Jeśli to w ogóle prawda, a nie kolejny fejk to i tak nie widzę w tym nic złego, jeśli tylko jest to czyjaś prywatna firma. Jeśli ktoś ma firmę, to ma mieć prawo obsługiwać lub nie każdego wedle własnego widzi mi się, a także zmieniać cenę zależnie od widzi mi się, a rynek sobie to sam powinien zweryfikować.
@KaenV No problem jest taki, że niestety nie ma takiego prawa, żeby odmówić klientom z powodu poglądów politycznych, nawet tacy właściciele sklepów przegrywali procesy. Ale tak, zgadzam się z Tobą, że prawo powinno umożliwiać właścicielowi ograniczanie oferty do wybranych osób, nawet gdyby to miało być "Nur für Deutsche" albo "White only", w końcu obowiązuje swoboda zawierania umów.
@Voitcus ale aby obejrzeć film, oglądasz reklamę na youtube. W gierkach za obejrzenie filmiku - masz wirtualną walutę. I tak dalej. Tutaj za wysłuchanie pier...lenia dostajesz rabat ;) Nikt cię nie zmusza, możesz zapłacić aby zrezygnować z reklamy czy apelu.
Klucze kserują? Ciekawe
...a co tam jest napisane drobnym druczkiem?
"Bęzględnie (jakieś słowo) przez Antoniego M."
Dopłacę aby nie słuchać.
@bartek000 dokładnie.
Jeśli to w ogóle prawda, a nie kolejny fejk to i tak nie widzę w tym nic złego, jeśli tylko jest to czyjaś prywatna firma. Jeśli ktoś ma firmę, to ma mieć prawo obsługiwać lub nie każdego wedle własnego widzi mi się, a także zmieniać cenę zależnie od widzi mi się, a rynek sobie to sam powinien zweryfikować.
@KaenV No problem jest taki, że niestety nie ma takiego prawa, żeby odmówić klientom z powodu poglądów politycznych, nawet tacy właściciele sklepów przegrywali procesy. Ale tak, zgadzam się z Tobą, że prawo powinno umożliwiać właścicielowi ograniczanie oferty do wybranych osób, nawet gdyby to miało być "Nur für Deutsche" albo "White only", w końcu obowiązuje swoboda zawierania umów.
@Voitcus ale aby obejrzeć film, oglądasz reklamę na youtube. W gierkach za obejrzenie filmiku - masz wirtualną walutę. I tak dalej. Tutaj za wysłuchanie pier...lenia dostajesz rabat ;) Nikt cię nie zmusza, możesz zapłacić aby zrezygnować z reklamy czy apelu.