Za bardzo politycy weszli w to gówno, by teraz się przyznać, że nawalili na całej linii. Za cholerę nie przyznają się do błędu, choćby do ataków dochodziło codziennie.
A nie nazywanie ich incydentami coś zmieni? Państwa zachodnie są w stanie wojny z isis, a isis nie potrafi walczyć inaczej. Jedynym błędem państw zachodnich było wspieranie wiosny ludów w Afryce i okolicy, bo wtedy to całe isis się wybiło. Gdyby pozostały tam te dyktatury, to zapewne nie było by całego, tego zamieszania.
To jest dalszy ciąg wojny islamu z cywilizacją post-łacińską. I ta post-łacińska wyraźnie zaczyna przegrywać, bo jest zupełnie bezideowa i destrukcyjna, duchowo, a zaraz też i materialnie. Islam od momentu swego powstania jest agresywny, sztywny i niereformowalny, a teraz jego przesłanie trafiło na żyzną ziemię słabej Europy. Takie rzeczy będą się działy coraz częściej, zwłaszcza w Ramadanie.
@Drajkutek Europejczycy są jest jak oswojony potężny pies z mieszkania w bloku który boi się myszy w starciu z dzikim wilkiem - bez szans mimo możliwości. Europa zachodnia bardzo chce powtórzyć losy chrześcijańskiego Cesarstwa Wschodniego którego obszar został niemal zupełnie nawrócony na islam zaraz po podboju, tylko, że tamto upadało przez setki lat, a islamizacja Europy może odbyć się znacznie szybciej bo od środka i na drodze pokojowej(o ile terror nazwiemy pokojem). Bierzmy(jako naród) przykład z bardziej doświadczonych państw, z Izraelem łączy nas wspólny wróg, muzułmanie i czy oni przyjmują uchodźców/imigrantów? Bo z tego co ja się orientuję to tam nawet wszystkie kobiety mają obowiązkową służbę wojskową, na granicy buduje się cholerne betonowe mury na kilka metrów wysokości przy których węgierska granica to ledwo płotek ogrodowy. Mało tego, oni co jakiś czas w odwecie biorą wojsko jadą w osiedle Palestyńczyków, wyganiają ich z domów i kolonizują teren przez Izraelczyków, a tym czasem we Francji powstaje kolejne osiedle.... a b s u r d
@survive Oczywiście, że tak. Powinniśmy się uczyć od Żydów - z tym tylko, że oni bardzo niechętnie dzielą się swoją taktyką. Po drugie - jesteśmy członkiem nieszczęsnej Unii Germańskiej, pardon, Europejskiej i naciski na "miłosierne przyjmowanie uchodźców" będą non-stop. Nie ma to wprawdzie nic wspólnego z miłosierdziem, ani z przyjmowaniem (tylko wmuszaniem), ani to nie są uchodźcy (Marokańczycy uciekający przed wojną w Syrii???), ale zidiociała Europa już sama gna na łeb na szyję w sam środek pożaru. Islam to wściekły pies wpuszczony do zgnuśniałego, otyłego i zblazowanego europejskiego domu. Wpuszczony celowo, wszystko idzie zgodnie z planem, tak, jak demontaż chrześcijaństwa pod egidą papieża Bergoglio. My mamy trochę szczęścia, jakiś czas będziemy kibicami. Potem zostaniemy wciągnięci do awantury.
@Drajkutek żeby to ich taktyka była jakaś skomplikowana... ot to zwykła pogarda do obcych, tak popularna ksenofobia która kultywują z pokolenia na pokolenie pozwoliła im przetrwać we właściwie niezmienionej postaci bez własnego państwa.
@tomek_s Kupił broń legalnie, mimo negatywnej opinii FBI, co jest ewidentnym błędem systemu, do usunięcia. Był muzułmaninem - a islam jest tym, co łączy 97% zamachowców, niezależnie od ich pochodzenia i zamieszkania. Zaatakował tzw. "miękki cel", klub "gune free zone". Zatem to, w jaki sposób kupił broń nie ma większego znaczenia dla przebiegu zamachu, natomiast to, że nikt nie miał broni w klubie - już ma. Im mniej "gun free zones", tym mniej ofiar, proste jak 2+2.
Taki to mechanizm (tylko się nie śmiej): http://1y7vgdz53a11xyb91s53s6d6.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/05/0513B1-640x336.jpg
http://www.cagle.com/chip-bok/2015/10/gun-free-zone http://www.wnd.com/files/2015/08/knox150814.jpg
@Drajkutek Co ma rysunek do sytuacji, która się zdarzyła i którą komentuję? Terroryści nie byli w stanie nabyć broni palnej w żaden sposób i zostali zastrzeleni w kilka minut przez Policję. Ktoś się z tym nie zgadza?
Gdyby mieli lepszą broń zabili by więcej osób. Ktoś ma z tym problem?
Pijani ludzie w pubach to debile dajcie każdemu broń i ofiary będą codziennie. Naprawdę musicie udawać, że każdy człowiek jest racjonalny w każdej sytuacji?
Widzę, że cały czas argumenty ad-hoc i brak czytania ze zrozumieniem więc nie będę już tracił czasu.
Teraz się zastanówcie czy osoba będąca za prawem do posiadania broni, nie może zgodzić się z każdym słowem, które napisałem? Wszystko co piszecie jest prawdą, ale nie dotyczy tego i wielu innych przypadków. Możesz być za prawem do posiadania broni, ale nie możesz być ślepy i musisz się liczyć z konsekwencjami.
@tomek_s
Zbój zdobędzie broń zawsze, kiedy zechce i gdzie zechce, w Europie uczciwy obywatel - już nie, bo faktycznie obowiązuje prohibicja zbrojna.
A złego typa z bronią może zatrzymać tylko dobry typ z bronią. Jak działa to przysłowie widzimy regularnie co kilka miesięcy.
Na policję nie licz. Przyjadą posprzątać po wszystkim.
@tomek_s Albo parasol? Albo telefon komórkowy? Co to za pytanie? Zbój zawsze kupi broń, jeżeli zechce, na czarnym rynku w Europie krążą tysiące sztuk po wojnie na Bałkanach. Nikt mu nie zabroni. A Ty, Tomku, czym się będziesz bronił przed AK-47? Nożem?????? Dlatego każdy normalny obywatel powinien mieć prawo do posiadania broni - i tak, jak mając prawo jazdy jest przeszkolony w używaniu samochodu - być również przeszkolonym w jej użyciu bojowym. Żaden problem, techniczna rzecz. No, ale władza Ci wmawia, że nie potrzebujesz broni, "policja Cię ochroni". Kpina - policja przyjedzie przykryć Twoje podziurawione zwłoki czarnym workiem, bo nie miałeś gnata za paskiem na ulicy w chwili ataku "religii pokoju".
@Drajkute No więc gdyby mieli broń palną ofiar byłoby więcej. Nie zgadzasz się z tym? Skąd wiesz czy jestem za czy przeciw posiadaniu broni przez obywatela?
Widzę, że ludzie nie zgadzają się z faktem, że ludzie z pistoletami mogą zrobić więcej spustoszenia niż ludzie z nożami i za przykład podają człowieka z bronią palną, który zabił ponad 50 osób. Ciekawe.
@tomek_s Chodzi o to, że teraz zwykły obywatel nie może mieć broni, ale przestępca/ terrorysta w końcu jakoś ją zdobędzie na czarnym rynku najwyżej drożej i ryzykując problem z policją (ale i tak to ryzykuje). W USA najmniej włamań jest w tych stanach gdzie można mieć broń bo przestępcy nie chcą ryzykować, że właściciel domu ich zastrzeli. Strzelanina na ulicy - w Teksasie z dużą szansą znalazł by się w pobliżu ktoś w własną bronią, który by zapachowca zastrzelił.
@pakim Ten demot opisuje przypadek dokładnie odwrotny. Terroryści nie byli w stanie kupić broni palnej więc użyli białej i dzięki temu, nie zginęło tyle osób ile mogło. Rozumiem, że ty też masz problem z faktem?
Dlatego nieprzyjmowanie islamistów to w tej chwili sprawa nadrzędna. Szczerze nienawidzę PiSu i uważam, że prowadzą ten kraj do gospodarczej zapaści, ale dopóki będą się twardo stawiać terrorystom z Brukseli, to podejrzewam, że będą mieli poparcie. Wojna w Zachodniej Europie już się rozkręca - pytanie tylko, czy nie powinniśmy się otoczyć jakimś murem, żeby ta krew nie przelała się przez nasze granice? My możemy sobie trzymać porządek w kraju, ale jeżeli zostaniemy otoczeni przez chaos i śmierć, to trudno się spodziewać, żebyśmy pozostali przez to nietknięci.
@RyanStiles Sprawą nadrzędną jest pomoc w ustabilizowaniu krajów Bliskiego Wschodu i Afryki. Bez tego sobie walczyć z terroryzmem wszelkimi metodami i gucio to da.
@Slawa238 Ciekawe jak chcesz bez siłowo ustabilizować sprawę na Bliskim Wschodzie? A przecież użycie siły spowoduje tylko zwiększenie napływu uchodźców i więcej ataków. Należy tam osadzić kolejnych dyktatorów, uzbroić ich, i niech maksymalnie krwawo złapią region za mordy. Inaczej się tego zrobić nie da. Rysowanie kredą po chodnikach czy ustawianie profilówek sprawy nie rozwiąże. @RyanStiles Też nie przepadam za PiSem, chociaż może nie mam o nim aż tak złego zdania ALE... to jest mniejsze zło. Bo wybór PO czy N. czy PSL czy SLD czy P.Razem to pewna śmierć. Gospodarcza, kulturowa i fizyczna. Te partie chcą do nas, mimo kolejnych fal zamachów na świecie, ściągać "uchodźców". Całkowicie poddać się woli Brukseli i walczyć z polskością, naszą tradycją i kulturą. Tylko ciasteczkowcy mają w miare sensowne podejście do całej sprawy. Ale oni są w mniejszości.
@Slawa238 Pozwól, że Ci przypomnę, że zachodnie interwencje na Bliskim Wschodzie nigdy nic dobrego nie przyniosły. Przeciwnie, cofnęły te kraje do czasów kamienia łupanego, pozwoliły na rozkwit terroru i niekończące się konflikty. To NIE SĄ kraje stworzone do demokracji, tam porządek moze utrzymać tylko dyktatura. A jeżeli kiedyś społeczeństwa dojrzeją do demokracji, to same o nią zawalczą.... Zresztą, przecież to oczywiste, że Ameryka nie pcha się tam ze względów humanitarnych
@Wertyko Jeśli pisał o zdestabilizowaniu całego Bliskiego Wschodu i północnej Afryki oraz finansowaniu ISIS przez USA (by zaszkodzić Ruskim mającym tam wpływy) to rzeczywiście się sprawdziło. Jeśli o czym innym to brednie mające przykryć obecną sytuację
Proste - chcemy by kraje arabskie były zachodnie, to równocześnie chcemy, by kraje zachodnie były arabskie. To są naczynia połączone. A wy dalej popierajcie bandytów z NATO i Izraela, pozwalajcie parchatym świniom biegać samopas po ulicach i wyrzucać Polaków z domów. Nic nas żydowska komuna nie nauczyła.
ciekawe kiedy politycy Europy Zachodniej zaczną mówić o wojnie. co tydzień mamy atak co tydzień giną niewinni ludzie a politycy doszli do takiego poziomu poprawności politycznej że czasem mam wrażenie że nasze życie już się nie liczy . ludzie w Europie zachodniej są tak wystraszeni że jak usłyszą byle huk to wpadają w szał i nie wiedzą co robić uciekają jak zwierzęta w popłochu.
również uważam że PiS to samo zło dla gospodarki i praworządności ale to że nie godzą się na przyjmowanie terrorystów popieram w pełni . i myślę że jeżeli sytuacja będzie trwała dalej to w kolejnych wyborach pomimo różnic poglądowych dostaną mój głos
To jest spier*olenie umysłowe. May to jest dupa a nie premier państwa. Jak premier może mówić o incydencie. A ten debil khan jeszcze mówi, żeby dalej normalnie żyć i iść na wybory w czwartek. Niech od razu powie, żeby głosować na lewiznę.
ale "opozycja" nazwie przemówienie Szydło skandalicznym chociaż mówię prawdę o obudzeniu Europy i wstawaniu z kolan bo opłakiwać będzie ludzi . niedługo trzeba będzie odgrodzić się wielkim murem jak w Grze o tron od dzikiego zachodu .
wstawaniu z kolan xDDD chyba padaniem przed klerem spasionym i bogatym. Też mi wstawanie z kolan. Ale zaraz i tak któryś debil napisze że to takie patriotyczne...
no ja księży też uważam w większości za spasionych i bogatych . nie zaprzeczyć chyba że coś w poprawnością polityczna poszło nie tak który to już atak w Londynie ? spójrz na zachowanie ludzi w Turynie zobacz jak europejczycy boją się
nie wiem tego nie topić ale może zmniejszyć socjal albo wcale go zlikwidować bo jednym z czynników dla których oni przyjeżdżają do Europy to właśnie socjal
Zginęło 7, rannych 48. 3 napastników w białym vanie najpierw uderzyło w pieszych, a potem opuściło auto i zaczęło atakować cywilów w pubach i restauracjach na Borough Market używając około 10-calowych noży. W ciągu kilku minut od rozpoczęcia ataku napastnicy zostali zastrzeleni przez policję. Podobno słychać można było trzy kontrolowane wybuchy. Według świadków dwóch z napastników wołało 'To dla Allaha'.
Dzisiaj cały dzień w Londynie wzmożona czujność policji. Ani przez chwilę nie zostało to nazwane incydentem - najpierw 'potencjalnym', a potem potwierdzonym atakiem terrorystycznym. W ciągu ostatnich miesięcy zostało odkrytych pięć innych planów ataków, z czego 4 w Londynie i 1 w Birmingham.
Nie bronię. Nie oceniam. Informuję.
@Moris299 A jakiego innego słowa użyłbyś zamiast "incident"? Z synonimów zostaje ci jeszcze "event" oraz "happening" których znaczenia mniej pasują. http://www.dictionary.com/browse/incident
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
4 czerwca 2017 o 23:27
@Moris299 przyznaję rację. Wróciłem do domu po północy i w tamtym momencie wszystkie kanały i wiadomości, które przeglądałem mówiły o potencjalnym i pewnym ataku terrorystycznym
nie piszcie bzdur i kłamstw. Ja wczoraj odpaliłem telewizor z ciekawości i pierwsze co widać na żółtym pasku TVN24: "Seria ataków terrorystycznych w Londynie" i komentarz "żadna organizacja się nie przyznała, ale w sposobie działania przypomina to tzw. państwo ISLAMSKIE" ale i tak napiszecie, że napastnicy zostali przedstawieni jako "wolne wilki bez związku z islamem w drobnym incydencie drogowym" a stacja będzie się śmiać z waszego bezsilnego hejtu, prawaki
Skoro władze tamtych państw nie potrafią sobie poradzić. Są głuche na krzyki, apele i wskazówki Europy wschodniej pozostaje nam jedynie postawić na nich lachę. Skoro są tak głupi, że pozwalają sobie nie tylko nasrać na głowę, ale i to gówno rozsmarować to ich sprawa. Jest bardzo prosta w planie ale trudna w realizacji czynność. Nie płacić podatków do czasu wypier*olenia tej hołoty z odpowiedzialnością zbiorową. Kilkudniowa anarchia rozmiękczyłaby nawet Kim Dzong Una.
W Polsce w długi weekend w wypadkach samochodowych zginęło 50 osób i pies z kulawą nogą się tym nie zainteresował. W Polsce przywykliśmy do śmierci, więc te 6 osób to rzeczywiście drobny incydent.
Bo to są incydenty.
Tragedie to Amerykanie i Europejczycy zaserwowali mieszkańcom Iraku, Syrii czy Libii, to co się dzieje w Europie to mikroincydenty przy tym wszystkim.
Wszystkie.
zapalcie swieczke wywiescie flage przemaszerujcie ulicami
Polscy faszyści! I tak dostaniecie sankcje.
Pieniążek się liczył dla British Petroil i trzeba było zrobić z Libii pogorzelisko. Korporacje zarabiają a szaraki umierają.
Za bardzo politycy weszli w to gówno, by teraz się przyznać, że nawalili na całej linii. Za cholerę nie przyznają się do błędu, choćby do ataków dochodziło codziennie.
A nie nazywanie ich incydentami coś zmieni? Państwa zachodnie są w stanie wojny z isis, a isis nie potrafi walczyć inaczej. Jedynym błędem państw zachodnich było wspieranie wiosny ludów w Afryce i okolicy, bo wtedy to całe isis się wybiło. Gdyby pozostały tam te dyktatury, to zapewne nie było by całego, tego zamieszania.
To jest dalszy ciąg wojny islamu z cywilizacją post-łacińską. I ta post-łacińska wyraźnie zaczyna przegrywać, bo jest zupełnie bezideowa i destrukcyjna, duchowo, a zaraz też i materialnie. Islam od momentu swego powstania jest agresywny, sztywny i niereformowalny, a teraz jego przesłanie trafiło na żyzną ziemię słabej Europy. Takie rzeczy będą się działy coraz częściej, zwłaszcza w Ramadanie.
@Drajkutek Europejczycy są jest jak oswojony potężny pies z mieszkania w bloku który boi się myszy w starciu z dzikim wilkiem - bez szans mimo możliwości. Europa zachodnia bardzo chce powtórzyć losy chrześcijańskiego Cesarstwa Wschodniego którego obszar został niemal zupełnie nawrócony na islam zaraz po podboju, tylko, że tamto upadało przez setki lat, a islamizacja Europy może odbyć się znacznie szybciej bo od środka i na drodze pokojowej(o ile terror nazwiemy pokojem). Bierzmy(jako naród) przykład z bardziej doświadczonych państw, z Izraelem łączy nas wspólny wróg, muzułmanie i czy oni przyjmują uchodźców/imigrantów? Bo z tego co ja się orientuję to tam nawet wszystkie kobiety mają obowiązkową służbę wojskową, na granicy buduje się cholerne betonowe mury na kilka metrów wysokości przy których węgierska granica to ledwo płotek ogrodowy. Mało tego, oni co jakiś czas w odwecie biorą wojsko jadą w osiedle Palestyńczyków, wyganiają ich z domów i kolonizują teren przez Izraelczyków, a tym czasem we Francji powstaje kolejne osiedle.... a b s u r d
@survive Oczywiście, że tak. Powinniśmy się uczyć od Żydów - z tym tylko, że oni bardzo niechętnie dzielą się swoją taktyką. Po drugie - jesteśmy członkiem nieszczęsnej Unii Germańskiej, pardon, Europejskiej i naciski na "miłosierne przyjmowanie uchodźców" będą non-stop. Nie ma to wprawdzie nic wspólnego z miłosierdziem, ani z przyjmowaniem (tylko wmuszaniem), ani to nie są uchodźcy (Marokańczycy uciekający przed wojną w Syrii???), ale zidiociała Europa już sama gna na łeb na szyję w sam środek pożaru. Islam to wściekły pies wpuszczony do zgnuśniałego, otyłego i zblazowanego europejskiego domu. Wpuszczony celowo, wszystko idzie zgodnie z planem, tak, jak demontaż chrześcijaństwa pod egidą papieża Bergoglio. My mamy trochę szczęścia, jakiś czas będziemy kibicami. Potem zostaniemy wciągnięci do awantury.
@Drajkutek żeby to ich taktyka była jakaś skomplikowana... ot to zwykła pogarda do obcych, tak popularna ksenofobia która kultywują z pokolenia na pokolenie pozwoliła im przetrwać we właściwie niezmienionej postaci bez własnego państwa.
Na zachodzie po staremu, zamachy, ofiary, incydenty. A u nas na wschodzie spokojnie.
I biednie, nie to co na tym złym zachodze, tfu!
@asandi kiedy upadnie zachód i do nas przyjdą i co zrobisz?
@asandi co nie? u nas tylko terroryści z ONR wylewający żrące substancje na ludzi w teatrze ;)
Cały świat już się śmieje z Europy. A najbardziej świat arabski.
Do 50 ofiar śmiertelnych to Incydent.Powyżej to zamach
@tomek_s Kupił broń legalnie, mimo negatywnej opinii FBI, co jest ewidentnym błędem systemu, do usunięcia. Był muzułmaninem - a islam jest tym, co łączy 97% zamachowców, niezależnie od ich pochodzenia i zamieszkania. Zaatakował tzw. "miękki cel", klub "gune free zone". Zatem to, w jaki sposób kupił broń nie ma większego znaczenia dla przebiegu zamachu, natomiast to, że nikt nie miał broni w klubie - już ma. Im mniej "gun free zones", tym mniej ofiar, proste jak 2+2.
Taki to mechanizm (tylko się nie śmiej):
http://1y7vgdz53a11xyb91s53s6d6.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/05/0513B1-640x336.jpg
http://www.cagle.com/chip-bok/2015/10/gun-free-zone
http://www.wnd.com/files/2015/08/knox150814.jpg
@Drajkutek Co ma rysunek do sytuacji, która się zdarzyła i którą komentuję? Terroryści nie byli w stanie nabyć broni palnej w żaden sposób i zostali zastrzeleni w kilka minut przez Policję. Ktoś się z tym nie zgadza?
Gdyby mieli lepszą broń zabili by więcej osób. Ktoś ma z tym problem?
Pijani ludzie w pubach to debile dajcie każdemu broń i ofiary będą codziennie. Naprawdę musicie udawać, że każdy człowiek jest racjonalny w każdej sytuacji?
Widzę, że cały czas argumenty ad-hoc i brak czytania ze zrozumieniem więc nie będę już tracił czasu.
Teraz się zastanówcie czy osoba będąca za prawem do posiadania broni, nie może zgodzić się z każdym słowem, które napisałem? Wszystko co piszecie jest prawdą, ale nie dotyczy tego i wielu innych przypadków. Możesz być za prawem do posiadania broni, ale nie możesz być ślepy i musisz się liczyć z konsekwencjami.
@tomek_s
Zbój zdobędzie broń zawsze, kiedy zechce i gdzie zechce, w Europie uczciwy obywatel - już nie, bo faktycznie obowiązuje prohibicja zbrojna.
A złego typa z bronią może zatrzymać tylko dobry typ z bronią. Jak działa to przysłowie widzimy regularnie co kilka miesięcy.
Na policję nie licz. Przyjadą posprzątać po wszystkim.
No więc gdyby mieli broń palną ofiar byłoby więcej.
@tomek_s Gdyby obywatele UK mieli broń palną, ofiar byłoby znacznie mniej. Tak, jak to się stało w Dallas - zginęli tylko terroryści.
@Drajkutek Gdyby wszyscy pubie mieli broń byłoby super bezpiecznie i zginęło by mniej osób. Jasne.
@tomek_s https://pl.wikipedia.org/wiki/Strzelanina_w_klubie_nocnym_w_Orlando - tak, masz rację: gdyby w tym pubie/klubie wszyscy mieli broń, to ofiar byłoby 10 razy mniej.
@drajkutek A jeśli zamiast broni palnej miał nóż?
@tomek_s Albo parasol? Albo telefon komórkowy? Co to za pytanie? Zbój zawsze kupi broń, jeżeli zechce, na czarnym rynku w Europie krążą tysiące sztuk po wojnie na Bałkanach. Nikt mu nie zabroni. A Ty, Tomku, czym się będziesz bronił przed AK-47? Nożem?????? Dlatego każdy normalny obywatel powinien mieć prawo do posiadania broni - i tak, jak mając prawo jazdy jest przeszkolony w używaniu samochodu - być również przeszkolonym w jej użyciu bojowym. Żaden problem, techniczna rzecz. No, ale władza Ci wmawia, że nie potrzebujesz broni, "policja Cię ochroni". Kpina - policja przyjedzie przykryć Twoje podziurawione zwłoki czarnym workiem, bo nie miałeś gnata za paskiem na ulicy w chwili ataku "religii pokoju".
@Drajkute No więc gdyby mieli broń palną ofiar byłoby więcej. Nie zgadzasz się z tym? Skąd wiesz czy jestem za czy przeciw posiadaniu broni przez obywatela?
Widzę, że ludzie nie zgadzają się z faktem, że ludzie z pistoletami mogą zrobić więcej spustoszenia niż ludzie z nożami i za przykład podają człowieka z bronią palną, który zabił ponad 50 osób. Ciekawe.
@tomek_s Chodzi o to, że teraz zwykły obywatel nie może mieć broni, ale przestępca/ terrorysta w końcu jakoś ją zdobędzie na czarnym rynku najwyżej drożej i ryzykując problem z policją (ale i tak to ryzykuje). W USA najmniej włamań jest w tych stanach gdzie można mieć broń bo przestępcy nie chcą ryzykować, że właściciel domu ich zastrzeli. Strzelanina na ulicy - w Teksasie z dużą szansą znalazł by się w pobliżu ktoś w własną bronią, który by zapachowca zastrzelił.
@pakim Ten demot opisuje przypadek dokładnie odwrotny. Terroryści nie byli w stanie kupić broni palnej więc użyli białej i dzięki temu, nie zginęło tyle osób ile mogło. Rozumiem, że ty też masz problem z faktem?
@drajkutek @pakim Obywatel z Orlando, który zabił 50 osób, kupił broń legalnie. Kolejny fakt do minusowania.
Dlatego nieprzyjmowanie islamistów to w tej chwili sprawa nadrzędna. Szczerze nienawidzę PiSu i uważam, że prowadzą ten kraj do gospodarczej zapaści, ale dopóki będą się twardo stawiać terrorystom z Brukseli, to podejrzewam, że będą mieli poparcie. Wojna w Zachodniej Europie już się rozkręca - pytanie tylko, czy nie powinniśmy się otoczyć jakimś murem, żeby ta krew nie przelała się przez nasze granice? My możemy sobie trzymać porządek w kraju, ale jeżeli zostaniemy otoczeni przez chaos i śmierć, to trudno się spodziewać, żebyśmy pozostali przez to nietknięci.
@RyanStiles Sprawą nadrzędną jest pomoc w ustabilizowaniu krajów Bliskiego Wschodu i Afryki. Bez tego sobie walczyć z terroryzmem wszelkimi metodami i gucio to da.
@Slawa238 Ciekawe jak chcesz bez siłowo ustabilizować sprawę na Bliskim Wschodzie? A przecież użycie siły spowoduje tylko zwiększenie napływu uchodźców i więcej ataków. Należy tam osadzić kolejnych dyktatorów, uzbroić ich, i niech maksymalnie krwawo złapią region za mordy. Inaczej się tego zrobić nie da. Rysowanie kredą po chodnikach czy ustawianie profilówek sprawy nie rozwiąże. @RyanStiles Też nie przepadam za PiSem, chociaż może nie mam o nim aż tak złego zdania ALE... to jest mniejsze zło. Bo wybór PO czy N. czy PSL czy SLD czy P.Razem to pewna śmierć. Gospodarcza, kulturowa i fizyczna. Te partie chcą do nas, mimo kolejnych fal zamachów na świecie, ściągać "uchodźców". Całkowicie poddać się woli Brukseli i walczyć z polskością, naszą tradycją i kulturą. Tylko ciasteczkowcy mają w miare sensowne podejście do całej sprawy. Ale oni są w mniejszości.
@Slawa238 Pozwól, że Ci przypomnę, że zachodnie interwencje na Bliskim Wschodzie nigdy nic dobrego nie przyniosły. Przeciwnie, cofnęły te kraje do czasów kamienia łupanego, pozwoliły na rozkwit terroru i niekończące się konflikty. To NIE SĄ kraje stworzone do demokracji, tam porządek moze utrzymać tylko dyktatura. A jeżeli kiedyś społeczeństwa dojrzeją do demokracji, to same o nią zawalczą.... Zresztą, przecież to oczywiste, że Ameryka nie pcha się tam ze względów humanitarnych
Pamięta ktoś jeszcze przepowiednie Huntingtona? Tą o zderzeniu kultur? Bo właśnie się sprawdza...
@Wertyko Jeśli pisał o zdestabilizowaniu całego Bliskiego Wschodu i północnej Afryki oraz finansowaniu ISIS przez USA (by zaszkodzić Ruskim mającym tam wpływy) to rzeczywiście się sprawdziło. Jeśli o czym innym to brednie mające przykryć obecną sytuację
Proste - chcemy by kraje arabskie były zachodnie, to równocześnie chcemy, by kraje zachodnie były arabskie. To są naczynia połączone. A wy dalej popierajcie bandytów z NATO i Izraela, pozwalajcie parchatym świniom biegać samopas po ulicach i wyrzucać Polaków z domów. Nic nas żydowska komuna nie nauczyła.
W wielkiej Brytanii doszło do małego incydentu z udziałem samochodu, policja błyskawicznie zażegnała niebezpieczeństwo- TVN24
kłamiesz. TVN24 nazwał to "serią ataków terrorystycznych" i przestań opowiadać bzdury no wasz tępy hejt na tą stacje nie jest zabawny ani podstawny
ciekawe kiedy politycy Europy Zachodniej zaczną mówić o wojnie. co tydzień mamy atak co tydzień giną niewinni ludzie a politycy doszli do takiego poziomu poprawności politycznej że czasem mam wrażenie że nasze życie już się nie liczy . ludzie w Europie zachodniej są tak wystraszeni że jak usłyszą byle huk to wpadają w szał i nie wiedzą co robić uciekają jak zwierzęta w popłochu.
również uważam że PiS to samo zło dla gospodarki i praworządności ale to że nie godzą się na przyjmowanie terrorystów popieram w pełni . i myślę że jeżeli sytuacja będzie trwała dalej to w kolejnych wyborach pomimo różnic poglądowych dostaną mój głos
To jest spier*olenie umysłowe. May to jest dupa a nie premier państwa. Jak premier może mówić o incydencie. A ten debil khan jeszcze mówi, żeby dalej normalnie żyć i iść na wybory w czwartek. Niech od razu powie, żeby głosować na lewiznę.
Handel zniczami, kwiatami i kredą w Londynie kwitnie.
ale "opozycja" nazwie przemówienie Szydło skandalicznym chociaż mówię prawdę o obudzeniu Europy i wstawaniu z kolan bo opłakiwać będzie ludzi . niedługo trzeba będzie odgrodzić się wielkim murem jak w Grze o tron od dzikiego zachodu .
wstawaniu z kolan xDDD chyba padaniem przed klerem spasionym i bogatym. Też mi wstawanie z kolan. Ale zaraz i tak któryś debil napisze że to takie patriotyczne...
no ja księży też uważam w większości za spasionych i bogatych . nie zaprzeczyć chyba że coś w poprawnością polityczna poszło nie tak który to już atak w Londynie ? spójrz na zachowanie ludzi w Turynie zobacz jak europejczycy boją się
no dobrze to jaki plan jest na to by ataków nie było? Wszystkich imigrantów potopić w imię Boga?
nie wiem tego nie topić ale może zmniejszyć socjal albo wcale go zlikwidować bo jednym z czynników dla których oni przyjeżdżają do Europy to właśnie socjal
od kiedy np RMF jest angielskim radiem ? myślę że pisząc incydent nie mają na myśli angielskiego słowa a polskie .
Zastanawia mnie czy to wciąż można nazywać terroryzmem. Mi to wygląda na zwykłą walkę islamu z niewiernymi.
@srdtg Bo tak dokładnie jest, według Koranu i Hadisów (wypowiedzi Mahometa) terror jest narzędziem walki z "niewiernymi kundlami".
Zginęło 7, rannych 48. 3 napastników w białym vanie najpierw uderzyło w pieszych, a potem opuściło auto i zaczęło atakować cywilów w pubach i restauracjach na Borough Market używając około 10-calowych noży. W ciągu kilku minut od rozpoczęcia ataku napastnicy zostali zastrzeleni przez policję. Podobno słychać można było trzy kontrolowane wybuchy. Według świadków dwóch z napastników wołało 'To dla Allaha'.
Dzisiaj cały dzień w Londynie wzmożona czujność policji. Ani przez chwilę nie zostało to nazwane incydentem - najpierw 'potencjalnym', a potem potwierdzonym atakiem terrorystycznym. W ciągu ostatnich miesięcy zostało odkrytych pięć innych planów ataków, z czego 4 w Londynie i 1 w Birmingham.
Nie bronię. Nie oceniam. Informuję.
@Moris299 A jakiego innego słowa użyłbyś zamiast "incident"? Z synonimów zostaje ci jeszcze "event" oraz "happening" których znaczenia mniej pasują.
http://www.dictionary.com/browse/incident
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 czerwca 2017 o 23:27
@Moris299 przyznaję rację. Wróciłem do domu po północy i w tamtym momencie wszystkie kanały i wiadomości, które przeglądałem mówiły o potencjalnym i pewnym ataku terrorystycznym
nie piszcie bzdur i kłamstw. Ja wczoraj odpaliłem telewizor z ciekawości i pierwsze co widać na żółtym pasku TVN24: "Seria ataków terrorystycznych w Londynie" i komentarz "żadna organizacja się nie przyznała, ale w sposobie działania przypomina to tzw. państwo ISLAMSKIE" ale i tak napiszecie, że napastnicy zostali przedstawieni jako "wolne wilki bez związku z islamem w drobnym incydencie drogowym" a stacja będzie się śmiać z waszego bezsilnego hejtu, prawaki
Skoro władze tamtych państw nie potrafią sobie poradzić. Są głuche na krzyki, apele i wskazówki Europy wschodniej pozostaje nam jedynie postawić na nich lachę. Skoro są tak głupi, że pozwalają sobie nie tylko nasrać na głowę, ale i to gówno rozsmarować to ich sprawa. Jest bardzo prosta w planie ale trudna w realizacji czynność. Nie płacić podatków do czasu wypier*olenia tej hołoty z odpowiedzialnością zbiorową. Kilkudniowa anarchia rozmiękczyłaby nawet Kim Dzong Una.
W Polsce w długi weekend w wypadkach samochodowych zginęło 50 osób i pies z kulawą nogą się tym nie zainteresował. W Polsce przywykliśmy do śmierci, więc te 6 osób to rzeczywiście drobny incydent.
Wstukuję newsy w Google i wszędzie jest "terror attack" lub "attack", nigdzie "incident". Lewicowe, prawicowe i aspirujące do neutralności media.
Bo to są incydenty.
Tragedie to Amerykanie i Europejczycy zaserwowali mieszkańcom Iraku, Syrii czy Libii, to co się dzieje w Europie to mikroincydenty przy tym wszystkim.
Czy nazwiesz to zamachem, incydentem, przestępstwem, czy wykroczeniem nie zmieni to przecież liczby ofiar.