ale kurna, o co chodzi?! Jak kupisz takie same z oznaczeniem "carbon ribs" albo "carbon panels", to zapłacisz 1000 za parę.
To jest to samo, co z tłumikiem: możesz dać 1000 za jakiś tam niby sportowy, albo poczekać, dać szansę biodegradacji i po kilku latach masz to samo za friko.
tak jak by wczesniej były nie wentylowane xD
ale jak on jest na głównej to i ten post będzie miał dużo minusów, aco bardziej ciekawy sprawdzi czym się różni tarcza wentylowana od niewentylowanej ;p
Jeszcze tylko klocki dojechać, bo szkoda;D
Jeszcze tydzień pojeździ.... i będą takie w sam raz do wymiany
ale kurna, o co chodzi?! Jak kupisz takie same z oznaczeniem "carbon ribs" albo "carbon panels", to zapłacisz 1000 za parę.
To jest to samo, co z tłumikiem: możesz dać 1000 za jakiś tam niby sportowy, albo poczekać, dać szansę biodegradacji i po kilku latach masz to samo za friko.
tak jak by wczesniej były nie wentylowane xD
ale jak on jest na głównej to i ten post będzie miał dużo minusów, aco bardziej ciekawy sprawdzi czym się różni tarcza wentylowana od niewentylowanej ;p
Już się mi mózg lasował ale wyjaśniłeś dzięki
Jedno pytanie: ALE JAK?!
Przeca to u nas w warsztacie :D
jeździć, obserwowsać
Panie, jeździć, obserwować.