zjawisko falowe . W liceum nawet o tym jest. Przyjrzyj się epokom i charakterystyce a zobaczysz że na zmianę odchodzimy i powracamy do religii tacy już jesteśmy i swoją odwilż możecie o kant du*py roztrzaskać co najwyżej islam zacznie wypierać katolicyzm, a tego to byś nie chciał bo byśmy do średniowiecza wrócili albo i wcześniej. Noszą chustę taka tradycja. Jest wiele dziwniejszych więc po co robić z tego problem. @Zibioff poza konkordatem (akurat o którym można by dyskutować ale te ok 50-60 zł chyba przebolejesz wszak w teorii 87% to katolicy a demokracja to dyktatura większości jak to ktoś trafnie powiedział nie ? ) nikt do religii i dodatkowego płacenia na kościół zmusza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zibioff
+1 / 1

@moas Nie, nie przeboleję nawet 1 grosza. Na okupanta wydanie nawet grosza to zbyt wiele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moas
0 / 0

@Zibioff nie do końca wiem w jaki sposób kościół nas okupuje wiec przybliż mi o co Ci chodzi bo nie wiem jak się do tego odnieść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KwadraturaKola
0 / 0

@moas zapytałem tylko skąd ta tradycja o historię to że jest taka to akceptuje no nawet masz rację że non stop ludzie powracali ale zauważ że tylko prosty lud trwał przy kościele bo albo chciał albo był zmuszany za to wyższe warstwy społeczeństwa odchodziły i wracały przez epoki; nikt nie chce islamu ale przez to że katolicy odstępują od kościoła i widnieją tylko na papierze to nie za bardzo wpłynie na islamizacje w naszym kraju no sam napisałeś w teorii 87% to katolicy ale tylko na papierze wpisania w kościele i co więcej? pewnie nawet mniej jak połowa jest faktycznie głęboko wierząca i praktykująca; skoro państwo jest organem świeckim to dlaczego ma płacić na fundusz kościelny zapłaci kto będzie chciał a kto nie to trudno i mamy ten wybór zaakceptować to on zarobił te pieniądze i on ma wyłączne prawo do gospodarowania nimi więc tą twoją demokracje kościelną też sobie rozbij o kant dupy Hitler też wygrał w demokratycznych wyborach, więc idąc tym tropem skoro coraz większa część naszego społeczeństwa przestaje się kształcić to reszta ma się jej podporządkować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moas
0 / 0

@KwadraturaKola Mam nadzieje że źle Cie zrozumiałem . Nie mówię o demokracji kościelnej ,a demokracji w Polsce . W kościele nie ma demokracji jest hierarchia . Hitler wygrał w demokratycznych wyborach racja i to jest wada demokracji nie ma rzeczy idealnych . Co do kształcenia jesteśmy jednym z najbardziej wykształconych społeczeństw . Masz dziwne poglądy nikt nie każe się podporządkowywać to czy się kształcisz co robisz w wolnym czasie itp . ale wole większości trzeba zaakceptować i ta wola nie ogranicza specjalnie twoich swobód i raczej odnosi się do ogólnych praw i przeznaczeniem podatków . Niestety trzeba to zaakceptować mi też dużo rzeczy nie pasuje. Przykładem jest wybieranie na zmiane 2 partii które robią nas jak chcą .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2016 o 12:22

avatar KwadraturaKola
0 / 0

@moas bardziej chodziło mi do odniesienia że większość to katolicy... jak na razie jesteśmy jedni z bardziej wykształconych narodów jednak ta liczba spada ponieważ wlicza się w to osoby starsze które niestety wymierają a młodzież coraz mniej chętna z tą akceptacją wolą większości to średnio bym powiedział gdyż jak pokazują badania socjologiczne tłumem bardzo łatwo manipulować np kierunek marszu wystarczy ledwie 12% ludzi którzy zmienią kierunek a w 80% przypadków reszta tłumu też go zmieni tutaj można sypać przykładami więc dlaczego niektórzy mają płacić i się dokładać na ten nieszczęsny fundusz mówiłeś że nie trzeba się podporządkowywać a wcześniej że demokracja to dyktatura większości to jak to w końcu jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moas
0 / 0

@KwadraturaKola "mówiłeś że nie trzeba się podporządkowywać a wcześniej że demokracja to dyktatura większości to jak to w końcu jest?" Jedno nie wyklucz drugiego możesz wyjechać jeśli jakaś z decyzji wyda Ci się nie do zaakceptowania. Możesz zostać a wtedy są dwie opcje albo otwarcie się buntować i walczyć o swoje racje jest takich paru na polskiej scenie politycznej medialnej a także na całym świecie co skończy się tym że albo znajdziesz podobnie myślące osoby albo skończysz na marginesie ale to się bardzo rzadko zdarza .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NekromantaAbel
+7 / 11

@Jezuita to taki papieski savoir-vivre, z tego co wiem, to tylko królowa Hiszpanii ma prawo ubrać się na biało przy papieżu. A Jola może nie ma chusty, bo sami Polacy w gronie. Albo Żydzi, kto wie. Ktoś to pewnie lepiej wytłumaczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SilesianSeparatist
+9 / 9

@Jezuita Nie wiem czemu tak jest, ale zdjęcie Kwaśniewskiej okrytej w chustę przy papieżu też bez problemu się znajdzie. Być może zależy to od miejsca audiencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SzamanekXYZ
-4 / 6

@Jezuita Chętnie bym ci to wytłumaczył, ale jesteś niewierzący więc po prostu się boje, że użyjesz tego do swoich egoistycznych celów albo po prostu nie zrozumiesz i przysłowiowo zbrechtasz, ale mogę powiedzieć, że to nie jest żadne savoir-vivre, kobieta nie musi koniecznie mieć tej chusty jak ma np. krótkie włosy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robert Biedroń
-4 / 4

@Jezuita Homoseksualizm to choroba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SilesianSeparatist
+7 / 9

@bilutek Żeby Ci motyle skrzydło grzywkę rozwiało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bilutek
-3 / 7

A dzięki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S starydziad
-3 / 5

Zdjęcie Merkel sfałszowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro100
+3 / 5

polskie gwiazdy wyglądają przynajmniej głupio. W sumie są sobą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lukidab
+3 / 3

Robienie wielkiego halo z powodu stroju? naprawdę błazenada, taki jest protokół dyplomatyczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar avantt_
+2 / 2

Dobra dobra nie czarujmy się, strój odgrywa bardzo ważną rolę w postrzeganiu człowieka. Na spotkaniu tak znaczącym jak audiencja u papieża naprawdę sprawą kluczową jest dobre zaprezentowanie się. Te łaszki uwydatnianące kacze nóżki i brudna serwetka zarzucona na głowę na pewno nie postawiły Polski w dobrym świetle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pan_Talon
-1 / 1

Beata szydło jest o klasę lepsza od nich, więc tak - ośmieszyła się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adawo
-3 / 7

Jednak nawet Angela ładniejsza... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inkognitko
+1 / 3

@adawo chybaś ślepy na jedno oko...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moas
+1 / 1

@adawo @inkognitko A na drugie niedowidzi, zresztą Merkel ostatnio nieco gorzej wygląda. Chyba jakieś problemy w kraju albo coś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2016 o 1:09

T tomkufel
0 / 2

No wszystko ok. Ale tylko te dwie baby nie stoją koło papieża. Jak to rozumieć???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marecki384
-2 / 2

Autorze nie porównuj Michelle Obamy to naszej Broszki i Klempy.
To dwa różne światy
Angela nie rodziła niigdy to nie wygląda jak baleron

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~prawie_nikt
+1 / 1

Ale o co chodzi? Wszystkie mają na głowie jakieś chusty i to jest ta wiocha?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dernybout
-3 / 5

I stoją jak te dwie pindy grochowe i cieszą wafla. /facepalm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Industrialny
+2 / 2

Mantylki u chrześcijanek są ok, ale hidżaby u muzułmanek już nie? Hipokryzją powiewa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2016 o 1:16

M moas
+1 / 1

@Industrialny większość ludzi nic nie ma do hidżabu . Po prostu większość to matoły nie odróżniające hidżabu od burki. Zresztą jedno nosić burkę, a inne określać kobiety które tego nie robią jako wyglądające jak dz*wki itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stokro5
0 / 0

Te 2 kwoki robią wiochę nawet jak się nie odzywają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jef39
-1 / 1

hmmm ... jak by nie patrzeć, to nawet Angela wygląda lepiej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdsdfsdg
0 / 0

Papież Franciszek zarządził, że już nie trzeba się tak ubierać "lepiej się nie odzywać"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem