Nie wiem ale chyba lipna ta reklama. Powiedz mi czy na kazdej reklamie zauwazasz bledy percepcji czy tez ile kto ma palcow, rak? Zreszta na kazdym zdjeciu gosc nie ma ucha.
Można sformułować jeszcze inny wniosek: jeżeli masz jakiś poważny defekt fizyczny, to nie myj paszczy, dzięki temu wszyscy będą na niej skupieni i nie będą widzieć twojego defektu ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 lipca 2018 o 13:25
Nie wiem ale chyba lipna ta reklama. Powiedz mi czy na kazdej reklamie zauwazasz bledy percepcji czy tez ile kto ma palcow, rak? Zreszta na kazdym zdjeciu gosc nie ma ucha.
Eksperyment pokazał, że jak w zapowiedzi padają słowa "Colgate" i "nić dentystyczna", to patrzymy na zęby.
Można sformułować jeszcze inny wniosek: jeżeli masz jakiś poważny defekt fizyczny, to nie myj paszczy, dzięki temu wszyscy będą na niej skupieni i nie będą widzieć twojego defektu ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2018 o 13:25
moja percepcja powiedziała mi ze jest to reklama środków higieny jamy ustnej zatem czemu mam patrzeć na dłonie, uszy czy dodatkowe ręce?
A może raczej kwestia tego, ze uśmiech jest na środku zdjęcia, przez co zwracamy na to uwagę bardziej niż na rzeczy bardziej od środka oddalone.
Nie jestem przekonany, czy kampanię, którą trzeba klientom tłumaczyć, można uznać za "genialną"...