@Antysocjalista
Najwięcej to kebaby zarabiają po Marszu Niepodległości. Łysi dresiarze w maskach stoją grzecznie w kolejce po 40 minut żeby dostać tanią pitę ze ścierwem i łojem.
Ale widzę, że ty bardzo wydoroślałeś przez ostatnie 2 lata. Już nie robisz, jednego po drugim, demotów o prostytutkach: http://demotywatory.pl/4366845 http://demotywatory.pl/4366840
Teraz robisz takie dojrzałe demoty...
Dokładnie, petarda gdziekolwiek by nie wybuchła było to już po zabójstwie. Zabójstwie o butelkę Coli gdy chłopak krzyknął że kolega zapłaci. Złodziej złodziejem ale ku**a samosądna kara czyli 3 śmiertelne dźgnięcia nożem !?!
@klepek22 ale samosąd miał miejsce też po, jak bydło demolowało budynek i te zamieszki :/ Oczywiście karą za agresywne zachowanie i kradzież nie może być zabójstwo, ale winni siedzą w areszcie, nie było ich na ulicach. Z rasistowskimi hasłami na ustach wielcy sprawiedliwi demolowali własne miasto, obrzydliwe.
Nie doceniasz internautów :) ale fakt ten okaz jest trudny do pobicia. Mimo wszystko dalej mam nadzieje że jest przykładem żartu a nie faktycznego podejścia autora...
@Antysocjalista Bardzo współczuje rodzinie zamordowanego i sprawcy tego morderstwa powinni być surowo ukarani. Nie róbmy jednak z bezrozumnego, który wrzucił petardę do lokalu męczennika. Uszanujmy tragedię, ale nie składajmy hołdu komuś kto na niego nie zasługuje. A takie akcje jak proponujesz wymierzone są też w polskich pracowników barów z kebabami, których nie brakuje. Przykładowo - jedno z najlepszych miejsc z kebabami w mieście gdzie pracuje - właściciel z Bliskiego Wschodu, ale cała załoga polska. Naprawdę taki Wojtek ma mieć po premii, czy stracić pracę, bo jakiś kretyn na drugim końcu Polski zamiast po ludzku wyjaśnić sprawę petardy, i wezwać policję użył noża?
@cvetelina historia z petardą to była lewacka propaganda. Koleś został konkretnie zwyzywany i poniżony i odwiesiło mu się, że jest u siebie w kraju islamskim gdzie za takie teksty ludzie się mordują.
@Antysocjalista Jednak apel o składanie hołdu przestępcy to przesada i pociąganie do odpowiedzialności za jednego idiotę z nożem wszystkich z Bliskiego Wschodu, którzy pracują w Polsce nie ma sensu. Na szczęście sądząc po komentarzach poniżej w Polsce dzisiaj zje się tyle kebabów, co zwykle w sobotę . No może trochę mniej ze względu na mróz.
co to za bzdura.To co jak jakiś Niemiec zabije Polaka to robimy dzień bez mercedesa? LOL Sprawca poniesie na pewno karę ,ale nie wrzucajcie wszystkich do jednego worka
ale jak to ,według pis-u jeżeli PO coś tam coś tam, to pis może więcej,gość wrzucił do lokalu petardę ci naoglądali się publicznej i stwierdzili że mogą więcej
A ja jestem zwolennikiem posiadania broni. I za wrzucenie petardy do lokalu właściciel powinien go po prostu legalnie odstrzelić bez tego całego biegania, dźgania etc. etc.
a co masz do Turków? Rozumiem, że są wśród nich poebani ludzie ale u nas też są. Ja ostatnio przypadkowo poznałem jednego i się okazał zajebisty z niego człowiek nie dość, że ma pozytywny charakter(jeśli istnieje takie stwierdzenie) to za cenę 8 zł kupujesz dobrego dość sporego kebaba a do tego puszkę pepsi (niestety tylko do 6stego) ;)
post od kebabów aż jedno dniowy a żeście mi zaimponowali nie pozbierają się po tym... ale swoją drogą ale mi smaka narobiliście na dobrego kebaba :P a i taka prośba do sebiksów itp jak już to nie żryjcie ich wcale i nigdy nie skosztujcie dobrze upieczonego kebaba takiego soczystego w sosie ostrym i w chrupiącej bułeczce lub tortilli jak kto woli :P
chodzi o tego złodzieja?
w USA dostał by parę kulek, a właściciele dostali by jeszcze medal tylko u nas w socialu mogą cie zabić okraść a ty się nie możesz bronić bo bandy ta ma prawo do tego co robi ...
Czekam aż się idioci tak nakręcą, że rozwalą polskie lokale, w których nawet żaden muzułmanin nie pracuje, a potem powiedzą, ze to wina właściciela, bo mógł otworzyć budę z bigosem. Nie ma to jak narzekać na fanatyzm muzułmański i zastosować potem własną wersję fanatyzmu.
Cóż w Polsce ostatnio jest modne robieni bohaterów ze zdrajców i sprzedawczyków, ludobójców, czy alkoholików doprowadzających do katastrofy lotniczej. Teraz do tego "chwalebnego" poczetu patologiczna banda debili próbuje dorzucić bezwartościowego bandziora i śmiecia z marginesu społecznego
Zabito człowieka z premedytacją? Należy się kara, najsurowsza jaka w naszym polskim prawie istnieje.
Czy przez to należy szkalować każdego obcokrajowca pracującego w kebabie? Nie. Bo to głupota poziomu totalitarnego. (gdzie za występek przeciwko prawu kara się całą rodzinę)
Czy należy się hołd dla zabitego? Nie. Nie był osobą wybitną, nie zasłużył się krajowi w jakikolwiek sposób, wręcz przeciwnie, nie potrafił się zachować i dokonał kradzieży. Jedyne co się należy to współczucie rodzinie za utratę człowieka.
Poza tym, większość kebabów w Polsce płaci również tutaj podatki, więc nie widzę sensu bojkotowania ich lokali, póki pracują i płacą podatki w Polsce, jest ok.
@Blacks Z tego co wiadomo, to nie z premedytacją. Zabicie kogoś nożem w szarpaninie, to zabójstwo, a nie morderstwo. No chyba, że zakładasz, iż siedzieli sobie w tej kebabowni i planowali, że zaszlachtują pierwszego sebixa, który się nawinie :D
Powinni dostać po 8 lat więzienia. Nie było to żadne morderstwo tylko zwykłe zabójstwo do tego trudno tutaj obarczać ich całą winą. Oni tylko odpowiedzieli na atak. Przesadzili oczywiście. Ich odpowiedź była niewspółmierna do ataku dlatego powinni trafić na te 8 lat do więzienia. W tym wypadku należy powiedzieć sobie szczerze. Nie ma mowy o żadnej niewinnej ofierze. Ofiara sama wykręciła aferę i dostała za swoje. Czy jak bandziory do siebie nawzajem strzelają to ktoś po ich płacze? Nie. Jednego bandziora mniej. Ale prawo jest prawo i nie ma możliwości żeby biegać z nożami i samemu je wymierzać. Dlatego sprawcy winni trafić do więzienia.
Jakbym mógł, to bym uniewinnił tego Marokańczyka i dał mu medal wraz z nagrodą pieniężną.
Przecież ten człowiek nie musiał się martwić o tą kradzież, przecież to nie jego interes. Mógł odwrócić wzrok, jak to pewnie by zrobiła większość polaczków. Ale ten człowiek nie dość że go upomniał, to jeszcze ruszył za nim w pościg! I wymierzył sprawiedliwą karę.
Zabijając to ludzkie ścierwo aka Danielek Rudnicki, Marokańczyk wyświadczył uczciwym ludziom wielką przysługę. I za to należy mu się chwała.
A na poważnie, jeśli obcokrajowiec prowadzi lokal to oznacza, że pracuje i płaci podatki. Jaki jest sens im szkodzić? Lepiej jakby siedzieli na garnuszku państwa?
Z tego co wyczytałam to ten pracownik miał obywatelstwo polskie, więc nie jest obcokrajowcem, jego domem jest Polska, gdzie postanowił żyć.
Bez sensu.. Rozumiem gdyby on był niewinny a sam zaczął. Ja osobiście w ten dzień kupię dużego kebsa w knajpce gdzie poznałem Turka z niesamowitym poczuciem humoru Ahmed pozdrawiam ;D
Nie jestem w temacie, ale zgaduje jak to wyglądało - Seba rzucił petardą, potem mięsem, potem trendy-groźbami antymusli, a Araby nienauczone europejskiego ściemniania i gadania dla gadania, wzięli słowa te na serio. Pewnie pozostali Sebastianowie czekali na rozwój sytuacji, ale widząc wilka, którego wywołali, porobili w gacie i pobiegli po resztę ziomków. Potem naparzanka z milicją, rzucanie kamieniami, kolejne petardy - standard. Teraz przemyślenia - skoro arabów było 4 w tym punkcie to złotówki musiały się tam wysypywać z portfeli Polaków - czyli generalnie wporzo ludzie te araby - pracowali, podatki płacili. To Seba, uciemiężony medialną nagonką na musli, sprowokował to zdarzenie, to musli, również uciemiężony m.n., miał prawo się bać. Chociaż wystarczyło mu wyj***ć patelnią w łeb.
Ze wszystkich stron słyszy się wiele g*wna, trudno osądzić. Z jednej strony źli ciapaci zamordowali biednego chłopaka, z drugiej na przykład takie opinie: http://natemat.pl/198313,dawaj-ku-wo-te-jedzenie-ciapaku-na-kolana-i-do-pana-kupowal-kebab-w-elku-tuz-przed-bojka-teraz-pisze-jak-bylo ,abstrahując od tego, że ciężko zgadnąć, na ile wiarygodny portal.
Polak podobno notowany za rozboje i kradzieże, taki święty to on nie był. Z drugiej strony być może chłopaki prowadzące uczciwy biznes i tępieni tak po prostu, bo kolor skóry.
Jasne, reakcja może nieadekwatna, ale z drugiej strony też nie taka niezrozumiała. Szkoda chłopaka, ale powinni mieć prawo bronić swojej własności.
Uściślijmy: jestem przeciwna przyjmowaniu imigrantów, większość tych przyjętych należałoby z miejsca deportować skąd przyjechali. Ale jeśli usiłują tu uczciwie żyć, dopasować się i nie robią jaj, to ja się chętnie rozejrzę wokoło i zrobię dla nich trochę miejsca.
Pomijając fakt, że taki 'protest' uderzyłby w stado polaków również, ponieważ to głównie oni są pozatrudniani w takich miejscach.
1. To w końcu protest czy oddanie hołdu? Jeżeli protest, to przeciwko czemu?
2. "Dzień bez kebaba" brzmi, jakbyście jadali kebaby codziennie, a w ten jeden dzień zdecydowali się zrobić wyjątek. Tak, to rzeczywiście dużo zmieni :)
K... normalnie jadam rzadko ale 7 zjem trzy. Robienie z wiochmena bohatera i męczennika a sam cała aferę zaczął. Pech chciał że w lokalu trafił na takich samych idiotów jak on sam i zamiast mu zwyczajnie wklepać jak pan Bóg przykazał to wyskoczyli z nożami.
Pójdę sobie na kebaba jeszcze kolegów zaproszę bo wali mnie to nie trzeba było kraść i wrzucać petardy.Gdyby Polak go zabił wszystko było by ok no bo się bronił.
jesli to wogole jest demotywator to jest on słaby jak autor tego demota i koles ktorego zadzgali ciapaci. Za darmo nie dostał tylko sobie na to zasłużył. Niekoniecznie az tak mocno ale prawo ewolucji darwina działa
Wedle najlepszej dostępnej obecnie wiedzy to gość zginął podczas burdy która sam sprowokował. Poza tym z tego co mówi policja to był jakiś lokalny rzezimieszek. Oczywiście winni powinni ponieść zasłużona karę. Tylko że w tym przypadku nie ma co świętej wojny wszczynać.
hahahaha co za debilizm. Jeden gość w obronie zabił złodzieja, a wy bronicie złodzieja. Narodowości są nie ważne. Prawdą jest, że z obroną konieczną przesadził.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 stycznia 2017 o 18:46
U nasz w Rzeszowie są kebaby z "Pomarańczowej Budki". Zawsze sprzedają Polki. Kebab jest zawsze z kurczakiem :) I to duuużo kurczaka, żeby odbierać turasom kryentow ;)
Jak dobrze, że nie wiesz jakie mięso trafia na to mięso do kebaba. O ile z wołowiny i baraniny jest wiadome, to mięso kurczaka zostało przetworzone kilkukrotnie i nie jest ono pierwszej świeżości ;).
Dotychczas chodziłem na kebaba z dzieciakami, ale teraz teraz będę im odmawiał. Kto wie kiedy ciapatemu odbije? Wolę nie ryzykować. Wybiorę wietnamczyka.
A ja specjalnie w ten dzień zjem kebaba, bo lubię kebaba! Szkoda, że zginął młody 21 chłopak, miał szanse i czas na poprawę, ale po jaką cholerę zadzierał z jakimś ciapatym? U nich by albo został ukamienowany albo by mu odcięli rękę za kradzież. Szkoda człowieka, bo ciapak mógł postąpić inaczej, ale został on wychowany w innej kulturze, bo mógł wezwać policję a nie gonić i tu właśnie nie wiadomo co... Ale został wychowany inaczej i inaczej zareagował... Do tego jeszcze nie wiadomo czy nie został sprowokowany lub czy nie zabił w obronie własnej...
Mam 35 lat zarabiam nie najgorzej mieszkam w wielkim mieście ale nawet nie mam pojęcia jak ten cały kebab smakuje! A teraz gdy ciapate zaczynają się panoszyć nawet u nas w kraju to nie chcę się dowiadywać.
dobrze jest coś na mieście na szybko gdy do domu jeszcze godzina powrotu. kiedyś były hamburgery hot dog frytki. teraz tego nie ma bo kebab je wypali z rynku. i to dlatego dres idzie na kebab bo nie ma alternatywy.
Oh gosh, boże widzisz i nie grzmisz. A chciałem przejść na dietę, ale tego dnia specjalnie pójdę i kupię sobie kebaba. Dlaczego? Nie dlatego, że w jakikolwiek sposób popieram muzułmanów ale dlatego, że to jest wszystko durne. Jak dzieci. Co większość kebabów ma do tego, że w jakimś z nich zamordowali chłopaka. Jeden przypadek w Polsce w ostatnich czasach, o którym słyszę. Ale o pobiciach przez dresiarzy, nacjonalistów, kiboli słyszę cały czas, na okrągło. Nawet mój nauczyciel historii został kiedyś pobity. Ta zbrodnia, bo to co się wydarzyło jest zbrodnią i ludzie, któzi bronią zabójców też się powinni stuknąć w łeb. 4 z nożem na jednego, nawet nacjonalistę to nieuczciwa walka. Mam dosyć tego podejścia do świata zero-jedynkowego. Albo jesteś prawakiem, albo lewakiem. Albo będziesz nienawidził muzułmanów albo będziesz ich kochać i chciał wpuszczać. A cała ta kacja z niejedzeniem kebaba jest poziomu gimnazjum. Równie dobrze mogłaby powstać akcja bojkotu dresiarstwa, ale nie wiem w jaki sposób, bo większość z nich nie pracuje.
Polecam poczytać przebieg wydarzeń.
nie mniej jednak - niezależnie od faktu za bronienie własnej własności specjalnie w sobotę pójde nie na kebaba, tylko na 2.
Ja raczej bym zaproponował dzień bez noża. W Krakowie niedawno zabito znów kogoś nożem i jakoś nie robi się wielkiego halo z tego, dlaczego? Nie rozumiem dlaczego mamy protestować przeciwko uczciwie pracującym ludziom. Równie dobrze zaprotestujmy przeciwko producentom noży albo petard. Odpowiedzialność zbiorowa to jedna z najgłupszych rzeczy.
W ramach antyprotestu zjem dwa. Nie będzie mi sebix mówił jak żyć. Idźcie dalej kraść colę i wrzucać petardy do lokali i obrażać ciężko pracującą obsługę.
Czego tylko jeden dzień? Nie chcecie kebabów to wcale ich nie jedźcie. Walka z islamizacją według śmieszków internetowych - dzień bez kebaba. No to islam nie ma szans.
Złodziej, który potrafił ludzi zastraszać i rabować. Miał prawomocne wyroki, a wy robicie z niego bohatera?! W jakim świecie wy żyjecie? Druga sprawa wygląda tak, iż faktycznie nie powinien ten chłopak zginąć w ten sposób.
Nie ma to, jak rzucic tanie, populistyczne i demagogiczne haselko (latwiejsze) zamiast wyjasnic cala sytuacje i zgodzic sie z wnioskami (trudniejsze).... LUDU.... mądrości przybywaj !
Dzień bez kebaba...w sobote. Jak łysy, grzywką o kant kuli
@Ratki o to właśnie chodzi aby w sobotę zrobić protest kiedy oni najwięcej zarabiają
@Antysocjalista
Najwięcej to kebaby zarabiają po Marszu Niepodległości. Łysi dresiarze w maskach stoją grzecznie w kolejce po 40 minut żeby dostać tanią pitę ze ścierwem i łojem.
Ale widzę, że ty bardzo wydoroślałeś przez ostatnie 2 lata. Już nie robisz, jednego po drugim, demotów o prostytutkach: http://demotywatory.pl/4366845
http://demotywatory.pl/4366840
Teraz robisz takie dojrzałe demoty...
@Antysocjalista
Czyli nic się nie zmieniło przez 2 lata. Nadal się interesujesz prostytutkami? Aha, rozumiem...
@misiawy - ty prostytutki to pewnie tylko na filmach porno oglądałeś i to pewnie z udawanym obrzydzeniem :D
@Antysocjalista
Za 2-3 dni będziesz niczym Sobieski...
@Antysocjalista
To co powiesz o relacji naocznego świadka?
http://natemat.pl/198313,dawaj-ku-wo-te-jedzenie-ciapaku-na-kolana-i-do-pana-kupowal-kebab-w-elku-tuz-przed-bojka-teraz-pisze-jak-bylo
Aha... czyli, jak wracając z imprezy, w niedzielę, 8 stycznia nad ranem pójdę na kebab to już będzie wszystko OK?
@misiawy możesz zamówić hotdoga na Statoilu heh
Czyli lepiej kupować u Norwega niż w kebabie, który jest prowadzony przez Polaka, ktry zatrudnia Polaka, aby w niej pracował?
Tak. Jeśli impreza będzie w sobotę to kebaba kupujesz po połnocy, spokojnie możesz go jednak zamówić 10 min wcześniej.
Czy ktoś wrzucający materiał wybuchowy do publicznego lokalu nie jest czasem terrorystą?
Kto wrzucił tam materiał wybuchowy? Tunezyjczyk czy Algierczyk?
Kto wrzucił tam petardę? Tunezyjczyk czy Algierczyk? Na pewno nie zamordowany Polak.
nikt nie wrzucil petardy. kolega zamordowanego po mordzie rzucil nią o ziemie, nie do lokalu
Petarda została wrzucona po morderstwie. Nie przeinaczaj faktów.
Dokładnie, petarda gdziekolwiek by nie wybuchła było to już po zabójstwie. Zabójstwie o butelkę Coli gdy chłopak krzyknął że kolega zapłaci. Złodziej złodziejem ale ku**a samosądna kara czyli 3 śmiertelne dźgnięcia nożem !?!
@klepek22 ale samosąd miał miejsce też po, jak bydło demolowało budynek i te zamieszki :/ Oczywiście karą za agresywne zachowanie i kradzież nie może być zabójstwo, ale winni siedzą w areszcie, nie było ich na ulicach. Z rasistowskimi hasłami na ustach wielcy sprawiedliwi demolowali własne miasto, obrzydliwe.
Znowu ... wegańska prowokacja...
@misiawy znasz jego siostrę?
Ja znam jego ciotkę.
Masz dużą szansę na to, że przez cały 2017 rok Twój demot będzie jednym z najbardziej kretyńskich.......:)
Nie doceniasz internautów :) ale fakt ten okaz jest trudny do pobicia. Mimo wszystko dalej mam nadzieje że jest przykładem żartu a nie faktycznego podejścia autora...
@Antysocjalista Bardzo współczuje rodzinie zamordowanego i sprawcy tego morderstwa powinni być surowo ukarani. Nie róbmy jednak z bezrozumnego, który wrzucił petardę do lokalu męczennika. Uszanujmy tragedię, ale nie składajmy hołdu komuś kto na niego nie zasługuje. A takie akcje jak proponujesz wymierzone są też w polskich pracowników barów z kebabami, których nie brakuje. Przykładowo - jedno z najlepszych miejsc z kebabami w mieście gdzie pracuje - właściciel z Bliskiego Wschodu, ale cała załoga polska. Naprawdę taki Wojtek ma mieć po premii, czy stracić pracę, bo jakiś kretyn na drugim końcu Polski zamiast po ludzku wyjaśnić sprawę petardy, i wezwać policję użył noża?
@cvetelina historia z petardą to była lewacka propaganda. Koleś został konkretnie zwyzywany i poniżony i odwiesiło mu się, że jest u siebie w kraju islamskim gdzie za takie teksty ludzie się mordują.
@Antysocjalista Jednak apel o składanie hołdu przestępcy to przesada i pociąganie do odpowiedzialności za jednego idiotę z nożem wszystkich z Bliskiego Wschodu, którzy pracują w Polsce nie ma sensu. Na szczęście sądząc po komentarzach poniżej w Polsce dzisiaj zje się tyle kebabów, co zwykle w sobotę . No może trochę mniej ze względu na mróz.
Teraz właśnie specjalnie pójde w ten dzień na Kebsa. Haha!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2017 o 15:46
@gostek581 Idź, łykniesz trochę arabskiego DNA w sosiku.
Sugeruję udać się po słownik, bo "pujdę" to aż w oczy kłuje...
Dzien bez kebaba? Debile, ja wogole tego gowna nie jem.
Slownika najwirazniej tez nie
co to za bzdura.To co jak jakiś Niemiec zabije Polaka to robimy dzień bez mercedesa? LOL Sprawca poniesie na pewno karę ,ale nie wrzucajcie wszystkich do jednego worka
tyle że większość kebsów w polsce to polacy prowadzą :)
Dokładnie, więc lepiej iść do polaka niż obcokrajowca, niech zarobi swój a nie dzicz.
W ramach protestu możecie też kraść piwo.
ja kazdego dnia w roku omijam kebaba - daje zarobic tylko polakom
ale jak to ,według pis-u jeżeli PO coś tam coś tam, to pis może więcej,gość wrzucił do lokalu petardę ci naoglądali się publicznej i stwierdzili że mogą więcej
A tego z Kebab u Polaka od Mariana Kowalskiego to można?
A ja jestem zwolennikiem posiadania broni. I za wrzucenie petardy do lokalu właściciel powinien go po prostu legalnie odstrzelić bez tego całego biegania, dźgania etc. etc.
Kto wrzucił tam petardę? Tunezyjczyk czy Algierczyk? Na pewno nie zamordowany Polak.
@Antysocjalista
Antycypowałem: http://demotywatory.pl/4723119/Od-dzis-do-konca-tygodnia-Seba-walczy-z-Islamem-nie-je-kebabow
@misiawy dobre
Co za żałosny przejaw pseudopatriotyzmu.
@MINTOR_ Ja mam odmienne zdanie patrząc na ten demot, który ocieka sarkazmem.
Niestety na tej stronie jest mnóstwo dzbanów, którzy byliby w stanie wysrać takiego demota na serio.
Specjalnie dlatego w sobotę idę na kebsa, elo xD
Hahaha, to się uśmiałem, już widzę, jak wszyscy szukają nocami bud z bigosem... :)
@admin wygrałeś rozwaliło mnie to :) moje gratulacje :) hahahahaha :P
Ja nie jem kebabów nigdy :D. A tak szczerze od dawna mówię by nie wspierać arabów to nie. Polaczki zakochali się w bezpańskich psach w cieście.
a co masz do Turków? Rozumiem, że są wśród nich poebani ludzie ale u nas też są. Ja ostatnio przypadkowo poznałem jednego i się okazał zajebisty z niego człowiek nie dość, że ma pozytywny charakter(jeśli istnieje takie stwierdzenie) to za cenę 8 zł kupujesz dobrego dość sporego kebaba a do tego puszkę pepsi (niestety tylko do 6stego) ;)
post od kebabów aż jedno dniowy a żeście mi zaimponowali nie pozbierają się po tym... ale swoją drogą ale mi smaka narobiliście na dobrego kebaba :P a i taka prośba do sebiksów itp jak już to nie żryjcie ich wcale i nigdy nie skosztujcie dobrze upieczonego kebaba takiego soczystego w sosie ostrym i w chrupiącej bułeczce lub tortilli jak kto woli :P
Jasne, pójdę 'oddawać hołd' jakiemuś sebkowi z patoosiedla xD
Autorze tego demota. Proponuję Ci zrezygnować z internetu bo piszesz głupoty
Ja w ogóle tego nie jem.
Ale jaja, to na poważnie!
hołd gosciowi, ktory obrazal inna osobe tylko dlatego, ze jest Arabem i wrzucil do jej restauracji petarde?
Hold gosciowi, ktory mial juz kilka przestepstw na swoim koncie?
Hold glupiemu dresiakowi?
Serio?
chodzi o tego złodzieja?
w USA dostał by parę kulek, a właściciele dostali by jeszcze medal tylko u nas w socialu mogą cie zabić okraść a ty się nie możesz bronić bo bandy ta ma prawo do tego co robi ...
Czekam aż się idioci tak nakręcą, że rozwalą polskie lokale, w których nawet żaden muzułmanin nie pracuje, a potem powiedzą, ze to wina właściciela, bo mógł otworzyć budę z bigosem. Nie ma to jak narzekać na fanatyzm muzułmański i zastosować potem własną wersję fanatyzmu.
To chyba zabrzmiało jak "fanatyk fanatykowi fanatykiem"
polak notowany przez policję za kradzieże, pobicia i rozboje... obcokrajowiec broniący swojego interesu przed śmieciem, 7mego idę na kilka kebabów !!!
Cóż w Polsce ostatnio jest modne robieni bohaterów ze zdrajców i sprzedawczyków, ludobójców, czy alkoholików doprowadzających do katastrofy lotniczej. Teraz do tego "chwalebnego" poczetu patologiczna banda debili próbuje dorzucić bezwartościowego bandziora i śmiecia z marginesu społecznego
Zabito człowieka z premedytacją? Należy się kara, najsurowsza jaka w naszym polskim prawie istnieje.
Czy przez to należy szkalować każdego obcokrajowca pracującego w kebabie? Nie. Bo to głupota poziomu totalitarnego. (gdzie za występek przeciwko prawu kara się całą rodzinę)
Czy należy się hołd dla zabitego? Nie. Nie był osobą wybitną, nie zasłużył się krajowi w jakikolwiek sposób, wręcz przeciwnie, nie potrafił się zachować i dokonał kradzieży. Jedyne co się należy to współczucie rodzinie za utratę człowieka.
Poza tym, większość kebabów w Polsce płaci również tutaj podatki, więc nie widzę sensu bojkotowania ich lokali, póki pracują i płacą podatki w Polsce, jest ok.
@Blacks Z tego co wiadomo, to nie z premedytacją. Zabicie kogoś nożem w szarpaninie, to zabójstwo, a nie morderstwo. No chyba, że zakładasz, iż siedzieli sobie w tej kebabowni i planowali, że zaszlachtują pierwszego sebixa, który się nawinie :D
Jeśli nie z premedytacją, to w takim razie rzeczywiście jest to zabójstwo i należy się kara taką jaką przewiduje polskie prawo w tym zakresie. ;)
Powinni dostać po 8 lat więzienia. Nie było to żadne morderstwo tylko zwykłe zabójstwo do tego trudno tutaj obarczać ich całą winą. Oni tylko odpowiedzieli na atak. Przesadzili oczywiście. Ich odpowiedź była niewspółmierna do ataku dlatego powinni trafić na te 8 lat do więzienia. W tym wypadku należy powiedzieć sobie szczerze. Nie ma mowy o żadnej niewinnej ofierze. Ofiara sama wykręciła aferę i dostała za swoje. Czy jak bandziory do siebie nawzajem strzelają to ktoś po ich płacze? Nie. Jednego bandziora mniej. Ale prawo jest prawo i nie ma możliwości żeby biegać z nożami i samemu je wymierzać. Dlatego sprawcy winni trafić do więzienia.
A w sumie racja, chętnie zjeb dobry kebabik :)
Jakbym mógł, to bym uniewinnił tego Marokańczyka i dał mu medal wraz z nagrodą pieniężną.
Przecież ten człowiek nie musiał się martwić o tą kradzież, przecież to nie jego interes. Mógł odwrócić wzrok, jak to pewnie by zrobiła większość polaczków. Ale ten człowiek nie dość że go upomniał, to jeszcze ruszył za nim w pościg! I wymierzył sprawiedliwą karę.
Zabijając to ludzkie ścierwo aka Danielek Rudnicki, Marokańczyk wyświadczył uczciwym ludziom wielką przysługę. I za to należy mu się chwała.
PS Robi ktoś może zrzutkę dla adwokata?
Czyli 7 stycznia na śniadanie, obiad i kolację kabab, a miałem się odchudzać, no ale trudno...
@zaymoon heh a myslalem ze jestes przeciwny samosada?
@atwatw
Zarówno samosądom jak i odpowiedzialności zbiorowej.
@zaymoon Czasy komunistyczne cechowaly sie odpowiedzialnoscia zbiorowa.
@atwatw
Jeśli już to czasy stalinowskie, które zostały przez komunistów potępione w 1956 roku.
śmieszny jesteś autorze tego demotywatora
Ale gówno.
Jakbym jadła mięso to 7.1. poszłabym na kebaba.
A na poważnie, jeśli obcokrajowiec prowadzi lokal to oznacza, że pracuje i płaci podatki. Jaki jest sens im szkodzić? Lepiej jakby siedzieli na garnuszku państwa?
Z tego co wyczytałam to ten pracownik miał obywatelstwo polskie, więc nie jest obcokrajowcem, jego domem jest Polska, gdzie postanowił żyć.
Bez sensu.. Rozumiem gdyby on był niewinny a sam zaczął. Ja osobiście w ten dzień kupię dużego kebsa w knajpce gdzie poznałem Turka z niesamowitym poczuciem humoru Ahmed pozdrawiam ;D
nie ma to jak prowokować a później płakać ze tragedia
Kebab jest złyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, robienie bydła za to jest ok
Nie jestem w temacie, ale zgaduje jak to wyglądało - Seba rzucił petardą, potem mięsem, potem trendy-groźbami antymusli, a Araby nienauczone europejskiego ściemniania i gadania dla gadania, wzięli słowa te na serio. Pewnie pozostali Sebastianowie czekali na rozwój sytuacji, ale widząc wilka, którego wywołali, porobili w gacie i pobiegli po resztę ziomków. Potem naparzanka z milicją, rzucanie kamieniami, kolejne petardy - standard. Teraz przemyślenia - skoro arabów było 4 w tym punkcie to złotówki musiały się tam wysypywać z portfeli Polaków - czyli generalnie wporzo ludzie te araby - pracowali, podatki płacili. To Seba, uciemiężony medialną nagonką na musli, sprowokował to zdarzenie, to musli, również uciemiężony m.n., miał prawo się bać. Chociaż wystarczyło mu wyj***ć patelnią w łeb.
Ze wszystkich stron słyszy się wiele g*wna, trudno osądzić. Z jednej strony źli ciapaci zamordowali biednego chłopaka, z drugiej na przykład takie opinie: http://natemat.pl/198313,dawaj-ku-wo-te-jedzenie-ciapaku-na-kolana-i-do-pana-kupowal-kebab-w-elku-tuz-przed-bojka-teraz-pisze-jak-bylo ,abstrahując od tego, że ciężko zgadnąć, na ile wiarygodny portal.
Polak podobno notowany za rozboje i kradzieże, taki święty to on nie był. Z drugiej strony być może chłopaki prowadzące uczciwy biznes i tępieni tak po prostu, bo kolor skóry.
Jasne, reakcja może nieadekwatna, ale z drugiej strony też nie taka niezrozumiała. Szkoda chłopaka, ale powinni mieć prawo bronić swojej własności.
Uściślijmy: jestem przeciwna przyjmowaniu imigrantów, większość tych przyjętych należałoby z miejsca deportować skąd przyjechali. Ale jeśli usiłują tu uczciwie żyć, dopasować się i nie robią jaj, to ja się chętnie rozejrzę wokoło i zrobię dla nich trochę miejsca.
Pomijając fakt, że taki 'protest' uderzyłby w stado polaków również, ponieważ to głównie oni są pozatrudniani w takich miejscach.
i siódmy i dwunasty i tak cały rok niech wracają do domów
JAKI SKUN XDDDDDDDDDD
Ja rozumiem jednoczenie sie ludzi i niechec do ciapatych i nawet popieram ale oddanie hołdu zamordowanemu polakowi poprzez niezjedzenie kebaba?
@daro100 HAHAHA, to jest własnie Polska logika !
Kiedy ja ostatnio kebaba jadłem?
Najlepiej niech każdy na wzór ,,bohaterskiego męczennika" ukradnie w kebabie 2 butelki coli, wtedy puścimy ich z torbami
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 stycznia 2017 o 17:58
1. To w końcu protest czy oddanie hołdu? Jeżeli protest, to przeciwko czemu?
2. "Dzień bez kebaba" brzmi, jakbyście jadali kebaby codziennie, a w ten jeden dzień zdecydowali się zrobić wyjątek. Tak, to rzeczywiście dużo zmieni :)
Komu hołd?, temu biedaczynie złodziejowi?, karany za groźby i rozbój- wielki młody patriota.
K... normalnie jadam rzadko ale 7 zjem trzy. Robienie z wiochmena bohatera i męczennika a sam cała aferę zaczął. Pech chciał że w lokalu trafił na takich samych idiotów jak on sam i zamiast mu zwyczajnie wklepać jak pan Bóg przykazał to wyskoczyli z nożami.
Tutaj tez nie? :P
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 stycznia 2017 o 17:50
Pójdę sobie na kebaba jeszcze kolegów zaproszę bo wali mnie to nie trzeba było kraść i wrzucać petardy.Gdyby Polak go zabił wszystko było by ok no bo się bronił.
Po pierwsze wiele kebabów prowadzą Polacy, a po drugie czy należy oddawać hołd jakiemuś chuligaowi??
jesli to wogole jest demotywator to jest on słaby jak autor tego demota i koles ktorego zadzgali ciapaci. Za darmo nie dostał tylko sobie na to zasłużył. Niekoniecznie az tak mocno ale prawo ewolucji darwina działa
Specjalnie pójdę zjeść :D
Ubogacili go kulturowo za kradzież coca-coli: jeden trzymał a drugi dźgał nożem w serce. Tyle w temacie.
Hołd powinniśmy oddawać jedynie Bogu. Co to za wpis?
Za napoje trzeba płacić, a nie na krzywy ryj. No i zapłacił życiem. Była to najdroższa cola w jego nieciekawym życiu.
8 stycznia ogolnopolski protest - nie uzywamy cyfr arabskich!!!
a 2 stycznia dniem bez mózgu?
Wedle najlepszej dostępnej obecnie wiedzy to gość zginął podczas burdy która sam sprowokował. Poza tym z tego co mówi policja to był jakiś lokalny rzezimieszek. Oczywiście winni powinni ponieść zasłużona karę. Tylko że w tym przypadku nie ma co świętej wojny wszczynać.
je..any złodziej dostał za swoje ....nieważne kim jest złodziej i bandyta .... dobrze mu tak
czemu tylko dzień? lepiej rok. albo stulecie :D
hahahaha co za debilizm. Jeden gość w obronie zabił złodzieja, a wy bronicie złodzieja. Narodowości są nie ważne. Prawdą jest, że z obroną konieczną przesadził.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 stycznia 2017 o 18:46
No pogieło tu kogoś chyba.
W sobotę będą dobrze wypieczone kebsy, mniam!
hołd????? haha dobre
Nie
No to chyba wiem, co będę jadł 7 stycznia.
a jak Polak prowadzi knajpe z kebabem?
U nasz w Rzeszowie są kebaby z "Pomarańczowej Budki". Zawsze sprzedają Polki. Kebab jest zawsze z kurczakiem :) I to duuużo kurczaka, żeby odbierać turasom kryentow ;)
Jak dobrze, że nie wiesz jakie mięso trafia na to mięso do kebaba. O ile z wołowiny i baraniny jest wiadome, to mięso kurczaka zostało przetworzone kilkukrotnie i nie jest ono pierwszej świeżości ;).
specjalnie pójdę na kebaba może nawet na 2.
Obawiam się, że znajdziemy morderców w każdej dziedzinie gastronomii...
Dotychczas chodziłem na kebaba z dzieciakami, ale teraz teraz będę im odmawiał. Kto wie kiedy ciapatemu odbije? Wolę nie ryzykować. Wybiorę wietnamczyka.
Dałam mocne, bo mam nadzieję, że to troll...
A ja specjalnie w ten dzień zjem kebaba, bo lubię kebaba! Szkoda, że zginął młody 21 chłopak, miał szanse i czas na poprawę, ale po jaką cholerę zadzierał z jakimś ciapatym? U nich by albo został ukamienowany albo by mu odcięli rękę za kradzież. Szkoda człowieka, bo ciapak mógł postąpić inaczej, ale został on wychowany w innej kulturze, bo mógł wezwać policję a nie gonić i tu właśnie nie wiadomo co... Ale został wychowany inaczej i inaczej zareagował... Do tego jeszcze nie wiadomo czy nie został sprowokowany lub czy nie zabił w obronie własnej...
Jestem wegetarianką, ale w ten dzień będę wpierdzielać do bólu. Leczcie się ludzie.
Mam 35 lat zarabiam nie najgorzej mieszkam w wielkim mieście ale nawet nie mam pojęcia jak ten cały kebab smakuje! A teraz gdy ciapate zaczynają się panoszyć nawet u nas w kraju to nie chcę się dowiadywać.
REKLAMA stulecia !!!
Autorze, przyznaj się, pracujesz w kebabie?! :)
Szczerze? Mam nadzieję, że to żart. :)
dobrze jest coś na mieście na szybko gdy do domu jeszcze godzina powrotu. kiedyś były hamburgery hot dog frytki. teraz tego nie ma bo kebab je wypali z rynku. i to dlatego dres idzie na kebab bo nie ma alternatywy.
Oh gosh, boże widzisz i nie grzmisz. A chciałem przejść na dietę, ale tego dnia specjalnie pójdę i kupię sobie kebaba. Dlaczego? Nie dlatego, że w jakikolwiek sposób popieram muzułmanów ale dlatego, że to jest wszystko durne. Jak dzieci. Co większość kebabów ma do tego, że w jakimś z nich zamordowali chłopaka. Jeden przypadek w Polsce w ostatnich czasach, o którym słyszę. Ale o pobiciach przez dresiarzy, nacjonalistów, kiboli słyszę cały czas, na okrągło. Nawet mój nauczyciel historii został kiedyś pobity. Ta zbrodnia, bo to co się wydarzyło jest zbrodnią i ludzie, któzi bronią zabójców też się powinni stuknąć w łeb. 4 z nożem na jednego, nawet nacjonalistę to nieuczciwa walka. Mam dosyć tego podejścia do świata zero-jedynkowego. Albo jesteś prawakiem, albo lewakiem. Albo będziesz nienawidził muzułmanów albo będziesz ich kochać i chciał wpuszczać. A cała ta kacja z niejedzeniem kebaba jest poziomu gimnazjum. Równie dobrze mogłaby powstać akcja bojkotu dresiarstwa, ale nie wiem w jaki sposób, bo większość z nich nie pracuje.
co za nacjonalistyczna propaganda. Oddawać hołd bandycie? i co jeszcze? @Admin co takie gówno robi na głównej?
Polecam poczytać przebieg wydarzeń.
nie mniej jednak - niezależnie od faktu za bronienie własnej własności specjalnie w sobotę pójde nie na kebaba, tylko na 2.
Ja raczej bym zaproponował dzień bez noża. W Krakowie niedawno zabito znów kogoś nożem i jakoś nie robi się wielkiego halo z tego, dlaczego? Nie rozumiem dlaczego mamy protestować przeciwko uczciwie pracującym ludziom. Równie dobrze zaprotestujmy przeciwko producentom noży albo petard. Odpowiedzialność zbiorowa to jedna z najgłupszych rzeczy.
@nethaber bardzo dobry pomysł!
W ramach antyprotestu zjem dwa. Nie będzie mi sebix mówił jak żyć. Idźcie dalej kraść colę i wrzucać petardy do lokali i obrażać ciężko pracującą obsługę.
A ja i tak będę je jadł bo lubię
Ja tam zjem kebaba. Nie żal mi typowego seby co chciał wyjść na gita przed podobnymi sobie jaki to on dzielny i odważny.
Czego tylko jeden dzień? Nie chcecie kebabów to wcale ich nie jedźcie. Walka z islamizacją według śmieszków internetowych - dzień bez kebaba. No to islam nie ma szans.
A więc właśnie 7ego idę na kebaba...
Złodziej, który potrafił ludzi zastraszać i rabować. Miał prawomocne wyroki, a wy robicie z niego bohatera?! W jakim świecie wy żyjecie? Druga sprawa wygląda tak, iż faktycznie nie powinien ten chłopak zginąć w ten sposób.
kebaby są dla wieśniaków
Nie ma to, jak rzucic tanie, populistyczne i demagogiczne haselko (latwiejsze) zamiast wyjasnic cala sytuacje i zgodzic sie z wnioskami (trudniejsze).... LUDU.... mądrości przybywaj !
Tego dnia kupię 2 :D
cooo XDDDD
Namówiliście mnie, w sobotę idę na kebaba :)
Równie dobrze możemy wypuścić w tym dniu z więzienia wszystkich złodziei :)
zjem ze smakiem nawet 2 :)
To żart, prawda? Nawet narodowcy przecież nie są aż tak głupi.
Kebab jest daniem tureckim i prawdziwe mięso jest z baraniny. Widać że ten "demotywator" dodała osoba która nie ma pojęcia o świecie
U mnie są 3 mozliwośći Kurczak baranina i mix
tak powinno byc caly czas a nie tylko jeden dzien
będę tego dnia jadł kebsa z jeszcze większą przyjemnością.
I tak nie jem kebsów; a jak już to może raz na ruski rok się zdarzy.
Ale serio, podkształć się w zakresie tego, czym jest agitacja... bo to jest bardzo słabe.
Ten 21 letni Polak był złodziejem i bandytą tyle w temacie hołdu!
Ja tylko mam nadzieję, że to żart
Populizm aż w oczy szczypie.
Dlaczego nie ma akcji niedziela bez kościoła w hołdzie molestowanym dzieciom
U mnie kebaba robia Hindusi :) Smacznie za 10 zeta
w sobotę idę na kebaba. normalnie nie jem, ale teraz pójdę wyjątkowo
ten gość od dłuższego czasu chodził do tego kebebu i obrażał właścicieli, w końcu coś w nich pękło, święty nie był
Nie pedały :)
Dla mnie KAŻDY dzień jest dniem bez kebaba - nie jadam tego goowna.