konsekwencją znaku + jest suma pisana po =, więc żaden podawany na zdjęciu wynik nie jest poprawny.
i jak widać na podawanych odpowiedziach tylko nieliczni podają poprawny wynik :P
@Kalart Ty się mylisz, nie ma takich zapisów w systemie 16, żeby F stało samo.Dodatkowo = znaczy równa się wartość lewej jest równa prawej. Czyli f=15 może ale 5+10 =/= niż 50155 i lewa strona dale pozostaje systemem dziesiętnym.
15 jest jedyną poprawną odpowiedzią a powyższe są błędne. Bo taki jest wynik z dodawania. A równie dobrze można wstawić w ten sposób cokolwiek długość własnego penisa/wiek/IQ i co to ma wspólnego z dodawaniem?
Obie strony są zapisane w systemie dziesiętnym, więc twoja głupota do śmieci. Gdyby był zapis w stylu 50.15.5 (odpowiednik F w jakimś nowym systemie) to mógłbym się zgodzić. Jest ciąg cyfr z systemy dziesiętnego więc to nie ma sensu.
@lougramm
A co, jeśli zadanie jest w systemie szesnastkowym? Wtedy 10+5 = F. Wynik 15 byłby błędny. Kretynem jesteś tylko i wyłącznie ty, uznając z góry że jedynym systemem jest dziesiętny.
Odpowiedzią którą bym na studiach fizyki dał "zadanie posiada błąd logiczny, zapis lewej strony jak prawej strony nie jest podany w systemie dziesiętnym, wyniki wykluczają się wzajemnie, nie są logiczne ani matematyczne.
Dowód: Zgodnie z logiczną matematyką koncepcji Russela oraz zapisem krzyżowym.
-przykłady z treśći: "8+2=16106, 7+5=35122, 20+3=602317, Po uproszczeniu zapisu 10=16106,13=35122, suma dwóch tych pierwszych wierszy powinna dać wynik trzeciego a nie daje 23≠51228 23≠602317
Smuci mnie że dopiero ja to rozwiązałem, tyle ludzi studiuje a nasz naród składa się z samych matematycznych idiotów, nawet absolwenci mają z takimi błahostkami kłopoty, a później płaczecie że rodzina wasza umarła w katastrofie lotniczej, bo w wirniku silnika jakiś debil nie potrafił obliczyć rozłożenia oporności na łożysku kulkowym wartym 120 zł, albo jeszcze lepiej że jakiś geniusz uznał że drobne odstępy między łożyskami przy montażu nie jest problemem (największa katastrofa lotnicza LOT-Warszawa 90' lata)
Odpowiedzią którą bym na studiach fizyki dał "zadanie posiada błąd logiczny, zapis lewej strony jak prawej strony (bez znaczenia od zapisu czy dziesiętny, szesnastkowy, alternatywny), wyniki wykluczają się wzajemnie, nie są logiczne ani matematyczne.
Dowód: Zgodnie z logiczną matematyką koncepcji Russela oraz zapisem krzyżowym.
-przykłady z treśći: "8+2=16106, 7+5=35122, 20+3=602317, Po uproszczeniu zapisu 10=16106,13=35122, suma dwóch tych pierwszych wierszy powinna dać wynik trzeciego a nie daje
10=16106,13=35122, 20+3=602317
23≠51228 23≠602317,
23=23 602317≠51228
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 października 2016 o 22:36
@Kalart W matematyce i fizyce słowa nie są dobierane przypadkowo, każdy komentarz ma długi opis. "Błąd Logiczny", "Logika matematyczna" , oraz samo słowo "Logika" to nie tylko skróty myślowe ale odpowiedzi. Pozbawienie logiki oznacza w logice niewłaściwą metode rozumowania, ci ludzie ciągną Paralogizmy.
Zapis w obecnej postaci nie jest logiczny, poprawny, jest błędny. Żeby był poprawny trzeba uznać innych znaków np. 20 (!^) 3 = 602311. Wtedy każda istota myśląca matematycznie nie jest wprowadzana w błąd. To tak jakbyś kierowcy pokazał zielone światło i wpuścił pociąg na kolizje.
Nie jestem matematykiem, ale żeby zadanie z mema miało sens, to koło wartości z prawej strony poniżej w nawiasie powinien stać z jakim systemem liczenia mamy do czynienia, np. (8) lub (n) *nowy, wymyślony). A do tego czasu ciągle mamy do czynienia z dziesiątkowym jako pierwotnym systemem.
Posiadam wiedzę i to udowodniłem, bo sam przyznałeś mi rację. Dziesiętny jest na co dzień używany dlatego nie podaje się systemu a przy innych się podaje. Wróć do szkoły dziecko/
Zastanawiam się od kiedy 50155=15? I o ile jestem w stanie zrozumieć że F=15 w systemie szesnastkowym to tego za cholerę nie ogarnę. Chciałbym jeszcze zauważyć że w zadaniu nie ma podanej informacji że to nowy system matematyczny. Chyba że to jest na tyle oczywiste że w każdym zadaniu wynik podaje się w systemie innym niż dziesiątkowy w a ja jestem głupi.
Zagadka to by była, gdyby ostatni wynik był nieznany i trzeba by było podać jego wynik.
@agronomista Co masz na myśli, bo chyba źle napisałeś?
@Pitekolo030 @kanapkazechlebem gdybyście chcieli wiedzieć, to autor właśnie uzupełnił obrazek.
@agronomista Nie wiedziałam.
Pierwsze sie dodaje i wpisuje na środku, potem odejmuje i daje na koniec a potem środek i koniec dodaje i daje na początek...zajelo mi to 30 sekund
iloczyn suma roznica
@marekjajos z pół minuty mi zajęło, niby szybko, a dla mózgu jak całe wieki . . .
Rozwiązałem w ok. 15 sekund - iloczyn suma różnica. Co wygrałem?
Talon na qrwe i balon
karnet na kur... i klarnet
Ty ja tam nie wiem co za kretyn to liczył ale 10 + 5 = 15, 8 + 2 = 10 itp...
ja również znaku równości bym tu nie stawiał.
A może to w przestrzeni nieeuklidesowej?
pomnożyć ; dodać ; odjąć
Wow, jestem "nieliczny". A tak serio, to żenada.
15
50155
50155 - 9s
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 października 2016 o 18:13
Kto w ogóle wymyśla te głupoty ????
50155
50155
15, matematyka jest oczywista , nie ma tu domysłów !
@tmilimetr Matematyka nie jest oczywista wystarczy trochę się w nią zagłębić :) popatrz sobię co to są ciała w matematyce gdzie 2+2=0 (mod 4)
@JazdaJazdaJazda wtedy zapis byłby (2+2) mod 4 = 0, a nie 2+2=0
50155 proste
50155
marchewka?? (7min 48sek)
15205
50155
50,15, 5
5*10
5+10
10 - 5
Jak dla mnie to 10+5 zawsze było 15
50155
Ale ile będzie 1 + 3?
-342
50155
50 15 5 :/
50155 iloczyn suma różnica
Pod znakami zapytania powinno być 15. Tak działa znak dodawania, a to, że ktoś nie umie dodawać i wpisuje nieprawdziwe wyniki, nie znaczy że ma racje.
Matematyka nie jest oczywista wystarczy trochę się w nią zagłębić :) popatrz sobię co to są ciała w matematyce gdzie 2+2=0 (mod 4)
50155
50155
za często widuję tom zagadkę, żeby takich rzeczy nie wiedzieć.
konsekwencją znaku + jest suma pisana po =, więc żaden podawany na zdjęciu wynik nie jest poprawny.
i jak widać na podawanych odpowiedziach tylko nieliczni podają poprawny wynik :P
@Kalart Ty się mylisz, nie ma takich zapisów w systemie 16, żeby F stało samo.Dodatkowo = znaczy równa się wartość lewej jest równa prawej. Czyli f=15 może ale 5+10 =/= niż 50155 i lewa strona dale pozostaje systemem dziesiętnym.
50155
50155
15
50155
50155
50155 minuta
i tak nabija się komentarze :D
50155
15 jest jedyną poprawną odpowiedzią a powyższe są błędne. Bo taki jest wynik z dodawania. A równie dobrze można wstawić w ten sposób cokolwiek długość własnego penisa/wiek/IQ i co to ma wspólnego z dodawaniem?
Obie strony są zapisane w systemie dziesiętnym, więc twoja głupota do śmieci. Gdyby był zapis w stylu 50.15.5 (odpowiednik F w jakimś nowym systemie) to mógłbym się zgodzić. Jest ciąg cyfr z systemy dziesiętnego więc to nie ma sensu.
50155
tysiąc pięćset sto dziewięćset
10+5=15.
dziewięcioletnie dziecko zrobiło to, tylko spoglądając. Banał. Dużo tych nielicznych.
50155
50155
50155
zeszło mi niecałe 10 sekund...
15 lol
50155
50155
(axb)(a+b)(a-b)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2016 o 17:07
50155 - faktycznie potworna zagadka. Aż sobie mózg można połamać ;)
10+5=50155
50155
50155
Ciekawa zagadka
10+5 to 15 i ch*j
50155
Każdy kto twierdzi że wynik 10 + 5 jest inny niż 15 jest kretynem.
@lougramm
A co, jeśli zadanie jest w systemie szesnastkowym? Wtedy 10+5 = F. Wynik 15 byłby błędny. Kretynem jesteś tylko i wyłącznie ty, uznając z góry że jedynym systemem jest dziesiętny.
W systemie szesnastkowym 10 zapisywane jest jako A więc nadal kretynem jesteś tylko Ty i wszyscy którzy piszą że wynik jest inny od 15.
50155
10+5=15
Myślałam, że to będzie coś bardziej, a to się okazało mniej bardziej. Szkoda.
50155 banalne
50155
20155
50155
50155
50155
50155 proste jak 2+2
To dlaczego 2+2 nie równa się 440?
15 Wyniki na górze są nieprawidłowe
50155
50155
50155
50155
50155
15
50155
501505
Dla pewności napiszcie odpowiedź jeszcze z 50 razy :]
50155:) banalne
Odpowiedzią którą bym na studiach fizyki dał "zadanie posiada błąd logiczny, zapis lewej strony jak prawej strony nie jest podany w systemie dziesiętnym, wyniki wykluczają się wzajemnie, nie są logiczne ani matematyczne.
Dowód: Zgodnie z logiczną matematyką koncepcji Russela oraz zapisem krzyżowym.
-przykłady z treśći: "8+2=16106, 7+5=35122, 20+3=602317, Po uproszczeniu zapisu 10=16106,13=35122, suma dwóch tych pierwszych wierszy powinna dać wynik trzeciego a nie daje 23≠51228 23≠602317
Smuci mnie że dopiero ja to rozwiązałem, tyle ludzi studiuje a nasz naród składa się z samych matematycznych idiotów, nawet absolwenci mają z takimi błahostkami kłopoty, a później płaczecie że rodzina wasza umarła w katastrofie lotniczej, bo w wirniku silnika jakiś debil nie potrafił obliczyć rozłożenia oporności na łożysku kulkowym wartym 120 zł, albo jeszcze lepiej że jakiś geniusz uznał że drobne odstępy między łożyskami przy montażu nie jest problemem (największa katastrofa lotnicza LOT-Warszawa 90' lata)
Odpowiedzią którą bym na studiach fizyki dał "zadanie posiada błąd logiczny, zapis lewej strony jak prawej strony (bez znaczenia od zapisu czy dziesiętny, szesnastkowy, alternatywny), wyniki wykluczają się wzajemnie, nie są logiczne ani matematyczne.
Dowód: Zgodnie z logiczną matematyką koncepcji Russela oraz zapisem krzyżowym.
-przykłady z treśći: "8+2=16106, 7+5=35122, 20+3=602317, Po uproszczeniu zapisu 10=16106,13=35122, suma dwóch tych pierwszych wierszy powinna dać wynik trzeciego a nie daje
10=16106,13=35122, 20+3=602317
23≠51228 23≠602317,
23=23 602317≠51228
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2016 o 22:36
@Kalart W matematyce i fizyce słowa nie są dobierane przypadkowo, każdy komentarz ma długi opis. "Błąd Logiczny", "Logika matematyczna" , oraz samo słowo "Logika" to nie tylko skróty myślowe ale odpowiedzi. Pozbawienie logiki oznacza w logice niewłaściwą metode rozumowania, ci ludzie ciągną Paralogizmy.
Zapis w obecnej postaci nie jest logiczny, poprawny, jest błędny. Żeby był poprawny trzeba uznać innych znaków np. 20 (!^) 3 = 602311. Wtedy każda istota myśląca matematycznie nie jest wprowadzana w błąd. To tak jakbyś kierowcy pokazał zielone światło i wpuścił pociąg na kolizje.
Nie jestem matematykiem, ale żeby zadanie z mema miało sens, to koło wartości z prawej strony poniżej w nawiasie powinien stać z jakim systemem liczenia mamy do czynienia, np. (8) lub (n) *nowy, wymyślony). A do tego czasu ciągle mamy do czynienia z dziesiątkowym jako pierwotnym systemem.
Posiadam wiedzę i to udowodniłem, bo sam przyznałeś mi rację. Dziesiętny jest na co dzień używany dlatego nie podaje się systemu a przy innych się podaje. Wróć do szkoły dziecko/
słabe, bo autor nie postarał się o statystyki i niewiem w jakiej części ludzi jestem
50155
50155
50155 banał
50155
10+5=15
54153:)
Zastanawiam się od kiedy 50155=15? I o ile jestem w stanie zrozumieć że F=15 w systemie szesnastkowym to tego za cholerę nie ogarnę. Chciałbym jeszcze zauważyć że w zadaniu nie ma podanej informacji że to nowy system matematyczny. Chyba że to jest na tyle oczywiste że w każdym zadaniu wynik podaje się w systemie innym niż dziesiątkowy w a ja jestem głupi.
50155
50155
50165
50155
50155
50155