Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
211 259
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L le_szek
-5 / 35

Co i tak nie przeszkadza propisowskim trollom ciągle kłamać i pisać gdzie tylko się da, że Las Bawarski już nie istnieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
-4 / 24

@le_szek Nic nie przeszkadza, tylko miech na sali bierze jak raz po raz daje się te durne informacje które już tyle razy się obaliło. Poprostu wam "antypisowskim trollom" nic nie przemawia do rozumu i ciągle wałkujecie te same tematy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L le_szek
+2 / 14

@SARs9504
Oczywiście, nic was nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
-5 / 11

@le_szek A żebyś nie miał interesu kręcić i wracać do starych tematów zapytam po ile disel tam u Ciebie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
-5 / 9

@antypacan - 2.5 GBP za post i kolejne 2.5 GBP za spotkanie takiego geniusza jak Ty, ciekawe dla czego wszyscy którzy obwiniają PiS o nienawiść i trollowanie tak bardzo emanują miłością oraz kulturą osobistą.

Jak mam do wybory uwierzyć leśnikom albo TVN24 to jednak wybiorę leśników :) W końcu to jest jedna z nielicznych firm (Lasy Państwowe) która doskonale daje sobie rade i zapewnia przyrost zieleni w kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
-4 / 8

@antypacan
Dobra geniuszu, ci "liżący złotówkę" leśnicy zapewniali rozwój lasów od dawna kiedy wszyscy twoi "ekolodzy" zbierali datki od firm którym blokowali budowy, kiedy Ci "eksperci" których jak zawsze nikt nigdy nie zapyta dla czego się mylili, pracowali nad "papierkami". Ci leśnicy których uważasz za nie dokształconych zakładali szkółki leśne i zajmowali się lasami ale przecież to Cie nie interesuje więc zajmijmy się tymi informacjami co?

1. Źródełko twe dziwnym trafem nie dopuszcza zwolenników do dyskusji a tylko samych przeciwników, na pewno jest rzetelny prawda?
2. "Gradacja kornika jest procesem naturalnym, który w żaden sposób nie zagraża puszczy. Kornik atakuje tylko świerki, w dodatku te, które są osłabione. (http://www.tvn24.pl)" Tylko puszcza jest głównie świerkowa bo nie jest "naturalna" a sztuczna.
3. "Czy wycinka drzew pomaga w walce z kornikiem? Tak. Czy ta metoda powinna być używana w Puszczy Białowieskiej? Absolutnie nie. (http://www.tvn24.pl)" - Tak ale nie? aha czyli nie bo w "puszczy" nie powinna być... dalej powołuje się, że 36 % to teren ściśle chroniony więc co? Skoro 36% nie można ruszyć to 64% należy zostawić bo TAK.....
4. "Badania jasno pokazują, że skuteczna walka z kornikiem jest możliwa tylko po pozbyciu się 80 procent zaatakowanych drzew. A w tym przypadku to niemożliwe. Na terenie Puszczy Białowieskiej jest Park Narodowy, w którym nie można prowadzić żadnych prac (http://www.tvn24.pl)" - czyli 36% teren chroniony, ale to nie znaczy, że jak kornik jest na tych 64% to można z nim walczyć? - Otóż tu już nikt nie pyta prawda?
5. Puszcza radziła sobie tysiące lat! - I dla tego mamy same puszcze wokoło prawda? Puszcza jest tylko i wyłącznie dzięki ochronie przez człowieka oraz jego ingerencji, bez niej byś miał co najwyżej parking.
6. wycinka - "To jest argument, który do mnie trafia i mnie bulwersuje. Zupełnie nie mogę zrozumieć, czemu wycinka nie została wstrzymana. To pozwoliłoby obniżyć temperaturę sporu i przyczyniłoby się do próby znalezienia kompromisu. Dlaczego podjęto inną decyzję? (http://www.tvn24.pl)" - Bo ekolodzy zamiast organizować rozmowę to robią gówno burzę.
7. "Gradacja to coś absolutnie naturalnego w puszczy. Co prawda ta obecna jest jedną z większych tutaj odnotowanych, ale porównywalna do gradacji z początku ubiegłego wieku. (http://www.tvn24.pl)" - czyli około 1000 lat, no super 1000 lat temu to kurde już historia i z niej uczymy się między innymi jak nie dopuszczać do gradacji ????
8. "I znowu rozbijamy się o kwestie czysto ideologiczne. Dla leśników, którzy patrzą na puszczę trochę jak na las gospodarczy, gradacja to zawsze kataklizm, któremu trzeba postawić czoło. (http://www.tvn24.pl)" - absolutna racja, gospodarz nie chce aby mu kurde puszcze przerobiono na lasek zamknięty na x lat bo se da rade sam. Gospodarz podejmie działania aby las był "ciągle" na podobnym poziomie bo kurde potrzebuje aby był z niego pożytek non stop a nie leżał "ugorem" x lat.
9. "To, na co uwagę zwrócili dziennikarze, to raczej skutek uboczny pracy chwytaka w urządzeniu do ścinania drzew. Jest ono pozbawiane gałęzi. Wtedy najpewniej odeszła kora. Sam fakt, że ona tak łatwo odpadła, świadczy o tym, że drzewo najpewniej było już martwe. (http://www.tvn24.pl)" - czyli nie żywe i zdrowe??? OMG
10. "Też jestem oburzony. To, jak wykonywana jest wycinka, jest tylko dowodem na to, że ma ona na celu pozyskanie drewna. Chodzi o pieniądze, a nie o kornika, który przecież zostaje w puszczy. (http://www.tvn24.pl)" - przecież dopiero na początku powiedziano, że to jedna z metod walki z kornikiem? Nagle już nie?

A teraz wyobraźmy sobie, zostawiamy las jak jest, zjada kornik i na 10 - 15 lat mamy "martwy" w którym trzeba posadzić małe drzewka, co z zwierzętami? położą się spać i poczekają te latka czy też wyjdą z lasu? Co z szkodami które zostaną przez nie spowodowane? Urośnie nowy las super (może) tylko za ile? 20 ? 30 lat? To może lepiej spróbować go uratować aby był ciągle? Jak się go nie uratuje to i tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
+2 / 2

@le_szek czy dekada to nie 10 lat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
-2 / 2

@antypacan
Tak zdecydowanie przepraszam za te 1000 lat, pomyliłem się.
Ad 1. Nie mówię o komentarzach pod artykułem no ale widocznie nie trafia.

Ad 3 i 4. To znaczy się kurde mamy nie "gasić" u siebie bo tam też się pali? My mamy bronić swojego drzewostanu i to, czy Białorusini obronią czy nie to podstawa do wytoczenia ewentualnego procesu o odszkodowanie. A wierz mi jak my nic nie zrobimy to będziemy musieli płacić im za spowodowanie katastrofy, może w twoim świecie tak nie ma ale w rzeczywistości tak jest.
I nie nie mam informacji czy jest czy nie ma wycinki po stronie Białoruskiej. Niemniej jak by jej nie było to pewnie ekolodzy wytykali by to?

Ad 5. To ochrona nie jest działalnością człowieka? Dbanie o to by nie było pożarów, by były odpowiednie gatunki zwierząt, wprowadzanie żubra. Tak zdecydowanie nie ma ingerencji człowieka masz racje. Inżynieria środowiskowa tak to wszystko to nie ingerencja i działalność człowieka. Nie ma już obszarów bez ingerencji człowieka uświadom to sobie.

Ad 6. Ta właśnie widzę te opinie w ilości doktorów z tego artykułu i powoływanie się na nie w tym artykule przytoczonym jako źródło przez CIEBIE masz racje.

Ad 8. Ahaaaaa to nie no jak takich rzeczy nie rozumiesz, nie wiesz kto to jest gospodarz oraz co on robi to współczuje Ci choć może kiedyś się douczysz.

Ad 9. Na pewno nie blokowało dostępu do chorych a, że było martwe i blokowało to chore trzeba zostawić :D bo stałeś koło tego drzewa i stwierdziłeś że jest ono potrzebne.

Ad 10. Ty nie rozumiesz podstaw, człowieku jak wytłumaczyć.... Wiesz co to Praca Ciągła ? To praca która trwa cały czas bez przerwy, i to jest ta praca którą ma wykonywać puszcza. Czyli być cały czas bez przerwy zalesiona, nie MARTWA. Ma ciągle być domem dla ekosystemu, zwierząt i roślin. Nie nie jest w interesie gospodarza aby była MARTWA bo wtedy nie podtrzymuje ekosystemu. Tylko system ten zmienia się a po jej "odrodzeniu" nie ma gwarancji, że ten ekosystem wróci do poprzedniego stanu. A powrót może zająć kolejne lata. Więc zamiast zaczynać wszystko od nowa lepiej spróbować uratować co jest. Właśnie te wiele lat o których mówisz to ten problem, zresztą jak chcesz zastąpić drzewa to kurcze wycinka Ci chyba na rękę bo robi miejsce nowemu drzewostanowi? :)

O proszę doktur się znalazł, wiesz już, że kornik se wybierze które to drzewa zeżre i naturalnie wszystko się od razu uzupełni bo w "kolejce" czekają klienci. A skoro wycinka jest i zostaje kora po kornikach to powinieneś się tym bardziej cieszyć, miejsce zrobione, to przecież wejdą inne drzewa tylko nie trzeba czekać aż kornik skończy kolacje.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
-1 / 3

@antypacan Nie nie poleciałem, nie wiem co pisałeś ani dla czego znikną.
Wydaje mi się za to, że to raczej Ty ignorujesz moje argumenty.

Tak tak płacą mi jak już pisałem 2.5 GBP od posta i 2.5 GBP każdorazowo za spotkanie się z "geniuszem" co używa argumentu "a tobie płacą".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 sierpnia 2017 o 17:56

avatar Rhz
0 / 8

Co za marnotrawstwo czasu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kol00
+7 / 25

Jak Twoim zdaniem, zastąpienie kilkudziesiętnych drzew "szkółką leśną" jest odbudowaniem, to życzę Ci takich odbudów w prywatnym życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chatty
+3 / 9

Znaczy na terenie gdzie wycięto drzewa piłą już nic nie urośnie?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekjajos
+2 / 6

Las byc moze, natomiast puszcza bialowieska to w tej chwili rodzaj ogrodu. Od lat czlowiek o nia dba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Xmen1
+2 / 4

Oj tam, oj tam, za kilkaset lat się odnowi i po ch... drążyć temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iceman31
+5 / 5

Ja tu widzę tylko JEDNĄ DEKADĘ plus rok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mój_nick_jest_zajęty
+2 / 2

Po co szukać w Bawarii? Bliżej mamy polskie Karkonosze. Sytuacja bardzo podobna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dichlordiphenyltrichlorethan
-2 / 2

Pryzypatrzcie się pierwszemu i drugiemu zdjęciu. W podejrzanie równych odstępach i w równym wieku są te młode świerki. Tak jakby je tam ktoś zasadzadził... Pewno jakiś pisowiec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wladek1
-2 / 2

1. Nie szkoda 100-200 letnich drzew?
2. Rozumiem że nie przeszkadza że taki sam las odrośnie za 100 lat. poczekamy, prawda ?
3. Po co ten krzyk o wycinane w całej Polsce drzewa?
4. Po co był ten krzyk o wycięte drzewa w okolicach Łeby ?
5. Przyznajesz więc że ten lament nad wiewiórką na pniu ze zdjęcia to przejaw histerii hipsterów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oakpil
0 / 0

To jeszcze przeczytaj co zrobili z Jeleniami, które zżerały ten ich "las pierwotny"
Ja wolę oglądać przerzedzone a stare wiekowe drzewa niż młodnik...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar severh
0 / 0

Technicznie między 2001 a 2012 jest 11 lat więc bliżej temu do 1 dekady niż 2ch ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamcza
-1 / 3

Zarabiamy na tym grube pieniądze. jak i Polskie firmy meblarskie się rozwijają jak dal mnie niech tną dalej,lasy można posadzić na nowo a już na pewno 4 rzesza unii europejskiej nie ma w tej sprawie nic do powiedzenia. I czy robi to PIS czy PO nie ma to dla mnie znaczenia o ile było by to robione w takiej formie jak dziś,a do trolli PO przypominam, że to właśnie ta partia chciała upłynnić lasy państwowe pod wycinke.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 sierpnia 2017 o 14:15

avatar ~KX
0 / 0

2001-2012 to ciut ponad jedna dekadę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Husar_Pl
0 / 2

No to skoro kornik i tak go zniszczy a las zwnou odrosnie to lepiej wyciąć drzewa niż karmić darmozjada. Przynajmniej hajs będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rastinud
-1 / 1

Odnowienie wielkosci ok 4 m nie przypomina mi dorosłego lasu a co wiecej puszczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~derswae
-1 / 1

Przestańcie z tą korą po okorowaniu larwy kornika giną i kropka... przestańcie z tym lasem Bawarskim las Bawarski to góry gdzie nic oprócz świerka nie urośnie PB to las gdzie powinny rosnąc dęby a nie świerk wiecie jakie są problemy w bawarskim lesie ze zwierzyną i wogóle ? ... i przestańcie z tą Białorusią zobaczcie stronę narodowego parku Białorusi zakładka PRODUKCJA ... tam w PN się tnie .... npbp.by/продукция ... nic nie wiecie o korniku świerku i PB...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nagano
0 / 2

Wycinka fragmentu puszczy, który NIE JEST częścią Parku Narodowego w tym roku jest ilościowo taka sama jak w tamtym roku, a nawet ilościowo MNIEJSZA niż w 2015 r. za rządów kochanego PO, więc dlaczego teraz tak wszystkim dupa pęka? Dajcie normalnie pracować leśnikom, bo to oni się najlepiej znają na swoim fachu i sami wiedzą jak zachować balans między ekosystemem, a potrzebami ludzkimi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~drwalzpuszczy
0 / 0

fake news !!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bekaZlewaka
-1 / 1

Leming News 24! Udostępniajcie xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~łotewer
+1 / 1

2017 - wycinają, 2018 będą sadzić, tak więc lepiej niż helmuty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem