Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
541 616
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B Bihar
+43 / 69

Patriotyzm to miłość do ojczyzny, a nie pokazywanie dup 7/10 w ciuszkach z chińskiego materiału.
Ale zgodzę się - tak, patriotyzm jest piękny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 czerwca 2017 o 15:48

B Bihar
+21 / 29

@naprawiaczlaptopow może i masz rację, ale wkurza mnie i to mocno, promowanie patriotyzmu poprzez koszulki, kubki, czy papier do kibla. Wkurza mnie też promowanie patriotyzmu poprzez, jak to nazwałeś, ładne dziewczyny. Co ma pomyśleć ropucha brzydsza niż noc, wychodząca na miasto w koszulce NYC, bo akurat taka była w sklepie, ale ropucha, która gdyby przyszło co do czego najgłośniej by krzyczała "POLSKA!" ? Takie zdjęcia to mix tego co mnie mocno denerwuje. Patriotą nie jest ten kto nosi koszulki w patriotycznymi nadrukami, patriotą jest ktoś kto pomaga starszej sąsiadce w zakupach, pomoże w odśnieżaniu chodnika albo podniesie śmiecia wyrzuconego na chodnik i go wrzuci do kosza. Patriotą jest ktoś kto dba o swoją małą jak i wielką ojczyznę poprzez udzielanie społeczne, choćby najdrobniejsze.
A to wyżej to tylko REKLAMA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Freasve
+8 / 16

Promowanie patriotyzmu w taki sposób jest jak próba zaznajomienia ludzi z kulturą słowian i zaczynanie od "My Słowianie" Donuta i Klejo. To jest dewocja, nie patriotyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sp4des
-5 / 5

@Bihar Gdzie tu masz "pokazywanie dup"? Bo nie widzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sp4des
-4 / 4

@Bihar "może i masz rację, ale wkurza mnie i to mocno, promowanie patriotyzmu poprzez koszulki, kubki, czy papier do kibla. Wkurza mnie też promowanie patriotyzmu poprzez, jak to nazwałeś, ładne dziewczyny. " A wiesz co mnie wkurza? Chamstwo, szczególnie wobec kobiet. Chcesz nas uczyć patriotyzmu? Patriotyzm to między innymi to w jaki sposób traktujesz swoich rodaków i jakie świadectwo wystawiasz swojemu krajowi swym zachowaniem. Patriotyzm to też dbałość o język. Nazywasz Polki "dupami", bo się dzieciaczku "zdenerwowałeś koszulkami", przedstawiasz obraz Polaka-chamiszcza bez honoru i godności (bo one są również powiązane z szacunkiem do kobiet) i karmisz nas wyrazami typu "śmiecia". Przynosisz hańbę krajowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 2

@Bihar O ile koszulki są jeszcze w miarę spoko, po prostu w miarę do przyjęcia. Ale reszta (jak np pościel do łóżka) to ostre przegięcie pały. Choć znowu z drugiej strony, chociaż taki z tego plus że Polacy w końcu przestają się wstydzić faktu bycia Polakami :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sp4des
-1 / 1

Posypały się minusy od "patriotów", bo ochrzaniłem kogoś za nazywanie kobiet "dupami"? Wiecie co? Ja jestem patriotą. Dumnym Ślązakiem. W takich chwilach jeszcze bardziej zadowolonym z bycia mniejszością narodową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
+2 / 4

Skoro tak często pada tu argument że producenci odzieży patriotycznej to polskie firmy płacące tu podatki, to zdecydowałem się sprawdzić ile w tym jest prawdy. I tak:

- Red is Bad wogóle nie jest firmą; jest fundacją prowadzącą działalność gospodarczą, co oznacza że jest zwolniona (w całości lub w części) z odprowadzania podatku dochodowego. Niestety firma nie publikuje sprawozdań, które ujawniałyby jak duża część podatku dochodowego podlega umorzeniu ani czy wogóle ten podatek płaci.

- Surge Polonia jest spółką z o.o. i jako taka podlega obowiązkowi podatkowemu, ale znajduje się w podstępowaniu układowym - co oznacza że najprawdopodobniej także nie płaci podatku, bo wykazuje straty i zwyczajnie nie ma z czego

- żadna z firm nie posiada własnych fabryk odzieży, ani zlokalizowanych w Polsce, ani nigdzie indziej. Żadna nie chwali się też listą polskich dostawców, z którymi współpracuje. Z oczywistych powodów nie chwali się też listą polskich dostawców bawełny, jedwabiu czy innych surowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
-2 / 2

@rafik54321 wydaje mi się, że Polacy zawsze chętnie pokazywali, że są Polakami. Chociażby oglądając trybuny jakiegokolwiek stadionu podczas meczów, zawodów, czy innych wydarzeń sportowych zawsze można znaleźć polską flagę (pomazaną, ale polską). Chyba nie w świecie podobnego zjawiska. Ba! Nawet na koncertach często widuje gości z polskimi flagami.
Nie wiem, mnie po prostu nie jest potrzebna koszulka z WP aby bardziej czuć się Polakiem, czy patriotą.
@Sp4des - to zdecyduj się, jesteś Polakiem, Ślązakiem, Niemcem, Czechem czy może Seelandczykiem?
@Lomion Nawet z nazwy nie są polskie. Interes to interes, a nie bycie patriotą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@Bihar kwestia sportu to troszkę inny kontekst. Tam każdy pokazuje swoją narodowość. Zawodnicy są tak grupowani. Ja mówię to tym że Polacy na emigracji się potrafią wstydzić swojego pochodzenia. Wolą je przemilczeć jeśli to możliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-2 / 20

Polki są piękne i patriotyzm jest piękny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zajęty_nick
+18 / 24

Noszenie koszulek z orzełkiem i flagi nie czyni nikogo patriotą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LocosPPG
+8 / 10

Jeśli to polska firma to zatrudnia raczej Ukraińców...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HaveANiceDay1983
+1 / 3

@LocosPPG wow jakich czasów się doczekałem Polacy narzekają na imigracje z Ukrainy. Pewnie bardzo źle bo zabierają prace, obniżają płace, a do tego kradną i biora benefity? o przepraszam zasiłki, no i nadwyrężają służbę zdrowia? Zamiast siedzieć na najniższej krajowej można zainwestować w życie zrobić kurs taki podstawowy jak np wózki widłowe - dużo zabawy, a robota lżejsza no i stawki także. Do tego jak byłbyś ambitny to obrabiarki CNC i możesz sobie dom stawiać. Jakby nie było roboty w polsce to jedziesz do niemiec i stać cię na bezstresowe życie do 50 lat i jak bardzo Ci się perspektywa pracy nie podoba to przechodzisz na emeryturę już wtedy (zakładasz firme taksówkarską żeby dobic do 67).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 czerwca 2017 o 8:21

avatar ~Michał
0 / 8

@~torun2010
> Większość z patriotycznych rzeczy jest produkowana w Polsce przez Surge Polonia czy Red is Bad więc kupując coś takiego wspierasz polską firmę która...
przez polską patriotyczną firmę, która nawet nie ma nazwy po polsku. Twórcy tych firm chyba nie do końca przemyśleli swój pomysł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LocosPPG
+1 / 3

@HaveANiceDay1983 Usłyszysz kiedyś "Jak się nie podoba to s...laj-na twoje miejsce mam 3 ruskich!" to zmienisz zdanie. Nie po to jestem Polakiem by robić u szwaba razem z ciapatymi. Ale muszę bo za 2500zł nie umiem przeżyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
0 / 2

Napiszcie jeszcze że te patriotyczne koszulki są produkowane z uprawianej w Polsce bawełny albo jedwabiu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+14 / 16

Dziewczęta, zaiste, piękne. Ale pytanie brzmi, czy patriotyzm polega na wznoszeniu hasełek? Czy polega na demonstrowaniu swojego "patriotyzmu"? Jeżeli tylko tyle, to jest to zwykłe pozerstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nyknow
+7 / 9

jedyne normalne zdjęcie to to ostatnie, reszta to reklama ciuchów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jfur
+9 / 11

Buzie ładne, a czy wiedzą, kiedy Polska odzyskała niepodległość?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sp4des
+2 / 2

@jfur Ale za którym razem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+8 / 12

Symbole narodowe to nie odzież codzienna. Dla mnie ta cala moda przekracza pewne granice, jak jakieś cizie chodzące wcześniej w bluzeczkach z brokatowymi głupimi napisami nagle zakładają coś w stylu "honor".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jurgo2
+4 / 6

Patriotyzm to nie koszulki czy inne przebieranki kolego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dfgthufjondsklmcxjioz2u89w
-1 / 5

Ale jak kupujesz polskie produkty i wspierasz polskie firmy i tym samym kraj to za patriotę się możesz uważać .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1032
+10 / 12

Patriotyzm jest piękny "ale: i jeszcze raz "ale" gdy szanuje się barwy narodowe a nie daję się flagi np. na bieliźnie, skarpetach, albo wykorzystuje się flagę do celów politycznych a po przestawianiu dla motłochu, wywala się ją do kosza.
http://xr.cdn02.imgwykop.pl/c3397993/link_RZBPgfAwrciqjTIZudp2tt4EwJxcIz7j,w300h223.jpg
albo to
http://bi.gazeta.pl/im/7/10324/z10324937IER,Odsloniecie-tablicy-i-problem-z-polska-flaga.jpg
Nie pochwala także dawania barw narodowych na czym popadnie np dywanach,
kocach http://www.sklepdlakibica.com/2063-home_default/flaga-polski-z-orlem-w-koronie-unikat-90x60cm.jpg którym następnie wyciera się 4 litery.
zasłonach
http://st.depositphotos.com/1156587/3286/i/450/depositphotos_32867955-stock-photo-monaco-flag-on-curtain.jpg
pościeli.
itp badziewiu
https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2016/05/bc2dbd2dda797e76befd0a0bc1a15fab.jpg
To jest nasza flaga a nie jakaś szmata po które można deptać, wycierać się itp.
Ale co poradzić Polaczek "cebulak" zwęszył łatwy zarobek i ma gdzieś patriotyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 czerwca 2017 o 8:35

avatar ~3232r3re3tgrfd
-4 / 8

@pawel1032 "Flaga" hehe to że w czegoś tle albo na czymś pojawił się biały i czerwony nie oznacza to od razu że to coś jest flagą bo flaga wisi na maszcie, a barwy to barwy niech każdy ich używa do czego chce w dowolnym ustawieniu, ja osobiście popieram pościel, napoje energetyczne czy wszystko inne w barwach narodowych, bo przynajmniej kupując coś takiego wspierasz polską firmę no i w końcu Polak może sobie coś takiego posiadać a nie ciągle tylko motywy z Brytanii czy USA .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BiancoNero
+3 / 5

@pawel1032 Jeśli chodzi o napoje, to nie przeszkadza mi, że jest tam umieszczona flaga, bo to chyba żaden wstyd do jej eksponowania. Ale kuźwa... żołnierze wyklęci? Czym zawinili...?
Według mnie cała ta "odzież patriotyczna" to śmiech na sali. A teraz jeszcze napoje patriotyczne? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~końewww
-5 / 5

@BiancoNero Gdzie ty człowieku flagę widzisz ? to są tylko barwy, naucz się odróżniać flaga wisi na maszcie ma odpowiednie barwy i proporcje nie nazywaj flagą każdego biało czerwonego kawałka szmaty .

,,Według mnie cała ta "odzież patriotyczna" to śmiech na sali. A teraz jeszcze napoje patriotyczne? :D"

Polacy to by tylko zagraniczne kupowali... rodzime won !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1032
+1 / 5

@~końewww trolujesz sobie czy co ? Koszulki wyprodukowane w chinach nadruk za złotówkę w PL = PL produkt dobra logika,
Dla mnie kolor biało-czerwony kojarzy się z moim krajem dla ciebie to kawałek szmaty ale co poradzić.
W USA jest karalne umieszczanie barw narodowych na ubraniach, dywanach, zasłonach itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 czerwca 2017 o 23:06

avatar ~końewww
-1 / 5

@pawel1032 Teraz to ty trolujesz ty sobie wejdź na stronę wcześniej wspomnianego Surge Polonia czy Red i is bad i zobacz z czego produkują i gdzie, nie bez powodu ich produkty są takie drogie .
W USA to jest praktycznie wszystko z motywem flagi czy barw narodowych nawet buty czy skarpetki a ten mówi że tam jest karalne umieszczanie barw narodowych na produktach .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1032
0 / 2

@~końewww To zapisy jak USA chroni swoje barwy narodowe(flagę)
Wisząca flaga nie powinna omiatać żadnej osoby ani rzeczy.
Flaga może wisieć do góry nogami jedynie w celu zasygnalizowania niebezpieczeństwa.
Flagi nie należy używać jako nakrycia ani dekoracji. W celach dekoracyjnych można używać specjalnej tkaniny – kolor niebieski ma być wtedy na górze.
Flagi nie można włóczyć po ziemi, ani jej zgniatać.
Flagą nie można zakrywać sufitu.
Flagi nie należy używać w celach reklamowych, ani umieszczać jej na towarach i opakowaniach, które zużywają się i mogą zostać wyrzucone. Nie można też umieszczać znaków reklamowych na drzewcu i samej fladze.
Flagi nie należy używać jako części stroju lub kostiumu sportowego; może być jednak umieszczona na mundurach wojskowych, strażackich, policyjnych i umundurowaniu członków organizacji patriotycznych.
Na fladze nie wolno umieszczać, ani przyczepiać do niej żadnego znaku, litery, słowa, cyfry, liczby czy jakiegokolwiek rysunku.
Flagi nie można używać do przenoszenia czegokolwiek.
Flagi nie można umieszczać na masce, dachu, bokach i tyle samochodu, pociągu i łodzi.
Gdy flaga jest obniżona, żadna z jej części nie może dotykać ziemi czy innego obiektu; należy ją przekazywać z rąk do rąk. Powinna być przechowywana i złożona z należnym szacunkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BiancoNero
0 / 2

@końewww
-,,Według mnie cała ta "odzież patriotyczna" to śmiech na sali. A teraz jeszcze napoje patriotyczne? :D"
-"Polacy to by tylko zagraniczne kupowali... rodzime won !!!"

Co ma piernik do wiatraka??
Napisałem, że śmieszą mnie produkty podpisane jako"patriotyczne", a jeśli chodzi o zwykłe produkty, to staram się nie kupować zagranicznych. Rozumie? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1032
0 / 0

@szajkaJARAS98szajka ale robi różnice, zapis aby nie umieszczać bar na przedmiotach które mogą zostać wywalone do kosza np napoję jest bardzo dobry szkoda ze nie którzy jak ten końewww ma gdzieś naszą barwy.
Ale to jest moje zdanie z którym nikt nie musi sie zgadać :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar meatgun
+1 / 11

Jak zwykle produkują się mądrale, których patriotyzm ogranicza się do spuszczania wody w kiblu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Michał
+8 / 10

Patriotyzm jest piękny, tylko dlaczego niektóre patriotyczne napisy są po angielsku?
I jeszcze jedno. Ta koszulka "Polak - Węgier dwa bratanki". Tam na dole napisano "red is bad" co tłumaczę sobie jako "czerwone jest złe". To ma być patriotyczne koszulka? Przecież kolor czerwony jest (obok białego) narodowym kolorem Polski. Flaga jest biało-czerwona, godło to biały orzeł na czerwonym tle. Więc dlaczego ten kolor jest zły? Flaga ma być cała biała (taka kiedyś obowiązywała chyba we Francji)? Orzeł ma nie mieć czerwonego tła?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Fresvest
+2 / 6

Zdaje się, że Red is Bad to nazwa firmy, a samo hasło nawiązuje do antykomunizmu. Komuniści byli czerwoni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Michał
+4 / 6

~Fresvest
No to wyjątkowo nieudana nazwa jak na firmę, która chce być kojarzona z patriotyzmem. Nie dość, że nie po polsku i w swojej wypowiedzi negatywna to jeszcze może się kojarzyć jako antypolska. A nie mogli się po prostu nazwać "Polska jest piękna" - w ojczystym języku, bez negatywnych emocji i ciężko przyczepić się do takiego przekazu (nikogo nie krytykuja, a chwali).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BiancoNero
0 / 2

Bo u nas jest taka zasada, że chwaląc jednych, trzeba zdyskredytować innych. W tym przypadku patriotyczny motyw "po pierwsze nienawidźmy ruskich".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kqgecjusz
-5 / 9

Jak Polak założy koszulkę z flagą Brytanii czy USA to już nikt się nie doczepi ale jak z polskim godłem to od razu prowokacja i dewocja, w łeb się puknijcie chorzy ludzie .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sp4des
+1 / 5

Bo jak zakładasz koszulkę z flagą USA to zazwyczaj dla picu. Jak zakładasz z flagą Polski to latasz krzycząc jakim to jesteś "patriotą". Noś sobie koszulki z czym chcesz, byle nie z dziecięcą pornografią, ale nie dorabiaj do tego ideologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~js0ijw0jw0
-4 / 4

Za granicą szczególnie w Brytanii czy USA to wszystko jest już dawno przeróżne rzeczy z motywem barw narodowych czy innym symboli narodowych są bardzo modne i nikt jakoś o to bólu dupy nie ma tylko w Polsce taka afera o NIC, a jeśli już o bólu dupy mowa to ci wszyscy zawistnicy którzy negują i krytykują taką odzież to oni to robią tylko dlatego że och boli że ktoś zarobi a oni nie, a gdyby oni na tym zarabiali to już by ani słowa nie powiedzieli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
+2 / 4

W takich USAch jest to traktowane jako "stylówa" - ładne nóżki, kolorki, fikołki itd. Nikt nie robi z tego manifestacji patriotyzmu. No, może poza Teksasem...
Jednocześnie bardzo szanują swoją flagę i nie pozwalają sobie na umieszczanie na niej napisów typu "Pierdziszewo górne. Leć, Adam, leć!" ani nie robi wariacji - kombinacji godła z flagą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~e9ii339
-2 / 2

@bromba_2k Jak na czymś jest napisane "Pierdziszewo górne. Leć, Adam, leć!" to nie jest to żadna flaga bo flaga wisi na maszcie jest to po prostu transparent .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
0 / 2

Bo zagranicą są idealne państwa z których trzeba zawsze brać przykład, taaak... maluczki człowieku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+8 / 8

Demoty sponsorowane powinny być odpowiednio oznaczane jak artykuły w prasie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vintersorg
+1 / 1

@aku666 a są jakieś inne na tej stronie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~takiplan
+4 / 4

takiepokazowki napewno nie jedyne co ratuje ten demot to ladne dziewczyny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mati2109
0 / 2

Nie, to Słowianki są piękne :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakkolwiekbyniebylo
0 / 2

Nie, nie jest piękny, bo o pięknie czy słuszności idei nie świadczy uroda jej reprezentantek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niki232
+3 / 3

Ciekawe ile z tych lalek odpowiedziałoby poprawnie na pytanie o - powiedzmy - daty powstań śląskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sp4des
0 / 0

@niki232 Pewnie z połowa. O datach uczą w szkole. I tylko o datach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~vdsvsd
+2 / 2

Czyli brzydkie osoby nie mogą być patriotami, bo wtedy patriotyzm nie byłby piękny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xszolek
+2 / 2

cycki cycki i jeszcze więcej cyckow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SEJMZKOSZMARU
0 / 2

Bez mitochondriów nikt z nas nie przeżyłby nawet 2minut; to komórkowe elektrownie i są przekazywane przez matki, a Polacy je tracą. Przychodzi zdrowa dziewczyna do Sejmu i pyta co państwo ma jej do zaproponowania... potwór zwany posłem: masz wiele możliwości do wyboru; tak robić by urodzić kalekie, za to 2000zł miesięcznie... oddawać się w całości lub pójść na narządy... być zabawką dla czarnego lub białego felernego typu down, ślepy, głuchy, karzeł... usługiwać na lądzie, morzu i w powietrzu; w Europie, Afryce, Azji, Ameryce…jako zakonnica poświęcić się państwu Watykan

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sjendrzyca
0 / 0

Nie jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nefari
-2 / 2

W przypadku wielu demotywatorów ich autorzy używają przenośni. Jeśli zrozumiecie tę przenośnie , ukryte przesłanie, dostrzeżecie żart to może przestaniecie się czepiać o pierdoły i mieć ból dupy o wszystko co się da.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HuecoMundo
+1 / 1

Podejrzewam że ludzie dalej te plusy głównie dla tych dziewczyn a nie dla barw narodowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nicholas91
0 / 0

@HuecoMundo Kobiety są ładne, biało czerwone paski nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nicholas91
0 / 0

Te kobiety są ładne, patriotyzm nie jest ani brzydki, ani piękny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BishopBS
0 / 0

nie.. patriotyzm nie jest piękny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+1 / 1

Ładne, tylko szkoda że głupie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kosjtp
+4 / 4

@Andriej69 Jak patriotyzm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
0 / 0

`kosjtp Dokładnie, kolego. Dokładnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irek77
0 / 2

Patriotyzm jest piękny. Nacjonalizm nie !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zxhb
0 / 0

Patriotyzm jest piękny,zgadzam się.ALE to są polki a nie patriotyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lillastar
+2 / 2

Piekne to jest robienie pieniedzy i pranie ludziom mozgow. Naprawde powiadam Wam nie potrzeba kupowac koszulki za 100 zl od red is bad zeby byc patriota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B broo902
0 / 0

Ma ktoś numer do dziewczyny z pierwszego zdjęcia od góry ,tej najbardziej po prawej stronie ? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalaZlaCzarownica
0 / 0

Stare. Było. To są wynajęte z agencji modelki którym kazano zapozować akurat w takich outfitach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ekspert_typerski
0 / 0

Tylko ładne, bo pięknych pań się nie dopatrzyłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sp4des
0 / 0

Patriotyzm to nie machanie flagą i noszenie T-shirtów. Poza tym z innmi koszulkami komentarze pod obrazkiem nr 3. dotyczyłby tego jakie to dziewczyny nie są be, bo chodzą w szortach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamanga13
0 / 0

Michal.. angielskie nazwy sa bardziej przyswajalne i korzystniejsze dla handlu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamanga13
0 / 0

Tendencja do chwalenia obcego a obrazania wlasnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pablo0909
0 / 0

A co w tych zdjęciach jest patriotycznego?? Jak nie noszę t-shirt'a z orzełkiem, to nie jestem patriotą? Takie podejście przynosi skutek odwrotny do zamierzonego. To jest po prostu żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 czerwca 2017 o 1:28

H Hornecik
0 / 0

przez narodowców coraz gorzej się kojarzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~beautyMuffin
0 / 2

Dla lewaków to co piękne jest obrzydliwe i odwrotnie xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~adn
0 / 0

Bo oczywiście teraz wszystko trzeba sprowadzać do "lewactwa", "pisiorów", "katoli" i "ateuszy". Nie ma już chyba demota, pod którym nie byłoby odwołania do polityki, w dodatku pisanych przez ludzi (głównie zmanipulowaną gimbazę i tych, którym się za takie komentarze płaci) nie mających zielonego pojęcia na temat spraw, o których się wypowiadają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B betorbad
0 / 0

Ładne panie w pięknych barwach ... A ten co nie rozróżnia flagi od emblematów niech lepiej zamilknie to że ręcznik ma barwy narodowe nie oznacza że jest flaga no chyba że ja się mylę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~adn
0 / 0

Patriotyzm to nie pozowanie do zdjęć z flagą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem