@Krait Widać wyraźnie, że to tylko obramowanie okna wewnetrznego. A zewnętrzne okno jest klejone do obudowy jeśli się nie mylę i nie można go ot tak wyciągnąć.
Nawet jeżeli to byłoby jedyne okno to na wysokości 10km ciśnienie na zewnątrz jest mniejsze niż w kabinie, przez co okno w teorii zostałoby dociśnięte do reszty konstrukcji, więc o ile będzie wtedy zachowana szczelność to nic się złego nie powinno stać ale co ja tam mogę wiedzieć :D.
spróbuj tak zrobić na wysokości 10 tyś metrów ;)
@Krait zrobi to samo, w samolotach są podwójne okna te akurat nie odpowiada za nic innego jak za to aby nie porysować tych drogich zewnętrznych :)
@Krait tam 2 jest :P
@Krait Widać wyraźnie, że to tylko obramowanie okna wewnetrznego. A zewnętrzne okno jest klejone do obudowy jeśli się nie mylę i nie można go ot tak wyciągnąć.
Nawet jeżeli to byłoby jedyne okno to na wysokości 10km ciśnienie na zewnątrz jest mniejsze niż w kabinie, przez co okno w teorii zostałoby dociśnięte do reszty konstrukcji, więc o ile będzie wtedy zachowana szczelność to nic się złego nie powinno stać ale co ja tam mogę wiedzieć :D.
Lufcik Lufthansy