Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
156 178
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar rafalinformatyk
-1 / 9

Chyba za skończoną.... resztę samo sobie dopowiecie co ja miał na myśli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+2 / 2

@rafalinformatyk za dziewczyną ze skończoną szkołą średnią. Musisz na studiach siedzieć w pierwszym rzędzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~vvvfv
0 / 0

@rafalinformatyk Ten koleś ma tu jakieś ukryte układy, bo powinien być dawno zbanowany za to, że jest strasznym kretynem. I jak szukasz dziewczyny to polecam zakład psychiatryczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
-1 / 1

@vvvfv Dzieki za radę, tylko że w tym zakładzie siedzą takie co mają lat 30+ a nie 20+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
+1 / 7

I właśnie dlatego koedukacja jest zła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-1 / 11

@olmajti To też.Ale głównie dlatego że mężczyźni są inteligentniejsi od kobiet, i trzymanie ich z kobietami w szkole nie potrzebnie obniżałoby ich poziom. Poza tym, po co męczyć dziewczyny astronomią, fizyką i innymi według nich głupotami? Lekcje szycia, muzyki to by było dla nich odpowiednie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
0 / 6

@olmajti Ja idę kobiecej propagandzie pod prąd. Czasami wzbudzają we mnie politowanie, ale nigdy strach. Natomiast to ty, i tobie podobne stulejki kosztem własnej godności i prawdy, za wszelką cenę robią z dzisiejszych panienek księżniczki. To jest dopiero strach - strach przed ostracyzmem z ich strony(bezpodstawny zresztą).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro97
+1 / 1

@Max_Rockatansky To czy jest zła, czy dobra, nie robi żadnej różnicy, bo to rodzice powinni decydować w jakiej szkole uczy się ich dziecko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2016 o 22:08

avatar rafalinformatyk
-1 / 1

@olmajti Tej twój ostatni post jest taki, że nie wiem czy ci dać plusa czy minusa... kurde XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S snoopy4
+1 / 5

@Max_Rockatansky Wiesz o tym, że są kobiety, które faktycznie interesują się fizyką, astronomią czy chociażby informatyką. Tak, zdarzają się takie przypadki. Nie, nie wszystkie kobiety gadają tylko o głupotach, ciuszkach i innych bzdetach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+1 / 1

@Max_Rockatansky Niestety na etapie nauki i testów na IQ mężczyźni są odrobinę mniej inteligentni. Mamy też średnio trochę gorsze wyniki w nauce. Dopiero później się wyrónuje i faceci wychodzą na prostą i wyprzedzają kobiety w karierze bo nie mają przerwy na ciążę i małe dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
0 / 2

@olmajti Mężczyźni zniewieścieli. Nie to co ty rycerzyku- obrońco kobiet i pokrzywdzonych. Miej trochę godności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-2 / 2

@snoopy4 Byłby to przypadek niesłychanie rzadki, a czy w ogóle są jeszcze przypadki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-2 / 4

@Albiorix I to dlatego klasy i szkoły męskie znajdują się w czołówkach, a już na pewno przed szkołami żeńskimi? Z resztą już sam fakt, że kobiety nie wynalazły prawie niczego świadczy o ich wątpliwych walorach intelektualnych. Wśród kobiet nie ma po prostu jednostek wybitnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+1 / 5

@Max_Rockatansky trudno powiedzieć jak jest z odsetkiem kobiet z wybitnym potencjałem intelektualnym bo przez wieki miały one zdecydowanie mniejsze szanse na edukację. Zmienia się to od paru pokoleń i jest ich teraz w nauce coraz więcej. Jakieś lepsze statystyki na ten temat zobaczymy za sto albo dwieście lat. Szkoły męskie i rzeńskie to elitarystyczna rzadkość. Natomiast w normalnych szkołach mieszanych dziewczynki mają po prostu trochę lepsze oceny i częściej dostają się na studia. W rozciągłości całej kariery rzeczywiście może się okazać że mężczyźni statystycznie mają wrodzoną przewagę z powodu innego zarządzania stresem, innaczej rozłożonych ambicji itp. Ogólnie jednak, estrogen i testosteron wpływają na intelekt dość subtelnie, bardziej natomiast na psychikę - a psychika wpływa na szanse jednostki w karierze akademickiej bardziej niż czyste IQ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Riis
0 / 4

@Max_Rockatansky nie przejmuj się rycerzykami, wiesz, że to ludzie, którzy poświęcili swoją godność i honor tylko po to, żeby mieć jakieś szanse zaliczenia. nie wiedzą, że to działa w drugą stronę ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
0 / 4

@Albiorix Oceny nie świadczą w żadnym stopniu o nauce. To już lepiej patrzeć na wyniki maturalne(tutaj też "inteligentnym" panienkom nie podoba się ujawnianie płci piszącego.Ciekawe dlaczego?), chociaż oficjalnie takich danych nie ma. Jako przykład może przytoczę wyniki z mojego liceum - w ciągu 70 lat istnienia szkoły, matury nie zdało 4 mężczyzn i 52 kobiety(żeby nie było że kłamię - IX LO w Lublinie).

Dos - nikt kobietom nie zabraniał się kształcić. Nie wiem skąd się wziął ten kretyński mit, chyba jakieś feministki go sfabrykowały. To kobiety na wsiach pierwsze uczyły się czytać i pisać - chłopi zwyczajnie nie mieli czasu. To kobiety uczyły się zdecydowanie dłużej w domach szlacheckich - gdy chłopców szkolono w szermierce i jeździe, kobiety uczyły się muzyki i liryki. Świadczy o tym chociaż to, że ponad płowa kustoszów we Włoszech to były kobiety(naturalnie wyliczając Państwo Kościelne). Nikt im niczego ie bronił - Skłodowskiej nikt siłą nie wyrzucił z Uniwersytetu, po prostu okazała się jednostką na tyle inteligentną, żeby sprostać męskiej elicie tamtych czasów.

I następnie - skoro tyle kobiet odnalazło się w świecie biznesu(jak to już inna sprawa), i polityki, to dlaczego nie miały b się odnaleźć w świecie nauki? Szklany sufit to kolejny mit, stworzony po to żeby wyciskać granty dla mniej uzdolnionych kobiet, tytułem "równości".


Oglądasz może galę rozdania nagród nobla? Wiesz może dlaczego zdecydowana większość(czasami 100%) to mężczyźni? Ja wiem - to nie jest żadna mityczna męska dominacja, tylko to że kobiety są po prostu głupsze. I gwarantuję ci że tak będzie przez następne 1000 lat, o ile komisja nie wpadnie w dyktando postępackich kobiet.


PS Gdyby kobiety na początku istnienia były tak samo przydatne jak mężczyźni, to dzisiaj nie potrzebowały by "równości". Kobiety są po prostu gorsze, i z tego tytułu żądają dodatkowych alimentów. Ale nie może odmówić im jednej cechy - przebiegłości. Największym sukcesem tych żmij było wmówienie nam, że jesteśmy równi, a one w pewnych względach nawet lepsze! Oczywiście jest też gadka że się różnimy, ale to są drobne różnice. Bzdura! My się nie różnimy - my jesteśmy lepsi. Historia nam powiernikiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
0 / 2

@olmajti Biedny rycerzyku. Niedługo ci stulejka odpadnie od walenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 3

@Max_Rockatansky Łooo luudzie do jakiej ty tępej szkoły chodziłeś :D Moje byłe liceum, które kładło nacisk na przedmioty ścisłe i główny prym wiodły takie przedmioty jak matematyka, chemia, fizyka, biologia nie miała absolwetna który tej matury by nie zdał. Co za żenada nie napisać na 30 %? :D Absolwenci w większości kończą prestiżowe jak na polskie warunki szkoły i kierunki. A oglądasz czasem rozdania nagród Nobla? Ilu tam masz Polaków? Co sam masz na koncie? Jakikolwiek patent, JAKIEKOLWIEK osiągnięcia? Brzydka cecha, przypisywać sobie zasługi innych ludzi. Wśród mężczyzn jest również zdecydowanie większy odstetek meneli i wszelkiego rodzaju patologii, a także psychopatów.

żeby zdobyć coś w świecie nauki, trzeba poświęcić lata. Kobiety w zdecydowanej przewadze wybierają macierzyństwo i nie ma w tym nic złego.

kobiety kształciły się w zakresie muzyki i liryki hahaha no i szydełkowanie, nie? Bardzo rozwijające i kreatywne, niemalże inżynieryjne przedmioty, Skończ się chłopie ośmieszać. Jeszcze pokolenie mojej matki, czy grona profesorskiego słyszało wielokrotnie, że po co ,,babie wykształcenie, jak ma iść do garów i dzieci rodzić''. Większość wykształconych kobiet nie ma dzieci, ani rodziny. Jakieś wnioski? Jak się dzieciak urodził to baba nie zamykała drzwi za sobą, skoro za wychowanie dzieci jak cały czas twierdziło społeczeństwo odpowiadały kobiety. No niby mężczyźni tacy logiczni, a z ruszeniem kalarepą to czasem ciężko.

Pisanie i czytanie? :D Chłopi kończyli edukację na szkole podstawowej o jakim my rozwoju mówimy :D Coraz więcej kobiet odnajduje się w świecie nauki. Mnóstwo świetnej sławy lekarzy to chociażby kobiety, genetycy, biolodzy molekularni, chemicy (jak cię musi to boleć).

Oczywiście, że nie jesteśmy równi. Wiele kobiet przewyższa cię na łeb na szyję. Tak więc trochę to dziecinne, że uważasz się za lepszego tylko dlatego, że masz penisa :D Miałeś głupią matkę (to się zdarza) to i takich wartości się na oglądałeś. Trudno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 3

@Max_Rockatansky Tak więc dobra rada: popatrz sobie na listę noblistów Nagrody Nobla, ilu tam masz Polaków. Mało coś prawda? Głównie jakieś nagrody pokojowe, literatura :D Idąc Twoim tokiem rozumowania: jesteśmy narodem idiotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-1 / 3

@lithium222 Żmijo, ale cię macica musi boleć z faktu że kobiety to jednak istoty głupsze. Żadnych wynalazków nie będzie, żadnych nobli też. 99% rocznej puli patentów zgłaszają mężczyźni. W poważnych ośrodkach, pismach, zespołach badawczych mężczyźni stanowią zdecydowaną większość składu.
Jakieś ważne odkrycia kobiet w ostatnim dziesięcioleciu? Nawet pisarki fantastycznonaukowe z was kiepskie.

I zgadzam się - dzisiaj wiele chałturniczek pracuje na uniwersytetach, i uczy tam genderyzmu albo innych głupot. Zresztą - najlepsze uczelnie na świecie kobiety zatrudniają co najwyżej jako sprzątaczki.

Kolejna sprawa: Kobiety od starożytności odbierały bardzo dobrą edukację artystyczną i lingwistyczną. I co im z tego przyszło? Jedyną jako tako znaną wierszokletką jest safona, a i ta pisała raczej o swoich fantazjach erotycznych. Poza tym, skoro tak się bały ostracyzmu, to przecież mogły wydawać swoje "dzieła" pod pseudonimami.


Trzecie: nie pieprz mi tu o wybieraniu macierzyństwa, bo w Europie to kobiety częściej wybierają studia od mężczyzn, i to one mają więcej papierków.


PS Z tymi Polakami to możesz mieć rację.

PS II To prawda. że wśród mężczyzn jest więcej bandytów niż wśród kobiet. Ale to tylko dlatego, że kobiet substytutem zachowań przestępczych jest prostytucja, z braku predyspozycji do czego innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 6

Ludzie, ile złości jadu, frustracji, już pierwsze zdanie, to jakaś po prostu maskara człowieku :D Nie macica mnie nie boli, ale dzięki za troskę. I nie boli mnie, ponieważ nie są głupsze, nie ma w ogóle żadnych takich danych, ani dowodów naukowych, to jest po prostu czysty bełkot :)

W każdej społeczności są ludzie mądrzy i głupi, bardziej zdolni i mniej. Nie ma czegoś takiego, jak cechy zależne od płci. Wykształcony człowiek powinien zdawać sobie z tego sprawę.

No może i mężczyźni, ale nie Ty. Masz jakiekolwiek osiągnięcia na polu? Jakim prawem, przypisujesz sobie osiągnięcia innych osób? Widzisz, sam napisałeś 99 %, a więc ten 1 % wciąż jest lepszy od Ciebie. Motłoch nie powinien przyrównywać się do wybitnych jednostek, bo to jest żenujące. Eee przesadzasz, teraz właściwie w każdych ośrodkach naukowych działają kobiety i jest ich coraz więcej.

Liczy się co dany człowiek sobą reprezentuje. ,,Zresztą - najlepsze uczelnie na świecie kobiety zatrudniają co najwyżej jako sprzątaczki" jednak jesteś idiotą. wystarczy popatrzeć na kadry, by zobaczyć, że jednak nie masz racji. I jesteś tym bardziej żenujący, że obrażasz takie osoby. Nie mnie, ale kobiety, które sporo w swoim życiu osiągnęły własną pracą.

Wybierają studia> hahaha słonko ty moje, a ty wiesz KIEDY SIĘ STUDIUJE. Do 25 roku życia. Idealny wiek na macierzyństwo! Sam sobie teraz strzeliłeś w kolano. Jak ktoś idzie w naukę, albo rozwija się w pewnych zawodach, to robie to PO STUDIACH, albo w trakcie. No to jak się ładuje w pieluchy, to automatycznie traci tą możliwość, albo ma znaczne utrudnienia.

Mężczyźni również są prostytutkami :> I to coraz częściej. Coraz częściej usługują również stateczny, bogatym paniom. Świat się zmienia. Zresztą jest popyt, jest i podaż. Co świadczy o facetach, że np. płacą za to, że się pogapią na cycki? :D No żenada, albo wpychają tam, gdzie wpychało iluś tam przedtem, zero szacunku i śmiecie.

Co z tego, ze obierały kształcenie? SKORO NIE MOGLY PRACOWAĆ. Nie mogły decydować o sobie same, bez ,,decyzji mężczyzn", no to o czym my mówimy? O zjawisku matyldy czytałeś? A warto. Wieczne pomijanie zasług kobiet. I to przez takich ćwików jak ty.


,,bo baba to zło". Złem to są głupi, ograniczeni ludzie.

I niestety Twoje wpisy świadczą same o sobie.

Osiągnij najpierw w życiu sam: bo nic nie masz, a plujesz jadem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tarasiunio
0 / 0

tylko dlaczego to zawsze są szkoły zagraniczne, a nie nasze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-1 / 3

@Ludwik_K Chciałbym zauważyć, że rozmowa z moją szanowną kontrdyskutantką nie ma najmniejszego sensu.

Najpierw ta kobieta uważa, że jej płeć jest "ograniczona" naukowo przez mityczne macierzyństwo i wnosi dużo do rozwoju świata. Po wykazaniu jej że się myli, wytyka mi że płcie są jednak równe, i że podpinam się pod czyjeś zasługi.

Śmiem twierdzić, że kutasa to ona oglądała co najwyżej w atlasie anatomicznym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 4

@Max_Rockatansky Oh brak odwagi, żeby odpisać personalnie? Jaka zasługa i niesamowity wyczyn obejrzeć kutasa na żywo :D (poprawiłeś mi humor na resztę dnia). Typowy kompleks małego fiut** i ogromnego ego. Nic sam nie potrafi osiągnąć, to pluje jadem. Nic Ci to słonko nie da. Kto się chce rozwijać, to się rozwija pomimo twojego piero**, kto zostaje z tyłu, to zostaje.

To nie jest dzieciaku mityczne macierzyństwo, tylko wyobraź sobie że ktoś ci dupę wycierał, wstawał w nocy jak darłeś japę, uczył chodzić, mówić, czytać i tak dalej. No chyba, że rodzice się ciebie wyrzekli, a Twoje wypowiedzi jak najbardziej za tym przemawiają. I niestety małe dziecko wytrąca z pracy. Obecnie rodzice dzielą się wychowaniem, więc wygląda to nieco inaczej.

Jak myślisz dlaczego kobiety obecnie decydują się na dziecko ok. 30, a nawet później? Zdecydowanie więcej kobiet działa w ośrodkach badawczych, na stanowiskach kierowniczych, zakłada swoje firmy? Bo ta tendencja jest wzrastająca i chociażbyś się zapluł żółcią to tego nie zmienisz. Kiedyś wychodziły za mąż i skupiały się na rodzinie. To miały się rozdwajać? Uważały, że nie jest im to potrzebne.

Zapamiętajmy, że nie każdy człowiek ma aspiracje na patenty, na kierownicze stanowiska, na karierę naukową, na życie w stresie. Cześć osób chce spokojnego życia.. dom rodzina i średnie zarobki. I to im wystarcza. A Ty dalej nie pochwaliłeś się ,,osiągnięciami" :D Pewnie zaraz przeczytamy, ze 5 patentów, 30 tys. na koncie i nominacja do Nobla :D Nie, nie jesteś taki sam, jak mężczyźni, którzy osiągneli coś i jestem pewna, że by cię wyśmiali, że smiesz twierdzić, iż jesteś tak samo inteligentny i pomysłowy jak oni.

I jak najbardziej wychowanie dzieci dużo wnosi do świata. Bo niestety, ale dzieciaki mające lepszy dostęp do edukacji, czy zasobów pieniężnych więcej osiągają w życiu. Proste, proste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ludwik_K
0 / 2

@lithium222
>Jak myślisz dlaczego kobiety obecnie decydują się na dziecko ok. 30
fizjologia je zmusza, robia sie coraz brzydsze i okolice 30tki to ostatnia szansa na znalezenie jakiegos stulejarza, wczesniej nie bylo przymusu to wolaly szastac pierogiem na lewo i prawo

>Zdecydowanie więcej kobiet działa w ośrodkach badawczych
>ta tendencja jest wzrastająca
http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201611/1480366580_sl3mx5_600.jpg
czyli ciag dalszy zaklinania rzeczywistosci

>karierę naukową
>życie w stresie
wybierz jedno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 listopada 2016 o 22:18

L lithium222
0 / 2

@Ludwik_K Eee to nie tak źle. Biorąc pod uwagę, że kobiety obsadzają raczej biologiczne, ewentualnie chemiczne posady. A one mają jak wiadomo ograniczoną pulę miejsc. Bo taka jest prawda, wystarczy popatrzeć na nasze uczelnie, tam gdzie studiuje większość mężczyzn również mężczyźni wybierają karierę naukową, ale już obszary wymienione przeze mnie? Sporo kobiet. (porównanie 4 lat, serio? :D Ty wiesz jak wyglądają przyjęcia na posady akademickie? No błagam :D Gość mi tu porównuje 4 ostatnie lata.. w tym czasie to nawet studiów nie skończysz, porównaj sobie nie wiem lata 90-te, 80, wcześniejsze i teraźniejszość)

Firmy farmaceutyczne, związane z genetyką, medycyna, nauki o zdrowiu i tak dalej, to głównie ,,babskie rejony''. Nie istotne? Dotyczące przecież bezpośrednio ludzkiego organizmu i zdrowia :)

Dlatego nie ma co pomijać zasług ludzi działających w nauce, tylko popierać taki rozwój. Kto się czuje na siłach i widzi w tym, niech idzie. A, że poświęci lwią część swojego prywatnego życia? Niestety, każdy na to narzeka, niezależnie od płci.

Czyli decydują się wtedy, bo wiedzą, że ,,ostatni dzwonek'' gdyby mogły zdecydowałyby się pewnie później. To małżeństwa są głwnie zawierane po 30-stce? A to się ubawiłam. Większość zaraz po studiach, zarobią ,,na wspólne życie'' i ślub. Lwia część naszego społeczeństwa tak postępuje i nie obrażaj takich mężczyzn. Bo to, ze Ciebie żadna nie chce czyni żałosną istotę tylko i wyłącznie z Ciebie. A nei nazywanie jakimś stulejarzem. Brzydka cecha zazdrość, bardzo brzydka.

Co mam wybrać jedno? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ludwik_K
0 / 2

@lithium222 to pokaz mi osiagniecia tych loszek w "medycynach" itp bo we wszystkich dziedzinach w patentach i odkryciach kroluja mezczyzni, kobiety wykonuja prace rzemieslnicze, polecenia przelozonych, a mezczyzni zarzadzaja projektami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 listopada 2016 o 22:25

avatar Ludwik_K
0 / 2

@lithium222 btw ty chyba nawet nie wiesz jak studia wygladaja, przyjecia sa co roku a nie co cztery lata i co roku konczy je jakis rocznik, prywatne firmy z b+r zatrudniaja kogo chca, kiedy chca i zadne wyimaginowane "ograniczone pule" ich nie obchodza, te statystyki nie dotycza tylko panstwowych osrodkow, w latach 90tych ten odsetek byl wyzszy, wystarczy popatrzec na starszych pracownikow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 listopada 2016 o 22:32

L lithium222
-1 / 3

@Ludwik_K zresztą dzięki Tobie i Maxowi sama zainteresowałam się rynkiem pracy i proszę: jak się okazuje jest lepiej niż sądziłam i tendencje są lepsze niż sądziłam.

http://www.chip.pl/news/wydarzenia/umowy-i-fuzje/2016/01/rosnie-liczba-kobiet-zatrudnionych-w-firmach-technologicznych

o tu ładnie opisane jak dla dzieci, http://www.instytutobywatelski.pl/wp-content/uploads/2014/03/analiza_sytuacja_kobiet_na_rynku_pracy_w_polsce.pdf

http://ingos.pl/pl/news/potencjaly-kobiet-i-mezczyzn-a-innowacyjnosc

Tak więc zmiany nadchodzą, a takim agresywnym zachowaniem, brakiem szacunku i wydumanym ego, tak na prawdę sami pchacie kobiety do takich działań. Najpierw krytykujecie kobiety, że agresywnie wchodzą na rynki pracy, nazywacie je karierowiczkami, feminazistkami,a potem tak na prawdę szydzicie z tego, że części kobiet podoba się spokojne życie, spokojna praca, czy nawet poświęcenie się rodzinie.

Nie da się mieć rybek i akwarium. ale nie można sobie dać wmówić, że jest się gorszym ,,bo tak".

Od ambitnych, wykształconych mężczyzn bez kompleksów słyszałam wielokrotnie, ze interesują ich takie kobiety jak oni, osiągające coś, a nie ciepłe kluchy. Dajmy więc ludziom być kim chcą, doceniajmy piękne umysły. A przedszkolne zagryweczki typu ,,bo dziefcynki som gupie, a ja jestem prawdziwym naukowcem'' to no do kieszonki.

Nigdy nie rozumiałam tego parca na hajs i przeliczania wszystkiego na kasę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ludwik_K
0 / 2

@lithium222
>sama zainteresowałam się rynkiem pracy
wygooglowalas kilka hasel i uwierzylas propagandowe artykuly xD tam jest mowa o personelu, czyli wszystkich pracownikach tych firm, ksiegowych, hr itp. wsrod naukowcow kobiet jest coraz mniej

nawet w biotechnologii xD
http://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201611/1480368937_kvdsuk_600.jpg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@Ludwik_K Osiągnięcia w medycynach. Przejdź się do szpitali. Mnóstwo wybitnych i cenionych lekarzy jest obojga płci. I oni nie pracują dziecko na patenty, tylko co dziennie ratują życie ludzkie. A to istotne. Sama znam młode lekarki, które z niesamowitą pasją podchodzą do zawodu (mężczyzn również), a znam i konowałów na zasadzie ,,byle było".

No i co z tego, że co roku kończą studia? :D To sprawia automatycznie, że rynek się poszerza, no co ty pleciesz koleś :D Wręcz czasami dochodzi do redukcji pracowników, jak masz zmniejszoną liczbę studentów. No to fakt, dużo moich koleżanek połapało robotę w takich firmach, zwłaszcza z kapitałem zagranicznym. Koło mojej uczelni teraz jest odzdział takiej potężnej firmy. I tak jak wspominałam jedne technologie to głównie chłopy, ale spokojniejsze posadki wybierają kobiety. Nie każdy ma parcie, nie każdy się nadaje na kierownicze stanowiska.

Ludzie jak ciebie musi boleć, że jakaś kobieta jest lepsza do ciebie maaasakra :D To podchodzi aż pod leczenie.

I ty się dziwisz, że ty kobity nie możesz znaleźć? Serio?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@Ludwik_K Przywykłam, że toco nie pasuje pod Twoją modłę traktujesz jak ideologiczne. Dla mnie chociażby GUS ideologiczny nie jest, ale co mi tam :D Strona prowadzona przez mężczyzn raczej też nie ma tego w interesie.
No to chłopie niemalże połowa, to co Ty chcesz :D No nie mogę, rozumiem, jakby było, że nie wiem kobiety 10 % a reszta bezrobocie, a to są niezłe wyniki. No i wspomniane przez Ciebie B + R.. 62 %..

Patrząc na pokolenie jakieś 10 lat wstecz to skok jest na prawdę ogromny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@Ludwik_K Mi wystarczająco pokazałeś, że sam nie wiesz jakie masz wykształcenie i co tak na prawdę robisz :)
I niestety takim jak ty pozostaje marszczenie freda całe życie i wściekanie się, że żadna laska, jakoś na ciebie nie leci. Zatem stulejarz? Czy obiektywny facet, któremu ego na głowę jednak nie upadło?

I po co mi takie pierdoły wysyłasz? Każdy wie jakie są stopnie i tytuły naukowe.

Na śmieciarach jeździ większość mężczyzn, również to oni siedzą na portierniach. I co będziemy się kłócic? Naprawa to również mężczyzni. Tacy wiecznie pijani hydraulicy :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@Ludwik_K Zresztą takie pytanie zupełnie prywatne, co chcesz tym osiągnąć? Kobity powinny siedzieć przy garach, czy jak? Skoro działają sobie coraz lepiej i coraz aktywniej, to co w tym złego. Boli cię kogoś zamorozwój czy jak?

Skoro kobiety chcą być nie wiem urzędniczkami, to niech nimi zostają. Masz z tym problem? Bo ja całkowity.

Skoro ktoś sobie działa na uczelni to niech sobie działa. Nawet teraz otwarłam sobie jedno z prężnie działających Centrum Naukowych w Polsce, całkiem niedawno mieli solidne osiągnięcie.. zespoły badawcze, gdzie są i kobiety i mężczyźni. To mamy im umniejszać w imię ideologii?

Dlaczego mam pozwalać na to, zeby byle pacan z internetu, nie znający ani mojego dorobku, ani osiągnięć, ani planów na przyszłość mnie obrażał? W imię statystyki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ludwik_K
0 / 2

@lithium222 czyli skonczyly sie argumenty i obrazasz, jesli dla ciebie sprzataczka w b+r jest takim samym naukowcem jak kierownik projektu to ja juz wiem jakim ty jestes pracownikiem naukowym xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@Ludwik_K A gdzie ja takie coś napisałam? No ludzie świata ręce mi opadły? No gdzie? Jak ty niby pracujesz jako naukowiec (rozwala mnie to określenie), jak ty sobie dorabiasz rzeczy, których nie napisałam. Osoba sprzątająca, to osoba sprzątająca, pracownik naukowo-techniczny, asystent, adiunkt i taaak dalej to nieco inne kwestie. No chyba logiczne? :D

Nie obrażam, stwierdzam fakty. Jeżeli nie szanujesz kobiet i zasady traktujesz je jako istoty gorsze i głupsze to logiczne, że sobie z nimi nie radzisz i cię unikają. Tak wygląda praktyka.

I tak jeszcze na logikę naukowcu: jak wyglądało pokolenie naszych matek. ok. 80 % po urodzeniu dziecka nie wracało do pracy zawodowej (albo miało kilkuletnią przerwę). To jest pokolenie obecnych 50-latek. No to o czym my mówimy w kwestii szczebli zawodowych. Pewnych kwestii się nie przeskoczy. Teraz drą 30-latki co mogą to i statystyki wyglądają inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ludwik_K
0 / 2

@lithium222
>a to są niezłe wyniki. No i wspomniane przez Ciebie B + R.. 62 %..
tu pomylilas personel b+r w biotechnologii z pracownikami naukowo-badawczymi b+r, w biotechnologii kobiety stanowia 42% naukowcow, ogolnie we wszystkich dziedzinach 35% (tzn tyle stanowily w 2014 roku, bo teraz mniej)
>linkujesz artykuly ktore myla personel z naukowcami i inzynierami
>do tego utozsamiasz prace w b+r z osiagnieciami np noblami, patentami czy prawami do oprogramowania
>u mnie wsrod badaczy i inzynierow nie mamy zadnej baby
>artykul ktory cytujesz jest tendencyjny, juz w drugim zdaniu zaklada ze wyzsze bezrobocie, mniejsze zatrudnienie i nizsze zarobki kobiet to wynik dyskryminacji (nawet nazywa to dowodem!)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@Ludwik_K Nic nie pomyliłam, rozpatrywałam te sprawy zupełnie osobno. Twój błąd i brak zrozumienia drugiej osoby, przykro mi :)
A akurat mówiliśmy o pracy kobiet ogółem, a nie jakimś rozdzielaniu, tak więc nic nie mylę tylko nadintepretowywujesz. :D A ja podałam linki akurat baaardzo różne. ,,Mylą personel z naukowcami i inżynierami". Padłam w tym momencie.
Ależ nic nie utożsamiam, znowu nie rozumiesz kompletnie mojej wypowiedzi :) I w którym niby artykule coś takiego jest? Bo ja żadnego dowodu nie widzę. Znowu nadinterpretacja.

Jak ty maturę zdałeś :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ludwik_K
0 / 2

@lithium222 kolejny kwiatek, 2gi link z twojego posta

"Dobrym przykładem zmiany myślenia i próby zapobiegania negatywnym
skutkom stereotypizacji płciowej na rynku pracy jest akcja „Dziewczyny
na politechniki”. To inicjatywa pod patronatem honorowym Ministerstwa
Nauki i Szkolnictwa Wyższego, zachęcająca do wyboru kierunków ścis-
łych i technicznych przez młode kobiety. Z opublikowanego przez orga
-
nizatorów akcji raportu za 2012 rok wynika, że od momentu rozpoczęcia
akcji, tj. od 2007 roku, liczba młodych kobiet studiujących na kierunkach
technicznych uległa znacznemu wzrostowi, przy równoległym spadku
studentów płci męskiejDobrym przykładem zmiany myślenia i próby zapobiegania negatywnym
skutkom stereotypizacji płciowej na rynku pracy jest akcja „Dziewczyny
na politechniki”. To inicjatywa pod patronatem honorowym Ministerstwa
Nauki i Szkolnictwa Wyższego, zachęcająca do wyboru kierunków ścis-
łych i technicznych przez młode kobiety. Z opublikowanego przez orga
-
nizatorów akcji raportu za 2012 rok wynika, że od momentu rozpoczęcia
akcji, tj. od 2007 roku, liczba młodych kobiet studiujących na kierunkach
technicznych uległa znacznemu wzrostowi, przy równoległym spadku
studentów płci męskiej"

kompletna bzdura, odsetek loszek wzrastal na dlugo przed 2007 (conajmniej od 2004) a od 2010 roku jest staly, a nawet spadl o jakies 1%, akcja "loszki na kucbudy" zupelnie sie nie koreluje z tym

ty sprawdzaj co linkujesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 listopada 2016 o 0:14

L lithium222
-1 / 3

@Ludwik_K dopatrujesz się chłopie rzeczy, które nie istnieją. zamiast przeczytać to co masz napisane, to się czegoś dopatrujesz i wyciągasz błędne wnioski.

Jako ścisłowiec to nieco dziwne. Zwłaszcza niby biolog. W biologii masz czarne/ białe a nie ,,a może".

Dodatkowo nie potrafisz odnieść danych do rzeczywistego funkcjonowania społeczeństwa i rodzin w danym kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ludwik_K
0 / 2

@lithium222 atakujesz ludzi bo brak ci argumentow, nie potrafisz czytac ze zrozumieniem ani odnalezc sie w dyskusji, pewnie dlatego nawet nie rozumiesz jak dziala swiat wokol cb i wszedzie doszukujesz sie spiskow i dyskryminacji, a podajesz sie za wielka biotechnoloszke, gdyby tak bylo to bys nie bronila kobiet na kazdym kroku, jaki masz w tym cel? podnosisz swoja samoocene bo sama nic nie osiagnelas i chcesz sie pocieszyc ze to wcale nie dlatego ze nie masz penisa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 4

@Ludwik_K Jakbyś czytał dokładnie co napisałam, to byś nie pisał, że brakuje mi argumentów, czy że atakuje kogoś bezpodstawnie. Niestety tego nie potrafisz i zarzucasz mi coś, czego nie napisałam w żadnym miejscu. Szczerze, zabawne :D
Ja sie podaje za jakąś wielką biotechnolożkę? A gdzie ty takie pierdoły przeczytałeś :D No ubaw po pachy. Ja nawet nie mam teraz za wiele wspólnego z biotechnologią. To jak mogę się uważać za kogokolwiek? :D
Panie, no już jedziesz tak po bandzie, że aż ciężko to skomentować.

Miałabym penisa sikałabym na stojąco. Może i mi byłoby wygodniej, nie wiem :D Nie mam korzystam z innych części ciała. Samooceny nie musze podnosić. O dziwo w moim prywatnym życiu podniesli mi ją mężczyźni i dobrze mi się z nimi współpracuje :)

Zatem radzę wyjąć kija z dup* i przestać się bać kobiet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 4

@Ludwik_K wykształcony mężczyzna używający sformułowań ,,loszka''. ty się dziwisz, że mając ponad 30 lat, nadal jesteś prawiczkiem?

Jedne źródła podają tak, inne inaczej :) Przykro mi. Statystyki w tej kwestii są bardzo różne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ludwik_K
0 / 2

@lithium222 jakbys umiala czytac ze zrozumieniem to bys sie nie dopatrywala w moich komciach rzeczy ktore nie istnieja, to ty mi zarzucasz jakies argumenty ktorych nie uzywam a wszystkie zrodla sa zgodne tylko trzeba umiec czytac, i rozrozniac np ilosc loszek na kucbudach od ich odsetka na kierunkach technicznych, wiekszosc kucbud pootwierala jakies kierunki spoleczne i z zarzadzania, jak sprawdzisz odsetek loszek na roznych kierunkach technicznych to on sie nie zmienil, wzrosla za to popularnosc sfeminizowanych kierunkow semi-technicznych np inzynierii srodowiska, architektury albo biotechnologii i to zwiekszylo odsetek loszek w calosci (ale kosztem ilosci kobiet na zwyklej biologii czy chemii na uniwerkach) , odsetek kobiet na kucowaniu, mechanice, elektronice, automatyce, telekomunikacji, inz gazowniczej, energetyce, elektrotechnice itp jest taki jak zawsze, a to w te kierunki celowaly te wszystkie akcje (zwlaszcza na zachecenie loszek do kucowania wydano sporo dolanow) i na to rzad wydawal moje pieniadze ktore mi ukradl. a niektore zrodla wprost klamia i wybiorczo przedstawiaja dane zeby wmowic wszystkim ze ich programy osiagnely sukces bo chca wyludzic wiecej dolanow na kontynuacje, a wogole to gdzie sa analogiczne programy dla mezczyzn w np biologii albo stomatologii ?? dobrze ze system podatkowy upada bo nie chce na to wszystko placic, mnie panstwo jawnie dyskryminuje, znowu mnie cieszy ze moje korpo nie odprowadza podatkow w polsce

w czym ci przeszkadza ze nazywam fruzie loszkami xD znowu kompleksy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ludwik_K
0 / 2

@lithium222 narzekalas ze podany przezemnie okres 4 lat to za malo, prosze bardzo, 14 lat wystarczy?
http://img8.demotywatoryfb.pl//uploads/201611/1480381008_wicxrt_600.jpg
z publikacji gusu nauka i technika 2008, polacz to z moim wczesniejszym zdjeciem gdzie sa podane lata 2010-2014

nie podawali wtedy w procentach ale mozna latwo wyklikac w kalkulatorze (kobiety czesto studiuja ekonomie i finsanse to sa w tym dobre) ze w 2007 roku kobiety stanowily rekordowe 39,9% pracownikow naukowo-badawczych i od tamtego czasu ich odsetek spada.

w roku 2000 kobiety stanowily rowne 38% naukowcow. i gdzie jest ten twoj "ogromny skok" z ostatnich 10 lat? xDDD 14 lat pozniej 35% xD innowacyjnosc nawet nie drgnela, wynalazki kobiet to nadal margines

@Max_Rockatansky patrz jakie jaja, niby studiuja, niby pracuja jako naukowcy, a nic z tego nie ma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 listopada 2016 o 2:20

avatar Max_Rockatansky
-1 / 3

@Ludwik_K Jak wspominałem na początku, rozmowa z osobnikiem lithium222 nie ma sensu. Podejrzewam że to troll, ewentualnie sfrustrowany bazyl.

Mimo to doceniam że starałeś się wyciągnąć ją z ignorancji, ale na przyszłość radzę unikać kontaktu z tym osobnikiem. Szkoda zdrowia psychicznego i czasu. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
0 / 4

@lithium222 Podczas pisania to ci chyba piana z ust ściekała. Ale gdy argumentów brak, to w ruch idą ataki personalne. Znajdź kobieto jakiegoś chłopka, to nie takie trudne. i nie zapomnij ogolić wąsa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ludwik_K
+2 / 2

@lithium222 nie wiem po co to pisze bo Max ma racje ale zebys na przyszlosc sprawdzala co linkujesz

sprawdzilem ten raport "Potencjał kobiet dla branży technologicznej" na ktory powoluje sie artykul z chip.pl ze niby odsetek kobiet zatrudnionych w stem wzrosl, od 76 strony jest mowa o firmach technologicznych i...

1. nie mowia tam o naukowcach i inzynierach tylko ogolnie o pracownikach
2. wszystkie wnioski sa oparte o wywiady z prezesami i HRowcami z 15 wybranych firm technologicznych, ktore zgodzily sie udzielic wywiadu
3. sa to firmy biorace dotacje unijne, ktorym bardzo zalezy na zwiekszeniu ilosci kobiet tam zatrudnionych zeby spelnic parytety wyznaczone przez ue, potrzebne do otrzymania dotacji, sa to korporacje typu intel, ktore maja bardzo duzy odsetek zatrudnionych kobiet, znacznie wiekszy, niz wiekszosc firm
4. autorzy sami napisali w raporcie "Badanie przeprowadzone na niewielkiej liczbie firm może jedynie sygnalizować pewien kierunek rozwoju. I nie jest dowodem statystycznym. Liczby tutaj podawane muszą być, więc traktowane ostrożnością. Sednem tej części badania są opinie."
typowa kobieca logika, niewazne jakie sa fakty, liczy sie moja opinia
5. raport pierdzieli ze kobiety sa dyskryminowane a cytuja ciagle wypowiedzi prezesow i HRowcow ktorzy przyznaja ze je faworyzuja i chca zatrudniac wiecej i jest tam nawet podrozdzial o polityce prokobiecej xD
"Menedżerowie coraz częściej mówią nam, kiedy zgłaszają wakaty na sta- nowiska związane z nadzorem budowy — że chcieliby, żeby to była kobieta."
„Żeby pracować w sprzedaży, w IT trzeba po prostu, mówiąc kolokwialnie, „mieć jaja”. Na stanowiskach programistycznych nie mamy pań, ale szefo- wą naszego Helpdesku owszem, jest kobieta.”
oto o jakich pracownikach tam mowia, panie na sluchawkach z helpdesku xD sprzedaz, super inzynierowie

"Nie mogę powiedzieć, że prowadzimy politykę pro kobiecą, bo byłaby to po- lityka anty-męska. Mamy natomiast zbiór zasad i przywilejów, z których ko- biety mogą korzystać (...) W naszej firmie panie, jeżeli chodzi o ścieżkę kariery, możliwości, odpowiedzialności itd. są traktowane absolutnie tak sa- mo jak mężczyźni. Nie traktujemy pań w jakiś specjalny sposób, bo nie roz- różniamy tego."
perełka xDDD kobieca logika at it's best

https://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskryminacja_pozytywna
"W 2010 roku w Szwecji ministerstwo nauki i szkolnictwa wyższego podjęło decyzję o zakończeniu programu dyskryminacji pozytywnej na uczelniach po tym jak został on oprotestowany przez kobiety, które nie dostały się na studia na kierunku psychologia, zaś ich miejsca zajęli na mocy parytetu mężczyźni, którzy uzyskali niższą punktację[5]."
normalnie cyrk xdd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 listopada 2016 o 11:38

L lithium222
0 / 2

@Max_Rockatansky Hipkoooookryyyyta i to jaki żałosny. Widzę towarzystwo własnej adoracji, które tylko samo wierzy w wypociny, które pisze mnie zaatakowało :D Jakim ty jesteś Max hipokrytą. Wiecznie pianę sam toczysz z pyska i to taką żałosną. Ty nie stosujesz niby ataków personalnych? Cały czas. Zatem rozumiem, ze dosadnie opiujesz siebie ?Żadna cię nie chce, nie zechce, więc wylewasz frustracje w sieci? Bo, że Ludwisia nikt nie chce, to już się nie raz tutaj żalił i jeszcze się dziwi dlaczego :D Na powodzenie nie narzekam, ale dzięki chłopcy za troskę :D I powtórzę jeszcze raz po raz enty: uwielbiam mężczyzn, mam z nimi lepszy kontakt, niż z kobietami, ale nie lubię pustych, wrednych bazylaków waszego pokroju, proste :D I nie musicie mi wierzyć, lustro w domu mam :P Po prostu jesteście beznadziejnymi facetami i się w ten sposób musicie dowartościowywać. Żale i frustracjie w sieci :D Ale co mi tam: błaźnijcie się dalej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem