Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
495 566
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar xxwielebnyxx
+2 / 8

to ile ona zarabiała że nie dostała żadnych zapomóg ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Smiesz1
+3 / 3

@xxwielebnyxx Nie ja ci powiem ile. Wystarczy 700zł brutto na osobe zeby nie dostac zadnej zapomogi orpocz 500+. To znacyz ze jak ktos pracuje za niewiele wiecje niz najnizsza krajowa i samotnie wychowuje 2 dzieci to ch***ja dostanie. Lepiej nie pracować i wtedy dostanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2017 o 19:43

avatar xxwielebnyxx
0 / 2

@Smiesz1-:ile zarabiała" że nie dostała zapomogi za PO,bo teraz może zarabiać tysiące i dostanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Smiesz1
0 / 0

@xxwielebnyxx No to mowie, skro miala 3 dzieci i nic nie dostawala to wystarczy ze zarabiala 2800 brutto, czyli jakies 2000 na reke - na 4 osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
0 / 0

@xxwielebnyxx Tu nawet nie chodzi o zapomogi. PO np. drastycznie podniosło odpisy podatkowe na dzieci (1650 zł na trzecie dziecko jeśli dobrze pamiętam), no ale to nie jest kasa co miesiąc do ręki. Dla kogoś kto za rozliczenie PITu płaci raz na rok 50 zł księgowej i ma podejście "no zawsze coś co roku wpada" nie ma żadnego powiązania między tą kasą a posiadaniem dzieci. Podobnie np. z obniżeniem opłaty za przedszkola, też wprowadzonego za PO - nie ma kasy do ręki, a więc nic się nie zmienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Savim
+8 / 32

Też kiedyś byłem lewicowcem i zwolennikiem datków Państwa. Dopóki sam nie zacząłem płacić podatków. Tak, szczęśliwa Joasiu z dwunastoma tysiącami "od PiS": zabrali mi, dali Tobie. Sprawiedliwość pełną gębą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mk
+1 / 35

Ona dostała na dwoje, czyli 1000 przez 12 miesięcy. Nigdzie nie napisała, że nie pracuje. A twoje zapłacone podatki i tak poszłyby na coś innego, np. ośmiorniczki, przelot na Maderę, leczenie alkoholików lub narkomanów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antytrollorysta
+12 / 18

@Savim @mk albo stronę internetową dla bezdomnych, "za jedyne 60 mln złotych".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~taka_drobna_sugestia_dla_pisiorków
+2 / 22

@mk Te "ośmiorniczki" za 80 PLN, to już trochę przepalony temat. Musicie coś innego znaleźć, by dorównać 3 limuzynom rozwalonym, każda za 100 tysi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gambini
-1 / 11

@sila1989@dkmi
koszt finansowania programu 500 plus w 2017 r. to 23,17 mld zł.
Naprawdę myślicie, że zagospodarowanie tych pieniędzy w inny sposób nie byłoby odczuwalne dla KAŻDEGO obywatela?
Zamiast kraść dają dzieciom?Proszę cię! Zerknij jak leci zadłużenie, a przy okazji podwyżki dla rządzących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mroovkoyad
-1 / 13

@Savim Ale jej dzieci kiedyś będą pracować na twoją emeryturę, ty liberale od siedmiu boleści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MauraVe
-4 / 12

@Gambini - A dzięki programowi 500+ nie widziałeś ani jednej pozytywnej zmiany? Nikt z Twoich dzieciatych znajomych nie poprawił sobie dzięki temu standardu życia? Bo moi np. wyjechali na fajne wakacje lub zafundowali dzieciakom coś o czym zawsze marzyły, a wcześniej nie było ich na to stać. Ja mimo wszystko widzę też pozytywne aspekty tego programu, bo nikt mi nie wmówi, że takich nie ma.
PS. I tylko czekam, kto pierwszy napisze, że TYLKO patologia na tym korzysta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gambini
+4 / 8

@MauraVe
Oczywiście, że widzę pozytywy. Uważam jednak, że można te pieniądze lepiej zagospodarować, bo jak sam wspominasz nie zawsze jest to dobrze wykorzystywane i jakbyś nie zaklinał rzeczywistości, to patologia typu "bida aż piszczy, ale mamy 5 dzieci, bo starego nie stać na gumki, a jak ma kasę, to woli przechlać" jest wniebowzięta.

Czy np. obniżenie vatu nie byłoby korzyścią dla wszystkich, a przede wszystkim dla tych, którzy coś wnoszą swoją pracą do społeczeństwa (płacą więcej podatków od nierobów)?
Twoi znajomi (jeśli są w tej pierwszej grupie) pewnie też pojechaliby wtedy na wakacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Savim
-1 / 5

@Mroovkoyad Taaa, jasne. W Irlandii, marzycielu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kskie
+1 / 7

@MauraVe
A co mnie to obchodzi, że komuś się standard życia poprawił i może jechać na wakacje? Myślisz, że jak nie mam dzieci, to nie mam prawa jechać na wakacje? Ostatni raz byłam z mężem na wczasach zaraz po ślubie, a to już ponad 7 lat temu. Zapieprzamy na budowę domu, nigdy nie wzięłam od państwa ani złotówki, do wszystkiego doszliśmy ciężką pracą i WYRZECZENIAMI, np. brakiem wakacji, by kupić lepsze auto. A teraz produkuje się roszczeniowe społeczeństwo, bo im się za darmo coś należy - taki jest dla mnie efekt pińcet plus. Ten kraj nie potrzebuje więcej dzieci, tylko znamy systemu emerytalnego. Jak można liczyć na to, że te dzieci zapracują na czyjąś emeryturę? Jak w ogóle można liczyć na emeryturę, patrząc na to, co się dzieje w tym kraju?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MauraVe
-2 / 4

kskie - A co mnie obchodzi, że wpakowałaś się w coś na co cię nie stać? Nie mój problem, ani nie problem państwa. Ja chciałam tylko zaznaczyć, że 500+ ma nie tylko negatywne skutki! Jasne, że każdy narzeka, jak to go okradli. Też nic z tego nie mam - jedno dziecko, dochody przekraczają jakąkolwiek szanse na dotacje/rodzinne/nawet na becikowe i co? Program wszedł, działa, a ja mam tylko skamleć, jak to mnie okradają? Zazdrościć sąsiadom, bo mają 500zł więcej ode mnie? Wole cieszyć się, że ten program ma jakikolwiek dobry wydźwięk! Nie da się nie zauważyć, że wielu normalnym, przeciętnym, ogarniętym rodzinom przyniosło to coś pozytywnego. Zgadzam się, że ulga podatkowa byłaby o wiele lepsza i sprawiedliwsza. Liczę, że być może kiedyś na to wpadną, ale takich ludzi co szczekają, jacy to oni są okradani, bo ktoś dostał, a on nie, to w ogóle nie rozumiem. Jak napisała kobietka w democie - przez wiele lat nikt nie dostał nic i dobrze było, a teraz części społeczeństwa zauważalnie poprawił się byt, to przyjdzie taka kskie i będzie narzekać, że nikt jej nie dołożył do budowy domy czy nowego samochodu. No trudno, gotuj się we swojej zazdrości jeśli to poprawi Ci nastrój.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2017 o 20:29

avatar ~kskie
+2 / 4

@MauraVe
A kiedy w końcu zrozumiecie, że to tylko kiełbasa wyborcza, która jeszcze się wszystkim odbije czkawką? Koszty przeznaczone w tym programie na jedno dziecko (od 0 do 18 r.ż.) nie zwrócą się, nawet jeżeli będzie ono pracowało aż do emerytury. Czy to ma sens? Oczywiście, że nie ma, ale świetnie kupuje poparcie ludzi.
Poza tym ja nie skamlę o pieniądze, na wszystko pracujemy sami. Jako dziecko nie jeździłam na wakacje/kolonie i nie rozumiem, dlaczego niby mam być zadowolona z tego, że teraz kogoś na to stać, bo dostaje 500+? Od kiedy wakacje dla dzieci to podstawowa potrzeba? Na luksusy to trzeba sobie zapracować, a nie wyciągać ręce po cudze pieniądze. Wpakowali się w coś, na co ich nie stać ci, którzy narobili sobie bachorów, a teraz nie mają za co ich wychować. My akurat świetnie sobie radzimy w życiu sami, bez jałmużny od państwa. Mi by było wstyd żebrać o pieniądze, których nie zarobiłam uczciwą pracą, ale jak widać sporej części osób zupełnie nie to nie przeszkadza. A to pokolenie wychowa kolejne, które tym bardziej nie będzie widziało w tym niczego złego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
-1 / 1

@MauraVe Każdy program redystrybucyjny, wszystko jedno jaki, przynosi komuś korzyści. 500+ nie jest tu wyjątkiem, ale to jeszcze nie oznacza że jest sensowny. Wspierasz rodziny z dziećmi, pobierając pieniądze np. od emerytów, czy od młodych ludzi nie mających jeszcze rodziny i dopiero wchodzących na rynek pracy. Jednocześnie obciążasz te same rodziny z dziećmi kosztem finansowania np. bezpłatnych leków dla emerytów, a młodych ludzi szukających pierwszej pracy obciążasz kosztem wspierania dzieci z bogatych rodzin, które takiego wsparcia tak naprawdę nie potrzebują. Końcowy efekt jest taki, że ja płacę 100 złotych podatków abyś ty dostał 90 złotych wsparcia, a ty płacisz 100 złotych podatków abym ja dostał 90 złotych wsparcia. Nie jest to nawet program który wspiera biednych, bo opiera się on na tym że pieniędzmi pobieranymi od biednych i bogatych wspiera się jednakowo biednych i bogatych. Z tego powodu efekt społeczny tego programu jest znikomy, porównując z ogromem środków jakich potrzebuje. Jedynym sensownym efektem jest efekt propagandowy, który doskonale widać na powyższym democie: podwyższenie odpisu podatkowego na trzecie dziecko to "zero", obniżenie opłat za przedszkola to "zero", inwestycje w budowy żłobków czy orlików (aby nie trzeba było bulić kasy za zajęcia dla dzieci) to też "zero", bo przecież to nie jest kasa do ręki. Za te same pieniądze możnaby obniżyć VAT z 23% do 12% dla wszystkich. Sam pomyśl co byłoby lepsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2017 o 12:44

avatar MauraVe
0 / 0

@Lomion - Jestem kobietą - to tak na przyszłość. Fajnie, że masz czas wywnętrzać się nad demotem z przed dwóch miesięcy, ale nawet nie mam weny, by z Tobą o tym polemizować. Ja widzę korzyści - Ty nie. Koniec tematu. Miłego wieczoru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
0 / 0

@MauraVe Ależ ja także widzę korzyści. Tyle że jednocześnie zauważam, że program który kosztuje 23 mld i nie przynosi żadnych korzyści byłby ewenementem na skalę światową, więc argument że program za tyle kasy przynosi korzyści uważam po prostu za słaby. Ale również pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2017 o 18:51

T tassar
+9 / 29

Moja mama wychowała czworo dzieci.Nigdy nie dostała ani grosza.Dzis jestem stary (rok do emerytury), i z MOICH pieniedzy zabierają mi na Pani dzieci.Czy to ja z Pania sypiałem?Czy to ja jestem ojcem Pani dzieci?Czy to w porzadku że ja musze na nie płacić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BluesTata
-5 / 15

@tassar gdzie Twoja mama pracowała, gdzie pracował twój ojciec? Tak szczerze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 kwietnia 2017 o 21:35

S sila1989
-3 / 13

@Tuya dokładnie :) Podatku jeszcze póki co nie podnieśli. To chyba dobrze że kasa wraca do obywateli jakby nie patrzeć to do większości, bo większość ma dzieci. No chyba że lepiej żeby te pieniądze poszły na coś bardziej pożytecznego. Np dom socjalny dla biednych imigrantów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alarma
+4 / 8

@sila1989 Tylko po co te cyrki, skoro można po prostu obniżyć podatki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
0 / 0

@Tuya Po pierwsze: wcale nie płacisz tyle co poprzednio, tyle że aby to zrozumieć trzeba wiedzieć co to są podatki pośrednie. Po drugie, wystarczy popatrzeć na wykonanie budżetu za 2015 rok aby się przekonać że te pieniądze ani nie "gdzieś wyparowywały", ani nie "szły do kieszeni Kulczyków i innych uprzywilejowanych" tylko najzwyczajniej w świecie szły na inwestycje - to są wydatki które PiS obciął, aby zdobyć finansowanie tego programu. Dla tych którzy chcieliby spytać po co są inwestycje, to odpowiadam: po to aby w przyszłości zarabiać więcej. To że Niemcy zarabiają cztery razy więcej od nas nie wynika z żadnego spisku elit, tylko z prostego faktu że w czasie gdy my siedzieliśmy w komunizmie i przejadaliśmy pożyczki Gierka, Niemcy inwestowali. Jeśli chcemy zarabiać tyle co oni to także musimy inwestować i dbać o wzrost gospodarczy. A program 500+ robi.... no właśnie. No ale kto by się tam przejmował że jego skutkiem będzie dłuższe utrzymywanie nas jako taniej siły roboczej? To można przecież zwalić na Unię, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tassar
+10 / 18

@Blues Tata-w fabryce, oboje fizycznie.Jak miałem 14 lat tata umarł .Byłem najstarszy.Mama brała nadgodziny ,a sąsiadka przynosiła nam zupę z dyni ,albo po kromce chleba ze smalcem.
A mature zdałem z wyróznieniem i nagrodą pieniężną . A za studia zapłaciłem sam.Pracuje od 17 roku zycia.A w przyszłym roku ide na emeryture. I juz jestem najstarszym pracownikiem w 1800 osobowej firmie.Bedę miał 48 lat pracy.Cos jeszcze chcesz wiedzieć?
nigdy nie wyciągnąłem łapy po cudze.Bo wiem ile trzeba wysiłku żeby zarobić np 500 zł.
Pomimo wykształcenia nadal pracuję fizycznie!Lubie to i jestem niezalezny w swojej pracy.
Czuje sie spełniony.Finansowo też.Mieszkam w swoim,mam co jeść,mam za co i czym jeździć do wielu moich przyjaciół np w Norwegii. Spedzam tam wakacje.I wszystkie świeta,I nie trzeba mi zazdroscic,bo pieniadze to nie wszystko.Ja tylko ubolewam nad tym biednym narodem ,który na własne życzenie jest perfidnie okradany.Okradany z życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+8 / 14

Kolejna mądra. PiS dało 500+(co z tego, że z pieniędzy zabranych innym) więc może robić co chce. Kasa się zgadza to daje przyzwolenie na wszystko. Zwykła zdrada kraju za pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krisiek44
-5 / 11

@agronomista jaka zdrada kraju? weź wdrap się z powrotem na drzewo,przynajmniej część tych zabranych pieniędzy z powrotem trafia realnie do ludzi.ps.sam wychowałem i już mam dorosłe żadnej kasy nie dostawałem a mimo to popieram,jak tam zazdrośnicy już minusujecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
0 / 2

@Krisiek44 czy ja napisałem, że pobieranie 500+ to zdrada? Nie, napisałem, że zdradą jest przyzwolenie na zawłaszczanie kraju bo PiS dał pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gregory1982
-4 / 12

Ja pie....le . Czy myślicie że jak by nie było 500+ to byście mieli niższe podatki ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mikikkkk
+2 / 6

@gregory1982 @gregory1982 moze nie nizsze, ale jezdzil bym po nowej drodze a nie stal w korku codziennie przez godzine nasze wojsko mialo po kilkadziesiat smiglowcow bojowych, nasi emyryci konkretne podwyzki a nie po 4 zlote itp itd a co do podatkow to idz do sklepu i sie cenom przypatrz to ze ty nie masz wyzszych podatkow to nie znaczy ze producenci nie maja i nie przerzucaja ich na klientow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~proszę_mi_wytłumaczyć
0 / 10

Czyli, innymi słowy, popiera partię, bo dała jej m.in. moje pieniądze? A więc pani otwarcie przyznała, ze jest prostytutką, a państwo jest zwykłym bandytą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~samiwariaci
0 / 6

@proszę_mi_wytłumaczyć - trutniu jeden, przecież Ty nawet nie pracujesz, to jakie Twoje pieniądze. Poza tym wysokość podatków nie wzrosła, także jak można takie brednie pisać, że czyjeś pieniądze komuś dano?! Czy wy naprawdę nie zastanawiacie się co za brednie wypisujecie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~proszę_mi_wytłumaczyć
+4 / 6

@samiwariaci Fajnie, że wiesz o mnie więcej, niż ja sam :-) Otóż ja, w przeciwieństwie do tej prostytutki (uśmiechanie się do kogoś za pieniądze nazywa się prostytucją) niestety oddaję niemal 100 tysięcy rocznie w podatkach. Wysokość podatków wzrosła, to po pierwsze. Może gdybyś założyć firmę, zamiast pouczać mnie o tym, czy ja pracuję, czy nie, to byś o tym wiedział. A po drugie, to "patologia plus" jest na kredyt, który trzeba będzie spłacać jeszcze wyższymi podatkami.

No ale nie dziwi mnie ani trochę Twoje stanowisko. NIedawno wykonane badanie wykazało, że 40% polaków myśli, że nie płaci podatków. Dziękuję, że w kilku krótkich zdaniach sprecyzowałeś w krótej grupie się znajdujesz.

Inna sprawa, że wszystkie Twoje wypowiedzi sugerują trolling. Mam wrażenie, że dałem się nabrać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuchar1
+1 / 3

@samiwariaci to mówisz że wysokość podatków nie wzrosła? Człowieku obudź się. Robiłeś jakieś zakupy przez ostatnie miesiące? Praktycznie wszystko podrożało, ze wszystkiego ciągną kasę. Ukryte opłaty, podatki bankowe itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wilczurex
+2 / 4

My to powinniśmy się cieszyć, że Wałęsa nie rozdał tych obiecanych stu milionów, bo wtedy to by dopiero wszystko jebło :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mgieł
+1 / 5

Czegoś nie rozumiem, w innych krajach polacy ciągną socjalne od innych państw ile sie da, i zawsze narzekali, że czegoś takiego nie było w Polsce, jak dali 500 zł to znowu jest narzekanie dlaczego dali. WTF?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dumbicjusz
+3 / 5

To chyba proste..w innych krajach okradają obcokrajowców nie Polaków...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F filarm
+1 / 3

tak a zaraz zus podniosa...narazie mowia ze obniza dla tych co maja przychod ponizej 5tys...ale po cichu mowia o procencie od przychodu...no to wiele firm dostanie ponad 2tysiace zusu i owszem biednym obniza tylko kto majac mniej niz 10tys przychodu prowadzi firme nie da sie a ci co sa samozatrudnieni czyli maja wyplate do 6-7 powiedzmy tys na reke na dzialalnosci bez kosztow to im sie to oplaci a cala reszta np jednoosobowe firmy transportowe z 1200zl zusu teraz potem moga dostac przy obrocie ok 12tys ponad 2tys zusu a koszty to ponad 60 procent...a jezeli nawet to bedzie tylko dla mikro firm to jak ktos ma np w sklepie marze 5-10% to skad wezmie ok 20% na zus...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Twój_nick_5
+2 / 2

@filarm powinni wprowadzić podatek liniowy i ZUS też mógłby być liniowy w rozsądnych granicach, ale że wszystkie rządy siedzą na garnuszku wielkich korporacji to żaden na to się nie odważy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuchar1
-2 / 2

A wiecie co jest gorsze? Nie? poczytajcie do końca jej wpis i odpowiedzi na twitterze. Człowiek nie wierzy że w tym kraju jest aż tylu idiotów.. Ręce opadają..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dumbicjusz
0 / 4

To że KTOKOLWIEK popiera rozdawanie pieniędzy podatników i tworzenie mi pierdyliona dzieci na które muszę płacić alimenty to jest znak że temu państwo pomogą już tylko czystki,bo przewaga ludzkich pasożytów i nierobów zbyt przekracza liczbę normalnych ambitnych pracujących osób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~loolo12345
0 / 6

Joanno.... mam nadzieje, ze tych pieniedzy nie przeznaczylas na pilke, bo nie daj Boze dzieci poszlyby grac na Orlika wybudowanego przez peło... albo zapiep**acie bocznymi drogami do rodziny z drugiego konca Polski, bo przeciez autostrady wybudowane przez peło sa "be". Innymi slowy - ciesze sie, ze ta kasa nie przewrocila ci w glowie. Mam nadzieje, ze jak PO przejmie wladze i utrzyma program 500+ (a utrzyma), to ze juz tych pieniedzy brac nie bedziesz, bo to "pełowskie", czyli okropne, zydokomunistyczne, banksterskie i w ogole zlodziejskie, z drugiego sortu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bucu5
+2 / 4

Akurat autostrady to kiepski przykład, bo zarobili na nich główni wykonawcy co powygrywali przetargi. Prawdziwi mniejsi wykonawcy nie otrzymywali często wynagrodzenia, także cały zysk poszedł do grubych ryb co tylko za łapówki wygrywali przetargi. Autstrady zostały wybudowane za pieniądze podatników, czyli formalnie powinny należeć do społeczeństwa, a w rzeczywistości autostrady przejęły zaznajomione spółki z PO i jeszcze społeczeństwo, które zapłaciło za budowę musi teraz płacić za ich korzystanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Waldek900
+1 / 5

Nie od PiS tylko od pracujących uczciwie ludzi na takich nierobów jak ty. Ja dodam, za PO nie zabrano mi tyle co za PiS, na dzieci z patologii. Bo nie wiem czy wiecie, ale wystarczy przekroczyć 1800 na osobę dochodu na miesiąc, czyli nie trzeba być jakimś bogaczem, aby nie dostać becikowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Peppone
+1 / 3

Dostajesz niższy VAT na artykuły dziecięce.
Dostajesz odliczenia od PIT.
Dostajesz na nie bezpłatną szkołę, służbę zdrowia i inne takie.
A ja na to płacę. Po uj?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+1 / 3

No tak, ale ktoś musi za to zapłacić.
Po ustawach pis płacę ok. 400-600zł podatków miesięcznie więcej. W sam raz na czyjeś pińset plus.
Partia dba o pracujących...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~trolll9
+4 / 4

i kolejny wyborca rośnie, a nie przepraszam 4 wyborców, dla najlepszej PIS partii :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hermanzdun
+3 / 5

Jacy ci socjaliści krótkowzroczni. To nic nie znaczy, że zadłużony kraj się jeszcze bardziej pogrąża i zadłuża, to nic nie znaczy, że komuś te pieniądze są odbierane, to nic nie znaczy, że powstaną nowe podatki jeszcze bardziej tłamszące tę gospodarkę żeby utrzymać 500+. Zadanie do przemyślenia dla niektórych: Skoro rozdawanie pieniędzy bez pokrycia jest takie dobre to dlaczego nie rozdawać każdemu obywatelowi po 5000 zł miesięcznie za sam fakt istnienia? (wydaję mi się, że średnio rozgarnięty dziesięciolatek jest w stanie na to odpowiedzieć). Problem socjalistów jest taki, że kierują się emocjami, a nie logiką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mambolinski
0 / 4

z 1000zł które dostaje rodzina, 23%(większość towarów/usług)wraca do budżetu,kolejne 19%odprowadzaja przedsiębiorcy, dzięki zwiekszonemu popytowi zatrudnienie wzrasta-kolejne składki,podatki....z tego 1000jakies 500-600zl wraca do budżetu,Reszta napędza rynek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@mambolinski
A czy gdyby państwo nie dawało tej pani tych 1000zł
to czy nie mogłyby one zostać w kieszeni podatnika
wtedy całe 1000zł napędzałoby rynek.
;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ATAT
0 / 0

Z takim socjalem na dzieciaki to raczej nie umrze , gorzej z jakością...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stanley0803
+3 / 3

Piszesz o 3 limuzynach pisu? Tak duzo wiesz o zlym pisie? A juz nie wiesz o tym ze po przez 8lat rozwalil 60limuzyn, w tym jedna po pijaku wracajac z polowania. Nie wiesz o tym o wczesniej opozycja starala sie cos robic a nie wytykac tylko glupie ledy jak robi teraz tylko po

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F frankiebs
-1 / 1

@Tuya aktualnie takie rozdawnictwo powieksza dziure budzetowa a nie zmniejsza wplywy dla Kulczykow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psiepies1324
+1 / 1

trzeba było pracować a nie teraz narzeka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hikok20
0 / 0

jakoś w innych krajach europejskich też dużo dostaje się na dzieci i państwo i ludzie radzą sobie dobrze a w Polsce tylko gadanie i gadanie ze z podatków itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
0 / 0

@hikok20 To popatrz jakie mają zadłużenie. Kto to będzie spłacał? Ich dzieci które będą musiały od rana do wieczora pracować, a w nocy się bać żeby jakiś salafita nie podłożył bomby pod ich dom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalcolmLDZ
-2 / 2

Twoja trójka będzie tyrać całe życie żeby spłacić długi PiSu w niemieckich bankach! i nie tylko więc może troszkę rozumu zamiast 500zł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konfliktowe_zmiany
0 / 0

~taka_drobna_sugestia_dla_pisiorków 6 kwietnia 2017 o 10:27

@mk Te "ośmiorniczki" za 80 PLN, to już trochę przepalony temat. Musicie coś innego znaleźć, by dorównać 3 limuzynom rozwalonym, każda za 100 tysi. --- To ja się jeszcze spytam gdzie żeś takie tanie rządowe limuzyny widział? W Lubiczu dolnym w rządowej kolumnie Macierewicza jechało m.in. BMW 750 li cxDrive kupione w ubiegłym roku w pakiecie za - jak podawał sam BOR - 380 tys zł od sztuki i terenowe BMW X5 też warte majątek. Także nie rozumiem skąd się panu uroiła ta kwota 100 tysięcy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konfliktowe_zmiany
0 / 0

Mroovkoyad 6 kwietnia 2017 o 12:07

@Savim Ale jej dzieci kiedyś będą pracować na twoją emeryturę, ty liberale od siedmiu boleści. Hola, hola - z tego co wiem to każdy zbiera sam na swoją emeryturę i od jego własnych składek wyliczana jest jej wysokość. Nikt nikogo na emeryturze nie utrzymuje. jedynie niewydolność systemu emerytalnego sprawia, że pieniądze na emerytury pobierane są z obecnie wpłacanych składek, bo jakaś je***a rządowa czarna dziura wpier***iła kasę która została już wpłacona. Każdy wrzuca kasę do swojego emerytalnego woreczka- tylko jakimś dziwnym magicznym sposobem ta kasa wyparowuje, bo ktoś kiedyś wyprowadził z woreczków naszych dziadków złożone tam środki i teraz trzeba je wypełnić naszą forsą bo przecież zanim ta nasza będzie nam potrzebna narodzą się kolejne pokolenia frajerów którzy też będą wpłacać do swoich woreczków z których także magicznym sposobem kasa wyparuje, bo przecież jeszcze im nie potrzebna a trzeba uzupełnić woreczki tych frajerów którym już jest potrzebna kasa, a wcześniej magicznie opróżniliśmy im woreczki, żeby uzupełnić je tym którym opróżniliśmy je wcześniej. Ale i tak każdy płaci na swoją własną emeryturę i rentę - więc nie wciskaj mi tu jakichś śmieci, że ktoś mnie będzie utrzymywał na mojej emeryturze, bo to gówno prawda!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zzaaqq
0 / 0

pisiory nic ci nie dały joasiu,to tylko twoja niezaradność życiowa utwiedza cię w przekonaniu,że ktoś jest coś ci winien,a te 12k twoja trójka dzieci będzie spłacać,bo pisiory jeszcze nic nie zaoszcządziły żeby komuś cokolwiek rozdawać,a to już jest komuna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~znawca90
0 / 0

I takie zwierzęta żyją w tym kraju czas uciekać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
0 / 0

jeśli od PIS to nie ma problemu ... bo nie z moich/naszych podatków PRAWDA ???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem