Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
122 171
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~1234tester1234
+5 / 5

@adamski234 Z Noblem może być ciężko ale zawsze możesz śladami "Cyca" z Kiepskich pobić Guinessa XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+2 / 2

@1234tester1234 To gdzie jest ten gościu któremu mam wpierdoIić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
0 / 0

@adamski234 Tylko Obama może mieć czego nie może byle cieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szypek
-3 / 3

@Bushido12 i co to zmieniają pomoże iloczynem wektorowy wektor jedno argumentów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 4

@bushido12 W zapisie komputerowym x znaczy zwykłe mnożenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truebaran
+2 / 2

@adamski234 z matmy nie ma nagrody Nobla, ale jak masz* mniej niz 40 lat to masz szanse na medal Fieldsa.
*-a dokladniej bedziesz mial w chwili przyznawania medali, czyli w 2018 roku :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bushido12
0 / 0

@adamski234 od kiedy x stosuje się jako mnożenie? Trochę programuję i jako znak mnożenia stosuje się gwiazdkę "*".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylko_mówię
+24 / 24

I teraz cała banda gamoni nie znających podstaw matematyki(tu kolejności wykonywania działań) się odezwie. Kązdy podający nieprawidłowy wynik powinien mieć bana na pisanie komentarzy i wstawianie ocen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B b45o
-1 / 15

Mnożenie !! dzielenie !! dodawanie !! odejmowanie !! kur!@#$

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~122121
+3 / 15

@b45o. Masz tu swoje precyzyjne wykrzyknikami kucośtam.
3-18+2= 3-20= -17?
Czy:
3-18+2= -15+2= -13?

Kolejność działań. Najpierw mnożenie i dzielenie W KOLEJNOŚCI działań, później dodawanie i odejmowanie W KOLEJNOŚCI działań.
Poziom: szkoła podstawowa. Może dlatego, że ta I - VIII.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~1234tester1234
+2 / 8

@122121
tak z czystej ciekawości: 3-18+2= 3-20= -17? Jakim cudem taki wynik?
-18+2=-16 a nie -20 ;)
to naprawdę nie ma znaczenia, czy liczby są w tej czy innej kolejności. Wynik będzie taki sam.
3-18+2=3+2-18=-18+3+2=-13.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sokolasty
+1 / 1

@112212 czy jakoś tak

Jak z -18+2 wyszło ci -20?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~122121
+1 / 1

~1234tester1234. Mało szczęśliwy przykład (o gubieniu znaków przy okazji) dla zaawansowanych:)
Może ten odda sens "w kolejności" działań:
6/3*2=1
6/3*2=4

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylko_mówię
0 / 0

@122121 zastąp dzielenie kresko ułamkową i masz po problemie. Jesteś matematycznym analfabetą, jeśli 6/3*2=1 to brakuje nawiasu przy 3*2. W przeciwnym wypadku mamy sześć trzecich razy dwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~matematycznyanon
-1 / 1

@b45o działania mnożenia i dzielenia są równoważne, tak samo dodawanie i odejmowanie. Więc najpierw wykonuje się dzielenie albo mnożenie, od lewej do prawej , a później dodaje albo odejmuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylko_mówię
0 / 0

@matematycznyanon możesz dodawać i odejmować w dowolnej kolejności( o ile wykonałeś już inne działania), tak samo z mnożeniem i dzieleniem(o ile zostawisz w spokoju dodawanie i odejmowanie). Problem pojawia się tylko w zapisie komputerowym gdzie znak slash można zrozumieć jako kreskę ułamkową. Na kartce nie ma tego problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~122123
0 / 0

~Tylko_mówię. Czego rzecz tyczyła:
"Jeżeli w wyrażeniu występuje kilka działań i nie ma nawiasów, to jako pierwsze wykonujemy mnożenie i dzielenie w kolejności ich występowania." - a nie w dowolnej kolejności jak sugerujesz.

6/3*2=1 (sześć podzielić na trzy razy dwa to jest jeden) - przykład błędnego rozumienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
0 / 0

@Tylko_mówię Oj nie, nie! Kolejność (dodawanie/odejmowanie) ma ogromne znaczenie, jak widać na tym przykładzie. Jeśli zgodnie z normami (po mnożeniu) najpierw wykonasz odejmowanie, wyjdzie ci -13, jeśli jednak najpierw wykonasz dodawanie, wynik będzie -17, ponieważ będziesz mieć wtedy 3-20, a nie jak poprawnie powinno być, -15 + 2.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aberg
+10 / 18

Chciałam zobaczyć komentarze.... porażka.
Najpierw mnożenie: 3 - (3*6) + 2 = 3 - 18 + 2
Teraz wszystko po kolei: 3 - 18 + 2 = - 15 + 2 = - 13

Ale to pewnie dlatego, że skończyłam informatykę i ekonomię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~patriota_polak1
0 / 2

@aberg coś mi tu śmierdzi. Skoro skończyłaś informatykę, to po kiego grzyba robić jeszcze ekonomię? No chyba, że z nudów. Ja rozumiem, gdybyś była facetem, bo chłopaki z informatyki zapisywali się na ekonomika, żeby szukać żony. I Słonko wytłumaczenie wszystko po kolei było w szkole podstawowej. Na pierwszym roku informatyki by to nie przeszło. Na tym poziomi istniały już jednomiany (3 czy +3, -18, +2 czy 2) i wielomiany 3 -18 +2. Wtedy tak jak pisał @1234tester1234 kolejność nie ma żadnego znaczenia. Swoją drogą wielomiany były chyba już w ogólniaku o ile się nie mylę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrooki
-1 / 1

@aberg Aha, tyle że nie musi być po kolei. Czy najpierw sobie dodasz, czy odejmiesz, to wyjdzie ci to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aberg
0 / 0

~patriota_polak1 - to mamy różne wartości i priorytety w życiu. Ja szłam na studia żeby się czegoś nauczyć, żeby poszerzyć swoje horyzonty a nie po to żeby znaleźć sobie małżonka. To, że Ty idziesz przez życie z takim pomysłem na zycie to okey, ale inni moga mieć inny pomysł na życie. Wcześniej chodziłam do szkoły sportowej, po to żeby po jej zakończeniu pójść do szkoły chemiczno-medycznej, po to żeby pójść na informatykę i po to żeby później skończyć ekonomię. Takie dziedziny mnie interesują więc na nie poszłam.

Co do równania z mema... przeczytałam najpierw komentarze i stwierdziłam, że pisanie fachowo co się wykonuje i kiedy nie ma tu zastosowania bo przy takim tłumaczeniu większość się zgubi. Dlatego napisałam, że żeby poprawnie obliczyć takie równanie trzeba skończyć studia techniczne i ekonomię bo inaczej nie da rady tego obliczyć, to jest za trudne dla zwykłego śmiertelnika - to był sarkazm :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2017 o 22:15

A aberg
0 / 0

mrooki Wydaję mi się, że nie wyjdzie to samo. Ja robiłam wszystko po kolei:
A jak zrobię mnożenie, dodawanie odejmowanie to:
mnożenie: 3 - (3*6) + 2 = 3 - 18 + 2
dodawanie ( bo wcześniej robiłam po kolei): 3 - 20
odejmowanie: 3 - 20 = - 17

Czyli nie wychodzi to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~patriota_polak1
0 / 0

@aberg już Cię lubię dziewczyno. :-) Żonę poznałem już w ogólniaku. Nie napisałem, że kiedykolwiek byłem na ekonomiku, tylko, że chłopaki z informy się tam zapisywali w takim celu (czytanie ze zrozumieniem). Mi się tylko przypadkiem złożyło, że małżonka kończyła ekonomika. Po prostu wyszedłem z założenia, że wykształcony informatyk nie musi zdobywać innego zawodu, chyba że jest kiepskim informatykiem. Dziewczynami kierują trochę inne prawa - nie ciąży na was obowiązek utrzymania rodziny, więc możecie studiować dla przyjemności. O kierunku kształcenia podjąłem decyzję w 4 klasie podstawówki, bo to mnie interesowało, potem okazało się, że to całkiem dochodowa profesja. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kewun
+5 / 5

-13 oczywiscie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Leena
0 / 0

@Chuck_Norris779 jestem strasznie ciekawa jak do tego doszedłeś...podaj swój tok rozumowania, błagam :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~glupi_jasio
+8 / 8

-13

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elmario
+2 / 2

Czerwony

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Fab123123
+1 / 3

-13:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mariusz82
-2 / 2

Pierwszy ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
+1 / 1

E=mc2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sadikl
+1 / 1

Ilu geniuszy tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~vk
0 / 0

Mi wyszła dupa przez małe "d"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ShuiMa
+3 / 3

Podstawówka wrzuca zadania z matematyki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~uvfy
-2 / 4

-17? ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LordIvul
0 / 0

Autor widzę ma problem z zadaniem domowym, Ta 4 klasa podstawówki taka trudna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P picapica
0 / 0

Obrazek z chemii a zadane z matematyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Situos
0 / 2

Ile wynosi x?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mcjahjah
+1 / 1

-13 dodawanie i odejmowanie zależne od kolejności zapisu, tak samo mnożenie i dzielenie
dlatego 3-3x6+2= 3-18+2= -15+2= -13
reszta albo specjalnie wywołuje gównoburzę albo jest po prostu głupia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S semija
-1 / 1

moze dla niektorych zabrzmi to dziwnie ale w czasach kiedy mnie uczyli podstaw matematyki mnozenie/dzielenie i dodawanie/odejmowane nie byly rownowazne
zawsze bylo najpierw mnozenie potem dzielenie pozniej dodawanie a na koncu odejmowanie
stad pewnie nietorym wychodzi -17; wg obecnych zasad jest to -13 ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
+1 / 1

@semija wiesz, że te zasady mają koło 2,500 lat, później w renesansie zostały odkopane i sformułowane ponownie? Spisano je pierwotnie jeszcze w starożytnej Grecji. Więc albo uczyłaś się naprawdę dawno temu, albo źle zapamiętałaś, albo miałaś nauczyciela niezmąconego odrobiną kompetencji, co niestety takie rzadkie nie jest. Mój młodszy brat miał takiego pecha, że w podstawówce naprawdę niezły nauczyciel od matmy został zastąpiony przez babkę, która wcześniej uczyła plastyki i techniki i uczyła ich takich bzdur, że musiałem po niej mu wiedzę prostować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
0 / 0

@Elathir ale czy ktokolwiek miał jednego jedynego nauczyciela matematyki w życiu? Ja obstawiam problem ze zrozumieniem. Zawsze się mówiło najpierw mnożenie/dzielenie, potem dodawanie/odejmowanie wiec niektórzy zapamiętali, że to musi być dokładnie taka kolejność i co gorsza teraz za nic nie dają sobie wytłumaczyć, że + i - liczy się zgodnie z ich położeniem w działaniu i jeszcze innych od debili wyzywają często, co mnie najbardziej śmieszy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AENDRJU
0 / 0

=Jason

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~orriksan
0 / 0

Zajrzałem tu z ciekawości - chciałem policzyć debili którzy mają wątpliwości co do wyniku. Poddałem się. Jest Was za dużo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sztejer
+1 / 3

-13

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I impatient
0 / 0

-17

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Es
0 / 0

2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Evvadg
0 / 0

To sami antyinteligenci. Bez nawiasów to musi być 2.......2.......2......2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
0 / 0

Jak wam to wyszło aż ciekaw jestem....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LoL303
0 / 0

-13

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcia777
0 / 0

17:-) *,:,+,- :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sarron
+3 / 3

Wszyscy się nie znacie. To jest Maria Skłodowska-Curie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nilx
+1 / 1

Wyszła mi Korea Południowa.
Chyba coś zje*ałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JazOOn
0 / 0

17

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kapsos
0 / 0

-3x6=-18
3+2=5
-18+5=-13

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
0 / 0

benzoesan sodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magdalenka1811
+1 / 1

@koszmarek66 nie wiem jak liczyłeś, ale mi wychodzi dimetyloamidocyjanidofosforan etylu:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+1 / 1

@magdalenka1811 Masz rację, nie uwzględniłem tam, że jeden węgiel jest dwuwartościowy... następnym razem się poprawię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem