Benzynę z autokaru? Mało prawdopodobne, ponieważ niemal wszystkie autobusy, ciężarówki, koparki itp pojazdy mają silniki wysokoprężne zasilane olejem napędowym :)
@~Cret jak najbardziej można założyć LPG do silnika wysokoprężnego. I nie jest to żadna nowość.
Jednakże diesel na LPG działa nieco inaczej niż silnik benzynowy na Lepszy Power Gamoniu :P...
Konkretnie. Silnik benzynowy na LPG, po przełączeniu na to jakże "wybitne" (a tak, to serio ma kilka pożytecznych cech i nie chodzi bynajmniej tylko o cenę) paliwo, pracuje wyłącznie na nim.
Jednak w dieslu jest inaczej. Po "przełączeniu" na LPG silnika diesla, zostaje zmniejszona ilość oleju napędowego w mieszance i zostaje dodane LPG. W ten sposób tworzy się mieszanka paliwa w stosunku +- 70% ON i 30% LPG :) .
Benzynę z autokaru? Mało prawdopodobne, ponieważ niemal wszystkie autobusy, ciężarówki, koparki itp pojazdy mają silniki wysokoprężne zasilane olejem napędowym :)
a po drugie wcale nie musial sie lyknac tego szamba, jesli mial przezroczysty wezyk to widzi jak dlugo ma ciagnac
Kto jeszcze jeździ autokarem na benzyne?
Za drogo aby to nie jest?
Może miał lpg :)
Szybciej CNG
@~Cret jak najbardziej można założyć LPG do silnika wysokoprężnego. I nie jest to żadna nowość.
Jednakże diesel na LPG działa nieco inaczej niż silnik benzynowy na Lepszy Power Gamoniu :P...
Konkretnie. Silnik benzynowy na LPG, po przełączeniu na to jakże "wybitne" (a tak, to serio ma kilka pożytecznych cech i nie chodzi bynajmniej tylko o cenę) paliwo, pracuje wyłącznie na nim.
Jednak w dieslu jest inaczej. Po "przełączeniu" na LPG silnika diesla, zostaje zmniejszona ilość oleju napędowego w mieszance i zostaje dodane LPG. W ten sposób tworzy się mieszanka paliwa w stosunku +- 70% ON i 30% LPG :) .
Takie rzeczy tylko w Australii
Diesel, a nie benzyna
Ewentualnie paliwo, a nie benzyna.
Nom, prawie na bank autobus na ropę a po drugie po jednym buchu by się kapnęli że coś nie halo a wogóle to nie możliwe żeby się tak pomylić.