Oczywiście, rozumiemy. Możemy teraz omówić postęp projektu, który obiecał pan naszemu najważniejszemu klientowi na przyszły tydzień.
Oczywiście, rozumiemy. Przy okazji, proszę - o tutaj - podpisać protokół odbioru naprawy samochodu klienta. Tak, oczywiście, że wszystko naprawiliśmy!
Oczywiście, rozumiemy, proszę się nie przejmować. Ale naprawdę przyszliśmy, panie prezesie, zgłosić awarię serwerów z bazą produktów naszej firmy... chyba trzeba będzie wezwać serwis...
Oczywiście, rozumiemy. Możemy teraz omówić postęp projektu, który obiecał pan naszemu najważniejszemu klientowi na przyszły tydzień.
Oczywiście, rozumiemy. Przy okazji, proszę - o tutaj - podpisać protokół odbioru naprawy samochodu klienta. Tak, oczywiście, że wszystko naprawiliśmy!
Oczywiście, rozumiemy, proszę się nie przejmować. Ale naprawdę przyszliśmy, panie prezesie, zgłosić awarię serwerów z bazą produktów naszej firmy... chyba trzeba będzie wezwać serwis...
Trzecia zasada dynamiki Newtona. Akcja. Reakcja. Mocniejsza akcja. Mocniejsza reakcja.