Hasło to "Zmiana się dokona. Nie od razu, ale z pewnością się dokona". Widać tu analogię do gimnastyki artystycznej - postępy dokonują się powoli, ale na końcu dają przepiękne efekty.
No proszę, Rosjanie nauczyli się robić commercial long clip`y. W ostatnich latach w tej dziedzinie przodowali zdecydowanie Azjaci. Chińczycy to potrafią robić nawet 10 minutowe reklamy-wyciskacze łez. Niektóre z nich zrobiły światową karierę w internetach. Widać Rosjanie pozazdrościli :)
to nie szampon do włosów, to Karma. Pouczenie o tym, by nikomu nie ufac, bo zawsze znajdzie się człowiek zawistny, że ktoś jest lepszy i potem podwójnie zawistny, że lepszy mimo wszystko wygrał. W biznesie i sporcie i wszędzie trzeba o tym pamiętać - nikomu nie ufaj!
No i faktycznie, łzy w oczach.
4 minuty jedna reklama...
A wy narzekacie że w Polsce jest za dużo reklam.
Równie wzruszające, jak reklama proszków do prania.
Te łzy, to chyba jak Ci szampon do oczu naleci.
Trochę długa ta reklama
mam na imię rzuć Monikę dawaj Kratosa a za oszczędzone pieniądze dawaj gtx 1080
Co ma do tego wszystkiego szampon?
Hasło to "Zmiana się dokona. Nie od razu, ale z pewnością się dokona". Widać tu analogię do gimnastyki artystycznej - postępy dokonują się powoli, ale na końcu dają przepiękne efekty.
lzy w oczach to maja ludzie ktorzy ogladali cos w TV i w przerwie na reklamy leci ta 4-minutowa reklama szamponu do wlosow...
Dokładnie. Skupiać się na 4 minutowym filmie, który wiadomo, że ma wcisnąć produkt?
No proszę, Rosjanie nauczyli się robić commercial long clip`y. W ostatnich latach w tej dziedzinie przodowali zdecydowanie Azjaci. Chińczycy to potrafią robić nawet 10 minutowe reklamy-wyciskacze łez. Niektóre z nich zrobiły światową karierę w internetach. Widać Rosjanie pozazdrościli :)
https://www.youtube.com/watch?v=npb-Cb4AiHw Bitch please...
Prawda jest taka, że do każdego klipu, do którego podłączy się J. Pachelbela to już cudo ;-)
Ta muzyka sama w sobie wywołuje taki nastrój.
Wyłącz dźwięk, a przestanie działać...
Blok reklamowy w Rosji musi trwać minimum 40 minut...
to nie szampon do włosów, to Karma. Pouczenie o tym, by nikomu nie ufac, bo zawsze znajdzie się człowiek zawistny, że ktoś jest lepszy i potem podwójnie zawistny, że lepszy mimo wszystko wygrał. W biznesie i sporcie i wszędzie trzeba o tym pamiętać - nikomu nie ufaj!
poniżej mniej więcej to samo ale, moim zdaniem, lepsiejszy podkład muzyczny:
https://youtu.be/SusoBSvuk2Y?list=PLmtxcIl72SQbuVyhmqqKUFmGgOaLF9L-Z
Nie po to mam AdBlocka, żeby oglądać reklamy w Internecie kurła