Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
821 1015
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S starydziad
+12 / 50

@19Adrian90 Do czego? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 19Adrian90
+1 / 23

@starydziad oj pisanie o tych balonach wypełnionym helem na ich szyi było by zbyt długie więc użyłem skrótu myślowego :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Smerfetka
+2 / 16

@19Adrian90 i tak większość ich woli niż imigranta wobec ,którego prawo zablokowane przez opnie zachodu jaką jest poprawność polityczna i tak ja sama wole ich narodowców niż imigrantów czy pseudo uchodźców z tego powodu ,że jak wobec nich wyciągnąć konsekwencje prawne. Dodam jeszcze ,że oni i tak prawa nie łamią tak jak robią to imigranci za zachodzie, sprawdź sobie ile siedzi w wiezieniu imigrantów na zachodzie ,a ile siedzi narodowców w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dymek51
+4 / 10

@19Adrian90 w myśl definicji jestem narodowcem a dałem "+". Pewnie dlatego, że zarówno oni jak i ja myślę o ojczyźnie. Z tą różnica, że nie używam K*** co drugie słowo i za dnia kiedy oni się zdążą schlać, ja jestem w robocie. Jak widać, narodowcy to nie tylko bandyci ufff.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 września 2016 o 12:18

avatar ~POprawny_politycznie_inaczej
0 / 6

@19Adrian90 czuje ból dupy lewków....chyba nie podobają się nastroje społeczne, jak mi was szkoda też chcieli byście takie poparcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deanthehunter
0 / 6

Muslima byś nie omijał bo prędzej czy później poderżnął by ci gardło za to żeś niewierny. Taka prawda. a jak jesteś taki chojrak ty wyjedź pomagać w Syrii ludności cywilnej na terenach okupowanych przez IS. zobaczysz ile pożyjesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-4 / 18

Doskonałe......:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
-2 / 14

to tak jakbyś tłumaczył kamieniowi że jest za twardy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elkama
+7 / 17

@momo9412 on nie będzie nikogo bronić on po prostu lubi się bić a to różnica

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Delta1985
+2 / 12

@momo9412 Powiedz,że to żart ?! te puste ściery mają bronić tego kraju ? tyś się chyba ze ścianą zamienił mózgami..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M momo9412
-2 / 12

@Delka1985 Ty tak poważnie czy udajesz? Naoglądałeś się TVN, Polsatu i innych " prawdziwych " stacji? :) Szkoda, że te " puste ściery " organizują zbiórki na chore dzieci. Dodatkowo ci narodowcy nie atakują obcokrajowców, jeśli ktoś nic nie robi to dlaczego my mamy go atakować? Atakują tylko idioci, tak jak na stadionach. Jest grupka 5 kiboli, którzy się biją, ale oczywiście od razu po tym każdy kibol/ kibic jest zły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 września 2016 o 12:47

L Livanir
+1 / 3

@momo9412 Spokojnie my się same obronimy. Dałyśmy radę walczyć o Polskę w latach 50 to w w tych damy ;) Zresztą głupi, nie głupi. Drań nie drań, każdy kto będzie chcial będzie walczyć, dla każdego znajdzie sie jakaś rola.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd

@momo9412 ośmieliłbym się wysnuć twierdzenie, że byłoby odwrotnie. Narodowcy, choć lubią ocieplać swój wizerunek różnymi szczytnymi akcjami, to jednak w sporej mierze to łysi ćwierćinteligenci, takie typowe Sebixy, które bardzo często są winnymi przemocy domowej. Sam z opowiadań kobiet nasłuchałem się wystarczająco o tym, jak ich byli faceci podnieśli na nie rękę. Zazwyczaj to są kolesie o mentalności narodowca. Ale my już tak mamy, że dopóki sąsiad napie*dala swoją kobietę, albo dopóki zaczepia w chamski sposób na mieście, w klubie, to jest wszystko spoko. Ale kiedy uczyni to jakiś obcokrajowiec, to wtedy dopiero nam się włącza taki syndrom narodowca: "nie będziesz obrażać polskich kobiet!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Delta1985
+3 / 7

@momo9412 No oczywiście bo każdy co ma inne zdanie już ogląda "tefałen i polsat"...Narodowcy to zwykli bandyci bez krzty empatii do 2 człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

@momo9412 W lublinie pewien seba zaczepial kobiete i ja szarpal, tylu chlopow w MZK i tylko dziewczyna stanela w jej obronie, narodowcy czesto polek nie szanuja, a co dopiero wlasnego kraju, bo mazanie na zabytkach kotwicy, to nie jest oznaka patriotyzmu, a glupoty i braku szacunku do wlasnego dziedzictwa kulturowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 września 2016 o 3:57

M Morela01
+2 / 4

Wcale nie potwierdziłeś teraz zasadności złej opinii, którą większość ludzi ma o narodowcach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 września 2016 o 12:15

avatar KapitanHerbata
0 / 0

prawdziwy patriota na białym koniu, ze srebrnym mieczem sprawiedliwości bronić będzie każdego polaka - no, chyba, że ten drugi polak ma inne zdanie niż on. Wtedy zacznie wyzywać od ku*ew i życzyć matce tego polaka śmierci głodowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ali1234
-3 / 9

wykształcenie nie oznacza mądrości, a brak dyplomu głupoty, jeżeli twój jedyny sukces w życiu to to ze umiesz pisać i czytać w jakimś języku to gratulacje, wygrałeś z analfabetyzmem, masz się czym chwalić- widziałem wiele takich ludzi co to nie mogli się w prawdziwym życiu odnaleźć. Gdyby ten facet był mądry to by nie dostał, no chyba ze język polski to dla niego za dużo
nie bujdzie się mówić po POLSKU

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 1

@ali1234 Wyksztalcenie oznacza madrosc, pewien poziom wiedzy ponad przecietna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ali1234
0 / 0

no to studia nie kształcą to już norma a i poziom taki..... dyplom stał się towarem który uczelnie sprzedają.
wiedzę i tak się zdobywa a mądrości się nie nauczysz,
"wiedza nie oznacza mądrości a niewiedza głupoty tak samo jak ciemność ślepoty "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

@ali1234 Durne porownania i brak argumentow u ciebie. Dajmy np; z ta ciemnoscia, nic nie widzisz, czyli slepota z powodowane brakiem swiatla. Madrosc to jest nabyta wiedza, masz wiedze to jestes madry, tobie chyba z inteligencja sie pomieszalo,w ktorej nie trzeba wiedzy by poradzic sobie w zyciu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 września 2016 o 17:56

A ali1234
0 / 0

ha... masti123 ...... Przeczytaj uważnie co napisałem i rozważ to logicznie
i sprawdź Wikipedii co to Mądrość

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 września 2016 o 16:02

avatar aku666
+8 / 20

Fun fact: ci kolesie z fotki niby mają dzielnie bronić polskiej ziemi przed hordami ciapatych a boją się nawet pokazać swoje szpetne mordy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Janusz_Kibol
+1 / 11

@aku666
Drogi aku666, z tym zakrywaniem twarzy nie do końca tak jest, no ale co Wy możecie wiedzieć, wszak wszystko co robicie, podpisujecie się pod tym imieniem i nazwiskiem:).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+4 / 12

Pokaż skan dowodu z imieniem i nazwiskiem "Janusz Kibol" panie bohaterski prawaku. Resztę danych możesz zamazać z facjatą włącznie, jak na democie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 września 2016 o 13:33

avatar ~Vrener
+2 / 6

Zasłaniają ryło, bo "dzi bochaterowie i zynowie zilnej Polsgi som przeźladowani przes zuy, antypolzgi rzond!!!111jedenjedenjedenaście". W każdym razie taki argument można czasem usłyszeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+3 / 11

Znaczy bohatersko trzęsą dupą ze strachu przed rozpoznaniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+3 / 5

@aku666 Podobnie trzęsą dupami kiedy nie maja nad oponentami przewagi większej niż czterech na jednego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Leon32167
0 / 2

@aku666 dokładnie tak jest!
Tak samo np. antyterroryści noszą kominiarki - cykory! Oh wait...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+3 / 3

@Leon32167 Argument z dupy. Antyterroryści noszą kominiarki bo muszą, to ich strój roboczy, tak jak czysty fartuch to strój roboczy lekarza. Są one konieczne do prawidłowego wykonywania ich pracy. Te neonazi mendy z demota nie muszą nosić kominiarek. Noszą bo się boją rozpoznania. Kaput?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zeus89
-1 / 7

Widzę, że autor jedzie dwoma stereotypami, że narodowcy są niewykształceni i że będą atakować każdego obcokrajowca. Nie popieram sposobu ich działania ale kierunki ich ataków są jak najbardziej słuszne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Janusz_Kibol
+2 / 4

Dobrze, zapamiętamy. Wykształcony człowieku :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jackie_Jack
+25 / 39

Można być narodowcem i nie być debilem, można być narodowcem i być debilem. Można nie być narodowcem i też być debilem i można nie być narodowcem i być mądrym. To nie narodowcy i czy lewicowcy są zagrożeniem- zagrożeniem są ludzie o ograniczonych horyzontach, nieumiejący tolerować nikogo innego o innych poglądach, ludzie usiłujący zmusić innych do myślenia w taki zam sposób jak oni oraz dający sobą sterować w imię czyiś interesów. Słowem- zagrożeniem są cwaniacy i debile. Mnie nie obchodzi, kto pobił profesora w tramwaju- czy był to narodowiec, lewicowiec, homo, hetero czy żyrafa. Był zwykłym chamem i debilem i powinien ponieść prawne konsekwencje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
+1 / 3

@Jackie_Jack A zobacz jak ten demot przyciągnął lemingi xD. Lemingi "prawicowe" hejtuja demota, Lemingi lewicowe bronia demota. Ten kraj musi umrzeć bo jego suweren jest po prostu głupi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Duzy_Bill
+2 / 2

@Jackie_Jack

Jak piszesz o tolerancji to musisz byc "lewak" ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_to_prawda
0 / 4

@Jackie_Jack z ciekawości. Ilu jest profesorów wśród narodowców?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jackie_Jack
+1 / 1

@Taymishi: Na szczęście to tylko przez to, że krzyczą ci, co nie mają nic do zaoferowania. W sumie jest więcej tych rozsądnych ludzi, tylko oni nie pchają się do polityki. ~Duzy_Bill Heh. :D Ty się śmiejesz, ale kiedyś zostałam zwyzywana od lewaków za takie komentarze. Cóż, widać w tym świecie nie idzie być trzeźwo myślącym. @Taka_to_prawda: Nie wiem. Nie wiem też, ilu jest wśród lewicy. W zasadzie jedyny profesor, jakiego znam, to była moja nauczycielka od polskiego. I nie była ani na prawo, ani na lewo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jackie_Jack
0 / 0

@SmiesznaSprawa Nie wspomniałam o tym, dlaczego moim zdaniem profesor został pobity. Mam wrażenie, że nie czytasz ze zrozumieniem (stąd również pomyłka co do mojej płci). Skoro więc uważasz już, że nie znam powodu tego zdarzenia, to mnie oświeć. Chcę poznać Twoją opinię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jackie_Jack
0 / 0

@SmiesznaSprawa Co nie zmienia faktu, że odniosłeś się do tej części moich poprzednich wypowiedzi, która nie istnieje. Co do tej sprawy stwierdziłam jedynie, że ktoś, kto bije innych ludzi w tramwaju jest chamem i musi ponieść prawne konsekwencje, bez względu na to, kim i skąd jest. Nie mówiłam o tym kto, dlaczego i po co. Pomijam już fakt, że w swojej wypowiedzi zawarłeś atak ad personam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1415607
-4 / 10

Ludzie nie mylcie NARODOWCÓW z KIBOLAMI i CHULIGANAMI.
Oni wspólnego maja bardzo niewiele. Przez to, że nazywacie te dwie grupy tak samo, to słowo NARODOWIEC nabrało PEJORATYWNEGO znaczenia, a w byciu narodowcem, czyli nacjonalistą czy patriotą NIEMA NIC ZŁEGO !!! Jeżeli ktoś mi nie wierzy niech zagłębi się w temat nacjonalizmu, ale tego czystego nacjonalizmu, niech poczyta o nim trochę, to zmieni zdanie.
PATRIOTYZM I NACJONALIZM TO JEDNE Z NAJLEPSZYCH IDEOLOGI.
I PRZESTAŃCIE MYLIĆ POJĘCIA !!!!!!!!!!!!! TO ŚWIADCZY O WASZYM NIEDOUCZENIU !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
0 / 0

@1415607 Jesli Patriotyzm jest ideologią to ja jestem papieżem :D. Co do nacjonalizmu to może on być zarówno pozytywny jak i negatywny ~śzkodliwy~. Zgadzam sie z Tobą w kwestii tego że uogólnianie jest złe i nie każdy narodowiec jest chuliganem, ale idąc tym tokiem rozumowania śmiem twierdzić że nie każdy lewak musi być tępym socjalistą i po lewej stronie też mogą stać patrioci :). Tak samo jak mogą oni stać w centrum i się nie angażować. Tak jak robię to ja :p
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1415607
0 / 0

@Taymishi Racja, to z patriotyzmem się pomyliłem, a to dla tego że się śpieszyłem z pisaniem komentarza. Zgadzam się z tobą że nie każdy lewak musi być idiotą, lecz niestety z własnego doświadczenia wiem, że osoby o lewicowych poglądach nie grzeszą inteligencją (znam dużo osób o lewicowych poglądach i powiem ci że to są tacy ludzie, że brak słów, osobiście większych idiotów nie znam, nie da się z nimi nawet normalnie porozmawiać). Takie są moje doświadczenia, widocznie trafiłem na tą najgorszą grupę lewaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 19Adrian90
0 / 0

@1415607 żaden fanatyzm nie jest dobry czy to w lewą czy w prawą czy religijny czy jaki tam jeszcze może być co nie zmienia faktu że nacjonalizm dał nam Hitlera a socjalizm Stalina a poza tym kiedyś oglądałem taki program dokumentalny porównujący te dwa ustroje w sumie też książka o tym była ale niestety za cholerę nie mogę sobie przypomnieć tytułów może jak poszukasz w necie to znajdziesz (powodzenia w szukaniu) ale sens tego był taki że porównali te ustroje i wiesz jaka była największa różnica w nich NAZWA chodziło o to samo tylko pod inną nazwą i troszkę odmiennymi metodami ale dążyli do tego samego... ale w tamtych czasach poszło po skrajności a niestety Polacy lubią skrajności... dlatego narodowcy kojarzą się z takimi ninjami jak na zdjęciu a lewaki z pedałkami machającymi pindolkami na ulicy... dlatego ludzie w Polsce powinni dojść do porozumienia i zająć się istotnymi sprawami a nie narzucanie swojej ideologii innym i wszczynanie to coraz nowych wojenek ale to jest niewykonalne bo praktycznie żaden z rządzących czy nawet zwykłych obywateli nie usiądzie do jednego stołu z kimś kto ma inne zdanie i nie zaczną rozmawiać co zrobić RAZEM bybyło lepiej ale żadne nie pójdzie na kompromis bo "MOJE musi być na wierzchu"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1415607
0 / 0

@19Adrian90 Chciałeś napisać że porównywali komunizm z nazizmem, nie z nacjonalizmem.
Nazizm ma dużo więcej wspólnego z komunizmem niż nacjonalizm.
Napisałeś także że, żaden fanatyzm nie jest dobry, lecz nacjonalizm, ten czysty, nie jest tą bezwzględną skrajnością, jest kilka innych bardziej skrajnych ideologi takich jak rasizm faszyzm nazizm i szowinizm, i te ideologie są faktycznie złe, lecz nacjonalizm jak mu się dobrze przyjrzeć to bardzo dobra ideologia.
Oczywiście z nacjonalizmu może zrodzić się też coś złego, ale to nie oznacza, że sam nacjonalizm jest zły.
Nacjonaliści uważają dobro własnego narodu za wartość najwyższą, bardzo dużą wagę przykładają do tradycji narodowej, języka, kultury, religii. Nacjonaliści są też tolerancyjni, nie sprzeciwiają się możliwości zachowania prawa do odrębności etnicznej, pozwalają innym grupom etnicznym żyjącym na terenie ich państwa na rozwijanie swojej kultury, religii, języka. Dla nacjonalistów nie ma znaczenia kolor skóry, rasa, religia, dla nich ważny jest człowiek, który ma żyć tak, aby jak najwięcej przyczynić się do rozwoju państwa..Według mnie te cechy nacjonalizmu, które powyżej wymieniłem świadczą o tym, że nacjonalizm jest bardo dobrą ideologią, ponieważ pozwala na rozwój jednostki, kimkolwiek ona jest, i nieważne jest jej pochodzenie itd. ,troszczy się o dobro narodu. Im państwo jest silniejsze lepiej zorganizowane tym lepiej żyje się normalnym obywatelom, i to właśnie dzięki silnemu państwu narodowi żyje się lepiej.
Wystarczy spojrzeć na usa, jest to kraj rozwinięty gospodarczo, silny, z silną armią, liczący się na arenie międzynarodowej, i teraz wystarczy porównać poziom życia w usa i w słabszych państwach. To pokazuje, że tylko silne państwo jest w stanie zagwarantować lepszy byt narodowi, i właśnie o państwo każdy obywatel powinien dbać i troszczyć się o nie, a to jest właśnie ideą NACJONALIZMU.
Jakby każdy Polak był nacjonalistą, czy patriotą od powiedzmy XV w. to właśnie Polska byłą by największym mocarstwem na świecie, patrząc na potencjał ludzki, na to że Polacy to jeden z najinteligentniejszych narodów, Polska była by naprawdę potężnym imperium. W dzisiejszych czasach nawet nie słyszeli byśmy o czymś takim jak rozbiory, I czy II wojna światowa, bo kto odważył by się podnieść rękę na potężne państwo Polskie. Oczywiście nie było by państwa które chciało by z nami zadrzeć. I mam taką cichą nadzieję że kiedyś tak się stanie, że Polska powstanie w końcu z kolan (chociaż w tej chili to w rzeczywistości leży w kałuży własnej krwi, wykrwawiając się na śmierć )
i mam nadzieję że Polska znów będzie silnym państwem, i każdy będzie traktował Polskę i Polaków z szacunkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 19Adrian90
0 / 0

@1415607 początkowo też nikt nie nazywał nacjonalizmu nazizmem wiesz niemcy wtedy bydowali kraj podobnymi hasłami ;) oki jeśli pozwalasz żyć czy mówić np po niemiecku w tramwaju lub być komuś nie wiem buddystą czy wierzyć w co tylko zechce to spoko ale te typki ze zdjęcia na to nie pozwolą a to te typki ze zdjęcia mają większą siłę przebicia w społeczeństwie bo nad taką dziczą nie zapanujesz i wpieprzy każdemu kto jest inny lub nie jest z nimi a co do mocarstwa to Polacy nie mają szczęścia do rządzących obecnie też nie bo pis nie jest zbyt dobrym wyjściem w sumie to żadnemu politykowi obecnemu na Polskiej scenie nie zależy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1415607
0 / 0

@19Adrian90 Tak jak napisałeś o szczęściu Polski do rządzących, to fakt, masz rację Polska ostatnio niema szczęścia do rządzących polityków, ale to dlatego że każdy z nich nastawiony jest tylko i wyłącznie na własny zysk, a nie na dobro ojczyzny. Weźmy na przykład partię po (napisałem celowo z małych liter) czy politycy tej partii (oczywiście nie wszyscy, ale większość) nastawieni są na dobro narodu, czy raczej na własny zysk, wystarczy spojrzeć na to, co zrobili z Polską prze z lata ich rządzenia, nie będę wymieniać tego wszystkiego bo to bez sensu, każdy wie co nawyrabiali. Wcześniej za czasów komuny w Polskim rządzie też nie było polityków, którym faktycznie zależało by na dobru państwa Polskiego, jeszcze wcześniej krótki okres II RP, jeszcze wcześniej rozbiory (w tym czasie nasi politycy to w ogóle katastrofa). Od kilku set lat nie mamy szczęścia do polityków, ale może się to zmieni, musimy mieć nadzieje, lub samemu się wziąć za politykę i próbować coś zdziałać. Jeszcze jedna rzecz, to co napisałeś o grupie chuliganów, którzy za posługiwanie się obcym językiem są w stanie kogoś pobić. Faktem jest to, że nad tą grupą ciężko jest zapanować, ale to nie znaczy, że jest to niemożliwe, trzeba się po prostu za nich odpowiednio wziąć.
Jakby każdy w Polsce był patriotą lub nacjonalistom to w tym kraju żyło by się bardzo dobrze, a inne kraje by się chciały na nas wzorować, pod warunkiem że, ten nacjonalizm panujący w Polsce musiał by być w stu procentach czysty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aprophet
+2 / 8

Drogi lewaku, to że skończyłeś studia gender, nie znaczy że masz jakiekolwiek wykształcenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
+2 / 2

@aprophet najeżdżanie na kogoś za skrytykowanie skrajnej prawicy jest dość....niedojrzałe xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Leon32167
0 / 0

@Taymishi to jest internet - tu się jedzie po wszystkich. Czy może uważasz, że tylko prawice wolno krytykować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Robertonabol

Tak w rzeczy samej i na pewno nie jest to twórca tego ''Demota''.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~key67
+1 / 5

Drogi autorze demota- utrata władzy przez twoich POpaprańców, nie jest winą narodowców. Proszę się nie wysilać na prowokacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 19Adrian90
0 / 0

mała poprawka autor demota powtórzył tylko ich słowa bo oni sami się tak nazywają więc śmiem twierdzić że jak to powiedziałeś "Umieszczanie zdjęcia zamaskowanych idiotów i określanie i nazywanie ich ,,Narodowcy" jest niedorzeczne" ale zaprzeczanie faktom w ich metodzie określania swojej bandy jest dość absurdalne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 września 2016 o 12:34

avatar ~hfghghghgj
0 / 2

taaak, ten ktoś napewno jest "hipsterę" czyta książki i jest niebanalny:D Pomasturbujcie się jeszcze nad tym czytaniem książek (50 twarzy greya i zmierzch) i nad tym jacy jesteście przez to wyedukowani i elokwentni:) Swoją drogą fajne smerfy na democie, pewnie wolałbyś by byli w burkach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slagen
-1 / 1

Profilaktyki i działań prewencyjnych nigdy za wiele :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+2 / 2

Powiedziałbym "Nie ruszaj towaru, kmiocie! 50 zeta się należy"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jan230498093248
0 / 2

Typowa lewacka mowa nienawiści

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
0 / 2

"Nie dla sylabizacji Polski!!1!" "Stop inwazji zdaniom złożonym!" Mam nadzieję że muzułmanie dotrą do nas jak najszybciej, nacjozwierzęta muszą zostać przerobione na kebab

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PiS
-2 / 2

Dawno się tak nie ubawiliśmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mietek_napletek
-1 / 1

wyksztalciuch to wrog narodu polskiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ImChristian
0 / 4

A więc dożyliśmy czasów w których patriotyczna postawa jest pogardzana, wszystko co obce jest super a co nasze jest be. BRAWO!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
+1 / 3

@ImChristian Czy patriota rzuca ceglami w tlumy wlasnych rodakow?rzuca sie na policje?naduzywa znakow polski walczacej? Narodowcy to pseudopatrioci, czepianie sie obcokrajowcow tez nie jest postawa patriotyczna, nie ma to nic wspolnego z walka o wlasny kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ImChristian
0 / 4

@masti23 Nigdy nikt nie rzucał cegłami w tłumy własnych rodaków. Nikt nie rzucał się na policję bez powodu. Antifa podczas marszu niepodległości stoi na dachach, rzucają w ludzi butelkami z benzyną, policja pilnuje żeby nic im nie zrobić, zamiast ich stamtąd ściągnąć. Banda pederastów w różowych koszulkach i z różowymi balonikami z Kaliszem na czele blokuje marsz i też z tłumu wybiegają panki (tfu) i rzucają butelkami. Sienkiewicz zleca podpalenie budki pod rosyjską ambasadą żeby zwalić na narodowców. Więc niema co się dziwić że ludziom po prostu nie wytrzymują nerwy i powstaje z tego rozruba. Na dodatek media później to wszystko przekręcają i mamy myślenie u ludzi jakie mamy. Ale się nie dziwię, bo też tak myślałem jeszcze 4 lata temu aż mi się oczy otworzyły jak zobaczyłem jak telewizja tym wszystkim manipuluje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ImChristian
0 / 2

@masti23 Ps. Każdego normalnego Polaka powinno wyprowadzić z równowagi to że na ich narodowe święto przyjechała antifa z niemiec by robić rozruby ale tego w telewizji już nie zobaczysz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 1

@ImChristian Czyli przyznajesz ze atakujecie wlasnych ludzi, rzucajac butelkami w tzw.pederastow? A jak nazwac bojke miedzy kibolami?ataki na kibicow z innych druzyn. Najgorsze jest to, ze kibole atakuja tez normalnych kibicow. Bylem na marszu w-wie, prowokacje powodowali tzw sebki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ImChristian
0 / 2

@masti23 Nie jestem kibicem więc mnie nie obchodzi co się na meczach dzieje, kolejne gówno wsadzone ludziom do głowy przez media.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ImChristian
0 / 2

@masti23 Ps. W swoim pierwszym zdaniu pokazałeś że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i nie warto z Tobą dyskutować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

@ImChristian ,,Antifa podczas marszu niepodległości stoi na dachach, rzucają w ludzi butelkami z benzyną, policja pilnuje żeby nic im nie zrobić, zamiast ich stamtąd ściągnąć" Kolejne zmyslone teorie?? o butelkach z benzyna itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kole
-4 / 4

Drogi autorze, nie martw się o narodowców, wielu z nich jest osobami wykształconymi. Narodowcy to nie tylko kibole, ale także ludzie wykształceni. Mają inna wizję swojego kraju niż ty i to właśnie TY dyskryminujesz ich poglądy. Chcą kraju, w którym ludzie żyją w zgodzie z tradycją, w którym ludzie oddają hołd bohaterom, który oddali życie w obronie słabszych i chcą aby ich kraj nie był podzielony religiami... czy to coś złego ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Leon32167
-1 / 1

Cóż za piękna eskalacja opisu rzeczywistości :D
Opis zdarzenie:
1. Chuligan uderzył (raz i to nie mocno - prof. po godzinie już udziela wywiadu) obcokrajowca.
2. Chuligan pobił obcokrajowca.
3. Narodowiec pobił obcokrajowca.
4. Polscy narodowcy biją obcokrajowców.
5. Polacy to nacjonaliści i ksenofoby a w Polsce jest niebezpiecznie.
Tylko zdanie numer 1 jest prawdą. No ale, żeby w mediach podawać informację, że jeden facet walnął innego? Bez sensu - trzeba podkoloryzować, uogólnić i wyciągnąć "wnioski".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neomagnet
+1 / 1

Lol, przecież nawet pies jest lepiej wykształcony od tych łysych kretynów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~NinaAndycz
0 / 2

Wolę narodowców od lawakujących ćwierćinteligentów :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Szejke
+1 / 1

Jestem mgr inż Informatyki i również jestem narodowcem i znam tą grupę bardzo dobrze jest przepełniona młodymi ambitnymi ludźmi z wyższym wykształceniem. lecz również jestem nacjonalistą ja lubię określenie patriota, bo myślę ze młodzi ludzie z pisu o przepraszam tam nie ma młodych, to może młodzież z SLD i razem o kurde tam chyba nie chcą pracować. hmm może nowoczesna a przepraszam jeżeli lider Petru nawet nie wie jakie stanowiska zajmuje Donald Tusk to tam na pewno jest więcej wykształconych ludzi. PO-PSL? jeżeli ktoś wyznaje kosmopolityzm europejski to jest polakiem? dobra dam sobie spokój chce powiedzieć ze poglądy radykalne nie negują wyższego wykształcenia bo ono czasem nic nie znaczy. a poseł Pawłowicz jest profesorem o kurde to musze ją naśladować :D :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 19Adrian90
0 / 0

Jestem magistrem bezpieczeństwa narodowego i śmiem sądzić, że skrajne poglądy szkodzą jedności Polski, dlaczego? Polska jest państwem unitarnym z grubsza jednolitym etnicznie, kulturowo i religijnie, ale skrajne poglądy polityczne dzielą tą jedność, więc skrajny skręt w lewo czy w prawo i wzajemne obrzucanie siebie fekaliami nie jest niczym dobrym wręcz przeciwnie to jest istotnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa państwa, bo państwa podzielone to państwa słabe, ale kogo to obchodzi, bo przecież jak wspomniałeś o wielu Polskich politykach z jednym małym tycim wręcz nie zauważalnym szczegółem im nie zależy na kraju a liczą się dla nich ich jedyne własne interesy, przez co, co jakiś czas podsycają konflikty skrajnych ugrupowań a Polacy uwielbiają skrajności, co prowadzi do mowy nienawiści i pogłębiania podziałów i różnic uniemożliwiających dialog pomiędzy tymi ugrupowaniami, co prowadzi do osłabienia państwa… a narzucanie komuś swojej ideologii też do tego nie prowadzi, więc narodowcy zamiast krzyczeć na ulicy „Polska dla Polaków” a lewaki „Polska Ciemnogrodem europy” usiąść razem i spróbować dojść do porozumienia, ale do tego trzeba usiąść RAZEM i porozmawiać zamiast obrzucać się cegłami czy dilosami…, ale wypracowanie kompromisu nie nastąpi nigdy…, więc skrajny prawicowcu czy lewaku toczcie dalej te swoje wojenki pogłębiajcie skrajne nastawienia i osłabiajcie kraj jak tylko można i nie zwalajcie na ludzi o innych poglądach, że to ich wina, bo to wy nie chcecie dojść razem do porozumienia i zrobić czegoś razem, co przyniosłoby korzyści państwu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ali1234
-1 / 1

Jestem sobą i chce żeby nasza Polska została naszą Ojczystą Kochaną Polską, a do tego potrzebne są suwerena Nasza ( Ojczysta ) władza dbająca o Polską racje stanu.
Ciarki mię przechodzą jak mówi się o Polsce Jagielońskiej ( otwartej wielokulturowej) Kto to wo gule promuje... widzę co się dzieje u sąsiadów na wschodzie Banderyzm i Putinizm na zachodzie Korporacyjna Euroarabia. Czy gdy Niemcy zajmowały Czechosłowację ktoś Przypuszczał ze skończy się to wojną? NIE!!
Dlatego ja Proponuje Polskę Piastowską Jeden Naród Jedna religia i Piastowskie granice.
Nie jestem jednym z tych ludzi ze zięcia ale jak zajdzie potrzeba to do nich pójdę się przytłoczyć, bo nie chce żeby za 20 -40 lat Polska wyglądała jak dziś Francja lub Niemcy a za 50 jak Syria.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Soroka90
+1 / 1

Proszę nie mylić kiboli z narodowcami !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem