bzdura tir nie jedzie 90 km/h
są ograniczenia do 85 za większą prędkość dostali by mandaty.
Poza tym ktoś towar do sklepu musi dowieść a jak się spóźni to kierowca ma problem , bo to on odpowiada za punktualny przyjazd więc trochę szacunku dla tych ludzi.
@tomekes84 No właśnie wy egoiści! Nie wiecie że w piątki tirowcy jadą do domów i są wtedy jedynymi ludźmi którym wolno się śpieszyć!? Ja jestem za prawem nakazującym ustępowanie tirom od piątku aż do końca weekendu, bo przecież oni jadą do rodziny! A tak już bardziej na serio, gdyby ktoś nie załapał tego trudnego do wychwycenia sarkazmu, jest masa ludzi którzy też mogą się śpieszyć w piątek do domu. Poza tym miałem trochę styczności z kierowcami i ci bardziej rozgarnięci (czyli w sumie większość kierowców z którymi rozmawiałem) sami przyznają że to czy pojadą te 2km/h wolniej czy szybciej nie ma większego znaczenia.
@Arrasw tu chodzi o ograniczenia w czasie podróży. Może jechać tylko ograniczoną ilość czasu. Co może skutkować właśnie tym, że gdy trafi na np. traktor spędzi jeden dodatkowy dzień w trasie. Dlatego też sądzę, że dobrym pomysłem by była opcja wprowadzenia powiedzmy 4 godzin w tygodniu obowiązkowego buforu - w ten czas pracodawca nie może pracownikowi kazać jechać, ale przekroczenie o 4 godziny(max 1 godzina na dobę) w tygodniu nie będzie karane. Dzięki temu byłoby o wiele bezpieczniej na drogach.
@Tylko_mówię - nie ma to jak głupotę usprawiedliwiać jeszcze większą głupotą.
Czytaj:
- Dlaczego kierowcy TIRa tak bardzo zależy na tym 0,5/1 km/h?
- aaa no bo wiesz jak trafi na traktor (na autostradzie xD) to spędzi kolejny dzień w trasie.
Ktoś już tam kiedyś wyliczał że 1km/h więcej to 9 km dziennie co w miesiącu daje jakieś ponad 250km, no spoko, tylko ciekawy jestem ile jest takich kierowców co przez bite 9 godzin PRZEZ CALY MIESIAC jedzie do oporu beż zadnych zatrzymań, korków czy innych trudności przy których musi zwolnić. Oczywiście taki kierowca nie przyspiesza od 0 do 90 nieee on wrzuca jedynke i już ma 90km/h na liczniku w ułamku sekundy, z hamowaniem jest tak samo. JEB i już stoi, bez wytracania prędkości.Także SZANOWNI KIEROWCY, proszę o bardziej rozsądne i logiczne argumenty dlaczego uważacie że ten 1km/h wam jest tak niezbędny do życia oraz czekam na odpowiedź na nurtujące mnie pytanie, czemu wyprzedzany pojazd po prostu nie zwolni aby umożliwić szybsze wyprzedzenie? Przecież to jeden z ,,waszych" to też kierowca więc co? sami sobie życie utrudniacie? Aha, i jeszcze jedno. Pisał to kierowca który już zdążył posmakować tego zawodu...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 września 2018 o 18:06
Ograniczenia wynikające z przepisów nie są do 90, tylko do 80 km/h, a kagańce są ustawione na 85-90 właśnie po to, żeby normalnie wyprzedzić i wrócić do 80, a nie żeby cały czas tak jechać i wyprzedzać się z różnicą prędkości 0,01 km/h
Przepisy pozwalają na poruszanie się z predkością 80km/h jak juz zauwazył kolega nizej, natomiast kagance są czesto ustawiane tak, ze przy predkości 91/92/93 na tacho wybija 90km/h zeby kierowcy nie mieli problemow za przekroczenie predkosci.
A gdyby osobówki czy traktory na autostradzie miałyby kagańce na 80km/godz to oczywiscie by się nie wyprzedzały???
Kolego, który posmakował zawodu, czy samochód osobowy Ci zwolnił przy wyprzedzaniu kiedykolwiek czy jeszcze przyśpieszył?
@DonAlbertino - A kto powiedział że są jedynymi, którym wolno się spieszyć, mają takie samo prawo dojechać szybciej na miejsce jak kierowcy osobówek, motocykliści albo rowerzyści :)
bzdura tir nie jedzie 90 km/h
są ograniczenia do 85 za większą prędkość dostali by mandaty.
Poza tym ktoś towar do sklepu musi dowieść a jak się spóźni to kierowca ma problem , bo to on odpowiada za punktualny przyjazd więc trochę szacunku dla tych ludzi.
Dlaczego kazesz mi mieć szacunek do kogoś przez koga muszę hamować że aż na abs'ie lecę bo mi zajdzie i każe się wlec za sobą przez kolejne 6 km?
Jak się spóźni 5 minut w piątek to może się okazać że rozładują go dopiero w poniedziałek ....
To niech wyjedzie 5 minut szybciej...
@tomekes84 No właśnie wy egoiści! Nie wiecie że w piątki tirowcy jadą do domów i są wtedy jedynymi ludźmi którym wolno się śpieszyć!? Ja jestem za prawem nakazującym ustępowanie tirom od piątku aż do końca weekendu, bo przecież oni jadą do rodziny! A tak już bardziej na serio, gdyby ktoś nie załapał tego trudnego do wychwycenia sarkazmu, jest masa ludzi którzy też mogą się śpieszyć w piątek do domu. Poza tym miałem trochę styczności z kierowcami i ci bardziej rozgarnięci (czyli w sumie większość kierowców z którymi rozmawiałem) sami przyznają że to czy pojadą te 2km/h wolniej czy szybciej nie ma większego znaczenia.
@Arrasw tu chodzi o ograniczenia w czasie podróży. Może jechać tylko ograniczoną ilość czasu. Co może skutkować właśnie tym, że gdy trafi na np. traktor spędzi jeden dodatkowy dzień w trasie. Dlatego też sądzę, że dobrym pomysłem by była opcja wprowadzenia powiedzmy 4 godzin w tygodniu obowiązkowego buforu - w ten czas pracodawca nie może pracownikowi kazać jechać, ale przekroczenie o 4 godziny(max 1 godzina na dobę) w tygodniu nie będzie karane. Dzięki temu byłoby o wiele bezpieczniej na drogach.
@Tylko_mówię - nie ma to jak głupotę usprawiedliwiać jeszcze większą głupotą.
Czytaj:
- Dlaczego kierowcy TIRa tak bardzo zależy na tym 0,5/1 km/h?
- aaa no bo wiesz jak trafi na traktor (na autostradzie xD) to spędzi kolejny dzień w trasie.
Ktoś już tam kiedyś wyliczał że 1km/h więcej to 9 km dziennie co w miesiącu daje jakieś ponad 250km, no spoko, tylko ciekawy jestem ile jest takich kierowców co przez bite 9 godzin PRZEZ CALY MIESIAC jedzie do oporu beż zadnych zatrzymań, korków czy innych trudności przy których musi zwolnić. Oczywiście taki kierowca nie przyspiesza od 0 do 90 nieee on wrzuca jedynke i już ma 90km/h na liczniku w ułamku sekundy, z hamowaniem jest tak samo. JEB i już stoi, bez wytracania prędkości.Także SZANOWNI KIEROWCY, proszę o bardziej rozsądne i logiczne argumenty dlaczego uważacie że ten 1km/h wam jest tak niezbędny do życia oraz czekam na odpowiedź na nurtujące mnie pytanie, czemu wyprzedzany pojazd po prostu nie zwolni aby umożliwić szybsze wyprzedzenie? Przecież to jeden z ,,waszych" to też kierowca więc co? sami sobie życie utrudniacie? Aha, i jeszcze jedno. Pisał to kierowca który już zdążył posmakować tego zawodu...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2018 o 18:06
Ograniczenia wynikające z przepisów są do 90km/h ale kagańce są często ustawione na 85
Ograniczenia wynikające z przepisów nie są do 90, tylko do 80 km/h, a kagańce są ustawione na 85-90 właśnie po to, żeby normalnie wyprzedzić i wrócić do 80, a nie żeby cały czas tak jechać i wyprzedzać się z różnicą prędkości 0,01 km/h
Przepisy pozwalają na poruszanie się z predkością 80km/h jak juz zauwazył kolega nizej, natomiast kagance są czesto ustawiane tak, ze przy predkości 91/92/93 na tacho wybija 90km/h zeby kierowcy nie mieli problemow za przekroczenie predkosci.
NO MUSZĘ ROZWOZIĆ ŚWIEŻE B U Ł K I, W Ę D L I N Y ITD
Widząc taki obrazek ciśnie się na usta: "co za po!eb...."
Jak już to 90 km/h vs 91/92 km/h...
A gdyby osobówki czy traktory na autostradzie miałyby kagańce na 80km/godz to oczywiscie by się nie wyprzedzały???
Kolego, który posmakował zawodu, czy samochód osobowy Ci zwolnił przy wyprzedzaniu kiedykolwiek czy jeszcze przyśpieszył?
@zkb33 jak janusz wyprzedzania siedzi na zderzaku, a do tego nie potrafi zaczac przyspieszac przed wyjechaniem na lewy pas to nie ma sie co dziwic...
@DonAlbertino - A kto powiedział że są jedynymi, którym wolno się spieszyć, mają takie samo prawo dojechać szybciej na miejsce jak kierowcy osobówek, motocykliści albo rowerzyści :)