Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4720 4892
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
R riserubi
+10 / 20

Przede wszystkim zero oglądania kłapiących mord polityków (pasożytów).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
+5 / 7

@riserubi żartujesz? Więc teraz przy korycie nawet nie będą musieli się wysilać, żeby chociaż wyglądać na uczciwych i zapracowanych. Po pierwsze zero głosowania na takich, którzy kłamią. Po drugie wsadzać złodziei, po trzecie zapoznawać się z tym co obiecują i weryfikować-kłamców pozbawiać diet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H himenkrul
+2 / 4

@riserubi gadanie...
A później jest zero głosowania przez 3/4 uprawnionych do głosowania i mniejszość wybiera dziadostwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+3 / 5

@Himenkrul Większość obywateli to siłą rzeczy ludzie z nizin społecznych, bo łatwiej jest dać ciała niż odnieść sukces. Tacy ludzie myślą tylko o swojej własnej doraźnej korzyści i pińcet plus pasuje do ich potrzeb jak ulał. To co mamy w tej chwili to jest 'mroczna strona demokracji' a nie wina niegłosujących...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NieLeming
0 / 6

@riserubi Przecież od POLITYKI zależy KAŻDY ATOM TWOJEGO ŻYCIE... Nie interesowanie się POLITYKĄ daje większą swobodę w decydowaniu o TWOIM życiu... Im mniej się interesujesz tym łatwiej to robić... Banalne i niedojrzałe zachowanie w którym rozwiązaniem problemu ma być ucieczka od problemu. A Politycy nie są nikim GŁUPIM... To najwyższy stopień możliwości intelektualnych w których wręcz umiemy wyglądać jak głupi i chorzy na ŁEB a jednak to oni są na najwyższej formie decyzyjnej... Każdy BIZNESMEN, AUTORYTET i atom życia podporządkuje się i to bardzo szybko jeżeli zacznie podskakiwać... Ta krótka definicja to dopiero początek czegoś bardzo skomplikowanego czym jest POLITYKA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NieLeming
0 / 4

@himenkrul Ostatnie Wybory Parlamentarne były rekordem frekwencji w Polsce do Urn poszło przeszło PÓŁ POLSKI... PiS wygrał wybory odnosząc najlepsze wyniki w każdej klasie społecznej od najlepiej wykształconych po tych którym drogi inaczej się potoczyły od najmłodszych do najstarszych... W KAŻDEJ KLASIE SPOŁECZNEJ... Wpisz sobie w Google hasła "jak głosowali najmłodsi" oraz "jak głosowali wykształcenie" >> a następnie wybierz źródło które Ci odpowiada będą TVN, WP i inne wybierz co tam chcesz jak nie posiadasz takiej wiedzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 2

@riserubi Zgadzam się z @Trepan, ale dodałbym zero socjalizmu. Bo Podatki i Socjalizm zrealizowali swoją obietnicę wyborczą 500+, a to jest bardzo głupi program, mający na celu tylko przekupienie wyborców.
@himenkrul Akurat czym mniej osób głosuje, tym lepiej dla kraju. Niech glosują ci, którzy wiedzą co robią i mają swoje poglądy.
@NieLeming "Politycy nie są nikim GŁUPIM"
Ci najważniejsi - tak. Ale cała reszta może być mierna, ale wierna. Przeciętny polityk nie musi się niczym wyróżniać.
"Im mniej się interesujesz tym łatwiej to robić"
Zgadzam się. Każdy obywatel z prawem do głosowania powinien się interesować polityką. Powinien także poznać podstawy ekonomii. Jeśli tego nie zrobi i nie głosuje nie powinien się wypowiadać w żadnym temacie dotyczącym polityki. Nie, żebym temu komuś zabraniał, chodzi o moralność.
Twój drugi komentarz pokazuje tylko uroki demokracji :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
0 / 0

@NieLeming Ależ wypisujesz głupoty... Po pierwsze to nie, wcale nie 'każdy atom' zależy od polityki bo czasy mamy takie że można sobie wyjechać w miarę bezproblemowo jeśli polityka kraju w którym się mieszka robi się ewidentnie szkodliwa - jak na przykład u nas w tej chwili, dlatego najpewniej ten kraj niedługo opuszczę.

Po drugie, banalne i niedojrzałe są Twoje bezmyślnie łyknięte frazesy. Jaką przewagę daje Ci zainteresowanie polityką nad tymi, którzy się nią nie interesują w świetle tego, że rządzący robią co chcą i nie masz na to wpływu? Żadną. Jesteś im tak samo podległy jak ci niezainteresowani, tyle że tracisz czas na śledzenie cyrków które i tak robią z premedytacją pod publiczkę. Im więcej tych rzeczy oglądasz, tym bardziej pozwalasz się manipulować.

Po trzecie, mylisz się. Polityka od ładnych już paru lat jest sterowana przez bogaczy, a nie odwrotnie. Górą są biznesmeni. A co do PISu to może i faktycznie dostał większość, ale tylko dlatego że niziny przekupił pińcet plusem, fanatyków katolickich swoim włazidupstwem wobec biskupów, a spora część reszty zagłosowała na nich tylko po to, żeby zrobić na złość PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pani_Informatyk
+1 / 1

@NieLeming z tą frekwencją podczas poprzednich wyborów, to jest mocno podejrzane. Ja osobiście znam tylko dwie osoby, które opowiadają się za PISem, a jednak tych znajomych trochę mam. PIS nigdy nie był popularny w niektórych kręgach, a to, że nagle stał się popularny wśród niektórych jest co najmniej z lekka podejrzane. Ale nie twórzmy teorii spiskowych. Jeżeli jednak rzeczywiście tak było, to bardzo źle świadczy to o nas polakach. Łatwo dajemy się sprzedać, a cwaniarstwo i nieróbstwo to rzeczywiście nasze cechy narodowe.

Ja osobiście czekam na partie, która zaproponuje zamianę 500+ na ulgę podatkową. I zrozumie, że aby były wpływy do kasy, trzeba by trochę powłazić w du*** tym, dzięki którym te wpływy są - normalnie pracującym ludziom. A i wtedy więcej rodzin, które powinny mieć dzieci i są w stanie je dobrze wychować, będzie chciała je mieć. Tylko trzeba zacząć o ty głośno mówić. Teraz czas, aby rząd zrobił dobrze tym, dzięki którym są wpływy do państwa,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2018 o 3:15

avatar Trepan
0 / 0

@kondon 0 to przesada, to jest ten brutalny zły kapitalizm. Wyobraź sobie brak zasiłku dla bezrobotnych, bo to już jest socjalizm. Tak samo żadnych rent dla inwalidów, bo to socjalizm. Myślę, że aż tak ciąć to przegięcie, bądźmy jednak ludźmi. Natomiast rozdawnictwo dodrukowywanych hurtowo pieniędzy powinno być karane obozem pracy bezwzględnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@Trepan Zero zasiłków. Jak zaczniesz dawać to ludzie będą chcieli więcej.
Bezrobocia obecnie nie ma, więc zasiłek nie jest potrzebny. Inwalidom społeczeństwo może pomóc bez udziału urzędników. W ostateczności mogą robić to gminy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NieLeming
-1 / 1

@DexterHollandRulez Jeżeli wyjedziesz do innego kraju to od Polityki nie będzie już zależał każdy atom Twojego życia? To kto Rządzi w innych krajach? Niema tam Polityki i Polityków?

Biznesmeni nie rządzą Politykami. Biznesmeni są kompletnie bezradni wobec Polityków "Decyzyjnych". Tacy Biznesmeni jak George Soros czy Właściciel Skoków czy Michaił Chodorkowski to przykłady POTĘŻNYCH MAGNATÓW którzy dopóki są potrzebni Politykom to jest wszystko ok a kiedy nie są potrzebni to "po nich"...

...Wydaje Ci się że Biznesmeni rządzą Politykami bo widzisz to po przez pryzmat Biznesmenów którzy akurat sprzyjają polityce danych grup Polityków... Spójrz na to ile może zdziałać Biznesmen najwyższej ranki jak np Michaił Chodorkowski kiedy jego imperium nie współpracuje z Politykami "Decyzyjnymi"... Facet w mig traci wszystko i trafia do łagrów na 10 lat będąc chwile temu MILIARDEREM...

...Biznes nie steruje Politykami i Władzą bo wszelkie walory decyzyjne leżą po stronie Władzy...

...Może zróbmy eksperyment... Ja jestem Prezydentem USA a Ty Właścicielem najcenniejszej Firmy Świata czyli Amazon...

...Albo... Ja jestem Władimir Putin a Ty Ojciec wszystkich Rodschildów, Rokefelerów i innych takich...

... Oni po prostu dają dobre interesy Władzy i Władza ich nie rusza... Niech podskoczą albo przestaną dawać dobre interesy.. to zobaczymy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NieLeming
+2 / 2

@Pani_Informatyk No wiesz z taką metodologią że Ty masz mało zwolenników PiS w otoczeniu znajomych to dużo nie zwojujemy:) Kiedyś ludzie myśleli że Ziemia jest w Centrum Wszechświata... Ja pracuje w Banku i Sprzedaje Lokaty Strukturyzowane ostatnia edycja tych Lokat Skończyła się na 10 przypadków 8 razy sukcesem a 2 przypadki były bez zysku.... Grupy które dostały Lokatę bez zysku twierdziły że Bank oszukuje mimo że sprawdzalność na poziomie 80% to bardzo wysoka sprawdzalność...

Ja mieszkam od przeszło dekady w Warszawie... Tu wszyscy są Anty-PiS a PiS regularnie w Warszawie przegrywa... Ludzie w Warszawie też się dziwią jak PiS może wygrywać skoro wszyscy w koło "w Warszawie" są Anty-PiS.... No ale Mapa Wyborów Parlamentarnych z 2015 roku wyraźnie pokazuje jakie Województwa jak głosowały więc chyba można spojrzeć i zobaczyć jak wyglądała frekwencja oraz na kogo głosowano w naszej lokalizacji...

...Ludzie na Zgromadzeniach Komitetu Obrony Demokracji pytani na demonstracjach liczących od 1000 do 10 000 osób twierdzili że są ich setki tysięcy na demonstracjach i ze Cała Polska Demonstruje a w ich otoczeniu widzą dziesiątki jak i nie setki tysięcy ludzi... Mimo że "ludzkie oko" nie jest w stanie objąć w "miejskiej perspektywie" i na poziomie nie wyższym od innych więcej niż 100 osób...

...Taki np Marsz Niepodległości tworząc ugrupowanie 150 000 ludzi wymaga godzinnego przejścia w bardzo gęstym tłumie by objąć skalę 150 000 tyś ludzi... Przesyłam Link jak byś chciała zobaczyć jak wygląda Elektorat Anty-Pełowski https://www.youtube.com/watch?v=a7xqwm_c1_k

...Posłuchaj... Nie chodzi o to że PiS to PiS sramto... Chodzi o to że "Na CHWILĘ OBECNĄ" PiS to NAJMNIEJSZE ZŁO... Chodzi o wybór N A J M N I E J S Z E G O ZŁA. Tym najmniejszym złem oraz posiadającym najoptymalniejsze możliwości i CV jest Prawo i Sprawiedliwość. Platforma Obywatelska to olbrzymia ilość Afer i malwersacji finansowych oraz ośmieszania Polski na Arenie MiędzyNarodowej ale to już wymaga oddzielnego Posta... Lub musiała byś mieć czas by przeczytać o wszystkich aferach P0 na portalu 2500 Afer PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pani_Informatyk
0 / 0

@NieLeming - bardzo dużo z tego co powiedziałeś jest prawdą i muszę się z tobą zgodzić i przyznać do mojej krótkowzroczności. Szczególne w stwierdzeniu, że skoro ja nie widzę wyborców PIS-u koło siebie, to ich nie ma. Rzeczywiście, to zabrzmiało niczym jakieś teorie spiskowe :-D

Jednak nie mogę zgodzić się co do jednej rzeczy: że PIS to mniejsze zło. Jeżeli chodzi o afery, korupcje i dojenie obywateli to PIS i PO prezentują się w zasadzie tak samo. Miedzy tymi dwiema partiami nie ma prawie żadnej różnicy. Tylko, że PIS wprowadza w życie bardzo szkodliwe programy społeczne jak 500+, tylko po to, aby kupić sobie obywateli. Cokolwiek by mówić o PO ich chamstwo i afery nie były aż tak obciążające dla gospodarki. I zanim ktoś zacznie bronić 500+ i tłumaczyć mi że to dla ratowania nie tylko ZUS-u ale i całego państwa, aby w przyszłości miał kto pracować, pokażcie mi państwo, w którym taki program pomógł? W zasadzie cała Europa zmaga się z problemem niżu demograficznego i nigdzie nie udało się temu zaradzić. Chyba w Finlandii jest lepiej, ale tam znaleziono ropę.

Cokolwiek by mówić o PO, chyba aż tak głupio nie marnowało pieniędzy obywateli jak PIS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2018 o 16:47

avatar DexterHollandRulez
0 / 0

@NieLeming Mogę wyjechać do kraju, gdzie władza nie będzie wpływała na mnie negatywnie, tzn. będzie taka, jaka mi odpowiada. A skoro chcesz teoretyzować to tak, wolałbym być właścicielem Amazona niż Prezydentem. Biznesmeni mają to do siebie że mogą dowolnie przekupować sądy i inne osoby które mogą im zagrozić, a nawet jak się ktoś zaweźmie to mogą np. opłacić morderstwo albo po prostu wynieść się z biznesem do kraju, który nie będzie im robił problemów i gdzie dany przywódca może im skoczyć. Problemy z Putinem? Wynosisz się do USA, do Chin, do Meksyku, gdzie chcesz. Problemy z Trumpem? Analogicznie - wynieś się do Rosji, Korei, Szwecji. Jest trochę możliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+12 / 20

Zgadzam się, praktycznie przestałem oglądać TV. Albo leci totalny badziew dla ludzi z papką zamiast mózgu, albo propaganda polityczna i tutaj mam na myśli obie strony sceny. Obecnie tylko jedna stacja ma jeszcze w miarę obiektywne wiadomości, ta która ma słoneczko w logo.
Ewentualne na programach motoryzacyjnych, które lubię, lecą ostatnio same powtórki, a kiedy widzę de8ilnych "Braci Collins, czyli braci Chmielewskich udających "speców", którzy pajacują przy autach i robią "agro tuning" ze spojlera to mnie szlag jasny trafia.

Co do durnych "Dlaczego ja" itp... jest coś znacznie gorszego. Ostatnio znajomi jarali się na potęgę, bo leci nowy odcinek, to się nazywa "Chłopaki do wzięcia" - Powiem tylko tyle: O Ja PRDLĘ !!!
To jest upadek ludzkości. Z ludzi z problemami psychicznymi, z ludzi z upośledzeniami zrobiono sobie show, w którym robi się z nich kre7ynów, chociaż z widzów jeszcze gorszych kre7ynów....
Najgorsze, że LUDZIE TO OGLĄDAJĄ ! To jest porażka !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2018 o 7:19

avatar ~trdhj
-2 / 2

@elefun Przede wszystkim ta ze słoneczkiem w logo jest na równi z TVP natomiast TVN ostatnio się zrobił ostrożny w osądach, choć nie jest to żaden ideał. Polska tv to zwyczajne g. Polsat kiedyś był obiektywny, podczas gdy w TVN nie mogli się obejść 10 minut z niezadowolenia z wyboru PiS, każdy program musiał o tym informować. Teraz jest troszkę lepiej, za to TVP się zrobiła tubą propagandową, ale czasem potrafią dać newsa ważnego i przemilczanego. Podczas gdy Polsat poinformuje o nowym morderstwie i prowadząca palnie słowo z jakiejś gwary albo jakiś błąd językowy. Natomiast TVN powie żart z którego śmieje się prowadząca tak jakby powstrzymywała łzy smutku i to ich dziwne intonowanie w teleexpresie żarty są mniej polityczne i udawane rozbawienie z sucharów jest bardziej naturalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Samasprawa
+5 / 7

Ty nie powinienes zacząc się uczyć do poprawki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rysiekm67
+9 / 9

od 7 lat mam wywalone na telewizję i żyję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
+1 / 3

Rozwiązanie tego problemu jest jakże proste i tanie: sprzedać/wyrzucić na śmietnik telewizor. Polecam każdemu.

Telewizor, to przede wszystkim pożeracz czasu. Dodajmy do tego infantylne treści i propagandowe wiadomości i mamy właściwie same minusy jego posiadania. W dzisiejszych czasach można zastąpić telewizję internetem, w którym sami wybieramy treści, jakie chcemy oglądać, w dodatku mamy więcej czasu na rzeczy pożyteczniejsze od oglądania "Dlaczego nie?" z nudów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
+1 / 1

@Arbor Albo zainwestować w telewizor z androidem i oglądać na youtube to co Cię interesuje i jest wartościowe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
+11 / 11

Zapomniałeś jeszcze dopisać zero tolerancji do żebrania na demotach, leci minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M markipl1601
0 / 8

A co mu ten plus da? Pieniądze z twojej kieszeni? Dom? Samochód?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+7 / 7

@Arbor Dlaczego chcesz wyrzucać telewizor? To nie jego wina, że z eter leci shit. Mój telewizor służy za dodatkowy ekran komputerowy i mogę na nim oglądać ci chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
0 / 2

@dncx , miałem tutaj bardziej na myśli "symboliczne" wyrzucenie telewizora, czyli po prostu zaprzestane oglądania telewizji. Choć ja się pozbyłem telewizora w sposób dosłowny, bo oddałem swój bratu, któremu się rozwalił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~R2
0 / 0

@dncx Racyja !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar justa279
+6 / 6

Już lepiej wykupić sobie któryś z pakietów Netflixa. Dobrać sobie 3 znajomych, którzy chcieliby sę złożyć i wyjdzie miesięcznie jakieś 13 zł na osobę, ale przynajmniej jest co oglądać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nikt1092
+6 / 6

Sam również nie oglądam telewizji bo po prostu narzuca mi to co mam oglądać i w dodatku jest słaba.
Ale wielu ludzi korzystający głównie z sieci szczyci się tym, że nie oglądają gównianej telewizji, a jednocześnie poświęcają identyczną ilość czasu pierdołom w sieci. Bo jakoś nikt mnie nie przekona, że wszyscy tylko się uczymy, rozwijamy w sieci, bo mnóstwo czasu poświęcamy przeglądaniu stron z obrazkami czy odświeżania tablicy na Facebooku, co raczej nas nie rozwija.
Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dfhd
+3 / 3

Wywaliłem telewizor 12 lat temu i jest super. Jak widze telewizję u znajomych, te żenujące programy to mnie na wymioty bierze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nonresidentexternalalien
+2 / 2

Telewizora pozbyłem się dawno temu, ponieważ jakieś 60% telewizji to reklamy, a pozostałe 40% to upolitycznione (z różnych opcji) wiadomości czy reportaże. Z tego zostaje jakiś procentowy margines błędu na wartościowe programy.
Od tamtego czasu czuję się dużo szczęśliwszy :p.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
+3 / 3

Nie mam telewizora, ale minus za żebry jak zawsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rageman1990
0 / 4

W którymś barze w którym byłem był telewizor i barmanka sobie włączyła TVN i właśnie leciało coś pokroju Szpital albo Szkoła. Wyobraźcie sobie jak bardzo musiał mnie szlag trafić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BorekLR
0 / 0

@Rageman1990 Nick i avatar adekwatny do komentarza ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oiaimilawonabz
-1 / 1

Nie wrzucać wszystkiego do jednego wora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+1 / 1

@oiaimilawonabz Wrzucać, wrzucać. To już udowodniony naukowo fakt, że telewizja sama w sobie jest ogłupiającym medium ze względu na bierność w przyjmowaniu treści. Ludzie włączają TV z nudów i wybierają najmniejsze badziewie do oglądania z góry innego badziewia. Program leci, a oni nie mają na niego wpływu. Potem reklamy, reklamy, mijają godziny i trzeba iść spać. Już Internet, choć też w większości na poziomie nędzy i rozpaczy, jest bardziej stymulujący, bo oferuje realny wpływ na tematykę oglądanych treści. Dokonywanie wyboru, weryfikacja, ocenianie treści, to jest już jakaś marginalna aktywność umysłowa sama w sobie. Nawet sformowanie komentarza w czytelnej polszczyźnie też już nią jest. Nie obniżajmy sobie poprzeczki w życiu tak mocno. Nasz wypoczynek nie musi być aż tak intelektualnie bierny aby oglądać telewizję i przyspieszać nadejście starczej demencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pustka0117
+1 / 1

Telewizor to ja oglądam kilkanaście razy dziennie przechodząc przez salon. Generalnie jest to u nas mebel przyciągający kurz ponieważ nie oglądamy programów tv.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morog
+2 / 2

Brzydzę się żebrakami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Buchaj
0 / 0

Oglądam telewizję tylko przy robieniu obiadu np kiedy obieram ziemniaki lubię jak coś brzęczy w tle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+1 / 1

@Buchaj Z jednej strony rozumiem, z drugiej w tym trochę leży problem, bo wiele osób tak robi i tym samym nabija oglądalność debilizmom, które nie zasługują nawet na skupienie na nich uwagi, a ich jedyną zaletą jest to że lecą w porze obiadowej... A potem w korpo słupki się zgadzają, oglądalność duża, to po co robić coś lepszego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Buchaj
+2 / 2

@DexterHollandRulez Wiem i wstyd mi za siebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+3 / 3

Jakoś dekadę temu wyjechałem z rodzinnego domu i nigdy z własnej woli nie miałem telewizji. Gdzieś tam współlokator podłączył jakiś kineskopowy badziew na pierwszym roku, później nie było już nic. Od kilku lat mam duży telewizor, który służy jedynie jako duży ekran do oglądania filmów z internetu. Żadnych reklam, propagandy i innego badziewia. Nie brakuje mi tego ani trochę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
0 / 0

@ZONTAR Mam tak samo. Telewizor służy mi jako ekran do konsoli i laptopa, kablówka jest mi całkowicie zbędna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
+4 / 8

Oglądam regularnie. Dokładniej: seriale takie jak NCIS, Castle, Zabójcze umysły, Kości. Poza tym filmy i programy o projektowaniu wnętrz i ogrodów. Z reguły lecą jako tło do innych czynności - na przykład pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro97
+2 / 4

Wow, musisz mieć mnóstwo wspaniałych dokonań, jeśli powodem do dumy jest dla Ciebie nieoglądanie telwizji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MATi9812
+1 / 3

Są jeszcze kanały takie jak BBC, Discovery i wiele innych na których tego typu programy nie istnieją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+3 / 3

Jak nie oglądamy, to skąd mamy znać poziom tej twórczości?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2018 o 19:12

avatar rafdan50
+1 / 1

Zero tolerancji dla żebraków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cd177
+1 / 1

Zero tolerancji dla szkoły - brzmi jak hasło strajku uczniów gimbazy...
Na przyszłość poproszę troszkę więcej tolerancji dla szkoły i podawanie tytułów w cudzysłowach ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D donpeytero
+2 / 2

Nie oglądam telewizji. Siedzę codziennie 16 godzin przed komputerem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szteker
+1 / 1

Dam minus skoo®wiały żebraku, wiesz za co

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+1 / 1

Nie oglądam, ale nie jestem z tego dumny tylko raczej jest mi przykro że jest popyt na gówno takiego kalibru, a zamiast tego moglibyśmy dostawać coś przyzwoitego gdyby nie stada Januszy i Grażyn włączających Szpital do kotleta i nabijających w ten sposób oglądalność

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuarizumochi
+2 / 2

NIE dla ŻEBRACTWA !!!! MINUS :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar trusty
+1 / 1

Nie oglądam telewizji, ale nie jestem z tego dumny, jak również nie jest mi przykro z tego powodu. Jest to moja decyzja, którą się nie obnoszę i uj mnie obchodzi zdanie innych na ten temat. Tradycyjnie - minus za żebranie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~2e2e2e2e
0 / 0

Nie oglądam tv od 2005r. w ogóle, internet wystarczy :D, siedzenie przed tv uważam za d3bilizm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GunMeat
+1 / 3

Iluż to mamy bohaterów :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rextens
+2 / 4

A kysz żebraku nieczysty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+2 / 2

Ale co to za powód do dumy? Nie oglądam, bo przestała mi odpowiadać ta forma konsumpcji mediów (bierna i stacjonarna) mam też ciekawsze zajęcia. I tyle. Odbiornik jednakowoż posiadam i jak mi się kiedyś odmieni, albo np. trafię na wózek, to nie będę miał ideologicznego problemu z podpięciem dekodera DVB. Na razie robi za monitor do DVD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hieheiehie
0 / 0

Też nie oglądam telewizji od ok 3-4 lat . Ostatnio nie miałem komputera bo był w naprawię i zasiadłem przed telewizją , po 30 min miałem dość jednych i tych samych reklam , nawet nie wiecie jaka to papke robi z mózgu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hieheiehie
0 / 0

Jeżeli już oglądam telewizję to tylko Dicovery , National Geographic albo Animals Planet nic wiecej !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
+4 / 4

Ja robię codziennie rano zdrową kupę i jestem z tego dumny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Oskar_Jańczak
+1 / 1

@kenzol
Rób jeszcze wieczorem, to będzie zdrowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N newbie107
+1 / 1

Oglądam telewizję lecz nie TVP. Propagandy nie znoszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KCNO
+2 / 2

Ja oglądam telewizję, ale TVN Turbo i niektóre programy na kanałach Discovery.
Więc oglądanie TV nie oznacza oglądania badziewi. A skoro masowo lecą szkoły, pielęgniarki lekarze i inni ciule, to znaczy, że popyt na to jest niemały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
0 / 0

I pomyśleć, że akurat "Korona Królów" jest - o zgrozo - najbardziej ambitną rzeczą spośród wymienionych w treści demota... brrr...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slepy_Szaman
+2 / 2

Nie oglądam telewizji, ale masz minusa za żebranie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HieronimaLucinda
0 / 0

Ja ogladam tylko Walczaka w Policjantach. Ostatnio po obejrzeniu kawalka korony krolow mialam niestrawnosc po obiedzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sidoh
0 / 0

Napisał ktoś wchodzący na demotywatory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ferwqsda
+1 / 1

od 2009 nawet TV nie mam :) to już chyba prawie z 10 lat ^_^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wertyko
+1 / 1

Żebrak. Ku*wa. Szmata. Minus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rewl
+1 / 1

Przeciez to takie gówno, ze nikt normalny tego nie oglada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XiadzBiskup
0 / 0

Nie oglądam, ale nie jestem z tego powodu dumny. Nie oglądam tak po prostu, bo odrzuca mnie poziom większości propozycji programów TV, ale nie dorabiam sobie do tego ideologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~klmlk
0 / 0

Dlaczego miałbym być dumny? Nie oglądam bo wkur...ją mnie reklamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaczorex
0 / 0

"dAj mOcNe, JeŻeLi niE oGlĄdAsZ tElEwIzJi i jESteŚ Z tEgO dUmNY"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaczorex
0 / 0

PS. Z jednej strony się zgadzam, ale z drugiej nie dam mocnego bo nie lubię żebraków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
+1 / 1

A czy ty byłeś dziś dumny z porannej kupy?



Jak mnie denerwują takie demoty, gdzie ludziom się wmawia, z jakich badziewnych zachowań mają być dumni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 0

@KotMaAleAlaMaKota

ah niestety, aż przykro patrzeć...
żebranie o mocne, lajki i inne badziewie, bo dla zakompleksionej gówniarzerii liczy się fejm :V

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MEATLOAF
0 / 0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rico696
0 / 0

Nie dam mocnego, bo nie lubię żebrolajków. Nie oglądam telewizji. A Korona Królów nie jest wcale taka zła - obejrzyj może, a nie sugeruj się zdaniem januszy z internetów, a potem oceniaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~odirroh
0 / 0

Co za gargantuiczne bzdury!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieKapuste
0 / 0

Mam telewizor, chociaż telewizji nie oglądam. A mocnego nie dam, bo nie lubię żebrołapek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Oskar_Jańczak
+1 / 1

"Korona Królów" ma pewne przekłamania historyczne i może nie zachwycać poziomem aktorstwa, ale ludzie przynajmniej dowiedzą się czegoś o historii. Podobnie było ze "Wspaniałym Stuleciem".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
0 / 0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~proboszcz_twojej_parafi
0 / 0

A te pojeby jeszcze każą płacić abonament za to gówno które serwują, żenada!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
0 / 0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gabryelski
0 / 0

Nie oglądasz telewizji? Jesteś pewnie jeszcze weganem i studjujesz prawo. A ja nie nawidze piłki nożnej, wygrywam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem