Jak to ktoś już napisał na innej (a może nawet i na tej) stronie, wystarczy napisać, że "it doesn't work", ponieważ diagnostyka problemu leży po stronie sprzedawcy. Zaproponowanie wymiany lub serwisu to nie powinno być trudne dla maturzysty. PS. Tak, wiem, że to żart.
@Voitcus Nie do końca. Jeśli dokładnie opiszesz problem i dodasz magiczne formułki w stylu "używane zgodnie z instrukcją", "prane w zalecanych środkach" etc, to zwiększasz szanse na to że nie odrzucą reklamacji. Wiele firm odrzuca prosto napisane reklamacje sądząc, że cześć klientów nie zna się lub przyjmie z pokorą odmowę i nie będzie walczyć o naprawę/wymianę. Opisując dokładnie problem dajesz znać, że znasz się na rzeczy i nie pozwolisz wcisnąć sobie bzdurnego wytłumaczenia.
Piszę z własnego doświadczenia :)
@~md tak, ale fakt, że ustaliłeś, że łożysko w mimośrodzie jest wadliwe, a śruba nienagwintowana świadczy przeciw Tobie, ponieważ oznacza to, że rozebrałeś to urządzenie, a z całą pewnością nie zaliczasz się do "wykwalifikowanego personelu", ergo - to Twoja wina. Niestety, bez wyjęcia śruby nie da się stwierdzić, że nie jest nagwintowana, chyba że sama wypadła, ale wtedy - a skąd wiesz, że to była akurat ta śruba? Może klient wykręcił a teraz wciska kit? Tak samo z mimośrodem, jeśli zawiera łożysko, to bez rozebrania całego połączenia nie da się stwierdzić, że jest uszkodzone, chyba że samo wyleci.
gówno warte te sprawdziany ten system i ten gowno warty świstek na koniec
True.
Jak to ktoś już napisał na innej (a może nawet i na tej) stronie, wystarczy napisać, że "it doesn't work", ponieważ diagnostyka problemu leży po stronie sprzedawcy. Zaproponowanie wymiany lub serwisu to nie powinno być trudne dla maturzysty. PS. Tak, wiem, że to żart.
@Voitcus Nie do końca. Jeśli dokładnie opiszesz problem i dodasz magiczne formułki w stylu "używane zgodnie z instrukcją", "prane w zalecanych środkach" etc, to zwiększasz szanse na to że nie odrzucą reklamacji. Wiele firm odrzuca prosto napisane reklamacje sądząc, że cześć klientów nie zna się lub przyjmie z pokorą odmowę i nie będzie walczyć o naprawę/wymianę. Opisując dokładnie problem dajesz znać, że znasz się na rzeczy i nie pozwolisz wcisnąć sobie bzdurnego wytłumaczenia.
Piszę z własnego doświadczenia :)
@~md tak, ale fakt, że ustaliłeś, że łożysko w mimośrodzie jest wadliwe, a śruba nienagwintowana świadczy przeciw Tobie, ponieważ oznacza to, że rozebrałeś to urządzenie, a z całą pewnością nie zaliczasz się do "wykwalifikowanego personelu", ergo - to Twoja wina. Niestety, bez wyjęcia śruby nie da się stwierdzić, że nie jest nagwintowana, chyba że sama wypadła, ale wtedy - a skąd wiesz, że to była akurat ta śruba? Może klient wykręcił a teraz wciska kit? Tak samo z mimośrodem, jeśli zawiera łożysko, to bez rozebrania całego połączenia nie da się stwierdzić, że jest uszkodzone, chyba że samo wyleci.
"This f*cking tractor doesn't f*cking work. Fix it you f*cking motherf*ckers"
Proszę bardzo, 6 murowane.
Niestety, nie podpisałeś się jako XYZ. Trzy z minusem.
Zawsze tak samo śmieszy xD
od 10 lat jest ten sam przeciek matury :)