Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar mati35mm
+14 / 20

yo sobie zrób

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zgadnijcie
+30 / 34

@Tylko_pytam dziwne, że wcześniej tyle zamachów nie było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zgadnijcie
+6 / 14

@piotrekolszewski0 Właśnie. To że nie było zamachów, nie znaczy, że nie było muzułmanów. Byli, ale było ich bardzo mało, dlatego było bardzo mało zamachów. Dziwnym trafem Liczba zamachów zaczęła rosnąć wraz ze zmasowanym napływem tego czegoś do Europy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dark_Irony
+2 / 8

@Tylko_pytam Podaj listę zamachów z ostatnich dwóch lat, których sprawcami byli ludzie wyznania innego niż islamskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zgadnijcie
+2 / 8

@piotrekolszewski0 ale napływali stopniowo i łatwiej było ich opanować. Zdarzały się przypadki, że jakiemuś odbijało ale znikome. To co się teraz dzieje to jest inwazja, bo nie da się opanować i ujarzmić tylu ludzi na raz. Z resztą sam widzisz co się dzieje w Europie. Zobaczyli, że ich liczba gwałtownie rośnie i im odbija. Do tego dochodzi ISIS, które nawołuje, aby przybysze przeprowadzali zamachy oraz meczety, które nawołują do tego samego. Służby wiedzą o tych meczetach i nie zamykają. Dlaczwego? Jakoś u nas ich nie ma i jest święty spokój. Raz na ruski rok się zdarzy jakiś polski nieudacznik zamachowiec, któremu nawet nie uda się tego zamachu przeprowadzić. A na zachodzie Europy? W dużych miastach wojsko musi patrolować ulice a zamachy i tak są. Wyobraź sobie co by było, jeśli nie było by patroli. Mordowaliby ludzi gdzie popadnie w biały dzień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zgadnijcie
+3 / 9

@piotrekolszewski0 Do tego chora psychicznie lewicowa ideologia broni tych "biedaków" w taki sposób, że ręce opadają. Dwa hity tego roku:
"Upały przyczyną wzrostu liczby gwałtów w Szwecji." - Bo chłopu gorąco i się musi wyładować.
"Zbyt wąskie chodniki w Paryżu przyczyną molestowania kobiet." - Przez to biedny imigrant nie może się rozminąć z kobietą, dlatego musi ją obmacać.
Ciekawe jaką głupotę wymyślą następnym razem, żeby nam oczy mydlić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2017 o 16:41

avatar Zgadnijcie
-1 / 7

@piotrekolszewski0 O upałach powiedzieli szwedzki psychoterapeuta Börje Svensson oraz szwedzka ekspert w dziedzinie przemocy Maria Bauer. To drugie widziałem w Daily Mail ale nie mogę znaleźć teraz. Podaj jeszcze link do danych o napływie 12 mln muzułmanów w te 28 lat bo znaleźć nie mogę nic na ten temat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2017 o 18:04

avatar Zgadnijcie
+3 / 5

@Taka_to_prawda nikomu się nie chce szukać tych zamachowców, po za tym jak chcesz udowodnić, że masz racje, to sam wykaż się ambicją i zrób tę listę. Bo póki co, tylko ty tu krzyczysz i obrażasz a piszesz na innych. Jakoś ja i piotrekolszewski0 potrafimy normalnie dyskutować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zgadnijcie
+6 / 6

Taka_to_prawda poszukałem, żebyś się wysilać nie musiał. Anis Amri odpowiedzialny za zamach w Berlinie, przybył do Niemiec w 2015 roku. Khalid masood co prawda urodził sie w Londynie ale dużo przebywał w krajach arabskich. Nawet 3 razy siedział w więzieniu w Arabii Saudyjskiej i to pewnie tam się zradykalizował. Salman Abedi z Londynu urodził się w Libii, później mieszkał w Anglii ale w 2011 roku wyjechał do Libii walczyć na rewolucji po czym wrócił. Więc za jeden z trzech ostatnich zamachów odpowiada nowy przybysz a za pozostałe dwa niby ludzie którzy mieszkali w WB a niby przybysze, bo po tym co robili w krajach arabskich, nie być wpuszczeni do Europy. Co do pozostałych 6 masz rację. Mieszkali od dawna w UE. Pomijając to, 1/3 zamachowców można określić jako nowych przybyszów. Mało?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2017 o 18:41

avatar abss2609
+4 / 4

Wydaje mi się, że ataki zaczęły się tak nasilać od czasu ataku na redakcję Charlie Hebdo. Kiedy ci muzułmańscy terroryści zobaczyli, że mogą tak w biały dzień zabić kogoś tylko dlatego, że nie zgadza się z ich religią, poczuli się wyjątkowo pewnie i od tamtej chwili co chwilę jest jakiś kolejny zamach. Nie ma się czemu dziwić, skoro terroryści widzą, że zamiast się temu przeciwstawiać, rządy "cywilizowanych" krajów chcą dać im dostęp do kolejnych europejskich terytoriów. Tylko głupi by nie skorzystał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sp4des
-2 / 4

No dobra, co najmniej jeden zamachowiec to muzułmanin mieszkający w Europie od kilku pokoleń. co to udowadnia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zgadnijcie
+2 / 2

@Sp4des to, że może być problem z tymi, co żyją tu długo. Zobaczyli, że na pontonach płyną posiłki, to czują się pewniej i pokazują swoje prawdziwe oblicze. Żeby tylko zbyt wielu nie zaczęło odbijać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zgadnijcie
+3 / 3

@barabarabarabum no to sam to napisałem, że tylko z 1/3 zamachów, sprawców można nazwać przybyszami i przyznałem rację, więc o co ci chodzi? Środowiska muzułmańskie co miały zrobić? Pochwalić? Wiadome było, że potępią, bo gdyby się ucieszyli, to skończyłby się dobrobyt i leżenie na socjalu. W rzeczywistości większość z nich pewnie się śmiała jak słuchali o tym w wiadomościach. Z resztą człowieku jaki masz problem? Tak ich bronisz i chcesz im pomóc, to przyjmij ich do siebie do domu. Wszyscy wielcy obrońcy islamu, krzyczą, że trzeba tym ludziom pomagać a kto ich ugościł u siebie? Nie mów, że się boicie. Przecież oni są tacy pokojowi w stosunku do nas. To jest hipokryzja 10/10. A nawet 11/10. Do tego te wasze postulaty typu "Stop mowie nienawiści". Kto tu kogo obraża? To wy nie potraficie normalnie prowadzić dyskusji, bo jak ktoś się z wami nie zgadza to od razu głąb, rasista, ksenkfob, debil i dalej nawet nie będę wymieniał. Z was wszystkich tutaj tylko kolorowatorenacja nikogo nie obraża, ale to jest albo troll albo człowiek poważnie chory i pozostaje tylko współczuć rodzinie. I to tyle mojej rozmowy z tobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_to_prawda
-2 / 2

@Zgadnijcie czy ty siebie czytasz? Najpierw wykluczasz znaczna część uczestników, a później wyliczasz z nich 1/3. No bez żartów, człowieku...
@abss2609 na dobrą sprawę to zamachy się zaczęły robić głośne jak powstało isis.A nasiliły się jak ta organizacja zaczęła przegrywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar abss2609
+2 / 2

@~Tylko_pytam skoro masz taką rozległą wiedzę na te tematy, proszę odpowiedz mi, prostej dziewczynie, na nurtujące mnie pytanie. Mianowicie, jeśli islamiści, którzy urodzili się już w Europie, nawet w drugim czy trzecim pokoleniu, wciąż nie są zasymilowani, to jakim cudem miliony przybyłych w ostatnich latach mają się z nami asymilować? Jaki jest na to plan? Bo jak na razie, to wydaje mi się, że to nam każe się z nimi asymilować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zgadnijcie
+1 / 1

@Taka_to_prawda wykluczyłem sześć, trzy zostaje. Nie wiem co robiłeś na matmie w podstawówce ale 3 z 9 to chyba 1/3

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@Taka_to_prawda
"...zamachy się zaczęły robić głośne jak powstało isis..."
Dlaczego zamachy, których sprawcami są wyznawcy Islamu, mają miejsce w krajach które przyjmują uchodźców? Dlaczego nie w Polsce?
I czy w związku z tym, nie lepiej nie naśladować działań tych krajów, w których są zamachy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Painkiler1
+9 / 13

Swoją drogą na demotach niezły młyn, mój demot z wczoraj z oceną 166/169 dalej poczekalnia a tutaj pół godziny i główna ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xardas132
+24 / 34

Bo przecież owca urodzona w kurniku staje się kurą i może znosić jaja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2017 o 13:54

M michkrak
+5 / 13

Ale był muzułmaninem - a terroryzm właściwie stał się bronią islamu.
I takiego ubogacania kulturowego nikt normalny sobie nie życzy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~The___Atheist
-3 / 13

@michkrak tak samo jak i IRA, która w tym roku również dokonała co najmniej jednego zamachu bombowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michkrak
+5 / 7

~The___Atheist Uważasz, że terroryzmu nie warto ograniczać, że im więcej tym lepiej?
Zresztą zwróć uwagę na cele terrorystów muzułmańskich i np. IRA czy komunistycznych RAF - Baader Meinhoff czy Brigade Rose.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blahblahbluh
0 / 10

Ludzkie dziecko urodzone w kosmosie to w takim razie kosmita. Szczur urodzony w laboratorium to naukowiec. Arab urodzony w Europie to... oh wait

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taka_to_prawda
-1 / 7

@blahblahbluh mylisz przynależność etniczną z obywatelstwem. Jeśli dwoje ludzi pochodzących z Wietnamu będzie miało polskie obywatelstwo i urodzi im się w Polsce dziecko, to to dziecko będzie Polakiem. Pochodzenia wietnamskiego, ale jednak Polakiem. Dotarło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xardas132
-3 / 3

@piotrekolszewski0 A nie możesz się leczyć? Jeśli jesteś chory to się lecz, polecam szpital psychiatryczny w twoim przypadku :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+2 / 2

@The___Atheist
"100lat temu Imperium Brytyjskie zajmowało 20% powierzchni Ziemi. Zatem nietrudno aby ktoś był potomkiem ludzi którzy 100lat temu byli Brytyjczykami..."
Wait. Chcesz powiedzieć, że 100lat temu, gdy Brytyjczycy zajmowali Indie, mieszkańcy Indii byli Brytyjczykami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blahblahbluh
-1 / 3

@~Taka_to_prawda
Obywatelstwo można zyskać, można też stracić. Można się go zrzec, więc koniec końców jest warte tyle, co papier, na którym jest określone. Pochodzenie etniczne płynie w twoich żyłach. Jest w twoim DNA, umyśle, wyglądzie. Nie ma sposobu, żeby się go pozbyć. Michael Jackson próbował, ale źle się to dla niego skończyło.
To tak jak z rodziną - możesz znaleźć sobie paczkę fantastycznych znajomych i zacząć nazywać ich rodziną. Ale wygląd, charakter, usposobienie - tego się nie wyzbędziesz, a to są cechy, których w żaden sposób nie możesz przejąć od znajomych. To są cechy dziedziczne. A widać, że dzieci imigrantów z Bliskiego Wschodu, urodzone na Zachodzie, są tego najlepszym przykładem. One i ten ich [nieśmieszny żart] wybuchowy charakter.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
0 / 10

Islam to stan umyslu. Muzulmanie sie nie zmienili od 622 roku. Chrześcijanie i europejczycy oraz zachod sie zmienil ... kiedys sie z nimi konfrontowalismy. Teraz nikt nie ma odwagi. A srodki sa. Karabin maszynowy powstrzyma kazdego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar darek1423
+2 / 4

@olo555 Po prostu teraz mamy o wiele przyjemniejsze życie.:) Dobre czasy tworzą słabych ludzi, by ludzie byli silni muszą być ciężkie czasy o które tak bardzo się staramy( Europa).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
0 / 4

Niby fakt, ale niektorych i ciezkie czasy nie zmieniaja, przykladowo francja jest nonstop w stanie wrecz wojennym (nie mylic ze stanem wojny ktory dotyczy sytuacji zewnetrznej. A stan wojenny sytuacji wewnetrznej)... i co? Czy zmadrzeli ? Nie sondzem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+1 / 1

@olo555 No właśnie zmielili się. Kiedyś to islam był dużo łagodniejszy od chrześcijaństwa. To u nich rozwijała się medycyna, matematyka, astronomia kiedy Europa była ciemnogrodem. To się zmieniło odkąd radykałowie doszli do władzy i kazali tym pokojowym muzułmanom się dostosować albo zginąć. Teraz oni mają zacofanie, biedę i uciski intelektualne. Dosłownie cofnęli się w rozwoju, tylko najgorsze jest to że ci debile, uciekają od siebie z kraju i chcą wprowadzać to samo w kraju który jest bogaty i pozwala im żyć dobrze, dlatego że właśnie taki nie jest. Jeszcze nie widziałem żeby ktoś kto uciekł z Korei Północnej chciał wprowadzać komunizm i dyktaturę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hgj55645y4
-2 / 8

I takiego papieża to ja rozumiem! Papież! PUDZIAN! PUUUDZIAAAANOWWWSKIIIIIIIIII!!!!!
A nie ten fetyszysta co teraz mamy, co mył i lizał stopy islamskim imigrantom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lytol
+1 / 3

Wow - obraza głowy kościoła, osoby, która faktycznie wprowadza w życie naukę Jezusa - jeśli nazywasz się katolikiem to znaczy, że nawet nie wiesz na czym polega twoja "wiara" i jakie są jej zasady.
Ale nie martw się to powszechne w tym kraju - tutaj największym prorokiem jest jest ojciec dyrektor.
Chociaż trzeba spojrzeć prawdzie w oczy - to już bardziej jest sekta niż cokolwiek innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ACTAstop
+3 / 5

Magia liczb. Czy ktoś zastanawiał się czy te daty nie są aby przypadkowe dla islamu? 22 marca pojawia się co dwukrotnie. Ktoś wie czy to nie przypadek? Może obchodzą jakieś "święto"? Warto by było wiedzieć takie rzeczy. Można wtedy uniknąć ataku zostając w domu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xylar
0 / 2

@ACTAstop Też zwróciłem na to uwagę, konkretniej na to że sam dzień dwudziesty drugi się powtarza wiele razy. Ciekawe czy to ma jakieś znaczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ACTAstop
+1 / 3

22 marca znalazłem punkt zaczepienia Ahmad Jasin. Będę szukał reszty jak połączę fakty dam znać.
EDIT:
7 stycznia wojna domowa w Mandacie Palestyny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2017 o 22:44

avatar ~hanteaz
-5 / 17

kogo obchodzi zdanie jakiegoś osiłka, jakby mógł to by pewnie zostawił z niczym swojego bogatego klienta siłowni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dankej
+2 / 12

Nie ważne kim jesteś, osiłkiem, czy zwykłym Kowalskim. Ważne jest czy to co mówisz, ma głębszy sens.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hornecik
+3 / 7

Która partia "marzy" o dodaniu nas do listy zamachowej? xD Naprawdę wierzycie w te bzdury pisane przez wariata? Ilość zamachów może wzrosnąć jak zaatakujemy ISIS, ale ISIS lubi skrajnych katoli bo sami masakrują ich własnych uchodźców którzy przed nimi uciekli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elzbietka
-1 / 5

Panie Mariuszu widzowie polszmatu i tvn-u są pozbawieni IQ na nic te zestawienie...oni przed i po głupi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vrasghet
+2 / 6

Panie Mariuszu, proszę przestać, bo się ISIS ze strachu rozpadnie, a domorosła h*jsaria z Demotów straci robotę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pan_Talon
-1 / 3

Zapomniał o Szwecji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Morda_Lewiatana
+3 / 7

Ta armia inżynierów musiała nieziemsko wzmocnić gospodarki zachodniej Europy. Miło czytać o postępującym ubogaceniu zachodnich społeczeństw - generalnie ludzie chodzą szczęśliwsi i żądają kolejnych dostaw uchodźców tylko złe rządy zachodniej Europy chcą ich tego luksusu pozbawić i planują łoić finansowo wschodnią EU za każdego "ubogacającego" którego nie przyjmie lub który ucieknie z powrotem na zachód. Generalnie dziwna sytuacja ale skoro TVN i GW nie biją na alarm to znaczy że wszystko jest OK... (stan wyjątkowy trwający we Francji od 2015 to dowód na normalność sytuacji bo problemy z "państwem prawa" ma Polska)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ProstaPrawda
+3 / 5

Jednego tutaj widzę ani Pudzian ani komentujący nie rozumieją. Te zamachy są bardzo starannie "hodowane". Służby, jak się później okazuje, o większości z tych "zamachowców" wiedziały niemal wszystko... i pozwalały mu działać... ba, nawet rozkładały nad nim dyskretny "parasol". Zapytacie: "ale pocóż takie działanie służb, które mają nas chronić?" Odpowiedź jest bardzo prosta: polityka. I to ta wielka, światowa. Chodzi o zdewastowanie życia społecznego Europy. Całkowity rozpad społeczeństwa. Stworzenie bezwolnej masy którą łatwo sterować. Zamachy to bardzo wygodny powód zaostrzania przepisów, rozbuchania inwigilacji etc. A co się tyczy naszych miejscowych matołków: PO i N. to niewolnicy Brukseli, i zrobią wszystko żeby tylko ich pan zauważył, a może nawet ich pogłaskał. PSL to chorągiewka. PiS się stawia, zobaczymy jak długo, zresztą sam nam importuje dzicz, tym razem z Ukrainy. Ciasteczkowcy jako jedyni mają w tym temacie coś naprawdę sensownego do powiedzenia, tylko kto ich słucha...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L liberalnielewak
-1 / 3

a no niestety zamachy są starannie przygotowane pomimo podobno podwyższonych środków ostrożności terroryści mogą spokojnie planować . co do naszej polityki to aż szkoda mówić wszyscy są tacy sami i wszyscy proponują to samo . nie lubię PiS ale liczę że będą opierać się jak najdłużej bo w tej kwestii ich akurat popieram .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zgadnijcie
0 / 0

"pozwalały mu działać... ba, nawet rozkładały nad nim dyskretny "parasol""
Przypomina mi to trochę 11 września

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anotakwłasnie
0 / 0

I bardzo dobrze Ci to przypomina, 11 września to największa operacja "fałszywej flagi" w dotychczasowej historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
+3 / 5

Nic złego nie zrobili tak samo jak ludzie żyjący w krajach arabskich nie zrobili nic złego, by ich atakować. Kochani to co się dzieje to wynik wcześniejszych działań. Jak to na wojnach, w konfliktach bywa> giną niewinni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cumba
0 / 4

Mariusz co nie dostałeś bolca.. chyba dostałeś pier...ca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~polka111111
0 / 0

Panie Mariuszu, nie chciałby Pan zostać szefem rządu? wreszcie byłoby lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elzbietka
0 / 0


barabarabarabum z wyznawcami zielonej wyspy się nie dyskutuje z... litości ... leżących nie "kopie"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem